Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

@isa waar ga je naar toe in Turkije en wanneer kom je terug? Dan kan ik je morgen in het lijstje zetten.

Knuffel voor iedereen.
Visum is aangevraagd dus afwachten nu. Vind het echt spannend

Dag meiden allemaal

Miloutjuh fijn dat het visum is aangevraagd, enig idee hoelang het zou duren voor je iets meer weet?
Ik ga terug naar sambayat, vertrek de 8ste en kom terug de 16de, terug in zijn dorp maar terug hotelletje geboekt, ik mag daar slapen maar hij deelt een kamer met zijn broers…

Summie: wat een zware moeilijke situatie waar jij in zit. Het is wel mooi van hem dat hij je wilt ontlasten en je wilt ontzien door.je niet alles te vertellen, maar dat is idd geen oplossing, en ik kan me voorstellen dat jij je zo buitengesloten voelt. Hij moet begrijpen dat jij recht heb op de “ganse verhaal” en niet hetgeen hij juist kwijtwil.
Kan me ook voorstellen dat je het even allemaal niet meer weet!! Neem je tijd meid, tijd brengt raad! Knuffel meid en ik hoop dat jullie snel een goed gesprek kunnen hebben!

Xlovato: fijn dat je toch wat je bezigheid hebt met het zorgen voor kindjes. En wat de familie betreft, ja wanneer jullie trouwen is aan jullie om te beslissen, kan je niet forceren, maar het is al een goed teken dat ze er niet tegen zijn!
Goed dat je al volop aan het solliciteren zijt! Hoop dat je vlug je aşkın hoort!

Civciv 1 januari is idd al kortbij, das zelfs geen 14 dagen meer!! En schaamte omdat julie ook wel eens heethoofden zijn?;))

Fijne avond nog allemaal

@ Miloutjuhh ooooo spannend!!! Ik hoop dat jullie nog voor de feestdagen het visum in da pocket hebben!!!
@ Isa ja heethoofd zijn is geen mooie eigenschap :zon02: maar het belangrijkste is er goed mee om kunnen gaan en dat leren we steeds beter gelukkig. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:

• Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 2 nachtjes
  • LBDS 27 December Side nog 7 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 15 nachtjes
  • Isafazli 8 januari Sambayat nog 19 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 21 nachtjes

******BACK AT

• Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari

***- BIRTHDAY’S.

20-12 xLovato Gefeliciteerd!!
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Hoi dames! Even een teken van leven van mij. Vandaag is mijn werkcontract binnengekomen, dus ik kan maandag naar Rotterdam om mijn werkvisum aan te vragen. Spannend allemaal. Tussen mij en askim is het even ‘slecht weer’. Er blijven onderwerpen die we niet zonder gedoe kunnen bespreken. Ik wacht tot we echt weer bij elkaar zijn. Veel betet. Tot die tijd hou ik me vrij stil. Het is nog maar 39 dagen. Ik heb net het boek Turks voor Dummies gekocht haha… had nog boekenbonnen liggen. Toch wel handig iets te weten als ik er 10 maanden ben.

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft!! Of gewoon een knuffel wil haha. Ik lees elke dag nog steeds mee. In stilte leef ik met jullie allemaal mee

Hoiii ik lees nog wel mee hoor maar ben druk en moe haha!

Maar had een vraagje misschien weet iemand dit wel!! Als je Nederlandse DVDs mee neemt naar turkije kan je die dan afspelen op een turkse dvdspeler?

Lbds ik weet niet of het op een dvd speler kan…maar wel op een laptop…zo keek ex-askim zijn nichtje altijd op de laptop van askim woezel en pip als zij in Turkije was…

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Tamara, ik hoop dat het allemaal makkelijk gaat en rustig is tijdens jullie verblijf daar.
Alvast een goede reis.

@Isa, je staat er in. Ze hebben gezegd ongeveer een week, maar we moeten rekening houden met wat langer omdat de kerstdagen daar in vallen.

@Civciv dat zou een super kerstcadeautje zijn hahaha.
En jou askim al lekker snel bij je heerlijk :slight_smile: Alle twee een heethoofd niet altijd handig maar gelukkig vinden jullie je weg er in :slight_smile:

@LBDS Ja hoor gaat gewoon. Ik kijk als ik samen met askim wil kijken wel altijd naar wat voor ondertitels een dvd heeft. Askim kan vaak alleen Engels gesproken niet helemaal volgen omdat het zo snel gaat. Ik kijk dus of de dvd ook Engelse ondertitels heeft, horen en lezen gaat vaak wel goed.

@Egwene, spannend meid. Hoop dat het allemaal gaat lukken. Turks voor Dummies hahahah, leren ze in dat boek echt de taal?

Verder is er ff niet veel blijven hangen. Weer heerlijk verkouden. Zoveel snot in mn hoofd dat er verder niks meer bij past :wink: hahaha
Fijne avond meiden. Ik ga nog ff wat aan mn Engels doen.

Lbdss
Ja hoor gaat gewoon ik nam vaak ook dvd s mee vanaf hier om te kijken als ik bij hem was…

@miloutjuhh
Dank je wel meid… tis spannend ff bom ontploft vlak bij de familie dus ja…
Beterschap

@Tamara, Wat heftig meid! Alles goed met je familie?

@ miloutjuhh
Ja zitten binnen veel en de kids mogen niet naar buiten
Tis gewoon lastige situatie…

Oooh Tamara wat heftig… afschuwelijk…nu is het dus helemaal onduidelijk of jullie gaan. Heel veel sterkte meid! Ik denk aan je…

Via Wereldwijzer app

1 like

Owjee tamara en wat nu??

Lbds normaal moet dat lukken hoor met dvds. ik heb zelf een kopietje van men trouwfeest mee gekregen en kan deze zowel op computer als op tv kijken :slight_smile:

Isa wat leuk dat je weer gaat ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt over het vreemde gedrag met zijn nicht

Summie big hug… heb je hem nog gehoord? moet vreselijk zijn om te zien dat hij er slecht uit ziet maar wil toch wel iets zegge niet? meid ik hoop dat het nieuwe jaar je echt veel geluk mag brenge

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

• Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 1 nachtje
  • LBDS 27 December Side nog 6 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 14 nachtjes
  • Isafazli 8 januari Sambayat nog 18 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 20 nachtjes

******BACK AT

• Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari

***- BIRTHDAY’S.

20-12 xLovato Gefeliciteerd!!
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Hoi Ladies,

Hier even een berichtje van mij. Afgelopen week begonnen bij mijn nieuwe baan. Vind het tot nu toe super leuk! Wel weer even wennen zo eerste weekje met lange dagen enzo. Heb dus niet heel veel tijd voor andere dingen en zal de komende tijd hier dus ook niet zoveel schrijven, maar natuurlijk wel mee blijven lezen! Tussen mij en askim gaat alles goed, al heb ik hem al de hele week niet gehoord. Ze schijnen op oefening ofzo te zijn in de bergen.
Ben toen ik nog geen baan had ook begonnen met een Turkse cursus via skype. Echt superleuk, omdat ik zo ook meer mijn uitspraak en het durven praten kan oefenen.

Voor de rest een dikke knuffel voor de meiden die hem kunnen gebruiken!

@littleone
Tja zeg het maar…
Gaan morgen in ieder geval niet :((((((
Hopelijk verder in de week wel nog…ppff t zal ook s normaal

Verder weinig bijzonders hier had me nichtje te logeren zo nog ff een vriendin op visite voor me verjaardag
Willen jullie aub heeeeeeeeeeel hard duimen ik wil zooooo graag weg ppff
Anders maar last minute maar weg van hier

Oeps was nog niet klaar

Fijne zondag allemaal…
Oja ladyside… Hoe gaat het bij jullie? Nog kunnen praten…Zet je de relatie door?
Hoop het zo voor je

Tamara meid ik ga keihard voor je duimen!!! Ik gun het je zo!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Aaah Tamara, hier draaien de duimen ook voor je! Hoop zo voor je dat je nog ff eruit kunt.
Hier zit ik in een dip, wil zo graag naar huis…wil ook bij askim zijn maar ik ben absoluut niet gelukkig op het moment. Ik heb nu heel duidelijk voor ogen hoe het zou zijn als ik hier zou wonen. Verveel me stierlijk, in de winter is sowieso al weinig leven op straat. Ik zit in de middag vaak bij askim z’n werk in de zon. Omdat het buiten tig keer warmer is dan in huis.
Askim weet ook niet wat we moeten en kunnen doen. Elke keer Side rondlopen of op en neer in de boulevard hebben we ook wel gehad. Zijn wel op motor nog weggeweest en ook af en toe Manavgat. Maar dan heb je het wel gehad.
Ik verlang naar mijn eigen huisje, naar behaaglijke warmte zodat mijn lijf geen pijn meer doet. Zucht!

1 like

Tamara hele dikke knuffels en ook hier draaien de duimen mee!! Sterkte meid!

Ladyside ook jij een hele dikke knuffel!! Ik weet zelf dat het leven in Side niet altijd zon zee strand en vrolijke tijden zijn! Vraag me af twijfel je ook aan de relatie met je askim? Want je schrijft nu dat je twijfelt aan het wonen in Turkije, maar als je dat weg zou nemen hoe zit het dan tussen jullie? Ik hoop dat je er snel achter komt hoe t zal gaan met jullie en hoe de toekomst eruit gaat zien! (Uiteraard stel je zou naar Turkije gaan zijn verhuizingen en eventueel diertjes om te verzorgen een optie tegen verveling, kijk naar mij haha!) maar ik snap je wel je gaat terug in de tijd en in de zomer is het lekker druk en zou je bij wijze van spreke nog op een terasje mensen kunnen kijken tegen verveling! Maar de winters zijn wat lastiger! Hopelijk kom je eruit ik gun je het zo erg dat je huisje boompje beestje krijgt!

1 like