Goeieavond allemaal,
Miloutjuuuh leuk dat je al een datum weet, hoop,dat je de papieren vlug in orde krijgt!!
Littleone: jammer dat alles zolang duurt, weet je ook waar het juist stroef loopt? Hier of ginder? Je hebt gelijk dat je wat rust, ben je nu volledig gestopt al met werken? Veel succes nig met de papieren!!
Wat zijn nicht betreft, mijn buikgevoel zegt dat er iets is, in sept wiste hij smsen, ging naar toilet om te bellen naar haar, veranderde dan haar naam ineen mannenaam terwijl hij zweerde dat zij het niet wasā¦had dan ook dat smsje gezien van āik hou van jeā en āik ook van jouā en āaskimā⦠Hij had nu 2 maand geen contact zei hij, de eerste dag ik er arriveerde had hij een sms en een vriendschapsverzoek. Begon hij opnieuw te wissen van smsjes hoewel hij beloofde dat niet te doen. Ik zie direct aan zijn manier van doen dat zij het is. Hij verzet zich van zetel, gaat opeens gaan roken of naar het toilet, of verdraait zich zodat ik niet mee kan lezen. Hij krijgt dan midden in de nacht (2u) een sms van āamuseer je, uw nichtā. Als ik erover begin dan zegt hij wel dat ze als broer en zus zijn, zelfs waar familie bijzit, hij houdt zich niet in, maar er is iets⦠Dan mag ik bellen naar haar want ze spreekt engels zegt hij, hij belt haar op en dan zegt ze, ik spreek geen engels en herhaalt ze juist zijn woorden,⦠Het blijft me niet lekker zitten, en nu zegt hij dat ze geen contact meer hebben en ik geloof hem gewoon niet meer!! Ik kon tot maandag ll haar fb bekijken en nu ben ik er op geblokkeerd, alhiewel ik niks heb verstuurd ofzo (wou dat eigenlijk deze week doen, gewoon contact maken, maar ja niet dus;)) eigenlijk ben ik echt geen jaloers mens, maar de manier waarop hij doet met en rond haar, dat maakt het zo,verdachtā¦
Delalie hoe is het met jou, nog iets van je aÅkın gehoord? Als ik zo lees dat zijn vader een wapen in huis heeft, dan zou ik toch ook wel op mijn hoede zijn! Hou nog wat vol meid, uitstel is geen afstel!! Knuffel meid!!!
En neen de familie heeft niet echt geprofiteerd van mijn centen, had chocolade mee, en voor hem een fles whisky. Toen we op bezoek gingen een baklava, dat was het ook. Heb daar wel een autootje gehuurd, en dan was er wel altijd iemand die een lift wou, maar heb niet speciaal rondgereden ofzo, lag altijd wel op onze weg. Ben blij dat ik het hotelletje had, hadden onze privacy en toch tijd met de familie. Hij had het trouwens gereserveerd, en dat kwam idd een stuk goedkoper uit! Volgende keer zal zijne neef, die een reisbureautje heeft, mijn vliegtickets reserveren, zou ook een stuk goedkoper zijnā¦
Summie hoe is het met jou meid? Al iets meer gehoord? Knuffel!!
Dank je voor je lieve woorden, en neen het stoort me niet dat je je mening zegt. Daar ben ik juist heel blij om en dat apprecieer ik ook!!
Neen die nicht en dat buikgevoel dat blijft, heb het al met hem besproken, meermaals zelfs, zegt dat ze als broer en zus zijn, zelfs als de familie er bijzit. Hij vermijdt het onderwerp niet. Maar ik geloof hem niet wat haar betreft. Denk ook niet dat ik de tolk ga laten bellen⦠Het is zoals je zegt, het is geen garantie op een antwoord of de waarheidā¦
Lbdss: 4 cavia babyās proficiat!! Meid laat je niet zot maken door die ex, er is een reden waarom zij EX is en jij zijn vriendin!!! En zoals civciv zegt, de buitenkant die doet er niet toe!! Het is de binnenkant die telt!! En je aÅkın kan het dan nog zo lief zeggen!! Geloof in jezelf!!
Denk niet dat ik de tolk ga laten bellen, denk niet dat het een garantie op een antwoord of op de waarheid zal zijnā¦
Ladyside: hie is het met jou?? Komt al dichterbij, al aan het inpakken? Hoop dat je de moed vindt om te praten!! En dat je eruit komt!! Knuffel!!
Deniz welcome back!! Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!
Rest van de meiden ook een fijne avond en knuffel!!!
Mijne update staat hier en daar al een beetje, morgen of dinsdag naar de tolk, denk niet dat ik zal bellen, alhoewel ik wel zou willen, ben bang dat ik toch geen eerlijk antwoord op mijn vragen zal krijgen⦠Ben deze week geblokkeerd op haar fb, wou haar een bericht sturen ipv bellen, om haar wat vragen te stellen, maar dus niet. Kzal het proberen wat los te laten!
Hij is wel superlief, en heb veel contact, ook van zijn kant uit.
Fijne avond nog!!! Grtjes