Hey lieve meiden het is heeeel lang geleden dat ik hier heb meegeschreven lees en leef nog altijd wel mee [emoji6].
LBDS top meid dat je het zo hebt aangepakt goede tip van Civciv soms is het de enige manierā¦Hoop dat hij het zelf verteld zal jou ook een beter gevoel geven maar de waarheid komt boven tafel en jij bent niet langer de boe-vrouw zo hoort het
@Ladyside meis heel veel respect hoe jij de dingen oppakt en blij voor jou dat er een klein blobje in je groeit. Geniet van dit mooie wonder en laat de rest op je afkomen. Schud minder belangrijke zaken van je af. Geniet van je zwangerschap!
@Summie meis hoe is het met je. Je schreef laatst dat je ex askim op je overkwam als een egoistisch mannetje. In welke zin bedoelde je dat? Kun je het wat afsluiten? Hahaā¦de blanke man kan mij ook niet bekoren maar ja wie weet wat de toekomst mag brengenā¦
Ik vind het sterk hoe je je er steeds weer doorheen slaat en een lief en verstandig woord voor iedereen hebt hier
@Lisatje woww meis ik was onder de indruk van jouw verhaalā¦het kan dus wel en alles staat en valt met hoe sterk je askim isā¦top meid dat het voor jullie goed uitpakt ik kan alleen maar dromen van zo een wonder
@Egwene ik geniet van je eindelijk zo positieve liefdevolle ervaringen met je askim na het lange wachten wordt je geduld eindelijk beloond
@Deniz kizi meis wat maak jij een hoop mee in korte tijd. Super dat je nieuwe askim zo gek op je is maar hij loopt idd een beetje hard van stapel ;). Neem de tijd meis geen haast als jullie zeker van elkaar zijn geniet dan lekker van dit moment en neem een stap tegelijk
@Miloutjuh jij hebt ook weer een heerlijke tijd gehad las ik fijn he. Alleen dat afscheid hoop dat het gauw niet meer hoeft en je askim bereid is overal met je mee te gaan
@Tamara meis ik blijf jou enorm sterk vinden moet maar zien of t mij lukt me er zo doorheen te slaan als t straks definitief afgesloten zou zijn. Maar je moet door dat zal ik ook moeten maar blijft heel moeilijk
@Isa meid jij hebt een mooie tijd gehad heel anders dan bij de familie, fijn! Hebben jullie ook gesproken over de toekomst wat zijn jullie plannen?
@Civciv jij bent ook echt een powervrouw he daar kan ik nog wat van leren zo iemand voor t blok zetten vind ik heel moeilijk al ga ik er nu ook aan geloven vind t echt knap. Mooi ook hoe je LBDS daarmee verder helpt. top!
@Turkijelover ook lekker plannen eindelijk naar Turkije met de kleine man heerlijk iets om naar uit te kijken
ik ben ongetwijfeld meiden vergeten sorry ben er niet helemaal bijā¦
Ik heb een tijd terug gezegd dat ik het wilde afsluiten met mijn askim omdat hij het visum heeft laten verlopen en heeft gezegd niet te kunnen komen. We hebben nog steeds contact vaak niet heel gezellig maar de liefde is nog wel heel sterk. Hij zegt niet zonder me te kunnen leven. Ik ben nu in Marmaris op het balkon in de zon van het hotel en hij is onderweg hierheen. Hij wilde praten face to face. Ik vraag me af of het zin heeft want het enige waar we het over zouden kunnen hebben is een verandering bij hem dus toch met me trouwen en dan zien hoe de familie reageert of me erheen brengen en zeggen ik ga met haar trouwen. Beetje een soortgelijk ultimatum anders ben ik weg en is hij me kwijt en dan ook echt. Vrienden blijven lijkt me onmogelijk en dan kom ik nooit van hem los. Hem blijven zien daarna kan evenmin. Ik ben benieuwd wat er de komende week gaat gebeuren het is erop of eronder en begin nu wel erg nerveus te wordenā¦wish me luck girls [emoji8]
Groetjes!