Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Even een update:

Dankje voor het antwoord op me vraag iedereen! Ga toch maar een dvdspeler kopen! Kan ik bijvoorbeeld al mijn dvds van de Lamas mee nemen haha!!

Volgende week weer lekker bij me askim! Ookal ga ik het hier missen ik zou niet weten wat ik hier in januari nog moet doen! Voor askim is t zo ook lang genoeg! Ik word erg gemist! (Gelukkig maar haha!!)

En volgende week is askim jarig! Heb super veel kados voor hem! Hij weet niet wat m zal overkomen haha! Alleen weet die wel dat ik allemaal verassingen voor hem heb! Wat doet meneer?! Zegt die dat die voor mij een verassing gekocht heeft!! Ik weet niet of die zich verplicht voelt wat terug te kopen of dat hij bluft omdat die al weken probeert los te krijgen wat hij krijgt en het nu zo probeert haha!!

Hele drukke week ga ik nu in! Laatste afspraken met vriendinnen en familie!

Oohhh en heb met 1 vriendin gepraat waarvan ik nog t idee had dat ze tegen mij en askim was! Bleek dus in me hoofd te zitten!
Ze heeft toegegeven dat ze askim eerst een engerd vond en nu ze de nieuwere fotos kijkt ze hem veel leuker vind en wat zachter enzo! Minder matcho haha! Ze heeft ook toegegeven dat ze bang was dat askim vreemd zou gaan en dat ze me wou beschermen maar dat verkeerd heeft aangepakt! Was een heel goed gesprek en ben blij met de uitkomst! Dan kan ik niet boos blijven als mensen toegeven aan hun fouten :slight_smile:

• LBDS 27 December Side nog 5 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 13 nachtjes
  • Isafazli 8 januari Sambayat nog 17 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 19 nachtjes

******BACK AT

• Ladyside 23 december
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

1 like

Tamara jammer dat het niet doorgaat vandaag, zal mee duimen dat het toch lukt, knuffel meid!

Rest van de meiden knuffel en grtjes!

Hey meiden,
ff een update voor de mensen die nieuwsgierig zijn…
Ik zit in het hotel van askim, samen met hem. Zijn ego ligt ergens op de grond aan diggelen.
Ik wilde hem graag meenemen in een hotel zodat ik de ochtend van vertrek in elk geval warm kon douchen. Meneer weigerde en zei dat ik wel bij zijn werk kon slapen. Eerst wilde hij daar ook niet mee naartoe, maar uiteindelijk is ie nu wel mee.
Pfff wat is het allemaal ingewikkeld! Gevoel is er nog, maar ik trek het zooooo niet meer.
Hij vind elke keer dat we geen ruzie hebben. ( ik vraag me af hoe het er hier aan toegaat als je wel ruzie hebt) Moest net weer zomaar huilen en hij snapt het gewoon niet. Stomme mannen! Benieuwd hoe de laatste nacht zal zijn…
Nu we voor het eerst zolang zoveel samen zijn is het zo anders en leer je elkaar zo anders kennen. Ok, ik ben niet se makkelijkste, maar zeg wel wat ik denk en voel. Alleen kan ik nu de knoop niet doorhakken om het te eindigen, zo zwak van me… ik weet het ff niet meer!

Ladyside geniet nog ff van het moment! Het is moeilijk ik snap het wel je hoofd weet het misschien maar je hart nog niet. Zuig alles nog even op en laat alles thuis nog eens in gedachten afspelen. Dan zie je misschien nog dingen waarvan je denkt dat kan echt niet, of dingen waarvan je dacht jawel dat is hoe ik het wil. Laat het even sudderen en ik zou ook even kijken of meneer nu meer zijn best doet met contact houden. Is er niks verbetert ja dan is de beslissing misschien dan makkelijk gemaakt. Maar voor nu zou ik zeggen geniet nog van elke minuut als dat kan. Knuffff

LadySide: Allereerst wil ik je een hele dikke knuffel geven! Oh jakkes meid wat een afschuwelijke situatie. Ik vond dat civciv het heel mooi had verwoord. Probeer nu te genieten van de laatste uren samen. Jij hebt gegeven wat je kon, jij kan jezelf niets verwijten. Ongetwijfeld heb je van dit bezoek veel geleerd en ontdekt. Ik gun het je dat je thuis in de warmte rustig alles op een rijtje kunt zetten. Geef jezelf de ruimte en tijd, je hoeft het nu nog niet allemaal te weten! Heel veel sterkte meid en weet je mag je hart hier altijd luchten.

Tamara: Meid ik heb zere vingers van het duimen! Hoe is de situatie en wat is het plan? Ooooh ik gun het je zo! Dikke knuffel

LBDs: Fijn dat je schoon schip hebt gemaakt met je vriendin en dat nu alles is uitgesproken. Dus volgende week je askim jarig, dan moet hij er dus echt aan geloven dat hij een jaartje ouder wordt :wink: Heb je nog leuke bijzondere dingen op de planning staan voor je laatste week hier in NL???

Kardelen: Leuk om te lezen dat je nieuwe job leuk lijkt. En ik hoop dat je snel weer contact hebt met je askim!

Littleone: Thanks voor je lieve woorden! Ik gun jouw ook echt dat het nieuwe jaar een heel gelukkig jaar voor je mag worden! Jij bent inmiddels met zwangerschapsverlof? Nog nieuwe omtrent je askim? En hoe is het met je huis? Al druk dingen aan het uitzoeken?

Miloutjuhh: Hoe is het met je? Hopelijk ben je inmiddels weer wat verlost van al dat snot want daar is niks aan. En oooh wat spannend voor je askim en zijn visum ik duim voor jullie!

Egwene: Jij staat dus echt aan het begin van een Turks avontuur. Ik hoop dat je hier wel blijft updaten als het zo ver is want ik ben zo nieuwsgierig hoe dit allemaal zal gaan. Ik wil wel even zeggen dat ik je heel dapper en moedig vind hoe jij overal mee om gaat (inclusief met je askim)

Isa: Het aftellen voor jouw is dus eigenlijk alweer begonnen… Dus wederom ga je terug naar zijn woonplaats. Ik vind het ontzettend dapper en ik hoop dat je echt duidelijkheid gaat krijgen. Hoe is het verder met je???

Civciv: Hahaha geweldig ik geef jullie een compliment dat jullie zo volwassen met elkaar om gaan en vervolgens gedragen jullie je dus als een stelletje kinderen haahahahah. Ach ja dan blijft het een uitdaging en het houd de boel wat in evenwicht :wink: Hahaah je askim dus om in de stemming te komen aan het Geer en Goor kijken…of dat nou zo’n goed beeld van Nederland is hahahah. In elk geval beloofd het dan wel een dolle boel te worden :wink:

Delali: Meid ik heb al een tijdje niets van je gelezen. Voel je niet verplicht om te reageren maar weet dat ik aan je denk!

Update van mij:
De afgelopen dagen was mijn oude askim en het oude vertrouwde gevoel echt weer even helemaal back. Ondanks dat het verdomde zwaar was toch weer een bijzondere tijd met hem gehad. Hij heeft mij verbaasd doen staan wat voor een slimme, krachtige en een strijdlustige man hij is, ik weet niet of ik het lef/moed zou hebben wat hij heeft, maar misschien is hij juist wel TE strijdlustig. We hebben goed met elkaar kunnen spreken samen dingen op een rijtje gezet. Voor mijn gevoel hebben we samen de waarheid onder ogen gezien. Ik heb hele schokkende dingen gehoord. Te heftig om hier te schrijven. Maar het zorgt er wel voor dat ik me grote zorgen maak over mijn lieve askim. Waar ik de kracht vandaan haalde weet ik niet, maar ik kon heel rustig blijven, terwijl ik inwendig kook van woede, ik zou ze wel met de koppen tegen elkaar aan willen slaan dit is echt zo ziekelijk. Askim beseft dat zelf ook en ik denk dat dat juist het voor hem zo heftig maakt. Hij zegt zelf ik ben in gevecht met mijn eigen leven, mijn land, geloof en cultuur. Ik vind dit zoooo verdrietig, afschuwelijk en dramatisch voor hem. Hij staat met zijn rug tegen de muur en kan eigenlijk geen kant op. Zijn dromen en verlangens zijn groot en hij wil ze volgen. Hij wil er voor vechten en het klinkt alsof hij zelfs bereid is om zijn leven hiervoor op te geven. Hij heeft dan ook plannen die in mijn ogen onuitvoerbaar zijn en die hij zwaar onderschat. Maar ja wat doe je als je leeft in zo’n situatie?
We hebben allebei dezelfde toekomstdroom om samen een leven op te bouwen en het klinkt misschien impulsief maar onze band voelt zo sterk. Ik ken hem dan al jaren en in Turkije met het samenzijn, dat ging gewoon zo ontzettend soepel. Maar ik probeer verstandelijk hier naar te kijken en het ziet er gewoon dramatisch slecht voor ons uit. Eigenlijk is het niet reeël om te denken dat we samen ooit een toekomst kunnen opbouwen. Zelf vermoedde ik dit al wat langer en ook askim heeft het bevestigd. En ja dat doet verschrikkelijk pijn, maar we beseffen wel beiden dat het de realiteit is.
Askim gaat door met zijn strijd ook al zijn de risico’s gigantisch en is het zeer twijfelachtig of het hem ooit lukt. En dan nog is hij is bezorgd over mij. Hij heeft dan ook gezegd als je een goede man tegenkomt die je gelukkig kan maken, wacht dan niet op mij, maar ga voor je geluk. Ik heb ook tegen hem gezegd waarom geef je de strijd niet op, accepteer je lot en probeer er wat van te maken. Het klinkt bizar maar ik geloof dat dit echt het beste is voor hem.
Tsja en hoe verder? We hebben nog steeds contact, misschien is het wel beter dat we elkaar loslaten, we hebben het ook beiden besproken, maar beiden kunnen we het niet op dit moment. Waar ik kan zal ik altijd proberen op de achtergrond om er voor hem te zijn.
Kortom het is een ware nachtmerrie. Dit is zo oneerlijk. Ik zou er inmiddels wel een boek over kunnen schrijven. Sorry als het misschien wat vaag en onduidelijk beschreven staat…ik wil alles wel privé met jullie delen maar ik kan hier niet alles openbaar schrijven…

2 likes

ff snel… Het is voorbij!
Het i told you so kan uit de kast gehaald worden, hij heeft in ieder geval nog 1 andere dame naast mij.
Ze heeft me vanavond tijdens een ruzie een berichtje gestuurd, dat zij sinds een half jaar een relatie heeft.
Mijn intuitie klopte dus, want het was het meisje van de naam in het zand…
Ik ben zijn hotel uitgegaan, wat hij niet wilde. Ik moest blijven, hij zou weggaan. Maar ik ben naar het hotel ernaast gegaan, 5 sterren AI en had daar wel ff 55 euro voor over. Ook al zijn het maar een paar uurtjes.

Gelukkig ga ik morgen naar huis!

Oooh Ladyside meid een dikke knuffel voor jou. Pffffff wat een kloothommel…wat een hufter dat hij jou dit geflikt heeft. Dapper dat je meteen bent vertrokken. Maar wat zal het je een pijn doen. Ik wil nu heel veel naar je schrijven. Schrijven dat je beter af bent zonder hem. Dat jij een geweldige vrouw bent die een super man verdiend. Maar daar kan je nu waarschijnlijk niks mee. Daarom tover ik maar weer een virtuele knuffel te voorschijn. Lieve meid een hele dikke knuffel voor jou…weet dat je hier altijd je hart mag luchten. Wij zijn er voor je!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Ohhhh LadySide wat erg dat dit gebeurd!!! Wat een idioot is hij zeg!!!
Pffff gelukkig mag je bijna naar huis en dan al je verdriet woede en frustraties bij ons uiten. Hele dikke knuffel en kus

Via Wereldwijzer app

1 like

[quote=“miloutjuhh, post:322, topic:146338”]

• LBDS 27 December Side nog 4 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 12 nachtjes
  • Isafazli 8 januari Sambayat nog 16 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 18 nachtjes

******BACK AT

• Ladyside 23 december goede reis!
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

@Ladyside een hele dikke knuffel meid! Veel sterkte en een goede reis.

1 like

Ohhww Ladyside :frowning: wat een verschrikkelijk nare rotstreek en wat rot om er zo achter te moeten komen bah bah… Goed van je dat je meteen bent vertrokken naar een eigen plek en vandaag gelukkig naar huis meis. Maar wat zal dit een pijn doen en wat is het een zuur einde zo ondanks de twijfels die je had. Alle sterkte meis pas goed op jezelf en een hele dikke knuffel. Xx

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

Ladyside… ook ik zou je nu zoveel willen schrijven. Maar wat zijn de goede woorden? De pijn die je nu hebt kan ik niet bij je wegnemen. Het verraad, je hebt zoveel van jezelf gegeven! Iedere keer hem weer een kans gegeven, hopend dat het goed zou gaan. Je bent ongelofelijk moedig en zo lief geweest. Verwijt jezelf alsjeblieft niets. Liefde is iets moois. Maar er zijn klootzakken die dat niet snappen, die het niet waarderen. Net als Summie en tam stuur ik je een hele dikke knuffel. Sterkte.

1 like

Ooo Ladyside wat erg voor je… wat jammer dat je er bent achter gekomen dat het ook effectief waar is… Ik hoop dat je een goede reis naar huis toe hebt

Tam hoe gaat het nu daar? ben toch wel bezorgd om je hoor?

Summie ik ben sinds gister op zwangerschapsverlof kben gister naar de gynaecoloog geweest. alles is goed met de kleine… ach Summie wat moet het zwaar zijn voor je om je Askim zo te zien maar ook voor jezelf… ik bewonder echt dat je zo’n sterke vrouw bent hoor

Hier gaat alles goed… ik ben ok ons ukkie ook Askim in turkey maar is ook ok… papieren zijn nog altijd niet naar de ambassade dus de kans dat Askim hier komt voor maart word steeds kleiner. ik ben gister naar de gynaecoloog geweest zij heeft me een papier gegeven dat ik nog mag vliegen maar ze raad het me niet aan… Ghoh nu weet ik niet wat doen ik wil zo graag naar Askim toe maar Pff…
Ik krijg vandaag de sleutel van het appartement en morgen mijn contract dat ik dan naar Askim nog moet opsturen voor de ambassade Pff al die papieren ik word er hellemaal gek van

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

@Summie: Jeetje meid, wat moet jij het moeilijk hebben. Ik voel zo met je mee. Al die stuggelingen en gevechten tegen beter weten in uit liefde. Ik snap jullie wensen en toekomstdromen zo goed en ook de pijn door de wetenschap dat het haast 'onmogelijk ’ is. Ik zeg altijd: niets is onmogelijk, maar ik bedoel meer dat het een ontzettende strijd en gevecht zal zijn. Ik vind het knap van je hoe je met de situatie omgaat en hoe je het zo goed kan verwoorden. Maar je bent een hele sterke lieve vrouw. Dat wisten we al. Maar ik wil je toch even extra sterkte toewensen en een dikke knuffel. Weet dat ik er privé ook voor je ben als je meer kwijt wilt. Knufff

@Tam: Hoe gaat het nu? Ik vraag het me zo af. Hopelijk gaat alles goed!

@Ladieside: Mop, ik weet niet eens waar en hoe ik wil beginnen. Ik voel je woede, pijn en verdriet gewoon toen ik het las! Wat een rotjong. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ik heb eigenlijk veel ergere woorden in mijn hoofd er over. Ook ik zou heel veel naar je willen schrijven, maar je kunt er inderdaad nu niet veel mee. Ik zal dan alleen maar even zeggen dat ik het goed van je vond dat je weg bent gegaan naar het hotel ernaast en dat ik hoop dat je de kracht zult vinden om dit te kunnen verwerken. Ik hoop dat je gauw je rust hier in zal vinden en je leven weer op te kunnen pakken. Ik weet het, dit klinkt nu makkelijker gezegt dan gedaan. Snap ik helemaal mop. Vooral nu alles nog zo vers is. Maar op dit moment zijn er gewoon weinig juiste woorden. Het is gewoon een rotsituatie! Ik wil ook jou alle sterkte toewensen en weet dat we er voor je zijn. Heeeele dikke knuffel meid! :cry:

@littleone: fijn te horen dat het goed gaat met jou en de kleine in je buik. Waggel je al? Hihi. Ik snap heel goed dat je je aşkim mist en naar hem toe wilt en dat je het Ff niet weet door het advies van de gynaecoloog. Ben benieuwd wat je kiest te doen. Knuf

Ik zelf heb ook een aardige updaten nu, maar door vele ellende hier op de forum denk ik dat het gepaster is om jullie een hart onder de riem te steken dan dat ik ook nog eens met meer ellende kom. Maar weet dat ik aan jullie denken!
Knuff van mij! Ook derest waar ik nog niet op heb gereageerd

Jeetje ik schrijf echt slecht Nederlands hihi. Ik weet beter hoor. Sorry daarvoor

Deniz lieve meid. Natuurlijk mag jij je verhaal hier delen!! Juist door het te delen kan je steun, hulp en misschien nieuwe inzichten krijgen!!! Ik en de andere meiden willen er ook graag voor jou zijn! Dus lucht gerust je hart!!! Met een lach en een tranen…samen staan we sterk!!! Dikke knuffel meid…ik reageer later effe verder… xxxx

Via Wereldwijzer app

Ladyside wat een L*L! Meid verwijt jezelf niks. Jij hebt gedaan wat je nodig had en de what if’s zullen je nooit blijven kwellen. Hij is gewoon een kakkerlak en hij is jou NIET WAARD! En dat weet je nu! Je twijfels zijn weg en het is klote en zwaar en verdrietig maar je kunt het tenminste wel af gaan sluiten en door gaan met je leven. En vergeet niet als je het het minste verwacht en je totaal niet op zoek bent staat je ware prins voor je neus. Je komt er wel jouw tijd komt echt nog wel heb nog een beetje geduld. Knufff

Weer in NL! In de trein onderweg naar het hoge Noorden. Dank jullie voor de lieve woorden! Doet me goed, ik ben eigenlijk alleen maar heel boos op hem. Ik was er eergisteren ondertussen al over uit dat ik niet verder met hem wilde, alleen vond ik het lastig hem dat te moeten brengen. Nu ben ik eigenlijk alleen maar verdoofd. Het is een klootzak eerste klas en ik ben wel een beetje klaar met Side. Ik verwijt mezelf deze keer niets, dat is hij absoluut niet waard. Hij is fout en is nu 2 dames kwijt… en oh wat heeft ie het zwaar! Heeft het gister gelijk in de drank gegooid…pfff loser!
Op naar een mooi 2015 zonder twijfels!

Je bent een powergirl !!

1 like