Ooooh meiden thanks voor alle lieve woorden en knuffels!!! Zo lief <3
Civciv: Oooooh meid heerlijk dagen af gaan tellen voor je askim komt! Ooooh ik vind het zo leuk hoe jullie het samen gaan aanpakken. Samen gaan wonen in een nieuwe omgeving! Super!!! Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ja sorry misschien weleens vaker gevraagd maar mijn geheugen is momenteel vergelijkbaar met een vergiet…Wat had jij trouwens een mooi idee om een kaarsje voor een ieder hier met kerst op te steken! Ik vind het een leuk initiatief en ik heb voor mezelf al besloten dat ik het ga doen!
Tamara: Oh jakkes dat wordt dus als jullie kunnen gaan een spannende reis voor jullie! Zo vervelend hè dat het zo moeilijk moet gaan. Natuurlijk begrijp je het wel maar voor jullie is het gewoon een onschuldig familiebezoek. Balen van je Nederlands. Was dat zo’n b2 niveau examen? Ik heb dat toevallig 3 weken gelden ook gedaan en ik vond het lezen en luisteren eerlijk gezegd best wel pittig. Terwijl ik het eerder heb gedaan en toen viel het me heel erg mee. Hé en meid zo bijzonder is het niet wat ik schrijf. Ik probeer gewoon mijn gevoelens die het bij mij oproept hier neer te zetten in de hoop dat ik misschien wat voor je betekenen kan. Ik vroeg mij trouwens af kan zijn familie, jij hebt daar schijnbaar goed contact mee, niet iets voor jullie betekenen? Kennen zij de waarheid? Hoe staan zij daarin? En ga je dan ook je askim (ja sorry ik weet effe niet hoe ik het moet noemen) ontmoeten? Veel succes met je laatste werkdagen! En ik hoop gewoon dat je op een fijne manier afscheid kunt nemen van dit jaar en dat je vol nieuwe frisse moed kunt beginnen aan 2015! Sterkte meid!
**
LadySide:** Sorry ik moest stiekem even heel erg lachen toen jij het woord kamperen had laten vallen. Pas je wel een beetje op het ego van je askim
Ik moet eerlijk bekennen als ik jouw verhaal over die kou en geen warm water zo lees…het klinkt mij als k(r)amperen…Niks voor mij althans een goed excuus om lekker dicht tegen askim aan te kruipen. Tegelijkertijd dacht ik oooh ik hoop dat askim zijn woonomstandigheden nog erger is (erg hè, maar ik vind dat ik het recht heb om zo te denken hahaha) Wel leuk om te horen dat jullie ondanks de kou en de onderlinge frustraties toch ook leuke dingen samen hebben gedaan. Ik vroeg me af heb jij voor jezelf al wat dingen op een rijtje kunnen zetten? Heb jij voor jezelf al wat een beeld gekregen over de toekomst? Hé meid ik wens je heel veel plezier toe met je askim en ik hoop dat je de moed gaat vinden om op een rustige manier samen te spreken!
**Miloutjuhhh: **Hoe is het eigenlijk met je cursus Engels? Vind je het leuk? Oooooh en wat klinken jij en je askim leuk samen…natuurlijk willen die kids er bij horen…wat een heerlijke verrassing…ik begin spontaan te zwijmelen hahahaha. Nu hopen dat jullie visumaanvraag gaat lukken en dat jullie lekker samen naar Nederland kunnen! En ja je hebt gelijk ik vermoed dat askim dit ook behoorlijk heeft onderschat…
**Kardelen: **Meid gefeliciteerd met je baan! Je mag trots op jezelf zijn dat het je zo vlot is gelukt! Want het is een hele prestatie tegenwoordig om een baan te vinden. Wat je schrijft over dat altijd lang moeten reizen, heel herkenbaar! Hmmzzz voor je het weet ben jij er aan gewend en dan is de 3 maanden alweer voorbij. Dus dat wordt geen ritje naar je askim…dat is balen…hoe heeft je askim er op gereageerd? Hoe is het trouwens met hem? Laatst had hij wat gezondheidsproblemen is dat helemaal voorbij? Zit hij trouwens nog steeds op dezelfde plaats als Egwene haar spetter? Thanks trouwens voor je lieve woorden. Uuuuh ik moet je zeggen ik drink momenteel extra veel water om te voorkomen dat ik uitdrogingsverschijnselen krijg…want ook ik heb hier al heel wat afgehuild…en ja het is gewoon bizar en heftig…
X-lovato: Ik moest stiekem wel lachen dat jij geen tijd kon vinden voor updaten…tegelijkertijd een goed iets…geeft aan dat je dus wel mooi bezig bent
Enne voel je niet schuldig dat je niet zoveel reageert…Balen dat het tussen jouw en je askim even wat minder gaat…Jeetje dat is inderdaad even een andere koek…jouw askim zijn familie wil jouw gewoon in de familie hebben :-p Maar meid ik begrijp wel dat je het lastig vind en dat het voelt alsof jullie onder druk gezet worden…Ik zou zeggen maak vooral geen overhaaste beslissingen…Maar je hoort het inderdaad veel dat Turkse mannen vlug willen trouwen omdat het volgens hun zo hoort…Tegelijkertijd meid laat je niet te bang maken door de verhalen die je hier leest over moeilijke schoonfamilies…misschien is het een fase en draaien ze wel weer bij! Sterkte meid!
Deniz: Alsjeblieft meid voel je niet schuldig dat je hier niet zoveel schrijft! Fijn om te horen dat het ondanks wat kleine cultuurverschilletjes (leuke uitdagingen om daar samen een weg in te vinden) dat het goed met jullie ging en ooooooooooh natuurlijk mevrouw heeft alweer geboekt! Ik geef je groot gelijk geniet er van!!!
**Dalali: **Oooh ik ga zo keihard duimen (als het moet maar weer de blaren op mijn vingers kweken) dat jouw askim een afspraak kan maken in Istanbul. En hoe eerder dat kan hoe beter! Ik zou geloof ik echt mijn sokken wel kunnen op eten van spanning als ik jouw situatie zit! Wat zal jij blij zijn als hij straks in Nederland is en ik denk inderdaad maar niet te ver vooruit denken en vooral niet te groot denken! Ik hoop zo dat het gaat lukken! Sterkte meid!!!
LBDS: Wat grappig dat je bij een Turkse arts terecht kwam. Wat een dubbelzinnig bezoek lijkt mij…op zich mooi dat de cyste dus op je eierstok zit en niet in je baarmoeder…maar toch is het heftig…Wat gaan ze doen hopen dat hij spontaan verdwijnt of gaan ze hem verwijderen? Bij mij hebben ze ooit eentje verwijderd. Vervolgens heb ik het nogmaals gehad en toen zouden ze 3 weken later opnieuw kijken en dan beoordelen wat ze zouden doen verwijderen of niet en toen was hij spontaan opgelost…dat kan dus ook
Hoe is het verder met je askim? Enne geniet je lekker in Nederland? Enne meid zo sterk als jij denkt dat ik ben…ben ik niet hoor…ik ben hier zo nu en dan ook behoorlijk uit mijn evenwicht
Mare thanks voor je compliment ![]()
Isa: Ik zag jouw ook nog effe voorbij vliegen…Nasilsin???
Zoooo ik hoop iedereen te hebben gehad…anders sorry het is niet persoonlijk bedoeld!!!
Update van mij:
Nou hier is er dus weer wat licht in de duisternis. Askim heeft het lichtknopje gevonden :-p En ik voel me nu echt een muggenzifter maar ik kon er totaal niet mee uit de voeten…Ik werd overladen met liefdesbetuigingen (askim is van nature daarin best wel rustig) en de excuses vlogen ook in het rond…terwijl ik daar op dat moment niks mee kon…probeer mij niet in te palmen maar geef mij de antwoorden en duidelijkheid die ik nodig heb! Uiteindelijk heb ik hem een berricht gestuurd waarin ik mijn verhaal heb gedaan en waarin ook allerlei vragen stonden. Ja misschien fout maar ik heb gewoon duidelijkheid nodig. En ja dan krijg ik een reactie van.: “Sorry it was not possible to talk with you but now I am here. You have no idea how difficult this situation is. Sorry that you feel lonely and that I break your heart. I want to make you happy!!! Every morning I wake up and the first thing I remember is your beautiful smile. Promise me stay strong! I need time and you need to believe in me and love me!!!” Waarop ik hem terug heb gestuurd… And you need to give me answers… oooppppsss misschien wel wat heftig maar ik wist gewoon even totaal niet wat ik hiermee moest…bloos Zucht…