Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

@Mariska je kan nog een visum kopen in Istanbul, maar dan betaal je 10 euro meer dan via internet. Ik zou niet weten of er sites bestaan waar het zonder creditcard kan.

Ik ben laatst ook met een tussenstop in Istanbul gevlogen. In izmir kregen we alle twee de instap kaarten. In Amsterdam maar 1, we kregen toen de volgende instapkaart bij het uitstappen van het vliegtuig. Bij de gate stond iemand van onur met een briefje met een aantal steden en die had dan de instap kaarten. Zodat je dan meteen door kon. Mijn zusje kwam in Istanbul met een flinke vertraging toen werden ze helemaal naar het volgende vliegtuig begeleid.

Miloutjuh dan had je zus veel geluk… ik in september vast gezeten op het hotel mocht het vliegtuig niet meer in omdat het nog maar 20 min was en ik dat zogezegd niet kon halen :frowning: gelukkig konden we nog een vliegtuig nemen op de zelfde dag

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

@mariska, is het niet mogelijk om een creditcard te lenen van iemand? Creditcard hoeft nl niet op jouw naam te staan om visum aan te schaffen. Er bestaan trouwens ook debetcards, daar stort je gewoon zelf geld op via je bankrekening. krijg je nooit problemen met achteraf creditcard rekeningen.
Ik heb gelukkig die van vrienden kunnen gebruiken.
Corendon heeft ook een link op hun website staan waarmee je met Ideal kunt betalen, maar ook dan kost het net als op het vliegveld weer veel extra.
Wel fijn dat je weer die kant op gaat trouwens! Hoe lang is het geleden dat jullie elkaar in het echt gezien hebben??

Ik kreeg trouwens op Antalya gelijk mijn 2 instapkaarten met overstap op Istanbul. Ik vloog toen met Turkish airlines.

Mariskaklerk
Dit is de site voor het visum: e-Visa - Republic of Türkiye Electronic Visa Application System
Het kost iets van een 17euro en je krijgt gelijk de download om af te printen!
Zelf heb ik al iedere keer mijn instapkaarten tegelijk gekregen. In istanbul zal je in het heengaan de domestic flight zone moeten zoeken en in het terugkeren de internationale vluchten. Maar dat gaat al bij al vlot, maar als je twijfelt, vraag het dan gelijk, de mensen zijn erg behulpzaam!!
Goeie reis!!

Rest van de meiden knuffels!

@Egwene: Morgen is het D-DAY!!! woehoeeeee! En hoe leuk is het dat het dan nét een dag voor Valentijnsdag is! Ik wil je heel veel plezier wensen met je askim, eindelijk weer samen! :smiley:

Bedankt allemaal.
@Ladyside het is dan inmiddels al weer 4 maanden geleden dat ik bij hem was, dus het wordt wel weer tijd dat ik die kant op ga

Mariska: wooowwww super leuk dat je weer naar je askim gaat. Gaat het nog steeds goed jullie? Heel veel plezier en een goede reis!!

Egwene: ooohhh meid ik ga keihard voor je duimen…dat de vonken er vanaf mogen spatten dat jij en je askim elkaar weer gaan ontmoeten!! Ben je niet enorm zenuwachtig? Ik ben heel benieuwd naar je verhaal…

Via Wereldwijzer app

@Summie De ene dag gaat het wat beter dan de andere dag, maarjah iedereen heeft ups and downs… Maar zolang we er samen nog voor willen gaan, weet ik zeker dat we voor altijd samen kunnen zijn…

Nog even geduld, meiden :wink: vanmiddag rond 13 u is hij hier. Wordt vervolgd!

Nou inmiddels is het 13.30uur in Turkije…Egwene waar blijft je update :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Mariska zolang je samen hetzelfde doel voor ogen hebt en vecht voor hetzelfde kunnen dromen werkelijkheid worden :wink: Veel plezier!!

Via Wereldwijzer app

Hey lieve meiden,

sorry dat ik zo lang niet heb laten horen.
Vandaag wil ik toch alle meiden een dikke knuffel geven voor wie valentijnsdag een rotdag is inclusief net als voor mij en de meiden die gelukkig nog wel happy zijn met hun askim een mooie dag toewensen.

@Summie lieve meid bedankt voor je mooie lange pb bericht en sorry dat ik er niet op heb kunnen reageren. alles wat je schrijft is waar het is zo oneerlijk onwerkelijk en de keiharde waarheid. het is zo moeilijk daar vrede mee te hebben. Maar we moeten wel hebben geen keus de familie heeft bepaald en daarin ligt ons lot verscholen hoe absurd ook. Spreek je ex askim nog wel of hebben jullie besloten dat geen of weinig contact beter is? Meid goed te lezen dat je aan het tinderen bent geslagen al geeft het je maar wat afleiding dan is het al mooi. Zou voor mij misschien ook wat zijn op termijn al zou ik ook nooit kunnen ingaan op iets kortstondigs wellicht zitten er ook serieuze types tussen en brengt het iets moois ooit. Moet er nu nog niet aan denken al is de afleiding nogmaals heel goed. Sterkte vandaag lieve meid weet niet of je iets hebt met valentijnsdag maar toch een hele dikke warme knuffel van mij [emoji8]

@Tamara meis wat knap van jou dat je een mooie afsluiting hebt kunnen vinden na je fijne tijd in Istanbul en je goede gesprek met ex-askim. Zal heel dubbel geweest zijn maar meis je bent zo sterk hoe je je erdoorheen hebt geslagen. De pijn zal altijd op de achtergrond aanwezig zijn maar hopelijk slijt dit met de tijd en kun je op termijn weer openstaan voor nieuw geluk. Jij ook een hele dikke knuff [emoji8]

@Ladyside meid jij hebt het ook niet makkelijk maar vind je echt een powervrouw ook hoe je zo sterk blijft en ogenschijnlijk blijft lachen en overeind blijft. Zal niet altijd makkelijk zijn, respect!

@Egwene meis na een lang jaar vol geduld en gemixte gevoelens is het dan eindelijk zover je askim lekker bij je en die lange legertijd ligt achter jullie! Genieten meis van jullie welverdiende tijd samen, hoef jou geen fijne valentijn te wensen, heerlijk meid [emoji7]

@Littleone Joehooeee meis beetje late reactie maar super heerlijk en fijn dat je askim snel bij je is en jullie samen jullie kleintje kunnen afwachten. Nog eventjes en dan kunnen jullie een knus gezin vormen en begint het echte leven samen. Alle geluk meis!

@Mariska leuk vooruitzicht naar je askim komt vast goed met visum en overstap daar geniet van de voorpret en alvast een superfijne tijd daar!

@Civciv fijn te horen dat het redelijk goed gaat met je askim en jullie veel contact hebben en het goed voelt zo. Hopelijk kan hij zo de juiste stappen zetten om uiteindelijk klaar te zijn voor jullie gezamenlijke toekomst. Vandaag lekker veel skypen en hopelijk snel een weerzien plannen. knuffel

@Isafazli lieve meid je komt niet los van je askim en velen kunnen je zeggen stop ermee maar alleen jij kunt die knoop doorhakken. Ik hoop dat je de juiste keus maakt meid want hoe het er nu aantoe gaat doe je jezelf echt tekort. sterkte dikke knuffel

@Kardelen jouw mannetje ook uit het leger? Hoe is het met jou ben je bij hem? Ik hoop het. zo ja dan ook een heerlijke tijd samen.

@Bianca meid ik lees ook superveel twijfels en jou van facebook gooien?! dat kan toch niet meis en dan geen uitleg niks. Ik weet niet je moet je gevoel volgen maar je hebt wel recht op antwoorden en duidelijkheid. Snap je terughoudendheid om te boeken en misschien geeft een face to face ontmoeting je meer duidelijkheid maar de basis moet wel goed zijn. lastige keus sterkte meis

@Tam meid jij ook een dikke knuffel op valentijnsdag wie weet met mooie verrassingen. Ik hoop het [emoji8]

update van mij. Het is over en uit het zat er natuurlijk al een tijd aan te komen en al meerdere keren heeft askim gezegd ik kan niet komen maar iedere keer kwam er toch een opleving van vechtlust en ik kan nog dit of dat. De hoop is weg nu hij kan niet komen. Voelt zich verplicht naar zijn ouders toe daar te blijven voor hem te zorgen en zijn eigen geluk op te geven en daarmee dat van mij. Ik ben kapot en zo verdrietig en hij net zo. Ik ben enerzijds boos en anderzijds zie ik zijn onmacht en pijn en verdriet net zo. Hij is veel afgevallen en ziet er slecht uit niet mijn askim zoals ik hem ken. Maar dit is ons lot blijkbaar heb nog een mail gestuurd naar zijn broertje en contact gehad met vrienden van hem maar niemand kan ons helpen. Ouders wil is wet en we hebben achteraf nooit een eerlijke kans gehad. Ik weet dat hij geen ander heeft. Ook ben ik zeker dat hij nergens liever zou zijn dan bij mjj daar heb ik geen twijfels over. Zijn ouders zijn oud en zijn andere broers vinden het wel makkelijk dat hij voor se ouders zorgt. Om deze reden wilt niemand hem helpen onder het mom we willen vader niet nog meer van streek maken. Uiterst zuur natuurlijk. Hij zegt zichzelf te haten en nooit te kunnen vergeven voor de pijn die hij me aandoet en dat als hij dit had geweten niet met mij was begonnen. Maar ik ben nog steeds dankbaar voor elke minuut die wij samen hadden daar deze de mooiste zijn van mijn leven. Ik wil hem nog een keer zien om het af te sluiten hoe moeilijk ook ik moet het doen, hopelijk snel…

7 likes

Toch nog iemand vergeten…

@Deniz kizi meid wat fijn te lezen dat je een nieuwe askim hebt. Er moet iets heftigs gebeurd zijn met je ex askim volgens mij…maar laat niets je ervan weerhouden van je nieuwe liefde te genieten. Soms lopen dingen heel onverwachts. ben natuurlijk wel heel benieuwd naar je nieuwe askim heb je hem hier leren kennen of in turkije. Als je het wilt delen natuurlijk…
Ik moest laatst aan je denken was naar de bios en heb Aşk sana benzer gezien en in die film heette de hoodrolspeelster Deniz en zij werd ook Deniz kizi genoemd in de film. Was een mooie film bracht bij mij veel emotie en herkenning naar boven. Toen wist ik nog niet van je nieuwe askim dus wilde er niet over beginnen. Maar vind nu eigenlijk wel dat je de film moet zien wellicht samen met hem [emoji8]. Knuffel en groetjes

Sorry voor de late reactie Summie. Het duurde even voor hij er was. Meneer was namelijk in slaap gevallen, dus hij kwam na mijn werk rond 21.45 uur. Het regende hard buiten. Zijn vrienden hebben hem gereden naar het hotel en wachtten in de auto. Hij stapte uit. Het was heel bekend en ook heel raar om hem weer echt te zien. Dezelfde persoon, maar toch anders. Ik zal jullie alle kussen etc besparen haha. Onder de paraplu hebben we een tijd gekletst, grappen met elkaar gemaakt. Het is nu beter dan vorig jaar. Het is anders op een goede manier. De manier waarop hij met me praat, me aankijkt. Ik ben blij dat hij ondanks de regen gekomen is. Het is mijn doorweekte schoenen waard :wink:

Egwene heel erg bedankt voor je update hihi…Ooohhh wat erg alsof het wachten nog niet lang genoeg had geduurd was je askim in slaap gevallen…haha zoiets kan alleen in Turkije…maar mooi dat het regenachtige weerzien de pret niet kon bederven…oooh ik ben zo benieuwd waar dit naar toe gaat… Hou ons op de hoogte hihi…

Voor de andere meiden…ik reageer later even uitgebreid

Via Wereldwijzer app

Whoohoo ik ga naar zaventem mijn lieve lieve Askim op halen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

1 like

Oooh littleoone wat spannend…nog effe en je askim is bij je…ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen :wink:

Via Wereldwijzer app

Was ik bijna klaar met al mn getypt. …crasht tie! :-S Fijn he haha

Ooow Deniz kizi jij ook al heb ik ook meestal… gebruik jij de app?

Via Wereldwijzer app

Littleone enjoy!!! Zo blij voor jullie!!!
Egwene ook voor jou superblij!!
Delalie voor jou even een megaknuffel!!!

Rest van de meiden ook een knuffel
Nog een fijne zondag verder

1 like