Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Ooooh meiden thanks voor alle lieve woorden en knuffels!!! Zo lief <3

Civciv: Oooooh meid heerlijk dagen af gaan tellen voor je askim komt! Ooooh ik vind het zo leuk hoe jullie het samen gaan aanpakken. Samen gaan wonen in een nieuwe omgeving! Super!!! Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ja sorry misschien weleens vaker gevraagd maar mijn geheugen is momenteel vergelijkbaar met een vergiet…Wat had jij trouwens een mooi idee om een kaarsje voor een ieder hier met kerst op te steken! Ik vind het een leuk initiatief en ik heb voor mezelf al besloten dat ik het ga doen!

Tamara: Oh jakkes dat wordt dus als jullie kunnen gaan een spannende reis voor jullie! Zo vervelend hè dat het zo moeilijk moet gaan. Natuurlijk begrijp je het wel maar voor jullie is het gewoon een onschuldig familiebezoek. Balen van je Nederlands. Was dat zo’n b2 niveau examen? Ik heb dat toevallig 3 weken gelden ook gedaan en ik vond het lezen en luisteren eerlijk gezegd best wel pittig. Terwijl ik het eerder heb gedaan en toen viel het me heel erg mee. Hé en meid zo bijzonder is het niet wat ik schrijf. Ik probeer gewoon mijn gevoelens die het bij mij oproept hier neer te zetten in de hoop dat ik misschien wat voor je betekenen kan. Ik vroeg mij trouwens af kan zijn familie, jij hebt daar schijnbaar goed contact mee, niet iets voor jullie betekenen? Kennen zij de waarheid? Hoe staan zij daarin? En ga je dan ook je askim (ja sorry ik weet effe niet hoe ik het moet noemen) ontmoeten? Veel succes met je laatste werkdagen! En ik hoop gewoon dat je op een fijne manier afscheid kunt nemen van dit jaar en dat je vol nieuwe frisse moed kunt beginnen aan 2015! Sterkte meid!
**
LadySide:** Sorry ik moest stiekem even heel erg lachen toen jij het woord kamperen had laten vallen. Pas je wel een beetje op het ego van je askim :wink: Ik moet eerlijk bekennen als ik jouw verhaal over die kou en geen warm water zo lees…het klinkt mij als k(r)amperen…Niks voor mij althans een goed excuus om lekker dicht tegen askim aan te kruipen. Tegelijkertijd dacht ik oooh ik hoop dat askim zijn woonomstandigheden nog erger is (erg hè, maar ik vind dat ik het recht heb om zo te denken hahaha) Wel leuk om te horen dat jullie ondanks de kou en de onderlinge frustraties toch ook leuke dingen samen hebben gedaan. Ik vroeg me af heb jij voor jezelf al wat dingen op een rijtje kunnen zetten? Heb jij voor jezelf al wat een beeld gekregen over de toekomst? Hé meid ik wens je heel veel plezier toe met je askim en ik hoop dat je de moed gaat vinden om op een rustige manier samen te spreken!

**Miloutjuhhh: **Hoe is het eigenlijk met je cursus Engels? Vind je het leuk? Oooooh en wat klinken jij en je askim leuk samen…natuurlijk willen die kids er bij horen…wat een heerlijke verrassing…ik begin spontaan te zwijmelen hahahaha. Nu hopen dat jullie visumaanvraag gaat lukken en dat jullie lekker samen naar Nederland kunnen! En ja je hebt gelijk ik vermoed dat askim dit ook behoorlijk heeft onderschat…

**Kardelen: **Meid gefeliciteerd met je baan! Je mag trots op jezelf zijn dat het je zo vlot is gelukt! Want het is een hele prestatie tegenwoordig om een baan te vinden. Wat je schrijft over dat altijd lang moeten reizen, heel herkenbaar! Hmmzzz voor je het weet ben jij er aan gewend en dan is de 3 maanden alweer voorbij. Dus dat wordt geen ritje naar je askim…dat is balen…hoe heeft je askim er op gereageerd? Hoe is het trouwens met hem? Laatst had hij wat gezondheidsproblemen is dat helemaal voorbij? Zit hij trouwens nog steeds op dezelfde plaats als Egwene haar spetter? Thanks trouwens voor je lieve woorden. Uuuuh ik moet je zeggen ik drink momenteel extra veel water om te voorkomen dat ik uitdrogingsverschijnselen krijg…want ook ik heb hier al heel wat afgehuild…en ja het is gewoon bizar en heftig…

X-lovato: Ik moest stiekem wel lachen dat jij geen tijd kon vinden voor updaten…tegelijkertijd een goed iets…geeft aan dat je dus wel mooi bezig bent :wink: Enne voel je niet schuldig dat je niet zoveel reageert…Balen dat het tussen jouw en je askim even wat minder gaat…Jeetje dat is inderdaad even een andere koek…jouw askim zijn familie wil jouw gewoon in de familie hebben :-p Maar meid ik begrijp wel dat je het lastig vind en dat het voelt alsof jullie onder druk gezet worden…Ik zou zeggen maak vooral geen overhaaste beslissingen…Maar je hoort het inderdaad veel dat Turkse mannen vlug willen trouwen omdat het volgens hun zo hoort…Tegelijkertijd meid laat je niet te bang maken door de verhalen die je hier leest over moeilijke schoonfamilies…misschien is het een fase en draaien ze wel weer bij! Sterkte meid!

Deniz: Alsjeblieft meid voel je niet schuldig dat je hier niet zoveel schrijft! Fijn om te horen dat het ondanks wat kleine cultuurverschilletjes (leuke uitdagingen om daar samen een weg in te vinden) dat het goed met jullie ging en ooooooooooh natuurlijk mevrouw heeft alweer geboekt! Ik geef je groot gelijk geniet er van!!!

**Dalali: **Oooh ik ga zo keihard duimen (als het moet maar weer de blaren op mijn vingers kweken) dat jouw askim een afspraak kan maken in Istanbul. En hoe eerder dat kan hoe beter! Ik zou geloof ik echt mijn sokken wel kunnen op eten van spanning als ik jouw situatie zit! Wat zal jij blij zijn als hij straks in Nederland is en ik denk inderdaad maar niet te ver vooruit denken en vooral niet te groot denken! Ik hoop zo dat het gaat lukken! Sterkte meid!!!

LBDS: Wat grappig dat je bij een Turkse arts terecht kwam. Wat een dubbelzinnig bezoek lijkt mij…op zich mooi dat de cyste dus op je eierstok zit en niet in je baarmoeder…maar toch is het heftig…Wat gaan ze doen hopen dat hij spontaan verdwijnt of gaan ze hem verwijderen? Bij mij hebben ze ooit eentje verwijderd. Vervolgens heb ik het nogmaals gehad en toen zouden ze 3 weken later opnieuw kijken en dan beoordelen wat ze zouden doen verwijderen of niet en toen was hij spontaan opgelost…dat kan dus ook :wink: Hoe is het verder met je askim? Enne geniet je lekker in Nederland? Enne meid zo sterk als jij denkt dat ik ben…ben ik niet hoor…ik ben hier zo nu en dan ook behoorlijk uit mijn evenwicht :wink: Mare thanks voor je compliment :wink:

Isa: Ik zag jouw ook nog effe voorbij vliegen…Nasilsin???

Zoooo ik hoop iedereen te hebben gehad…anders sorry het is niet persoonlijk bedoeld!!!

Update van mij:
Nou hier is er dus weer wat licht in de duisternis. Askim heeft het lichtknopje gevonden :-p En ik voel me nu echt een muggenzifter maar ik kon er totaal niet mee uit de voeten…Ik werd overladen met liefdesbetuigingen (askim is van nature daarin best wel rustig) en de excuses vlogen ook in het rond…terwijl ik daar op dat moment niks mee kon…probeer mij niet in te palmen maar geef mij de antwoorden en duidelijkheid die ik nodig heb! Uiteindelijk heb ik hem een berricht gestuurd waarin ik mijn verhaal heb gedaan en waarin ook allerlei vragen stonden. Ja misschien fout maar ik heb gewoon duidelijkheid nodig. En ja dan krijg ik een reactie van.: “Sorry it was not possible to talk with you but now I am here. You have no idea how difficult this situation is. Sorry that you feel lonely and that I break your heart. I want to make you happy!!! Every morning I wake up and the first thing I remember is your beautiful smile. Promise me stay strong! I need time and you need to believe in me and love me!!!” Waarop ik hem terug heb gestuurd… And you need to give me answers… oooppppsss misschien wel wat heftig maar ik wist gewoon even totaal niet wat ik hiermee moest…bloos Zucht…

1 like

Ik ben het hier helemaal eens!!! Lucht je hart…en vul dit deel gerust…hoe eerder we in deel 102 zijn :wink:

1 like

• Yildiz 19 december Nederland nog 4 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 7 nachtjes
  • LBDS 27 December Side nog 12 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 20 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 26 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari

***- BIRTHDAY’S.

17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Goedemorgen!

@Summie, ooooh meis ik snap je reactie hééél goed! Ik denk dat ik ook zo zou reageren hoor. Je hebt gewoon recht op antwoorden en ik hoop dat het lichtje bij hem aanblijft én dat ie dan antwoorden gaat geven.
Je hebt het over het ego van mijn askim sparen… nou als ik zijn reacties zie dan is daar niets meer van over hahha! Het kamperen is hier ietsje beter geworden nadat askim met een kruik voor me thuis kwam, en gister tot 2x warm kunnen douchen :smiley: woehoee! Geprobeerd om tegen hem aan te kruipen, maar meneer bleef afstandelijk gisteren… In bed nog gevraagd waarom we als vreemden waren die dag, maar hij antwoord dan dat het niet zo is en als ik doorvraag is ie gewoon stil of maakt weer een stom grapje. Dus dat tegen elkaar aankruipen werkt niet echt hier.
Momenteel zie ik door alles ff geen toekomst samen, heb het woord nog niet in de mond genomen hier, maar dat moet zeker gebeuren. Zelf heeft ie ook gezegd dat we zo totaal verschillend zijn (dat komt nu pas echt goed naar boven) Ik wil dat nog wel ff terughalen en dan het gsprek aangaan in de hoop dat ie dan wél praat.

Ik ga zo ff heerlijk naar Manavgat (in mijn eentje) askim is werken en vond het maar raar dat ik alleen wilde gaan en komt me waarschijnlijk ophalen. Nog steeds is het hier koeltjes, maar gelukkig schijnt de zon die mij wél verwarmd!
Fijne dag meiden!!

1 like

Hoii al even niks laten horen…
Zou vandaag de uitslag krijgen van de dokter… Dokter is drukkan DONDERDAG pas bellen! Nou euhmm NEE! Ik wil vandaag de uitslag! Uiterlijk morgen!
In Turkije is dat dan wel iets beter geregeld! Je krijgt gelijk de uitslag! Pff we doen moeilijk hier!

Ben erg druk met laatste bezoekjes aan vrienden etc! Nog minder dan twee weken en dan weer terug!

Mis askim ontzettend maar we missen elkaar veel minder dan de eerste week haha!

Askim is ook al bijna jarig (na de kerst) en word dan 29 oohh meneer is er zo depri over! Hij is een oude man zegt die dan! Want ja ze grijze haren zijn er al en hij gaat ook al vroeg naar bed enzo! Het enigste wat ik dan zeg is “ach askim bekijk t zo je hebt een lekker jong wijf”

Ga zo maar me ouders hun huisje weer schoonmaken moet iets haha :slight_smile:

Ladyside meneer is wel snel op ze ego getrapt he…? Misschien wel een goed moment om vanavond ofzo je lijstje er eens bij te pakken? :wink: als die toch al zo is haha! Maaar wel lief dan dat die je komt ophalen! :slight_smile:
Is jou askim sowieso geen knuffelmannetje of kwam dat door de ruzie of wat t ook was haha? :stuck_out_tongue:
Je hebt veel om over na te denken!

Summie ik vind absoluut niet dat je heftig hebt gereageerd! Je verdient antwoorden!! Je bent niet zo erg als mij hoor haha ik ga pushen tot ik t antwoord heb :wink: heb je nu alweer wat meer gehoort of niet? Wel fijn dat er gehoor kwam van je askim toch!

1 like

En even over iedereen die zegt “sorry voor het klagen of zeuren etc”
STOP!!
We zijn hier op t forum gekomen om elkaar te helpen in goede tijden maar ook juist in de mindere! Om elkaar een luisterend oor te bieden en de steun waar nodig! We hebben allemaal deze plek gevonden om herkenning te krijgen in deze situaties waar we allemaal in zitten! Mensen om ons heen zien het misschien als klagen maar hier niet! Hier zien we het als “omg nee wat rot dat diegene hier doorheen gaat wat moet ik doen wat moet ik doeeeennnn”

En dat is wat deze plek zo speciaal maakt want we zullen nooit slecht praten alleen adviezen geven en een eerlijke mening hoe hard die soms ook kan zijn! Je weet hier dat je de waarheid krijgt te horen en de steun krijgt die nodig is!

Dus stop met zeggen dat je zeurt etc! Want we zijn er juist om elkaar te steunen waar mensen in onze directe omgeving dit misschien minder doen!

8 likes

Sorry dat ik zeur. En dat ik altijd zo egoïstisch ben hier. Maar ik heb denk ik ‘de-ik-geef-op-fase’ bereikt :cry:

@Summie: Dank je voor je lieve woorden mop. Maar jij schrijft altijd lief! Ik snap jouw reactie zooo goed en dat je antwoorden wil. Ik vind het ook knap dat je je niet laat inpalmen en nu zo sterk ben en weet wat je wilt en nodig heb. Ik word vaak week Door die mooie woorden en smeekbede. Daar zou ik inderdaad ook sterker in moeten worden en voet bij stuk houden zodat het duidelijk us wat er nodig is in de situatie. Uiteindelijk heb je daar ook veel meer aan wil er iets veranderd moeten worden. Maar dat jij een super sterke vrouw bent is bij ons al bekend lieverd. Sterkte! xXx

1 like

@ Summie fijn dat hij toch even iets heeft laten horen. En natuurlijk heb jij recht op antwoorden daar mag je ook best om vragen. En ja mannen eromheen draaien helpt niet je kan het beter recht in hun gezicht zeggen anders begrijpen ze je niet >.< Trouwens ik ben 28 en askim 30
@ Ladyside wat een sneeuwpop is het ook misschien idd beter het lijstje er bij te nemen dan heb je dat gehad erger kan het niet worden toch?
@ Lbds die dokters breek me de bek niet open wat een drollen zijn het af en toe. Maar deze week krijg je de uitslag gelukkig

1 like

@LBDS, haha normaal kon askim niet van me afblijven! Love you hier love you daar… en nu heb ik dat al 2dgn niet meer gehoord. :frowning: en idd misschien moet ik het lijstje er maar bij halen en er op staan dat we gaan praten. Kan ook vanmiddag nog ergens aan het strand of zo. Kan ik ook niet gaan schreeuwen haha!
Hij is me dus niet komen halen :frowning: kom ik net bij restaurant; sorry baby, he just come back now. Dat was de bedrijfsleider en de bigboss heeft vrienden in het dichte hotel zitten en logeert er zlf ook, dus opeens zijn er weer gasten voor ontbijt en lunch.
Nu naar weer in de zon zitten wachten tot we iets gaan eten of zo …

De aanhouder wint!! Dokters assistentes zijn gek van me geworden maar de dokter heeft gebelt!!

Alles is goed en het is nu een wachtspelletje tot de cyste weg gaat!

Ladyside jeetje je zou toch wat he met die bazen en weet ik t wat!! Denk dat je geen beter moment gaat krijgen om alles te bespreken! Hopelijk gaat t allemaal goed! Probeer als je praat niet het te laten klinken van “jij doet dit fout en dit fout!” Maar meer van “hier moeten we samen aan werken” (ookal moet hij dat doen haha!) want als je hem de schuld gaat geven van vanalles gaat t waarschijnlijk niet doordringen!

Ik heb heel weinig energie om te lezen en kan ook echt niets onthouden… hopelijk komt er vanaf volgende week verandering in… deze week laatste week werken contract moet nog getekend worden voor het appartement ben meubels aan het zoeken maat heb weinig energie

Lbdds las ik nou dat je moet wachten tot de cyste weg gaat? en cyste gaat toch niet zo maar weg of zie ik dat verkeerd? goed dat je toch blijft volhouden om het te weten en het zo uiteindelijk wel weet…
K vond het grappig te lezen dat je Askim er tegen op ziet om 29 te worden… ook een trekje van de Turkse mannen denk ik

Summie… hoe voel jij je nu je je Askim hebt gehoord? heeft hij ondertussen al op je vragen geantwoord?

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Littleone hoe is t nu met jou? :slight_smile:
De dokter zei dat deze die ik heb vanzelf weg gaan en dat las ik ook op google maar is wel een hoop gedult voor nodig :wink:
Haha jaa hij ziet nog meer op tegen volgend jaa dan word die 30 en zijn ze ‘wilde’ 20tige jaren officieel voorbij haha! Ik pest hem er ook graag mee hoor omdat ik daar pas over 8 en een half jaar me zorgen over hoef te maken en grijze haren pas rond mid 40 (als ik me moeders genen heb haha!)
Is jou askim ook zo met leeftijd? Lekker overdrijven alsof het t eind van de wereld is om ouder te worden hahaha

Lbds Askim was super blij dat hij baba werd want hij werd wel al erg oud hèhè :slight_smile: Askim is.27 dus zo oud is het helemaal niet…
Met mij gaat alles goed hoor ik begin even flink buikje tr krijgen :slight_smile:
Mmm wat vreemd een cyste die vanzelf weg gaat nog nooit van gehoord maar als het kan des te beter toch? heb je er veel last van?

@summie
Klopt zon examen idd had met schrijven en spreken boven het gemiddelde gescoord maar lezen een b2 te laag dus gezakt
Nou ja
De familie in Istanbul die dus achter ons staan idd hebben ons al geholpen zijn broer heeft een aantal x met moeders gepraat maar helaas die Heks😈 houd voet bij stuk ook al ben ik moslim ik ben niet goed genoeg geen koerd etc etc ppfd tja… dus ben benieuwd ik weet dat ze het ook heel erg vinden en hun hun best deden voor ons… weet je dit veranderd niet die heks (ja sorry) die heeft alles tegen aşkım op gezet familie broers zus tantes etc hoe gestoord ben je…
Of ik hem ga ontmoeten?? Ik weet het niet ligt dr aan en vooral aan op hoe ik me voel op dat moment…

Wwaoww meid dus eindelijk iets ik snap je reactie zo goed ik zou hetzelfde hebben geantwoord. … hopenlijk komt hij net de juiste antwoorden
Alweer iets gehoord?

@ Ladyside
Hoe gaat het nu meid?
Je hart al kunnen luchten… op het strand bv :wink:

Littleone hij is helemaal niet oud haha! Mijn askim ook niet maar he verdorie die grijze haren maken hem oud he kuch kuch :stuck_out_tongue:

Gaat het goed met de kleine?? :smiley: hoever ben je nu? :slight_smile:

Ja blijkbaar kunnen ze weer krimpen maar is veel gedult voor nodig! (En het vooruitzich voor askim dat hij nog lang geen baba word!) in de “leukste” week vd maand heb ik wel heeeel erg veel pijn maar das 1/2 dagen dus valt mee :slight_smile:

Lbds is maar een gedacht dat ze ouder worden grijs worden en minder haar krijgen hèhè ik ken het al helemaal ach :slight_smile:
Wauw krimpen jeetje hoe ze er allemaal op komen moet je dan medicijnen innemen of moet het echt zo gaan?
Jammer dat je dan veeel pijn hebt ik hoop dat het snel over gaat…

Met de kleine gaat het goed moet de 22 ste weer op controle ik ben nu zaterdag 6 maanden of 27 weken ver :slight_smile:

• Yildiz 19 december Nederland nog 3 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 6 nachtjes
  • LBDS 27 December Side nog 11 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 19 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 25 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december welkom thuis
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari

***- BIRTHDAY’S.

17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

@LIttleone, goed weer ff van je te lezen! En wat gaat de tijd snel zeg, 6 maanden alweer!
FIjn dat alles goed gaat met de kleine, hopen dat jij je snel weer minder moe gaat voelen.

@tamara82, hart gelucht :wink: maar niet op het strand… Zal hieronder wel ff de update gooien!

@LBDS, ach die bazen zijn verschrikkelijk! En dit is ook nog eens geen lieverdje geweest in het verleden. Fijn zo’n baas… en nu zit ie rustig bijna de hele dag op het terras spelletjes te spelen met zijn vriendjes en zijn ex bodyguard, en ondertussen mijn askim maar als een Assepoester laten rennen met thee en de keuken insturen voor eten.

update van het oorlogsgebied dat liefde heet… Gisteren is het helemaal losgebarsten hier. Ik weet ondertussen niet meer hoe het verder moet. We houden van elkaar, maar zijn zo ontzettend verschillend!
Hij ging vertellen over vroeger en toen kwam er nog ff tussen neus en lippen uit dat hij 39 ipv 37 is. Op zijn paspoort staat 37, en ik had toen nog gevraagd of het klopte en ja hoor het klopt. Niet dus!
Ook vertelde hij over zijn exen. Twee europese dames die beide uit zichzelf moslima zijn geworden. Met 1 daarvan is ie lang samen geweest en zelfs nog "getrouwd"geweest (naar moskee gegaan om te trouwen)
Uiteindelijk is dat mis gegaan, en jaren later kreeg ie weer een relatie met europese en die had ook opeens besloten dat ze moslima ging worden. Heb hem gevraagd wat ie daar van vond. Hij vond het wel goed van ze, maar als ze het neit waren, was het ook geen probleem. Hij gaat niemand dwingen.
Van al die verhalen moest ik ff slikken, en meneer vond de tv ondertussen belangrijker dus praten zat er niet echt in… totdat bij mij de knop omging en ik boos werd omdat hij de tv belangrijker vond, hij altijd alles maar weglacht etc etc…
Er is een hoop gescholden, en geschreeuwd en ik heb zelfs nog gezegd dat ik dan wel weg zou gaan de volgende dag. We verschillen zo ontzettend in teveel dingen, alsof het nu pas allemaal aan het licht komt. Hij heeft ook echt dingen gezegd waar ik behoorlijk van geschrokken ben.
Hij heeft weer heerlijk afgegeven op europese mensen, en we waren zo posh bla bla bla…
Uiteindelijk ben ik maar naar bed gegaan, en toen hij later erbij kwam lag ik rillend in bed en toen ging ie opeens heel lief de deken weer goed om me heen trekken en is ie weer uit bed gegaan om een kruik voor me te maken. Ik snap er helemaaaaal niets meer van! Weet ook gewoon niet hoe het verder moet…zo raar als je van elkaar houdt en het ene moment er niets aan de hand is en het andere moment verschillen we zoooooo vreselijk!
Ik ben nog niet in een hotel gegaan, ik wil ook niet gelijk opgeven, maar soms wil ik er zooooo graag vandoor rennen!
Dusssss wie zegt dat liefde leuk is krijgt van mij ff ongelijk :wink:

Ladyside vreemd dat die dat nu opeens wel zegt dat die ouder is en eerst zegt dat t niet zo is! Alsof dat voor jou uberhaupt een probleem was geweest? (Waarschijnlijk is t nu wel een probleem!)

Ik vind t toch wel eeerg toevallig dat twee westerse exen van hem moslima geworden zijn… Kan puur toeval zijn mja dat weet je nooit!

Hoe zie jij de toekomst met jullie nu? Samen of…?