Egwene: Thanks voor je lieve woorden. Wat leuk dat je nu stapje voor stapje echt dichter bij je Turkse droom komt. Ik ben zoooo benieuwd hoe dat allemaal zal gaan. En nog even en je askim zijn diensttijd zit er op. Wie had dat verwacht dat jullie hier samen zo doorheen zouden slingeren…Wat zal jij nerveus zijn dat je hem weer gaat ontmoeten…ik hoop gewoon dat dan echt alle puzzelstukjes op zijn plek vallen.
Delali: Lief die woorden van jou. Hoe is het met jou? Hou je het nog wat vol? Ik moet regelmatig effe aan je denken…ik hoop zo dat je askim snel naar je toe komt!!!
Tamara: Thanks voor je lieve woorden. Ik was even benieuwd hoe het met jou gaat? Lukt het je wat om na het familiebezoek om weer je draai te vinden? Ga je binnenkort ook nog naar Istanbul? Dat had je toch in de planning?
Isa: Meid ik wil je een hele goede reis en een fijne tijd toewensen. Hopelijk krijg jij helderheid/duidelijkheid waar je naar verlangt.
X-lovato: Ook jij thanks voor je lieve woorden. Gaat het weer wat beter tussen jou en je askim?
LadySide: Thanks voor je lieve woorden…hihi jij kent me inmiddels goed dat ik altijd probeer sterk te zijn en door te gaan
Maar ik moet wel eerlijk bekkennen dat ik de afgelopen weken echt geprobeerd heb om heel bewust om te gaan met de situatie maar ook stil te staan bij hoe het voelde voor mij. Er zijn dan ook al heel wat tranen gevloeid. Eigenlijk vanaf oktober waarop hij die gigantische tegenslag voor zijn kiezen kreeg toen ging het al over mijn grenzen. Maar wat doe je als je van iemand houd? Ik heb toen echt mijn gevoelens tot een bepaald punt aan de kant geschoven en ging het rationeel benaderen. Pas toen askim eerlijk vertelde hoe dreigend/riskant de situatie echt is schrok ik pas echt wakker. Toen kon ik mijn gevoelens/emoties niet langer onderdrukken en kwam ik tot de conclusie dat dit echt geen haalbare kaart is en ik het weiger om hierbij betrokken te zijn. Oopsss alweer een hele tekst. Maar hoe is het eigenlijk met jou meid? Jij hebt ook heel veel voor de kiezen gekregen. En ook jij probeert altijd sterk te zijn. Maar hoe gaat het echt met je???
Miloutjuhhh: Ook jij thanks voor je lieve woorden. Nog even meid en dan gaan jullie…wat leuk en bijzonder…En komt er een groot ontvangstcomité op Schiphol??? Haha. Oooh wat vervelend voor het kleine ventje…hopelijk is hij snel weer beter…haha en huppa je bent nog niet weg of je kamer wordt ingepikt … Heb je trouwens nog steeds zoveel lol de vorige keer met de kids? Ik kan me nog zo goed herinneren dat je vertelde over de waterglijbaan die je toen had gemaakt op het balkon…
Lbds: Thanks voor je lieve woordwn. Dus het is erg koud bij jullie. Hier vandaag veel regen. Lastig dat je askim zijn familie mist. Ik kan niet in jullie portemonnee kijken maar de bustripjes zijn volgens mij niet zo hele duur. Dus wie weet is het een mogelijkheid. Ik zou het jullie echt gunnen…hihi.
Littleone: Thanks voor je lieve woordwn. Ik stuur effe een dikke knuffel naar jullie toe. Wat is het toch een gedoe om je askim bij je te krijgen…zooooo onterecht
Hoe gaat het verder met je? En met je huis?
Lisette: Welkom hier… Zelf geen ervaring met visumaanvraag maar ik kan indenken dat het ontzettend spannend is. Ik hoop echt voor je dat het lukt. Ik ben sindskort askimloos. Heel kort samengevat het was een onmogelijke liefde. Zijn omstandigheden waren te beroerd om samen een toekomst op te bouwen.
Ik hoop dat ik iedereen heb gehad…anders sorry…
Update: Op zichzelf gaat het best wel goed…ik had al zoveel tranen gehuild…maar ik merk wel dat mijn werk/studie toch effe niet zo goed wil. Jullie vroegen hoe askim had gereageerd…zijn laatste appje was: “Gülüm I understand you. It’s so difficult. My life is a war. I lost my miracle. I wish I could make you happy…but I can’t. I know how difficult it is for you. But maybe this is better. I only not understand why…but I also don’t understand my own life. Maybe I need to learn to accept my life. But promise me that you take care of yourself and that you are gonna be happy. I’m never gonna forget you… I don’t say goodbye because I hope to come back…” Ontroerend hè? Na die tijd heeft hij nergens meer op gereageerd…
Via Wereldwijzer app