Jaa echt last van me schouder gaan morgen av weg laatste trein
Enne die naam wat Summie zei past wel bij je meid
Vind je echt een bikkel!!!
Tamara yaaayyy zo blij voor je!!!
Ladyside bikkel! Hihi! Vind jou echt super sterk!!
Fijne kerstavond dag iedereen hahahaa!!
Ik heb super slecht geslapen! Dromen dat ik straks alleen ben zonder vrienden en familie in turkije bhlee!! Ookal heb ik al wel vrienden daar ik weet niet tis anders!! Zit ook tussen me oren hoor! Maaaaaaaar even als mensen richting Side/manavgat gaan schrijf me even wil mensen leren kennen hahaha!! (Vooral nlers want die ken k nie zoveel haha!! En hou van nieuwe mensen leren kennen!)
Is weer precies t gevoel wat ik vorig jaar ook had en tis allemaal goed gekomen! Dus moet niet zeuren haha! Onzeker kind ben ik hoor!!
Hey lieve meiden,
Hier weer even een berichtje van mij…
Wat gebeurt er veel met ons allemaal wat een roerende tijden en wisselende emoties. Ik wens jullie allemaal hele warme fijne kerstdagen en alvast een heel liefdevol 2015.
@Ladyside meis wat goed te horen dat je je goed voelt ondanks alles wat ben je een kanjer! En je hebt gelijk hoor hij verdient jouw verdriet ook niet. Zo een sukkel om zo met vrouwen om te gaan en alles te verliezen en voor wat? Denken zulke mannen nou echt gelukkig te worden. Zielig hoor ergens. Snap ook dat je ergens opgelucht bent dat alles duidelijk is nu zeker omdat je er zelf eigenlijk ook al klaar mee was. Geen what ifs meer en de zekerheid dat je erboven staat en beter af bent zonder hem. Absoluut een Powerlady!!
@Summie lieve meid wat ga jij door een dolhof van emoties en wat houd je je sterk! Fijn dat je aşkım meer openheid heeft gegeven en wat onbegrijpelijk he dat mensen elkaar zo ziek kunnen maken en dat het de mensen zijn die het beste met je voor zouden moeten hebben pfff… dan heeft je aşkım gelijk als hij zegt ze weten niet wat liefde is…ik begrijp ook zeker dat je zijn lichtpuntje bent en houvast om niet op te geven maar op enig moment moet er voor jou ook duidelijkheid komen meis. Jij mag hier niet aan onderdoor gaan…Heeft hij nog steeds hoop voor een toekomst van jullie samen en jij? Lieve meid ik gun je zo dat het goedkomt voor jullie je verdiend het echt. Dat al je doorzettingsvermogen, liefde en loyaliteit wordt beloond meis ik duim voor je hele dikke knuffel!!!
@Tamara whiehooo meis supergaafff dat je gaat meis. Toch lekker even eruit meis! Vlieg je nog over Istanbul of dat niet? Wens je een hele fijne tijd bij je familie meis, geniet ervan!
@Deniz kizi jeetje meis dat is wel behoorlijk schrikken je aşkım getrouwd…pfff. En nee liegen is niet goed al kan ik me wel voorstellen dat je er niet aan was begonnen had je dit vanaf het eerste moment geweten? En meid jullie hebben het zo goed samen wat je beschrijft ik herken het zo dat gevoel van ‘het klopt gewoon’. En meis zowel je aşkım als zij willen scheiden daarmee zou het alleen een kwestie van tijd zijn toch? Geen beren zien die er nog niet zijn meis. Hou je vast aan jullie liefde en vertrouw erop dat jullie zijn legertijd ook doorkomen. En inderdaad neem deze tijd om jullie verdere toekomst uit te stippelen en jezelf en je kleine meis hierop voor te bereiden. Als de liefde zo sterk is kunnen jullie dit samen aan.
@LBDS fijn dat je zo hebt genoten van je tijd hier. Ook weer heerlijk om terug te gaan naar je aşkım. Fijn dat je je overal thuis kunt voelen.
@Kardelen fijn zeg dat je baan zo goed bevalt. Hopelijk vliegen de laatste maandjes nu snel voorbij
@civciv voor jou gaat het ook al lekker opschieten. Je aşkım straks lekker bij je. Ik had je ook ouder ingeschat haha…maar omdat je veel wijsheid hebt levenswijsheid denk ik ![]()
@Littleone meis goed te horen dat het goed gaat met jullie kleintje. Ik duim ook heel hard mee dat jullie snel samen zijn.
@Isafazli meis ben je aan het aftellen. Nee aşkım heeft nog geen contact gekregen met het consulaat. Ik heb het ook even losgelaten vertel er zo meer over.
@Egwene meis wat balen dat het stroef blijft lopen tussen jou en je aşkım ben je al klaar voor je turkije avontuur? Hoop dat je aşkım en jij dan ook wat meer met elkaar kunnen praten en delen.
@Tam was het leuk in Limburg ![]()
Update van mij: Aşkım heeft me wat meer verteld over zijn confrontatie met zijn vader. Hij heeft hem direct gezegd dat hij een vriendin heeft veel van haar houdt ze woont in nederland en ik ga naar haar toe. Hierop zei zijn vader nee je gaat niet. Het is slecht daar. Ik laat je niet gaan. Aşkım bleef zeggen ik ga wel ik ga toch etc. Toen zei aşkım net als jij mijn moeder niet kunt verlaten kan ik haar niet verlaten. Zij is van mij en ik ben van haar. Kun jij mijn moeder verlaten vroeg hij. Hierop kreeg hij een klap in zijn gezicht.
Volgens aşkım zal zijn vader wel bijdraaien en ‘soft’ worden. Na deze confrontatie bleef ik aandringen voor een afspraak. Ik denk iets teveel want elk gesprek werd beladen en pushen en heb je al gebeld wanneer bel je wanneer kom je etc. Dat aşkım zei ik word steeds verdrietig als we praten. Ik kan het nu niet zo achter laten. Ik bleef vragen om duidelijkheid maar kreeg het niet. Hij zei ik ben er misschien niet voor oud en nieuw maar hoe dan ook ik kom naar je toe. Toen heb ik besloten het los te laten. Ik heb hem gezegd er niet meer naar te zullen vragen en op hem te vertrouwen dat hij komt en nu moet doen wat hem het beste lijkt. Ik moest keihard huilen (alleen) toen ik dit deed want ik vind het doodeng maar ik denk ergens wel dat het beter is. Het lucht me ergens ook wel op om even weer wat luchtiger gesprekken te hebben en weer wat te lachen samen dat werd de laatste tijd steeds minder. Ik moet er gewoon op vertrouwen dat het goed komt en dat hij voor afloop visum bij me is…hij heeft tot 20 februari…
Trouwens voor de liefhebbers er draait een mooie turkse film bij Pathe.
Birleşen gönüller, supermooi tranen liepen over mijn wangen echt een aanrader!
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Hele fijne kerst lieve meiden, geniet ervan!!!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Jeej Tamara! Toch nog samen kerst vieren hoera!
@ Ladyside fijn dat het toch redelijk goed gaat maar laat je ook gaan als het nodig is he, dit is niet zomaar iets. Vreet het niet op he.
@ Summie ik stuur even een knuff jouw kant op want over jouw situatie weet ik even niet wat te zeggen. Alleen maar knufff en houd nog even vol als je dat kan.
@ Isa geniet ook van de dagen en dan weer bijna naar askin ![]()
@ Lbds die gevoelens zijn normaal hoor je bent nu weer een tijd bij je familie geweest en nu moet je ze weer achter laten. Dan begint de heimwee weer maar heej je askin zal je vast halfdood knuffelen en je kunt het dat heb je afgelopen jaar al bewezen
Aaagh askim zijn paspoort is onder weg terug. Zo spannend nu. Echt snel hoo p maar dat dat een goed teken is. Zou echt een geweldig kerstcadeautje zijn.
Vandaag kerst etentje gehad op het werk van de mama van de kids. Heel gezellig en erg lekker gegeten,
Morgen even kijken of ik morgen kan reageren.
@Tamara super meid dat jullie kunnen gaan. Goede reis !
Super Tamara! Blij dat je nog gaan kan.
LadySide, knap hoe jij je sterk houd. Groot respect voor jou.
Delali, nee ik voel me nog niet klaar om naar Turkije te gaan haha. Het is toch een hele grote stap. Knap dat askin jou dit alles verteld heeft. Zo weet je waar hij het moeilijk mee heeft. En dat je het kan loslaten: heel goed.
Milou, heel spannend! Ik duim voor je.
Ik heb vandaag gelukkig mijn referentienummer gekregen. Dus nu kan het hotel hun documenten opsturen. Kortom, de aanvraag is officieel nu. Heel spannend.
Tamara…Fijn dat het toch door kan gaan…Ik hoop dat je een fijne tijd mag hebben…Goede reis en pas goed op jezelf!!!
Via Wereldwijzer app
Dank jullie wel voor jullie lieve berichten☺
Gaat helemaal goedkomen…
Ik wens jullie hele fijne dagen:christmas_tree:![]()
![]()
![]()
- LBDS 27 December Side nog 2 nachtjes
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 10 nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 14 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 16 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Fijne kerstdagen iedereen…
Ik wou eigenlijk morgen het vliegtuig nemen naar Askim maar omdat het niet zonder gevaar is mag ik van Askim niet en moet ik maar thuis blijven… Off vreselijk. Kga me nu maar volledig storten in het appartementtje het verven van de babykamer
Pff moet sevves naar mijn familie maar kwil zo graag bij Askim zijn…
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Merry x-mas lieve meiden!!
Tamara: meid super dat je daar nu bent, hoop dat je heerlijk gaat genieten.
Littleone: ohhh wat ontzettend jammer dat je nu niet samen met je askim kan zijn. Maar jouw gezondheid en die van de baby zijn ni belangrijker
Ik hoop dat iedereen kan genieten van de kerst, ondanks dat vele zonder hun askim zitten en er ook veel meiden in lastige situaties zitten.
Ik las iets over kaarsjes branden. Ga ik ook doen in de hoop dat iedereen het naar zijn zin gaat hebben.
En volgend jaar met kerst hoop ik dat er een aantal meiden samen kunnen wonen met hun askim, er een babytje rondkruipt en dat er situaties opgelost zijn bij sommigen van ons rn natuurlijk dat de meiden die nu met een gebroken hart zitten een hele leuke man vinden om samen kerst mee te vieren. Eentje die hun verdient!!!
Dikke kus
Via Wereldwijzer app
- LBDS 27 December Side nog 1 nachtjes
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 9 nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 13 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 15 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Goeiemiddag allemaal
Tamara veilige reis toegewenst, blij dat je toch nog kan gaan!!
Lbdss veilige reis trug morgen!!!
Rest vele grtjes!!
Ik typ dit met trillende handen. Ik kan het niet geloven. Wie hier al langer zijn, weet dat ik een ex askim heb. Die zat dit jaar veilig in Belek. Geen last van. We spraken elkaar niet meer. De rotzak.
Ik zag vandaag dat mijn chef hem een paar dagen geleden heeft toegevoegd. Dus ik werd al bang. En net is mijn angst waar geworden. Over 2 weken ga ik samenwerken met mijn ex… in de miniclub… in hetzelfde hotel. HOE ENG TOEVALLIG IS DIT??? en hoe moet ik dat mijn huidige askim gaan uitleggen…
Aaah Egwene, dat meeeeen je niet!!! Had net gereageerd op je fb, maar weer weggehaald nu ik weet wat er is. Wat lijkt me dat een vreeeeeemde gewaarwording!
Heeft je ex je aangesproken dat hij er gaat werken, of kreeg je bericht van je chef?
Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan en dat je askim er geen problemen mee gaat hebben. Sterkte met het verwerken van de schok!
Pff op t vliegveld nu 95minuten vertraging! Wil nu wel gewoon thuis zijn dit is niks!!
Stond dat nog niet vermeld toen je nog thuis was dan?
Jammer genoeg niet! Kreeg t met t inchecken te horen baal echt super erg!!
Lbds mss ligt het aan het slechte weer? hier ligt ineens een pak sneeuw niet te doen
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Goeiemorgen meiden,
Egwene ken niet het ganse verhaal achter je ex-aşkın, maar lijkt me idd helemaal niet leuk!!! Zit er kans in dat jullie moeten samenwerken? Of doet hij iets helemaal anders dan jij?
Lbds niet fijn, hier deze nacht sneeuw gehad maar er is niks blijven liggen, wel redelijk wind en koud. Goeie terugreis nog!!!