Goeiemorgen meiden allemaal
Kaya: kan me voorstellen dat je je raar voelt, als je weet dat het anders kon zijn. Ben toch ook wel blij dat je wat troost uit zijn statussen kan halen en het zo kan proberen af te sluiten! Knuffel meid!
Miloutjuuh jammer van je ring, mss komt hij nog wel boven water! Blij dat je zusje nog geweest is, toch wel speciaal zo alle2 in turkije;)
Ben benieuwd hoe het weer daar nu ondertussen is!!
Xlovato: jammer van je vader dat hij zo reageert op je school, maar ja ergens begrijp ik hem ook wel. Aupair in london lijkt me wel leuk voor je, even paar maand ertussenuit, andere omgeving… En ik zie dat je terug aan school denkt?
Lbds goed dat je je daar zo goed laat onderzoeken, en dat je je amuseert, ondanks je treurende aşkın! Gaat toch rap voorbij, vooral als je je amuseert! Jammer dat hij nog niks van werk gevonden heeft, maar dat komt mss nog wel.
Ladyside: ja zou toch ook wat vitamientjes inslaan, kan nooit kwaad.
Ja is niet leuk als je andere meiden iets ziet schrijven naar je vriend met hartjes enzo erbij, is wel even slikken! Maar hij weet ook wel als het zo open staat, jij het kan zien, als je het echt niet mag zien had hij het gewist, denk je niet? Maar je kan het idd eens langs je neus navragen als je daar bent, kan zien hoe hij reageert!
Hoop dat hij tijd voor je maakt en ik hoop echt dat je eigenlijk wat antwoorden op je vragen zal krijgen!!
Civciv: 3 maand en vlak na de feestdagen!! Het is je zo gegund meid!!! Zover af is het niet meer!!!
Bianca: blij dat hij toch uit zijn pijp is gekomen met communicatie en dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Hoop dat zo verder gaat! En je 1 of 2 weken in februari kan je laten afhangen van of hij al of niet vrij is!! Toch al leuk om een vooruitzicht te hebben!!
Delali jammer dat je aşkın niet echt staat te springen, maar wanhoop nog niet meid. Zoals summie zei denk ik ook dat hij onder druk staat van zijn familie. Geef hem wat tijd en hou de moed erin, ook al moet het heel moeilijk en lastig voor je zijn. Want ja het is heel normaal dat jij ook wel wat zekerheid en een kijk op wat komt wil!!
Maak het beste van de trouw en laat je dat plezier niet ontnemen!! En ik weet dat dit heel gemakkelijk gezegd is!! Knuffel meid en ik hoop dat hij het licht snel ziet!!!
Summie meid wat heb ik een bewondering voor jou, ik weet niet of ik het je zou kunnen nadoen!! En die verplichte pauze moet toch ook maar vies aanvoelen. Ik hoop dat je snel wat klaarheid krijgt en dat hij snel contact met je opneemt!!
Ik wens je zo hard jouw prins op het witte paard toe!! Knuffel meid!!!
Littleone: hoe is het met jou? Nog iets van de papieren enzo gehoord?!
Turkijelover: hoe is het met jou? Al iets gevonden voor turkije?
Mijn eigen update:
Met mij gaat alles redelijk goed… Heb veel contact maar het is idd zo dat die nicht me niet lekker zit.
Ik heb een sms van haar naar de tolk gestuurd en dit is de vertaling:
ik Ben dom, ik Ben stom. Terwijl je in jullie warm bed slapen heb ik nog altijd geen oog dicht gedaan. Jij zei half uur. Ik zal niet meer tussen jullie zijn.Ik Ben het beu, ik heb er geen geloof meer in…
Ik mocht haar dan bellen van hem maar ze spreekt niks van engels…
Heb het de tolk gevraagd of zij wil bellen en dat wil ze doen maar ik weet niet of ik daar goed mee doe… Ze weten niet eens dat ik haar nummer heb, en dan antwoord ze nog wat ze wil of helemaal niet.
Ach Het is een beetje een zooitje…
Grtjes allemaal en knuffel