Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

• Isafazli 8 januari Sambayat nog 2 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 4 nachtjes

******BACK AT

• Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari
  • Miloutjuhh 20 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovato: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Ooo Summie wat heb ik bewondering voor je je houd je zo sterk… hoe nam je Askim het op?

Isa alvast veel plezier ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid brengt voor je over zijn nicht

Lbds Ooo wat leuk dat je moeder komt en helemaal geweldig dat zijn familie helemaal weg van je is…

Via Wereldwijzer app

Heey meiden…
Ik ben al een lange tijd lid, maar heb al enorm lang niks meer gepost…
Dit vanwege vele downs met mijn vriend uit Istanbul de afgelopen anderhalfjaar.
Ik ken hem nu bijna 2,5 jaar en in die 2,5 jaar heeft hij ook al zijn dienstplicht uitgezeten, wat behoorlijk heftig was.
Nu begin ik eindelijk weer wat hoop te krijgen, want we gaan een visum aanvragen voor 2 maanden. Hij heeft eindelijk
de stap durven te nemen, om me op te komen zoeken. En geloof me; dat is heel wat… Moet wel zeggen dat het mijn
laatste poging is; mocht het hierna nog niet goed zitten, dan gooi ik de handdoek in de ring.

En sorry dat ik zomaar kom binnen vallen hoor, maar vind het wel gezellig hier :slight_smile:

Weet er iemand of het idd zo is dat je in turkey aanvraag doet voor visum dat je nederlands Duits of Frans moet spreken?

Via Wereldwijzer app

@littleone voor een vakantievisum? Mijn askim heeft her bij vfs global aangevraagd en hoefde dat voor Nederland niet hoor. Je askim is toch vorig jaar ook ij België geweest?

@lisette ik beantwoord je pb vanavond even. Gezellig als je mee komt kletsen. Jammer om te lezen dat het niet altijd goed is gegaan tussen jullie. Ik hoop dat het visum allemaal gaat lukken.

Jaa klopt maar hij is vandaah op het kantoor geweest die hem helpen en daar zeggen ze dat hij nederlands Frans of Duits moet kunnen

Via Wereldwijzer app

Gek nog nooit eerder gehoord. Askim hoefde dat ook niet. Hij is ook niet in Ankara of Istanbul geweest.

Litleone: Gaat het om een verblijfsvergunning of een 3 maanden visum???

Via Wereldwijzer app

Gezinshereniging aan te vragen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Die regels zijn heel anders voor Nederland dan België. In Nederland gaat het niet om gezinshereniging ook niet als je getrouwd bent. Er waren hier wel meiden die hun askim nu in België hebben weet alleen niet of ze nog meelezen. Wie weet zien ze het sneller op de fb groep.

@littleone: hij moet het niet spreken maar 1 van de 3 talen kiezen waarin ze de brieven omtrent zijn visum of weigering (hopelijk niet natuurlijk) zullen opstellen

Birgul ben je Zeker? Askim was al paniek dat hij voor 3 maanden naar school gestuurd ging worden

Via Wereldwijzer app

Littleone… ja onze visum dateert al van 2012 maar een vriendin van me haar man heeft vorige maand zijm visum voor gezinshereniging gekregen en moest dit niet. Tenzijde regels sinds deze maand zo veranderd zijn, maar lijkt me straf. Bel anders morgen zelf even of het echt zo is of dat hij het verkeerd begrepen heeft.

Ja jullie zijn natuurlijk een hecht clubje waar ik even zo binnen kom vallen… Maar ga het proberen bij te houden de komende tijd! Zal vast vaak stress berichtjes sturen, maar dat is pure zenuwen… Lees namelijk zulke horror verhalen., en aangezien mijn vriend geen ssk verzekering heeft, is het super spannend allemaal :frowning:

Welkom lisette89 hier, fijn dat je je verhaal hier wilt delen!!

Goeiemorgen meiden allemaal,

Littleoone: hier kan je redelijk wat terugvinden: https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Gidsvandeprocedures/Pages/Gezinshereniging/De_Gezinshereniging.aspx
Weet niet of hetgeen jij zoekt er tussen staat, maar ik dacht dat het zo is zoals birgül zei.
Hoe is het verder met jou? Gaat het met het inrichten van jullie plekje?
Met mij alles goed hoor;))

Lbdss wat leuk dat je moeder volgende maand kan komen:) is niet meer zo veraf;)
En je askin, wonen jullie ver af van zijn ouders?
Leuk toch dat ze jou zo in de armen sluit!

Birgül leuk om jou ook nog eens te zien passeren, hoe is het nog met jou?

Miloutjuuh: bijna zover, fijn dat hij de vrijdagavond al vrij is en jullie toch wat ontspannen kunnen vertrekken! Goeie reis!!

Delalie: hoe is het met jou?

Tamara082 hoe is het met jou? Hoe is de tijd met je familie verlopen en een vlotte terugreis gehad?

Egwene wat fijn dat je askin zo “gek” bezig is;) wat gaat het opeens snel, het is je zo gegund!!! Veel succes meid!!!

Xlovato alles goed?

Deniz hoe is het met je? Goed aangekomen?

Summie ik wil je zoveel zeggen maar het komt er niet uit zoals ik het wil. Het is goed dat voor jezelf hebt gekozen, hoe moeilijk het ook is. Zorg goed voor jezelf!!
Het is een rotsituatie…
Knuffel meid!!!

Ladyside hoe is het met jou?

Ook De rest van de meiden vele grtjes en knuffels waar nodig!!!

• Isafazli 8 januari Sambayat nog 1 nachtje
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 3 nachtjes

******BACK AT

• Deniz Kizi 13 januari
  • Isafazli 16 januari
  • Miloutjuhh 20 januari

***- BIRTHDAY’S.

12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover
17-11 Tamara082
20-12 xLovato

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovato: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Lisette welkom hier :slight_smile: sorry dat ik gister niet op je reageerde ik was namelijk lichtjes in paniek geslagen… kben benieuwd naar wat meer uitleg over jou en Askim. hoe oud zijn jullie? waar heb je hem leren kennen? ben je van België of nederland?

Isa dank je ik weet dat je daar veel kan vinden maar vond het niet. Ik vond enkel wat Birgul zei over het papierwerk in het nederlands Duits of Frans. we krijgen vandaag meer zekerheid daarover maar mijn wereldje stortte gister gewoon in. maarja we zien vandaag wel
Laat jij wel wat van je horen ben erg benieuwd hoe het je gaat lukken om wat meer te weten te komen doe voorzichtig onderweg en ook daar :slight_smile: en vooral veel plezier

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

@isafazli, hier gaat het rustig zijn gangetje. Hoe is het met jou? Heb je een beetje zin in morgen of zie je er toch wel tegenop?
Alvast een heel goede reis en heel veel plezier en succes! Hoop dat je weer wat meer duidelijkheid krijgt over die nicht.

1 like

@LBDS fijn dat je moeder alweer bijna komt!
Woon de familie van je askim ver weg? Miss dat jullie een keer daar naartoe kunnen gaan zoals de andere meiden al zeggen! Wel echt super dat zijn Moeder/familie helemaal gek op jou zijn!

@miloutjuhh heerlijk al aan het aftellen en inpakken! Fijn dat je askim toch vrij heeft gekregen is toch en stuk fijner lijkt me!

@lisette leuk dat je weer mee komt schrijven, helaas van de vele downs, hoop dat het lukt met het visum!

@isafazli hier gaat het allemaal wel goed! Spannend meid je gaat morgen alweer die kant op! Ik hoop echt dat je deze keer wel echt duidelijkheid krijgt want dat verdien je meid! Een goede reis en natuurlijk heel veel plezier!

1 like