Voor alle meiden happy new year!!!
Littleone: Mijn wens voor jou…dat 2015 helemaal jouw jaar word!! Dat je moeder mag worden van een prachtig wereldwonder en dat je samen een leven kunt gaan opbouwen met je man!!!
Tam: Zussie
lieve meid ik hoop dat in 2015 jij heel veel bijzondere momenten gaat meemaken…
Tamara: Voor jou wens ik dat 2015 een heel mooi jaar gaat worden. Dat je de balans in je leven terug mag vinden en dat je overladen word met warmte en liefde!!
LadySide: Meid ik hoop dat 2015 een bijzonder jaar voor mag worden…Dat je je de gebeurtenissen van afgelopen tijd een plekje kunt geven… En dat die droomman eindelijk op je pad gaat komen. Want zo’n lieve vrouw verdiend gewoon een geweldige man.
Egwene: 2015 is voor jou toch echt wel het jaar van de uitdaging. Werken in Turkije, samenwerken met je ex en eindelijk je askim weer ontmoeten. Vele uitdagingen maar we weten dat je sterk bent dus ik zeg good luck met alle uitdagingen!!
Kardelen: Het jaar waarin jij volgens mij samen een leven gaat opbouwen met je askim…hoe, wat en waar geen idee…maar dat gevoel heb ik bij jullie…ik hoop dat 2015 een geweldig jaar met je askim mag worden!!!
Turkijelover: Meid ik gun het jouw en je zoon dat je heerlijk op vakantie naar Turkije kunt…en iets in de vorm van liefde, gezelligheid en warmte is ook wel iets wat ik je heel erg gun 
Miloutjuhhh: Ik gun het jou dat jij vele gelukkige en liefdevolle momenten gaat beleven in 2015!!! En dat je voor jezelf duidelijkheid gaat vinden met de zoektocht naar jezelf en wat jij wilt in het leven!!!
Civciv: 2015 begint al bijzonder samen met je askim. Meid ik gun jou gewoon een heel liefdevol jaar samen met je askim.
Delali: Tsja voor jou heb ik 2 wensen dat jouw askim heel spoedig in Nederland komt en dat hij op een positieve manier zijn familie en zijn leven in Turkije los kan laten.
Isafazli: Lieve meid ik hoop dat jij in 2015 duidelijkheid gaat krijgen. Dat de liefde die jij geeft in meervoud ook terug krijg…kortom dat je overladen word met oprechte liefde!
Deniz: Meid ik wil jouw heel veel kracht toe wensen voor 2015. Dat de liefde die je voelt voor je askim jouw door moeilijke periodes heen kunnen slepen! Meid je bent sterker dan je denkt dus geloof in jezelf!
Yildiz: Meid ik gun jou dat 2015 een geweldig jaar voor jullie word en dat je ons gaat verrassen met heel mooi nieuws 
Lbds: Ik hoop dat jij dit jaar samen met je askim steeds meer gaat inburgeren in Side. Dat je een leuke job vind en dat je gewoon heerlijk geniet met je askim!
Xlovato: 2015 voor jou het jaar waarin alles voor je openligt…ik ben erg benieuwd wat jij gaat doen…of je daadwerkelijk naar Turkije gaat en gaat samenleven met je askim…meid ik hoop gewoon dat je een leuke daginvulling vind en gelukkig wordt…
En voor alle andere meiden…en mocht ik iemand vergeten zijn …sorry… maar ik wens voor een ieder dat 2015 een knallend liefdevol en bijzonder jaar mag worden!!
Via Wereldwijzer app