Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Dag meiden allemaal
Het is wat lang geleden maar het lukte me niet om te schrijven,maar bij deze:

Miloutjuuh hoe is het met jou en je stalker? Nog iets van hem of haar gehoord?

Egwene fijn dat je een leuke tijd hebt en het echt je ding is, je hebt gelijk dat je je ex laat voor wat hij is. Super dat het tussen jou en je aşkın zo goed gaat!! Wanneer gaat het hotel juist open?

Littleone: drie weekjes nog, oo meid zo spannend! Ben zo benieuwd!!
Blij dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie! En hij zo goed zijn draai hier vindt! Las ik nu dat zijn broer ook langs deze kanten woont? En hoe vlot het nederlands?

Xlovato: hoe is het nog met jou? Kan je al wat aarden op je nieuwe plekje? En hoe is het met jou en je aşkın? Knuffel meid!

Deniz: hoe is het met jou? Benieuwd naar jouw verhaal!!

Turkijelover:hoe is het nog met jullie? Heb je plannen om naar turkije te gaan?

Ladyside! Nogmaals een hele dikke knuffel en een superproficiat, ben heel blij voor je, ik hoor het je nog vertellen van je rammelende eierstokken!:wink: Ik vind het ook super,dat jullie twee nog contact hebben en dat je hem op de hoogte hebt gebracht! Good luck meid!!

Summie: ik heb je ook wel gemist hier op het forum! Even een hele warme knuffel voor je! Want ik denk dat hetgeen je hebt gedaan, er een streep ondertrekken, heel moeilijk is!
En nu dat het werk gedaan is, ook al had je het misschien verwacht, kan ik me inbeelden dat je tijd over hebt en zit te piekeren. Werken blijft wel een goede afleiding!
Ik hoop dat je vlug iets nieuws vindt, iets waar je je goed bij voelt! Knuffel meid!!
En idd zoals hier al gezegd, trek er toch eens op uit, ee ander plekje in Turkije, of een ander landje, het zal je deugd doen!!

Lbdss: hoe is het nog met jou? Fijn dat jij zo een leuke tijd hebt gehad met je moeder, en ze komt binnenkort alweer, en dan nog met je vader mee;)
Nogmaals proficiat met je huwelijk!

Civciv: blij om te horen dat het tussen jullie ook goed gaat! En toch wel heel leuk om uit te kunnen kijken naar een huwelijk;)) en hem natuurlijk!
weet je al wanneer het zou zijn?

Delalie hoe is het met jou meid? Knuffel!

Kardelen: blij om jou nog eens te zien! Ik dacht dat jouw aşkın volgende maand al vrij zou zijn… Maar juni is ook al niet meer zo ver af! Hoe is het nog op het werk?

Tamara: ook voor jou even een knuffel, zware tijd heb jij achter de rug! Hoe is het ondertussen met je moeder? En met jouw gezondheid?
Het is goed dat je al wat gaat stappen en zo, en je al wat goeie periodes hebt…
Tijd heelt maar het neemt tijd…
Verzorg jezelf meid!! Vlugge beterschap voor jullie beiden!

Filiz blij om je nog eens te zien, alles goed met jou?

Hier met mij alles goed, heb na lang twijfelen beslist nog eens terug te gaan, heb eergister geboekt. (Maar niet bij de familie,!!!) Volgende week donderdag ga ik naar alanya, en hij komt naar ginder. Ik hoor hem dagelijks en best heel veel, maar het wringt wel.
Ook wil ik wel nog eens iedereen bedanken voor de eerlijkheid en goede maar soms harde waarheid.

Grtjes allemaal en iedereen knuffel!!

@ Isafazli ahhh Alanya dat is een goede keuze dat is een mooi stadje, heb daar in vroegere tijden nog een aantal jongens het hoofd op hol gebracht :wink: Het is ook goed dat zijn familie er niet met hun neus bijhangt steeds. Nu zou je hem helemaal voor jezelf moeten hebben en zo leer je hem ook een stuk beter kennen. Spannend!!!

Ik ga in april en dan 3 weken. Ik ben er al ruim 2 jaar niet meer geweest omdat hij steeds hierheen kwam dus dan mag ik van mezelf een weekje extra gaan :smiley: Steeds als ik eraan denkt krijg ik kriebels :redface:

1 like

Ooo civciv wat leuk voor je!!! Als het kriebelt… Dan moet je het zeker doen;))))

En ja het was alanya of istanbul, maar istanbul zag hij niet echt zitten! En voor alanya moet hij toch 8 uur bus doen…
ik zie zijn familie graag maar het was erover laatst en ik wil hem nog eens voor mij alleen, zien hoe het dan loopt!

Lief dat jullie het vragen tamara en isa…hier gaat het eigenlijk wel goed. Al zijn mijn askim en ik na 9 jaar uit elkaar. Ik ben nu met mijn kleine hier in nl mn draai aan het vinden.

Isa…misschien doet een andere omgeving jullie wel goed! Ga op je gevoel af.

Civciv…lkkr hoor drie weken! Dat mag zeker wel na zo een tijd.

1 like

ach Filiz dat meen je niet! Ik hoop dat jij en je kleine man hier snel jullie draai kunnen vinden. Is het niet gek om weer hier te wonen?

Filiz,Wat lees ik nu? Dit had ik echt niet verwacht. Hoop dat jullie je draai hier weer kunnen vinden en hoe is je kleine mannetje eronder?

Isa en summie,jaaaa ik heb wat gevonden,we gaan in mei een weekje :relaxed:.

Isa, en laat nu je “askim” dan ook maar eens voor jouw betalen…

Civciv…ja is weer ff wennen niet zo zeer het weer in nl wonen. Maar het weer samen wonen met mn moeder. Was zo mn eigen ding gewend.

Trl…nee ik had het ook nooit verwacht. Anders was ik ook nooit met m getrouwd. Maar mensen veranderen. Met mn kleine man gaat het gelukkig super! Dat maakt veel goed

Filiz, dat is helemaal waar ja dat mensen veranderen ;). Maar een hele stap weer voor je. En zal idd wennen zijn om weer samen met je moeder te wonen. Fijn dat het met je kleine man goed gaat,kinderen wennen snel …

Oo filiz dat had ik ook niet verwacht… Knuffel meid!!! İk hoop dat jullie vlug jullie plaatsje vinden hier!

Turkijelover ben heel blij voor jou dat je iets hebt gevonden!!! Ooo en in mei!!! Geniet ervan;))
En mijn aşkım laten betalen, ik zal dat proberen, doe in elk geval niks mee van cadeaus of enige extra’s.

Jeetje Filiz, dat is ff wennen zeg!
Ik ben ff kwijt wat je verhaal is en hoe oud je zoontje is…

@isa, en wat nou als je wat geld ergens anders stopt,zodat je askim niet ziet hoevee je bij je hebt… Dan kun je ook eens zeggen: sorry maar ik heb het niet. Hij moet toch ook wel doorhebben dat jouw geld een keer opraakt als je zovaak die kant op gaat…

@littleone, wow nog maar 3 weken!! Spannend zeg! Hoop voor jullie dat de kleine niet meer zo lang op zich laat wachten.
Jij vroeg volgens mij wanneer in naar de gynaecoloog moest. Hier in NL ga je daar eigenlijk alleen heen als er medische noodzaak is. Wij hebben hier de verloskundige en daar mag ik volgende week heen om het hartje te gaan luisteren. Die heb ik dinsdag tijdens de echo voor het eerst gehoord :slight_smile:

@tamara, aah wat rot voor je moeder! Hopen dat ze zich snel weer beter voelt.
Fijn dat jij je weer een beetje kunt vermaken :slight_smile: zie veel leuke dingen op fb voorbij komen! Super!

Fijn weekend meiden!

Ik lees altijd nog met jullie mee alleen te weinig tijd altijd te reageren maar wil toch even reageren
@ filiz, jeetje wat erg om dit zo te lezen van jou had dat echt nooit verwacht omdat ik ook echt t idee had dat je t helemaal goed had in Turkije :frowning: vervelend! Wil je ook sterkte wensen kan me ook voorstellen dat t niet makkelijk is voor jullie maar zoals je zegt je kleine man maakt veel goed :wink: [emoji8]

Ladyside…mn kleine is bijna 3.
Niks mooier he dan het hartje van je kind horen!

Imt…thanx voor je lieve woorden. We hebben het ook echt wel goed gehad samen in tr. Maar de koek was gewoon op.
Met jou verder alles goed?

1 like

Filiz
Jeetje meid dat meen je niet…
Ik hoop dat je snel je draai wat kan vinden zal wel wennen zijn idd
Hebben jullie nog wel goed contact etc?
Kop op meid

Ladyside
Ja ik doe goed me best​:wink::smile: valt niet altijd mee…maar begin is dr moet verder
Ooeeii leukkk vind het zooooo super gaaf voor je😍
Genieten meid

1 like

Oeps was nog niet klaar
Isafazli
Dank je wel meid…mijn moeder gaat is nog lang niet fit maar goed ze is wel lekker thuis
Mijn gezondheid gaat wel goed
Meid kijk jij uit?
Vind het leuk voor je dat je weer heen gaat maar hou je ogen goed open… ik ga eind mei naar alanya😊

Delali meid
Hoe is het? Denk vaak aan je…
Je mag me ook altijd pb of via fbook he

Gister naar 50 shades geweest leuke film alleen rot einde haha nu wachten op deel 2😊

Fijn weekend meiden

Dag meiden allemaal

Tam leuk te horen dat je ook naar alanya gaat, is ook een mooi stadje.

50 shades of grey heb ik gelezen, ik had er meer van verwacht. Denk dat ik de film ga skippen ;)))

Fijne zondag allemaal!!!

1 like

Goede morgen meiden,

Het is hier weer stilletjes de laatste tijd zeg.

Even een knuffel voor iedereen. En dan tijd om op te staan en de kids klaar te maken voor school.
Dit weekend lekker naar askim: ):):):):):slight_smile:

Fijne dag meiden

1 like

Goedemorgen het is hier idd stilletjes

Miloutjuh veel plezier met je Askim :slight_smile:

Isa leuk dat je terug gaat ik hoop dat je je dan beter voelt dan vorige keer… ja mijn askim zijn broer woont al 4 jaar bij mij in het dorp. Door hem heb ik mijn askim ook leren kennen natuurlijk :slight_smile:

Ladyside hoe was het bij de verloskundige? weet je eik al voor wanneer je bent uitgerekend? ben her vergeten denk ik… ben je er ziek van?

Via Wereldwijzer app

Zal ik dan maar wat korts schrijven voor ik naar mijn werk terug moet? Het gaat nog steeds goed hier. Ik zie askim wekelijks op mijn vrije dag. Soms slaap ik daar de avond van te voren al. 27 maart opent het hotel. Nog zo’n 3 weken dus. Dan heb ik 8 uur werken achterelkaar ipv losse diensten. Veel beter. Meer aaneengesloten vrije tijd. Verder valt er weinig te vertellen. Askim verkondigt aan iedereen dat hij met me trouwen wil. Nou… rustig aan, hoor! Er zijn dingen waar we absoluut nog aan werken moeten. Ik heb geen haast.

Het is idd behoorlijk rustig hier, maar hopelijk kunnen we dat opvatten als geen nieuws is goed nieuws?
Hoop dan ook dat het goed gaat met iedereen en hun liefdes!

@miloutjuh, fijn dat je komend weekend lekker naar je askim gaat! Geniet er maar volop van :slight_smile:

@littleone, verloskundige is vrijdag, dan mag ik weer even naar het hartje luisteren :slight_smile:
Ik ben 9 september uitgerekend, nog even te gaan dus. Weinig tot geen klachten, alleen rugpijn en niet hee veel eetlust…maar verder gaat het super :slight_smile:
Hoe gaat het met jou en de laatste loodjes? Bijna mag je je wondertje in je armen sluiten!

@egwene, goed te horen dat jij nog volop geniet in het mooie Side!
En dat het allemaal goed gaat tussen jou en askim!
Lijkt me wel fijn dat het hotel bijna open gaat en je alles weer in de praktijk kunt brengen op de kidsclub.
Blijf genieten van alles!

Goeieavond allemaal

Miloutjuuh leuk dat je hem dit weekend ziet, geniet ervan meid!!

Egwene: 27 maart is idd niet zo veraf meer, fijn dat je dan meer vrije aaneengesloten tijd hebt. En je aşkım leuk toch;) geniet ervan!!!

Ladyside: geniet van vrijdag meid, leuk dat je geen klachten hebt!

Littleone nog een paar weekjes, spannend!!

Verder niks te melden

Grtjes allemaal en een knuffel !!