LadySide çok teşekkür ederim!
Civciv laatste keer 17 euro betaald voor visum
Isafazli je hebt gelijk de dollar is gestegen was nu 20.70 dollar maar dat is nog altijd het goedkoopst denk ik. ik wacht nog even misschien daalt ie weer ![]()
Civciv wil dat zeggen dat je die kant opgaat? Vertel?!:)))
Ja klopt was niet de bedoeling maar ik ben uitgenodigd op een bruiloft de datum ligt eindelijk vast. Zijn zus gaat trouwen en ze is al een half jaar aan het smeken of ik aub kom en ik heb beloofd te komen. En ik heb er eigenlijk ook reuze zin in met askim gaat het ook langzaam maar zeker beter dus ik doe het gewoon kan mij het schelen ![]()
Civciv meid je hebt groot gelijk!! Ga jij maar en geniet er maar van!!! Fijn om te horen dat het met je aşkın ook beter gaat!
Fijne zondag nog meiden!!
Sorry voor het nogmaals zomaar binnen vallen, maar het komt nu toch wel erg dichtbij en begin toch wel wat zenuwachtig te worden over dat overstappen in Istanbul. Hoe gaat het namelijk met je koffer, moet je die zelf gaan halen en dan weer inchecken voor de vlucht naar Dalaman of gaat dat automatisch. Moet je in Istanbul eerst door de paspoort controle of moet je gelijk naar de Domestic vluchten lopen zodra je uit het vliegtuig bent?
Sorry voor al deze vragen, ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen…
Mariska, meid je hoeft op IST eigenlijk helemaal niets te doen. Heb je je vluchten gewoon bij een maatschappij geboekt? Dan wordt je koffer gewoon doorgelaberd naar DLM en hoef je deze dus op te halen in Istanbul. Als je uit het vliegtuig stapt volg je eerst gewoon bagage hal. Hiervoor moet je langs de paspoort cotrole, je komt namelijk van een internationale vlucht het land binnen. Maar hier komen ook de passagiers langs die niet doorvliegen, dus het is gewoon de mensen volgen en doen wat je normaal doet. Achter de paspoortcontrole vind je de bagagebanden vervolgens ga je voorbij de bagage banden naar de ‘exit’. Je komt nu in de aankomsthal. Vanaf hier volg je domestic departures. Daarvoor moet je met de roltrap omhoog. Daar krijg je vervolgens nog een handbagage controle. Dan ben je bij de ruimte bij de gates en zoek je je gate op. Het is echt heel simpel. Veel plezier meis!
@Kardelen Bedankt voor je berichtje. Ik heb idd mijn vluchten bij 1 maatschappij geboekt.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg ![]()
Nu ik het terug lees zie ik dat ik het woordje NIET vergeten te typen ben. Ik bedoelde natuurlijk dat je je koffer NIET hoeft op te halen in istanbul. Je hoeft ook niet op nieuw in te checken. Je krijgt je ticket voor de tweede vlucht op AMS.
Dag meiden allemaal
Het is hier stillekes
Ik kom gewoon even een knuffel brengen naar degenen die het nodig hebben!!
Mariskaklerk wanneer ga je juist?
Vele grtjes
Het is hier idd best wel stil Isafazli!
Mariska is als het goed is al herenigd met haar askim
Veel plezier Mariska als je in tussentijd nog leest hier!
@CIvCiv, leuk dat je weer die kant op gaat! En nog wel voor een bruiloft
Van een bruiloft komt een bruiloft zeggen ze altijd toch…
Maar is iedereen in winterslaap hier???
@ Isafazli knuffel terug voor jou!
@ Ladyside dank je! Nou die bruiloft komt er voorlopig echt nog niet hoor! En deze bruiloft is fijn want dat haalt de aandacht op ons weg ik hoor al 5 jaar trouwen trouwen trouwen daar wordt je gek van. Ik trouw als we er allebei klaar voor zijn en laat me niet onder druk zetten en nu zijn we er echt niet klaar voor. We zien het wel allemaal. Enne hoe is ie met jou? ;);););););););););););)![]()
Aaah ik ken het CivCiv! Trouwen is hier ook vaak onderwerp van gesprek geweest, en nu weer terugkomend ![]()
Het gaat goed met me
zal het bommetje maar droppen hier voor de meiden die ik niet op fb heb…
Meiden, ga ff zitten… Ik heb in December een klein cadeautje mee teruggenomen, wat mij waarschijnlijk nog regelmatig terug naar Side gaat brengen
ik ben zwanger!
Gefeliciteerd ladyside! Altijd bijzonder zo een wondertje erbij
Hoe reageerde je ex askim?
Ladyside,Gefeliciteerd. Bewust zwanger geraakt ? Hoe reageerde je ex. Neem aan goed aangezien je regelmatig terug gaat naar side?..wordt je alleenstaande mama of gaan jullie samen toekomst opbouwen hier of daar.
Waauuw Ladyside wat een nieuws wat zei je ex Askim en wat vind je zelf?
Via Wereldwijzer app
Dank jullie wel!
@turkijelover, niet bewust gepland,maar zeer welkom.
Contact is goed, hij is er ook blij mee en ik zelf ben helemaal blij.
Ladyside dit is nog es een verrassing…wow uuuhhh ik ben even sprakeloos… Jeetje wat zal dit je verrast hebben…Maar zo te horen is het erg gewenst… Ik wil je dan ook heel erg feliciteren met je zwangerschap…Het lijkt me een lastige en ingewikkelde situatie maar fijn dat het contact met de vader goed gaat en dat hij er ook blij mee is. Gaan jullie het samen ook weer proberen? En hoe gaat het met je gezondheid?? Ik wil je heel veel liefde en geluk wensen!!!
Hahaha het lijkt hier bijna mode om spontaan zwanger te worden in Turkije…uuuhh nee meiden ik doe er niet aan mee…
Ik kom binnenkort weer effe reageren hoor…
Via Wereldwijzer app
Dat is mooi dat hij er ook blij mee is. Is hij nu nog wel met die andere vrouw of kiest hij nu helemaal voor jullie? Wens je veel succes maar ook sterkte… met je gezondheid en je werk etc. Zou goed over dingen nadenken,erkenning enz… vergeet niet hoe hij jouw behandeld heeft,hoe gek je nog op hem bent… Misschien nu nog wel meer omdat hij je het mooiste heeft gegeven iets wat jij al heel graag wilde. Sterkte met alles