3 Turkse mannen? Ik zie drie vrouwen.
Ja heerlijk die diepgang hahahaha, maar we zitten al over de 920 ![]()
Nou Miloutjuhhh ik heb hier 3 Turks mannen in mijn scherm staan ![]()
Jaaaa Miloutjuhhh deze diepgang is wel ons niveau ![]()
He die wil ik ook die Turkse mannen ik heb stewardessen ofzo.
Ja hoor heerlijk dat niveau hahahaha
Misschien moet je vragen of jij de mannenversie ook kan krijgen? Hahaga
Hihi er mengt zich ook nog niemand bij ons in gesprek… iedereen aandacht rustig af te wachten wat wij hier zullen schrijven ![]()
Weet trouwens toevallig iemand hoe het met Mutlu is??? Al zo lang niks meer van gelezen… terwijl zij ooit echt bij het meubilair van dit forum hoorde … ik hoop dat het een goed teken is en dat ze het gewoon te druk heeft met haar askim
Hahahaha ja ik zal ff een berichtje sturen naar het beheer voor de mannen versie.
Ik denk dat ons niveau wat te hoog is om zo ineens in te mengen.
Goed idee miloutjuhh geef je het dan ook meteen door dat wij graag een roze kleur willen ![]()
@denizkizi er is al veel gezegd hihi maar ik sluit me bij de andere meiden aan, het is denk ik ook wel verstandiger om hem wat af te remmen.
@miloutjuhh en heb je lekker frikandellen gegeten hihi? Jaa die reacties krijg ik ook de meeste snappen/denken dat ik zo iets niet kan volhouden pff Maarja diegene die dat zeggen die zullen der ook niet eens aan denken om dit de gaan doen.
@summie ik pas nu nog regelmatig op vooral omdat m’n zus en de kindjes nu even bij mij verblijven omdat het niet allemaal lekker loopt maar dit komt hopelijk snel weer goed!
dames ik stem ook voor roze!!
Ik heb nu ook al een hele tijd dat lelijke oranje Haha
Ja ik zal zeggen dat de dames van het Turkse liefdes kletstopic bijna bij deel 102 zijn en wel een roze kleurtje verdiend hebben
Enne de 3 turkse mannen ook niet vergeten miloutjuhhhh… want ook ik heb die niet hihi.bloos …ik moet het ook met een stel stewardesjes doen…
@xlovato ja dat was bij mij ook vaak zo, en het zijn ook nog eens de gene die vooraf zeiden ik ga je appen enzo en vervolgens een jaar niks van zich laten horen.
Maar heb wel geleerd dat ik die mensen toch niet nodig heb: )
Leuk telefoontje gehad vandaag, ik mag 2 zaterdagen invallen in de jongste twee groepen van de Nederlandse school hier in Antalya
Whahahahahaha summie je kan mij alles wijs maken hoor
Miloutjuuhhhh smaakten de frikandellen lekker? Wat een leuk nieuws wie weet wat daar uit voort komt.
X-Lovato: geweldig dat jij miloutjuhhh en mij ook gezelschap gaat houden…hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe eerder dit topic vol
Ooh jee dat van je zus klinkt wat ingewikkeld…maar fijn dat ze bij jou kunnen verblijven
Frikandellen waren heerlijk beetje te veel van gegeten hahahaha.
Morgen een extra rondje hardlopen
Of er veel uit voor komt geen idee, er is net een nieuw meisje aangenomen voor deze groepen maar ze kan pas vanaf april
nou poging 3! De app is al 2x gecrasht…
@miloutjuhh Jaa ik ben ook benieuwd hoe het straks gaat als ik echt zo lang weg zou zijn, veel mensen beloven Dingen maar komen dat niet na, aan de ene kant is t ook wel een test en idd de mensen die dingen zeggen maar ze niet nakomen heb je ook niet nodig! Super leuk dat je die kans krijgt!
@summie Jaa Haha we gaan dit deel snel volschrijven, op naar deel 102!!
Haha miloutjuhhh dat wordt morgen dus een extra rondje om de flat… toch altijd leuk dat ze aan jou denken. Heb je trouwens gestudeerd voor juffrouw?
Xlovato… Ooohhh dat gaat dus nog steeds niet lekker met die app… mijn app nog niet gecrasht…alleen mijn telefoon viel uit… maar dat kwam ivm lege accu… Tsjaaa benieuwd wat deel 102 ons allemaal brengen gaat…ik vermoed in elk geval een baby… Heb jij al wilde plannen voor in deel 102???
App spoort hier ook niet helemaal, kom ergens op pagina 90 i.p.v. 94 als ik dit topic open.
@xlovato die mensen zijn ineens weer heel interessant aan het doen als je terug bent maar dan hoeft het van mij niet meer.
Als de rest online komt schrikken ze zich rot. Zoveel berichtjes hahaha
@summie ja ik heb mn pabo diploma. Dat is ook eigenlijk wat ik het aller liefste weer zou gaan doen voor de klas. Ben ik ook wel een beetje voor aan het solliciteren.
Miloutjuhhh ik denk inderdaad dat ze schrikken… maar wij doen tenminste ons best om dit topic te vullen
wat jij schrijft over de app dat had ik nu ook… weer iets om over te mailen
Oooh maar dan is het helemaal leuk dat je gevraagd bent voor die 2 dagen… je bent dus weer aan het solliciteren. Is het je doel dan om weer terug naar NL te gaan?