@deniz heftig verhaal meid. Sluit me aan bij de andere meiden, goed dat je van je ex af bent zo erg dat hij zomaar zegt dat je maar zonder je dochter moet komen. En controle van je telefoon dat hoort gewoon niet. Mijn askim hoeft daar echt niet om te vragen. Doe een beetje rustig aan met o maar geniet wel lekker van die paar dagen Istanbul!
@ladyside zo dan dat is wel heel lang dat je reisdocument nog geldig moet zijn, gaat die regel wel meteen in? Dan mag ik hopen dat reisbureaus veel mensen daar voor gaan waarschuwen.
@lbds knuffel meid. Probeer beetje afleiding te zoeken!
Is het daar ook zo koud?
Het weer ziet er hier best lekker uit als je naar buiten kijkt maar er staat me toch een koude wind. Brrrr.
Ik lees nog steeds mee hoor, maar te druk om te reageren. Las dat er af en toe naar me gevraagd werd, maar hier gaat alles goed hoor. Lekker druk bezig met werk. Askim is nog niet uit het leger, dus ben ook nog niet daar. Plan is om begin juni heen te gaan en dan hopen werk te vinden zodat ik een paar maanden kan blijven.
Zag voorbij komen over het visum. Het is zo dat je paspoort/id nog 60 dagen na afloop van het visum goed moet zijn. Als je dus nog gebruik maakt van een ander visum of gewoon je visum eerder aanschaft zit je niet met die 8 maanden.
Zooo zenuwachtig!! Vandaag vlieg ik naar Istanbul en ontmoet ik mijn nieuwe AÅkim O! Nieuwe stad, nieuwe liefdeā¦super spannend! Ik zal lekker charmant aankomen om 4.20 in de ochtend na een nacht vliegen whaha, maar ja
Heey meiden!
Ik zit inmiddels helemaal in mān huisje alles is nu af! Sorry dat ik even niet heb mee geschreven maar ik heb t druk gehad met mijn huisje en afgelopen weekend opgepast!
Tussen mij en askim gaat het redelijk maar helaas nog niet zo wasā¦
@littleone nog even feliciteren dat het ondanks alles toch gelukt is! Ik ben zo blij voor je meid
@denizkizi wat een heftig verhaal zeg! Maar wees āblijā dat je van je ex askim af bent!
En zoals de andere meiden ook zeggen probeer t rustig aan te doen! Spannend om je nieuwe askim in het echt te gaan zien veel plezier en geniet!!
@LBDS wat fijn dat je moeder is geweest! Heb je een heerlijke tijd samen gehad?!
Voor de rest van de meiden dikke knuffel
Vanaf nu ga ik weer lekker met jullie meeschrijven!
Kardelen hoop voor je dat het je lukt om werk te vinden! Mijn ervaring is als je niet kieskeurig bent je best wel iets kan vinden zelfs in juni nog
Milou wat leuk je kamer verbouwen!! Veel succes ermee!
Ooh en vandaag is het hier 7 graden en ijskoud!
Deniz veel plezier bij je askim!! Fijn dat je al zo snel hem kan ontmoete!
Lovato leukkk lekker je eigen huisje!! He jammer dat het minder gaat met je askim, komt het miss door de afstand en jou drukte van t verhuize? Jaa was echt super om me moeder hier in huis te hebben!
Update eerste volle dag zonder me moeder heel erg raar, mis haar verschikkelijk! Gelukkig komen beide ouders over 56 dagen weer langs! (dan in een hotel) dus dan zie ik me vader ook weer yay!!! Gelukkig is askim heel lief voor mij, hij weet hoe moeilijk ik het vind als me ouders weer weg gaan! Ben er al wel beter onder dan vorig jaar gelukkig, je raakt er aan gewend!
En om nog even wat leuk nieuws erin te brengen, mag nu eindelijk zeggen dat ik getrouwd ben vorig jaar maart met askim! Hihi! (zijn er al een aantal die het wisten maar nu mag ik het openlijk vertellen!!)
Wauw lbds getrouwd met je askim! Alweer bijna een jaar. Hoezo kon je dat niet openlijk vertellen? Is het wel een mooie dag geweest? En misschien heeel bemoeierig van mij hoor maar mag ik vragen waarom jullie zo snel getrouwd zijn?
Oh en wat betreft het vinden van een baan misschien kan je je ogen en oren open houden voor mij daar in Side. Eigenlijk sta ik voor alles open.
Hihi nouu de reden dat ik t nog niet kon vertellen had te maken met me vader, zijn werk en IS⦠Dat is alles wat ik er van weet want mocht geen details weten maar het mocht nog niet openlijk bekend zijn door zijn werk
Waarom zo snel⦠Tsja we kennen elkaar nu al zes en n half jaar en hebben altijd lief en leed gedeelt, ergens wisten we altijd al dat we samen hoorden maar we waren altijd te bang! We hebben het gedaan omdat het goed voelde om te doen en ook omdat we beiden niet echt een grote bruiloft zouden willen en we dus iedereen snel voor wouden zijn haha! Maar het meest omdat we gelukkig waren dat we na zoveel jaar goede vrienden te zijn geweest we intens gelukkig waren eindelijk samen te zijn! Het voelt soms nog aan als een sprookje en heb geen moment spijt gehad
Ik ben dus nog steeds in Nederland. Mijn vlucht van gister werd vertraagd en daarna gecanceled. Heb de hele nacht op schiphol gezeten tot nu toe. Over een half uurtje ga ik eindelijk vliegen. Ben kapot
Bang zijn heeft geen zin ze zitten overal ook in Europa. Dood ga je toch een keer. Klinkt super nuchter maar zo is het wel leef gewoon je leven en vermijd plekken waar veel mensen zijn meer kun je toch niet doen. Als het jouw tijd is dan ga je en als het niet je tijd is dan ga je niet. Kom op meid laat je niet gek maken.
even een vraagje aan degenen die er ervaring mee hebben. Als je via creditcard een visum aanschaft betaal je dollars. Ben je dan alleen het visumbedrag kwijt of komen er extra kosten van de bank bij omdat ze mijn euroās moeten omzetten naar dollars en naar Turkije moeten versturen?