Ach meis toch. Dat is wel echt een hele erge tegenvaller! Je had je er zo op verheugt. Enorm balen dat jullie nu niet samen kunnen zijn voordat hij het leger in gaat. Helaas kan het zo snel gaan… niks aan te doen. Hij zal op een gegeven moment op vakantie mogen gaan. Dan kan je hem weer zien. Hou je groot! Hou moed! Wees nu ook sterk voor hem. Hij zal het moeilijk hebben. Samen overleven jullie zijn legertijd vast ![]()
Ohhwww Deniz kizi meis wat een verdrietig nieuws :(… jeetje kan me helemaal voorstellen dat dit zo rauw op je dak valt dit hadden jullie natuurlijk nooit verwacht… :(. Meis een hele dikke knuffel aan jou en veel sterkte met de verwerking van dit verdrietige bericht. Meis ik hoop voor jou en je aşkım dat hij snel de mogelijkheid krijgt om verlof op te nemen dat jullie elkaar kunnen zien…nogmaals veel sterkte!!
Ps…ik drukte ipv op antwoorden per ongeluk op bedankt kan t volgens mij niet ongedaan maken sorry…
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Deniz kizi, is er geen mogelijkheid dat hij zich later meldt,zonde van jouw ticket. Weet dat mijn ex toendertijd zich later heeft gemeld,wel met veel risico’s want als je gecontroleerd wordt ben je wel de klos. Mijn ex zorgde er dan ook goed voor dat de politie hem niet hoefde te controleren.
O deniz dat is idd slecht nieuws! knuffel meid!!
Bedankt iedereen voor de steun! Ik kan niet omschrijven hoe heartbroken en ontroostbaar ik nu ben. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen ![]()
@Turkijelover: Kan dit??? Hoe deed hij dit dan? Ik zei ook: ga alsjeblieft later. Hij zei: Ik wil niks liever, ik heb ze een uur lang gesmeekt, maar ze gaan niet akkoord en als ik niet ga, moet ik naar de gevangenis ![]()
Deniz kizi sorry dat ik zo’n bemoeial ben maar is jouw askin O . C ? Ik heb even op je facebook gekeken en ook op die van hem. En als hij het inderdaad is heb ik de indruk dat hij in 2011 al in het leger is geweest. Tenminste aan al die leger foto’s te zien. Ben ik nu gek? Is hij niet je askin? Sorry hiervoor maar iets zit me niet lekker en ik probeer erachter te komen wat het is.
Heey meiden!
@summie Jaa m’n zus is daar idd heel blij mee en ik vind het leuk om te doen! Hoef ik me niet te vervelen enzo! Ik snap je gevoelens meid, het is een hele lastige situatie, je wilt hem niet kwijt maar je ziet door de bomen het bos niet meer… Ik hoop dat je er voor jezelf uit komt! Een hele dikke knuffel meid!
@isafazli Hoe is het met jou meid? Alweer bijna die kant op! Ik snap je gemixte gevoelens meid ik hoop dat je deze keer wel echt duidelijkheid krijgt over die nicht want die blijft je toch dwars zitten
@egwene super dat alles bijna rond is voor het werk! Jammer dat het even wat minder gaat tussen jullie maar nog even wachten en jullie zien elkaar weer! Praat idd wat makkelijker en fijner als jullie bij elkaar zijn. Ooh en wat erg dat je waarschijnlijk moet samen werken met je ex… Gelukkig dat je askim het nu wel begrijpt maar leuk is het zeker niet…
@tamara wat een heftige situatie zeg! Maar fijn dat jullie alsnog hebben kunnen gaan, bah bah zo lang verhoord worden is ook niet leuk.
@kardelen1 fijn dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan! Zal idd nog wel wennen zijn maar komt vast helemaal goed!
@LBDS weer heerlijk terug bij je askim!
Is natuurlijk wel weer even wennen om je familie en vrienden weer te moeten missen maar je hebt gelukkig je askim hihi!
@ladyside dikke knuffel voor jou meid! Er is hier al van alles geschreven maar vind het knap dat je zo sterk bent ondanks alles! Op naar een nieuw jaar met een nieuwe start voor jezelf!
@delali goed van je meid dat je het probeert los te laten, het is zeker niet makkelijk maar je askim wil ondanks alles toch naar je toekomen! Ik hoop dat dit snel is zodat jullie samen kunnen zijn!
@littleoonne balen dat je niet naar je askim kon gaan, fijn om te horen dat alles verder goed is!
@bianca wat een rot situatie meid, maar helaas is het vaak zo dat de families zo reageren… Heel begrijpelijk dat je eerst duidelijkheid wil voordat je weer die kant op gaat!
@civciv nog even en jullie kunnen samen gaan genieten van jullie tijd hier! Hihi het blijft toch altijd spannend om elkaar weer te zien!
@miloutjuhh heerlijk dat het visum en de tickets nu binnen zijn! Nu kan je ook gaan aftellen!! Beterschap meid hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
@denizkizi allereerst een hele dikke knuffel voor jou, ik kan me voorstellen dat dit als een hele klap komt, jammer dat hij het niet een paar dagen mag uitstellen…
Weer even de tijd gevonden om te reageren op iedereen en alles bij te lezen, ik heb een drukke maar vooral ook leuke week achter de rug! Vorige week was ik jarig en zijn er veel vrienden en familie op bezoek gekomen had al even niks van askim gehoord omdat z’n internet op was… Maar precies om 12 uur Nederlandse tijd belde askim me op om me te feliciteren hihi! Verder nog lekker uiteten geweest voor m’n verjaardag en gezellig kerst gevierd met mijn familie! Hier gaat alles verder z’n gangetje hebt het gelukkig druk met van alles en nog wat hihi maar ik en askim zitten momenteel even in een dipje… Hij zegt steeds weer ik wil samen met jou zijn maar het kan niet, als ik hem vraag naar zijn familie zegt die dat ze Niks meer hebben gezegd over het hele trouw verhaal, maar daar geloof ik eigenlijk helemaal niks van… Waarom zou die dit dan in een keer zo zeggen? Pff ik weet het allemaal even niet meer meiden hij doet verder alsof er niks aan de hand is, maar ik ben op m’n hoede en ik wil gewoon duidelijkheid en elke keer als ik hier naar vraag dan doet die weer of der niks aan de hand is en ik wil gewoon antwoorden pff waarom kunnen Turkse mannen zo goed doen alsof er niks is…
Ik laat het nu even rusten tot hij contact op zoekt en dan zien we wel weer verder…
Fijne avond allemaal! Xx
Xlovato nog proficiat!!! Ach de Turkse man. Ze zeggen weleens dat bij vrouwen een gebruiksaanwijzing hoort, maar bij de Turkse man hoort een hele boekenreeks
Misschien heeft hij teveel drama gemaakt en viel het achteraf toch wel mee. Het kan best dat zijn familie het geprobeert heeft en zich er nu bij neer heeft gelegd dat het zo niet gaat. Probeer je niet al te druk te maken de aap komt vanzelf wel een keer uit de mouw.
Deniz kizi,mijn ex is niet gegaan en een jaar later gegaan. Hoorde het later pas was best wel gevaarlijk .je bent dan een deserteur en moet altijd op je hoede zijn.
De argwaan die civciv heeft kan ik ook wel begrijpen. Ken ook Jongens die zeiden dat ze opgeroepen waren vlak voordat hun vriendin zou komen bleek het niet zo te zijn,maar hadden ze gewoon geen zin in die vriendin Of een andere vriendin kwam.Maar neem aan als Civciv die foto’s ziet jij ze ook kan zien
@civciv: nee o.c hij is niet mijn aşkım. Mijn aşkım zit nooit op fb. Mijn askim heeft zijn legertijd jaren geleden al uitgesteld. Vandaar dat hij nu wel moet. En bemoeien mag hoor.
@Turkijelover : Hij wilt niet gearresteerd worden, dus hij gaat gewoon. En geloof me maar, ik twijfel echt geen miliseconde aan onze liefde of aan zijn eerlijkheid. Dat zit 100% goed.
Deniz Kizi oh gelukkig daar ben ik blij om. Dan is het misschien beter dat hij toch gaat 2 januari. En ja hij zal nu moeten maar dan heeft hij het dan gelukkig eindelijk achter de rug en is ie er van af. Gelukkig heb je hem pas nog gezien maar dat neemt niet weg dat het klote is dat dit nu zo snel al eraankomt, net als jij zou komen. Sterkte meid en een dikke knuffel maar denk maar zo hoe eerder hij gaat hoe eerder hij er ook weer vanaf is. Het is moeilijk maar het is gewoon weer even een hobbel op de weg die genomen moet worden. Zolang het met de liefde goed zit kunnen jullie dit ook aan en dan ligt de wereld voor jullie open! Eventjes door de zure appel heenbijten, ook deze periode gaat voorbij! En als je er even doorheen zit zijn wij er voor je
Ohhw Dank je wel civciv. Super lief! Ik voel me echt een zeikerd nu hier en ik weet dat er ergere dingen in de wereld zijn en dat er mensen zijn veel ergere situaties. Maar op dit moment voelt dit voor mij persoonlijk echt het einde van de wereld gewoon. Gevoelsmatig dan Ik ben nog steeds ontroostbaar, al de hele dag. En ik weet, je heb hartstikke gelijk. Des te eerder is hij terug. Maar ik kan het op 1 of andere manier nu niet wegslikken nog. Ik ben als een regenboog zonder kleuren en als een veertje zonder veren in een storm. Slaat nergens op, maar ik kan het gewoon niet verwoorden
Deniz kizi dat is een normale reactie je had je erop verheugd hem nog even te zien en nu gaat het niet door. Dat valt koud op je dak natuurlijk. En je staat nu nog aan het begin van alles dat is ook niet niks. Natuurlijk voel je je nu zo het lijkt nu een enorme berg waar je tegenop moet klimmen. Maar met elke dag dat hij in het leger is klim je een stukje hoger die berg op en uiteindelijk plant je je vlag op de top. Je mag je best zo voelen nu en gooi het er ook gewoon uit. En hier hebben we geen zeikerds dus voel je vooral niet zo. We weten allemaal dat dit voor jou nu het ergste op de wereld is en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen
Goede morgen maiden!
@turkijelover ja heb hem daar wel redelijk in kunnen remmen gelukkig. Nu vind hij het alleen nog maar stom dat de trein zo enorm duur is in Nederland tja die zullen we toch moeten gebruiken om ergens te komen.
@deniz meid wat een k*t nieuws. Gewoon niet gaan kan maar heeft inderdaad risico’s mijn zusje haar vriend moet eigenlijk al een paar jaar als ik het goed begrepen heb, hij heeft gewacht op het moment dat het afkopen goedkoper zou worden en wil het nu. Nu het naar 18.000 lira is terug gegaan afkopen, vind ik nog steeds wel heeeel veel geld. Ze kunnen dan bijvoorbeeld niet naar het buitenland als ze niet gaan, bij de douane word je dan meteen opgepakt.
Zal ik je uit het lijstje halen?
De buikgriep gaat een stuk beter. Mn verkoudheid is alleen lekker terug gekomen nu. Schiet lekker op haha haha hopen dat het als ik naar Nederland ga over is.
Fijne dag meiden
Hey meiden,
Wat is er veel geschreven! Ik heb wel alles meegelezen, maar tot mijn spijt alles ook alweer vergeten.
Nu ziek, dus ook niet veel puf of terug te lezen. Gister 40,2 graden koorts en vanochtend gelukkig weer een stuk gezakt. Gaat een leuke jaarwisseling worden ![]()
Hier gaat het naar omstandigheden nog steeds wel ok. Heb wel af en toe mijn moeilijke momentjes, maar geen traan meer gelaten om hem, is ie ook niet waard!
Wel gaat ie opeens weer dingen liken op mijn FB en Tango, en wenste hij me eergisteren opeens een goede nacht… Ik heb hem wel gevraagd naar een uitleg, die zou nog komen. Al denk ik het niet…
@DenizKizi, ff een knuffel voor jou! Wat rot zeg dat ie nu al weg moet! Maar over een tijdje heeft ie gewoon verlof hopelijk en kun je hem weer even zien!
Hoop dat het voor de rest goed gaat met jullie! Een hele dikke knuffel voor degene die hem kunnen gebruiken!
Dank je wel meiden. Ik ga gewoon nog naar Turkije hoor, tis toch al geboekt. Alleen geen aşkim en geen plan. Dus dat word depressief zijn en bikkelen.
Als ik het goed begrepen hen krijgt hij na 2 maanden training een week verlof. Dus daar moet ik me dan nu maar aan vasthouden. Voorlopig huil ik mijn ogen nog uit. Ik kan het maar niet accepteren ![]()
- Deniz kizi 4 januari Izmir nog 5 nachtjes
- Isafazli 8 januari Sambayat nog 9 nachtjes
*Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 11 nachtjes
******BACK AT
- Yildiz 4 januari
- Deniz Kizi 13 januari
- Isafazli 16 januari
- Miloutjuhh 20 januari
***- BIRTHDAY’S.
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Deniz kizi, meid wat een rot situatie dat hij zich opeens zo snel moet melden. Bij mijn askim was dat toen der tijd ook zo. Maar echt meid, ik was in het begin ook heel verdrietig omdat we geen ‘afscheid’ meer hadden kunnen nemen toen (Hij moest toen in maart heen en hadden elkaar in januari voor het laatst gezien) maar uiteindelijk hebben we elkaar dit jaar toch 4 keer kunnen zien! Sowieso heeft je askim eerst een maand ongeveer training en hebben ze daarna een week vrij. Ik heb mijn askim in die week toen ook meteen opgezocht! Daarnaast is het leger misschien ook wel goed voor je askim en jullie relatie. In het leger wordt ze best wel veel discipline bij gebracht en door de hele situatie leren ze ook welke dingen in het leven echt belangrijk zijn. Mijn askim is in ieder geval een stuk volwassener en serieus geworden. Natuurlijk zal het ook moeilijk voor hem zijn en zijn er ook hele lastige situaties voor hem in het leger, maar probeer hem daarin zo goed mogelijk te steunen! Mijn askim heeft namelijk al best wel wat meegemaakt in zijn leven en hij kon het op een gegeven moment psychisch niet meer zo goed hendelen.
En in de tijd dat je askim in het leger zit heb je, zoals die andere meiden ook al zeggen tijd om na te denken over jullie toekomst etc.
Probeer het leger niet alleen maar als een last te zien, want dan wordt het dat ook. Ik moet zeggen dat ik deze periode dat mijn askim in het leger zit echt heel goed ben doorgekomen, we konden elkaar nog steeds om de 2/3 maanden zien. Ik snap dat je je op dit moment ellendig voelt, maar uiteindelijk zal het allemaal best meevallen!
Ohh Kardelen, daaaaank je wel voor je verhaal. Dat helpt wel een beetje. Ik moet wel. En aşkim zei inderdaad dat hij het nu nodig heeft dat ik sterk blijf en vooruit moet denken aan onze toekomst. Misschien is het nu gewoon nog vers en daarom heftig en hoop ik dat je gelijk heb en dat ik er ook goed doorheen kom. Respect daar voor. Het blijft pittig. Ook hoop ik dat het goeds zal brengen voor hem als persoon. Dank je wel!!
Deniz Kiki… wat jammer meid. knap dat je toch naar turkey gaat ga je alleen of ken je daar nog iemand?
Summie hoe gaat het met jou? nog iets van je Askim gehoord?
Lady wat ben je toch een enorm sterke vrouw echt ik heb veel respect voor je… Hoe gaat het met jou?
Ik ben erg druk bezig met men appartementtje helaas wat probleempjes komen opdagen en die we eerst niet zagen dus wel wat extra werk bezorgen… mijn kamer is bijna klaar dan is het nog mijn ukkies kamer ![]()
Ik moet morgen nog cadeautjes gaan halen same on me kheb nog geen cadeaus gekoxht omdat ik altij met de hoop heb gezeten bij Askim te kunnen zijn…
Met mij en Askim gaat het goed. papieren zijn onderweg maar word op internet niet aangepast of het moest zijn dat ze vast zitten op de douane… Askim gaat morgen langs het postkantoor om erachter te vragen ik hoop dat hij ze nog mee krijgt :)’
Via Wereldwijzer app