Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Hij hoeft niet voor mij te kiezen omdat er een kind komt,wij zijn niet meer samen… Dus eigenlijk maakt het niet uit of hij samen is met die ander of niet.
Erkennen is niet mogelijk, daarvoor moet hij in NL zijn wat niet lukt.
Ben nuchter genoeg om te relativeren gelukkig.
Ik ga nooit mijn kind zijn/haar vader ontnemen, ik vind dat hij recht heeft op zijn kind, om het te leren kennen. En het kind zijn/haar vader.
Ja hij is vreemdgegaan, maar verder heeft ie me goed behandeld en dat doet ie nog steeds.

Het lijkt wel alsof je denkt dat ik in het ergste scenario terecht ben gekomen, maar ik heb hulp genoeg gelukkig en ik zie wel hoe het in de toekomst gaat.
Ben nu vooral erg blij dat ik een kindje krijg.

@ summie, thnx!! Sprakeloos waren wel meer mensen :wink: het is idd niet de meest ideale situatie, maar ik denk niet dat het heel anders was gegaan als ik gewoon een vriend hier in NL had gehad. Relaties lijken niet zo aan mij besteed haha!
Weet nog niet of we het samen weer gaan proberen, ik ben allang blij dat we nog steeds contact hebben en hij niet gelijk heeft geroepen dat ie er niks mee te maken wil hebben.
Mijn gezondheid gaat redelijk goed, dat zal nog wel ff pittig worden als de baby er eenmaal is, maar is voor mij nooit een reden geweest om geen kinderen te willen.
Dank voor je wensen! Enne er zijn toch maar 2 zwanger terug gekomen?? Denk niet dat de mode verder doorgaat :wink:

Hallo meiden,

Ben ik ook weer eens:) het was hier inderdaad rustig de afgelopen dagen. Ik wat spanningen gehad met askim. Een anonieme gek stuurde mij en askim mailtjes waar in stond dat ik niet te vertrouwen zou zijn en vreemd zou gaan. Askim geloofde het niet maar toch zorgt zoiets voor gedoe: (
Nu gelukkig geen last meer van.

@lbds wat een verassing dat jullie getrouwd zijn. Gefeliciteerd meid! Had jij vooraf al alle papieren vanuit Nederland geregeld? Want je bent toch in februari ofzo gegaan?

@Ladyside hier ook nog even gefeliciteerd met he zwangerschap meid! Geniet er van. Fijn dat de vader er ook blij mee is. Geniet er van!

@summie hahaha mode om zwanger terug te komen uit Turkije. Benieuwd of er nog meer meiden aan mee gaan doen, askim en ik willen erg graag kinderen maar nu nog even niet.

Verder even een knuffel voor iedereen.
En een fijne dag.

Ladyside je bent niet in het ergste scenario terecht gekomen het kan nog veel erger en dat gun je niemand. Misschien was hij van plan om naar Nederland te komen voor zijn kind en het te erkennen. … Gelukkige ben je nuchter genoeg om alles te relativeren en heb je genoeg mensen om je heen. Want een single moeder zijn is niet altijd makkelijk. Slapeloze nachten niet ff snachts kunnen zeggen tegen je partner ga jij er ff uit…Het is een hoop geregel ook met je werk als je werk heb… Een goed netwerk om je heen is heel prettig. Spreek uit ervaring. Gelukkig heeft de belasting veel vergoedingen voor alleenstaande moeders… Dus mocht je iets willen weten …

Miloutjuhh, lekker dan zo’n gek,zijn jullie er achter gekomen wie het was? …Gelukkig kent je askim je goed genoeg. Rare mensen hen je toch.

@Turkijelover ik heb een vermoede wie het is, maar ga er verder niet achteraan nu hij zicht rustig houd. Gaat toch nooit toegegeven worden als ik er naar vraag.

Jeetje Miloutjuhh, wat is er toch aan de hand met die gekke mensen!!! Ik had gisteren ook al weer iemand die me waarschuwde… euh, voor wie? Ik ben single! hahaha!
Hebben die mensen geen eigen leven zodat ze zich met anderen moeten bemoeien??
Fijn dat het wel uitgepraat is tussn jou en askim. Hopen dat ie gek zich niet meer laat horen!

@TurkijeLover: Nee, ik heb geen baan en kan dus niet garant staan voor hem. Dus als hij naar NL wil, zal hij iemand anders moeten vragen om garant te staan. Maar denk niet dat dat gaat lukken.
Heb dus ook geen geregel met werk en baby, geen dure opvangkosten :slight_smile: Het zal zeker niet makkelijk zijn, ik zie het overal om me heen. Maar bij allemaal gaat het uiteindelijk hartstikke goed, en daar probeer ik me aan vast te houden.
Als ik vragen heb, weet ik je te vinden dank je wel! :slight_smile:

Goeiemorgen meiden

Ladyside een hele dikke proficiat!!
Summie die mode van zwanger terug te komen, hier is er een spreekwoord geen twee zonder drie…!!
Hoe is het nog met jou meid?
Miloutjuuh toch maar vies zo een stalker, idd gelukkig dat je askin je kent en je vertrouwt
Littleone hoe is het met jullie? Kan je askin zich wat aanpassen?
Rest van de meiden knuffel

Isa hier gaat alles goed Askim is al les aan het volgen voor Nederlands gister eerste keer ik voelde me zeer vreemd. Askim stond er zoo zielig toen ik hem achterliet ik had er traanoge van maar ja emoties genoeg voor de moment.
Askim is Heeeel bezorgd of laten we zeggen over bezorgd. ik weet dat hij het goed bedoelde daar niet van hoor maar

Summie ik weer niet of je nog iemand bedoeld met zwanger terug te komen maar bij ons was het wel een keuze…ik ben gestopt met het nemen van mijn pil had alleen niet verwacht dat het gewoon al direct "prijs " ging zijn.

Ladyside hèhè ik blijf het super leuk vinden
wanneer moet je naar de gynaecoloog of ben je al geweest? Kvin het heel netjes hoe je alles neer schrijft. K vind het echt knap dat je je kind toch contact gunt met de vader al zal dat mss voor jou niet altijd even gemakkelijk zijn…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

Ladyside ik kan niet omschrijven hoe blij ik voor je ben! Weet hoe groot je wens was en dan nu krijg je een klein wondertje!! En onthoud niet alleen in NL heb je hulp maar voor je vakanties in Side ben ik zeker bereid om je te helpen en de kleine te knuffelen hihi!! :slight_smile:

Summie babywondertje nummer drie zal niet van mijn kant komen :wink: hihi!

Milou jeetje ik HAAT stalkers! Erg veel last van gehad! Het beste is negeren als zij geen reactie krijgen krijgen ze ook niet de fun die ze willen! Gelukkig heb je een goede relatie met je askim die sterk genoeg is om niet in zulke ongein te trappen!!

Littleone hoe gaat het met je askim? Kan die een beetje wennen? En waarover is die bezorgt? Zoals je t omschrijft van de lessen is het net als een moeder die haar kind voor het eerst naar school laat gaan! Zo lief jullie geven echt veel om elkaar en dat vind ik zo mooi!!!

@ladyside, ja geen idee waar sommige mensen mee bezig zijn. Laat iedereen lekker zijn eigen leven, leven. In het begin van mijn relatie ook een ex van askim gehad die me wilde waarschuwen :S
Dat heb ik hem/haar ook geschreven ga een eigen leven zoeken en laat dat van mij met rust.

@Isa Vond het zelfs beetje griezelig de details die hij over mij wist, maar askim zei meteen dat zijn allemaal dingen die op fb staan. Hoe is het met jou?

@Littleone je askim begonnen aan Nederlandse lessen. Vond hij het wel leuk?

@LBDS Ja inderdaad gelukkig kent askim mij. Ik heb eerst wel een paar keer terug gemaild had omdat ik er op die manier probeerde achter te komen wie het was. Jij had toch laatst een Nutella cake gemaakt? We hebben sinds kort een oven en zijn ook al aan het bakken geweest met de kids erg benieuwd naar dat recept .

1 like

@ Miloutjuhh wat een loser zeg gelukkig is je askin slimmer. Zielige mensen lopen er rond niet normaal.
@ LadySide hij kan hem niet erkennen dat betekent dat hij ook niks over het kind te zeggen heeft? Wat het zit namelijk zo als je met zijn kind in Turkije bent dan heb je toestemming van hem nodig om weer met zijn kind het land te verlaten. Geeft hij geen toestemming dan kan je terug zonder kind. Als hij hem niet erkent neem ik aan dat je dan ook geen toestemming nodig hebt maar zoek dit even uit als je het al niet gedaan hebt ok? Ben een beetje bezorgd
@ Lbds wat lief dat je Ladyside wilt helpen!!!
@ Turkije Lover ook jij uit je zorgen jij weet natuurlijk wat er kan gebeuren en hebt ervaring en ik vind het fijn dat jij mensen zo rechtuit belangrijke vragen stelt. En over situaties laat nadenken dat bewonder ik aan je. Je hebt het hart op de goede plek al kunnen sommigen weleens van je directheid schrikken je bedoelt het goed.
@ Summie hoe is ie met jou?? Het is zo Summie-loos hier niet leuk!
@ Isafazli hoe gaat het met jou? Alles goed met je en met askin?
@ Littleone ach bezorgde papa het is ook niet niks. Beter dat dan dat hij onverschillig is toch? Fijn dat hij al Nederlands aan het leren is jullie gaan goed!

2 likes

Hoi meiden!
Sorry dat de update zo lang op zich liet wachten. Ik heb niet veel pauze. We werken soms wel 10 of 11 uur op een dag. Tot nu toe vind ik het nog steeds leuk en voel ik me hier goed. Het gaat veel beter dan verwacht. Nog altijd geen gedoe met mijn ex. Sterker nog, als hij niet oppast is hij binnenkort zijn baan kwijt wegens gebrek aan inzet en slechte houding.
Ook met askim gaat alles heel goed. Helaas kan ik hem niet veel zien, tot nu toe 1x in de week op mijn vrije dag. Zodra het hotel open is, zal ik hem vaker kunnen zien omdat ik dan veel meer aaneengesloten vrije tijd heb. Het is echt heerlijk om met hem samen te zijn. We maken elkaar gelukkig. Ik zie de genegenheid in zijn ogen wanneer hij naar me kijkt. Hij is open over ons, lopen hand in hand, hij noemt me askim waar iedereen bij is. Ja, het is goed. Hij is veranderd en ik hou van hem zoals hij nu is.

1 like

Civciv: Summie-loos wat een ontzettend leuk woord hahahahah wat lief dat je vraagt. Het gaat op zich wel goed maar ik voel me net een jojo die alle kanten opslingerd hihi. Hoe is het met jullie? Wat leuk dat je richting Turkije gaat voor de bruiloft. Ook wel weer fijn om je askim te zien denk? Hoe gaat het tussen jullie?

LadySide: Ik kan inderdaad indenken dat het wel ff omschakelen is. Bijzonder dat je kinderwens toch nog in vervulling gaat. Ik hoop en gun het jou dat je samen met de kleine een goed leven kunt opbouwen. Persoonlijk lijkt het me zwaar om een kind in je eentje groot te brengen en helemaal als het kind zijn vader in het buitenland woont. Ook al twijfel ik echt geen moment aan de liefde die jij het kind kan/zal geven en zal je een geweldige moeder zijn. Maar het lijkt me zwaar om er alleen voor te staan. Zowel fysiek, emotioneel als financieel. Maar fijn dat je de steun hebt van je omgeving. Enne als je ooit oppas nodig hebt…je weet het hè ik ben je provincie-buurvrouw en wil wel oppassen hoor :wink:

Turkije lover: lief hoe jij ladyside wil proberen te helpen als ervaringsdeskundige. Hoe is het met je? Ik durf het bijna niet te vragen…heb je al iets kunnen boeken? Oh ik hoop het zo voor je!

Egwene: Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Bijzonder verhaal van jou en je askim…ooh ik hoop en gun het jullie zo dat jullie samen gelukkig mogen worden! Meid ik weet het is Turkije maar pas wel op jezelf hè met je lange werkdagen :wink:

Miloutjuhh: Wat vervelend van die stalker. Haha jullie wachten dus nog even met kids. Meid je bent ook nog piepjong :wink: Hoe is het verder met je? Heb jij je draai weer wat gevonden? Uh ik ben het even jouw moeder kwam toch binnenkort? En heb je al een tripje gepland om askim te zien?

Isa: regelmatig ben je zo lief om hier een knuffel achter te laten maar meid ik stuur nu even een knuffel naar jou! Meid ik ben heel benieuwd naar jou en hoe het met jou gaat!!!

Lbds: Hoe is het meid heb je je draai weer wat kunnen vinden? Hoe is het met jouw en je askim en je cavia’s?

Littleone: Wat lief dat je askim zo beschermt is. Hoe voel jij je? Wanneer ben je uitgerekend? Oh ik kan indenken dat je askim zich misschien heel kwetsbaar voelt in een vreemd land. En dat hij zich afhankelijk van jou voelt. Gelukkig heeft hij zijn broer wel in zijn omgeving en die zal hem ook vast helpen om zijn weg te vinden. Maar hoe is het samenwonen?

Kardelen: Ik zag je effe voorbij vliegen…hoe is het met je?

Mariska: Fijne tijd bij je askim. Krijgen we na afloop ook een verslag? Jaaaa we zijn niet nieuwsgierig maar willen toch alles graag weten hihi…

Delali, Tamara en Deniz kizi: Meiden hoe is het met jullie.?

Even een update van mij. Mijn werk is sinds kort voorbij. Ik wist dat dit waarschijnlijk ging gebeuren maar ik vond het steeds niet zo erg. Normaal was dit het perfecte moment geweest om voor een tijdje richting Turkije te gaan. Maar ja dat is dus nu niet meer aan de orde. Dus nu is het toch wel ff behoorlijk omschakelen en pittig een gevoel van alles glipt me door de vingers. Nu dus op zoek naar een nieuwe job/uitdaging. Er zijn inmiddels wel wat dingetjes in ontwikkeling maar hopelijk komt er snel wat meer duidelijkheid, stabiliteit en toch ook een stukje rust. Wat betreft askim kan ik duidelijk zijn…hij is voor mij definitief exit ook al raakt het me nog steeds…ik begrijp gewoon helemaal niks van hem en volgens mij is hij een behoorlijk egoïstisch mannetje…

Via Wereldwijzer app

1 like

Hier verloopt alles goed ik heb niet te klagen Askim en ik hebben nog geen ruzie gemaakt en hebbe de leukste tijd samen. Askim is echt heel lief knipt men nagels doet men schoenen aan en uit :slight_smile: komt als ik sta te douchen kijken of alles in orde is :slight_smile: gister was men mama jarig en die duwde perongeluk een stoel in men buik Askim was helemaal in paniek omdat de kleine niet meet bewoog hij zou echt boos geworden zijn op men mama hij zei Jaa maa hij beweegt ni e :slight_smile: en daarna helemaal gelukkig als hij wel beweegt :slight_smile:

Het aftellen is hier begonnen normaal nog 3 weken maar je weet maar nooit natuurlijk :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

1 like

@ Egwene wat fijn dat het zo goed gaat tussen jou en askin! Hopelijk blijft hij zoals hij nu is dan komt het helemaal goed!
@ Summie Gelukkig gaat het al wat beter maar dat gejojo is ook maar lastig. Balen van je werk maar je vind het niet zo heel erg schreef je. Dat scheelt dan wel een beetje al is het natuurlijk wel weer balen dat je daar ook weer achteraan moet. Hopelijk vind je snel iets nieuws wat je superleuk vindt en waar je ook een mooi centje mee verdient. Knap dat je kunt zeggen dat ex-askin definitief over is. Die stap is ontzettend moeilijk maar je hebt hem genomen. Tuurlijk is dat niet makkelijk maar ik weet zeker dat er een dikke last van je schouders is gevallen met dit besluit. Vanaf nu is het Summie en je hebt nu zo’n beetje alles wel gehad. Dat betekent dat het vanaf nu alleen maar beter kan worden!!!

Met askim en mij gaat het zijn gangetje. Hij is nu echt bezig een betere toekomst te maken voor hem en mij en ik ben er hier ook mee bezig. We hebben nog tijd nodig dat zeker maar hij is blij dat ik kom en ik ben blij dat ik ga. We zijn net magneten soms stoten we elkaar af maar we blijven ondanks alles ook heel erg aan elkaar plakken. Het is ook niet makkelijk allemaal maar met de liefde zit het wel goed. Hij begon alweer over trouwen ehhhh nu even niet. Misschien wel voor het geloof dat is toch het belangrijkste en voor mij is dat rustiger omdat ik dan wettelijk en juridisch nog nergens aan vast zit want daar ben ik nog niet aan toe. Nu gaan we een fijne tijd hebben insallah en daarna allebei keihard ertegenaan zodat we over een paar jaar toch wel echt alle schaapjes op het droge hebben en het echte leven dan eindelijk kan beginnen.

2 likes

Hey summie

Hier gaat het goed hoor, met ups en downs…
Net weer een rot week gehad want mijn moeder is zondag weer opgenomen in het ziekenhuis ontzettend benauwd. Kortademig etc verschrikkelijk…vandaag mocht ze naar huis met wel volledige rust… Hopelijk gaat het nu beter

En met mezelf tja… Ga weer meer stappen, vermaak me weer wat beter maar heb ook nog veel lastige momenten echt ups en downs best vervelend
Maar goed…
En hoe gaat het met jou?
Ik lees nog geregeld mee blijf get leuk vinden,

Civciv: Fijn om te horen dat je askim zo goed met zichzelf bezig is. Ik heb er echt respect voor hoe jullie samen vechten om er samen een weg in te vinden en ik hoop dat jullie uiteindelijk samen zielsgelukkig mogen worden. Jullie verdienen het! Wanneer ga je precies naar Turkije? Zelf wist ik dat het van mijn werk ging gebeuren maar ik vond het eerst niet zo erg want ik was in mijn koppie bezig met Turkije en dan zou ik een mooie gelegenheid hebben om daar heen te kunnen. Maar ja nu zijn dus beide dingen weg… ja toen was het wel ff slikken en moest ik mezelf echt wel ff opnieuw flink bij elkaar rapen…maar ik doe mijn best om er positief mee om te gaan…ik probeer veel leuke afleiding te zoeken…en ach ook hier kom ik ook wel weer doorheen…en ondanks alle onrust voel ik een sterk verlangen om te leven…ik wil genieten van de mooie dingen en niet door het leven als muurbloempje… en ik denk maar zo na regen komt zonneschijn :wink:

Litleone: Ooohhh je bent dus echt bezig met de laatste loodjes. Ooh wat spannend zeg. Wat lief hoe je askim voor je zorgt. Dat heb je ook wel verdiend na alle zorgen, onrust en stress. Hoe reageert je familie trouwens op je askim zijn komst? Pas goed op jezelf en laat je maar lekker verwennen :wink:

Tamara:
Ach meid wat vervelend dat je moeder opnieuw in het ziekenhuis heeft gelegen. Haar longen zijn echt haar zwakke plek hè…Hopelijk knapt ze snel weer op. Vervelend hè die ups en downs maar bij mij ook wel herkenbaar. Zo te horen lukt het je steeds beter om je draai te vinden. Hoe is het trouwens met je schouder? Hier gaat het na omstsndigheden redelijk. Zowel in het werk als in de liefde heb ik klappen gekregen en ben ik zoekende. Maar dat komt hopelijk ook vast wel weer op pootjes terecht.

Fijn weekend meiden

Via Wereldwijzer app

1 like

Tamara…beterschap voor je moeder.

Summie…wat naar van je werk…maar je kan toch ook zonder een askim te hebben een tijdje naar tr gaan? Ga je eens naar heel de andere kant, god weet wat allemaal op je pad komt. Komt vast goed allemaal :wink:

1 like

Summie
Ja helaas wel… blijft ook eng om het zo te zien dat ze naar lucht hapt
Mijn schouder hmm tja had oproep voor volgende week maar heb gezegd dat ik april beschikbaar ben ik weet tis niet goed ook omdat ik echt kracht verlies heb maar nu het steeds wat beter gaat wil ik me wel s een keer goed voelen (ook als heb ik pijn) en niet weer weken in huis zitten etc
Ja meid ik herken veel in jou… en ja het komt allemaal wel weer goed alleen merk ik dat het heeeeeeeel veel tijd en energie kost
Dikke knuffel

Filiz dank je wel meid
Hoe is het met jou?