Ladyside…You go girl😊
Dikke knuffel
Ladyside heb je natuurlijk al gesproken en daar ook lekker meneer uitgescholden dus zal me hier inhouden! ![]()
Maar ik heb wel echt respect hoe je er mee om gaat! Tis nooit makkelijk zoiets maar jij bent niet fout geweest en gelukkig zie je dat zelf ook!
Die kerel moet mij ook niet tegenkomen op straat want zit een hoop woede vanaf mijn kant naar hem toe!
Hoop toch wel stiekem dat je side toch een keertje komt bezoeken mocht je er ooit aan toe zijn! ![]()
Ga nu lekker vrijgezel t jaar in en geniet van elke dag!!
LadySide…je naam is misschien niet zo geschikt meer…maar ik weet nieuwe naam hele geschikte naam voor jou… PowerLady!!! Welkom in het hoge (warme) noorden!!! Knuffel voor jou
Via Wereldwijzer app
Ladysıde even een hele warme knuffel voor je!! Veel sterkte meid!!
Summie voor jou ook eem knuffel
Reageer later nog wel!
Vele grtjes
@Ladieside: Goed zo meid! Dat zie je gelukkig heel goed. En inderdaad! Op naar een mooie 2015! You go girl!
@Summie: Dank je wel mop. Lief van je! Misschien dat ik het een beetje gaat helpen als ik het hier een beetje van me afschrijf ja. Misschien dat ik dan gauw een keer kan slapen s’nachts. Maar ik was een beetje bang voor jullie reacties, want ik ben op dit moment errugg gevoelig hier over
Maar hier komt mijn update:
Ik weet niet wie van jullie via fb had meegeleverd dat ik bezig was met mijn onderzoek naar emigratie en een huwelijk. Ik heb verschillende lieve mensen gesproken die mij hier uitgebreid heel veel informatie over heeft gegeven. In februari gaat aşkim zijn dienst in. Ik heb dus iets meer dan een jaar de tijd die mij op gaat vreten van binnen, dus ik dacht… Misschien kan ik me in die afleiden met de aanvragen en voorbereidingen. Dan is het nog nuttig ook straks. Ik begreep dus welke papieren ik waar moest aanvragen. Van het Ikamet tot onze persoonlijke gegevens van de gemeente waarmee een akte gemaakt word die ik dan in Tukje in moet leveren. Deze papieren bevatten mijn gegevens, paspoort, burgerlijke stand e.d. Deze had ik dus ook van askim nodig. Zijn papieren waaronder zijn paspoort en ongehuwdheidsverklaring. Nou prima, dan ga ik aan de slag dacht ik. Ik vertelde aşkim over wat er allemaal moest gebeuren qua papieren en aanvragen. Hij zei: Maar aşkim, waarom doe je zo moeilijk? Jij komt hier in februari 2016 en dan trouwen we gelijk en alles is opgelost. Haha de schat! Die dacht echt dat het allemaal zo simpel ging. Dus nadat ik hem geprobeerd heb uit te leggen dat het helaas zo simpel niet werkt en wat er wel moet gebeuren. Toen was hij alleen maar trots op mij dat ik zo slim bezig was. Hij zei: oke, dan gaan we dit regelen. Wat heb je nodig? Dus ik zei dat ik al zijn papieren nodig heb, paspoort, ongehuwdheidsverklaring blablabla. Toen werd het een uur stil. Wat ongewoon is. Toen zei hij ineens: Askım, als je hier bent, wil ik even ergens met je over praten. Ik zei: Oh nu maak je me ongeruste bang, dus vertel het me gelijk maar. Hij zei: nee want ik ben bang dat je het verkeerd zal begrijpen. Er spookte allemaal horrordingen in mijn hoofd zoals : omg hij gaat bij me weg en omg hij is nog getrouwd. In afwachting van wat hij me ging vertellen stuurde ik een vriendin (die mijn askim ook kent en met mij in turkije is vaak) dat hij me iets wilt vertellen en ik zei waar ik bang voor Was dat hij ging vertellen. Zij zei: neeeeeeeeee joh! En inderdaad, We waren er over uit dat dat te extreem was. Bovendien ging alles nog steeds als een sprookje goed en vertrouw ik hem blind. Wat was het dan wel?! Na een uur hem ingepraat en overgehaald te hebben dat hij het me niet aan kon doen dat ik hier de hele tijd over na zal gaan denken en me af zal blijven vragen begon hij te vertellen. Hij zei: Zij Was de papieren van de scheiding kwijt met haar handtekening er op waardoor ze het me nooit verstuurd heeft. Daarnaast heb ik nog steeds nog geld genoeg gehad om een advocaat te betalen. Ik ben officieel dus nog getrouwd volgens de Turkse wet. Sinds die laatste zin, heb ik hem 2 dagen genegeerd. Omdat ik kwaad, verdrietig, verdoofd en heartbroken was. Krijg een ineens een telefoontje in het engels… ‘Hallo, is wil je niet lastig vallen, maar ik ben Miep (zo heet ze niet, maar je snap wel). Ik ben de gene waar hij in 2010 tot 2013 mee getrouwd is’. Ik dacht wtf! Kan het nog erger! Nu word ik ook nog eens gebeld door zijn VROUW! Maar goed, ik liet haar uitspreken. Ze vertelde dat zij de papieren nog niet had opgestuurd en dat askim geen geld had voor een advocaat en dat dat de enige rede n is waarom ze nog officeel getrouwd zijn. Maar dat zij niet van hem hou de en hij niet van haar en dat ik me geen zorgen om haar hoeft te maken en zij de papieren hem meteen zal toesturen. Ze vroeg me erbij of ik alsjeblieft weer met hem wilt praten omdat hij echt zielsveel van mij houd en kapot aan het gaan is omdat hij doodsbang is om me te verliezen. Dat vond ze niet nodig omdat dit alleen maar puur om een papiertje ging. Ik bedankte haar voor de informatie en ging nadenken wat ik hier mee moest. Aşkim probeerde nog steeds als een wanhopige mij ervan te overtuigen dat hij mij niet kwijt wilde en zielsveel van mij houd en het maar om een papiertje gaat en dat onze liefde belangrijker is en hij kon alleen maar huilen. Ik geloofde hem en besloot weer met hem te gaan praten. Hij garandeerde me dat hij dit op ging lossen. Mijn gevoel was anders omdat ik boos was omdat hij dit me nu pas vertelde, maar hij legde me uit dat hij dat al 80 keer wilde vertellen maar bang was dat ik hierdoor bij hem weg zou gaan. Hij vond dat hij het nu wel moest vertellen. Ja duhhh, hij kreeg natuurlijk paniek nadat ik over die ongehuwdheidsverklaring begon! We zijn nu een week verder en wij 2 zijn echt als Adam en Eva, als ying en yang als 2 mensen die alleen met elkaar op de wereld zijn en niet gekker op elkaar kunnen zijn als dat We al zijn. En ik ben kritisch daarin hoor, maar echt, er is noooit ook maar iets tegen gevallen of argwanend geweest en ik ben daar als een havik op. En dan nu dit ineens. Ik ging kapot maar we weten allebei Hoe ongelovelijk gek we op elkaar zijn. Ik zit nog steeds met de vraag of ik deze pad wil bewandelen, maar tegelijkertijd kunnen we ons geen leven voorstellen zonder elkaar. Hij ziet het nu nog steeds allemaal goed komen en weet niet hoe ik er nog zo’n verdriet van heb. We doen nu ook nog steeds alsof het allemaal weer datzelfde sprookje is omdat we mega veel van elkaar houden, maar intussen lig ik nog steeds wakker. ![]()
Sorry voor dit enorme lange verhaal. Maar als ik het vertelde, wilde ik het zo duidelijk mogelijk vertellen zodat er geen misverstanden ontaard over onze liefde of over hem als persoon. Zoals zijn vrouw (bleh gvd) mij ook vertelde: hij heeft nog nooit tegen haar gelogen en tegen mij inderdaad ook niet. Hij is ALTIJD heel eerlijk en open geweest zonder rare vreemde dingen. Alleen dit verhaal dan ![]()
Deniz kizi dit verbaast me niks. Die man heeft je toen niet voor niks gewaarschuwd. Maar als dit alles is dan is er nog steeds geen ramp gebeurd toch? Het was fout van hem om dat niet tegen je te vertellen daar is geen twijfel over. Maar schijnbaar stelt het allemaal geen bal voor en gaat de scheiding nu snel geregeld worden. Laat hem het leger ingaan en kijk dan hoe het tussen jullie gaat. Je bent nu vaak bij hem geweest en verliefdheid is leuk, maar je leert elkaar pas in de zware tijden kennen dus komend jaar zal een goede test voor jullie zijn. Denk dan vooral aan jezelf en je kind want zij is nog altijd het belangrijkste in je leven. Askin zit in het leger daar kan je toch niks aan doen. Richt je dit jaar op je kind en jezelf en over alles wat een emigratie straks allemaal inhoudt, zoals je nu al doet. en dan niet alleen de papier kant maar ook de emotionele kant en als je zeker bent dat je het gaat doen bereid je kind dan aub heel goed voor want voor haar zal het de grootste en zwaarste stap worden. Mama is gelukkig met haar askin maar kindje is wel haar familie en papa kwijt en komt in een hele vreemde omgeving terecht en dat is loodzwaar voor zo’n ukkie. Besteed daar veel aandacht aan en zie na het leger waar jullie staan. Je volgt je hart dat doe je goed maar dit jaar remt jou even af en dat is soms wel goed. En blijf vooral met hem praten over hoe jij je voelt en wat het met je doet dat hij dit voor je verzwegen heeft, want oneerlijkheid past niet in een relatie. Zonder vertrouwen heeft het allemaal geen zin en dat moet hij zeker te horen krijgen. En mensen maken allemaal fouten en daar leren ze hopelijk van. Maar als hij oprecht van je houdt en altijd eerlijk is over alles dan komt het vast wel goed allemaal. Volg je onderbuik gevoel en als dat goed zit ga er dan voor.
Pffff komt Civciv weer aan met haar geklets
Maar moest het even kwijt
Deniz ik kan me alleen maar aansluiten bij civciv (de wijze vrouw hihi!!) en ook over je kindje had zij hem al ontmoet?
Je moet altijd je onderbuik gevoel volgen idd! En tsjaaaa liegen is nooit goed maar hoe lang kan je boos zijn op iets wat binnenkort opgelost is…? Mijn askim had mij eerst ook niet verteld dat hij een gedwonge huwelijk had gehad terwijl ik wel vroeg of ik zijn eerste vrouw zou zijn! Uiteindelijk moet je dat achter je laten (hij had wel verteld dat ik de eerste echte zou worden omdat hij van ze ex nooit gehouden had blablabla…!) maar als de rest goed zit en t zoooo goed tussen jullie gaat, tuuuurlijk mag je boos zijn!!! Absoluut maar probeer t wel los te laten ![]()
Hallo meiden,
@Tamara, hoe staat het er nu voor?
Gaan jullie nog of is het niet veilig genoeg?
@LBDS Wat fijn dat dat met die vriendin is uitgepraat!
Je tijd in Nederland zit er al weer bijna op, bijna terug naar je askim die ook nog eens bijna jarig is.
@Summie, Verkoudheid nog niet over, keelpijn word minder nu dat snot nog hahaha.
Ja vind het enorm spannend. Zou zo graag van alles in Nederland aan hem willen laten zien.
Even een knuffel voor jou.
Kan hem wel begrijpen dat hij jou niet met alles lastig wil vallen, maar snap jou ook dat je wilt weten wat er gaande is en hoe het ervoor staat.
Wat je schrijft klinkt echt enorm heftig! Dat jullie elkaar niet los kunnen laten kan ik heel goed begrijpen. Ik denk dat het contact met jou voor hem ook een beetje een lichtpuntje is.
@Ladyside Wat kan ik me goed voorstellen dat je enorm kwaad op hem bent! Heb je ook alle recht op! Het is verschrikkelijk wat hij gedaan heeft. Ik vind hem een enorme slappeling als ik eerlijk ben. Alles aan europa en wat er maar mee te maken heeft afkraken maar wel 2 vrouwen van daar willen :S
Wat triest dat hij zich nu zielig gaat lopen voelen. Eigen schuld dat hij jullie nu alle 2 kwijt is.
Dat je nu klaar bent met side kan ik me heel goed voorstellen. Gelukkig zijn er zat mooie plekjes in Turkije ![]()
Nu lekker thuis met je familie voor de kerstdagen. Wat moet jij blij geweest zijn dat je al bijna naar huis zou gaan.
@Deniz kizi Meid natuurlijk mag ook jij je verhaal kwijt!
Dat moet heftig geweest zijn om dit te ontdekken. Maar ik sluit me eigenlijk bij civciv aan. Dat hij het je niet eerlijk verteld heeft is natuurlijk fout. Maar ik denk dat hij er nu wel wat meer achteraan zal gaan.
Ik zou hem wel vertellen dat het je echt heel veel verdriet heeft gedaan, en dan vooral het feit dat hij het niet verteld heeft.
@Littleone, is het niet mogelijk om je askim eerst nog een keer op een toeristen visum te laten komen, zodat hij bij de geboorte van jullie kindje kan zijn?
Fijn om te lezen dat alles oke is met jullie. Lastige keuze je wilt natuurlijk enorm graag naar je askim maar als het risco’s heeft voor de kleine zou ik daar heel erg goed over nadenken.
Hier alles goed.
Gisteren was het enorm koud. Heel veel wind waardoor het ook in huis extra koud voelde. Toen alle kids thuis waren dus maar even lekker de airco warm laten blazen wat ik verder eigenlijk nooit doe.
Vandaag was het weer erg lekker buiten in het zonnetje, frisjes maar lekker.
Fijne avond meiden.
Oooh wat een trieste verhalen komen er hier de laatste tijd voorbij. Ik zou zo graag iedereen er voor willen besparen. Juist in deze donkere dagen voor kerst verdiend een ieder het om de warmte en de liefde te voelen en horen de lichtjes hoop te geven.
Voor sommigen hier zijn de komende dagen misschien wel zwaar. Niet samen kunnen zijn met de persoon waar je van houd. In onzekerheid zitten over de toekomst of noodgedwongen alles opnieuw op een rijtje moeten zien te krijgen.
Lastig…ik wou dat ik alle zorgen en moeilijkheden kon laten verdwijnen zodat we hier allemaal dolgelukkig zouden zijn. Net 1grote happy family. Maar helaas kan ik dat niet.
Tegelijkertijd mogen we de meiden die stralen ook niet vergeten. De meiden die met spannende dingen bezig zijn in de vorm van visumaanvragen, toekomstplannen of omdat er zelfs een liefdeswonder op komst is. Juist die mooie verhalen kunnen andere meiden positieve kracht geven. Wat is er heerlijker dan meegenieten met het geluk van een ander?
Lieve meiden door hier open te staan voor elkaars verhaal. Elkaar te steunen waar we kunnen met lach en een traan daardoor ontstaat er juist een grote verbondenheid. En wat is dat toch een mooie kerstgedachte!!!
Lieve meiden ik ben stuk voor stuk dankbaar voor een ieder zijn inbreng hier. De liefde, de warmte, de steun en alle knuffels die hier in het rond vliegen…I love it!!!
Via Wereldwijzer app
Oh Dank je wel Civciv! En je heb helemaal gelijk. Vanaf over die man tot mijn kind. En ik weet dat mn kind het belangrijkste is en dat ik aan haar moet denken en dat het erg moeilijk voor haar zal zijn. Maar wat moet ik dan? Niet gaan emigreren? Dat is ook geen optie. Ik ben over 2 weken weer daar en zal veel met hem praten over alles. Maar als ik naar alles kijk hè, de hele situatie en alle obstakels en moeilijkheden, moet ik hier dan wel mee door gaan? En dit heeft absoluut NIKS met onze liefde voor elkaar te maken. Want die is mega sterk! Verliefdheid is vervaagd en houden van en respect versterkt en ben van de roze wolk naar de harde realiteit gestapt en ik zie alles heel goed zoals het is. We zijn beide bereid om te vechten en weten nu niet beter of We worden samen oud. Maar dan nog, hoeveel kans heeft deze toekomst.
Deniz Kizi askim en ik kennen elkaar nu bijna 5 jaar en geloof me we hebben alles gezien en alles meegemaakt. Ik begrijp je twijfels ik heb er zelf ook zoveel gehad. Maar meid je gaat de liefde van je leven toch niet opgeven voor obstakels en moeilijkheden die op je pad komen? Als de liefde sterk is kom je die echt wel teboven en ze maken de band tussen jou en askin alleen maar sterker en sterker. En er is altijd een weg. Als het niet in Nederland is dan is het in Turkije. Alle nieuwe begin is moeilijk voor jou en je kind als je emigreert, voor hem als hij hiernaartoe komt. Maar alles went een mens heeft een groot vermogen tot aanpassen en overleven. Askim en ik zijn nu 5 jaar verder. En nu zijn we pas klaar om serieuzere stappen te gaan nemen. Het verleden was turbulent, maar het heeft ons wel gebracht tot waar we nu zijn en we zijn er nog niet zeker niet maar we weten wel dat we elkaar nooit meer laten gaan. Ik ben altijd doorgegaan, had ik dat niet gedaan dan was ik nu waarschijnlijk single en niet gelukkig. Maar we hebben alle obstakels en moeilijkheden tot nu toe overwonnen en kijk eens we zijn al 5 jaar samen, praten steeds serieuzer over trouwen en kinderen en ik ga nu nog een laatste poging doen om hem in Nederland te krijgen. Lukt dat niet ga ik naar Turkije en dan gaan we ons echt settelen. Vecht en geef niet op. Liefde overwint alles!
DenizKizi, ga je gelijk emigreren of wil je eerst voor 3 maanden of zo heen?
Persoonlijk zou ik dat eerst doen, nu zijn het elke keer korte tijden… maar je leert elkaar pas echt goed kennen als je langer bij elkaar bent dan af en toe een weekje of 2.
Zet iemand als onderhuur in je huis, en ga lekker daar heen voor een aantal maanden. Zodat je eventueel iets achter de hand hebt mocht het niet goed gaan. (dit oook ivm je kindje)
Ik bekijk echt niet alles negatief na wat er met mij is gebeurd. Maar ik ben deze 2 week voor het eerst veeeeel meer bij hem geweest dan in de voorgaande bezoeken. En merkte aan beide dat het zo anders was dan de vakantieweekjes.
Vind emigreren zonder langer dan 3 weken bij elkaar te zijn geweest toch wel een heeeeeeel grote stap! Ondanks dat het allemaal zo goed voelt…
Nee dat klopt. Ik was ook van plan om eerst 3 maanden te gaan. Maar ik ging er vast vanuit dat ik zou emigreren omdat hij in februari wilt trouwen vandaar dat ik me vast in die papieren ging verdiepen. Maar ondanks dat hij dit wel graag wilt zal ik niet gelijk emigreren. Ik zou het wel kunnen, ik heb inderdaad een grote aanpasvermogen, maar ik die dit inderdaad voor de kleine eerst. Ik weet niet meer wie dit vroeg, maar askim heeft haar maar 2 keer gezien, maar toen waren we nog niet samen. In mei neem ik haar mee. Ik heb wel huisjes gehuurd en soort van 'samen geleefd/gewoond), dus niet alleen vakantieachtig, maar inderdaad, ik besef zeker dat dit voor een langere periode anders zal zijn. Over 2 weken hebben We weer een huisje in the middle of nowhere en moeten We boodschappen doen en koken en ook onze ruzies kennen we van mekaar, maar We zullen nog veel moeten leren ja. Ik weet niet eens waarom ik dit vertel en want mn punt hierbij is. Maar ik probeer de situatie nu een beetje te omschrijven.
Deniz ik weet van mezelf dat ik er best zo in gestapt bent in de emigratie! Maaaar wel altijd met de mogelijkheid om ergens naar terug te keren als vangnet! Het is bij mij goed gegaan en t aanpassen ook wel! MAAR hou rekening met heimwee! Ik had dat de eerste maanden echt niet maar later kwam t keihard bij mij naar binnen (toen me ouders voor t eerst terug gingen naar nl na hun bezoek) ik weet niet hoe jij hier onder staat of je dochtertje maar tis zeker wel iets om even goed over te denken en praten met je askim! (Dat je even aangeeft wat je wilt dat hij dan doet etc etc)
Littleone: Hé groothuisbezitster…als het goed is heb je inmiddels de sleutels van je eigen paleis? Heb je wat hulp van mensen die je kunnen helpen bij het klussen en inrichten? Wel heerlijk dat je gister met zwangerschapsverlof bent gegaan. Wat een lastige situatie dat je gynaecoloog het advies heeft gegeven om niet meer te vliegen. Verwarrend lijkt mij omdat je graag bij je askim wilt zijn. Heb je al enig idee wat je nu gaat doen? Ik ga zo ontzettend voor je duimen dat er een wonder gebeurt en dat je askim toch heel spoedig bij jou mag zijn! Jullie verdienen het gewoon! Veel sterkte meid!!!
Deniz Meid allereerst een hele dikke knuffel! Ooooh jeetje wat een heftig verhaal meid. Ik vind het toch ontzettend dapper dat je dit met ons hebt gedeeld. Zie je wel dat wij je niet veroordelen? Het mooie hier is juist dat we elkaar sterker proberen maken, elkaar de waarheid durven te vertellen maar dat we elkaar niet kapot proberen te maken! Je hebt inmiddels een mooi aantal adviezen/tips gekregen. De woorden die Civciv schreef vond ik erg mooi dat iedereen fouten maakt en ook haar visie over immigreren met je dochter sluit ik mij bij Civciv aan. Ik vroeg me trouwen wel af waarom hebben jullie er voor gekozen dat jullie naar je askim gaan en niet je askim naar jullie komt? Wat betreft het overige…Helaas sta ik er misschien niet zo objectief in en als ik misschien te kritisch ben dan zegt dat misschien meer over mij dan over jullie. Voor alle duidelijkheid ik wil niet twijfelen aan je askim maar er zijn wel een aantal dingen wat je voor jezelf misschien nog kunt uitzoeken. Fijn om te lezen dat hij en zijn vrouw (ja sorry zo benoem ik het toch maar effe) allebei niet meer van elkaar houden. Maar weet je zeker dat het om een vrijwillig huwelijk gaat? Wat vinden beide families er eigenlijk van dat ze willen scheiden? De scheiding wordt nu officieel in gang gezet? Weet je welke stappen hij daadwerkelijk gaat nemen? En is hij financieel ook nog aan haar verbonden? In Turkije bestaat namelijk de regel dat je bij een scheiding alimentatie aan je ex-vrouw moet betalen tot zij opnieuw trouwt. Sorry dat ik misschien wat kritisch ben het is helpend bedoeld. Tegelijkertijd begrijp ik dat je even helemaal verward raakt en boos wordt dat je hier nu opeens achterkomt maar blijf wel vertrouwen op je eigen gevoel! Jij kent je askim, jij weet zelf hoe het met jullie gaat. Een leugen is slecht, vooral over zoiets, maar Turkse mannen hebben nog weleens de neiging om een huwelijk te vergeten als ze slechts alleen getrouwd zijn op papier maar niet samenleven
En je schreef bij mij heel mooi: “niets is onmogelijk”, ondanks dat het een ontzettende strijd en gevecht zal zijn. Zolang jullie situatie niet zo bizar is als de onze waarbij de dreiging zo groot is waardoor het eigenlijk onmogelijk gemaakt wordt. Dan is er ook voor jullie hoop!!! Heel veel sterkte meid! Enne jij mag hier altijd je hart luchten!
Miloutjuhh: Nou meid doe je best en ga es even een aantal keer heeeeeel goed je neus snuiten…dat wil nog weleens opluchten :-p Dus gister enorm harde wind en kou, niks aan. Hier was het vandaag echt stormachtig met regen. En natuurlijk vind je het spannend dat je hopelijk samen met je askim naar Nederland gaat. Jij kent inmiddels zijn vaderland, maar hij de jouwe niet. Oooh ik ga zo voor jullie duimen dat het gaat lukken! Jullie hebben het zo verdiend. En ja meid je hebt gelijk de situatie met mij en mijn askim is inderdaad helaas behoorlijk heftig, dreigend en daardoor voor hem ook nog eens risicovol. Wat betreft het contact ik vind het lastig, soms denk ik dat het beter is om hem los te laten. Als ik misschien uit zijn leven ben lukt het hem misschien om mij te vergeten en alsnog te berusten in zijn lot. Aan de andere kant weet ik hoe belangrijk ik voor hem ben, het lichtpuntje in de duisternis, ik hou van hem en ik wil er voor hem zijn. En wat betreft mezelf, ik weet eigenlijk op dit moment niet wat het beste is voor mij. Ach de tijd zal het leren ![]()
Civciv Mooi hoe jullie samen alles hebben overwonnen en er toch op jullie eigen manier jullie eigen weg proberen te vinden! Enne je bent geen wijsneus, maar een vrouw die haar mening met ons deelt ![]()
LBDS: Jouw askim heeft inderdaad destijds mazzel gehad met zijn huwelijk ook al was dat natuurlijk voor jou destijds ook slikken. Ik zou bijna zeggen wat zijn truc hahah.
Nou vandaag al weer heel wat geschreven…ik geloof dat ik maar es ga slapen…slaap lekker meiden!!!
Goeiemorgen allemaal
Ladyside of powerlady: blij dat je goed bent thuisgekomen! Jammer dat je zo hebt moeten afsluiten! Hoop dat je toch wat voor handen hebt deze periode om je zinnen te verzetten!!! Knuffel meid!
Summie: krijg rillingen als ik alles lees, dat ze zo een druk kunnen zetten op elkaar! Kan me heel goed voorstellen dat als je er midden inzit je geen uitweg ziet. Ben wel blij dat je toch hebt kunnen praten en hij toch wat opener is geweest naar jou toe.
Denk dat ik ook even niet meer zou weten wat ik moet doen, neem dag per dag meid, probeer hem te steunen maar ook jezelf niet te verliezen, het zal nog tijd vragen en zeer veel geduld, je gaat nog moeilijke periodes hebben maar zoals deniz het zegt, niks is onmogelijk!!! Knuffel meid!!!
Delalie meid hoe is het met jou? Heeft je aşkın het consulaat al kunnen bereiken?
Kardelen: leuk dat je job je zo bevalt, en Turks leren via Skype? Voor je het weet zijn die 3 maand om;)
Tam082 hoe is het met jou? Al iets meer gehoord?
Littleone eindelijk in zwangerschapsverlof;) en leuk de sleutels, kan je aan je eigen nestje beginnen!! Jammer van her negatief advies van de gynaecoloog.
Zou het idd niet lukken met een toeristenvisum voor je aşkın?
Jammer dat het zolang duurt voor de papieren, maar geef de moed nog niet op!! Positief denken!!!
Tam 198 hoe is het nog met jou meid?
Lbdss zo fijn voor je van je bijgedraaide vriendin!!! En je aşkın,kan me inbeelden dat hij op hete kolen zit;))
En al neem je 1001 kadootjes mee, denk dat jij het grootste kado voor hem zal zijn;)
Geniet nog van je weekje nederland!!!
Egwene heb ook het boek turks voor dummies, vind het niet slecht;) je nieuw avontuur lonkt!! Succes meid!!
Miloutjuuh een week voor visum, valt eigenlijk wel mee… Succes! Zijn jullie met de feestdagen ook samen?beterschap met de verkoudheid!
Deniz: blij van je nog eens te zien! Je weet dat je altijd mag schrijven, we zijn hier om elkaar te steunen en te helpen!!!
Kan me heel goed voorstellen dat je niet blij was met dat nieuws, en dat je heartbroken was en bent. En dat het door je hoofd blijft spoken en er wakker van ligt is heel normaal, het is ook niet zo maar iets dat je even komt melden en de manier waarop, en dan nog zijn “vrouw” aan de telefoon, zou ook wel even slikken!!
Hoop dat jullie alles goed kunnen doorpraten de volgende keer dat je daar bent!!
Neem je tijd en doe waar jij je goed bijvoelt!! En aub geef niet op voorhand op, een toekomst kan je niet voorspellen, wat komt komt, geen mens weet wat morgen brengt!!
Civciv vind jou ook geen wijsneus, ik vind het leuk als mensen hun mening geven!! En aub klets erop los meid!! ;)))
Rest van de meiden vele grtjes en iedereen een knuffel. Voor vanavond fijne kerstavond!!! Probeer te genieten
- LBDS 27 December Side nog 3 nachtjes
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 1q nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 15 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 17 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Effe vlug:
Tamara: Hoe is het? Is er al een mogelijkheid om alsnog te gaan? Ik duim voor je! Knuffel
LadySide: Hoe gaat ie? Heb je wat goed kunnen slapen? Dikke knuffel voor jou.
Tam: Dikke knuffel voor jou…you know why ![]()
Isa: Thanks voor je lieve woorden. Hoe is het met jou?
Nou ik zal es richting winkel…ik vrees dat ik daar niet als enige zal zijn haha…![]()
Via Wereldwijzer app
Jjaaaaaaaa meiden… t is gelukt
Net akkoord we vliegen vrijdag om 7.00 joepieeeeee:tada:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een weekje maar beter iets dan niets
woehoeeee Tamara!!! Wat fijn dat jullie kunnen gaan!!
@Summie, Het gaat goed met me! En dan lieg ik niet
Ben nog boos op hem, maar verder is het goed dat het klaar is nu. Weg met alle twijfels en op naar een mooi 2015!
Heb heerlijk geslapen, weer fijn om mijn eigen bedje te hebben. Wel werd ik ff wakker van de regen en moest ff heeeeel goed nadenken waar ik was en dat ik alleen in bed lag, wat wel even raar was.
Of er nog een klap gaat komen over een tijdje weet ik niet. Maar voor nu is het goed.
Koffer nog nooit zo snel uitgepakt, zodat alles in de was kon en zijn geur (rook, etensluchtjes etc…) eruit is, zo ff de stad in en een gewonnen prijsje bij de DA halen en vanavond naar de kerstnachtdienst en morgen gezellig kerst vieren met familie. LIfe goes on ![]()
Fijne kerstavond meiden en als ik jullie niet meer spreek vandaag of morgen dan wens ik jullie alvast hele fijne kerstdagen (voorzover dat lukt met of zonder jullie askim) xxx