Hey meiden,
Joehoeee daar ben ik weer even…
Isa: Meid dus toch plannen gemaakt om weer terug te gaan. Ik denk dat het wel een hele verstandige keuze is dat jullie niet bij de familie zijn. Nu maar hopen dat er niet toevallig een familielid ergens opduikt om de boel te verstieren. Enne voor de verandering misschien een idee om nu eens een keer de hand op de knip te houden? En zien wat er dan gebeurt? En ja je hebt gelijk er is inderdaad een leegte in mijn leven gekomen en ja ik echt letterlijk mijn draai opnieuw zien te vinden. Maar ja dat komt vast ook wel weer goed…
Deniz Kizi: Ik ben even heel benieuwd hoe het met jou gaat? Hoe is je tripje naar Turkije geweest?
Tamara Wat je omschrijft herken ik wel een beetje. Als een longpatiënt ziek wordt gaat dat vaak samen met benauwdheid en juist dat ‘happen’ naar lucht is voor de patiënt enorm zwaar maar ook voor de omstanders om dat te zien. Ik las dat je moeder inmiddels weer thuis is. Hoe gaat het nu met haar? En kan jij er wat mee uit de voeten want ja het komt ook weer bij jouw op je bordje terecht. Oh en ik begrijp dat jij ook heel graag weer lekker aan het werk wilt maar denk er wel om met je gezondheid hè meid…Ik begrijp je drang maar je hebt er niks aan dat je straks toch de boel forceert. Ik vroeg me af heb je voor je schouder ook nog iets in de vorm van therapie?
LadySide: Hihi ik stond in het begin echt verbaasd toen jij met je mooie bijzondere en grote nieuws kwam. Maar ik vind het toch heel erg bijzonder voor je. Ik kan me de verhalen over rammelende eierstokken nog herinneren hihi. Maar wat fijn om te horen dat het tot op heden goed met je gaat! Hoe gaat het met je vermoeidheid? Oh ik gun het je zo dat je een heerlijke zwangerschap gaat hebben en dat je straks lekker kunt genieten van je eigen wereldwonder. En dat het wat betreft de vader niet te veel moeilijkheden/zorgen op gaat leveren. Veel plezier morgen bij de verloskundige, geniet er van!
Littleone: Oh meid wat heerlijk dat je askim je zo probeert te verwennen en dat het eigenlijk best wel goed met jullie gaat! Hoe is het met jou? Hou je het nog wat vol of heb je het al bijna helemaal gehad en mag van jou jullie liefde wel bekroond worden met de geboorte van jullie kind? Meid als er wat gebeurt…je verteld het wel hè…ik zitt hier al helemaal in gezonde spanning en ik leef en puf symbolisch met je mee…
Egwene Leuk om weer wat van je te lezen en wat fijn dat het zo goed gaat allemaal! Binnenkort opent het hotel zijn deuren dus, wat doe je dan nu zoal? Of zijn het puur voorbereidingen voor het komende seizoen? Geniet van je tijd in Turkije en van je askim meid!
Miloutjuhhh: Joehoee jij gaat dit weekend dus heerlijk naar je askim. Super meid, heb je helemaal verdiend en ik hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben met je askim! Oooh heerlijk samen genieten…ja ik zwijmel maar effe lonely vanaf de bank met jullie mee…hihi
Its me today Hihi ik zag jou nu ook effe te voorschijn komen…dus ik grijp effe mijn kans om je te vragen hoe het met je gaat? hihi
Filiz Wat heftig meid. Dat zal inderdaad voor jullie erg omschakelen zijn geweest. Ik hoop dat het je lukt om hier je draai weer te vinden en dat het Nederlandse zonnetje snel weer voor je mag gaan schijnen. Heel veel sterkte! En ja ik denk dat het sowieso goed is dat als ik op vakantie ga dat ik dit jaar toch op zoek gaan naar een andere locatie.
Turkije lover Nou ik heb even namens jou een vreugde dansje gedaan in de kamer. Wat ontzettend super dat je geboekt hebt! Dus het aftellen is nu officieel begonnen
Heerlijk meid jullie hebben dit zo verdiend…
Civciv Oooh heerlijk meid, geniet van die kriebels dat je straks lekker naar je askim gaat! Hebben jullie na alle narigheid wel verdiend. Bijzonder hoe jullie samen ondanks alle obstakels het doel voor ogen houden om dit gezamenlijk te overwinnen. Persoonlijk denk ik dat als het jullie lukt om alles samen te overwinnen dat jullie samen ijzersterk staan!
**Delali: ** Meid ik heb je al even niet meer voorbij zien komen. Voel je niet verplicht om hier te reageren maar weet dat ik aan je denk!!
Update van mij:
Nou de sollicitaties vliegen hier de afgelopen weken de deur uit, inmiddels ook een paar keer voor gesprek geweest maar tegelijkertijd vliegen de afwijzingen me ook om de oren. Frustrerend en zo niet leuk maar ja ik weet ik ben niet de enige. En ja verder moet ik gewoon heel erg mijn draai opnieuw vinden en dat gaat de ene dag echt beter dan de andere. Ik merk dat ik soms heel erg vluchtgedrag heb omdat ik dingen niet wil voelen en dat ik heel vrolijk en met een gigantische smile rondloop terwijl ik me inwendig soms zo ellendig voel. Maar ja dat komt vast ook allemaal wel weer goed voordat ik een oud vrouwtje ben ![]()