Isa, nee hij doet echt precies hetzelfde als ik. De kans is 100% dat we samenwerken. Gezellig samen in de miniclub.
Hoi meiden
Ff vlug… gisterav aangekomen naar een lange dag en nacht toen we eindelijk in tel avib waren ben ik 3 a 4 uur vast gehouden ppffff verhoord etc het was verschrikkelijk echt zo slopend ook
Wat ik kwam doen met wie waarom ik hier zolang niet ben geweest en mijn zusje vaker
Wanneer mijn vader hier weg is gegaan en gaaaa zo maar door
Nu volop genieten en 1st nog maar niet aan de terug reis denken… zal wel zelfdr gaan
Echt wat een “#”#"# volk
Hopenlijk met jullie alles goed
Xx
Tam: Wat heb je het mooi verwoord! Ik ben het helemaal met je eens en ik wens het jou ook toe…![]()
Miloutjuhhh: Oooh wat spannend ik duim voor jullie!!!
Tamara: Jeetje wat heftig…maar je was er al bang voor…hopelijk kun je lekker genieten bij je familie…hoe is het er verder? Het lijkt me toch wel een spannende omgeving toe waar je nu bent…Alvast sterkte met de terugreis…
Littleone: Ooh lieve meid ik wou dat ik jouw askim bij jouw kon laten bezorgen. Ik begrijp zo je verlangen om naar je askim te gaan. Je wilt gewoon bij hem zijn en terecht. Maar je askim heeft ook gelijk dat je geen risico moet nemen. Ook al is dat natuurlijk voor jou slikken. Ik wil wel zeggen dat ik je heel dapper vind hoe jij toch je eigen leven probeert op te bouwen. Respect! Een dikke knuffel voor jou.
Egwene: Omg mijn mond viel even open bij het lezen van je update. Hoe is het inmiddels met je? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiervan denken moet. Mijn eerste gedachte dit is geen toeval. Wist hij van je komst? En tsja het zal lastig zijn maar ik zou het toch je askim vertellen ook al zal het je problemen geven. Maar ik denk dat uitleg geven uiteindelijk beter zal zijn dan dat hij het van een ander hoort. Sterkte in elk geval.
LadySide: Meid hoe is het met jou? Heb je wat goede kerstdagen gehad? Even een dikke knuffel voor jou.
Lbds: Ontzettend balen van de vertraging. Hopelijk heb je weer heel wat mooie herinneringen die je in hart mee terug hebt genomen naar Turkije. Wat je beschrijft over jezelf nergens meer ‘echt’ thuis voelen…ik denk dat dat de keerzijde is van een buitenlandse liefde. En was het een heerlijk weerzien met je askim???
Delali: Jeetje meid wat vind ik jou situatie heftig. Wat heb ik veel respect er voor hoe sterk jij bent! Maar wat word er ook veel van je gevraagd. Dat jij je askim de vrijheid hebt gegeven om er op zijn eigen manier hier zijn weg in te vinden. Dapper hoe hij met zijn vader in gesprek probeert te gaan. Ik heb het gevoel dat het voor deze mannen heel wat is om tegengas te geven. De gevolgen en hoe ze daar mee om gaan en daar heb ik echter geen goed woord voor over. Hopelijk lukt het je askim om zijn familie wat het licht te laten zien en anders dat hij voorzichtig doet en zonder te grote kleerschuren hier doorheen komt. Askim zijn familie denkt juist door druk te geven dat hij bij gaat draaien terwijl ik het gevoel krijg dat het hem alleen maar vervreemd van zijn familie. Zo triest. En wat jij schreef over mij …geweldig verwoord en het heeft me veel inzicht gegeven…het is en voelt inderdaad als een doolhof. Voor mijn gevoel dwaal ik ook echt maar wat in het rond geen idee welke kant ik op moet… En askim die weigert op te geven maar of het reeël is? Hij is net een vliegje gevangen in een spinnenweb…
Isa: Meid ben je al aan het aftellen? Hoe is het verder?
Civciv: Thanks voor je lieve knuffel. Heb jij een goede kerst gehad?
Deniz: Hoe is het met jou?
Wie hebben hier allemaal sneeuw? Hier is het echt hartstikke groen! Ik hoop dat jullie net als ik goede en gezellige dagen hebben gehad. Heerlijk om even een paar dagen vrij te zijn…Delali schreef mij heel mooi…je zit in een doolhof…nou echt zo voelt het ook…voor mijn gevoel dwaal ik maar wat in het rond geen idee welke kant ik op moet en waar ik goed aan doe…ik zit er serieus over te denken dat ik askim moet loslaten in de hoop dat hij vrede sluit met zijn lot. Dat hij zijn familie zou verliezen is heftig maar acceptabel maar als ik zie hoe ver dit gaat, dan hou ik mijn hart vast als dit maar niet escaleert en dan denk ik…ik wil hier helemaal niks mee te maken hebben, mijn ogen er voor sluiten en niet met deze schokkende dingen geconfronteerd worden …en dan denk ik het is zijn leven, zijn familie, zijn cultuur en zijn geloof de groeten!! En dan is askim daar weer…en dam denk ik hoe kan ik hem laten gaan, ik hou van deze man, ik zie hem worstelen met zijn bestaan en hij mij maar duidelijk maken dat ik het lichtje ben in zijn leven? En hij verlangt zo naar liefde en warmte…En voor ik het weet loop ik dan toch maar weer een rondje door het doolhof. En askim tsja hij is een vliegje dat gevangen zit in een spinnenweb. Die een dappere strijd voert maar waarvan je weet dat hij het niet gaat winnen…
Via Wereldwijzer app
Hoi meiden,
Hier weer even een update van mij. Had ff niet de puf om te reageren. Net het topic van de afgelopen 3 weken ff bijgelezen. Pfoe echt veel gebeurd bij iedereen. Er is al genoeg gereageerd, dus ik zal dat maar niet meer doen. Ik wil alleen ff zeggen: Ladyside; wat ben jij sterk zeg. Hoe jij met de situatie omgaat…
Contact tussen aşkim en mij ging weer ff een tijdje goed en in 1x niet meer. Ik vroeg hem wat er was… Hij zij dat hij nooit tijd had, omdat hij altijd maar moest werken. Bullshit natuurlijk. Ik stuurde hem dat ik hem eerlijk gezegd niet geloofde. Toen kwam het hoge woord eruit. Hij hield heel veel van mij, maar zijn familie wilde een Turks meisje voor hem. Ik was alleen zijn schat en meer niet. Ik antwoorde daarop dat ik het heel erg vind, dat zijn familie niet de keus aan hem overlaat, maar als hij er echt zo over denkt, ik ook geen contact meer wil met hem. Daarna verwijderde hij mij van Facebook.
Dus ook geen contact gezocht… Prompt 5 dagen later kreeg ik een berichtje van hem. Met aşkim nasilsin… Alsof er niks aan de hand is. Heb daarop geantwoord dat het goed met mij gaat. Hij stuurde dat hij mij niet vergeet, hij van mij houd en dat ik hem ook niet moet vergeten. Hij vroeg wanneer ik kwam. Ik antwoorde dat ik niet weet of het zin heeft. Ik vroeg hem naar zijn familie. Ik bleef hierover doorvragen en op een gegeven moment werd hij boos.
We hebben nu wel weer contact. Alleen heb ik op dit moment niet de intentie om richting Side te gaan, omdat ik eerst duidelijke antwoord op mijn vragen moet geven, wat hij vooralsnog niet doet.
Helemaal na wat ik gelezen heb van Ladyside…
Fijne avond allemaal.
-
-
- Updated - - -
-
@Summie; Hier geen sneeuw helaas ![]()
Bianca: Sorry ik ben je verhaal effe kwijt…maar wat vervelend wat je hier schrijft. Dapper en ontzettend sterk dat jij je askim laat zien en bewijst dat jij niet met je wilt laten sollen. Helaas kunnen families gigantische druk geven om relaties te beëindigen. Wat ik alleen niet goed begrijp en vreemd vind is dat hij opeens een ommedraai heeft gemaakt. Opeens lijkt dat grote probleem verdwenen te zijn. Groot gelijk dat jij nu niet meteen een reisje naar je askim gaat boeken. Laat hem eerst maar eens uitleg en duidelijkheid geven! Sterkte
Via Wereldwijzer app
@Summie
Er wordt hier ook zoveel geschreven ;). Ik onthoud ook niet alles hoor.
Hier echt veel sneeuw, wegen zijn afgesloten omwille van bomen die de sneeuw niet kunnen houden, de weg ligt vol sneeuw en krijgen ze niet proper het is enorm gevaarlijk en het begint al te vriezen duss…
Via Wereldwijzer app
Littleone…bijna niet voor te stellen hier is echt niks aan de hand…maar meid een goed excuus om lekker warm onder de wol te kruipen
Pas goed op jezelf meid!!! Hoe gaat ie???
Via Wereldwijzer app
@ Tam fijn dat je nu eindelijk bij je familie bent. Die eikels die je behandelden als een crimineel tjonge jonge zeg. De wereld is knetter gestoord geworden. Maar je zei dat je nu geniet en dat is het belangrijkste.
@ Bianca nee he begint die van jou nu ook al? Zit er soms wat in het drinkwater bij die gozers? Groot gelijk dat je niet gaat wat denkt die wel niet? Het is zwaar voor jou maar dat hij maar lekker naar zijn Turkse vriendinnetje gaat dan want aan zo iemand heb je niks.
@ Summie alles is goed hier relaxte kerst gehad. Jouw doolhof ik snap wat jullie bedoelen maar vergeet niet dat een doolhof ook altijd een uitgang heeft he. Het is zoeken en zoeken en het kost tijd maar die uitgang is er echt wel en ooit wordt die echt wel gevonden!
Hier is alles goed begin kriebels te krijgen aankomende week komt askim. Zo idioot we kennen ons al 5 jaar en nog steeds voel ik me een verliefde puber als ik eraan denk :cheer:
@civciv
Zou dat het zijn ;).
Ik wacht nu gewoon op antwoorden van hem. Als die niet komen, heeft hij pech.
Maar super spannend en fijn zeg dat jou aşkim komt. Kan me jou gevoelens goed voorstellen. Heerlijk dat verliefde pubergevoel
Summie,hier veel sneeuw gevallen …
Lees heftige verhalen,Ladyside sterkte ik denk dat je de juiste beslissing heb genomen,jij verdient veel beter.
Summie,sterke vrouw.hoop dat voor jouw de zon snel gaat schijnen,dat verdien je gewoon.
Hey meiden,
wat wordt er weer gezellig veel geschreven…
@Littleone meis ik las je berichtje op kerstdag met tranen in mijn ogen want kon me je gevoel zo goed voorstellen dat je zo op het vliegtuig wilde stappen om met je aşkım samen te zijn. Ik had hetzelfde gevoel van bah…wat doe ik eigenlijk hier ;)…meis hoop dat je je effe goed kunt storten op de babykamer en je mannetje snel bij jullie is.
@Tam…ehh wat lees ik nou?!? Jij voor crimineel aangezien zijn ze nou helemaal :O…als iemand niet…nou ja…zal ik ze ff door elkaar rammelen ;)…moet niet gekker worden joh stelletje idioten…pffff zo dat moest er ff uit. Nu lekker bij je familie meis, mooie tijd daar!!
@Tamara…jeetje wat een domper ben je er eindelijk houden ze je zo lang vast…echt vervelend weer van die gekken…maar gelukkig zag ik inmiddels foto’s met zon, zee en strand voorbij komen. Geniet er lekker van meis je hebt het verdiend dit pakt niemand je meer af.
@civciv heerlijk joh dat verliefde puber gevoel ik herken dat wel. Aşkım en ik zijn ‘pas’ 2,5 jaar samen maar ik heb het ook als ik hem dan weer zie na een tijd word ik echt een beetje verlegen hihi…dat duurt precies een minuut en dan is het alsof we nooit een dag apart zijn geweest ;)… en hoe gaaf zou het gevoel zijn als hij gewoon op schiphol staat…lekker vooruitzicht hoor!
@Miloutjuh ook zo een fijn nieuws!!! Jeeeyyy je aşkım lekker mee naar Nederland mooier kerstcadeau bestaat niet. Heerlijk meis!!
@Egwene jeetje wat schrok ik van je bericht getsie…dit wil je niet. Ik kan me het hele verhaal niet herinneren maar staat me wel bij dat hij je super schoftig heeft behandeld :(…ging ook even door me heen zou het een set-up zijn. Zou dat kunnen? En anders kun jij dan nog een ‘overplaatsing’ aanvragen? Je had je toch wel verheugd op dit avontuur en snap ook dat je aşkım dit niet kan waarderen ondanks dat jij hier helemaal niks aan kunt doen…sterkte meis.
@Bianca nou inderdaad jouw askim ook al…pfff…goed dat je hem om duidelijkheid hebt gevraagd. Ik denk dat ik een gat in de markt zie ga t-shirtjes ontwerpen uitgaans en voor dagelijks voor meiden in de toeristische gebieden daar met de tekst “If your parents don’t agree, let’s not start okay ;)”…
Sterkte meis ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je nodig hebt…
@Ladyside hey meis ben je de kerstdagen goed door gekomen? Blijf je een sterke meid vinden hoop dat zijn bedrog maakt dat hij snel uit je systeem is en je je kunt richten op jezelf en uiteindelijk echte liefde.
@Deniz kizi hoe is het met jou? Zie je het alweer iets rooskleuriger in?
@Summie ja goed dat civciv het zei dat wilde ik inderdaad nog wel aanvullen er is een uitweg uit een doolhof. Ik weet nog dat ik als kind dacht waarom doen mensen dit voor de lol een soort mens-erger-je-niet. Het kost een hoop energie en moeite en soms moedeloosheid en lijkt er geen escape mogelijk. Soms draai je rondjes en denk je deze route heb ik toch al gelopen maar meis wie weet ineens is daar het licht de uitweg die je uiteindelijk de voldoening geeft van het doorzetten en je aşkım die daar op je wacht. Dat is hetzelfde lichtje waar je aşkım zich aan vasthoudt. Jij en alles waar je voor staat. Zijn liefde, zijn vrijheid, zijn alles. Ik snap dat hij niet wilt opgeven en niet voor altijd als een gevangene wilt leven. Ik geloof daar niet in…ook zo een vrouw wordt daar niet gelukkig van en kinderen ook niet om een vader zo gevangen en ongelukkig te zien. Meis zolang je hoop hebt geef niet op…ik hoop zo dat je snel de uitweg vindt en wie weet je bent heel verstandelijk en slim wie weet als je er letterlijk boven kunt hangen en de situatie kunt overzien zie je de uitweg. Ik duim voor je ik gun het je zo…
@LBDS hey meis hoe was het weerzien met je askim. Hoop dat het weer fijn voelt weer lekker samen te zijn.
Update van mij. Summie noemde me dapper om hem los te laten en de tijd te gunnen dankje meis ik vind het ook best moeilijk. Ik hoop dat hij de tijd benut en er ook iets mee doet. Voorlopig is hij nu de komende vier a vijf dagen naar een dorp waar ze als familie een stuk land hebben. Hier gaat hij de tuin schoonmaken. In de zomer is het fruitbomen planten en in de winter hout sprokkelen en schoonmaken. Snap dat ze hem daar willen houden ;)…ah nee…ik hoop dat hij er een leuke tijd heeft ondanks het werken is het wel de hele familie samen ook met oud en nieuw. Ik ga hem wel missen doe ik nu al op dag 1 haha…Ik vroeg heb je wel internet gekocht. Yes love I buy for 10 Lira…ehm geen idee hoe lang hij daarmee doet ;). Mijn kerstdagen waren wel leuk. Eerste dag bij mijn ouders en gisteren naar Brussel geweest. Wat een geweldig mooie stad met de kerst echt een aanrader. Maar aşkım toch wel erg gemist en dan steeds berichtjes “I wish I was there with you”…als we samen komen dan is het nieuw jaar en kerst en alles in een…Ja daar is mijn hoop op gevestigd een spoedig weerzien en hopelijk een echt begin van ons verdere leven samen. Misschien niet zo aardig maar ik heb aşkım wel gezegd dat als het hem niet lukt om binnen 8 weken naar Nederland te komen en zijn visum zou verlopen dat ik dan geen toekomst zie voor ons samen…hij antwoordt hierop I will come…we gaan het zien meiden ik ben ergens wel blij met deze stok achter de deur want die lange onzekerheid begint zo nu en dan echt aan me te vreten.
Hier trouwens ook sneeuw gevallen niet heel veel maar genoeg om voor de kinderen wat sneeuwpret te hebben. Vannacht gaat het vriezen dus ik blijf voorlopig binnen als ik er niet uit moet. Hoop dat maandag de wegen begaanbaar zijn dan moet ik weer aan het werk.
Welterusten voor straks meiden!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Goeieavond meiden allemaal,
Lbdss fijn dat je terug bij je aşkın bent, heeft hij al je stapels kado’s doorsparteld?
Littleone: ik snap dat je bij je man wilt zijn, maar mss is het idd beter om hier te blijven, en ondertussen kan je jullie plekje wat inrichten. Knuffel meid. Ik las dat het bij jou daar zo gesneeuwd is, hier smeltende sneeuw gehad vorige nacht, maar er is niks blijven liggen. Nu is het wel koud, en vandaag veel wind gehad!! Knuffel meid!
Bianca: niet te geloven dat die families zo een impact kunnen hebben, blijkbaar is het toch iets dat veelvuldig voorkomt. Wel raar dat hij dan ineens zo een ommekeer maakt. Je hebt geijk dat je het even wilt afwachten en wilt zien wat er van zijn kant uitkomt. Hoop dat je vlug wat meer weet en hij wat meer moeite voor je doet!
Delalie: meid ik kan me heel goed voorstellen dat je graag iets meer wilt weten, altijd wachten en dan die afstand erbij kan heel moeilijk zijn. Maar chapeau dat je hem vrij probeert te laten en hem de ruimte laat om het op zijn manier te regelen. En wat die deadline betreft, ik hoop en duim dat het hem lukt!! Knuffel meid!!
Miloutjuuuh: wat een super kado;), het is ook niet zo veraf meer!!
Civciv: ongeacht hoelang jullie samen zijn, die vlinders die zijn toch super. Ze zeggen dat afstand de liefde ook wel goed kan doen!! Nog een paar dagen en het is zover!! Zet het nieuwe jaar al maar goed in en geniet met volle teugen!!
Xlovato: hoe is het nog met jou?
Ladyside: kzag al een paar foto’s van jou passeren op fb, en je ziet er toch goed uit, maar hoe is het met jou? Knuffel
Tam082: wat een gedoe… Hoop dat het op de terugweg beter gaat! Hoe is het met de familie?
Tam198 dank je voor de wensen, hoe is het met jou?
Egwene: idd maar heel toevallig dat hij juist op dezelfde plek begint te werken, en zo nauw samenwerken als je geen goede herinneringen hebt, is idd moeilijk. Ga je iets doen? Overplaatsing zoals hierboven vermeld? Of iets anders?
Als jullie idd samen moeten werken, dan zou ik het toch wel zelf tegen je aşkın zeggen, beter dat hij het van jou hoort of dan vb van hem! Niet leuk!!
Summie: ronddolen in een doolhof…, geen uitweg zien… En voor hem het enige lichtpunt, dat is zwaar. Ik snap je twijfel, hem loslaten en zijn leventje laten leven of laten aanvaarden, of wachten op hem, hopen dat het allemaal goed komt. Ik denk dat je een opgelegd leven nooit echt kan aanvaarden als je weet dat er iemand anders is of je weet dat het anders kan…
Ik kan je niet echt raad geven meisje, vergeet gewoon jezelf niet!!! Zorg goed voor jezelf! Knuffel!!
Turkijelover hoe is het met jou?
Met mij alles goed, allez ja… Familiefeestje gehad en was heel leuk, ook al werd er met geen woord gerept over turkije.
En aftellen…, ja ik wil hem zien, heel graag zien, en aan de andere kant zie ik er tegenop. Ik ben bang, bang dat ik iedereen gelijk ga moeten geven.
En ja Ik heb het al zo vaak gezegd, maar die nicht blijft me dwarszitten!!
Fijne avond allemaal
Knuffel voor iedereen!
Grtjes
Hooiii!!
Askim is net naar ze werk ik wil doorslapen tis nog zo vroeeeeeeg maar lukt niet! Haha
Weerzien was echt super fijn! Had gelukkig op t vliegveld een snelle doorloop! Na de paspoortcontrole lagen de koffers al op de band en kwam aanlopen eerste koffer die ik zie was van mij!! Nog nooit gehad dit haha! Maar hij ging alweer bijna door de luikjes dus ik erheen rennen en een koffer van 31kg eraf tillen oef!!
Toen liep ik door de deur en stond askim daar! Het was heel vreemd maar ik zag hem.en dacht echt WACHT HIJ OP MIJ!!! Ik had echt de ongeloof van dit lekkere ding staat voor MIJ?!! Hij kwam me gelijk knuffelen en ik door me.ongeloof stond daar van is dit echt mijn askim? Hij had zich ook vijf weken niet geschoren of naar de kapper geweest misschien kwam het daardoor? Haha!
Toen door de onweer en de regen terug gereden en eenmaal thuis kwam het echt bij me binnen ik ben er weer!!!
Merk wel dat askim een vrouw in ze leven nodig heeft! Hij had schoongemaakt… Euhmm nou daar ga ik maar niet teveel.op in haha !
Natuurlijk trok askim gelijk mijn koffer open om zijn kados op te speuren! Dus heb me.ouders geskyped en hebben hem maar vast de kados gegeven! Hij was als een kind zo blij! Echt lief! (ookal vroeg die bij elk pakje of ik er chocola in had… Nee dus haha!)
Cavias gezien en ben helemaal verliefd!!! Er is er 1 die blind is maar wel heel erg handtam dus lekker met haar geknuffeld!
Mis me familie en vrienden ontzettend maar het voelt zo goed om weer met askim te zijn!
Zijn door de stromende regen gerend gister om frisdrank te halen! Vijf minuten lopen en me schoenen zijn nu nog nat! Het ging tekeer hier!!!
Zo lekker proberen te slapen weer en me koffer uitpakken hihi!!
Tamara: Wat erg dat je zolang vastgehouden werd met zo’n verhoor erbij! Hopelijk kan je nu genieten van je tijd daar… en hopen dat het op de terugweg beter gaat.
Summie: Inmiddels heb ik me er maar bij neergelegd, maar ik voel de spanning in mijn lichaam. Mijn eerste idee was ook: Dit kán gewoon niet. Ik geloof in toeval, hoor. Maar dit? Dit is wel heel erg griezelig toevallig. Heb je uiteindelijk nog sneeuw gehad? En jouw situatie… het lijkt me zo moeilijk! Het liefst wil je daar met hem vechten, maar als ik jouw verhaal lees, is het echt een linke boel daar. En hij zit daar zijn best te doen met elk klein beetje hoop dat hij bij elkaar kan schrapen. Geen idee hoe jij hiermee om moet gaan. Het is vreselijk dat dit gebeurd. Hou je sterk!
Bianca: Ochjee, bij jou gaat het dus ook niet goed! Wat is het toch de laatste tijd! Waarom moeten alle Turkse jongens opeens met een meisje, uitgekozen door de familie! In jouw geval zou ik ook niet staan te springen om nu naar Side te gaan. Er zijn teveel twijfels en onzekerheden. En als hij echt jou alleen als ‘zijn schatje’ ziet zonder toekomst… waarom zou je dan nogmaals je hart geven. 1 keer breken is genoeg.
Civciv: Heerlijk toch die kriebels
Vooral van blijven genieten.
Delali: Je herinnering is goed. Hij heeft me inderdaad ongelofelijk schofterig behandeld. Vreemdgegaan met een vrouwe die ken en waarschijnlijk nog meer. Daarna, terwijl hij wist dat ik een relatie had, me alsnog vragen om ‘dingen’ terwijl ik in Belek was (waar hij TOEVALLIG) ook werkte. Wel in een ander hotel gelukkig. Ik hoop heel erg dat askin snel aan de slag gaat voor een visun en naar jou toe komt! Nu met deze feestdagen is het een stuk moeilijker: het gemis. Maar een nieuw jaar geeft nieuwe kansen! En wie weet verrast hij je wel. Het is allemaal nog heel goed mogelijk.
Isa: Er is maar één manier om af te rekenen met twijfels en dat is onderzoek. Beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan, dan niet. Maar het is heel begrijpelijk dat je niet weet wat je moet met de situatie. Ik vind het sowieso raar om zo te praten met een nicht, maar dat ligt daar anders heb ik begrepen uit voorgaande berichten hier op het forum. Pff, lastig hoor! Sterkte ermee.
LBDS: Welkom terug in Turkije!! Fijn dat je opgehaald werd door je man!
Super lief. En ja, mannen en schoonmaken is meestal niet de ideale combinatie haha.
Even reageren op wat vragen. Ik heb het askim dezelfde avond nog verteld. Ik kon niks anders dan dat. Hij… was niet echt vrolijk. Eigenlijk was hij woedend. En dat is heel erg te begrijpen. Hij wilde eerst niet geloven dat ik het niet wist, maar volgens mij klonk ik wanhopig genoeg dat hij van gedachten veranderde. Hij vroeg me: je weet dat hij je bedrogen heeft? Ja… dat ben ik heus nog niet vergeten. Zoiets vergeet je niet. Gelukkig schreef hij later dat hij me vertrouwt en van me houdt. Gisteren nog even gesproken en alles was goed. Nog 31 dagen en dan is hij klaar. Rond 10 februari is hij dan terug in Side.
Ik las ook over set-up. Dat weet ik niet. Waarom zou mijn ex dat willen doen? Dat is toch belachelijk. Als het nou om een vakantie van mij ging, misschien. Maar waarom zou hij er voor zorgen dat hij 10 maanden lang samen moet werken met mij? Dat slaat nergens op. We spreken elkaar al bijna een heel jaar niet meer.
En overplaatsing: niet mogelijk. Ik zit met mijn werkvisum die is aangevraagd op een specifieke plek en specifieke functie. Ik zit vast. Dus hij zou dan weg moeten. Ik kan alleen maar hopen…
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 7 nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 11 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 13 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Hallo lieve meiden,
Zoals de meeste al wel op fb hebben gelezen heeft askim zijn visum gekregen :):)
Gisteren de tickets ook geboekt dus 10 januari vliegen we samen naar Nederland. Kan niet wachten.
Verder heb ik geprobeerd bij te lezen maar ik heb een flinke buikgriep ofzo te pakken en er is erg weinig blijven hangen.
Ben net even iets te drinken gaan kopen bij de winkel hier en ben helemaal kapot. Nu dus maar lekker op de bank een filmpje kijken.
Fijne zondag meiden
Miloutjuhh gefeliciteerd. Heb je je askim al een beetje kunnen remmen,dat hij niet iedereen kan opzoeken ![]()
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 6 nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 10 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 12 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Ik ga dood!! Aşkim heeft zojuist de datum gekregen voor het leger! 2 January. Terwijl ik 4 january zou komen. Ik ben ontroostbaar. Ik ga dood ![]()