Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Goeieavond allemaal,

Miloutjuuuh leuk dat je al een datum weet, hoop,dat je de papieren vlug in orde krijgt!!

Littleone: jammer dat alles zolang duurt, weet je ook waar het juist stroef loopt? Hier of ginder? Je hebt gelijk dat je wat rust, ben je nu volledig gestopt al met werken? Veel succes nig met de papieren!!
Wat zijn nicht betreft, mijn buikgevoel zegt dat er iets is, in sept wiste hij smsen, ging naar toilet om te bellen naar haar, veranderde dan haar naam ineen mannenaam terwijl hij zweerde dat zij het niet was…had dan ook dat smsje gezien van ā€œik hou van jeā€ en ā€œik ook van jouā€ en ā€œaskimā€ā€¦ Hij had nu 2 maand geen contact zei hij, de eerste dag ik er arriveerde had hij een sms en een vriendschapsverzoek. Begon hij opnieuw te wissen van smsjes hoewel hij beloofde dat niet te doen. Ik zie direct aan zijn manier van doen dat zij het is. Hij verzet zich van zetel, gaat opeens gaan roken of naar het toilet, of verdraait zich zodat ik niet mee kan lezen. Hij krijgt dan midden in de nacht (2u) een sms van ā€œamuseer je, uw nichtā€. Als ik erover begin dan zegt hij wel dat ze als broer en zus zijn, zelfs waar familie bijzit, hij houdt zich niet in, maar er is iets… Dan mag ik bellen naar haar want ze spreekt engels zegt hij, hij belt haar op en dan zegt ze, ik spreek geen engels en herhaalt ze juist zijn woorden,… Het blijft me niet lekker zitten, en nu zegt hij dat ze geen contact meer hebben en ik geloof hem gewoon niet meer!! Ik kon tot maandag ll haar fb bekijken en nu ben ik er op geblokkeerd, alhiewel ik niks heb verstuurd ofzo (wou dat eigenlijk deze week doen, gewoon contact maken, maar ja niet dus;)) eigenlijk ben ik echt geen jaloers mens, maar de manier waarop hij doet met en rond haar, dat maakt het zo,verdacht…

Delalie hoe is het met jou, nog iets van je aşkın gehoord? Als ik zo lees dat zijn vader een wapen in huis heeft, dan zou ik toch ook wel op mijn hoede zijn! Hou nog wat vol meid, uitstel is geen afstel!! Knuffel meid!!!
En neen de familie heeft niet echt geprofiteerd van mijn centen, had chocolade mee, en voor hem een fles whisky. Toen we op bezoek gingen een baklava, dat was het ook. Heb daar wel een autootje gehuurd, en dan was er wel altijd iemand die een lift wou, maar heb niet speciaal rondgereden ofzo, lag altijd wel op onze weg. Ben blij dat ik het hotelletje had, hadden onze privacy en toch tijd met de familie. Hij had het trouwens gereserveerd, en dat kwam idd een stuk goedkoper uit! Volgende keer zal zijne neef, die een reisbureautje heeft, mijn vliegtickets reserveren, zou ook een stuk goedkoper zijn…

Summie hoe is het met jou meid? Al iets meer gehoord? Knuffel!!
Dank je voor je lieve woorden, en neen het stoort me niet dat je je mening zegt. Daar ben ik juist heel blij om en dat apprecieer ik ook!!
Neen die nicht en dat buikgevoel dat blijft, heb het al met hem besproken, meermaals zelfs, zegt dat ze als broer en zus zijn, zelfs als de familie er bijzit. Hij vermijdt het onderwerp niet. Maar ik geloof hem niet wat haar betreft. Denk ook niet dat ik de tolk ga laten bellen… Het is zoals je zegt, het is geen garantie op een antwoord of de waarheid…

Lbdss: 4 cavia baby’s proficiat!! Meid laat je niet zot maken door die ex, er is een reden waarom zij EX is en jij zijn vriendin!!! En zoals civciv zegt, de buitenkant die doet er niet toe!! Het is de binnenkant die telt!! En je aşkın kan het dan nog zo lief zeggen!! Geloof in jezelf!!
Denk niet dat ik de tolk ga laten bellen, denk niet dat het een garantie op een antwoord of op de waarheid zal zijn…

Ladyside: hie is het met jou?? Komt al dichterbij, al aan het inpakken? Hoop dat je de moed vindt om te praten!! En dat je eruit komt!! Knuffel!!

Deniz welcome back!! Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!

Rest van de meiden ook een fijne avond en knuffel!!!

Mijne update staat hier en daar al een beetje, morgen of dinsdag naar de tolk, denk niet dat ik zal bellen, alhoewel ik wel zou willen, ben bang dat ik toch geen eerlijk antwoord op mijn vragen zal krijgen… Ben deze week geblokkeerd op haar fb, wou haar een bericht sturen ipv bellen, om haar wat vragen te stellen, maar dus niet. Kzal het proberen wat los te laten!
Hij is wel superlief, en heb veel contact, ook van zijn kant uit.

Fijne avond nog!!! Grtjes

Isa, wat blijft je naar hem toe trekken. Dat onderbuik gevoel is niet voor niks . Ga je nu een keer daar naar toe om te kijken of je de waarheid boven krijgt. Ze zijn daar zo gehaaid dat ze zijn spel allemaal meespelen. Krijg ook het idee dat die aanzoek een zoethoudertje is… er is zo te lezen meer met die nicht,als ze als broer en zus met elkaar om gaan hoeft hij toch niet geheimzinnig te doen. Ik denk dat je ook de volgende keer niet de onderste steen boven krijgt. En hoe mooi,knap of lief hij kan zijn…Dat wantrouwen zal je denk heel lang houden zolang hij daar blijft.

1 like

• Yildiz 1 december Ankara vandaag. Veel plezier meid!
  • Ladyside 9 december Side nog 8 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 18 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 21 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 26
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 40 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

@ Isafazli ik ben het met turkije lover eens. Mijn alarmbellen slaan op hol. Hij speelt een vies spelletje. Pas alsjeblieft goed op jezelf. Antwoorden van hen en zijn familie krijg je niet, ze houden elkaar allemaal het hand boven het hoofd. Over een tijd zul je antwoorden vinden, en ik vrees omdat hij dan met die nicht gaat trouwen. Ik hoop heel erg van niet maar ik vrees het ergste. Sterkte met deze ontzettende rotsituatie

1 like

Hoi meiden!
Sorry dat ik even een hele tijd niet geschreven heb. Had namelijk niks te melden en als ik wat had, dan was het niet heel positief. Vandaar dat ik me even stil hield en een goed moment afwachtte.
En dat moment is gekomen! Een tijdje geleden werd ik geappt door een Turkse kennis van mij dat een hotel Nederlandsetalige animatrices zocht. Toevallig het hotel naast degene waar ik afgelopen oktober heb gewerkt.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, mijn cv en foto gestuurd en een dag later kreeg ik een uitnodiging voor een Skype gesprek. Die heb ik net gehad. Ze willen me heel graag in hun team hebben, maar ze hebben me nog even bedenktijd gegeven. Als ik ja zeg, dan werk ik daar ongeveer van midden januari tot 1 november. Bijna een heel jaar. Het klonk allemaal heel postief. Redelijk salaris, kamer delen met 1 persoon, internet en airco in de kamer, 8 uur werken per dag, in mijn vrije tijd mag ik gewoon gebruik maken van de hoteldiensten.
Dus ik ben nu bezig om papieren te verzamelen voor mijn werkvisum. Verklaringen van werkervaring, Verklaring omtrent goed gedrag moet ik snel gaan aanvragen…

Askim was in ieder geval super blij met dit nieuws. Zijn dag kan niet meer stuk :slight_smile: Nog 57 dagen en dan is hij klaar.

1 like

Egwene, Wat geweldig nieuws!!! En wat snel al zeg! Ik hoop dat je alle papieren op tijd in orde krijgt! Hoeven natuurlijk niet meer te vragen of je bedenktijd nodig hebt :wink:
En wat zal je blij zijn dat je gewoon in Turkije bent, als je askim klaar is met zijn dienstperiode, 57 dagen is nog heel kort!!! :smiley: Geniet van het heerlijke gevoel!

@Miloutjuh, wat fijn dat jij jezelf in het lijstje hebt kunnen zetten, hoop dat je askim zijn visum goedgekeurd gaat worden en jullie heerlijk samen naar het koude Nl kunnen gaan en genieten van jullie vakantie. :slight_smile:

Verder niets onthouden… en weinig energie ff, dus later meer!

Egwene supernieuws!!!

Isa hier in Belgiƫ loopt het mis dus als je aan de papieren ga beginnen denk aub even aan mij dan kan ik je even helpen :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

Isa ik heb nare gevoelens als ik je verhalen over die nicht lees! Hij doet zo stiekem!! Ik denk echt dat er meer is dan hij zegt! Je moet je gevoel niet ontwijken! Ik hoop dat je eruit gaat komen meid!

Egwene jou natuurlijk al gesproken maar woohooo!! :slight_smile:

Milou lekker in t lijstje super!!

Heb dat met askim tweede super knappe ex toch maar achter me gelaten! Heb het er over gehad met m en hij moest zo hard lachen en bleef maar opzeggen waarom ik de mooiste vrouw in de wereld ben! (Werd zowel innerlijk als uiterlijk even flink bestrooid met complimentjes haha!) heel fijn! Askim vertelde mij ook dat hij onzeker werd van mijn exen en dat hij dat nooit durfde te zeggen… Ai…! Blijkbaar zijn askim en ik lang niet zo verschillend als ik soms denk!

Gister flinke ruzie gehad om natuurlijk helemaal niks! Chagerijnige slaperige askim en ik skypte m wakker… Tsja sluit dan ook je skype af! Lekker geschreeuwt en toen hing askim na een botte loveyou op! Tranen gelaten en ruim n uur later zat askim weer met me op skype sorry te zeggen ha! Ik en askim doen t goed samen als we samen zijn haha de afstand is erg!! Hij mist me te veel en werd gek van de werkloosheid en de cavias! En dan krijg ik de volle laag haha!

Gelukkig heeft askim werk!! Lekker loon voor de wintermaanden! In de bouw van 7-19 nouu heerlijk! Eens in de twee weken vrij (das minder maar ach niet zeuren haha!)

Ik ben lekker ziek!! Haha

Aaah goed dat je askim werk heeft LBDSS!!
Dan maar lange dagen en 1x per 2 week vrij… maar wĆ©l inkomen en gewoon de avond en nachten samen :slight_smile:
We hadden elkaar natuurlijk al ff gesproken over je ruzie Ʃn je onzekerheden. Kop op meis, jij bent mooi! Binnen Ʃn buiten!!! :slight_smile:
Dus toch ziek geworden? Bah! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Jaa ben zo blij dat hij werk heeft! En ach als hij weg gaat rond half 7 lig ik nog in me bed te snurken haha!! Kan ik overdag aan me kook en bakskills werken! (Nieuwe slechte hobby genomen haha!)

En jaa hebben elkaar natuurlijk al gesproken :slight_smile: en ja ik moet stoppen met onzeker zijn me moeders collegas vinden me knap en allemaal vreemde mensen van de sportclub van me pa! Ach… Tis gewoon moeilijk jezelf mooi te vinden als je gezicht zo gewoon is van elke dag in de spiegel kijken hahahahaha!!

Hoe is t met jou en je koppige askim?

En ja ben flink verkouden dus meneertje askim geeft me ouders orders van welke medicijnen en middeltjes ik moet nemen haha

Hallo meiden,

@Summie, op dit moment valt het buiten met de kou goed mee. Vandaag was het eigenlijk gewoon warm in het zonnetje. In huis is een ander verhaal hahaha. Wij gebruiken niks om het huis te verwarmen dus dikke trui een extra paar sokken en een dekentje op de bank :slight_smile: net was het zo’n 14 graden hier geloof ik. Inmiddels weer contact gehad met je askim? Blijft zo’n onwijs lastige situatie, maar hoop dat er voor jullie snel een lichtje aan het eind van de tunnel komt meid. Knuffel.

@xlovato het heeft hier in Antalya al geen jaren gesneeuwd dus hoop dat dat lekker zo blijft hahaha. het is een stuk minder koud dus dat is al fijn.
Balen dat je vader zo reageerde op je school :frowning: Londen ook super gaaf om heen te gaan als au pair. Ik heb ook veel contact gehad met een gezin voor ik hier terecht kwam.

@Bianca, soms is twee weken goedkoper of net zo duur als 1 week. Daar kan je zeker ook naar kijken.
Wel super fijn om te lezen dat het met het contact veel beter gaat en dat het ook wat meer vanuit hem komt :slight_smile:

@Egwene meid wat een super nieuws! Succes met alles uitzoeken en verzamelen. Half januari is ook al snel. En dan ook je askim bijna klaar heerlijk vooruitzicht.

@LBDS fijn dat je askim werk heeft gevonden! Lange dagen en weinig vrij maar inkomen is toch ook wel erg belangrijk.

@Isa meid ik sluit me eigenlijk wel bij de andere aan! Blijf het allemaal maar een beetje vreemd vinden. En inderdaad als er iets speelt binnen die familie is er echt niemand die je de waarheid gaat vertellen. Die familie banden zijn toch echt wel anders dan in Nederland.

Nou een mini update van wat ik onthouden heb.
Drukke dagen gehad met verjaardagen enzo (veel te veel gegeten hahaha)
Als we naar Nederland gaan hebben we waarschijnlijk maar 10 dagen en meneer heeft nu ik weet niet hoeveel mensen waar hij langs moet. Hij kan gewoon geen nee zeggen want dat is onbeleefd. Heb eerlijk gezegd dat ik het niet zie zitten om ik weet niet hoeveel mensen op te zoeken die ik niet ken en ik weet niet hoever weg wonen. 2 en half uur in de trein om koffie te drinken bij iemand gaat mij wat ver. Krijg ik het verwijt wil je mijn vrienden niet leren kennen :S Ja hallo ik heb maar 10 dagen om mn eigen familie en vrienden weer te zien :S
Gisteren wel even heerlijk geskyped samen. Zijn opa en oma zijn op bezoek en hun ook even kort gesproken.
Oma gaat me Turks leren hahahaha.

Nog even wat doen aan Engels voor ik ga slapen
FIjne avond meiden.

1 like

Milou inkomen gaan we voor hihi! Heel blij dat ik mijn spaarrekening voorlopig nog niet aan hoef te breken :smiley:
Oeff lastig zo’n te lieve askim die geen nee kan zeggen! Snap hem ook wel maar jou meer haha je moet lekker aan jezelf en je familie denken ben je hier 10 dagen zit je straks alleen maar in de trein haha!

@lbdss, je gaat leren koken en bakken?? Leuk!! Ga je je mannetje vast heul blij mee maken :slight_smile:
Mijn koppige askim is nog even koppig hahaha! Gister nog ff geskyped, maar hij viel al bijna in slaap dus dan zeg ik dat ik ga ophangen en dat ie moet slapen. Vind ie niet leuk, maar ik ga niet skypen met iemand die slaapt :wink:
Vogel is er volgens mij nog steeds, dus ben benieuwd waar ik slaap. Vogek eruit of ik eruit :wink:

@miloutjuhh, oooh ja geen verwarming in huis… dat weet ik nog van vorig jaar December ij MisterSide, oooooh wat was dat koud in huis!! Toen was het overdag zelfs onder de 5 graden buiten met heel veel wind. Brr! Ik hoop zo dat het volgende week me gaat vallen. Gelukkig heeft askim de airco in slaapkamer die ook warm kan.
Ik snap je goed hoor dat je het niet ziet zitten im het halve land af te reizen in de (veel te dure) trein voor een kopje koffie. Heeft hij zoveel vrienden in NL?

Ladyside kan al wel koken en bakken maar ga me skills verbeteren en bezigheidstherapie haha!!

Vogel? Een echte vogel? Whyy??

En nee skypen met een slaaphoofdaskim is NIKS hahahaha!! Slim dat je gewoon ophangt! :slight_smile:

@Lbds ja beter als je die spaarrekening nog even lekker zo kan laten er komt altijd een moment dat je het beter kunt gebruiken, Je bent daar toch een eind bij familie vandaan als het nodig is wil je toch snel kunnen vertrekken ofzo. Daar denk ik dan altijd aan.
Ja ik snap hem ook wel hoor, maar het is gewoon ook onmogelijk om iedereen die hij wil op te zoeken.

@Ladyside ja wij hebben ook wel airco die warm kan, maar geen zin in enorm hoge elektriciteit rekening hahaha. In mn slaapkamer heb ik dat ding al helemaal niet aan staan kan ik echt niet mee slapen. Heb dan wel een deken die van wol is en dus heerlijk warm is.
In ons andere huis hadden we twee jaar terug een houtkachel heerlijk warm in de woonkamer maar extra koud als je dan ergens anders heen gaat.
Tja vrienden ik weet het niet zo goed. Hij kent hen dan vanuit het hotel waar hij werkt aantal keer ontmoet en nog steeds contact mee.
Maar dan denk ik weer mijn vader zegt ook tegen iedereen die we ontmoeten in Turkije die zegt van de winter ben ik in Nederland dat ze koffie moeten komen drinken ofzo en er is nog nooit iemand geweest. Is ook helemaal niet erg want ze zijn er niet lang en veel te zien en te doen maar hij denkt echt dat het niet kan om nee te zeggen.

Goeieavond meiden:

Egwene wat leuk voor je, en zo lekker dicht bij je aşkın als hij afzwaait van het leger. Wat gaat het ineens zo snel, nog een kleine 2 maand!!!nproficiat en veel succes!!

Lbds: zal wel een opluchting zijn dat hij werk heeft!! Zijn wel een stuk minder vrij dan wij… 1x op de 2weken!!
Maar zoals al eerder gezegd, fijn dat jullie de avonden en nachten samen kunnen doorbrengen, dat hij dan wel thuis is! En goed dat je je dan op het bakken en zo kan storten!
Hoe is het nog met de babycavia’s, verloopt alles nog vlot?
Verzorg je maar!

Miloutjuuh: kan je de vrienden van je aşkın niet op een gezamelijke plaats laten komen? Dat je er in een keer van af bent?:wink: kan me voorstellen dat je geen 10 dagen op de trein wilt zitten! Aan de andere kant is het ook wel leuk voor hem dat hij vrienden heeft in nederland.
Geen verwarming in huis? Bij zijn ouders thuis hebben ze een houtkachel, lekker gezellig en warm, iedereen rond de stoof! Heeft wel iets!

Ladyside: vogel? Heb je iets met vogels? En praten tegen iemand die half slaapt is idd niet leuk! Hoe is het met jou, voel je je al iets beter?

Littleone: ze spreken altijd maar van turkije en de papierwinkel maar in belgie is er toch ook wel altijd iets! Hoop dat het vlug in orde komt voor jullie!

Turkijelover: dank je voor je mening en raad, wat me naar hem toetrekt, hou van hem…
Hoe is het nog met jou?

Civciv: hoe is het met jou?

Hier niks nieuws te melden, dank jullie voor jullie luisterend oor, raad en mening!

Fijne avond nog

@lbdss & isa; Oh ja meneer had een vogel gevonden in de hoteltuin, ziet eruit als een roofvogel (valkje?) Niet zo heel groot, maar ik wil er niet samen mee in 1 huis. Ook vind ik dat zo’n beest ruimte moet hebben en gewoon in de natuur moet leven. Niet in een krat met een handdoek erover! Whaaaaaa eng beest!
Ik heb gezegd dat ik niet daar wil slapen en alleen zijn met zo’n beest in huis en guess what? Confrontatie nummer zoveel! Whahaha daarna niet meer over de vogel gehad, dus ben benieuwd wat ie gaat doen.

• Ladyside 9 december Side nog 7 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 17 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 20 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 26
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 39 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Aaah goed nieuws!!! Askim heeft eindelijk eens naar me geluisterd! Ik had hem gezegd hoe ik over die stomme enge vogel dacht en vanavond ging ie me skypen en hadden we het erover dat vandaag over een week ik bij hem ben enz enz… en toen heb ik maar gevraagd hoe het met die vogel zat. Zegt ie doodleuk: he’s gone, you said it should be outside… so i take him to forest on sunny day and let him go. Mijn mond viel open van verbazing!! Gelijk maar ff gevraagd of ie altijd ging doen wat ik zeg :wink:
Hij is, nu ik bijna daar kom, weer van meer contact en ik lees en hoor weer i love you enz… Heel leuk hoor, maar hij moet dat dus ook doen als er nog geen datum geprikt is en niet een week van te voren helemaal lief gaan doen. weer een puntje op het lijstje
Heb het puntenlijstje in briefvorm voor het geval ik er niet uitkom, kan ik het hem altijd nog geven en kan ie het lezen.

Nu eerst slapen!!