hey meiden,
@Tamara, ik hoop dat jullie rustig richting de familie kunnen gaan in December!
Examen Nederands? Jij werkte toch alleen maar en deed geen studie ernaast toch?
Balen dat het met je schouder nog steeds niet zo geweldig gaat, hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden, en dat het allemaal weer normaal gaat functioneren.
Lastig lijkt me zoān appje van je schoonzusje. Vooral dan ook om te lezen dat het met hem ook niet zo geweldig gaat. Hij zal jou ook wel net zo hard missen als jij hem, vooral omdat het niet zijn eigen keus is geweest. Toch blijf ik nog steeds hopen op een klein wondertje ( of groot wonder ) met een goede afloop.
@Wanderlust, wat goed zeg dat je 2 sollicitaties hebt! En dat in deze tijd. Heb je nog een voorkeur van 1 van beide, of maakt het niet uit als je maar ƩƩn van de twee gaat krijgen??
Heel veel succes morgen en dinsdag!
@Milouthuhh, Aaah wat rot dat je je ikamet nog niet hebt kunnen aanvragen, en wat gaat dat op een rare manier! Hoop dat je hem snel in je bezit hebt!
Ik heb idd maar geboekt, hij reageerde niet heel uitbundig, maar dat doet ie al maanden niet meerā¦
Hij moet het gaan inzien dit keer, anders is het echt klaar. Ik ga het echt een laatste kans geven, en daarna voor mezelf kiezen.
@Summie, oooh meis ik snap heel goed dat je er moedeloos van aan het worden bent! Wel heel goed dat je je hart hebt gelucht via de mail. Zo heb je toch kunnen zeggen hoe je erover denkt, zonder dat je het in een gesprek moet doen en dan misschien niet op de juiste woorden kunt komen.
Ik hoop echt dat hij begrijpt hoe jij je voelt, en hoe zwaar het is voor je.
En hoe moeilijk ook, als je alles hebt geprobeerd en je er zelf zwaar aan onderdoor gaat dan is het soms beter om de meest lastige beslissing ooit te maken.
Dat deel begrijp ik misschien ook wel erg goed, al is mijn situatie niet met die van jou te vergelijken.
Zoals ik net al bij Miloutjuh schreef ga ik nu idd weer heen, maar wel om het een laatste kans te geven. Ook ik ben opā¦
DIkke knuff voor jou!!
@Littleone, heeft je weekje rust geholpen? Voel je je al iets beter? WEl fijn dat het ondanks alle pijnen wel goed gaat met die kleine.
Balen dat al dat papierwerk niet opschiet, en het huisje zoeken ook niet. Hoop dat het allemaal snel goed gaat komen.
@Isafazli, Ook hier erg nieuwsgierig naar je mooie verhalen! EN vooral naar het ring verhaal!!! 
@LBDSS, aaaah afscheid nemen is vreselijk! Maar wat een stoere vent is het ook hƩ
GEwoon heerlijk staan huilen hihi!
Wel jammer dat we elkaar niet in Side zien dit keer, had graag je huisje ff bewonderd. Maar aat vast nog wel een keer komen dat ik daar ben. Met of zonder askim, ik blijf Side heerlijk vinden.
Hoop dat je niet weken lang slecht zult slapen, maar ook weer een beetje went aan het alleen slapen. En 5 weken kunnen idd best lang zijn hoor! Dus geen schuldgevoelens. JUllie zijn natuurlijk al zo lang niet gescheiden geweest, dan zijn 5 week opeens erg lang.
Geniet van Nederland, van je familie en je vriendinnen! Ik zal Side de groeten doen 
@Delali, nog niet cht aan het aftellen⦠vrees dat het weer zoān onbestemd gevoel gaat worden hier.
EIgenlijk is er nog niet heel veel veranderd, niet zo heeel veel contact en meneer is ook niet heel uitbundig. Ben benieuwd of ik morgen op mijn verjaardag iets van hem ga horen uit hem zelf.
Griep is gelukkig weg! Afgezien van nog wat gehoest en gesnotter gaat het weer goed!
Verjaardag ga ik niets aan doen dit jaar, komt alleen ff vriendinnetje langs na haar werk.
Heerlijk dat jij goed nieuws hebt gekregen! Wel jammer dat je askim zo afwachtend is en niet zijn keuzes maakt op basis van wat hij wil.
Ik heb niet alles meegekregen denk ik⦠visum voor 5 jaar? Hij mag 5 jaar blijven bedoel je daarmee?
Ik dacht namelijk dat jullie alleen nog voor een toeristenvisum bezig waren. Loop ik weer achter?
Ik hoop dat die afspraak in Istanbul er heeeeel snel komt, en hij dan lekker naar je toekomt Ʃn op tijd is voor de bruiloft!
Zo volgens mij heb ik nu het hele rijtje weer afgewerktā¦
ZOals jullie hebben kunnen lezen bij mijn reacties bij andere meiden, ga ik het over 2 week de laatste kans geven. Hij weet dat nog niet, want dan gaat ie boos worden en vragen waarom ik dan nog wil komen.
Dus ik ga erheen, ga proberen met hem erover te praten (ga er maar weer rekening mee houden dat ik op zoek moet naar hotel) en ga hem dan ook zeggen dat het anders moet gaan wanneeer ik weer in NL ben. Want zodra we samen zijn gaat het goed, is het allemaal leuk en aardig. Maar als ik weer in NL ben vervallen we weer in de sleur van nietszeggende gesprekken, woordenwisselingen etcā¦
Ik heb veel nagedacht, en ik wil gewoon meer. Ik zie bij jullie dat het ook anders kan, en ik kan het niet langer opbrengen om te weinig energie terug te krijgen. Ik zie iets heel anders voor me bij een relatie⦠en hoeveel ik ook van hem hou, zo gaat het gewoon niet voor mij.
Pfff wat een lap tekst is het weer geworden. FIjne zondag nog dames!