Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Isa meid hoe is het met jou? Ik ben heel nieuwsgierig…

Summie: :wink: met mij is alles goe dank je, en met jou?
Ik heb een leuke week gehad, hij was toch wat relaxter en ontspannender dan in zijn thuisomgeving.
Het profiteren was er ook, maar toch een heel stuk minder dan laatst. Zo komt hij toe voor een week en heeft hij niks mee buiten zijn gsm en oplaadkabel. En die gsm gebruikt hij wel heel veel voor facebook, overal waar free wifi was, gebruikte hij die ook, tot vervelens toe.
Hij is vandaag ook opnieuw aan het werk, dit in zijn thuisgemeente, aan de gemeente zelf, hij zegt me dat het niet veel betaalt, maar ik heb geen idee wat een normaal inkomen is ginder, het lijkt me idd wel heel weinig. Heeft iemand een idee wat men normaal verdient ginder?

Vele knuffels

dankjewel voor je mooie lieve woorden Summie ga er een beetje van blozen [emoji4]. lig wel even in een deuk hahaha ik hoop ook dat blijkt dat we allebei ballen hebben en deze laten zien [emoji16]. Ik hou jullie op de hoogte ik denk trouwens sowieso niet dat ik de komende week ergens anders naartoe ga dan naar marmaris hij woont aan de andere kant van het land en mijn visum loopt 25 maart af samen met paspoort dus verlengen is geen optie. Dus no worry’s…[emoji8]. Eerst maar even elkaar na 5,5 maand van stress elkaar goed in de ogen kijken en een goed gesprek face to face…

Isa meis dat facebook daar zou ik me erg aan irriteren je spendeert veel geld om bij hem te zijn hij brengt niks mee ok de vraag of hij het heeft en hoeveel maar dan mag hij toch wel met zijn aandacht volledig bij jou zijn. Hoop dat dat er ook meer als voldoende is geweest voor je. Knuff terug

Isa,meid open je ogen zelfs nu zonder familie heeft hij niet alle aandacht voor jouw en wat doet het ertoe wat normaal is om te verdienen daar, hij blijft van je profiteren,zo blijkt.

Delali,sterkte hoop dat jullie eruit gaan komen.

Ja heb het toch ook genoeg over gehad over zijne fb en het feit dat hij niks mee had… Hij zet ook nooit uit zichzelf een foto van ons twee op zijne fb, wel genoeg van hem.
Vandaag is zijn eerste dag.

Lieve Isafazli,
Heeft iemand weleens tegen jou gezegd dat jij goed, mooi en bijzonder bent?
Dat jij goed bent zoals je bent en dat je mag zijn zoals je bent?
Lieve meid ik ken je niet persoonlijk maar uit jouw woorden lees ik wat een prachtig, mooi en een groot hart jij hebt!
Jij bent oprecht een wereldwonder die vol passie de liefde die ze in zich heeft deelt met de buitenwereld.
Maar lieve meid al hoe groot jouw hart ook is en al hoeveel liefde jij ook kan geven op een bepaald moment is het op.
Jij kunt in het leven niet alleen maar geven misschien moet jij gaan leren dat je ook mag ontvangen!
Want jij hebt ook de liefde, aandacht, warmte en respect van een ander nodig!!!
Zonder wederzijds te geven en te nemen kan er nooit een goede balans ontstaan!
Ik weet dat je sterk bent, ik weet dat je vecht, maar voorkom alsjeblieft dat je leven helemaal in onbalans raakt!
Dus vraag alsjeblieft jezelf af wat heb jij nodig en krijg jij wat je nodig hebt?
Waarom zou zo’n geweldige lieve meid met zo’n mooi groot hart in hemelsnaam akkoord gaan met minder dan dat ze verdiend?
Meid je bent een kanjer, iemand met een groot liefdevol hart, maar leer alsjeblieft ook lief te zijn voor jezelf!!! Hopelijk kun je vanuit dat standpunt bepalen wat voor jou de beste manier is om verder te gaan met je leven… :wink:

4 likes

Dank je summie

Oooh ik ben alles vergeten wat iedereen heeft geschreven, maar 1 ding is me bijgebleven, en ben ff heel erg benieuwd naar hoe de ontmoeting van Delali is gegaan!
Meid, wat super dat je naar Marmaris bent gegaan, en dat je een poging gaat doen om face to face te praten. Ben je alleen daar of met een vriendin?? Ondanks de moeiijke momenten, probeer daar ook heeeeeeerlijk te genieten! Xxx

Hier een veel te druk weekend gehad, en nu pas total loss…dus niets blijft hangen.
Morgen de pretecho :smiley: En hopen dat ik dan weet wat het gaat worden :slight_smile:

Aaaah zo lief, mijn buurman komt net hier en vraagt of ik al gegeten heb… nee nog niet! Zegt ie dat ie zometeen iets komt brengen! Ben benieuwd wat het is, gister rook het in ieder geval heeeeeerlijk vanuit hun huis. FIjn die multiculti buren :slight_smile:

Isa: Geen dank…de woorden die ik schreef zijn 100% oprecht. Hopelijk begrijp je wat ik hiermee probeerde te zeggen. Meid probeer voor jezelf te kijken naar hoe is de balans in jullie relatie? Is er voor jou een goede balans tussen het geven en ontvangen? Ontvang jij wat je nodig hebt? En krijg je wat jij verdiend? Ben jij op echt gelukkig met je askim? Zie ik kan hierop geen antwoorden geven. En mijn mening telt niet de enige die hier echt eerlijk antwoord op kan geven dat ben jezelf. Ik kan alleen vertellen dat jij een man verdiend die jou op handen draagt en die liefdevol en respectvol met je omgaat!!! Waarom zou je met minder akkoord gaan? Meid jij bent het waard bent!!!

LadySide: Oohh wat lief dat je buren zo zorgzaam voor je zijn. Wat heb je gegeten en was het lekker? Dus morgen de dag van de echo. Een spannend moment lijkt me. Is dit dan ook meteen de 20weken echo of gewoon even een echo voor de fun? Ja sorry ik ben even kwijt hoe ver jij bent in je zwangerschap. Pas wel goed op jezelf meid! En geniet morgen van het bijzondere moment dat jij jouw wondertje weer effe mag bewonderen. Gaat er iemand met je mee of ga je alleen?

Delali: Ik ben zo benieuwd hoe het met jou gaat! Heb je al iets van power bij je askim kunnen ontdekken?

@summie; ik had vanmiddag tegen de buurman gezegd dat het gisteren zo ontzettend lekker rook toen hij aan het koken was :wink: En toen kwam ie dus langs met een maaltje, zoo lief!
Het was groenten en vlees in bladerdeeg. Wel lekker, maar heb het bij eentje gelaten. Ga geen fan worden hihi! Hij is van Irak (koerd) en die kunnen op zich heerlijk koken, benieuwd of ie nog es iets komt brengen!
Morgen is idd de dag! Het is gewoon eentje tussendoor omdat ik niet kan wachten tot de 20 weken. Deze is dan ook voor eigen rekening. Ik ben morgen 15 weken.
Ik ga heerlijk genieten morgen! Mijn ouders gaan met me mee, moeder zou al meegaan maar we dachten dat mijn vader het ook wel weer leuk zou vinden. Dus die gaat ook mee! Net als vroeger met pap en mam op stap…

Ladyside: Oooh maar wel een heel bijzonder uitje met je ouders :wink: Haha wat een geweldige hint om dat tegen je buurman te zeggen haha en het mooiste hij begreep de hint ook nog hihi. Oohhh maar dat eten klinkt wel lekker. Ja ik ben gek op bladerdeeg met groente hihi. Ik zal het ook es proberen bij mijn buren als ik zin heb in stampot boerenkool hahaha… Ja wat dat multiculti betreft woon ik toch echt verkeerd hihi. Heel veel plezier morgen meid en geniet er van!!! Gaan er ook foto’s naar Turkije gestuurd worden?

Hahaha!! Als het een leuke buurman is kun je het natuurlijk altijd proberen :wink: dan maar boerenkool!
Ik woon wat dat betreft al jaren in de “goede” wijk wbt multiculti… Al staan we wel bekend als achterstandswijk (van die minister vogelaar of zo)
Foto’s gaan idd weer richting turkije en hoop dat er ook een filmpje heen kan. Altijd gelijk na nieuws stuur ik bericht die kant op.
Ik ga nu maar eens slapen, de wekker staat weer veel te vroeg!

Summie,boerenkool ook heerlijk toch haha.
Litteone,nog steeds rustig of zijn jullie inmiddels met z’n 3 en?
Delali,Hoe is jullie gesprek gegaan?
Ladyside veel plezier bij de pretecho. Krijg je ook reactie terug uit Turkije.?
Miloutjuuuh,druk met de kinderen en sporten… beter weer komt eraan of niet.
Filiz,oke bedankt voor de uitleg. Hoe gaat het met jullie al weer helemaal gewend hier in Nederland?

1 like

@turkijelover, dank je wel :slight_smile:
Ik krijg zeker bericht terug uit Turkije. We hebben ondertussen weer goed contact :slight_smile:

Ladyside veel plezier met de echo!!!

1 like

Veel plezier ladyside… geniet ervan​:blush::blush::blush:

Ladyside veel plezier met de echo,
Er blijft echt niks hangen in mn zieke hoofd. Beetje grieperig ofzo. Dacht dat de verkoudheid de goede kant op ging maar niet dus. Ook fijn oorpijn erbij gekregen en gewoon spierpijn door heel mn lijf bah. Moet snel opknappen want ga me dus echt niet ziek melden op de Nederlandse school zaterdag.

LadySide: Ach lieve schat jij die woont in een Vogelaarswijk…Tsjaaa en ik denk dat je juist daar meer van het de maatschappij en het leven leert dan in een woonwijk met rijke stinkerds… Haha mijn buurmannen…nou gelukkig ben ik nog niet zo wanhopig dus die laat ik maar mooi met rust…die zijn namelijk allemaal getrouwd hihi dus die problemen zoek ik liever niet weer op hihi. Haha dan kan ik toch beter maaltijden halen bij een Turks restaurant. Die eigenaar zei afgelopen zomer tegen mij dat hij niet aan spaarkaarten doet maar voor mij een uitzondering wil maken. Bij 3 volle spaarkaarten mocht ik samen met zijn zoon (een jaar of 20 ofzo) op stedentrip naar Istanbul… uuhh yeah right hahaha en die arme jongen stond er ook nog gewoon bij toen zijn vader dat zei haha. Hé meid heel veel plezier met je echo en geniet van je wondertje! Heb je zelf een vermoeden wat het gaat worden? Ik vind het oprecht fijn voor je dat het contact met de vader goed gaat.

Turkijelover: Haha boerenkool is inderdaad lekker… haha en als de man dan niet leuk is, is natuurlijk helemaal niet erg, mijn maag is dan in elk geval wel gevuld hahaha. Je zou bijna gaan denken dat ik ook in de club van " De liefde van de man gaat door de maag " thuis hoor. Wahahaha :stuck_out_tongue:

Miloutjuhhh: Ik kan je de hand geven ik ben ook al een aantal dagen verkouden/grieperig. Maar balen meid dat komt jou juist nu helemaal niet gelegen. Je zou kunnen gaan stomen met heet water. Dan krijg je in je koppie misschien weer wat meer ruimte en heb je hopelijk wat minder last van je oor.

Nou het begint hier al goed op de vroege ochtend met mannen, boerenkool en snotterbellen…ach ja 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd :wink:

Ooohhhhh en dit topic is bijna vol… Dit gaat ons vandaag toch wel lukken hè meiden???
Fijne dagggggg

Ladieside: Geniet van de pretecho! İk weet nog hoe leuk en bijzonder dat was! Neem dus vooral de tijd om er bewust van te genieten. Ook deed het me goed te lezen dat het contact weer goed is…fijn zeg! Enjoy! :slight_smile:

Hé meiden we hebben het gehaald!!! Zijn we er klaar voor?? Ik zeg het is tijd voor een nieuw topic!!! :slight_smile: Ik ga deel 102 openen :slight_smile:

1 like