Dag meiden allemaal
Het is wat lang geleden maar het lukte me niet om te schrijven,maar bij deze:
Miloutjuuh hoe is het met jou en je stalker? Nog iets van hem of haar gehoord?
Egwene fijn dat je een leuke tijd hebt en het echt je ding is, je hebt gelijk dat je je ex laat voor wat hij is. Super dat het tussen jou en je aşkın zo goed gaat!! Wanneer gaat het hotel juist open?
Littleone: drie weekjes nog, oo meid zo spannend! Ben zo benieuwd!!
Blij dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie! En hij zo goed zijn draai hier vindt! Las ik nu dat zijn broer ook langs deze kanten woont? En hoe vlot het nederlands?
Xlovato: hoe is het nog met jou? Kan je al wat aarden op je nieuwe plekje? En hoe is het met jou en je aşkın? Knuffel meid!
Deniz: hoe is het met jou? Benieuwd naar jouw verhaal!!
Turkijelover:hoe is het nog met jullie? Heb je plannen om naar turkije te gaan?
Ladyside! Nogmaals een hele dikke knuffel en een superproficiat, ben heel blij voor je, ik hoor het je nog vertellen van je rammelende eierstokken!
Ik vind het ook super,dat jullie twee nog contact hebben en dat je hem op de hoogte hebt gebracht! Good luck meid!!
Summie: ik heb je ook wel gemist hier op het forum! Even een hele warme knuffel voor je! Want ik denk dat hetgeen je hebt gedaan, er een streep ondertrekken, heel moeilijk is!
En nu dat het werk gedaan is, ook al had je het misschien verwacht, kan ik me inbeelden dat je tijd over hebt en zit te piekeren. Werken blijft wel een goede afleiding!
Ik hoop dat je vlug iets nieuws vindt, iets waar je je goed bij voelt! Knuffel meid!!
En idd zoals hier al gezegd, trek er toch eens op uit, ee ander plekje in Turkije, of een ander landje, het zal je deugd doen!!
Lbdss: hoe is het nog met jou? Fijn dat jij zo een leuke tijd hebt gehad met je moeder, en ze komt binnenkort alweer, en dan nog met je vader mee;)
Nogmaals proficiat met je huwelijk!
Civciv: blij om te horen dat het tussen jullie ook goed gaat! En toch wel heel leuk om uit te kunnen kijken naar een huwelijk;)) en hem natuurlijk!
weet je al wanneer het zou zijn?
Delalie hoe is het met jou meid? Knuffel!
Kardelen: blij om jou nog eens te zien! Ik dacht dat jouw aşkın volgende maand al vrij zou zijn… Maar juni is ook al niet meer zo ver af! Hoe is het nog op het werk?
Tamara: ook voor jou even een knuffel, zware tijd heb jij achter de rug! Hoe is het ondertussen met je moeder? En met jouw gezondheid?
Het is goed dat je al wat gaat stappen en zo, en je al wat goeie periodes hebt…
Tijd heelt maar het neemt tijd…
Verzorg jezelf meid!! Vlugge beterschap voor jullie beiden!
Filiz blij om je nog eens te zien, alles goed met jou?
Hier met mij alles goed, heb na lang twijfelen beslist nog eens terug te gaan, heb eergister geboekt. (Maar niet bij de familie,!!!) Volgende week donderdag ga ik naar alanya, en hij komt naar ginder. Ik hoor hem dagelijks en best heel veel, maar het wringt wel.
Ook wil ik wel nog eens iedereen bedanken voor de eerlijkheid en goede maar soms harde waarheid.
Grtjes allemaal en iedereen knuffel!!