Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Zeker rustig hier.
Ikamet nog niet helemaal aan kunnen vragen. Maandag laatste papier inleveren en dan is alles als het goed is goed.

@summie ja een dag heel veel regen gehad en nu enorm veel wind. In welk deel van de stad woont je askim? Wist niet dat hij in Antalya woonde :slight_smile:

@littleone hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten deze week.

Lazy saturday met de kids. Tekenfilms kijken, kleuren. Buiten waaien we namelijk weg hahaha. Vanavond hun mama ophalen van het werk en naar het winkelcentrum: )

Fijn weekend meiden

Goeiemiddag meiden

Lbdss en deniz goeie reis allebei

Rest knuffel, reageer later nog wel

Terug thuis van gisteren, vanavond terug gaan werken, hou jullie later nog wel op dƩ hoogte
Grtjes

Sorry dat k lang nie geschreven heb! Was aant genieten met askim samen laatste dagen!

Afscheid was DRAMA! Gisteravond zijn we nog op de scooter naar manavgat gereden om vervolgens niet meer terug te komen accu leeg haha!

Toen we thuis kwamen begon askim me te knuffelen en zei die ā€œdont cry askim dont be sad its just one month!ā€ Ik dacht er niet eens aan maar ja toen wel… ik snapte niet waarom askim dat zei en toen keek ik naar m en hij was aant huilen!

Zo schattig! Vanochtend weer huilende askim… tsja en dan hou ik t ook niet droog natuurlijk!

Op t vliegveld weer pfoe t was drama!

Vlucht gehad met super veel turbulentie!! Super leuk haha!

Nu weer thuis tis zo raar om hier te zijn! Zo me bedje in ben benieuwd hoe dat is… zonder askim… mehhh ik mis m!!!

Ik weet t tis maar vijf weekjes… maar toch t blijft zo moeilijk… Sorry dat k me miss beetje aanstel (aangezien sommige hier nog veel langer moeten wachten!) Askim is gewoon zo’n aanwezigheid in me leven geworden ik val niet eens meer in slaap zonder hem!

Trouwens ik mag int lijstje voor 27december naar Side :slight_smile: (askim is NU al aant aftellen en telt zich al rijk! Volgens hem telt t weekend niet en ist nog 33dagen hihi)

Super slecht geslapen! Nog n lange nachtskypesessie met askim gehad! Mag hem niet meer huilend opbellen…

Toen ik moest huilen op t vliegveld moest askim niet huilen! Maar hij gaf gister toe dat toen hij naar buiten liep hij gehuilt heeft! (En iedereen keek m aan haha!) Gister op skype moest die ook huilen! Zo schattig!

Dat ik moet huilen is niks nieuws! Ik ben erg emotioneel haha!

Ben ook lekker vroeg wakker… Ik vind t vreemd om in nl te zijn! Vreemd om zonder askim te zijn! En voel me rot dat hij daar alleen achter is gebleven! Hij heeft ook nog geen werk dus hij zit echt thuis zonder super veel afleiding!

Lbdss: Och jakkes meid effe een dikke knuffel voor jou. Het lijkt me inderdaad vreemd om nu zonder je askim te zijn maar het bewijst wel hoe stapelgek jullie op elkaar zijn. Desondanks hoop ik dat je hier in NL toch wat kunt genieten met je familie/vrienden want voor je het weet zit je weer in Turkije.

Miloutjuhh: Hopelijk krijg je het morgen helemaal voor elkaar met je ikahmet. De aanhouder wint zeggen ze altijd. Wat klinkt dat lekker gezellig jij met de kids en jullie zijn niet weggewaaid toen jullie ā€˜mamma’ gingen ophalen? Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar in Antalya askim nu woont. In flat 5de etage maar daar zijn er zoveel van in Antalya hahahaha.

Isa: Je houd ons wel mooi in spanning hĆØ :-p Welkom thuis meid!!! :wink:

Litlleone: Wat balen dat het huis zoeken niet echt lukt. Ik hoop dat je snel wat vind. Hoe is trouwens de situatie met je familie? En krijg je nog steeds veel steun,liefde en gezelligheid van askim zijn broer?

Update van mij:
Hier gaat het niet goed. :frowning: Deze situatie is zo bizar en zo heftig en dat breekt me nu helemaal op. Ik vrees dat mijn hart inmiddels al in 1000 stukjes ligt snik Eerlijk gezegd ben ik al lang over mijn grenzen gegaan maar wat doe je als je zo gek op iemand bent?
Ik heb veel geaccepteerd, geprobeerd overal mee om te gaan, alles van mezelf gegeven om er voor hem te zijn en hem te steunen waar ik kon. Maar hij benadrukt steeds hoe zwaar hij het heeft en ja hij heeft het ook zwaar maar ik ook! Soms heb ik het idee dat hij vergeet/niet wil in zien dat het voor mij ook heel moeilijk is en dat ik informatie en duidelijkheid nodig heb zodat we er misschien een weg in kunnen vinden. Terwijl als ik er over begin ik krijg te horen waarom vertrouw je me niet, waarom geloof je niet dat ik echt van je houd en vecht voor onze toekomst?
Twee dagen geleden heb ik via de mail mijn hart gelucht. Ik vond dat hij moest weten hoe ik me voel. Hij had beloofd dat hij het zou lezen en zou reageren. Zijn laatste woorden waren ik wil je niet ongelukkig maken. Maar tot op heden heb ik niks meer gehoord. :frowning:
Ik vrees dat deze situatie te moeilijk is voor ons samen en dat het dus misschien wel game over is. :frowning: snik Sorry voor mijn klaagliederen.

Via Wereldwijzer app

Hey lieve meiden,

Ohw Summie een hele dikke knuffel voor jou meis. Je zit een hele lastige situatie waarin je jezelf heel krachtig staande houdt. En ik begrijp dat je vragen hebt en dat je wil weten wat er speelt en daar heb je ook recht op. Betekent niet dat je hem wantrouwt…heeft hij via de mail afgesloten met ik wil je niet ongelukkig maken of moet hij nog op je mail reageren. Ik hoop dat jullie een goed gesprek kunnen hebben meis. Jullie houden van elkaar en je bent een grens over gegaan voor de liefde. Als dat gevoel niet zo sterk was geweest had je dit niet gedaan. En ik hoop zo lieve Summie dat je straks weet waarvoor je al die moeite hebt gedaan en dat je je realiseert dat het de moeite waard is geweest en jullie voor altijd samen zijn. Ik gun het je zo meis dat dit mag lukken en je strijd voor de liefde wordt beloond. Nogmaals dikke knufff, ik denk aan je!

@LBDSS Oh lieve meid voor jou ook een dikke knuffel wat lastig voor je zo ineens zonder je aşkım en voor hem ook. Waren de grenzen maar open he konden zij maar ook net als wij op het vliegtuig stappen…zeker als hij niets te doen heeft zal het voor hem ook zwaar zijn…maar het zegt idd ook veel over jullie liefde voor elkaar en dat jullie elkaar niet kunnen missen. Aan de andere kant meis ben je lekker bij je familie zij hebben je ook erg gemist en je bent bij ze op de gezelligste tijd van het jaar. Maak er een fijne tijd van met ze en voor je het weet lig je weer in je aşkıms armen

Deniz kizi meis ik hoop dat jij een heerlijke tijd hebt bij je aşkım geniet er lekker van! Ohh heb jij Ali die wil ik ook. Hij geeft echt goed les. Als ik niet bij Tam en askims schoonzus zou zitten zou ik kijken of ik niet over kon naar het tweede jaar…dat schijnt tussentijds te kunnen…hey wil je straks als je terug bent mij ff laten weten waar dat videozaakje op zuid zit kan ik daar ook eens neuzen…

Miloutjuh meis ik hoop dat je Ikamet gauw in orde komt! Dat zal een opluchting geven.

Littleone meis beterschap wat lastig dat je nog zoveel moet regelen om bij elkaar te komen. Hoop zo voor je dat het gaat lukken voordat de baby er is.

Ladyside meis ben je al aan het aftellen? Is je aşkım blij dat je zijn kant weer op komt? Hoop dat de spanning er een beetje af is nu hij weet dat je lekker naar hem toekomt. Ben je weer een beetje opgeknapt meis. Morgen wel lekker je verjaardag vieren :slight_smile:

Tam meis hoe gaat het met je? Zie ik je morgen :slight_smile:

Isafazli je houdt ons zeker in spanning…ben benieuwd hoe je het hebt gehad meid

Tamara082 hoe is het met jou meis. Heb je nog iets gehoord? Hoe is je examen afgelopen? Hoop ook voor je dat je reis naar je familie door kan gaan.

Update van mij; goed nieuws en minder. Ik heb mijn brief binnen! Visum is dus akkoord aşkım mag het in Istanbul gaan ophalen. Milou jij vroeg wanneer mijn zusje trouwt dat is al over 9 dagen en willen we daar kans op maken dan moeten we snel zijn! Aşkım blijft wisselend ene moment zegt hij als t visum er is kom ik en we proberen op tijd te zijn voor je zusjes trouwen. Maar vanmorgen zei hij wacht nog even ik ga weer met mijn familie praten. Pfff…tja die gaan nooit zeggen zoon onze zegen heb je ga jij maar lekker naar Nederland. Hij moet de keus maken niet zij en niet ik. Dat weet hij wel maar voorlopig is hij nog niet vooruit te branden… :frowning: . Dat stelt me dan toch wel teleur het is al krap en als hij gaat dralen redden we het zeker niet. Maar zoals Summie ook al mooi zei een turk onder druk zetten heeft geen zin dus moet maar weer een stap achteruit zetten en op mijn nagels bijten :(. Hij was wel blij met het visum is het echt voor 5 jaar? Ja echt…een smiley. Maar ja kom op dan hey…ik wil een afspraak maken in Istanbul!!!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

hey meiden,

@Tamara, ik hoop dat jullie rustig richting de familie kunnen gaan in December!
Examen Nederands? Jij werkte toch alleen maar en deed geen studie ernaast toch?
Balen dat het met je schouder nog steeds niet zo geweldig gaat, hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden, en dat het allemaal weer normaal gaat functioneren.
Lastig lijkt me zo’n appje van je schoonzusje. Vooral dan ook om te lezen dat het met hem ook niet zo geweldig gaat. Hij zal jou ook wel net zo hard missen als jij hem, vooral omdat het niet zijn eigen keus is geweest. Toch blijf ik nog steeds hopen op een klein wondertje ( of groot wonder ) met een goede afloop.

@Wanderlust, wat goed zeg dat je 2 sollicitaties hebt! En dat in deze tijd. Heb je nog een voorkeur van 1 van beide, of maakt het niet uit als je maar ƩƩn van de twee gaat krijgen??
Heel veel succes morgen en dinsdag!

@Milouthuhh, Aaah wat rot dat je je ikamet nog niet hebt kunnen aanvragen, en wat gaat dat op een rare manier! Hoop dat je hem snel in je bezit hebt!
Ik heb idd maar geboekt, hij reageerde niet heel uitbundig, maar dat doet ie al maanden niet meer…
Hij moet het gaan inzien dit keer, anders is het echt klaar. Ik ga het echt een laatste kans geven, en daarna voor mezelf kiezen.

@Summie, oooh meis ik snap heel goed dat je er moedeloos van aan het worden bent! Wel heel goed dat je je hart hebt gelucht via de mail. Zo heb je toch kunnen zeggen hoe je erover denkt, zonder dat je het in een gesprek moet doen en dan misschien niet op de juiste woorden kunt komen.
Ik hoop echt dat hij begrijpt hoe jij je voelt, en hoe zwaar het is voor je.
En hoe moeilijk ook, als je alles hebt geprobeerd en je er zelf zwaar aan onderdoor gaat dan is het soms beter om de meest lastige beslissing ooit te maken.
Dat deel begrijp ik misschien ook wel erg goed, al is mijn situatie niet met die van jou te vergelijken.
Zoals ik net al bij Miloutjuh schreef ga ik nu idd weer heen, maar wel om het een laatste kans te geven. Ook ik ben op…
DIkke knuff voor jou!!

@Littleone, heeft je weekje rust geholpen? Voel je je al iets beter? WEl fijn dat het ondanks alle pijnen wel goed gaat met die kleine.
Balen dat al dat papierwerk niet opschiet, en het huisje zoeken ook niet. Hoop dat het allemaal snel goed gaat komen.

@Isafazli, Ook hier erg nieuwsgierig naar je mooie verhalen! EN vooral naar het ring verhaal!!! :wink:

@LBDSS, aaaah afscheid nemen is vreselijk! Maar wat een stoere vent is het ook hƩ :wink: GEwoon heerlijk staan huilen hihi!
Wel jammer dat we elkaar niet in Side zien dit keer, had graag je huisje ff bewonderd. Maar aat vast nog wel een keer komen dat ik daar ben. Met of zonder askim, ik blijf Side heerlijk vinden.
Hoop dat je niet weken lang slecht zult slapen, maar ook weer een beetje went aan het alleen slapen. En 5 weken kunnen idd best lang zijn hoor! Dus geen schuldgevoelens. JUllie zijn natuurlijk al zo lang niet gescheiden geweest, dan zijn 5 week opeens erg lang.
Geniet van Nederland, van je familie en je vriendinnen! Ik zal Side de groeten doen :wink:

@Delali, nog niet cht aan het aftellen… vrees dat het weer zo’n onbestemd gevoel gaat worden hier.
EIgenlijk is er nog niet heel veel veranderd, niet zo heeel veel contact en meneer is ook niet heel uitbundig. Ben benieuwd of ik morgen op mijn verjaardag iets van hem ga horen uit hem zelf.
Griep is gelukkig weg! Afgezien van nog wat gehoest en gesnotter gaat het weer goed!
Verjaardag ga ik niets aan doen dit jaar, komt alleen ff vriendinnetje langs na haar werk.
Heerlijk dat jij goed nieuws hebt gekregen! Wel jammer dat je askim zo afwachtend is en niet zijn keuzes maakt op basis van wat hij wil.
Ik heb niet alles meegekregen denk ik… visum voor 5 jaar? Hij mag 5 jaar blijven bedoel je daarmee?
Ik dacht namelijk dat jullie alleen nog voor een toeristenvisum bezig waren. Loop ik weer achter?
Ik hoop dat die afspraak in Istanbul er heeeeel snel komt, en hij dan lekker naar je toekomt Ʃn op tijd is voor de bruiloft!

Zo volgens mij heb ik nu het hele rijtje weer afgewerkt…

ZOals jullie hebben kunnen lezen bij mijn reacties bij andere meiden, ga ik het over 2 week de laatste kans geven. Hij weet dat nog niet, want dan gaat ie boos worden en vragen waarom ik dan nog wil komen.
Dus ik ga erheen, ga proberen met hem erover te praten (ga er maar weer rekening mee houden dat ik op zoek moet naar hotel) en ga hem dan ook zeggen dat het anders moet gaan wanneeer ik weer in NL ben. Want zodra we samen zijn gaat het goed, is het allemaal leuk en aardig. Maar als ik weer in NL ben vervallen we weer in de sleur van nietszeggende gesprekken, woordenwisselingen etc…
Ik heb veel nagedacht, en ik wil gewoon meer. Ik zie bij jullie dat het ook anders kan, en ik kan het niet langer opbrengen om te weinig energie terug te krijgen. Ik zie iets heel anders voor me bij een relatie… en hoeveel ik ook van hem hou, zo gaat het gewoon niet voor mij.

Pfff wat een lap tekst is het weer geworden. FIjne zondag nog dames!

1 like

Deniz kizi: Bij mij in het dorp hebben ze ook turkse films met ondertiteling in de bibliotheek! Weet niet of je daar lid van bent, maar anders kan je altijd iemand anders zijn pasje lenen.

Isafazli: Ben heel erg benieuwd hoe jij het gehad hebt!

Tamara: meid hoop ook voor je dat je gewoon naar je familie kunt gaan. Verdien je, lekker even er tussenuit! Ben je er al uit of je een berichtje gaat sturen naar ex-askim als je je tussenstop hebt op istanbul?

Wanderlust: Echt super dat je twee sollicitatiegesprekken hebt! Hoorde namelijk laatst dat de banen in het toerisme inderdaad ook niet echt voor het oprapen liggen.

Summie: Nee mijn askim is ook totaal niet fanatiek wat het geloof betreft, al wilt ie soms doen geloven of dat wel zo is. Mijn askim denkt ook dat iedereen in Nederland christelijk is, terwijl ik totaal niet gelovig ben opgevoed en hij vind het dan ook raar dat ik nog nooit de bijbel heb gelezen. Begrijp dat de Islam nu even een moeilijk onderwerp is voor jou. Och meid ik hoop echt niet dat deze situatie jullie uit elkaar drijft! Ik snap wel dat je behoefte hebt aan zijn steun en dat het voor jou ook allemaal lastig is, en dat zou hij ook moeten begrijpen. Maar ik denk ook dat dit voor hem een hele lastige situatie is en zijn eigen gevoelens op dit moment genoeg voor hem zijn. Zoals jij altijd zo mooi zegt tegen mij dat ik mijn askim moet blijven steunen tijdens zijn dienstplicht, denk ik dat jij dat ook moet doen. Het zal heel lastig zijn, maar als jij van deze man houdt en een toekomst met hem ziet, hoe moeilijk dat op dit moment ook lijkt, zal ik niet opgeven.

Delali: Gefeliciteerd met het visum! Heel goed nieuws, maar je kunt er dus nog niet helemaal van genieten… Komt het echt door die situatie met dat gevecht in zijn woonplaats dat hij nu zo is gaan twijfelen? Of is het probleem met zijn familie er altijd al geweest? Ik hoop echt dat hij er voor kiest om naar Nederland te komen, al had die keuze eigenlijk al vast moeten staan toen jullie voor het visum gingen… Zou wel stom zijn, heeft hij straks een visum en komt ie niet… Zijn heel veel mensen die heel graag een visum zouden willen maar het niet krijgen.

LBDSS: meid kop op! Snap dat het afscheid zwaar is geweest en de eerste nacht alleen slapen na zo’n lange tijd natuurlijk ook. Maar hopelijk kun je toch genieten van de tijd samen met je familie! Waarom kon je askim nou eigenlijk niet mee komen naar Nederland? Daar heb ik denk ik overheen gelezen.

Ladyside: Pff meid gun het je echt, maar als het voor jou niet werkt dan kun je er nog zoveel moeite voor doen, maar als het alleen maar van jou kant moet komen schiet het niet op… Ga je weer twee weekjes heen of een weekje dit keer?

1 like

@Ladyside ohw jammer meis dat hij niet zo enthousiast reageerde snap dat je dat aan het twijfelen brengt. Maar denk dat je het misschien wel moet zeggen dat je jullie een goede kans wilt geven dan weet hij dat hij iets moet veranderen wil hij jou niet kwijtraken…ja we worden wat ouder he dan weet je goed wat je wel en niet wilt ;)…mijn oma’s zusje was bij mijn zus omdat ze niet naar de trouwerij kunnen komen. 62 jaar getrouwd en nog genieten van het leven met elkaar. Dat wil je! Niet zozeer die 62 jaar dat wordt lastig maar wel echt samen een metgezel een partner waar je echt mee samen bent. Ik ervaar dat wel echt bij mijn askim maar hij moet wel dootzetten… :(. Nee meis we hebben dr TEV procedure doorlopen dus dat is een verblijfsvergunning voor vijf jaar. Omdat zeker is dat ik daar niet heen kan zou een toekomst samen hier zijn. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt morgen en dat je aşkım extra lief voor je is :).

@Kardelen dankje nee ik geniet nog niet van het blije nieuws hij wil nog niet dat ik een afspraak maak in Istanbul hij laat het me binnen twee dagen weten. Volgens mij redden we het dan sowieso niet maar wat kan ik doen. De twijfels bij aşkım zijn er idd vanwege dat gevecht binnen zijn familie en de angst dat die andere familie terugkomt om wraak te nemen. Hij voelt dat hij zijn familie moet beschermen al zie ik niet goed wat hij kan doen zolang ze niet terugkomen en misschien komen ze wel nooit terug dus ja…ja zou zeker stom zijn als hij niet komt. Zouden nu eigenlijk zo blij moeten zijn en alles in gang moeten zetten. Maar hij moet dan wel de stappen zetten. Ook ik kan het niet alleen…

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Even n aankondiging de app doet t niet meer op me android telefoon!
En wist me wachtwoord niet meer en wist niet op welke email ik welk account had haha! Nu heb ik perongelijk me oude account geactiveerd dus heb weer een S’je minder in me naam :stuck_out_tongue:

Summie ik had iets geschreven naar je hier maar vind t niet terug! Hele dikke knuff voor jou! Misschien moeten jullie elkaar even wat ruimte geven een break van mekaar alles op n rij zetten! Zijn situatie zal lastig blijven voorlopig en als mensen een rotsituatie hebben vergeten ze soms dat andere mensen ook zich rot kunnen voelen :wink: ik denk niet dat t game over is! Miss eventjes op de pause button drukken :wink: knufff
En ja ik ga heerlijk genieten met iedereen hier! Das weer t voordeel :slight_smile:

Delali wow wat leuk dat je visum gelukt is! Hoop dat je askim snel gaat afspreken!
Ja waren de grenzen maar open! Askim voelt zich gewoon opgesloten in zijn land! En ja we geven super veel om elkaar en zijn gewoon te gewend aan elkaars aanwezigheid! Maar gelukkig ben ik suuuuper druk dus heb veel afleiding en leuke dingen! Dus ik geniet wel :slight_smile:

Haha ladyside jaa hij ziet er stoer uit maar als t om ze meisje gaat is t een watje hoor! Gisteravond moest askim weer heel hard huilen dat hij schreeuwde dat die voor volgende week n ticket terug voor me ging halen! Best schattig :slight_smile: maar ik ga lekker genieten en hopen dat askim snel werk heeft haha!
Jaa doe ze maar de groetjes daar! En je zal me nieuwe huisje vast wel zien :slight_smile: wel jammer dat t nu niet kan haha!

Het is logisch dat je meer wilt qua contact vooral als je weet dat t anders kan! Denk dat n goed gesprek zeker zal helpen! En je moet nooit aankondigen bij n turk dat je wil praten dan kunnen ze zich voorbereiden om weg te rennen haha! Veras ze ermee werkt t best heb ik gemerkt :slight_smile: hopelijk gaat je mannetje het nu begrijpen en ook echt veranderen want jullie zijn leuk samen :slight_smile:

Kardelen askim kon niet mee omdat niemand garant kon staan en askim geen spaargeld heeft (hij heeft jaren geld naar ze familie gestuurd) heel veel gezeur en niet gelukt dus en zijn nog een paar dingetjes die k hier niet wil zeggen haha :wink: maar tsja de eerste nacht is t zwaarst denk ik zelf! Zal vanzelf makkelijker zijn en heb zoveel te doen de tijd zal super snel gaan :slight_smile:

Update askim heeft nog geen werk en begint depri te raken nu al! Hij kan niet lang stil zitten dan word die al gek en hij mist mij verschikkelijk! Hij moest gisteravond heel erg huilen en zei dat die een ticket voor me ging boeken om terug te komen voor volgende week al! Want hij kon t niet! Super lief natuurlijk maar ben terug gekomen voor de kerst natuurlijk :slight_smile:
Vandaag lekker naar de familie geweest en de stad en morgen weer lekker shoppen met me mama en de rest vd week zit ook al helemaal volgeplanned haha :slight_smile:
En volgens askim ben k over 31 dagen alweer terug :wink:

1 like

Hee meiden!

@egwene fijn dat je je askim weer even gesproken hebt! En soms is het ook fijn om elkaar gewoon even te zien!

@littleone gaat het al wat beter? Geen steken meer?! Hoop dat je lekker een ā€˜rustig’ weekje vrij hebt gehad! Jammer dat het allemaal nog niet wil lukken met een huisje en de papieren hoop voor je dat het snel allemaal in orde is!

@bianca wat jammer dat het contact zo oppervlakkig is en dat je niet zijn kant op kan gaan… Hoe is het nu meid? Het contact al weer beter of?

@tamara ik hoop dat het ook rustiger daar is als je er naartoe gaat! Het gaat idd met ups en downs maar gelukkig gaat het nu al wel wat beter toch? En lastig zeg dat je dat appje kreeg…

@miloutjuhh wat rot dat het nog steeds niet gelukt is met het aanvragen van het ikamet, hopelijk is het snel geregeld en is morgen allemaal in orde! Nee idd echt dichtbij is het niet maar het is idd al dichterbij dan Nederland haha, ja het lijkt me een super uitdaging, ben wel aan het zoeken maar wil nog niet meteen een overhaaste beslissing nemen aangezien ik net gestopt ben met school. Volgens mij heb je idd een redelijk oud lijstje gepakt:) mijn verjaardag is 20 december en sinds wanneer ik samen ben met askim dat is nog een dingetje haha askim zegt sinds 4 augustus 2010 maar het is een tijdje uit geweest maar hij zegt ja we zijn sinds 2010 samen dus ik leg me er maar bij neer haha :wink:

@summie ik ben 20 jaar ( volgende maand 21 haha ) m’n school is echt einde verhaal… Heb m’n zus meegenomen naar het gesprek die was boos geworden maar het blijft zoals het is… Ik vind het natuurlijk wel jammer maar ik probeer er het beste van te maken! Jaa ik probeer eerst lekker na te denken wat ik nu precies wil… Het blijft een lastige situatie bij jou, dikke knuffel meid! Ondanks alles blijf je sterk, heeft die al op jou mail gereageerd? Soms kan het ook even fijn zijn om je hart te luchten via een email zodat je alles kan opschrijven wat je voelt! Hoop dat jullie samen een goed gesprek kunnen hebben en dat jullie ondanks alles er toch samen uitkomen, en zoals delali zegt je bent de grens overgegaan voor die liefde ik hoop dat alles goed komt meid!

@isafazli ben benieuwd naar je verhalen! Hoop dat je een super tijd samen hebt gehad!

@LBDS jij weer in het koude kikkerlandje, afscheid nemen is nooit leuk meid, en je zeurt niet! 5 weken is ook best lang hoor en al helemaal na dat jullie al zo lang samen zijn geweest! Balen dat je askim nog geen werk heeft kunnen vinden… Geniet van je tijd in Nederland meid want voor dat je het weet is de tijd alweer voorbij hihi. Lekker al een druk weekje helemaal vol gepland dus?! Leuk!

@delali ooh meid ik ben zo blij voor je! Ik hoop alleen dat je askim ook snel zijn keuze maakt om te komen en alles in orde te maken, hopelijk nog voor de bruiloft van je zusje! Ik dacht eerlijk gezegd ook dat jullie bezig waren voor een toeristenvisum hihi heb dus niet goed op zitten letten.

@ladyside dus nog niet echt bewust aan het aftellen? Ik hoop voor je meid dat alles goed komt, en ik snap heel goed hoor dat je eens duidelijk met je askim moet praten als je daar bent, ik hoop dat het beter word als je weer terug bent in Nederland want zoals het nu gaat, gaat het niet werken voor jou.

Zo weer alles bijgelezen hihi!

Druk weekendje achter de rug, gisteren een dagje opgepast en vandaag een dagje naar de dierentuin en uiteten geweest Samen met mijn vader en zussen en nichtjes en neefjes voor Sinterklaas! Verder gaat alles goed, nog veel aan het na denken wat ik nu precies wil, askim vind het au pair wel nog steeds niks haha, maar hij gaat voor de zomer werk voor mij zoeken zo dat we een paar maanden samen kunnen zijn! Ook wil die dan samen een huisje huren in manavgat! Ben benieuwd of dit allemaal gaat lukken, ben zelf ook wel al op zoek naar werk.

Fijne avond meiden! X

1 like

Lovato als jullie samen willen huren kan je t best in de winter iets huren dan zijn de prijzen goedkoper!! En is er meer beschikbaar hoe meer je richting t seizoen gaat hoe meer t vol raakt :wink: wel super leuk dat je daarheen wil gaan! Bereid je voor op t werken hoor in een hotel kan erg pittig zijn :wink:

Jaa ik baal super dat die geen werk heeft! Hij had vandaag iets in Evrenski gevonden maar hij heeft geen motor meer en ze hebben geen service busjes dus hij kan daar nooit komen! Erg balen dus! Hij slaapt wel opeens stukken vroeger! En ik steeds proberen hem vroeg naar bed te krijgen toen k er was lukte nooit nu slaapt meneer al om 10uur hahaha! Elke keer als we skypen heeft askim rode oogjes! Ik heb t minder moeilijk dan hem, maar door hem zo te zien heb ik t moeilijk haha!

@Kardelen: Ik ga dit keer weer 2 week. Scheelde maar 20 euro voor een week, dus die keus was snel gemaakt. Nu hopen dat het de goede keus is geweest. :wink:

@Delali, ik ga het pas zeggen wanneer ik bij hem ben, want als ik dat nu ga doen gebeurd denk ik waar LBDSS me al voor waarschuwt. En volgens hem is er nog steeds helemaal niets aan de hand.
Aaah 62 jaar samen?! Dat ga ik idd niet meer redden :wink: Maar gewoon zo’n band hebben met iemand, oud worden met elkaar en de beste maatjes zijn. En misschien wil ik teveel, en zie ik het allemaal te sprookjesachtig in… maar ik denk dat een goede relatie toch echt wel meer is dan wat ik nu heb.
Ooooh wow! Gewoon je mannetje voorgoed bij je! Ik hoop dan echt voor je dat hij heel snel deze kant op kan komen, dat hij het gevecht met zichzelf gaat winnen en een keus kan maken.

@LBDS(S) whahahaha dat is ook echt weer iets voor jou hƩ met dat inloggen!
GEweldig dat je mannetje een ticket voor je wil kopen om terug te komen. Jullie moeten even door de zure appel heen, en dan went het wel ietsje meer denk ik.
Wel balen dat er nog geen werk is. Kan ie ook niets in de bouw vinden, of is dat momenteel ook drama? Weet dat veel in de bouw gaan tijdens wintermaanden.
Ik ga idd niet vertellen dat ik met hem wil praten, want zoals jij al zei gaat dat dan niet goedkomen vrees ik. Maar in September heb ik het goede gesprek ook geprobeerd, en daarna is het helaas niet veel veranderd. Dus ben benieuwd wat deze overval met hem gaat doen. We zijn idd leuk samen!! (vind ik) :wink:

@xlovato, rot dat het helemaal niet meer goedgekomen is met school. Dus alle vacatures uitpluizen, winkels bij langs en uitzendbureau’s lastig vallen… kan me leukere dingen bedenken!
Hoop voor je dat je snel iets leuks vind!

Goeieavond meiden allemaal,

Summie allereerst een hele warme knuffel!! Wat moet jij het moeilijk hebben!! En die afstand helpt natuurlijk voor geen meter… Hoop dat hij ondertussen al gereageerd heeft op je mail! En dat hij eens goed luistert naar je, en je de uitleg geeft die je nodig hebt en verdient, hij moet begrijpen dat het voor jou even moeilijk is als voor hem!! Knuffel!!! En je weet dat je je niet moet verontschuldigen als je je hart wilt luchten, aub meid doe maar, krop het zeker niet op!!

Lbdss leuk dat je goed bent aangekomen, en dat je je amuseert. En dat missen is volkomen normaal, die 5 weken zijn zo om, voor je het weet lig je alweer in zijn armen;)

Miloutjuuuh hoe is het ondertussen met je ring? Die al teruggevonden?
Hoop dat je vergunning morgen helemaal ok is! Good luck!

Delali heel blij voor jullie dat het visum goedgekeurd is, dan nog ineens voor 5 jaar. Nog niet wanhopen, is normaal dat hij nog eens met zijn familie wilt praten, die hangen echt aaneen. Zou leuker zijn voor hem als hij een zegen krijgt! Hoop dat je vlug meer weet!!

Kardelen hoe is het met jou?

Tam082 hoop dat het rustig blijft en je er even tussenuit kan naar je familie! Leuk dat je je ex schoonzusje hebt gehoord, alhoewel dat wel heel dubbel zal aanvoelen! Ga je hel iets laten weten over je tussenstop? Knuffel meid! Beterschap met je schouder!

Ladyside leuk dat je hebt geboekt, dat je toch de stap zet om te kijken hoe of wat. Hoop dat je eruit komt meid en dat jullie goed kunnen praten!

Egwene ook jij nog verder aan het aftellen? Hoe is het anders nog met jou?

Xlovato: toch maar balen van je school! Zijt dan nu al zo ver, en eerst goedkeuren en dan toch afkeuren, rare situatie… Maar zo heb je toch tijd om alles te laten bezinken en kan je al aan je toekomst met je aşkın denken. En als je dan toch ginder wilt werken, kan je ook al rondkijken voor werk ofzo!!

Civciv blij dat je van je koppijn afbent!!

Wanderlust blij je eens te zien passeren, succes op je sollicitaties!!

Bianca hoe is het met jou? Al wat meer contact met je vriend?

Tam198 ja een meeting lijkt me wel leuk!!! Hoe is het met jou?

Littleone hoe is het met je? Hoop dat de rust je wat goed heeft gedaan en dat je ondertussen al wat meer hebt gehoord van de papieren!

Update van mij:

weet niet goed waar ik moet beginnen, heb een hele goeie week gehad, met ook een paar mindere momenten. Hij hield wel meer rekening met me en heeft wel goed voor me gezorgd.
Heb de eerste dag een ring gekregen met een aanzoek.
Hebben ook veel tijd met familie doorgebracht en een 2tal dagen zonder, omdat ik dat wou.
De nicht blijft wel rondspoken. Blijft maar verdacht. Wist berichten alhoewel hij me belooft dat niet te zullen doen, verzet zich opeens van plaats als zij smst…

Normaal ga ik in januari terug…

Dat is het in het kort…

Grtjes meiden en allemaal knuffel!!!

2 likes

Goedemorgen meiden

@civciv
Dank je wel…ik hoop het ook maar het zoeter somber uit we wachten deze week even af
Hoe is het met jou.

@miloutjuhh
Hoe gaat het nu met jou? Is het gelukt
Ja inderdaad heel lastig en moeilijk…ik heb geantwoord maar niet veel op het berichtje ingegaan dat het met niet goed gaat… D’r na kreeg ik allemaal apjes met poppetjes en foto’s van hun jongste dochter ppfff werd d’r dan ook niet makkelijker op maar goed

@summie
Hoe is het nu meid? Ppff jou situatie is ook niet echt makkelijk zeg bah…denk vooral goed aan jezelf meid
Ik hoop dat jullie een goed gesprek kunnen hebben, en dat je antwoorden op je vragen krijgt want daar heb je recht op
Ik hoop zo dat jullie hier samen uit komen ik gun het je zo
Hele dikke knuffel
Ik baal inderdaad ontzettend van die schouder dacht dat ik mijn portie wel heb gehad kwa ziekenhuis maar helaas…ik had altijd wel last nog maar andere pijn was het zeg maar ook werk ik wel gewoon maar na een dag verneem ik hem Ooohh zo goed en dat ik mijn arm nog steeds niet in de lucht kon doen zei ook als iets dat het niet klopte maar goed ik ben geen dokter
Lang verhaal kort te maken mijn sleutelbeen en nog zon gewricht komen tegen mekaar aan wat dus wrijving pijn etc veroorzaakt… Heb een spuit gehad boel zit in de tape en 5 dec terug… Al met al weet ik gewoon wat me weer te wachten staat :frowning: helaas…

@delali
Wat super zeg dat jij goed nieuws hebt gekregen maar wel ontzettend balen dat je Askim nog zo in twijfel zit over hoe en wat…ik hope het dat hij d’r voor gaat en je de juiste antwoorden geeft…hij moet het inderdaad doen alleen kan je het niet ook al heb jij de keuze al genaakt
En vooral dat hij hier gauw bij je is en jullie samen alle feestdagen doorgaan…ik gun het je echt
Verder gaat het wel van Askim heb ik niks gehoord maar wel van de familie in Istanbul dat maakt het toch weer even moeilijk
Het examen was verschrikkelijk bah haha vind het nog steeds belachelijk dat we dit moesten doen…ik bedoel ik ben geen juf en werk gewoon in het kinderdagverblijf maar ja het kwam van de gemeente uit…ik ben heeeeeeel benieuwd naar de uitslag maar dat is afwachten nog

@ladyside
Ook via hier nog ff GEFELICITEERD meid…hopelijk heeft je Askim zich al even laten horen
Super dat je geboekt hebt…ik hoop dat jullie er samen uitkomen en je met hem goed kan praten…vind het ontzettend knap van je en hoop dat je gewoon bij hem kan blijven
Maar denk wel goed aan jezelf als het voor jou zo niet werkt houd het op hoe moeilijk ook
Dikke knuffel
Het was inderdaad niet makkelijk zon sms’je maar ja…heb gewoon geantwoord etc gister kreeg ik nog weer een foto van d’r heb niet teveel over ex Askim gehad of gevraagd dat kan ik gewoon niet
Nee ik doe inderdaad geen studie dit is iets van de gemeente echt belachelijk maar ok haha
Schouder gaat niet zo dat is even afwachten net als onze reis naar Palastina

@kardelen1
Dank je wel meid ik hoop het ook echt wil graag weg rond die stomme periode…maar het is nog steeds even afwachten
Eerlijk gezegd nee ik weet het niet nog blijft lastig ik denk dat ik gewoon kijk hoe ik me dan voel
Hoe is het verder met jou?

@xlovato
Het gaat nog steeds op en af ene moment zo andere zo…ik merk dat mijn verdriet nog erg diep zit en dat gaat tijd nodig hebben
Fijn dat het tussen jullie goed gaat… Au pair lijkt me erg leuk maar helaas was ik op veel sites al te oud ttsss haha
Belachelijk van je school zeg gewoon erg

@isafazli
Klopt het is dubbel maar wel lief van ze ook een teken dat ze me niet zijn vergeten
Ik weet nog niet wat ik ga doen wacht het even af
Gelukkig is je week goed gegaan en alweer terug in januarie dus je hebt iets om naar uit te kijken…en het aanzoek heb je beantwoord??

Update van hier
Lekker weekend gehad vrijdag uit het werk even wezen shoppen
Zaterdag de action leeg gekocht haha en gister mijn huis een beetje veranderd en lekker mijn serie gekeken helaas is het weekend zo weer voorbij
Vanmorgen nog even vrij en vanmiddag werken tot half 7 en de rest van de week gewoon hele dagen…
Fijne dag meiden

1 like

• Yildiz 1 december Ankara nog 7 nachtjes
  • Ladyside 9 december Side nog 15 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 25 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 28 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 33 nachtjes

******BACK AT

• deniz kızı 26 november
  • yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Goedemorgen dames

@ Isafazli dank je wel! Fijn dat het beter is gegaan. Hij doet al meer moeite en ja die ene kwestie… Blijf goed naar je intuitie luisteren. Als die nicht meer te betekenen heeft valt hij vanzelf wel een keer door de mand. Geniet van het moment en de rest zie je later wel toch?

@ Tamara082 met mij gaat het goed. Verdorie weer in de tape het zit je ook niet mee. Heel veel sterkte!

@ Delali wauw 5 jaar! Wat een luxe! :wink: Ik hoop dat meneer komt en dat zijn familie hem dat ook gunt. Hij verdwijnt uiteindelijk niet voorgoed uit hun leven en met zijn salaris straks in Nederland kan hij makkelijk een ticket naar huis kopen en als hij dan regelmtig wat euro’s naar ze opstuurt draaien ze helemaal bij dat weet ik zeker :slight_smile:

@ Summie meid wat een situatie. Maar ik vind hem wel een beetje een slappe worst. Hij hoeft niet te doen wat hij nu doet als hij dat niet wilt dus dat doet hij zichzelf aan. ( je snapt wel wat ik bedoel wil het hier in het openbaar niet rechtuit opschrijven) Ik vind dat jij degene bent die het het zwaarste heeft. Jij moet alles maar accepteren. Ik wens je veel sterkt en het klinkt makkelijk maar hou je met andere dingen bezig zodat je er nu een beetje afstand van kan nemen. Het jaar is al bijna uit en dan duurt het ook niet meer zolang voordat alles goed zal komen. Sterkte en een knuffel.

@LBDSS - S :wink: Lekker in Nederland bij je familie! Haha jou askin is toch ook een zacht eitje. Misschien dat het over een week beter gaat dan is hij weer een beetje aan deze situati gewend. En die ik denk inmiddels 30 dagen zijn voorbij voordat je het in de gaten hebt.

@ Xlovato Wat een kloteschool is dat! maar nu ligt wel weer de wereld voor je open je bent vrij! En dan die plannen die jullie aan het maken zijn heerlijk hoor! Veel succes!

Civciv heeft niet zoveel te vertellen. Alles is weer goed geen zombiehoofd meer. Vandaag de laatste papieren voor toeristenvisum verzonden en dan hoop ik binnen 2 weken goed bericht te krijgen. Ziet er wel goed uit in ieder geval maar wat een geregel steeds je krijgt er een punthoofd van.

Hier schijnt het zonnetje ik hoop bij jullie ook!

2 likes

Wow! Askim heeft iets goed te maken :wink: Of heeft eindelijk door dat een dame aandacht nodig heeft haha!
Een bericht op mijn eigen FB, een privĆ©bericht Ć©n een geschreven felicitatie op het strand! De openbare dingen helaas niets met enig liefdesuiting erbij… maar alles beter dan niets! :smiley:

Lang leve de verjaardags herinnering op Fb :wink: DIt moest ik gewoon ff melden!