Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Hey meiden,

Joehoeee daar ben ik weer even…

Isa: Meid dus toch plannen gemaakt om weer terug te gaan. Ik denk dat het wel een hele verstandige keuze is dat jullie niet bij de familie zijn. Nu maar hopen dat er niet toevallig een familielid ergens opduikt om de boel te verstieren. Enne voor de verandering misschien een idee om nu eens een keer de hand op de knip te houden? En zien wat er dan gebeurt? En ja je hebt gelijk er is inderdaad een leegte in mijn leven gekomen en ja ik echt letterlijk mijn draai opnieuw zien te vinden. Maar ja dat komt vast ook wel weer goed…

Deniz Kizi: Ik ben even heel benieuwd hoe het met jou gaat? Hoe is je tripje naar Turkije geweest?

Tamara Wat je omschrijft herken ik wel een beetje. Als een longpatiënt ziek wordt gaat dat vaak samen met benauwdheid en juist dat ‘happen’ naar lucht is voor de patiënt enorm zwaar maar ook voor de omstanders om dat te zien. Ik las dat je moeder inmiddels weer thuis is. Hoe gaat het nu met haar? En kan jij er wat mee uit de voeten want ja het komt ook weer bij jouw op je bordje terecht. Oh en ik begrijp dat jij ook heel graag weer lekker aan het werk wilt maar denk er wel om met je gezondheid hè meid…Ik begrijp je drang maar je hebt er niks aan dat je straks toch de boel forceert. Ik vroeg me af heb je voor je schouder ook nog iets in de vorm van therapie?

LadySide: Hihi ik stond in het begin echt verbaasd toen jij met je mooie bijzondere en grote nieuws kwam. Maar ik vind het toch heel erg bijzonder voor je. Ik kan me de verhalen over rammelende eierstokken nog herinneren hihi. Maar wat fijn om te horen dat het tot op heden goed met je gaat! Hoe gaat het met je vermoeidheid? Oh ik gun het je zo dat je een heerlijke zwangerschap gaat hebben en dat je straks lekker kunt genieten van je eigen wereldwonder. En dat het wat betreft de vader niet te veel moeilijkheden/zorgen op gaat leveren. Veel plezier morgen bij de verloskundige, geniet er van!

Littleone: Oh meid wat heerlijk dat je askim je zo probeert te verwennen en dat het eigenlijk best wel goed met jullie gaat! Hoe is het met jou? Hou je het nog wat vol of heb je het al bijna helemaal gehad en mag van jou jullie liefde wel bekroond worden met de geboorte van jullie kind? Meid als er wat gebeurt…je verteld het wel hè…ik zitt hier al helemaal in gezonde spanning en ik leef en puf symbolisch met je mee…

Egwene Leuk om weer wat van je te lezen en wat fijn dat het zo goed gaat allemaal! Binnenkort opent het hotel zijn deuren dus, wat doe je dan nu zoal? Of zijn het puur voorbereidingen voor het komende seizoen? Geniet van je tijd in Turkije en van je askim meid!

Miloutjuhhh: Joehoee jij gaat dit weekend dus heerlijk naar je askim. Super meid, heb je helemaal verdiend en ik hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben met je askim! Oooh heerlijk samen genieten…ja ik zwijmel maar effe lonely vanaf de bank met jullie mee…hihi

Its me today Hihi ik zag jou nu ook effe te voorschijn komen…dus ik grijp effe mijn kans om je te vragen hoe het met je gaat? hihi

Filiz Wat heftig meid. Dat zal inderdaad voor jullie erg omschakelen zijn geweest. Ik hoop dat het je lukt om hier je draai weer te vinden en dat het Nederlandse zonnetje snel weer voor je mag gaan schijnen. Heel veel sterkte! En ja ik denk dat het sowieso goed is dat als ik op vakantie ga dat ik dit jaar toch op zoek gaan naar een andere locatie.

Turkije lover Nou ik heb even namens jou een vreugde dansje gedaan in de kamer. Wat ontzettend super dat je geboekt hebt! Dus het aftellen is nu officieel begonnen :slight_smile: Heerlijk meid jullie hebben dit zo verdiend…

Civciv Oooh heerlijk meid, geniet van die kriebels dat je straks lekker naar je askim gaat! Hebben jullie na alle narigheid wel verdiend. Bijzonder hoe jullie samen ondanks alle obstakels het doel voor ogen houden om dit gezamenlijk te overwinnen. Persoonlijk denk ik dat als het jullie lukt om alles samen te overwinnen dat jullie samen ijzersterk staan!

**Delali: ** Meid ik heb je al even niet meer voorbij zien komen. Voel je niet verplicht om hier te reageren maar weet dat ik aan je denk!!

Update van mij:
Nou de sollicitaties vliegen hier de afgelopen weken de deur uit, inmiddels ook een paar keer voor gesprek geweest maar tegelijkertijd vliegen de afwijzingen me ook om de oren. Frustrerend en zo niet leuk maar ja ik weet ik ben niet de enige. En ja verder moet ik gewoon heel erg mijn draai opnieuw vinden en dat gaat de ene dag echt beter dan de andere. Ik merk dat ik soms heel erg vluchtgedrag heb omdat ik dingen niet wil voelen en dat ik heel vrolijk en met een gigantische smile rondloop terwijl ik me inwendig soms zo ellendig voel. Maar ja dat komt vast ook allemaal wel weer goed voordat ik een oud vrouwtje ben :wink:

4 likes

Summie knuffel meid, een masker dragen helpt niet,soms moet je ook je tranen eens laten vloeien, eens goed roepen en tieren kan deugd doen, maar je hebt gelijk dat alles wel weer goed zal komen ook al zie je en voel je dat nu even niet! Ik geloof in jou!!! Supermegaknuffel!!!

Goed aangekomen in alanya en ja hij stond me op te wachten zonder familie, kwas er wal bang voor!!!
Knuffel allemaal!

1 like

Ik laat me “gezicht” weer eens zien haha! Askim is werkloos op het moment dus genieten even van detijd samen nu! Heb egwene en haar askim gezien! HIJ IS LANG!! Jeeeeeetje! Mijn askim leek net een smurf! Askim heeft ook geen negatief woord over haar askim gezegt en dat is goed nieuws! (hij is vaak erg negatief tegenover vreemde haha) en vertelde zelfs dat egwenes askim het had over trouwen hahahah :wink:

Askim is nu praten met ze baas om te kijken wanneer hij weer kan beginnen zit nu weer ff alleen… Ze vriend die er al werkt belde m van kom eens langs laat je gezicht zien en BAM askim vloog de deur uit… Beetje teleurgesteld dat ik niet mee gevraagt word (tis een bar) en ook omdat ik die vriend van m niet mag en niet vertrouw vind ik t nie leuk dat die zo snel weg is… Maar ken askim die denkt alleen work work work! Wat wel goed is natuurlijk! Nu lekker een pizza naar binnen werken omdat het kan :slight_smile:

Isa: Heel veel plezier met je askim!!! Hopelijk is het nu echt es quality time voor jullie zonder stoorzenders!

Lbds: meid leuk om weer wat van je te lezen. Hihi dus de askim van Egwene is goedgekeurd? Balen dat je askim zonder werk zit. Tegelijkertijd misschien ook wel lekker om tijd samen door te brengen voordat het drukke seizoen weer begint. Hoe is het verder met je? Heb je het nog steeds naar je zin in Side?

Via Wereldwijzer app

1 like

Hé lieve meiden ik wens een ieder een heel fijn weekend!!!

Via Wereldwijzer app

Ladyside ik heb gister aan je gedacht hoe was het op controle???

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

LIef van je Littleone! Controle was goed, fijn naar het hartje geluisterd die de verloskundige gelukkig in 1x kon vinden :smiley:
Verder niet veel bijzonders, de echo’s vinden weer ergens anders plaats en die heb ik weer over ongeveer 2 weken omdat ik graag wil weten wat het gaat worden.

Hou jij het nog een beetje vol??

@LBDSS, aaah wat leuk dat jij Egwene haar askim hebt kunnen keuren! Je bent wel de uitverkorene om alle askims in Side te keuren hé :wink:
Hoop dat het gesprek met de baas van askim goed is gegaan, en hij binnenkort weer fijn een baan heeft.

@Isafazli, aan de foto’s te zien geniet jij volop! Hoop van harte dat het dit keer echt genieten is, en dat jij je niet weer gebruikt gaat voelen. Veel plezier nog!

@summie, Dank voor je lieve woorden! Geloof me, jij was niet de enige die ik heb doen verbazen :smiley: Ik hou wel van een beetje shockeren hahaha.
Ik heb besloten me nergens meer druk om te maken met ex-askim, al lukt dat nog niet helemaal… Maar wil vooral genieten van dat kleine wondertje/cadeautje :slight_smile:
Hoop dat jij snel weer een leuke baan kunt vinden, waar je het ontzettend naar je zin gaat hebben en dat je een leuke vent tegen gaat komen want je verdiend het!

2 likes

Hoi meiden!

Zat een beetje door dit topic te bladeren en te lezen.
Heb zelf ook een turkse vriend :slight_smile: Soms vind ik het nog moeilijk om te bepalen of iets echt Turks is van hem of gewoon zijn karakter.
Maar lees hier ook wel weer de verschillen tussen de mannen. Maar ook overeenkomsten…
Wie weet leer ik hier nog veel! En beetje kletsen met meiden die me begrijpen…

1 like

Heey meiden!

@ladyside hier ook nog een keer gefeliciteerd met je zwangerschap! Vind het echt super voor je en wat fijn dat je ex askim ook goed reageerde! Geniet van je zwangerschap maar zo te lezen doe je dit ook zeker! Ik was stiekem ook wel verbaast maar ik gun het je zo!

@miloutjuhh wat heerlijk dat je weer even een weekendje samen hebt gehad met je askim! Hoe was het?!

@littleone wat fijn dat het goed gaat met jou en askim en dat jullie eindelijk samen zijn! En dat hij zo goed voor je zorgt!

@egwene wat fijn om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! En dat het zo super gaat tussen jou en je askim!

@summie wat balen van je werk, hopelijk vind je snel iets nieuws zodat je weer lekker aan de gang kunt! Maar het is idd niet makkelijk om een baan te vinden, hier ook veel sollicitaties de deur uit gedaan en een paar gesprekken gehad maar ook hier vliegen de afwijzingen om de oren helaas hihi

@civciv wat leuk dat je die kant op gaat!
Wat goed dat je askim nu bezig is voor een betere toekomst voor jullie!

@LBDS balen dat je askim nu werkloos is, hoop dat die snel weer kan beginnen! Maar aan de ene kant geniet van de tijd voordat de drukte dalijk weer begint hihi! Super leuk dat je egwene en haar askim hebt gezien!

@isafazli hier gaat het wel goed meid,ben gelukkig al helemaal gesetteld in m’n nieuwe huisje! tussen mij en askim nog steeds niet echt heel top helaas. wat leuk dat je nu bij je askim bent en deze keer zonder familie! Even wat tijd voor jullie samen zonder gedoe van de familie geniet ervan meid!

@filiz oh wat jammer meid dat het toch anders is gelopen maar idd mensen veranderen, ik hoop dat je je draai hier in nl weer een beetje kan vinden samen met je zoontje!!

Zo ik heb weer alles gelezen en hopelijk ben ik niemand vergeten hihi!

Hier gaat het wel weer goed, Ik zat de laatste tijd niet zo lekker in m’n vel, ook veel sollicitaties de deur uit gedaan maar helaas nog niks… Had vorige week een gesprek voor een bbl opleiding maar ook dit is helaas niks geworden, ik betrapte mezelf er later op dat ik dit eigenlijk niet zo heel erg vond omdat ik dan weer 3 jaar vast zit aan iets hier in Nederland… Dit allemaal heeft mij wel aan het denken gezet… Wat wil ik nu eigenlijk allemaal en wat is nu de juiste beslissing, ondertussen ging het met askim de ene keer wel goed en de andere keer weer niet, ik merk gewoon heel erg dat de afstand ons nu wel even echt in de weg zit, daarom ben ik nu druk op zoek naar werk in de kidsclub in Turkije! Ik wil dit al een paar jaar gaan doen eigenlijk en hier is nooit iets van gekomen en ik denk ook als ik dit nu niet doe dat ik het waarschijnlijk nooit meer ga doen… En als ik een baan kan vinden dan ben ik al een stuk dichter bij askim, ondanks dat het nu even niet altijd soepel loopt zie ik dan wel hoe het gaat (als het allemaal gaat lukken hoor) ik heb mijn plannen al verteld aan m’n zussen en vriendinnen en die vinden ook dat ik voor mezelf moet kiezen wat ik nu wil! En als het allemaal door gaat dan wil mijn tweeling zus wel zo Lang op mijn hondje en huis passen! als ik dit zou doen zal dit niet alleen voor askim zijn maar ook voor mezelf een nieuwe uitdaging en voor een nieuwe ervaring! Het enige waar ik bang voor ben is de reactie van mijn vader, die denkt dat ik hier in Nederland een toekomst wil opbouwen nu met een bbl opleiding maar dit komt vanzelf wel goed,
Sorry voor m’n lang verhaal hihi.

Welterusten meiden! Xx

2 likes

Lovata…gelijk heb je meid. Je kunt toch alleen maar je eigen geluk maken. Waar is tr zoek je? Otium in side zoekt mensen.

@filiz oh echt! Ik zoek in omgeving Side hihi! Waar zou ik dat ergens kunnen vinden om contact op te nemen?

Ik vraag het ff voor je na en dan stuur ik je n pb

1 like

Ik ga deze zomer een half jaar werken in antalya :slight_smile:
Als het goed is komt mijn askim er ook heen voor de zomer :blush:

Heee ik zie een nieuwe naam op dit forum voorbij komen. Tjica welkom op dit forum. Leuk dat je mee wilt schrijven. Ik zal me effe voorstellen. Ik ben Summie ik ben ergens in het eind van de 20 klinkt beter als bijna 30 :-p Ik ben askimloos… maar ik ben hier wat gezellig blijven plakken… Maar ik kan je wel vertellen dat we hier wel heel nieuwsgierig zijn naar wie je bent… Dus zou je ook wat over jezelf willen vertellen?

Litleone: Uuuhhh hoe is het? Is alles nog rustig daar?

Isafazli: Hoe is het met jou en je askim in Alanya???

Xlovato: Meid leuk om weer es wat van jou te lezen. Ik begrijp dat jij ook zoekende bent. Jammer dat het met je askim met ups en downs gaat. Hopelijk komt daar snel wat rust en stabiliteit in. Dus je wilt een Turks avontuur aangaan. Wat leuk…ik hoop dat je wat leuks gaat vinden!!! Heel veel succes met alles!!!

Ladyside: Oooh wat fijn dat ze in 1x het hartje kon vinden. Zal echt wel even een geluksmoment zijn geweest. Hihi het klonk als muziek in je oren? Uit je woorden lees ik ook echt dat je echt nu al probeert te genieten van jou wondertje! Ben je al druk bezig met babydingetjes uit te zoeken/regelen? Heb je wat steun van je omgeving? Is het financieel allemaal wat haalbaar omdat je neem ik aan alleenstaande moeder gaat worden? Sorry als ik nu te persoonlijk wordt. Ooh ik gun het je zo dat je niet teveel moeilijkheden op je pad komen want ooh ik gun het je zo dat je lekker kunt genieten en gelukkig kan zijn!!!
Oohh en thanksss voor je lieve woorden!!! Ik hoop het ook voor mezelf hihi…Tsja cupido en ik zijn geloof ik geen goede combi haha …zucht niet alleen Turkse mannen kunnen complex zijn…die provinciegenoten van jou kunnen er ook wat van haha bloos ik dacht dat ik wat gezelligs/intressants was tegengekomen maar op 1 of andere manier heb ik een neusje voor complexe mannen…en begin ik steeds minder van mezelf in combinatie met mannen te begrijpen… hihi…ach ja misschien geeft het ook wel wat aan hoe zoekende ik ben in het leven…bloos

Via Wereldwijzer app

Dag meiden allemaal!!!

Xlovato blij je nog eens te zien en blij dat je het zo goed stelt in je huisje. Ik hoop dat je vlug iets vindt van werk en Turkije, zou idd wel fijner zijn voor jullie twee. En idd afstand zal ook wel een rol spelen, khoop voor jullie dat jullie gezamelijk jullie weg vinden! Knuffel meid!!
Tjica idd welkom hier en summie heeft gelijk wij willen ‘alles’ weten ;))) en jij gaat werken in antalya, wat ga je doen? Veel succes
Summie je hoeft niks te forceren in de liefde, de dag dat jij niet meer zoekt, dan kom je ineens iemand tegen die de moeite waard is!! Knuffel meid!!
Ladyside raar dat jullie voor echo naar iemand anders moeten? Maar zal wel spannend zijn geweest om het hartje te horen. Geniet van elk moment!!!
Lbds idd wat minder dat je askin momenteel werkloos is, maar zoals xlovato zegt, geniet ervan voor straks de rush herbegint!!
Miloutjuh hoe is het daar? Druk aan het genieten?

Hier alles goed, hij is idd helemaal anders zonder zijn familie, hij laat wel eens vallen dat Adiyaman veel beter is dan Alanya maar ik trek me er niks van aan.
De zomerse temperaturen zijn heel mooi meegenomen en doen ook veel deugd!
Hij mag volgende week ook gaan werken, in Adiyaman dan, ben benieuwd.
Had deze keer ook niks van cadeautjes mee en hij heeft dat wel eens laten vallen, maar kheb er niet op gereageerd.

Vele grtjes aan iedereen en knuffels!!!

Hallo Summie en Isafazli!
Bedankt voor jullie welkom!

Jullie willen alles weten ok :wink:
Ben 26. Ben onlangs weer met mijn (ex)askim. Ik heb hem ontmoet toen ik in Spanje werkte 4 jaar geleden. Hij werkte daar al een paar jaar. We hebben toen een klein half jaar een relatie gehad. Hij moest toen nog het leger in en ik moest nog afstuderen. Was nog jong ook.
Afgelopen december zagen we elkaar weer na ruim 3 jaar. En toen sloeg de vonk weer over :slight_smile: hij woont in Istanbul.
Ik ga dit jaar aan de Turkse riviera werken als hostess :slight_smile:

Hoe is het bij jullie? Hoe oud zijn jullie? En jullie askim? En hoe lang zijn jullie samen? Verliefd. Verloofd. Getrouwd?

Welkom Tjica! Leuk dat je meeschrijft. Zal ook even kort mijn verhaal vertellen. Juni 2013 heb ik askim leren kennen. Ik vond hem echt niet leuk toen. Uiteindelijk wel mee blijven chatten bijna elke dag. In januari 2014 ben ik voor hem naar Side gegaan, vlak voordat hij het leger in moest voor een jaar. Daar is de vonk overgevlogen, maar we hebben fikse ruzie gehad. Veel onzekerheden. Wel het hele jaar blijven steunen. Ik zag een vacature voor nederlands sprekende animateuren voor een hotel in Side. Daar ben ik nu tot november. Askim is sinds februari klaar met het leger en woont 10 minuten met de motor bij me vandaan. Op dit moment zien we elkaar 1 a 2 keer per week, omdat ik nauwelijks pauzes heb. Harstikke verliefd en gelukkig samen

Egwene, leuk zoals dat gaat! Mijn askim heeft mij ook moeten veroveren. Hij was verkocht toen hij me zag. Ik niet. Had zelfs nog een relatie. Maar ben nu erg blij en verliefd ook!
Kan zijn dat ik ook in side kom te wonen. Wss ook tot november. Grappig!

Hallo meiden,

Na een heerlijk weekend zit ik weer in de bus terug naar Antalya. Went echt nooit he dat afscheid nemen. Askim werkte dit weekend vanaf 8 uur s ochtends en was rond 5 uur thuis dus dan lekker samen er op uit geweest etentje gekregen van mn vader: ) samen ergens wat drinken heerlijk.

@Isa heerlijk he het weer. Hier was het vandaag minder maar gisteren super. Geniet nog van jullie tijd samen, wat dit keer dus ook echt samen is.

@xlovato op zoek dus naar werk in Turkije leuk meid! Jij was het toch ook die eerst interesse had om als au pair te werken? Ik ben alvast wat aan het rond kijken voor als ik weg ga bij dit gezin hahahaha wil ze goed achterlaten.

@summie hahaha jij trekt complexe mannen aan :wink: enne vooral blijven plakken hoor hier. Heb ik ook gedaan na ex askim.
@ladyside wat fijn dat alles goed met jou en de kleine gaat.
@egwene met jou dus ook alles goed in side. En bijna het hotel open. Mijn zusje vroeg laatst aan mij waar ik jou van kenden omdat we vrienden zijn op fb. Andere gemeenschappelijke vriend was een goede vriend van haar askim. Heeft in het hotel gewerkt waar jij werkt hahahaha.

@lbds de askim van egwene kunnen keuren. Je krijgt ze allemaal te zien daar hahahahaha. Balen dat je askim even zonder werk zit maar even genieten van wat tijd samen voor het seizoen is natuurlijk ook niet verkeerd.

@tjica welkom hier! Nog iemand met plannen voor Turkije wel ver bij je askim vandaan, of heeft hij plannen om jou kant op te komen? Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 25 jaar, sinds zomer 2013 samen met mn askim. Daarvoor eerder ook een relatie gehad met een Turkse jongen waardoor hij flink zn best voor mij heeft moeten doen hahahaha :wink: afgelopen zomer verloofd nog geen concrete trouwplannen. Ik woon en werk nu voor de tweede keer als au pair in Antalya. Askim woon in Kusadasi. Nu onderweg naar huis van een weekend samen.

Fijne avond nog meiden, ik ga eens kijken of ik wat kan slapen in de bus. Jammer genoeg wat drukker dan de heenweg toen had ik heerlijk twee stoelen hahaha

@tjica welkom hier op het forum! Leuk dat je hier komt meeschrijven! Ik zal me ook even kort voorstellen, ik ben 21 jaar en ik ken mijn askim nu inmiddels 5 jaar, ondertussen ook even uit elkaar geweest en nu weer samen en ook ik ben nu van plan om in Turkije te gaan werken. Ik heb hem ook leren kennen in de omgeving van Side hihi!

@summie dankjewel meid ik hoop ook dat ik iets vind zodat ik voor een langere tijd naar Turkije kan! Ook hier in Nederland zijn er veel complexe mannen hihi maar zoals isa zegt het komt vanzelf allemaal wel goed meid, dikke knuffel voor jou!

@isafazli dankjewel voor je lieve woorden! Ik hoop ook dat het allemaal goed komt tussen mij en askim! Goed om te lezen dat het bij jullie goed gaat geniet ervan meid!!

@miloutjuhh weer even een heerlijk weekendje samen gehad! Afscheid nemen went helaas idd nooit, ik ben idd druk bezig om werk te vinden in Turkije! Ik heb ook nog steeds interesse in het werk als au pair maar daarin nog steeds geen familie gevonden veel in Istanbul maar dat vind ik stiekem toch te ver weg van askim hihi, tegen de tijd dat je daar weg zou gaan houd ik me aanbevolen hihi want ik vind het super om met kinderen te werken! Nog een goede reis verder!