Van harte gefeliciteerd littleone. Dadelijk zijn jullie heerlijk compleet.
Trl…ik denk dat je door het zon zee en zomer gevoel gewoon sneller voor iemand valt.
Van harte gefeliciteerd littleone. Dadelijk zijn jullie heerlijk compleet.
Trl…ik denk dat je door het zon zee en zomer gevoel gewoon sneller voor iemand valt.
@turkijelover dat was na mijn eerste askim denk ik wel het geval. Jongen waar ik daarna iets mee kreeg wist precies de dingen te zeggen die ik toen nodig had om hem te vergeten. Maar ik denk dat filiz ook gelijk heeft.
Mijn askim heeft nu lange tijd moeten werken om mij zo ver te krijgen omdat ik heel erg twijfelde of ik het nog een keer wilde.
@lbds heerlijk je moeder bijna bij je. Kan je hyper gevoel helemaal voorstellen!
Wat ik weet over konijnen, ook knaagdieren,is dat ze maar 1 keer in de week natte groenten mogen zoals sla en komkommer. Dat ze anders inderdaad teveel vocht vast houden. Wortel mag geloof ik wel vaker daar zit minder vocht in.
Wij genieten hier nog even heerlijk van de vakantie van de kids. Uitslapen, veel buitenspelen en films kijken: )
Deniz: Meid ik kan indenken hoe jij je voelt. Het is bizar als zoiets gebeurt maar straf jezelf niet te hard. Ik hoop dat je er lekker van genieten kunt en het liefdesgeluk vind.
Turkije lover:
Tsja als ik voor mezelf spreek kan het soms in de liefde bizar gaan. Maar ik denk dat daarin niet een verschil zit met een Turkse liefde of een Nederlandse liefde. Hier in NL zie je het toch ook gebeuren? Zelf heb ik een relatie met een Nederlandse man gehad en ben ik vervolgens bewust jarenlang single geweest. Er was veel tijd nodig om alles te verwerken. Jarenlang was ik er ook van overtuigd voor mij nooit weer een man. Ik had me die vraag die jij hier nu stelt ook kunnen afvragen. Hoe kan iemand zo gemakkelijk verder gaan? Ik denk dat jouw ervaringen hierin van invloed kunnen zijn. Jij hebt zoveel voor je kiezen gekregen dat het daardoor misschien wel moeilijk te begrijpen is dat sommige mensen zo gemakkelijk verder gaan. Althans bij mij heeft het jaren geduurd tot totaal onverwachts een Turkse man mij veroverde en tsja als er 1 schaap over de dam is dan volgen er meer…en dat telt geloof ik voor Turkse mannen ook haha. Zelf overrompelde het mij heel erg. Ik begreep tot die tijd nooit waarom sommige mensen zo snel alweer aan wat nieuws konden beginnen. Helemaal omdat ik niet gemakkelijk met iemand een relatie aan ga. Maar misschien zorgt de warme omgeving en de Turkse charmes er wel voor dat het zo heeft moeten gaan. Eerlijk is eerlijk het overrompelde mij destijds. En ja nu ben ik weer single. Ik moet opnieuw mijn draai vinden, ik heb nog veel dingen om op een rijtje te zetten en ik vind het soms echt lastig. Toch heb ik heel bewust besloten dat ik verder wil met mijn leven. Dus ja ik ben sindskort op het advies van een vriendin aan het tinderen. Nou ik schaamde me kapot…daar was ik toch nog helemaal niet klaar voor? Maar ik heb me over laten halen en tot nu toe heeft het nog niets bijzonders opgeleverd maar daar gaat het me ook niet om. Het geeft mij namelijk wel afleiding. Afleiding dat er voor zorgt dat ik sterk kan blijven, het gevoel geeft dat ik verder probeer te gaan en askim wat minder mis of dat ik verdrink in mijn verdriet en me ga isoleren van de buitenwereld. En ja dat voelt wreed tegenover askim maar aan de andere kant hij wist hoe uitzichtloos zijn situatie was. Hij heeft het zelf heel lastig maar hij heeft het voor mij ook moeilijk gemaakt. Maar ik wil hierdoor niet kapot gaan dus ik probeer met vallen en opstaan mijn weg weer te vinden…En nee ik heb geen man nodig. Het belangrijkste is dat ik happy ben met mijzelf maar er zit in mij wel een verlangen om ooit echt met iemand mijn leven te delen…dus vandaar hello world here I am…
Hé meiden ik reageer later even op de anderen…
Via Wereldwijzer app
@Turkijelover:
Liefde overkomt je… tuurlijk gebeurd het wel eens dat je de 1 met de ander wil vergeten. Maar als mensen dat bewust doen, dan doen ze dat denk ik niet weer met een turk, maar iemand dichterbij. Dat is namelijk net iets makkelijker, want anders blijf je met je ex geconfronteerd worden.
Bij mij was het in ieder geval totaal onverwacht dat ik verliefd werd,terwijl ik eigenlijk de ander nog een kans wilde geven. En het zou mij zo maar weer kunnen gebeuren als ik die kant op ga.
Heeft bji mij trouwens ook niets met vakantiegevoel/mooi weer oid te maken ![]()
Soms denk je dat je de ware hebt gevonden totdat je iemand tegenkomt die je laat zien dat het je ware helemaal niet is. Dat zie je pas op het moment dat je een ander tegenkomt. Dan zie je pas wat je mist bij de ene waar je toch veel van gehouden hebt en dan denk je bij jezelf was het wel liefde of was het verliefdheid? En iemand verlaten is nooit makkelijk maar als je in de gaten hebt dat hij je niet waard is dan is de stap sneller gezet naar iemand die je wel waard is. En dan denk je dit is eindelijk de ware, maar wat is de ware? Misschien kom je uiteindelijk weer iemand anders tegen die nog leuker en liefdevoller met je om gaat zodat je ook dan weer denkt waarom ben ik al die tijd bij die ander gebleven? Was het dan weer geen echte liefde? En zo kun je door blijven gaan. Liefde is zoiets raars. Het is het mooiste wat er is maar ook het afschuwelijkste. Het kan je zielsgelukkig maken maar je ook helemaal kapot maken. En liefde en verliefdheid is niet hetzelfde. Liefde en houden van komt pas na jaren, en ja tijdens de verliefdheid fase stap je schijnbaar sneller over, want verliefdheid is niet zo sterk als liefde en houden van…
Pffffff sorry ik zit even op mijn poetische stoel whahahahahahahaha maar dat is hoe ik er over denk. En dan maar hopen dat je op een dag niemand meer tegenkomt die nog beter is want dan zit je goed bij degene waar je samen mee bent ![]()
Civciv: Ooohhh jij moet dichter worden…wat een mooi heerlijk zwijmelverhaal. Maar wat jij schrijft zit wel wat in. Zelf geloof ik dat een ieder om een bepaalde reden in je leven komt.
Miloutjuhh: Heerlijk dat jullie van de vakantie genieten. Is het nog steeds zo’n feest als voorheen toen jij de orgineelste dingen bedacht om met de kids de meeste lol te hebben?
Lbds: Wat heerlijk dat je moeder langskomt. Ik hoop dat je heerlijk samen met je moeder gaat genieten! Fijn dat je een oplossing hebt gevonden met je cavia’s. Ik weet wel dat met konijnen je er heel erg om moet denken wat je ze geeft omdat ze zomaar overvoed zijn.
LadySide: Ja inderdaad ik ben een kampioen in het lange teksten schrijven…oeps…haha konden wij maar zo’n knop ontwikkelen die je kan omzetten…ik denk dat we rijk zouden worden hahaha. Heb je nog wel contact met hem? Ooh meid ik hoop gewoon dat je snel de liefde mag ontmoeten…en nee niet omdat je het in je eentje niet redt maar juist omdat je het verdiend…![]()
Litlleone: Hoe is het met jou en de spanningen? Hopelijk geen spontaan gebroken vliezen van alle opwinding dat je askim mag komen?
Isafazli: Hoe is het met je? Heb je voor jezelf he draai weer wat kunnen vinden?
Delali: Meid voel je niet verplicht om hier te reageren maar weet dat ik aan je denk en stiekem heel benieuwd ben hoe het met je gaat ![]()
Tamara: Ook jou heb ik al effe niet meer gelezen. Gaat het een beetje met je of heeft het reisje Turkije vele wonden opengehaald?
Egwene: Volgens mij heb jij inmiddels je askim weer ontmoet. Hoe is het met je? Ik ben zoooo benieuwd haha
Kardelen: Meid voel je niet verplicht om te reageren …mare hoe is het met je?
Update van mij:
Ik heb geloof ik niet veel nieuws. Fijn weekend meiden
Via Wereldwijzer app
Helaas nog niet Summie. De 13e is dé dag. En dan komt er wel een update. Tot nu toe gaat alles heel goed. Ik voel me op mn gemak hier in het hotel. Ik weet onderhand waar ik goed in ben, en waar mijn talenten niet liggen haha. Ik ben echt heel goed met microfoon en minidisco. Maar geef mij een kwast of hamer en ik ben hopeloos
Hoi allemaal,
Ik ben jullie niet vergeten hoor en lees ook altijd mee. Ben best druk met werk en voetbal, dat elke keer als er een bericht geplaatst wordt ik bij mezelf denk, ik reageer later wel. Maar ja, uiteindelijk komt het er niet van omdat ik het dan uiteindelijk vergeet.
Nu zondagochtend neem ik maar ff de tijd om iets te reageren
Om nou op iedereen van de afgelopen tijd te reageren is een beetje teveel
@Littleone:
Gefeliciteerd. Het is jullie gegund.
@LBDS:
Wat fijn dat je moeder er is. Heel veel plezier samen. Ik kan me indenken dat je je familie mist.
Hoe is het nu met je winterdip? Al wat warmer daar?
Je aşkim nog steeds chef met de juiste vergoeding, ondanks dat hij zich verslapen heeft ;)?
@Denis kizi
Wat leuk dat je een nieuwe aşkim hebt. Als het voor jou goed voelt, dan hoef je je toch niet te schamen. Je hebt ook zoveel meegemaakt. Liefde komt zoals het komt.
Update van mij:
Het wordt toch echt tijd om aşkim een keer op te gaan zoeken denk ik. Heb nog niks geboekt. Ik kan zo vrij krijgen (als mijn ander collega niet vrij heeft) van het werk en een last minute is zo geboekt. Alleen wordt aşkim boos dat ik nog niks heb geboekt.
Als ik hem iets over zijn familie vraag, dan wordt ie boos. Volgens hem denk ik dan weer wat anders. Zijn ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn vader als hij vrij is. Volgens hem had zijn vader geen problemen met ons.
Gisteravond vroeg hij weer wanneer ik kom. Hij had en gisterochtend en gistermiddag ook al gevraagd!! Ik hem weer hetzelfde antwoord gegeven en wederom werd hij boos. We zijn dus boos in slaap gevallen. Heb hem vanochtend een berichtje gedaan over de situatie. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren. Ff afwachten maar. Hij is een ster in het niet reageren op vragen. Daar kan ik zo slecht tegen
Ook heeft hij mij een paar weken geleden verwijderd van Facebook. Tot nu toe niet weer toegevoegd. Als ik vraag waarom hij dat nog niet gedaan heeft, dan wordt hij boos. Dan denk ik weer verkeerd. Zucht…
Is een Turkse man echt zo lastig???
X
Bianca waarom heb jij nog niet geboekt? Wat houd je tegen? Aan de ene kant zeg ik als je het niet probeert dan weet je het ook niet. Maar wat zegt jouw onderbuikgevoel? Ik wil niet negatief zijn maar ik lees in je verhaal alleen maar twijfels, moeilijkheden en dingen die niet lekker gaan. En dat hij je geblokkeerd heeft en je vragen niet beantwoord…hoe vind jij dat? Wil je hier zelf wel mee doorgaan?
Sorry dat ik misschien negatief klink…
Via Wereldwijzer app
Hoi Summie,
Je bent niet negatief maar realistisch.
Ben ook wel een beetje achterdochtig geworden door alle verhalen hier.
Wat mij tegenhoud? Twijfels. Ene moment denk ik hij is oprecht en aan de andere kant denk ik waarom wordt hij boos als ik over bijvoorbeeld zijn familie of Facebook begin?
Kortom; mijn onderbuikgevoel laat mij in de steek.
Daarnaast ben ik altijd een twijfelaar geweest.
Dus dat werkt ook niet echt mee ![]()
X
Bianca ik begrijp dat je een twijfelaar bent…ik begrijp ook je twijfels want ik heb het idee dat je bepaald gedrag van hem niet begrijpt…maar wat ik hier lees is alleen maar twijfels en niks over verliefde gevoelens…zou je als het goed zou voelen niet moeten staan te springen om naar hem toe te gaan? En ik denk dat onderbuikgevoelens nooit bedriegen…je kan ze negeren…maar ik denk dat ze je altijd iets proberen te zeggen…dus neem ze serieus.
Egwene: vrijdag de 13de word vast jullie geluksdag!!!
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!!!
Via Wereldwijzer app
Die verliefde gevoelens zijn er zeker wel. Ik ben juist blij als ik een bericht van hem krijg. Hij stuurde zaterdag een foto van hem door. Toen dacht ik echt van, wow jij bent echt een lekker ding
Maar zoals ik al zei, ben ik ook een beetje achterdochtig geworden door alle verhalen hier.
Misschien moet ik het avontuur maar aangaan. Je weet tenslotte nooit wat de toekomst brengt. En anders ben je altijd een ervaring rijker en een illusie armer.
Wat mij natuurlijk ook aan het twijfelen maakt, is mijn omgeving. Zij verklaren mij echt voor gek. Maar ik zal heus niet de enige zijn. Helaas veel vooroordelen door NLers.
Hallo meiden. …
Sorry dat ik na mijn weekend in Istanbul niks meer heb laten horen… ik moest even alles verwerken ik heb het super leuk gehad ben met mijn zusje en vriendin veel bij langs gegaan waar ik met ex Askim ook ben geweest nieuwe foto’s gemaakt veel gehuild en gelachen
De 2de avond stond ineens de hele familie voor mijn neus dat was een enorm emotioneel moment maar super lief we zijn met zijn allen lekker gaam eten veel gepraat ex askim was dr niet bij die zat in Irak hij belde op dat moment zijn broer en die gaf de telefoon aan mij… hij was erg stil en schrok denk ik haha maar gesprek was fijn en ok…
Ik heb het nu een plekje kunnen geven en probeer het achter mij te laten… heb nog veel verdriet etc maar tis goed zo… denk ik
Ben inmiddels weer met mijn dieet begonnen was nl een paar kilo gegroeid dus die wil ik dr weer af haha
Afgelopen weekend heerlijk uit geweest lekker gedanst etc deed me goed…
Nu nog dagje vrij en morgen weer aan het werk
Probeer mijn leventje weer op tw pakken het zal even duren maar het begin is er…
Wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve woorden steun etc want zonder jullie had ik het soms echt niet gered!!!
Sorry Ladys
Probeer te lezen maar ben super druk bezig met voorbereidingen voor wanneer Askim komt.
hij is gister naar huis vertrokken voor afscheid te nemen van zijn familie en komt zondag aan in België Whoohoo erg spannend allemaal mijn laatste weekje alleen in het appartementtje…
Samen naar het ziekenhuis op controle gaan spannend ![]()
Via Wereldwijzer app
Littleoonne, het is je zo gegund, heel, heel veel plezier, geluk en alle goeds wat er maar te wensen valt.
Sorry dat k even niks van me zal laten horen ben lekker met me moeder aan t genieten ![]()
Helaas ook minder nieuws
gisteravond is er weer 1 van me babycaviatjes overleden :‘( ze woog opeens nog maar 167gram (broertje en zusje rond de 265!) in een week was ze 100gram afgevallen! Toen werd ze verkouden, stemmetje weg, grote snottebellen en ze at niet meer! Naar de dierenarts geweest gisterochtend en toen die naar haar longen luisterde vertrok zijn gezicht gelijk! Merkte dat hij mij nog hoop wou geven maar dat die er niet meer was… In de avond werd ze opeens heel zwak en stil! Ze zakte door haar pootjes en kon alleen nog maar op haar zij liggen en kreeg allemaal stuiptrekkingen en lag helemaal opgevouwen in elkaar te happen naar adem heb haar in me handen gehouden en blijven herhalen dat k van dr hield en dat ze maar weg moest gaan naar haar broertje! En toen kreeg ze eventjes een opleving en toen viel ze weg in me handen :’( mijn twee lievelingsbabytjes zijn overleden ik ben zo verdrietig en angstig dat de andere twee ook overlijden… Moet t even een plekje geven allemaal
Owjee Lbds wat jammer van je cavia… is wel vreemd dat de beestjes zo snel achtereen dood gaan. Mss waren zr ziek?
Ik hoop toch dat je een erg fijne tijd hebt met je moeder
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
@summie soms maken we er nog steeds wel een feestje van maar in dit huis en met dit weer iets minder mogelijkheden glijden op het balkon of in de badkamer gaat niet in dit huis. Maar alle spullen aan de kant en los gaan met een mini disco cd vinden ze ook geweldig. Of de banken openen tot bed en lekker lang uit naar een film kijken: )
@bianca wat lastig al die twijfels. Ik vind het wel erg gek dat hij je van zijn fb gooit dat zou voor mij iets zijn van he heb je iets te verbergen ofzo. Aan de andere kant denk ik wel dat er achter komen of het iets kan worden alleen maar kan als je hem nog eens opzoekt. Is hier al vaker geschreven je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan, dan komt denk ik altijd de vraag wat als…
@egwene het schiet voor jou nu lekker op bijna weer samen met je askim spannend!
@littleone jij vast ook al aan het aftellen, wat zullen die laatste loodjes van je zwangerschap heerlijk zijn als je man bij je is en je kan verzorgen.
@lbds dikke knuffel voor jou meid. Wat verschrikkelijk van je cavia. Maar je moeder is wel lekker bij je. Ik hoop dat je daar van kunt genieten en dat ze je steunt, want als ik het me goed herinner deed je askim dat bij die andere cavia.
Hier het school leven weer begonnen dus weer vroeg opstaan, heen en weer lopen naar school en huiswerk maken. Vond vakantie toch wel relaxed hahahaha.
Askim uitslag van zn examens gekregen overal voor gezakt: ( hij weet niet meer zo goed wat te doen. Als hij stopt moet hij 12 maanden in dienst maar daar doordat hij s nachts werkt heeft hij ook weinig tijd om echt te kunnen studeren.
Fijne dag meiden
Hey meiden sorry dat ik zomaar weer kom binnen vallen maar ik heb eigenlijk een vraagje en hoopte dat iemand van jullie me daarmee zou kunnen helpen.
Ik ga namelijk 23 februari richting Turkije maar weet er misschien iemand of je op het vliegveld van Istanbul nog een visum kan krijgen of dat je dat via internet moet doen en als het via internet moet weet er dan iemand een site waar dat kan zonder dat je een creditcard nodig hebt.
En heeft er misschien iemand een tussenlanding gemaakt met het vliegtuig. Ik moet namelijk naar Dalaman maar die vluchten gaan niet direct in deze peridode dat is altijd via een tussen landing in Istanbul. Krijg je dan meteen je instapkaart voor Istanbul-Dalaman of moet je daar nog achteraan op het vliegveld van Istanbul.
Alvast heel erg bedankt…
Mariska je krijgt allebei je tickets in schiphol of waar je ook vertrekt. Istanbul is helaas wel erg groot dus je kan er snel te laat zijn…
Over het visum heb ik geen idee normaal kan je gewoon op het vliegveld ook kopen maar is het duurder maar dat weet ik eerlijk gezegd niet
Veel succes
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app