@miloutjuhh
Ik ga 30 januari naar Istanbul tot 2 febr haha lang weekend
Jij fijne reis en veel plezier
Reageer later op de rest
Ben nl nog aan werk haha
@miloutjuhh
Ik ga 30 januari naar Istanbul tot 2 febr haha lang weekend
Jij fijne reis en veel plezier
Reageer later op de rest
Ben nl nog aan werk haha
Egwene: Meid ik denk dat jij juist heel verstandig bezig bent. Ga eerst straks maar es gezellig samen tijd doorbrengen en ontdekken hoe dat gaat. Grote kans dat je in NL ook niet meteen was gaan samenwonen. Maar wel superleuk dat hij nu zo lief is. Meid je hebt het verdiend.
Lisette: Thanks voor je hele lieve woorden. Hoe gaat het met je? Hou je het wachten nog wat vol?
Miloutjuhhh: Meid ik wens jou een hele goede reisā¦samen met je askim in het vliegveld gaanā¦vervolgens niet om afscheid te nemen van elkaar maar om samen het vliegtuig in te stappenā¦om samen in Nederland aan te komenā¦oooh misschien ben ik een romanticus maar wat lijkt mij dat bijzonderā¦Ik ben alleen maar blij dat jij maar vooral je askim zoals jij het zelf zegt zo getroffen heeft!!! Maar ik vraag me stiekem af of het wel treffen is? Ik denk namelijk dat het ānormaalā is en dat het juist aangeeft hoe āabnormaalā onze situatie is.
Lbds: Thanks voor je lieve woorden. Meid ik hoop snel dat jullie het financieel wat gemakkelijker krijgen. Oh jakkes die kou lijkt mij niks. Misschien troost het je dat het hier al 2 dagen harde wind is met heel veel regent.En tegelijkertijd natuurlijk een goed excuus om lekker tegen je askim aan te kruipenā¦Hoe is het trouwens om weer samen te zijn?
Tamara: Dus je gaat toch richting Istanbul???
LadySide: Ach meid ik begrijp hoe verwarrend dit voor je is. En natuurlijk wil je de enige zijn en terecht!!! Ik kan indenken dat er echt iets in je geknapt is door zijn overspel en inderdaad net als wat jij zegt wie zegt dat hij het niet weer gaat doen? Maar tegelijkertijd heb je wel te dealen met je gevoelens. Dat je van hem houd en mistā¦Ik hoop heel erg dat je er voor jezelf er een weg in gaat vinden net als ik
Maar vergeet niet dat jij een bijzondere vrouw bent en jij verdiend het ten alle tijden dat er respectvol met je omgegaan word!! En ja mijn situatie is oneerlijk
maar ik ben toch blij, ondanks dat ik askim echt mis, dat ik afstand heb genomen. Er is een last van mijn schouders afgevallen. Wat askim nu gaat doen en of hij hier mee door gaat, dat weet ik niet maar dat is nu ook zijn stukje, hij is het tegenover mij niet langer verplicht. Ik wilde niet de aanleiding zijn of de mede veroorzaker zijn waardoor eventueel de boel zou kunnen escalerenā¦en mijn angst voor escalatie werd eerder groter dan kleinerā¦en ja dan doet de keuze pijn en is het moeilijk maar ik geloof wel dat het het beste is.
Nou mijn update zit wel wat in mijn reacties bij de anderenā¦Fijn weekend meidenā¦
Via Wereldwijzer app
Askim kwam gister thuis met goed nieuws!! Ze gaan overleggen over zijn salaris en er is een grote kans dat hij een verhoging krijgt!!! Hij is al benoemd tot chef (van wat weet ik niet haha! Maar hij draagt een witte helm ipv een gele dus hij is belangrijk ofzo!) ik vond t zelf al niet kunnen wel de titel chef en de bijkomende verantwoordelijkheden maar t geld van een werknemer� Hopelijk hoort die vandaag al hoeveel die krijgt! Ookal heeft die t vanochtend een beetje verprutst door zich een uur te verslapen hahahha!!
De kou trekt langzaam weg en het klaart op! Yaay!
Summie hoe is t nu met je meid? Haha ja het helpt wel dat t in nl ook niet lekker weer is haha! Het samenzijn met askim is heerlijk! Tot nu toe maar 1 discussie gehad waarin we elkaar een uur even niet aangekeken hebben of gesproken (wel zaten we knuffelend op de bank haha!) dus we boeken goede vooruitgang! Normaal in discussies werd het altijd knallende ruzie dat we elkaar de hersens in konden slaan! Ik ben trots haha!
Hoi meiden
Ik heb alles even bij gelezen⦠Maar sla niet veel op, oepss
Hoop dat het met iedereen goed gaat?
Summie
Inderdaad ik ga gewoon naar Istanbul het was geboekt en ze hebben dār zin in heb dār over nagedacht maar ik ga gewoon mee
Hoe en wat ik ga doen weet ik echt niet, ik voel me nl eindelijk wat beter en hoop dat het zo even blijft
Maar meid hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal een beetje
Ladyside
Meid ik snap je heel erg goed, moeilijk ook allemaal
Heb je inmiddels met hem gesproken?
Miloutjuhh
En al veilig aan gekomen met die dikke wind hier
Ga lekker genieten samen
Isafazli
Meid hoe is het daar?
Lbds
WoW dat is toch super nieuws om te horen
Hoe voel je je verder al wat fitter?
Egwene
Meid het komt steeds dichterbijā¦
Heb je alles een beetje rondā¦
Lisette
Welkom hierā¦heb je verhaal gelezen en ben erg benieuwd
Hou je het nog vol
Update van mij
Ik heb het ontzettend fijn gehad op vakantie (op de heen en terug reis na) en merk dat ik langzaam me eindelijk wat beter ga voelen, dit is het 1 ste weekend sinds tijden dat ik me goed voel
Eind deze maand ga ik met me zusje en een vriendin naar Istanbul hopelijk is de sneeuw bende weg hahaā¦we gaan het zien ik weet niet wat ik ga doen maar zoals ik nu denk hoef ik hem niet te zien, ik moet eerlijk zeggen ik weet niet of ik straks nog zo denk hoor
Op het werk hebben we een nieuw basis rooster en ik moet zeggen ik mag niet klagen ben eindelijk 1 dag in de week vrij en dat is op maandag lekker lang weekend dusā¦werk wel 3 x laat dat is iets minder maar wel heerlijk een dag vrijā¦hopelijk blijft dit even zo
Verder lekker wat weekendjes weg op de planning staan en weer wat proberen te genieten van de dingen klein en groot ![]()
Ooohh meiden aangezien ik even niet naar marmaris wil en ik al een beetje aan het rond kijken ben zat ik te denken om naar Alanya Kusadasi of Side te gaan op vakantie
Wie oh wie heeft tips ideeĆ«n weet leuke hotels resort etcā¦
Alles is welkom
Hopelijk ben ik niemand vergeten⦠Zo ja sorry
Fijn weekend meiden
@LBDS Ohh dat is lekker centraal. Hoe lang woon je er al? Werk je zelf ook? Werkt je askim in het toerisme?
@Summie graag gedaan meid⦠Begrijp dat zijn familie nogal in de weg staat? Klinkt nogal extreem
⦠Hier gaat alles wel oke⦠Het wachten is nu op mijn papieren die bij hem aankomen, zodat hij alles kan gaan aanvragen. Vind het allemaal heel spannend, maar ben ook ontzettend bang als het een teleurstelling gaat worden. Probeer goede hoop te houden, maar blijft lastig!
@LadySide Ik weet er natuurlijk het fijne niet van⦠Maar klinkt een beetje als de situatie van mij en mijn askim⦠Om het maar even kort door de bocht te zeggen; de mijne is ook anderhalfjaar geleden vreemd gegaan. Vind het tot op de dag van vandaag nog steeds erg moeilijk om hem hierin te vertrouwen⦠Had je gelijk voor jezelf gekozen? (als ik vragen mag hoorā¦) Ik vond het namelijk erg moeilijk om hem op te geven en heb hem uiteindelijk toch nog een nieuwe kans gegevenā¦
@Tamara082 Ik adem nog, laat ik het daar op houden haha⦠Ga je naar Istanbul? Wat leuk! Waar ga je verblijven?
En qua hotels in Side⦠Als je een kleinschalig hotel wil, wat vlak bij het centrum ligt en aan de boulevard en strand; Leda Beach. Groot resort; Side star beach; is super mooi!
Lisette
Ja klopt ik ga naar Istanbul al veel vaker geweest hoor was de bedoeling dat ik samen met mijn ex askim in ons apartement zou verblijven en mijn zusje en vriendin in een hotel maar helaas zoals je misschien begrijpt verblijf ik nu bij hun in het hotel
Dank je voor je tips ga kijken
Owjee wat is het stil hier
Alles goed met iedereen?
Hier gaat het wel het bleek inderdaad niet waar te zijn het ging gewoon over het papierwerk dat in het nederlands Frans of Duits moest gelukkig⦠stom kantoor dus papieren worden op gestuurd naar ambassade hopelijk komt alles goedā¦
Nog 10 weekjes en dan komt ons ukkie normaal
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
Gisteren na een vertraging van 2 en half uur en een enorm hobbelige landing goed aangekomen, askim had nog nooit gevlogen dus de landing was best wel een beetje eng.
Half 8 thuis en om 8.15 begon het concert van mijn orkest waar we heen wilde. Net gehaald was super. Iets wat askim helemaal niet kende maar wel erg mooi vond.
Vandaag gezellig gebrunched met mn broer zijn vrouw en dochter. En vanmiddag even bij opa en oma op bezoek.
Askim vind het allemaal super leuk hier.
Komende dagen veel leuke dingen op de planning.
Ik denk dus dat ik hier niet veel zal komen.
@littleone ik duim voor jullie meid, dat het voor die tijd allemaal rond is.
Oooo Miloutjuh wat leuk dat je Askim het super vind geniet ervan Zou ik zeggen wij wachten wel op je geniet vooral maar even ![]()
Via Wereldwijzer app
Miloutjuhhhh veel plezier!!! En net als wat litleoone zegt wij wachten welā¦maar verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag van jullie Nederlandse avonturen ![]()
![]()
![]()
Via Wereldwijzer app
Askim moet volgende week woensdag naar de ambassade Pff kben helemaal op van de stress ze gaan dan samen de papieren na kijken hopelijk is er niks te kort
Via Wereldwijzer app
@miloutjuhhh klinkt als een enge landing brrr!! Klinkt erg leuk. Hoop dat jullie het erg leuk hebben hier ![]()
@tamara aahh leuk! Ik hou van Istanbul!! Is je askim wel in Istanbul dan als jij gaat? Lijkt me een raar ideeā¦
@littleoonne spannnend!! Ik deel je spanning hoor. Hopelijk krijgen jullie het visum⦠Maar waarom moet hij op de ambassade komen dan?
Pff ik begin steeds meer te stressen. Vorige week maandag de papieren vanuit nl opgestuurd, via de normale weg⦠Hij heeft ze nog steeds niet binnen en hij wil maandag de aanvraag gaan doen pff⦠Denk dat ik van het weekend maar even op en neer vlieg om ze te brengen dan maarā¦
Even een ander vraagje⦠Kan je de aanvraag ook gewoon doen bij de Nederlandse Ambassade in Taksim? Of moet je echt naar dat VFS global? Want mn askim weet dat niet te vinden⦠Waar is dat bijvoorbeeld vlakbij? Europese gedeelte of aziatische?
Ooo Lisette nooit post gewoon opsturen ik heb onlangs ook iets opgestuurd heeft een maand onderweg geweest Zelfs met taxi post 2 weken onderweg
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Anders kostte het 64 euro⦠En het kost allemaal al zo veel ![]()
Ja ik weet het meid hier net het zelfde wel veel geld betaald zou op 4 dagen daar moete zijn 2 weken onderweg geweest met taxi post.ookal aangetekend op gestuurd die was er ook op 2 weken gewoon opgestuurd 1 maand⦠Ik hoop voor je dat hij het snel heeft
Nou dan heb ik bij deze besloten dat ik van het weekend āffā naar Istanbul vlieg. Geen straf natuurlijk om er 4 dagen naar toe te gaan⦠Maar dan kan ik alle papieren naar hem brengen en kan ik met hem mee, als hij maandag de aanvraag gaat doen. Iemand die me kan vertellen waar VFS global ongeveer zit?
Lisette waar moet je heen?
Normaal gezien moet je naar ankara zowel de Nederlandse als de Belgische ambassade zitten daar
ff een update hier⦠om gek van te worden!
Net weer een skypepoging gedaan, veel wegvallen en nu helemaal weg. Rot verbinding daar in Turkije, wordt tijd voor zijn eigen verbinding! grrrr!
Hij kletst er behoorlijk omheen, ik krijg niet te horen wat ik wil horen helaas.
En ik weet dat het dom is, maar ik geloof hem bijna al is het wel met alle twijfels nog. Ik heb idd niets van een ander gezien in zijn huis, terwijl ik wel wat laadjes heb opengetrokken. Dan moet ie het allemaal wel heel goed verstopt hebben.
Ik wil bijna haar weer mailen voor de fotoās die ze me toen wilde ābesparenā
Ooooh wat vind ik dit allemaal lastig! Ik haat deze situatie! Ik vrees dan ook dat ik hem nog lange tijd niet uit mijn hoofd (en hart) ga krijgen.
Ik weet dus dat ik hem niet moet geloven, en dat ik naief ding ben⦠maar ja! Canāt help it!
ZUCHT!
Goedemorgen
@lisette
Ik weet het niet of ik hem ga zien zoals ik nu denk nietā¦net als zijn familie k weet ff niet waar ik goed aan doe nl
Het zou miss goed zijn maar ook niet onze liefde naar mekaar zit te diep en we houden Veel van mekaar dus ja wat is wijsheid ik zie het welā¦
Jeetje meid wat een gedoe zeg. .weet je al wat je gaat doen?
Ps ook ik hou van istanbul ondanks alles
@ Ladyside
He meid wat een rot situatie. ⦠en die skype ver binding hoe kan ie zo slecht zijn
Hier nooit last gehad
Ik denk dat je gewon die meid moet gaan vragen laat haar die fotoās maar zien. ⦠Toch?
Ik snap dat je twijfelt je mist hem en haf het graag anders gezien
Maar meid hou je ogen open. . Dat hij dr om heen draait klopt al nietā¦hij hoort je antw te geven
Sterkte