Hey lieve meiden,
sorry dat ik zo lang niet heb laten horen.
Vandaag wil ik toch alle meiden een dikke knuffel geven voor wie valentijnsdag een rotdag is inclusief net als voor mij en de meiden die gelukkig nog wel happy zijn met hun askim een mooie dag toewensen.
@Summie lieve meid bedankt voor je mooie lange pb bericht en sorry dat ik er niet op heb kunnen reageren. alles wat je schrijft is waar het is zo oneerlijk onwerkelijk en de keiharde waarheid. het is zo moeilijk daar vrede mee te hebben. Maar we moeten wel hebben geen keus de familie heeft bepaald en daarin ligt ons lot verscholen hoe absurd ook. Spreek je ex askim nog wel of hebben jullie besloten dat geen of weinig contact beter is? Meid goed te lezen dat je aan het tinderen bent geslagen al geeft het je maar wat afleiding dan is het al mooi. Zou voor mij misschien ook wat zijn op termijn al zou ik ook nooit kunnen ingaan op iets kortstondigs wellicht zitten er ook serieuze types tussen en brengt het iets moois ooit. Moet er nu nog niet aan denken al is de afleiding nogmaals heel goed. Sterkte vandaag lieve meid weet niet of je iets hebt met valentijnsdag maar toch een hele dikke warme knuffel van mij [emoji8]
@Tamara meis wat knap van jou dat je een mooie afsluiting hebt kunnen vinden na je fijne tijd in Istanbul en je goede gesprek met ex-askim. Zal heel dubbel geweest zijn maar meis je bent zo sterk hoe je je erdoorheen hebt geslagen. De pijn zal altijd op de achtergrond aanwezig zijn maar hopelijk slijt dit met de tijd en kun je op termijn weer openstaan voor nieuw geluk. Jij ook een hele dikke knuff [emoji8]
@Ladyside meid jij hebt het ook niet makkelijk maar vind je echt een powervrouw ook hoe je zo sterk blijft en ogenschijnlijk blijft lachen en overeind blijft. Zal niet altijd makkelijk zijn, respect!
@Egwene meis na een lang jaar vol geduld en gemixte gevoelens is het dan eindelijk zover je askim lekker bij je en die lange legertijd ligt achter jullie! Genieten meis van jullie welverdiende tijd samen, hoef jou geen fijne valentijn te wensen, heerlijk meid [emoji7]
@Littleone Joehooeee meis beetje late reactie maar super heerlijk en fijn dat je askim snel bij je is en jullie samen jullie kleintje kunnen afwachten. Nog eventjes en dan kunnen jullie een knus gezin vormen en begint het echte leven samen. Alle geluk meis!
@Mariska leuk vooruitzicht naar je askim komt vast goed met visum en overstap daar geniet van de voorpret en alvast een superfijne tijd daar!
@Civciv fijn te horen dat het redelijk goed gaat met je askim en jullie veel contact hebben en het goed voelt zo. Hopelijk kan hij zo de juiste stappen zetten om uiteindelijk klaar te zijn voor jullie gezamenlijke toekomst. Vandaag lekker veel skypen en hopelijk snel een weerzien plannen. knuffel
@Isafazli lieve meid je komt niet los van je askim en velen kunnen je zeggen stop ermee maar alleen jij kunt die knoop doorhakken. Ik hoop dat je de juiste keus maakt meid want hoe het er nu aantoe gaat doe je jezelf echt tekort. sterkte dikke knuffel
@Kardelen jouw mannetje ook uit het leger? Hoe is het met jou ben je bij hem? Ik hoop het. zo ja dan ook een heerlijke tijd samen.
@Bianca meid ik lees ook superveel twijfels en jou van facebook gooien?! dat kan toch niet meis en dan geen uitleg niks. Ik weet niet je moet je gevoel volgen maar je hebt wel recht op antwoorden en duidelijkheid. Snap je terughoudendheid om te boeken en misschien geeft een face to face ontmoeting je meer duidelijkheid maar de basis moet wel goed zijn. lastige keus sterkte meis
@Tam meid jij ook een dikke knuffel op valentijnsdag wie weet met mooie verrassingen. Ik hoop het [emoji8]
update van mij. Het is over en uit het zat er natuurlijk al een tijd aan te komen en al meerdere keren heeft askim gezegd ik kan niet komen maar iedere keer kwam er toch een opleving van vechtlust en ik kan nog dit of dat. De hoop is weg nu hij kan niet komen. Voelt zich verplicht naar zijn ouders toe daar te blijven voor hem te zorgen en zijn eigen geluk op te geven en daarmee dat van mij. Ik ben kapot en zo verdrietig en hij net zo. Ik ben enerzijds boos en anderzijds zie ik zijn onmacht en pijn en verdriet net zo. Hij is veel afgevallen en ziet er slecht uit niet mijn askim zoals ik hem ken. Maar dit is ons lot blijkbaar heb nog een mail gestuurd naar zijn broertje en contact gehad met vrienden van hem maar niemand kan ons helpen. Ouders wil is wet en we hebben achteraf nooit een eerlijke kans gehad. Ik weet dat hij geen ander heeft. Ook ben ik zeker dat hij nergens liever zou zijn dan bij mjj daar heb ik geen twijfels over. Zijn ouders zijn oud en zijn andere broers vinden het wel makkelijk dat hij voor se ouders zorgt. Om deze reden wilt niemand hem helpen onder het mom we willen vader niet nog meer van streek maken. Uiterst zuur natuurlijk. Hij zegt zichzelf te haten en nooit te kunnen vergeven voor de pijn die hij me aandoet en dat als hij dit had geweten niet met mij was begonnen. Maar ik ben nog steeds dankbaar voor elke minuut die wij samen hadden daar deze de mooiste zijn van mijn leven. Ik wil hem nog een keer zien om het af te sluiten hoe moeilijk ook ik moet het doen, hopelijk snel…