Civciv: Summie-loos wat een ontzettend leuk woord hahahahah wat lief dat je vraagt. Het gaat op zich wel goed maar ik voel me net een jojo die alle kanten opslingerd hihi. Hoe is het met jullie? Wat leuk dat je richting Turkije gaat voor de bruiloft. Ook wel weer fijn om je askim te zien denk? Hoe gaat het tussen jullie?
LadySide: Ik kan inderdaad indenken dat het wel ff omschakelen is. Bijzonder dat je kinderwens toch nog in vervulling gaat. Ik hoop en gun het jou dat je samen met de kleine een goed leven kunt opbouwen. Persoonlijk lijkt het me zwaar om een kind in je eentje groot te brengen en helemaal als het kind zijn vader in het buitenland woont. Ook al twijfel ik echt geen moment aan de liefde die jij het kind kan/zal geven en zal je een geweldige moeder zijn. Maar het lijkt me zwaar om er alleen voor te staan. Zowel fysiek, emotioneel als financieel. Maar fijn dat je de steun hebt van je omgeving. Enne als je ooit oppas nodig hebt…je weet het hè ik ben je provincie-buurvrouw en wil wel oppassen hoor 
Turkije lover: lief hoe jij ladyside wil proberen te helpen als ervaringsdeskundige. Hoe is het met je? Ik durf het bijna niet te vragen…heb je al iets kunnen boeken? Oh ik hoop het zo voor je!
Egwene: Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Bijzonder verhaal van jou en je askim…ooh ik hoop en gun het jullie zo dat jullie samen gelukkig mogen worden! Meid ik weet het is Turkije maar pas wel op jezelf hè met je lange werkdagen 
Miloutjuhh: Wat vervelend van die stalker. Haha jullie wachten dus nog even met kids. Meid je bent ook nog piepjong
Hoe is het verder met je? Heb jij je draai weer wat gevonden? Uh ik ben het even jouw moeder kwam toch binnenkort? En heb je al een tripje gepland om askim te zien?
Isa: regelmatig ben je zo lief om hier een knuffel achter te laten maar meid ik stuur nu even een knuffel naar jou! Meid ik ben heel benieuwd naar jou en hoe het met jou gaat!!!
Lbds: Hoe is het meid heb je je draai weer wat kunnen vinden? Hoe is het met jouw en je askim en je cavia’s?
Littleone: Wat lief dat je askim zo beschermt is. Hoe voel jij je? Wanneer ben je uitgerekend? Oh ik kan indenken dat je askim zich misschien heel kwetsbaar voelt in een vreemd land. En dat hij zich afhankelijk van jou voelt. Gelukkig heeft hij zijn broer wel in zijn omgeving en die zal hem ook vast helpen om zijn weg te vinden. Maar hoe is het samenwonen?
Kardelen: Ik zag je effe voorbij vliegen…hoe is het met je?
Mariska: Fijne tijd bij je askim. Krijgen we na afloop ook een verslag? Jaaaa we zijn niet nieuwsgierig maar willen toch alles graag weten hihi…
Delali, Tamara en Deniz kizi: Meiden hoe is het met jullie.?
Even een update van mij. Mijn werk is sinds kort voorbij. Ik wist dat dit waarschijnlijk ging gebeuren maar ik vond het steeds niet zo erg. Normaal was dit het perfecte moment geweest om voor een tijdje richting Turkije te gaan. Maar ja dat is dus nu niet meer aan de orde. Dus nu is het toch wel ff behoorlijk omschakelen en pittig een gevoel van alles glipt me door de vingers. Nu dus op zoek naar een nieuwe job/uitdaging. Er zijn inmiddels wel wat dingetjes in ontwikkeling maar hopelijk komt er snel wat meer duidelijkheid, stabiliteit en toch ook een stukje rust. Wat betreft askim kan ik duidelijk zijn…hij is voor mij definitief exit ook al raakt het me nog steeds…ik begrijp gewoon helemaal niks van hem en volgens mij is hij een behoorlijk egoïstisch mannetje…
Via Wereldwijzer app