Goeieavond meiden allemaal,
Ik probeerde al een paar keer om te komen reageren, maar na een paar lijntjes weet ik het niet meer, bij deze nog eens een poging,
Summie ik ben blij dat je iets hebt gehroord van je aşkin en ik moet eerlijk zeggen dat ik je reactie heel goed kan begrijpen, hoop dat je snel een deftig antwoord krijgt en wat meer uitleg, want dat verdien je echt. Kan me ook voorstellen dat je je ten einde raad voelt! Wens je zo hard je prins toe op het witte paard, knuffel meid!!
Lbdss, jouw tijd in nederland kort ook wel vlug in. Goed dat je toch al wat meer weet over het medische, moest jij nu morgen nog eens trug?
En hoe is het nu met je aşkın, is hij nu pijnvrij? Geniet nog van je dagen in nederland!!
Miloutjuuh wat een leuke verrassing lijkt me dat, je vriend die aan je bed je komt verrassen, zo blij voor je!! Hoop dat alles goed gaat met het verkijgen van het visum! Hoe is het verder nog met je? Nog iets gehoord van je verloren ring?
Delalie: goed dat je aşkın het aangedurfd heeft om tegen zijn familie op te komen! Is een hele grote en moeilijke stap voor hem! Jammer dat je zolang op het consulaat moet wachten eer je er binnengeraakt. Denk dat je zelf niet meer kan doen dan hem te steunen en te luisteren. Hou je goed meiske en knuffel!!
Kardelen, wat fijn dat je werk hebt, en al is het voor maar drie maand de tijd zal nog zo snel gaan!! En zelfs dat vroeg opstaan en dat eindje rijden enzo, dat went, voor je het weet zijn jullie er beiden vanaf! Ging jij ook niet injanuari naar ginder toe?
Egwene: hoe is het met al de papieren? Klaar om te vertrekken!?
Wanderlust: proficiat met je nieuwe job!! Veel succes!
Civciv: fijn dat jouw vriend er ook bijna aankomt, leuk dat je voor iets kijkt samen!! Geniet er maar van!!
Xlovato: hoe is het met jou? Fijn dat de familie er achter staat bij jullie! Hoe is het verder met jou? Al wat verdere vooruitzichten?
Bianca: hoe is het met jou? Hoor je je vriend al iets vaker?
Deniz kizi: fijn nog eens iets van je te horen, hoop dat alles goed is met jou, je laatste bericht leek me niet zo happy, alles goed?
Knuffel!!
Tamara: blij om je nog eens te zien. Hoop dat alles goed verloopt voor je trip, hoop ook dat het lukt met de ndl paspoorts! Hoop ook dat je eruit geraakt met wat je gaat doenin istanbul, leuk dat de familie contact probeert te houden, maar het moet idd heel moeilijk voor je zijn!!
Knuffel meid!! Beterschap met je schouder!
Littleone: je zal wel blij zijn dat je even kan uitblazen nu en je kan concentreren op je toekomst men met hem en de baby. Heb je al wat meubeltjes enzo kunnen vinden?
Ladyside, wat heb jij een geluk met het weer ginder!! Het leven ginder is idd wel aanpassen bij hier, wij zij hier echt wel verwend! Met warm of koud heb ik geen probl, ben al blij als ik me kan wassen! Hoop dat jullie toch tot jullie gesprek komen, en dat jullie eruit geraken. Wij kunnen niet zeggen wat je moet doen, jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Neem je tijd!! knuffel!!
Ylidiz: fijn om jou ook nog eens te zien passeren! En ja zoals hierboven gezegd, zijn wij veel te veel verwend, en daarom zijn we niet altijd gelukkiger. Als je dan ziet hoe ze ginder gezellig samen rond de stoof zitten en te vertellen, ja dan moet ik eerlijk bekennen dqt ik dat toch ook wel mis. Het is het een en het ander het ander!!
Turkijelover: hoe is het met je? Al bekomen van je verjaardag?
Er werd hier ook gesproken over een kaarsje branden voor iedereen, dat is iets wat ik zeker ga doen!! Ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen en ik wens eenieder, schrijver of meelezer, het allerbeste toe!!!
En zoals lbdss zo goed zei, niet meer verontschuldigen voor het luchten van je hart of gelijk wat dan ook! We zijn hier om elkaar te helpen, we weten waarover we praten en we zijn er voor elkaar!
Mijn eigen update: ik heb geboekt, ik ga terug de 8ste januari. Hij doet zijn best maar ja de rest blijft me dwarszitten. En er zijn een paar dingen waar we over moeten praten, serieus over praten. Maar kan dit niet via de telefoon,ik wil zijn gezicht zien en persoonlijk doen. Wil weten waar ik aan toe ben.
Knuffel allemaal envele grtjes!!