Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

@Turkijelover ja inderdaad komt geen schot in of het laksheid is weet ik niet. Voor hem voelt het nu niet goed zijn ouders achter te laten maar waarom is dat binnen een week of twee dan anders? Zou wel eens in die boven kamer van hem willen spieken want ik volg het soms niet meer :(. En als ik zeg ja maar dan ziet het er slecht uit zegt hij nee maak je geen zorgen ik kom echt naar je toe…tja.
Ik ben wel zover dat ik het pas geloof als ik het met mijn eigen ogen zie. Realiseer me hoe cynisch ik klink…en dat laat ik hem nu ook voelen…pfff mannen!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

@Delali
Ik hoop toch zo voor je dat hij wel komt. Het beste maar blijven hopen. Maar aan alleen hoop heb je natuurlijk niks. Wel balen zeg dat hij er op de trouwdag er niet bij is.

2 likes

@ Ladyside als hij niets te verbergen heeft wat boeit het dan? Dat hij daar zo heftig op reageert vind ik niet zo fijn. Mensen die zo boos en heftig reageren hebben soms iets te verbergen. Doe wat jij wilt. Het slaat nergens op om een relatie om die reden te verbreken.

@turkijelover en @civciv, nee ik ga haar niet aanspreken, want dan moet ik ook alle oudere dames aanspreken die overal een x achter zetten… zoals ik hierboven al had vermeld: ik heb 1x iemand aangesproken op die manier en doe dat het liefst nooit meer. Dat is ook de reden dat ik een man niet snel vertrouw. En al helemaal niet op een afstand dus. En zoals LBDSS al zei; vertrouwen moet groeien.
En ik laat me helemaal niet vertellen wat ik wel en niet mag doen. En gelukkig zegt ie me ook niet wat ik wel en niet mag. Op dit dingetje na dan… Ik zou ook niet willen dat hij mannen uit mijn lijst gaat aanspreken.

@lbdss ja idd to my friend. En al mijn foto’s staan nog gewoon open en bloot op zijn fb. Ben niet zo bang eigenlijk dat hij nog een ander naast mij heeft. Maar vind al die dames gewoon niet leuk!
Maar ben al druk bezig een lijstje te maken met punten die ik wil bespreken. Hopelijk komen we eraan toe. Want als we bij elkaar zijn is het vaak allemaal leuk en aardig. En de momenten die niet leuk zijn veroorzaak ik dan wel hahaha!

Wat is het hier weer effe gezellig :slight_smile:

LadySide:
Wat vervelend meid dat je verkoudheid maar niet over wil gaan. Maar uuuh negeren is dat wel zo zinvol? Ik zou zeggen effe huppa langs de kruidvat en effe vitamine C 1000 mg kopen, 3 tabletten per dag in tijden van nood. Uuuuh jij ziet dus veel beren op je weg, herkenbaar, ik zie daarnaast ook nog es apen en spoken, ja joh het is hier soms net een dierentuin. Meid ik hoop gewoon heel erg dat je helderheid gaat krijgen in Turkije want zo te horen ben je daar echt aan toe! Persoonlijk vind ik dat je askim wat ondoordacht bezig is, want met zulke acties vind ik het niet vreemd dat jij wantrouwend word en lok je het eigenlijk ook uit dat jij contact met die andere vrouw gaat zoeken. En jij bent misschien niet zo gezellig voor je omgeving geeft misschien wel aan dat jij op teentjes loopt en dat jij juist behoefte hebt aan liefde, warmte en steun van je omgeving. Pas goed op jezelf meid!

Bianca: Wat ontzettend fijn dat het tussen jouw en je askim beter gaat! Dat heb je aan jezelf te danken meid :wink: En ja natuurlijk wil jouw askim je zoveel mogelijk gaan zien. Tegelijkertijd vind ik dat jij degene die de beslissing zal moeten nemen over het hoe en wat, klinkt misschien egoïstisch maar jij moet wel vrij hebben namelijk en misschien het ook zelf betalen.

Lbds: Fijn dat je in het ziekenhuis serieus genomen voelt en dat ze dingen goed gaan uitzoeken. Wel fijn zeker dat je hierin de steun hebt van je familie en dat je een arts gewoon kan verstaan. Wanneer moet je voor echo? Net als wat jij aangeeft is het belangrijk dat ik een stukje rust terug ga vinden. Er is de afgelopen weken genoeg gebeurt, ik heb eerlijk gezegd al mijn handen vol aan mijn dagelijkse activiteiten, dus ja het is wel effe wat veel en daarnaast zijn er ook nog genoeg dingen om te verwerken en dingen waarin ik me in kan verdiepen.

Delali: Ik dacht dus over rust inbouwen en nu is het dus spontaan ontstaan. Ik kan niet zeggen wat jij moet doen en wat het beste is voor jou. Maar elke keer geconfronteerd worden met de moeilijkheden die zo heftig zijn dat brak mij op. Volgens mij zijn voor ons allebei de situatie waarin we verblijven zeer onvoorspelbaar en hebben we totaal geen idee welke kant het op zal gaan. Maar ik merkte wel dat de laatste tijd als we contact hadden dat ik me na de tijd zo verdrietig voelde en zijn problemen eigenlijk steeds meer tussen ons in kwam te staan. Terwijl er ook ruimte moet zijn voor de liefde en samen plezier te hebben. En ik merkte gewoon dat het ten koste ging van mijn gezondheid en dat wil ik niet. Volgens mij staan ons beide askims onder zeer grote druk en is er een zeer groot risico dat ze verstoten worden. Maar uiteindelijk moeten zij daarin een weg vinden en een keuze maken en er zelf stappen inzetten. Dat kunnen wij helaas niet, ondanks dat we het graag zouden willen en dat het soms kriebelt om de omstanders de waarheid te vertellen. Het is namelijk zo onbegrijpelijk wat er gebeuren kan (althans dat vind ik) En wees eerlijk wij weten het wel heel goed wat we willen en hoe we er over denken hihi bloos en toch is het verstandigste wat we kunnen doen ons tot een bepaald punt stilhouden, zij moeten de stappen zetten en het is hun cultuur :wink: Dus ja meid mijn advies en dat is heel moeilijk, maar probeer jezelf centraal te stellen en zorg goed voor jezelf! Tegelijkertijd is mijn advies, alsjeblieft leg die lat wat betreft die bruiloft niet zo gigantisch hoog, volgens mij maak je het daarmee jezelf alleen maar onnodig moeilijk. En ja tot slot hoop ik gewoon heel erg dat je askim snel richting Nederland komt! Dikke knuffel voor jouw en heel veel sterkte!!!

Turkije lover: Thanks voor je lieve woorden! Ik wil hierbij ook effe mijn mening over jouw zeggen…ik vind jouw ook echt een sterke vrouw!!! En ja ik mis Mutlu hier ook echt!! Kunnen we hier geen actie opzetten ofzo…Breng Mutlu terug???

Update:
uuuh ja ik geloof dat jullie gelijk hebben dat het een thriller is. Dat een thriller veranderen kan in een sprookje…ooh ik hoop dat zo en dan vooral en ze leefden nog heel lang en gelukkig!!! Ik weet inmiddels wel dat een sprookje in een thriller kan veranderen :frowning: Thanks voor jullie hele lieve woorden. Lief om te horen dat jullie me sterk vinden. Die woorden doen me juist heel erg goed, geven me zoveel steun en kracht. Want juist vanwege de heftigheid/onwetenheid geeft het me soms wel twijfels waar ik mee bezig ben en ben ik soms ook heel erg bang voor het lot van mijn askim. Zolang ik verstandelijk met de situatie om kan gaan houd ik me redelijk staande, maar zodra dan weer even de emoties om de hoek komen dan is het toch wel heel overweldigend. Soms voel ik ook de twijfels. Misschien is het voor alle partijen beter om elkaar juist vanuit liefde elkaar los te laten, maar mijn gevoelens voor hem zijn zo ontzettend sterk! Dat ik nu niks van hem hoor is heel lastig omdat ik totaal niet weet wat er zich afspeelt is hij gewoonweg boos op mij of heeft hij simpelzat geen mogelijkheid om contact met mij te hebben. Ach ja ik denk met een gigantische glimlach heel veel aan de bijzondere momenten die wij samen hebben gehad. Nog nooit heb ik me zo verbonden en veilig met iemand gevoeld en juist daarom wil ik sterk blijven en hoop houden…of het realistisch is? Geen idee, maar voor nu voelt het goed.

2 likes

@ Summie: ik moet ook zeggen dat ik je echt heel sterk vind. In mijn geval weet ik nu wel dat het klaar is, maar jij zit in onwetendheid. Kun je bij hem nog iets uit z’n facebook halen om te zien waar hij mee bezig is of wat hem nu bezig houdt? Of heeft hij geen facebook?

@ civciv: het is inderdaad wat jij zegt. Dat ik hem nu volg voelt nu even goed en dit zal met de tijd minder worden. Ik kan het niet van de één op de andere dag afkappen. Het maakt het voor mij juist niet moeilijker dat ik hem volg, ik kan het op deze manier rustig afsluiten. En ik werk er langzaam naar toe om het als een mooie herinnering te gaan zien. Hij heeft zelf bij z’n whatsapp status gehad “Alles eindigt, herinneringen blijven”. Daar klamp ik me een beetje aan vast, het idee dat hij het ook als een mooie herinnering ziet, en dat hij mijn armbandje nog draagt als herinnering.

@ ladyside: kan het niet zijn dat zij een liefde is geweest voordat jij in beeld kwam? Jij kent hem sinds dit jaar toch? Ik weet niet van hoe lang geleden die foto is. Maar als zij hartjes bij haar posts zet en hij reageert daar niet op dezelfde manier op, dan denk ik niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken. Maar het blijft vreselijk irritant dat ze dat doet. Ik denk echter ook dat je haar beter geen bericht kunt sturen, wat je zelf ook al zegt. Als je hem weer live ziet kun je het luchtig een keer opgooien, of er een grapje over maken, kijken hoe hij dan reageert.

Ik zal me de komende dagen nog wel raar blijven voelen. Anders was ik op dit moment in Turkije!! Dan was ik nu bij askim!!
Maar ja… het is niet anders… :-/

1 like

Goeiemorgen meiden allemaal

Kaya: kan me voorstellen dat je je raar voelt, als je weet dat het anders kon zijn. Ben toch ook wel blij dat je wat troost uit zijn statussen kan halen en het zo kan proberen af te sluiten! Knuffel meid!

Miloutjuuh jammer van je ring, mss komt hij nog wel boven water! Blij dat je zusje nog geweest is, toch wel speciaal zo alle2 in turkije;)
Ben benieuwd hoe het weer daar nu ondertussen is!!

Xlovato: jammer van je vader dat hij zo reageert op je school, maar ja ergens begrijp ik hem ook wel. Aupair in london lijkt me wel leuk voor je, even paar maand ertussenuit, andere omgeving… En ik zie dat je terug aan school denkt?

Lbds goed dat je je daar zo goed laat onderzoeken, en dat je je amuseert, ondanks je treurende aşkın! Gaat toch rap voorbij, vooral als je je amuseert! Jammer dat hij nog niks van werk gevonden heeft, maar dat komt mss nog wel.

Ladyside: ja zou toch ook wat vitamientjes inslaan, kan nooit kwaad.
Ja is niet leuk als je andere meiden iets ziet schrijven naar je vriend met hartjes enzo erbij, is wel even slikken! Maar hij weet ook wel als het zo open staat, jij het kan zien, als je het echt niet mag zien had hij het gewist, denk je niet? Maar je kan het idd eens langs je neus navragen als je daar bent, kan zien hoe hij reageert!
Hoop dat hij tijd voor je maakt en ik hoop echt dat je eigenlijk wat antwoorden op je vragen zal krijgen!!

Civciv: 3 maand en vlak na de feestdagen!! Het is je zo gegund meid!!! Zover af is het niet meer!!!

Bianca: blij dat hij toch uit zijn pijp is gekomen met communicatie en dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Hoop dat zo verder gaat! En je 1 of 2 weken in februari kan je laten afhangen van of hij al of niet vrij is!! Toch al leuk om een vooruitzicht te hebben!!

Delali jammer dat je aşkın niet echt staat te springen, maar wanhoop nog niet meid. Zoals summie zei denk ik ook dat hij onder druk staat van zijn familie. Geef hem wat tijd en hou de moed erin, ook al moet het heel moeilijk en lastig voor je zijn. Want ja het is heel normaal dat jij ook wel wat zekerheid en een kijk op wat komt wil!!
Maak het beste van de trouw en laat je dat plezier niet ontnemen!! En ik weet dat dit heel gemakkelijk gezegd is!! Knuffel meid en ik hoop dat hij het licht snel ziet!!!

Summie meid wat heb ik een bewondering voor jou, ik weet niet of ik het je zou kunnen nadoen!! En die verplichte pauze moet toch ook maar vies aanvoelen. Ik hoop dat je snel wat klaarheid krijgt en dat hij snel contact met je opneemt!!
Ik wens je zo hard jouw prins op het witte paard toe!! Knuffel meid!!!

Littleone: hoe is het met jou? Nog iets van de papieren enzo gehoord?!

Turkijelover: hoe is het met jou? Al iets gevonden voor turkije?

Mijn eigen update:

Met mij gaat alles redelijk goed… Heb veel contact maar het is idd zo dat die nicht me niet lekker zit.
Ik heb een sms van haar naar de tolk gestuurd en dit is de vertaling:
ik Ben dom, ik Ben stom. Terwijl je in jullie warm bed slapen heb ik nog altijd geen oog dicht gedaan. Jij zei half uur. Ik zal niet meer tussen jullie zijn.Ik Ben het beu, ik heb er geen geloof meer in…

Ik mocht haar dan bellen van hem maar ze spreekt niks van engels…
Heb het de tolk gevraagd of zij wil bellen en dat wil ze doen maar ik weet niet of ik daar goed mee doe… Ze weten niet eens dat ik haar nummer heb, en dan antwoord ze nog wat ze wil of helemaal niet.

Ach Het is een beetje een zooitje…

Grtjes allemaal en knuffel

2 likes

• Yildiz 1 december Ankara nog 3 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 11 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 21 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 24 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 29 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Hey Summie ja we zitten een beetje in hetzelfde schuitje en toch weer anders ;). Ja mijn askim is zeker ook bang voor verstoting en erger. Hij heeft me wel eens gezegd dat zijn vader een wapen heeft ik zie dat hij bang van hem is maar of ze zover zouden gaan geen idee… zou toch verschrikkelijk zijn je eigen zoon dat zou ik toch niet op mijn geweten willen hebben…maar goed sommige dingen zullen we wellicht nooit begrijpen en je hebt gelijk zij moeten de keus maken. Zit nu toevallig een nederlands meisje bij ons in de klas op turkse les. Zij is in verwachting van haar koerdische vriend/man. Ja het gebeurt wel wat civciv al zei hij zou niet de eerste zijn die niet met een koerdisch dorpsmeisje zou trouwen wel de eerste met een indiase bruid volgens hem hahaha ;)…maar heel moeilijk voor jou meis en verstandig als je de keus voor jezelf zo kunt maken. De bruiloft redt hij sowieso niet meer helaas had er alleen graag een poging toe gewaagd snap je ;). Jij ook heel veel sterkte meis hoop voor ons beiden dat we snel uit die onzekerheid komen. Knufff…

@Ladyside lastig en je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik vond zijn reactie ook wat heftig maar misschien heeft hij er ook nare ervaringen mee gehad en is samen face to face uitpraten een beter plan. Je geeft anderen anders wel de ruimte zich te mengen in jullie relatie. Mijn aşkım was weer het tegenovergestelde die had zoiets van contact haar maar als ik vroeg wie iemand was en ik wil zal haar deleten als je wil weer een beetje teveel de andere kant op ;). Ach meis nog een paar dagen dan zijn jullie samen en kun je de waslijst afwerken en ga je hopelijk met veel antwoorden en een gerust gevoel naar huis!

@isafazli meis dank voor je goede wensen. Probeer echt de moed er in te houden maar soms word ik zo moedeloos van het machteloze wil zoveel doen en kan zo weinig. Hoop dat hij inderdaad snel het licht ziet (mij) hahaha…nee hoor flauw maar dat hij met een goed gevoel deze kant op komt.

Meis over dat berichtje ik krijg er toch echt de kriebels van. Het klinkt als een heel jaloerse vrouw (zijn vrouw?) en waarom zou zij zo jaloers zijn anders dan wanneer zij ook iets met hem heeft? Misschien ben ik voorbarig maar het klinkt me niet goed in de oren? Wat lees jij eruit? Dat half uur begrijp ik niet goed (zo van het duurt maar even?)…ja jeetje een tolk laten bellen geen idee. Denk wel echt dat je moet weten hoe het zit voordat je verder met hem kunt. Jammer dat je die antwoorden nog niet hebt. Brutale vraag maar heeft je askim of zijn familie op enige manier van jouw geld kunnen genieten tijdens je laatste vakantie? Dat was die eerste keer een issue. Was benieuwd hoe dat nu was. Meis ik hoop zo dat hij oprecht met je is maar dat bericht zit me niet lekker en wijst er voor mij alleen meer op dat hij mogelijk een dubbel leven leidt? Ik kan er ook helrmaal naast zitten en voor jou hoop ik dat van harte want ik gun je een eerlijke lieve man. Dikke knuffel.

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

2 likes

@Summie: Ik denk dat ik je tip van de vitamine c ff gaan opvolgen. Gelijk maar een hoge dosering en dan hopen dat het snel weer voorbij is.
Ik zie idd veel beren, de spoken ook regelmatig :wink: Maar de rest van de dierentuin zit nog veilig opgesloten.
En idd loop ik wel op mijn tenen momenteel, hoop echt dat daar verandering in gaat komen. En ook dat ik sterk genoeg ben om het allemaal ter sprake te brengen.
Over jouw thriller: ik denk dat, gezien de situatie, er voor hem ook weinig kans is om contact met jou op te nemen. Het lijkt me voor hem ook absoluut een rampzalige iets. Want wanneer hij wel contact opneemt, blijft ie zeggen dat ie zoveel van je houdt. Ik denk dat je dat gevoel, hoe moeilijk ook, wel moet vasthouden. Blijf glimlachen om de herinneringen en vooral hoop houden!

@Kaja: Nee het is geen liefde van hem geweest, zij heeft een man/vriend gehad en zijn samen naar Turkije geweest. Hebben 2 kinderen wat ik van zijn fb pagina heb kunnen halen, en sinds kort uit elkaar.
Hij reageerde ook al op foto’s van haar toen ze nog samen was met haar vriend.
Hij reageert niet op haar goedemorgens en haar hartjes… hij liked het alleen maar.
We zullen zien of er iets uitkomt in December.

@Isafazli: Ik heb het al meerdere malen gevraagd wat het allemaal te betekenen heeft, maar hij blijft maar zeggen dat het niets is en dat ze toeristen zijn.
Hij heeft in ieder geval meer tijd dan de vorige keren dat ik daar was. Het voordeel van seizoen achter de rug. Dus tijd genoeg om te gaan praten, nu moet ik het nog durven. :wink:
OOoh ik vind jouw situatie echt zo ontzettend lastig!
Je zou écht bijna denken dat hij het allemaal voor het geld doet, maar eigenlijk met zijn nicht moet/wil trouwen.
Ik denk dat ik de tolk zou laten bellen, maar dan ervoor zorgen dat ze het heel subtiel probeert uit haar te halen.
Het is zoooo dubbel! Aan de ene kant vraagt ie jou ten huwelijk, maar lees je dit soort berichten van zijn nicht.
Kan je alleen maar heel veel wijsheid en sterkte wensen! Knuffel voor jou!

@Delali: Zijn reactie was idd wel heftig, maar mijn ex zou precies zo reageren aangezien ik dat al eens heb gedaan. Dus die zou precies zo reageren vrees ik. En askim zei dus ook al dat iemand dat eens had gedaan.
Dat die man issues heeft, is wel duidelijk in ieder geval en hoop dat ik erachter kom wat er allemaal aan de hand is.
Soms heb ik het idee dat ook bij hem dingen in de familie spelen, maar hij zegt dan gewoon: Dat is mijn probleem, daar ga ik jou niet mee lastig vallen.
Is er bij jou al meer nieuws wanneer je askim naar Istanbul gaat, en wanneer hij dus hier kan zijn?? Pff ik hoop dat hij er snel uitkomt met zijn familie!
SNap heel goed dat je verjaardag nu wel een drama was en dat je hoofd er niet naar stond.
Sterkte met het afwachten!

3 likes

Isa papieren schieten echt niet op nee… Het is vervelend Pff huwelijk nog altijd niet goed gekeurd helaas vanaf dat in orde is kunnen we verder. Kben ondertussen ook al papierwerk in orde aan het make voor de kleine en voor de rest probeer ik toch iets meer te rusten…

Denk je dat je Askim iets heeft met zijn nicht?

Via Wereldwijzer app

Iyi akşamlar,

İk weet niet wie het vroeg, maar ik zal maandag even de naam en adres van die Turkse videotheek opzoeken :slight_smile:

Sorry ladies, mijn update komt nog en moet nog even alles van jullie teruglezen, dit zal ik maandag even doen aangezien ik nu weer een weekendje in het park slagharen zit.

xXx

Isa dat bericht van die nicht tzit me dwars… Ik zelf zou echt de tolk laten bellen! Ben wat dat betreft een gehaaide tante die doorgaat tot ze antwoorden heeft! Wil je in elk geval heel veel sterkte wensen een dikke knuf geven en ik hoop dat t allemaal niks blijkt te zijn… Ik gun t je zo!

Euhmmm

Ja nu ben ik t kwijt!

Ik heb 4 nieuwe caviababys!!! Oohhh vanmiddag geboren! 3 kerngezond 1 doet ze oogjes niet goed open en heeft een misvormd gezichtje! We zien het wel!

Askim werd toegevoegt vanochtend door een meid op facebook! Ik heb volle controle dus zie alles haha! Hij had haar ook al opgezocht en t bleek zijn ex dus te zijn (niet die psyco maar een andere nog langer geleden exje) maar dan ga ik fotos kijken en dan zie ik een super knappe brunette met blauwe ogen en een modellenlijf! Jaa… Dan word ik weer HARTSTIKKE onzeker!

Ik zei tegen askim dat ik t niks vind als die zijn exen gaat bekijken (hij had dit gedaan naar aanleiding van een berichtje van een vriend die ik ook gezien heb) dus snapte t wel maar ik zei dat ik onzeker word van haar omdat ze super mooi is!

Askim zei : she is not beautifull I am together with beautifull she is ugly really! My eyes, heart and soul is just for you

En nog meer geslijm haha! En tsja dan ga je logisch nadenken en als een kerel van 28(bijna29) op het vliegveld en de dag voor en na vertrek huilt omdat ik een maand weg blijf… Ja hoe kan ik dan twijfelen…?

Ik moet een spoedcursus Love Yourself doen!! Want het zelfvertrouwen is bij mij zoo laag dat ik zelf helemaal gek word!!

Kaja: Meid heel begrijpelijk dat de komende dagen heel dubbelzinnig gaan voelen. Heb je iets van afleiding?*

Isa: hahah die bewondering is wederzijds hoor, jij had toch maar mooi de ‘ballen’ om weer terug te gaan. Dat had ik nooit gedurfd :wink: Wat ontzettend vervelend dat het bij jouw wat een zootje is. Tsja natuurlijk is het vervelend dat we geen contact hebben en tsja of er een vies smaakje aan zit? Uuuh die hele situatie smaakt al ontzettend vies :-p Over vieze smaakjes gesproken… Meid ik ken je askim niet, ik weet niet of ik objectief ben/kan zijn en ik ben misschien nu een veroordelende muts en het laatste wat ik wil is dat ik je pijn doe/kwets. Maar ik krijg er echt een vieze smaak van. Vanaf de vorige keer heb jij dat akelige onderbuik gevoel omtrent die nicht en dat gevoel wil schijnbaar niet verdwijnen. Ik denk dat die onderbuikgevoelens jouw misschien wel echt iets proberen te zeggen. Weet jouw askim hiervan? Heb je er al eens met hem over gesproken? Zo ja misschien kan jij je afvragen hoe zou jij je hebben gedragen als de rollen omgekeerd zouden zijn? Dat jouw askim bij jouw is en dat hij twijfels heeft over het contact wat jij hebt met je neef? Wat betreft die tolk daarover vind ik het moeilijk om advies te geven. Als ze wat loslaat, wie zegt dat ze dan de waarheid spreekt? Persoonlijk denk ik toch echt dat je bij jouw askim moet zijn. Sterkte meis! Dikke knuffel voor jouw!!!

Delali: Jij bent Indiaase? Dat wist ik niet. Oooh mochten jullie ooit zo gelukkig zijn om kinderen te krijgen dan zullen dat vast hele mooie ‘mengelmoesjes’ worden :wink: Oh jakkes eigenlijk zou ik je askim wel een schop onder zijn kont willen geven en hem naar Istanbul willen sturen. Wat moet dit heftig voor je zijn, is er eindelijk het visum en nu dit. Pffff ik heb respect voor je hoe jij er mee om gaat. Ik zou geloof ik helemaal geirriteerd raken, pfff ben je zo dichtbij, heb je zoveel samen doorstaan en dan nu dit. Ik denk dat de angst voor hun familie, de angst voor verstoting of erger een hele grote angst is maar of het in zijn situatie reeël is moeilijk te beoordelen? Durf jij je askim te vragen of dit de reden is waarom het nu zo moeilijk gaat? Want als dat zijn angst is, waarom zou de situatie over een aantal weken dan anders zijn of is het gewoon uitstelgedrag? Elk kind verlangt er naar dat de ouders trots op hem/haar kunnen zijn. Dat door de keuzes van onze askims hun familie daar misschien niet gelukkig mee zal zijn, is lastig. Natuurlijk begrijp jij ongetwijfeld ook dat hij zijn familie niet wil teleurstellen, maar door zijn gedrag nu stelt hij jouw wel ontzettend teleur en dat is wel iets wat hij mag weten! Ik vind dat hij totaal niet bezig is om met jou rekening te houden! En ja wij kunnen de risico’s, de druk die zij misschien ervaren niet inschatten. Althans dat merk ik zelf heel sterk, ik kan wel tegen mijn askim zeggen het is je familie en als ze van je houden dan hebben ze het beste met je voor. Een tijdje geleden was ik daar ook heilig van overtuigd maar tegenwoordig zijn mijn gedachten er wel over veranderd. Ik ben er wel achter gekomen dat er heel verschillend over gedacht kan worden over wat een ouder denkt wat goed is voor een kind en de invloed die een ouder daarop kan hebben. Gedachtengangen die wij niet begrijpen en waarbij het in mijn gevoel juist helemaal niet om het kind draait. Maar ja mijn situatie is dan dus ook totaal anders dan jullie situatie. Wat betreft mijn askim hou ik er in mijn achterhoofd rekening mee dat er heftige dingen kunnen gebeuren. En natuurlijk wil ik daar niet teveel over nadenken, pfff de paniek vliegt me om de oren, maar ik weet wel dat askim zelf ook met die angst leeft.*

Ladyside: meid die vitamine c tip heb ik als advies van een dokter gekregen en bij mij werkt dat heel goed. Eerlijk gezegd denk ik dat jij wel de kracht hebt om dan de moeilijke dingen te bespreken met je askim. Want je geeft nu zo duidelijk aan dat het voor jouw geluk dat het anders moet. Ik vroeg me af ben je ook nog gezellig wezen dansen? Wat lief wat je over mijn askim schreef. Misschien naïef maar ik ben er ook echt van overtuigd dat hij van me houd. En het zou me inderdaad niet verbazen dat het hem heel moeilijk gemaakt word om contact met me te zoeken in deze strijd is geloof ik alles geoorloofd.

Litleone: Even een hele dikke knuffel voor jouw meid wat zit je toch in een lastige situatie en wat worstel jij jezelf er toch dapper doorheen!!! Respect!!!

Deniz: welcome back :wink:

Lbds: Meid ik geef je effe een knuffel. Wat ontzetten balen dat je even in een onzekere bui zat. Volgens mij van wat ik hier lees is het alweer een tijdje geleden dat jij je zo gevoeld hebt. Zou het verband kunnen hebben met dat je nu niet bij je askim bent en je geen controle/overzicht hebt op wat daar allemaal gebeurt? Natuurlijk vind je het niet leuk dat zijn ex beeldschoon is maar wat knap dat jij dat aan hem hebt verteld!! En wat een geweldige reactie van hem. Voor jouw misschien nu even moeilijk te geloven maar als jouw askim niet stapelgek op je was dan was hij niet dagenlang kapot van het feit dat jij nu niet bij hem bent :wink:

Via Wereldwijzer app

• Yildiz 1 december Ankara nog 2 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 10 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 20 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 23 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 28 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

Vanavond even alles goed bij lezen en een update maken. Laatste dagen niet aan toegekomen.
Askim heeft in januari 10 dagen vrij. Vanavond ga ik vrij vragen en dan kunnen we gaan kijken of we visum kunnen aanvragen. Iemand hier ervaring met vfs global voor de visumaanvraag? Of is het zo dat bij de eerste keer visum aanvragen hij altijd op gesprek moet? Op de site van vfs staat soms maar als het altijd moet heeft het weinig nut om via hun aan te vragen. Is wel veel dichterbij voor askim dan hoeft hij maar naar Izmir en niet naar Istanbul of Ankara wat weer enorm lastig zou worden omdat hij dan daar ook weer vrije dagen voor nodig heeft.

Nu lekker even het zonnetje in met de kids: )
Fijne dag meiden

Milou, wij hebben vorig jaar askims visum aangevraagd bij VFS global in Bodrum. Ging prima was gewoon een loket waar we alles moesten inleveren. Verder geen gesprek ofzo, maar dat hoefde bij IDATA in Ankara ook nooit!

@ Lbds misschien is ze wel knap van buiten maar lelijk van binnen. Dan raak je ook zo op dat mooie koppie uitgekeken toch? Een mooi koppie is leuk maar daar draait het in de liefde meestal niet om dus kom van die onzekere stoel af en waardeer jezelf wat meer!!! Askin is echt niet voor niks bij jou hoor :slight_smile:

1 like

• Yildiz 1 december Ankara nog 1 nachtje
  • Ladyside 9 december Side nog 9 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 19 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 22 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 27
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 41 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

Mezelf vast stiekem in het lijstje gezet. Als alles goed gaat met visum enzo 10 januari 2 weken met askim samen naar Nederland.
Weer niet kunnen updaten gisteren nu op naar de markt

Fijne zondag meiden.

1 like