@miloutjuhh nee dan hoeft het idd niet meer nee! Oh ik hoop dat het je gaat lukken met solliciteren!
@summie Haha ik ben ook benieuwd wat deel 102 ons allemaal gaat brengen! Oh baby nummer 3? Ik ben benieuwd of dat gaat gebeuren hihi
Of ik al wilde plannen heb voor t deel? Geen idee eigenlijk hoop dat ik in een van de volgende delen weer naar Turkije kan maar ook om daar te werken, en heb jij nog wilde plannen?
Haha ja de rest zou wel schrikken ja met zo veel berichtjes
@summie ik probeer alle twee Nederland en dichter bij askim. Een verre oom van askim heeft veel contacten in Nederland binnen een paar scholen maar ook andere grote bedrijven hij is ook voor me aan het rond kijken.
Hahahah word een lange mail denk ik
Er werd een baby geboren denk ik zo in deel 102 of littleone moet nog heel lang doorlopen en wij heel snel deel 102 vol kletsen.
Whahahaha dames jullie vullen heeeeeerlijk de boel! Het vrolijkter in ieder geval lekker van op
Miloutjuhh, wat een leuk nieuws!! Even weer iets anders, altijd welkom natuurlijk.
Ik zie trouwens geen stewardessen, geen fijne mannen, of kijk ik verkeerd??? Ik ben ook voor roze en meer liefdesbaby’s in het nieuwe deel wie volgt!!!
@ladyside zeker welkom, ook weer leuk voor mijn cv
Een liefdes baby graag… Ooit en niet in deel 102 hahahaha
Mn ipad app heeft ook geen 3 vrouwen en al helemaal geen mannen
Ladyside: Zwaait ff vrolijk naar haar buurvrouw… Ik hoop dat jij in het volgende topic nog meer mag gaan genieten van je zwangerschap en dat het heel voorspoedig mag gaan!!! Als je app ge-updated word dan krijg je vanaf heden 3 stewardessen in beeld… haha en nu gelooft Miloutjuhhh dat ik dus 3 mannen op de app heb. :-P) Uuuhh een baby dat gaat het geloof ik voor mij niet worden…Ik heb juist net weer wat extra stukjes ducktape om mijn eierstokken geplakt om te voorkomen dat ze gaan rammellen…hihi
Miloutjuhhh: Echt dat wordt een gigantische mail. Mocht je hulp nodig hebben dan help ik je graag hoor Heb ooit ook al es een brief voor dr. Love hier op het forum gezet… dus dan moet dit ook lukken. Dus jij zoekt in 2 landen. Ik hoop dat je snel iets van werk gaat vinden waar jij je echt 100% happy bij voelt! Hoe heeft je askim trouwens zijn bezoek aan Nederland ervaren?
X-lovato: Oooh dat reisje naar Turkije dat is een leuk doel en dat gun ik jou ook echt!! En ik gun jou ook iets van werk hihi. En of ik wilde plannen heb voor het volgende topic…uuuhhhh een leuke job staat toch wel op mijn verlanglijstje maar of dat in het volgende topic gaat gebeuren??? En ik hoop gewoon weer wat balans te vinden… Is hier toevallig ook een glazenbol of iemand met een voorspellende gave?
De rest heeft nog even tijd nodig om bij te lezen denk ik summie: p
Ja kansen op een baan een beetje aan het verdelen: )
Askim vond het super in Nederland, we hebben dan ook heel veel gedaan en gezien en er waren nog veel meer leuke plekjes waar we wel naar toe hadden willen gaan.
Oohhh Miloutjuhhh dat is natuurlijk de reden…jaaa wij verwachten natuurlijk ook van een ieder dat ze uitgebreid gaan reageren op onze verhalen van gisteravond Dus ja de lat ligt hoog
Fijn dat je askim het zo leuk vond in Nederland. Eventueel ook om er in een latere toekomst te gaan wonen?
Ooh heerlijk dat je kon genieten van het zonnetje. Hier is de wind heel koud.
@Summie, We hadden nou eenmaal zo’n enorm hoog niveau gisteren avond dat moet je wel even rustig verwerken he
Askim zegt nu dat hij prima in Nederland zou kunnen wonen, maar ik zeg dat hij nog niet echt een duidelijk beeld daarvan heeft. We waren er nu 10 dagen en altijd samen, zijn bijna iedere dag leuke dingen gaan doen we hadden genoeg te besteden daarvoor en hoefde verder nergens rekening mee te houden. Als je er samen woont, werkt en leeft zal dat heel anders zijn. Dat ziet hij ook wel in maar alsnog zegt hij prima in Nederland te kunnen leven.
O het spijt mij dat ik niet kon meekletsen maar ik hing ergens in de lucht of op een bus, ik heb al een tijdje dat oranje met 3 stewardessen, hemelsblauw lijkt me wel wat met een paar Turkse mannen
Ben terug van deze avond!!!
Knuffel allemaal, ik reageer later nog!!!
Litleonne: Oooohhhh wat leuk dat je een jongetje krijgt. Ook ik wist dat niet. Dus dat word een klein Jan, Piet of Klaas of toch een Ali, Mohammed of een Ahmet hahaha Hoe gaat het met je?
Miloutjuhh: Je hebt helemaal gelijk op vakantie ergens naar toe gaan is heel anders dan dat je er woont. Maar leuk dat hij er in elk geval niet negatief er tegenover staat. En heb jij een voorkeur wat je graag zou willen? Dus een studieontwijker…
X-lovato: Zo te horen heb je het dus best wel druk met de kids. Lekker dat je dan nu welverdiend weekend hebt! Ik hoop dat je er lekker van kunt genieten!
Isafazli: Meid ik ben zo nieuwsgierig (in positieve zin hoor) naar jou verhaal. Ik hoop dat je een goede tijd hebt gehad.
Sorry dat ik lang niks van me heb laten horen… Familie drama hier vanaf askims kant… Zijn broer is op onze trouwdag verlooft (waardoor iedereen onze vergat mja…) en gaat begin april trouwen… Het probleem is wij kunnen er waarschijnlijk niet heen… Geen geld, we hebben beide niet gewerkt deze maand en askim moet alleen vandaag en morgen werken en begint dan in april weer… Hij is te trots om dit aan ze familie toe te geven en die denken nu dat we niet willen en dat IK de oorzaak ben!! Askims oudste broer belt elke dag en scheld met elk scheldwoord dat in mijn woordenboek staat en heb zelfs nieuwe geleert… Hij zei zelfs tegen askim “familie betekent niks voor jou! Wanneer zien we jou? Als onze moeder overlijd? Als het te laat is? Ja dan kom je wel he! Je denkt alleen maar aan jezelf!”
Askim is niet meer zichzelf! Ik zie elke nacht elk uur voorbij komen op de klok omdat askim niet meer slaapt, maar hij huilt als hij denkt dat ik slaap… Na elk telefoontje van een familielid staan zijn ogen vol met tranen en ik voel me machteloos! Askim wil er niet veel over kwijt, ik weet wat er gezegt word en daarna is het gesprek klaar, hij probeert mij te beschermen van stress (wat niet lukt).
Heb vandaag 3 uur slaap gehad en nu askim weg is kan ik niet in slaap komen!! Ik wil en moet me slaap inhalen! Slaap al de hele week slecht! En dat doet niet veel goeds voor me chronisch vermoeidheid.
Ik weet niet hoe dit zal aflopen en of we een manier vinden om te gaan… Maar als we niet gaan is askim ze familie kwijt… Als iemand het magische antwoord voor me heeft please help.
Ik ben door me ideeen heen
Ooo Lbds wat vreselijk voor jou en je Askim.
Ik hoop dat je ondanks alle stress toch wat kan bij slapen.
Wat jammer dat je Askim niet wil zeggen dat het niet gaat wegens dat het te duur is al snap ik dat wel mijn askim zou dat ook niet zeggen.
Vandaag exact een maand geleden was ik me al helemaal aam her klaar maken om Askim te halen… na zo lang wachten is hij gewoon al een maand hier… Het blijft vreemd… gelukkig gaat het nog altijd super goed tussen ons en hebben we zelfs nog geen ruzie gehad ookal zijn we dag en nacht samen. Askim is super lief. hij is als een gek tegen men buik bezig en masseert elke avond men voetjes die megabyte dik zijn geworden van het vocht.
Voor de rest is het nog afwachten moet morgen weer aan de monitor maar helaas is er nog weinig te merken dus ik denk dat het nog niet voor snel is…