X-lovato: He meid ik wil je een hele dikke knuffel geven. Wat moet jij dealen met een gigantisch groot verdriet. Het lijkt me zo heftig voor een meisje om op zo’n jonge leeftijd (want je was echt jong) je moeder te moeten verliezen. Desondanks heb ik er heel veel respect voor hoe jij jezelf hebt weten te ontwikkelen tot een verstandige jonge vrouw. Ik ken je niet persoonlijk maar ik geloof er in dat je moeder op één of andere manier bij je is en dat ze ongelofelijk trots is op haar dochter en de keuzes die ze maakt!!! En meid dat telt ook voor je vader, ook al is hij nu even boos en teleurgesteld, hij zal ongetwijfeld heel veel van je houden!!! Veel sterkte meid.
Civciv: Oooohhh wat een heerlijk vooruitzicht en wat zal het een heerlijke start van 2015 zijn. Ik blijf voor jullie duimen en nu maar hopen dat die akelige december maand snel voorbij is! Je hebt het mooi omschreven. Wij lopen elk op ons pad we hebben elkaar in het zicht maar de omstandigheden laten het momenteel niet toe om samen 1 pad te gaan bewandelen, laat staan dat we samen kunnen zijn. Ik heb overwogen om naar hem toe te gaan, ik denk dat het voor ons beiden echt goed zou zijn, hij weet er van, we verlangen naar elkaar, maar juist nu de situatie zo heftig en onvoorspelbaar is, is het beter dat ik mijn verstand gebruik en voorlopig even uit de buurt blijf wat heb ik er aan dat ik de situatie alleen maar verslechter of zelfs nog erger…Terwijl ik dit omschrijf denk ik…jakkes ik speel de hoofdrol in 1 of andere dramafilm… ik zou liever de hoofdrol spelen in een romantische liefdesfilm…hihi…
@ Summie ja dat lijkt echt wel een dramafilm. Het is gewoon moeilijk maar wat je zegt misschien verergert het de situatie. Misschien is het in maart allemaal voorbij en dan kun je naar hem toegaan zonder al die bijzaken. Gewoon jij en hem en verder niks. Hou vol meid ook die dag breekt aan.
Dank je voor jouw duimen je zal wel een blaar hebben intussen;) De decembermaand vind ik niet zo erg. Natuurlijk wil ik askim bij me hebben maar ik zie hem elke dag dus heel erg mis ik hem niet. Ja natuurlijk wel het samen zijn etcetera maar verder is het goed vol te houden gelukkig
Sorry dat k even afwezig was! Ben ontzettend druk! Dokter, ziekenhuis, gemeentehuis, leuke dingen doen met me mama, leuke dingen doen met vrienden, skypen en bellen met askim en me familie heel veel zien! En me kamer opruimen en netjes maken want me zus wil mijn kamer haha!!
Met mij gaat t super goed! Het gemis is er tuurlijk wel maar minder dan de eerste dagen! Bij askim niet! Hij slaapt nu ruim 16uur per dag! Hijs moe van t seizoen en de laatste week dat ik er was kon hij NIET slapen! Een baan zoeken lukt m niet helaas! Hij is wel echt actief ermee als die wakker is krijg ik 1uurtje skypetijd (in de avond) en dan tussendoor soms bellen! (Ik bel m elke dag wakker haha!) tis zo moeilijk dit jaar en hij is erg gestressed en baalt ook erg dat ik er niet ben want als hij met mij praat word die rustig!
Volgens askim is het nu nog 27 dagen haha! Hij moest gisternacht weer huilen hij zit er erg doorheen! En hij wilt wel dat ik plezier heb enzo maar hij is eenzaam!
Ach ik voel me rot voor hem en tuurlijk mis ik hem maar ik zeg steeds komop joh we hebben veel langer zonder elkaar gezeten en ja tis nu anders omdat we zo erg aan elkaar gewend zijn maar als we dit nu niet kunnen lukt het nooit!
Lbds: Fijn om te lezen dat het met jouw wat beter gaat. Wel erg jammer dat je askim zijn koppie wat laat hangen. Gelukkig gaat dit nog niet ten koste van jouw plezier hier in NL. Hoe was het in het ziekenhuis? Konden ze wat met je medische gegevens? Meid ik hoop dat jij hier nog lekker genieten kunt en dat het met je askim ook snel wat beter gaat. Sterkte.
Civciv: Je hebt het misschien niet door maar ik denk aan karma… alles wat ik doe, denk of zeg ontvang ik hopelijk ooit ook weer terug…:-p dus dat ik nu de blaren op mijn vingers heb van het duimen heb ik met alle liefde voor je over Eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels bij maart 2015. Het klinkt mij te gemakkelijk en te mooi. Ik hou er serieus rekening mee dat er nog wel eens meer nare ‘verrassingen’ om de hoek kunnen komen. Dat is ook één de reden waarom ik het nu ook zo lastig vind. Ik (en volgens mij askim ook) heb totaal geen inzicht wat we nog kunnen verwachten en wat de gevolgen nog kunnen zijn. Ik kom er alleen wel steeds meer achter dat het iets is wat behoorlijk complex is en wat askim behoorlijk onderschat heeft.
Oooh zo erg ik moet van alles nog doen maar ik heb gewoon nergens zin in. Toedeledokie
Het is idd niet zo druk meer hier momenteel… waar is iedereen!!!
@Summie: Het lijkt wel of de verkoudheid weer in alle hevigheid terugkomt Maar ik ga het gewoon negeren
Pfff nog 10 dagen of zo en dan ben ik idd daar! De weersvoorspellingen zagen er gisteren nog niet geweldig uit vor de eerste week. Dus hoop dat het nog heeeeeel erg gaat veranderen!
Je vraagt wat mijn gevoel is over hoe het zal gaan lopen… eerlijk gezegd weet ik het echt niet. Ik merk gewoon dat ik absoluut niet happy ben, en dat dit alles niet goed is voor mij en mijn omgeving. Kreeg al commentaar van een vriendin vandaag dat ik zo geirriteerd reageer de laatste tijd. Oooops!
Ik weet dus echt niet of ik zo door kan blijven gaan, maar ik hoop dat we erover kunnen praten als ik daar ben. Tijd heeft ie in ieder geval, want toeristen zijn er bijna niet meer.
Begin ook steeds meer wantrouwen te krijgen… er is zo’n Nederlands ding dat op álles reageert wat hij op FB zet en vandaag zat er zelfs een hartje achter… uuuh?! ALs ik hem ernaar vraag is het “gewoon” iemand die daar op vakantie is geweest. Terwijl hij voor haar oooook al eens haar naam op het strand heeft gezet en gestuurd. TJa en als we erover praten word hij boos dat ik hem niet vertrouw. Zucht!
Ik zie alleen maar beren op de weg, en vrees het ergste dus voor de 2 weken daar.
Jullie dus geen contact meer met elkaar gehad. Bah! Ik had zo gehoopt dat er in ieder geval nog contact zou zijn en dat je hem kon vertellen hoe je erover dacht.
Misschien dat jullie dat toch van elkaar aanvoelen. Een drama film? Ik zou bijna denken dat je in een thriller zit
Hou vol meis! Knuffel voor jou!
@xlovato: Sterkte meis! ZO’n dag blijft toch elk jaar weer heel speciaal.
Balen dat je vader zo ontzettend boos was, ik hoop dat hij snel weer bijdraait. VInd hij het ok dat je wilt gaan werken in het buitenland?
Wel ontzettend leuk dat je een gezin hebt gevonden in Engeland, en dat je daar misschien gaat werken.
@LBDSS, fijn dat jij weer een beetje je draai hebt gevonden in het nu toch wel erg koude NL!
En wat een druk leven heb je opeens zeg! Iedereen natuurlijk weer even zien Maar ook minder leuke dingen zoals het ziekenhuis dus… hoe ging het?
Balen dat je askim nog niets heeft En wow wat kan hij veel slapen zeg!! Maar wat wil je ook na zo’n lange zomer hard werken, dan mogen ze dat best
MIjn update staat al een groot deel bij SUmmie geschreven haha! Als je eenmaal weer tikt, komt er weer een heeeeeeel verhaal
Verder weinig nieuws…
Fijne avond meiden! @civciv: Oooh en jij mag ook al bijna aftellen tot je askim komt! KOmt ie na oud en nieuw, of nog net voor het oude jaar eindigd?
Ladyside waarom schrijf je dat miepje niet op fb?? Als je niet durft wil ik t wel doen! Wie weet wat zij zegt toch?! Als je t niet vertrouwt mag je best n beetje gaan vissen hoor
Ik snap dat je niet super hieper en blij bent je gaat met ups en downs door je relatie heen en hebt gewoon zware momenten!
Summie toch denk ik dat een pauze voor jullie veel goeds zal brengen! Vooral voor jou! Jij moet nu proberen je hoofd leeg te maken en de situatie los te laten ookal is dat heel moeilijk i know! Maar probeer juist nu t contact minder is even te ontspannen zodat je beter terugkomt bij hem
Hoe t ging bij de dokter!
Nou dokter zegt dat een baarmoedercyste bijna niet voorkomt en t eigenlijk altijd in de eierstokken zit en nooit baarmoeder ofzo! Dus ze zegt als t daar wel zit is t waarschijnlijk wat anders!
Maar ze wilt eerst een echo laten maken zodat ze zelf alle info heeft en niet vanaf de turkse dokter die erg kunnen zenuwen om niks!
We gaan t zien dus
@LBDS
Balen zeg dat je aşkim nog geen werk heeft voor de winterperiode. Hopelijk vindt hij snel iets. Ik las dat je naar het ziekenhuis bent geweest. Is er al meer bekent? Je bent de weken vast aan het aftellen om weer naar je aşkim te gaan. Wel een goed gevoel voor jou dat je aşkim jou zo mist.
@Summie
Moeilijke situatie voor jou zeg. Zal niet makkelijk voor je zijn om ff geen contact te hebben. Heel veel sterkte. Hopelijk komen jullie er samen uit.
@Ladyside
Beterschap. Hopelijk zet het ziek worden niet door en kun je straks lekker genieten in Turkije. Wel goed dat je je aşkim op gaat zoeken. Nu zit je ook met twijfels. Hopelijk heb je straks genoeg tijd om het erover te hebben.
Update van mij:
Contact met aşkim liep dus niet zoals ik wou. Heb ff niks van mij laten horen. Hij heeft weer contact gezocht. Ik helemaal blij natuurlijk :). Heb hem ook weer online gesproken. Het voelde ook echt weer goed. Was heel blij om hem weer te zien. Alleen kreeg hij problemen met zijn internet dus daarna via de app contact gehad. Hij nam echt de tijd voor mij. Ik had natuurlijk een hele waslijst met vragen. Hij beantwoorde gelijk alles.
Natuurlijk kwam de vraag weer wanneer ik naar hem toe zou komen. Heb gezegd dat het februari wordt. Hij wilde weten of ik in het hotel verblijf of bij hem. Daar kon ik natuurlijk nog geen antwoord op geven. In eerste instantie zei ik hotel. Hij vond dat ook beter, want als hij aan het werk was, was het niet goed voor mij dat ik alleen achter bleef als hij aan het werk was. Dat is natuurlijk ook zo. Weet me dan ook geen raad. In het hotel heb je nog een beetje afleiding en kun je rustig je eigen gang gaan.
Uit zichzelf zei hij dat hij misschien bij zijn chef vrij zou vragen als ik kom en voegde daarna eraan toe dat hij dan in mei naar NL wilde komen. Haha de lieverd. Eerst zien en dan geloven natuurlijk ;).
Ik twijfel eigenlijk of ik 1 of 2 weken moet gaan. Hij wil natuurlijk 2 weken. Denk dat ik eerst maar voor 1 week ga. Lijkt mij wel erg kort, maar ja wat moet ik 2 weken alleen doen overdag? Een week red ik mij nog wel. Daarnaast is het weer ook niet je van het in februari.
Kortom; Op dit moment voelt het gewoon heel goed. Hij appte vandaag al weer om elkaar online te zien. Maar meneer heeft natuurlijk geen geduld, want ik reageerde niet snel genoeg… Ok dat niet zei hij met hartjes afsluitend… Ik zat in de auto, dus kon niet gelijk reageren.
Zou dat ongeduldige iets Turks zijn hihi.
Bianca fijn dat t contact beter gaat! Voor februari zou ik als ik jou was een week tot anderhalf gaan tis best fris en tsja wat doe je dan als je askim werkt! Kan je beter in de zomerperiode langer gaan toch
Dat ongeduldige HAD mijn askim! Tis afgeleert haha! Hij werd dan geirriteerd als ik niet met 2sec reageerde en werd soms ook boos! (Tsja soms zat ik gewoon op de fiets of wc of onder de douche haha!) maar je moet gewoon tegen m zegge dat je niet altijd gelijk kan reageren en dan ook waarom haha!
Dat was idd ook mijn gedachten. Lekker in juni ofzo.
Idd uitleggen. Dan is het goed. Maar zelf zijn ze ook niet van altijd gelijk reageren. Hihi. Ach ja, alles went
@LBDSS: als ik dat miepje ga mailen dan is het definitief over tussen mij en askim. Ik had hem natuurlijk al gevraagd wat het allemaal te betekenen had… zij heeft 2 kids, wat hij niet weet zegt ie, en is nog niet zo lang van dr kerel af.
Hij heeft mij heel duidelijk gemaakt dat als ik ooit zoiets deed als mensen uit zijn fb te benaderen, het tussen ons over is. In het verleden heeft iemand dat eens bij hem gedaan.
Dat stukje wantrouwen was ook de reden waarom hij face to face wilde praten zei hij op mijn verjaardag. Toen hadden we alweer een discussie over het vertrouwen van elkaar en die stomme wijven…
Ladyside tsja das ook wel te begrijpen natuurlijk! Maar hij zou toch wel meer rekening kunnen houden met zulke dingen? Dat die bijvoorbeeld niet haar naam int zand schrijft… Vertrouwen moet ook verdient worden he krijg je niet vanzelf
Jullie hebben een hoop om te bespreken en misschien kunnen jullie wel een oplossing vinden voor dit soort dingen!
Ohwe lieve Summie wat ontzettend moeilijk even geen contact al was het wel je stille voornemen…blijft toch moeilijk. Hoop dat het je wat rust geef. Moet eerlijk zeggen ik denk er ook wel eens aan wat meer afstand maar mezelf kennende maak ik mezelf dan nog gekker dan nu al het geval is :p…sterkte meis dikke knuffel. En ja Ladyside dat is een goede voor Summie een thriller met een heel positieve happy end twist :D…wordt het toch nog een beetje een sprookje ;). Hoop zo voor je meis dat het allemaal goed komt en sneller dan je verwacht.
Xlovato sterkte meis op deze dag. Mijn oma is inmiddels ook alweer bijna 10 jaar overleden en ik mis haar nog steeds. Zij was als een tweede moeder voor me en me echte steun en toeverlaat. Kan ergens niet geloven dat het al zo lang geleden is en ik heb vaak het gevoel dat ze nog steeds bij me is of over me waakt dat doet jouw moeder vast ook en zo zijn ze toch nog een beetje bij ons. Mijn dochter zei laatst “ik ken haar niet maar ik mis haar ook” zo bijzonder heb even een traantje weggepinkt…dikke knuffel meis.
Ladyside meis dat wordt echt aftellen…ik hoop dat het je meevalt en je met een goed gevoel terugkeert naar NL. Hmm…zou mij ook niet lekker zitten zo een miepie op FB. Waarom had hij haar naam in het zand geschreven?? Misschien haar toch een berichtje sturen als het je niet lekker zit? Ben het wel eens met LBDS… verder vond ik het wel superschattig wat hij voor jou heeft gedaan op je verjaardag…ik vind t maar niks 35. Ik was dinsdag jarig maar had een echte baaldag!
@Isafazli wat dubbel meis jouw verhaal enerzijds zo leuk een ring met aanzoek naar die nicht die nog steeds in beeld is?? Zou me daar echt zorgen om maken meis zeker als hij het probeert te verdoezelen wat ik begreep uit je verhaal. Hoe voel je je er nu onder?
@Miloutjuh gelukkig de lucht weer geklaard met je askim. Hoop dat jullie elkaar ook weer lekker snel zien. Ja askim had het er ook over dat het heel koud is daar maar vandaag de zon gelukkig :).
@Bianca fijn dat je je aşkım hebt gehoord en dat jullie plannen maken elkaar weer te zien. Anders ga je toch een dag of 10 misschien net mooi? Ja heel herkenbaar de turkse ongeduld terwijl van sommigen van ons heeellll veel geduld wordt gevraagd…pfff…
@civciv leuk meis dat je aşkım bij je is straks goed begin vam het nieuwe jaar. Ik hoop de mijne ook maar durf soms nergens meer op te hopen.
Update van mij: best heel teleurgesteld idd dat aşkım niet staat te springen om naar Istanbul te gaan voor zijn visum…mijn verjaardag was een echte baaldag echt verdrietig. Wilde niemand zien en al helemaal niks vieren stond mijn hoofd gewoon totaal niet naar. Duidelijk werd dat hij de bruiloft sowieso niet gaat halen reden is zijn familie. Hij denkt over enige tijd wel al zie ik dan geen verschil…hij gaat ook weer met ze praten. Hij blijft wel volhouden dat hij komt misschien voor de kerst maar concrete acties hoor ik nog niet. En moet zeggen dat ik even nergens meer op durf te hopen vind dit veel te eng en onzeker en begin door mijn geduld heen te raken. Heb ook het gevoel dat ik iets anders moet maar weet bij god niet wat. Merk wel dat de hele situatie zijn tol een beetje begint te eisen bij me…en soms denk ik of zijn we er nu bijna zo lastig. Wil mezelf gewoon beschermen voor weer een teleurstelling. En ik moet mezelf oppeppen voor de trouwerij dat moet hoe dan ook een topdag worden. Ja askim zei ik kom niet naar haar trouwerij ik kom naar de jouwe jajaja…laat maar ns wat zien!!!
Zie je LBDS vergeten…meis wat vervelend voor je aşkım gelukkig heeft hij jouw steun ook al is het op afstand hij hoeft zich niet alleen te voelen. Sterkte meis met de onderzoeken, spannend.
Ik hoop dat je ondanks alles wel kunt genieten van je tijd hier.
Die naam in het zand is in Juni gebeurd, met als tekst: to my friend huppeldepup, beachpresent. Maar toen had zij volgens mij nog een relatie, als ik de fb van haar ex zie
hahahha! Zij heeft verder alles afgeschermd, maar hij heeft alles open staan.
We hebben idd een hoop te bespreken,pfff zooo geen zin in!
Hij denkt trouwens dat vertrouwen er gelijk is volgens mij. Hup instant vertrouwen!
Maar heb 1x eerder iemand via FB benaderd, met mijn ex toen gedaan. En dat doe ik nooooooit weer, al kriebelt het wel af en toe hoor haha!
Ladyside ooohhhhhhh to my friend! Dat is al een hele andere toon!
Nja miss zijn t ook wel hele goede vrienden hoor! Askim heeft ook vrouwen die bevriend met m zijn en 1 ervan is CREEPY! Alsof ze verliefd op m is! (Maar ze is de vrouw van zijn beste vriend en ze haat mij tsja erg raar!)
Maak voor jezelf een lijstje wat je wil bespreken en laat NIKS onbesproken! Als je thuis komt moet alles duidelijk voor je zijn!
Summie, pfff heftig allemaal zeg en wat hou jij je sterk… Hoop echt dat alles positief afloopt voor jullie.
Delali,balen dat je askim niet echt actie onderneemt om naar Istanbul te gaan,al de moeite. Oor een visum en dan is het visum er en dan laksheid.
Ladyside,dat bepaal jij toch zelf of je haar aanspreekt of niet,als je askim nu al zegt wat je wel en niet moet doen… Als het andersom zou zijn,zou je askim dat ook vast wel willen weten hoe dat zit. Zoiets heeft Vaak 2 kanten en als je alleen het verhaal van je askim hoort,kan hij je natuurlijk van alles wijsmaken. Het is gewoon een vriendin zijn de standaard antwoorden.
Milou,leuk dat je zusje weer is geweest. Gezellig dat ze bij je in de buurt woont