Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

oooh correctie!
Krijg nu allemaal foto’s van nog meer creatie’s op het strand :smiley: Hartjes met mijn naam erin en love you erboven!

Ik snap helemaal niets meer ervan, maar geniet maar zolang als het duurt!

@LBDS haha jaa ik zal me voorbereiden voor het werk in een hotel lijkt me idd ook wel pittig ja! Jaa we willen juist in de zomer samen wat huren als we allebei werken en om te kijken hoe het gaat als we echt zo lang samen in een huis wonen haha een beetje een test dus, maar ik denk dat dit wel goed gaat komen!
Ik snap dat je baalt dat je askim geen werk heeft, en wat jammer dat die iets had gevonden maar er niet kon komen! Haha dus nu jij weg bent gaat meneertje wel vroeger naar bed hihi, en dat hij het wat moeilijker heeft dan jou kan ik misschien ook wel begrijpen, jij hebt hier in Nederland veel afleiding en leuke dingen om te doen, en je askim heeft nog geen werk en zit nu in jullie huisje alleen, maar voordat jullie het weten zijn jullie alweer bij elkaar!

@ladyside allereerst gefeliciteerd meid! Fijn dat je askim er aan heeft gedacht!

@isafazli jaa van school blijft klote om het zo maar even te zeggen maar het is zo en nu probeer ik eerst werk te vinden voor een paar maanden hier en ben ook al druk bezig om werk te vinden in Turkije, askim gaat ook voor me zoeken hoor maar zoek voor de zekerheid zelf ook maar haha! Fijn om te lezen dat je een goede week hebt gehad! Een aanzoek! Wat heb je geantwoord? Hihi jammer van de mindere momenten maar die zitten er Helaas ook bij, dus zijn nicht blijft nog steeds rondspoken? Blijft toch wel een beetje verdacht… Ik hoop zo voor je meid dat je antwoorden hebt gekregen op je vragen die je had na de laatste keer en dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over wat je nu wil! Dikke knuffel meid!!

@tamara082
Meid het blijft een lastige situatie en natuurlijk heb je tijd nodig om je verdriet te verwerken en die tijd moet je vooral ook nemen! Het gaat idd met ups en downs dat is ook logisch, Tussen mij en askim is het ook een tijd uit geweest en bij mij had het ook heel lang geduurd voordat ik er over heen was… en net toen ik er net overheen was kregen we weer contact en begon alles weer hihi. Jaa au pair werk lijkt me ook echt super om te doen, heb veel met kinderen gewerkt en vanaf de geboorte van m’n nichtje en neefje ook veel opgepast dus de ervaring is er wel haha, maar jij was dus te ‘oud’ Pff, hoe oud ben je als ik vragen mag?

@civciv Ja het is ook echt een klote school… Ze regelen niks en leggen alle schuld bij de leerlingen… Een klasgenoot van mij die zou in december beginnen met stage en nu mag ze pas na de zomervakantie starten met stage omdat ze er geen konden vinden… Nu moet ze dus 1 jaar langer na school omdat hun geen stage kunnen vinden slaat op nergens op! Maar nu gaat er idd een wereld voor me open, en kan ik andere plannen maken voor nu! Fijn dat het weer beter met je gaat, ik hoop dat je over 2 weken een goed bericht krijgt! Maar al dat papierwerk lijkt me ook een heel gedoe idd!

Gisteren een discussie met askim gehad, de laatste paar dagen zei die niet zo veel of moest ik steeds beginnen met praten Dus ik heb er wat van gezegd, z’n excuus was dat die veel vrienden had en dat die daarom niet zo veel zei, nou ik heb meteen gezegd dat ik ook veel vrienden heb maar dat ik altijd praat als hun bij mij zijn en dat weet die ook, hij zei dat ik een probleem maakte voor niks, heb toen even niks tegen hem gezegd want anders kregen we echt ruzie denk ik, snachts kreeg ik een appje dat hij niet kon slapen en dat die begreep waarom ik ‘boos’ was maar hij wil ook met z’n vrienden afspreken en dan niet de hele tijd met zijn telefoon in de hand zitten… Heb gezegd dat dat ook niet hoeft maar dat ik het wel fijn zou vinden dat die toch gewoon praat tegen mij en dat die me echt niet de hele avond door mij hoeft te appen haha, nou is het weer goed. Ik ben ook blij dat het nu zo kan, 2 jaar geleden zou hij diegene zijn geweest die mij zou negeren en boos zou zijn geworden en toen kregen we ruzie om de kleinste dingen… ben blij dat we nu ‘normaal’ een discussie kunnen voeren zonder er meteen een ruzie van te maken! Verder gaat het goed ik heb me er nu helemaal bij neergelegd wat school betreft, zoals civciv zegt er gaat een wereld voor je open! Ik probeer er maar het beste van te maken en nu kunnen ik en askim ons stiekem toch al wat meer op de toekomst gaan richten! Ik had graag een diploma op zak gehad natuurlijk maar ik ga me nu focussen op een toekomst met askim, we zien wel hoe het gaat!

Fijne dag meiden! Xx

Bhleee askim nogsteeds geen werk! Het wilt maar niet lukken ik baal zo erg!! Hij is lekker gestressed ook erdoor! Gelukkig gaat die vanavond met ze vrienden vissen wat afleiding! Maar hijs echt niet de vrolijke askim die ik ken… Zo moeilijk :frowning:

Ladyside gelukkige verjaardag!!! En ja foto’s van je wensen top, geniet er van!!!

Rest van de meiden knuffel!!!

2 likes

LadySide: Doğum günün kutlu olsun!!! He meid ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt en dat dit nieuwe levensjaar een heel bijzonder jaar mag worden met heel veel liefde!!! Thnks voor je hele lieve woorden. Ik denk inderdaad dat jij je wel kunt indenken hoe het voelt dat je langzaam leeggezogen word. Terecht en respect dat jij je behoeften serieus wilt nemen en dat jij meer nodig hebt! Een relatie heb je niet in je eentje daar moet je samen voor vechten. Ik hoop zo dat je duidelijkheid krijgt als je bij je askim bent. Erg dapper dat je voor jezelf op zoek gaat naar duidelijkheid.

Lbds: He jakkes meid dikke knuffel. Wat balen dat je askim nog steeds niets gevonden heeft. Ik hoop dat hij snel wat vind. Wat betreft mij heb je gelijk dat het misschien wel een idee is om een break te nemen.

Delali: Thanks voor je lieve woorden!!! Gefeliciteerd met het visum!!! Wat goed nieuws maar tegelijkertijd wat ontzettend spannend voor je askim. Ooooh ik kan me zo goed voorstellen hoe lastig jullie situatie is. Voor jou je wilt hem hier wel naar toe slepen en dan moet je nogmaals geduld hebben omdat hij er nog niet klaar voor is. Jeetje meid wat moet jij een geduld hebben. Ik vermoed dat je askim een grote druk ervaart. Misschien zal het voor hem nu wel voelen alsof hij moet kiezen. Terwijl jij zegt dat hij voor jouw niet hoeft te kiezen tussen jouw en je familie maar werkt dat ook zo voor zijn familie? Ik wil je niet bang maken (maar ik hou tegenwoordig met bizarste dingen rekening)is hij misschien bang voor verstoting of zelfs nog erger? Je weet zelf dat er in die familie dingen zijn gebeurt. Maar ja hij zal toch echt zelf de kracht moeten vinden om daadwerkelijk de stap te zetten en ik hoop dat hij die kracht snel vind! Sterkte meid!

Isa: Uuuh begrijp ik het goed ben jij ten huwelijk gevraagd? En wat was je antwoord? Wat betreft het gevoel rondom die nicht wat ga je daarmee doen? Ik wil niet negatief zijn en misschien ben ik momenteel niet zo objectief maar negeer je onderbuik gevoel niet!!! Hoe ging het verder? Ja sorry ik ben gewoon zooooo nieuwsgierig. En ja de afstand is inderdaad heel lastig maar aan de andere kant zou ik allang geflipt zijn als ik deze soap met eigen ogen moest aanschouwen. Of juist dan was het gemakkelijker om er uit te stappen.

Tamara: Oooh jakkes meid wat heb ik het met je te doen. Begrijpelijk dat je het met het ziekenhuisgedoe wel helemaal klaar bent. En dat als er twee gewrichten/spieren/botten in wrijving met elkaar komen kan dat inderdaad heel erg pijnlijk zijn. Ik hoop voor jouw echt dat het snel beter mag gaan. Wel fijn om te lezen dat jij zo te horen een goed weekend hebt gehad. Respect hoe jij met alles omgaat, sterke vrouw!

X-lovato: Mooi om te lezen dat jij en je askim samen een groei hebben doorgemaakt en dat jullie elkaar ergenissen nu kunt bespreken. Wat betreft je school. Tsja helaas scholen in NL zijn een drama. Maar opeens lijkt er nu wel een toekomst samen met je askim hierdoor dichterbij te komen. Uuh die Sinterklaas was wel erg vroeg bij jullie :-p

Civciv: Ooh wat leuk dat je bezig bent met een visum voor je askim. Ik ga voor jullie duimen! Is hij al eerder bij jouw geweest? Thanks dat je rekening houd met mijn privacy en thanks voor je lieve woorden! :wink: Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt gelijk dat hij hier indirrect toch zelf hiervoor gekozen heeft. Ook al is de weg die hij nu gaat een nachtmerrie en zou ik echt niet in zijn schoenen willen staan. En je hebt helemaal gelijk dat het belangrijk is om afleiding te zoeken. En ja voor je het weet is het inderdaad het voorjaar 2015. Ook al krijg ik zelf steeds meer angsten/twijfels over of het allemaal wel zo soepel zal gaan.

Kardelen: Thanks voor je mooie woorden. Ik had het al maar ik krijg nu nog meer respect hoe jij er voor je askim probeert te zijn nu hij in het leger zit! Ik zou inderdaad heel graag sterk naast askim willen staan en hem willen steunen. Maar ik kan het momenteel totaal niet inschatten of askim en ik een toekomst hebben en dat maakt het juist zo moeilijk…
Ik ben dan wel Christelijk opgevoed maar ik heb ook nog nooit de hele bijbel gelezen hoor. Hoe gaat het met het solliciteren? En is je askim weer helemaal hersteld?

Update van mij:
Thanks voor jullie lieve en warme reacties! Het hele gebeuren het valt me eerlijk gezegd zwaar. Inmiddels weer in mijn dagelijkse ritme wat voor afleiding zorgt. Askim heeft gister geprobeerd contact te zoeken. Ik was alleen afwezig. Dus we hebben nog geen contact gehad. Voor mezelf wel besloten dat het misschien toch wel beter is om tijdelijk afstand te nemen ook al weet askim dit nog niet shame. Pfff dit doet zo’n pijn en is een ongelofelijk lastige beslissing. De laatste weken waren zo complex en de problemen kwamen steeds meer tussen ons in te staan waardoor ons contact ook steeds moeizamer ging. Tsja de situatie is al moeilijk genoeg wat heb je er aan als je elkaar nog meer ellende, moeilijkheden, pijn en verdriet bezorgd? Juist daarom is het nu misschien beter om tijdelijk afstand te nemen zodat we hopelijk beiden wat tot rust kunnen komen. Om afhankelijk van hoe het zich allemaal ontwikkelt hopelijk samen in de toekomst de draad op te pikken om samen verder te kunnen gaan.

Via Wereldwijzer app

2 likes

@ Summie Dank je! Ja hij is hier al vaker geweest. Misschien heb je gelijk als je even de komende maanden wat afstand neemt tot deze situatie voorbij is en dan weer verder gaan. Het is een moeilijke en vooral ook heel dappere stap van jou. En meteen een goede test als hij na die tijd weer contact op neemt dan zit het wel snor. De zware tijden zijn juist die periodes waarin je band sterker wordt. Als jullie dit teboven komen kunnen jullie samen de wereld aan! Heel veel sterkte!

1 like

Hi iedereen! Heb een poosje niks van me laten horen, maar ik kon even geen Turkije zien en horen… haha. Weet niet zeker of het beetje is blijven hangen, maar mijn askim had mij van de ene op de andere dag geblockt op whatsapp en facebook.

Ik dacht wellicht zijn jullie wel benieuwd hoe het nu gaat. Nadat ik hem had gebeld en hij kortaf deed heb ik al zijn foto’s van m’n telefoon gehaald en in een mapje op mijn pc gezet (want wellicht zie ik het over maanden, jaren als een mooie herinnering, en als ik dan geen foto’s meer heb baal ik). Maar op m’n telefoon bleef ik er steeds naar kijken en maakte mezelf helemaal gek. Probeerde nog wat afleiding te zoeken op Tinder haha, maar ja… genoeg aandacht, maar ze halen het niet bij askim.
Een week nadat ik was geblockt zag ik dat ik zijn foto en status weer kon zien op whatsapp. Ik was dus “ontblockt”! Er stond bij zijn whatsapp status (uiteraard in het Turks) “Het spijt me dat anderen de taal niet begrijpen”.
Ik dacht, huh gaat dit over mij? Ik dacht van wel, want waarom word ik anders ontblockt? Alsof hij wil dat ik dat lees.
Aantal dagen later stond er “Vergeef me, ik wil van je houden”. Dit heeft er vrij lang gestaan en vorige week stond er “Alles eindigt, herinneringen blijven”.

Al met al denk ik nu echt dat zijn familie hier achter zit. Dat zijn ouders erachter zijn gekomen dat hij contact met mij had en zij hem onder druk hebben gezet om al het contact te verbreken. Dat verklaart ook waarom het heel abrupt is gegaan.
Gister heb ik veel van onze whatsapp gesprekken doorgelezen en ik kan me echt niet voorstellen dat alles fake is geweest. Ik bedoel, what was in it for him? Hij had er totaal geen enkele baat bij om contact te houden. Tenzij hij dus oprecht om me gaf.
Toch heb ik ook aan mijn broer gedacht, of hij hem niet onder druk zou hebben gezet, via facebook een dreigbericht ofzo. Maar ik kon me echt niet voorstellen dat hij dat zou doen. Heb 't hem toch gevraagd, hij zei “nou ik wilde echt niet dat je zou gaan, dus ja it crossed my mind, maar heb het uiteindelijk niet gedaan.” Maar dit zet me dan toch aan het twijfelen, dat hij eraan dacht vind ik opzich al ver gaan. En hij gaf toe hem wel gecheckt te hebben op fb.
Uiteraard heb ik helemaal niks aan mijn eigen getrokken conclusie. Want we hebben nog steeds geen contact en als hij inderdaad onder druk staat zal dat waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren. Ik zou hem nu kunnen appen omdat ik niet meer geblockt ben, maar ik verwacht toch weer hetzelfde te horen, omdat het gewoon niet kan.

Gister had ik hem op facebook opgezocht via de fb van een vriendin. Zelf kan ik dat niet omdat ik daar wel nog steeds geblokkeerd ben. En hij veranderd met regelmaat zijn profielfoto, dus was even benieuwd. Nu zag ik dat hij 20 november een nieuwe foto had gepost waarop zijn armbandjes goed zichtbaar zijn en hij droeg mijn armbandje :slight_smile: Dat deed me wel even goed, want hij moet dan telkens toch even aan me denken. Of als ik echt niks voor 'm betekende zou hij dat armbandje misschien wel hebben weggegooid of niet meer omgedaan.
Ik draag zelf altijd een kettinkje met een infinity teken eraan. Hij vond dat kettinkje zo mooi. Toen heb ik daar een armbandje gekocht met dat teken eraan en aan hem gegeven.

Ik heb net al jullie verhalen bij-gelezen, maar vind het moeilijk om op allemaal te reageren. De één is happy, de ander struggelt. Maar weet dat ik aan jullie denk!

Hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik mijn verhaal hier nu weer opschrijf. Maar ik moest al mijn gedachtes weer even kwijt :wink:

Dag kaja
fijn nog eens iets van je te lezen, en dat het goed met je gaat. Zou natuurlijk goed kunnen dat het zo met jouw askın gelopen is door de familie. Denk dat je dat enkel maar te weten zal komen als je hem aanspreekt als je dat dan al wilt…
Hoop dat je toch nog antwoord krijgt op je vragen, ben benieuwd wat je nu gaat doen!!
En je blijft hier welkom ook om mee te schrijven!!
Grtjes en knuffel

Hoi Kaja!

Ik ben het met Isafazli eens. Het lijkt alsof je het nog niet helemaal af kunt sluiten. Misschien kun je hem toch nog eens een appje sturen. Het kan dat hij inderdaad weer schrijft dat het niet kan, maar dan kun je het dan misschien een plaatsje gaan geven. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij nodig hebt.

1 like

@isafazli, ik ben ook wel erg benieuwd naar je antwoord! Heb je JA gezegd op het aanzoek?
en lastig dat die nicht nog blijft rondspoken, ik kan je daar helaas geen tips voor geven, behalve dat je je diepste gevoel moet volgen.
Januari al weer terug?! Dat is wel fijn dat je zo snel weer terug kunt gaan.

@Tamara, zoals je hebt kunnen zien op FB en hier, heb ik idd volop gehoord van askim :slight_smile:
Zijn dat nieuwe regels in de kinderopvang dat je NL examen moet afleggen? Ik heb 6 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt, maar toen hoorde ik er nog niemand over. Is ondertussen ook al weer heel wat jaar geleden dus waarschijnlijk is dat een nieuw iets… of per gemeente verschillend?
Sterkte met het afwachten over de reis, én met wat er nu verder gebeurd met je schouder. Knuff!!

@xlovato, Wat voor opleiding deed je eigenlijk? Je zegt dat je het jammer vind dat je nu geen diploma zal krijgen. Is het niet mogelijk om in Feb ergens in te stromen of zodat je alsnog je diploma kunt halen? Misschien bij een andere school, of is er maar 1 in de buurt?

@summie, Dank voor je wensen aan mij!
Wat een moeilijk besluit heb je genomen zeg!! Weet je askim het ondertussen al?
Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat uitpakken voor jullie, maar de situatie is gewoon zo ontzettend moeilijk! Ook hop ik dat je askim je besluit zal respecteren en jou die ruimte kan en wil geven, en dat jullie het allemaal gewoon gaan overwinnen! Onthoud je eigen onderschrift: when love is real… it finds a way! Jullie weg is een beetje hobbelig, met veeeeel bochten… :wink:
Knuffel voor jou!

@Kaja, Lastige situatie! Voel je niet bezwaard dat je hier je hart komt luchten hoor! Ik zou hem gewoon eens een bericht sturen, zodat hij in ieder geval weet dat hij nog steeds in je hoofd én je hart ronddwaalt.
Wie weet durft hij niet meer de eerste stap te zetten?
Heel veel sterkte met een keuze te maken wat je nu wilt gaan doen! En kom gerust weer es langs!

Update van mij: Heerlijk rustige verjaardag gehad, alleen 1 vriendin is in de avond even geweest. Later nog ff met askim geskyped, maar we hebben elkaar gewoon niet zoveel te vertellen. Uiteindelijk natuurlijk weer irritaties, en toen zei hij dat we wel gaan praten als ik daar ben. Prima, dat was ik toch al van plan!
Vandaag lekker een dagje niks doen en vooral relaxen. Nog steeds hoest ik de longen uit mijn lijf, en voel me nog niet helemaal fit. Een dagje niks doen is dus heel erg welkom :slight_smile:
Fijne dag meiden!

• Yildiz 1 december Ankara nog 6 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 14 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 24 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 27 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 32 nachtjes

******BACK AT

• deniz kızı 26 november
  • yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Hallo meiden,

Mee gelezen maar beetje druk gehad, nu even tijd voor een update.

@LBDS probeer van je tijd in Nederland te genieten. Niet makkelijk als je askim dan ineens weer ver is en dan ook nog eens heel erg in de put zit en geen werk kan vinden.

@Summie Ohw dan woont hij dichtbij joh ik woon in een flat op de 8ste verdieping :stuck_out_tongue: whahahaha
Lastige beslissing meid afstand nemen of niet. Dit is een enorm ingewikkelde en zware situatie voor jullie alle twee. Jammer dat hij dat soms niet ziet.
Ik hoop zo dat jullie het gaan redden samen. Je verdiend zo een leuke lieve vent. En als hij echt enorm vecht in deze situatie verdiend hij het ook om gelukkig te worden na al deze rotzooi.

@Delali dat zou inderdaad een opluchting zijn als ik dat boekje in mn handen heb.
Goed nieuws dus eigenlijk visum voor 5 jaar. Ja dat is tegenwoordig altijd zo heb ik begrepen.
Wel jammer dat hij niet meteen stond te springen voor die afspraak in Istanbul. Ik hoop dat het wat rustig is in zijn familie en hij snel bij je is. Hoop zo dat hij het haalt voor het trouwen.

@ladyside gaat op z’n Turks he zo’n ikamet aanvraag :wink:
Wat zag ik een lieve foto’s voor je verjaardag voorbij komen!
Hoop dat je dat hotel helemaal niet nodig hebt.

@xlovato, een geweldige ervaring is het zeker! Natuurlijk moet je die beslissing niet te snel nemen. Ik heb ook in april toen ingeschreven en ben pas augustus daarna vertrokken. Contact gehad met veel gezinnen enzo om zo wat voor mij het leukste leek uit te kiezen. Enorme pech gehad toen ik in eerste instantie naar Amerika wilde gaan. Ff een tip trap er NOOIT in als een gezin vooraf geld vraagt voor visum of ticket want daar ben ik toen dus wel ingelopen.
Ik zal je morgen ff in het lijstje toevoegen. Wist dat ik het gelezen had van een verjaardag en samen sinds maar kon niet meer vinden waar :S

@Isa nee ring niet terug gevonden :frowning: Die hoop heb ik echt opgegeven inmiddels.
Een ring met aanzoek! Gefeliciteerd.al blijft de situatie lastig met ook wat mindere momenten, vervelend dat die nicht er nog steeds is.

@Tamara word je niet makkelijke gemaakt met die appjes knuffel meid.
weekend gaat echt te snel he hahaha

@civciv ik duim voor jullie toeristen visum. Komt hij 3 maanden als hij het visum krijgt?

@Kaja ik sluit me bij de andere meiden aan.
Om te weten wat deze dingen te beteken hebben kan je hem alleen maar een berichtje sturen. Wie weet wat het je brengt, of het zorgt er misschien voor dat je het echt kunt afsluiten.

Hier lekker geshopt dit weekend :slight_smile: Zaterdag avond en zondag :slight_smile:
Gisteren avond is mn zusje gekomen een nachtje hier geslapen en nu is ze net haar askim gaan ophalen en zijn ze naar hun eigen appartement (voor 10 dagen) op 5 min lopen vanaf hier.
Enorme ruzie gehad met askim, nu weer goed. Al hebben we niet alles voor 100% kunnen uitpraten dat komt ooit nog heeft op dit moment geen haast we hebben het nu weer leuk.
Al weet ik nog niet wanneer we elkaar weer zien. Hij werkt zoveel in het weekend dat ik niet weet wat ik daar moet doen.
Vandaag naar de markt geweest en heerlijk warme trui gekocht. Het is slecht weer hier, regen en heel veel wind. ongeveer 90km hier vandaan heeft het gesneeuwd en dat zorgt ervoor dat het hier ook erg koud is. Vorige keer dat ik hier was geen winterjas aangehad die heb ik nu dus niet eens meegenomen hopen dus dat het snel weer een beetje warmer word hahaha.

Fijne avond meiden.

2 likes

@ Miloutjuhh brrrrrr sneeuw stuur het aub niet deze kant op! Balen van de ruzie maar ja dat hoort er bij op zn tijd. Hoe groter de liefde hoe groter de ruzie :wink: Askim komt dan inderdaad 3 maanden.

• Yildiz 1 december Ankara nog 5 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 13 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 23 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 26 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 31 nachtjes

******BACK AT

• deniz kızı vandaag welcome back!
  • yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

xLovsto: 4 augustus 2010

Ja ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk toch dat ik niks ga sturen. Wat ik nu denk dat er speelt is heel logisch en daar laat ik het denk ik bij. Naar mijn idee zetten zijn ouders hem onder druk en als ik hem een berichtje stuur zal dat niks veranderen. Voor nu blijf ik hem wel volgen, z’n statussen lezen, kijken wat er op fb staat. Klinkt misschien heel stom, maar op één of andere manier heb ik er zo vrede mee. Er staat nu weer iets anders bij z’n whatsapp status, heb geprobeerd het te vertalen, maar kom er niet uit. Maar toen ik via iemand anders z’n fb bij hem keek zag ik een nieuwe foto van hem op een rots bij het water en er stond bij “Soms wil je gewoon alleen blijven, ver weg van alles”. Echt een droevige foto, hij kijkt daar een beetje weg en ziet er niet happy uit. Argh dan wil ik hem echt een knuffel geven! En bij zijn foto van 23 november staat “Vergeet het leven, het verdomde ding”. Klinkt allemaal niet als een happy jongen :frowning:

Ik voel me nu ook een beetje raar, want als alles gewoon normaal was gelopen dan was ik nu 15 minuten geleden opgestegen in het vliegtuig naar Turkije. Dan had ik 'm dus morgen gezien :frowning:
Hij weet eigenlijk nog steeds niet beter als dat ik gewoon kom. Ik heb toen tegen 'm gezegd dat ik had geboekt en dat ik daar 27 november zou zijn.

Maar anyways… ik ga hem niks sturen… nu niet… misschien denk ik daar later anders over. Maar nu voel ik me hier het beste bij.

• Yildiz 1 december Ankara nog 4 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 12 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 22 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 25 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 30 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

xLovsto: 4 augustus 2010

Günaydın kızlar

Rustig hier.

@civciv hoop dat de sneeuw lekker blijft waar het nu is. Heeft hier al jaren niet gesneeuwd en zit er ook echt niet op te wachten hahaha.
Nou dan zit het wel goed met die liefde hahahaha.

@kaja we kunnen je hier natuurlijk alleen maar tips en adviezen geven het is aan jou of je er iets mee doet.
Ik denk wel dat doordat je hem zo blijft volgen dat je het voor jezelf alleen moeilijker maakt om het af te sluiten. Je blijft op die manier er een beetje in hangen. Ik weet ook hoe moeilijk het is om het niet te doen. Heb ook maanden op de fb van ex askim gekeken nadat het uit ging. Inmiddels zie ik in dat het alleen maar meer pijn deed iedere keer als ik ging kijken.

Kids hier gisteren en vandaag vrij omdat de hoogste klas eind toets heeft, soort cito toets ofzo. Ik zie het zonnetje dus we gaan zo lekker naar buiten: )

Fijne dag meiden.

Inderdaad rustig hier…

Miloutjuhhhh: Ooohhh maar dan ben je vast zijn bovenbuurvrouw :-p hahaha. Thanks voor je hele lieve woorden!!! He jakkes niks aan meid dat het even niet zo lekker ging met jouw en je askim. Fijn dat het voor nu weer is opgelost, hopelijk kunnen jullie het op een later tijdstip echt goed uitspreken. Hoe is het nu met de kou? Het was al op het weerberricht dat Turkije de Russische stroming van koude lucht zou krijgen terwijl die normaal richting het noorden gaat. Hopelijk heb je een gezellige middag met de kids.

Kaja: Meid allereerst een knuffel. Ik kan zo indenken hoe ingewikkeld deze situatie moet zijn. Jij bent stapelverliefd op een jongen geworden en dan opeens is het voorbij zonder enige uitleg. En ja dat is zo moeilijk want je verlangt naar duidelijkheid. Je moeten weten hoe iets in elkaar zit. Effe huppa de knop om en vergeten dat is ontzettend lastig. Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik vrees dat je de waarheid nooit te horen krijgt. Het is verleidelijk om nu zijn facebook in de gaten te houden. Voor je gevoel heb je dan toch nog een kijkje van zijn leven. Tegelijkertijd hou je jezelf eigenlijk voor de gek. Je doet jezelf pijn of je krijgt hoop en je probeert alles te ontcijferen maar is er eigenlijk wel hoop? Jouw askim was als ik me goed herinner 16 jaar hij is nog zo jong. Hij woont nog bij zijn ouders en grote kans dat zijn familie hem onder druk heeft gezet. Turkse families kunnen daarin heel ver gaan. Jouw askim is nog zo jong, ik lees in al je woorden hoe groot jouw liefde voor hem is. Soms kom je in de moeilijke situatie terecht waarin het misschien beter is om degene waar je zoveel van houd te laten gaan…Dat liefde in dat geval betekent loslaten… En ja dat is klote…heel veel sterkte…

LadySide: He meid ben je weer wat fitter? Hopelijk heb je wat bij kunnen tanken. Nog even en je gaat naar je askim. Ik hoop zo dat jullie er samen uit komen of tenminste een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Wat is je eigen gevoel gaan jullie het redden? Thanks voor je lieve woorden. Uuuhh onze weg een beetje hobbelig? Ik hou het liever op hoge pieken en diepe dalen haha. Ach het staat ook wel wat symbool voor mijn eigen leven.

Civic: Thanks voor je lieve woorden. Hoe lang zal je askim bij je komen? 3 maanden of alleen rond de feestperiode? Ooh ik duim voor jullie dat hij lekker snel bij je kan zijn.

Update van mij:
Tsjaaa uuuhhh waar begin ik… Askim en ik hebben geen contact meer gehad. Dit is gebeurt zonder de beslissing te hoeven nemen om voor te stellen van een time out. Ik heb hem gister nog een berrichtje gestuurd dat ik van hem hou. Maar misschien voelden we beiden wel aan dat het misschien op dit moment voor ons zo wel even beter is. lastige klte situatie*

Via Wereldwijzer app

@summie haha jaa Sinterklaas was er deze keer vroeg bij, het blijft een hele lastige situatie voor jullie beide maar misschien is een pauze wel even goed hoe moeilijk de keuze ook is, zoals het nu gaat is het ook niet fijn meid, je bent een sterk persoon, ondanks alles probeer jij je staande te houden en maar oplossingen te zoeken. Een hele dikke knuffel voor jou!

@kaja fijn om nog iets van je te horen! Het zou idd door zijn familie kunnen komen, maar zo lang je niks vraagt/zegt zou je het ook niet te weten komen, de kans is er natuurlijk bij dat die weer hetzelfde zegt, ik ben het met de andere meiden Eens het lijkt alsof je het niet kunt afsluiten zo het blijft moeilijk meid maar door steeds te kijken naar zijn foto’s enzo maak je het jezelf nog een beetje moeilijker

@ladyside ik deed de opleiding helpende zorg en welzijn, instromen in februari kan niet maar ik zou eventueel na de zomervakantie kunnen starten i het 2de leerjaar dus ik heb nog even de tijd om die beslissing te maken! Fijn om te lezen dat je een lekkere rustige verjaardag hebt gehad! En dat je askim nu zelf ook zegt dat jullie praten als je daar bent.

@miloutjuhh ja het lijk me echt een bijzondere ervaring. dankjewel voor de tip! Wat leuk dat je zusje langs is geweest! Gelukkig is de ruzie met je askim al weer opgelost , ik hoop voor je dat je toch snel een weekendje naar je askim kan gaan jammer dat die zo veel moet werken in het weekend. Brr hopelijk blijft de sneeuw daar weg!

Nou ik heb het mijn vader verteld van school en die is echt heel boos op mij… Maar ik laat het er even bij zo en laat het bij hem even bezinken…
Ik ga misschien naar Londen voor een paar maanden (minimaal 2) om als au pair te werken voor een familie, ik wou eigenlijk naar Turkije maar het klikt zo goed met de familie ( we hebben ook al geskyped ) dat ik misschien toch voor een paar maanden daar naartoe ga, en misschien wil ik dan nog wel even voordat ik ga naar askim toe als alles doorgaat en als het allemaal lukt!

Vandaag is mijn moeder 10 jaar geleden overleden een dag die elk jaar terug komt en toch elk jaar weer even zwaar is, waarop ik toch meer aan haar denk.

Fijne dag meiden! Xx

1 like

@ Kaja meid doe waar jij je goed bij voelt. Ik snap dat je hem nog even volgt het is nog redelijk vers maar als de situatie niet verbeterd dan zal je dit straks ook niet meer doen. Dat komt met de tijd. Doe het gewoon op jouw manier alleen jij weet wat goed voor je is.

@ Summie wat een shitzooi vind het zo rot voor je… Ook hier geld de tijd zal het leren. En als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie straks toch weer op het zelfde pad terecht. Nu lopen jullie wel langs elkaar maar elk op een ander pad maar straks komen die paden hopelijk bij elkaar zodat jullie samen verder kunnen. Knuffel! Askim komt dan 3 maanden en net na de feestdagen. Kunnen we het nieuwe jaar samen starten.

@ Milou veel plezier in de zon :smiley:

• Updated - - -

Oohh Xlovato heel veel sterkte vandaag!!!

1 like