Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

@Denizkizi hele goede reis morgen en heel veel sterkte daar. Zal niet makkelijk zijn dit keer, maar je gaat het redden! Probeer wat dingen te doen en het naar je zin te hebben! Wij zijn er in ieder geval als je je verhaal kwijt wilt!

Goeiemiddag meiden:

Deniz: hoe gaat het met je? Voor morgen een goeie reis, weet dat het niet is wat je had gehoopt maar maak er toch het beste van!! En het is zoals civciv het zegt, hoe eerder hij er nu aan begint, des te eerder is hij er vanaf!!! Positief denken!! Knuffel!!

Deniz meid ik wil je een goede reis wensen en een goede tijd in Turkije wensen…en weet je mag hier altijd je hart luchten…

Via Wereldwijzer app

@denizkizi heel veel plezier meid, helaas zonder je askim maar probeer toch te genieten van je tijd in het mooie Turkije!

Delali meid ik heb even helemaal niet op jouw gereageerd sorry. Op de andere meiden overigens ook niet maar ik begin gewoon vanaf nu opnieuw. Ik ben een beetje lui…I know…

Delali meid ik begrijp dat je helemaal de zenuwen begint te krijgen omdat de tijd toch steeds verder doortikt. Heb je zelf enig idee dat er wat schot in de zaak zit? Eerlijk gezegd vind ik ook dat er heel veel van je gevraagd word. Ik blijf voor jullie duimen. Heel veel sterkt en een dikke knuffel

1 like

Deniz kizi meis goede reis vandaag en ook ik wens je sterkte en een goede tijd in Izmir ondanks dat het anders is gelopen dan je had verwacht hoop ik dat je er het beste van kunt maken. Als je je verhaal kwijt wilt kun je hier altijd terecht. Dikke knuffel en pas goed op jezelf!

Summie bedankt voor je lieve woorden ik heb aşkım nog niet goed kunnen spreken ik hoop vandaag meer te horen meis. Ik hou jullie op de hoogte.

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

• Deniz kizi 4 januari Izmir Vandaag!
  • Isafazli 8 januari Sambayat nog 4 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 6 nachtjes

******BACK AT

• Yildiz 4 januari welkom terug!
  • Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari
  • Miloutjuhh 20 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovato: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Goede morgen meiden

@deniz goede reis meid. En ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne tijd hebt in Izmir.

@Yildiz, jij vandaag weer terug naar Turkije, naar je man. Ik hoop dat je een super tijd hebt gehad in Nederland. Goede reis!

@delali ik duim enorm voor je dat je je askim snel kunt gaan halen van Schiphol.

@summie wat heb je weer enorm mooie en lieve wensen voor iedereen geschreven!

Vandaag naar de kapper, mn haar even bij kleuren zodat het er netjes uitziet als we naar Nederland gaan. De tijd lijkt wel te kruipen de laatste dagen hahaha.
Fijne zondag meiden.

Ik wil even een update over mijzelf geven.

Al een tijd liep ik met de gedachten rond en ik voelde ook dat ik emotioneel afstand begon te nemen, maar ik heb de knoop doorgehakt. Ik heb besloten om de handdoek in de ring te gooien. Het is mooi geweest deze strijd is te heftig en ik ben eigenlijk de hoop dat askim dit op een ‘fatsoenlijke’ manier kan winnen kwijt. Askim heeft dit alles behoorlijk onderschat. Maar eerlijk is eerlijk angst speelt hierin ook een rol, dat mensen zo extreem kunnen zijn daar wil ik niet langer bij betrokken zijn. Misschien egoïstisch maar ik heb besloten om voor mezelf, mijn vrijheid en mijn veiligheid te kiezen. In deze situatie te blijven zitten maakt me echt niet gelukkig en dan blijf ik de angst/zorgen houden over het welzijn van askim. Askim is een schat van een jongen en we houden ook echt van elkaar. Ook ben ik dankbaar voor alle mooie momenten. Ik had verwacht dat hij heel heftig zou reageren maar het tegenovergestelde was het geval. Hij heeft al de tijd gezegd als het je teveel word dan begrijp ik dat en moet je ermee stoppen. Zelf heeft hij ook eerlijk toegegeven dat hij grote twijfels heeft of het hem ooit gaat lukken en hoe groot het offer wel niet zal zijn. Het voelt een beetje als hopen dat je ooit de jackpot wint maar hoe groot is die kans? En ik denk dat dit voor beide partijen beter is om elk ons eigen weg te gaan. Askim hoeft niet langer rekening met mij te houden…hij kan zijn gang gaan… En je weet natuurlijk nooit hoe de toekomst zal gaan. Wie weet krijgt hij het op een later tijdstip voor elkaar…dan kunnen we dan wel weer zien…maar voor nu eerst rust in de tent… Het klinkt misschien hard want ik ben verdrietig maar ik ben aan de andere kant ook opgelucht dat ik de knoop heb doorgehakt…

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhhh ik begrijp dat je de klok wel vooruit wilt duwen. Hoe is je askim er onder? Voor hem is het ook een leuke uitdaging.

Delali: meid je mag altijd je hart luchten en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt.

Yildiz: Welkom thuis!!!

Tamara: Volgens mij ben je ook weer thuis. Je zou namelijk niet zo lang naar je familie. Hoe is het meid?

Deniz: Welkom in Turkije. Hoe is het met je?

Via Wereldwijzer app

Lieve Summie… jij die andere meiden altijd sterk en krachtig noemt. Nu wil ik het tegen jou zeggen: wat ben je een enorm sterke vrouw! Zo’n beslissing nemen is zo ontzettend moeilijk. Het gaat toch om liefde. En dat laat je los omdat het zo niet kan. Jullie hebben hier zo hard voor gevochten. Ik weet helemaal niet wat ik je schrijven moet eigenlijk. Geen woorden zijn genoeg om jou te laten merken hoe moedig ik je vind. En zoals je al zegt… wie weet vinden jullie elkaar terug in betere tijden. Kijk maar naar mij haha, mijn ex blijft me ook achtervolgen, dus waarom jouw grote liefde niet;) sterkte meis.

Hier ook kleine update. Mijn visum zal waarschijnlijk deze week klaar zijn. En hopelijk volgende week dan weg. Askim is de laatste paar dagen heel gek bezig. Opeens spreekt hij me uit zichzelf aan, zegt lieve dingen, heeft duizenden samenwoon plannen. Heerlijk. Dat geeft mij vertrouwen.

1 like

Lieve Summie

Ik krijg kippevel bij het lezen van je verhaal
Maar meid wat vind ik jou moedig net wat egwene zegt JIJ bent een sterke vrouw wwoow!!!
Wat zal dit ontzettend moeilijk voor je zijn geweest en nu nog… je hebt dr beide voor gevochten je hebt dr alles voor gedaan

Meid ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen
Ik hoop natuurlijk dat jullie uiteindelijk je weg weer naar mekaar toe vinden want Jullie houden van mekaar

Een heeeeele dikke knuffel meid
Denk aan je

1 like

Lieve summie allereerst een dikke knuffel, wat ben jij een sterke vrouw! Ik vind het knap van je dat de knoop door hebt gehakt, het is een lastige beslissing maar de situatie is nu helaas te moeilijk en je moet ook aan jezelf denken, ik vind het moedig van je en ik weet even niet wat ik moet zeggen maar ik hoop dat je het voor nu allemaal even voor jezelf kan verwerken, het zou niet makkelijk zijn maar vergeet niet dat wij hier allemaal zijn om jou te steunen en dat je altijd je verhaal hier kwijt kan!

1 like

Goeieavond meiden

Yildiz goeie terugreis gehad?

Summie voor jou een hele warme knuffel. Wat een moeilijke beslissing heb je genomen! Je bent idd een hele sterke madam!!! Knuffel!!

1 like

ooooh Summie! Wat vind ik jou een onzettend moedige vrouw!
Het heeft zoveel energie van je gekost, maar je bleef hoop houden en vechten voor een mooie toekomst samen. Stiekem hoop ik nog steeds dat jij dat ene lot uit de loterij hebt, en toch nog zult winnen!
Er is zoveel kracht voor nodig om die knoop door te hakken! Ik kan me goed voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is. Tuurlijk lucht het op, er valt een last van je schouders. Maar je doet het met zoveel pijn in je hart omdat jullie zo ontzettend veel van elkaar houden. Waarom moet liefde toch zo vreselijk ingewikkeld én oneerlijk zijn?
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, ondanks dat je “gewoon” verder gaat met je leven, geef jezelf ook de tijd én ruimte om verdriet er om te hebben. Niet altijd alleen maar sterk zijn meis!
Ik stuur je een mega knuffel!

1 like

• Isafazli 8 januari Sambayat nog 3 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 5 nachtjes

******BACK AT

• Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari
  • Miloutjuhh 20 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovato: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Summie het is al heel veel gezegt maar ik wil het ook nog zeggen! Wat een powervrouw ben jij! Zoiets is geen makkelijk besluit maar op dit moment moet je aan jezelf denken ik vind het heel dapper dat je deze keus hebt gemaakt want het zal beslist geen makkelijke zijn! En zoals Ladyside ook al zei geef jezelf ook de tijd om even je verdriet te uiten!

Update: over ruim een maand komt me moedertje yaay!! Eergister hebben ik en askim een videochat gehad met zijn familie! Zijn moeder zat alleen maar tegen askim “wat ben je dik geworden en grijs en oud!!” en tegen mij “je bent de mooiste dochter die ik heb wat ben jij prachtig ik hoop dat jij mij kleinkinderen gaat schenken want wat zullen die mooi zijn!” wat een heerlijke vrouw is ze! Ze is zo lief! Ookal verstaan we elkaar niet ze is al helemaal trots op mij als ik gewoon het woordje yumurta ofzo zeg hahha! (wat ei betekend) zo mooi!
1 van askims nichtjes oefent haar engels bij mij en ze maakt sprongen vooruit wat echt heel fijn is! Ze vertelde dat askims moeder een oude foto van askim (toen hij 21 was) elke dag pakt kust, knuffelt en tegen praat terwijl ze heel hard huilt omdat ze haar zoon zo mist! (hij is de jongste van 6!) dat vond ik heel erg moeilijk om te horen en askim al helemaal! Hij heeft nu heimwee gekregen en googled nu steeds fotos van ze familiestad en verteld me trots over de leuke dingen die hij daar deed! Zo raar ik dacht dat ik met heimwee zou zitten op dit moment maar het is askim! Zijn moeder heeft plannen om in de zomer met het nichtje dat engels spreekt een weekje bij ons in huis te verblijven! Ik zei gelijk heel hard EVET!!! Haha toen bleef ze het scherm maar kussen want ooh wat is ze blij met me! Het voelt zo goed dat ze moeder mij echt 100% neemt voor wie ik ben! Maar ik weet niet wat ik nu met askim moet doen! Vreselijk om hem.zo te zien! Hij is erg down en als die terug komt van werk duikt die gelijk ze bed in! Iemand advies wat ik moet doen met heimwee askim?

1 like

@summie het is voor mij al heel veel gezegd maar ik ga het gewoon nog een keer zeggen: wat ben jij enorm sterk en dapper. De keuze is niet makkelijk geweest maar soms moet je inderdaad voor jezelf kiezen. Totaal niet egoïstisch! Je bent sterk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet verdrietig mag zijn! Jullie zijn gek op elkaar en dat het dan door andere en door omstandigheden onmogelijk word gemaakt om samen te zijn. Dat is verschrikkelijk en daar mag je zeker boos en verdrietig om zijn. Knuffel voor jou!

@egwene wat fijn dat her visum bijna geregeld is. En wat super dat je askim zo is. Heb je je ex ook gesproken over dat jullie moeten gaan samen werken?

@lbds wat heerlijk dat je moeder bijna komt!
Lastig dat je askim zo veel heimwee heeft. Woont zijn familie ver bij jullie vandaan? Anders kunnen jullie daar misschien eens een weekend heen ofzo?

Ik zo langzaam aan begonnen met mn koffer. Vast gewassen want duurt in deze tijd van het jaar lang voor alles droog is. Askim heeft gelukkig vrijdag vrij gekregen. Zo blij mee want eerst zou hij tot s nachts 3 uur moeten werken en we vertrekken om 4.30 uur richting vliegveld. Ik vertrek vrijdag ochtend richting askim. Nu even bij mn zieke vriendje kijken. Koorst overgeven verkouden enz. Zit kokend heet op de bank en heeft het koud zo sneu. En huiswerk maken met de andere twee.

Fijne dag meiden

2 likes

Ohhww :frowning: :frowning: :(…lieve Summie…wat verdrietig om te lezen. Wat ben je inderdaad dapper meid zo sterk van je om deze stap te zetten. Hartverscheurend moeilijk en tegelijkertijd zo moedig om voor jezelf te kiezen nu er geen uitweg lijkt voor dit moment. En meid die rust gun ik je al zal het verdriet er niet minder om zijn. Stilletjes blijf ik hoop houden voor een hereniging als de tijd rijp is meis. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven. Als je je hart wilt luchten weet dan dat we er voor je zijn meid. Liefs!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

Woooowww wat een lieve reacties van jullie. De tranen stromen toch effe over mijn wangen. Wat lief jullie woorden!!! Thanks voor alle liefde, warmte en steun.

De afgelopen weken heb ik continue in een achtbaan van emoties gezeten. Leven tussen angst, boosheid en verdriet. Beetje bij beetje raakte het geluk en de hoop steeds verder op de achtergrond en ik merkte dat het steeds meer aan me ging knagen omdat ik steeds banger werd/word het welzijn van askim. Mocht er iets gebeuren dan ben ik daar niet langer (indirect) de aanleiding van. Voor mijn gevoel ben ik nu na al die weken eindelijk uit die achtbaan gestapt. En het voelt toch wel als een opluchting dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik heb deze beslissing ook niet na 1 dag genomen, hierover is heel wat gepiekerd. Ik heb dan ook al zoveel pijn, frustaties en verdriet over deze situatie gevoelt. En het zal denk ik altijd pijnlijk blijven. Ik denk nooit dat ik deze situatie zal begrijpen. Maar voor het eerst sinds tijden heb ik wel weer eens een hele nacht geslapen en lijkt die onrust/spanning in mijn lichaam wat minder groot te zijn…

Ik reageer morgen weer op de anderen hoor…maar ik vond het wel zo netjes om even een update van mezelf hier te plaatsen…

Via Wereldwijzer app