Spannend , ik weet nog wel de tijd dat me ex dat ook had,die kon niet wachten en zijn er naar het depot van ups gegaan, scheelde weer een dag. Alleen had hij helaas geen visum in zijn paspoort.
Hallo meiden,
@xlovato, gefeliciteerd met je nieuwe huisje
Succes met verhuizen en veel geluk daar ![]()
@Summie, ik heb stiekem wel een beetje moeten lachen om je verhaal met de ijzel. vooral als ik me bedacht hoe dat er moet hebben uitgezien hahahaha.
Ook askim zou graag aan een leven samen beginnen. Hij zal niet naar Antalya komen. Op dit moment helpt hij financieel zijn ouders en is dat ook een van de dingen waardoor samen een leven opbouwen er nog niet in zit.
@Ladyside, dat valt me eigenlijk zwaarder dan ik vooraf had gedacht, in het zelfde land maar toch zover bij elkaar vandaan.
Wanneer we elkaar weer gaan zien nog even afwachten, of het voor mei nog een keer gaat lukken weet ik niet.
@Littleone, spannend!!! Ik hoop het zo voor jullie. ik duim enorm voor jullie.
Vandaag mn ikamet opgehaald. Duurt tegenwoordig allemaal wat langer maar ik mag weer blijven tot eind november ![]()
Verder niet veel te melden, lekker buitengeweest met de kids en een leuke film gekeken. Best lekker die vakantie hahaha.
Fijne avond meiden
Whoohoo visum is binnen mijn ventje komt naar mij toe ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Ooooohhhhh wooowwwww geweldig!!! Wanneer komt hij? Hopelijk zo snel mogelijk zodat hij bij de geboorte van jullie kleine spetter kan zijn!!! Oooh meid wat ben ik blij voor je!!!
Via Wereldwijzer app
Volgende week komt hij eerst nog snel langs thuis ![]()
Via Wereldwijzer app
littleone proficiat! Eindelijk is het zover al je harde werken en geduld worden beloond. Nu kan het leven beginnen en zijn jullie snel een echt gezinnetje hoeraaaaa!!! :cheer2:
Woehoe super littleone! Gefeliciteerd. Nu kan jullie leven als gezinnetje gaan beginnen: )
Littleone suuuuuuuuper!!! Proficiat!!!
Wooooow LIttleone! Wat ontzettend goed nieuws!!
KUnnen jullie nog heerlijk de laatste weken samen genieten van de zwangerschap en is hij er gewoon bij!!
Nog even volhouden en dan heb je hem bij je!!
Dank je weel allemaal
na 2 dagen in spanning te zitten ben ik helemaal in tranen uit gebarsten als Askim belde
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Littleone: Gefeliciteerd mop! ![]()
Deniz ik zie je even voorbij komen…hoe is het met je?
Via Wereldwijzer app
Haai Summie! Ja sorry voor mijn lange afwezigheid. Het ging even niet goed vanwege de breuk met ex-askim en kon het even niet opbrengen om de verhalen hier te volgen, maar het gaat nu weer goed hoor. Ik weet het…het klinkt super erg en ik schaam me doooood om dit te zeggen, maar het gaat goed dankzij een nieuwe aşkim. Maar dit keer met mn ogen wijd open en verstand op aan! Hoe gaat het met jou?
P.s Ik zal weer proberen mee te draaien hier hihi ![]()
@deniz daar hoef je je toch niet voor te schamen. Je bent verliefd en daar moet je lekker van genieten. En je bent hier niet de enige die een tweede askim hebben hoor.
Mijn askim is de 3e Turkse jongen waar ik iets mee heb.
Ben nu wel heel benieuwd naar je verhaal!
Als meelezer hier wil ik je even feliciteren, littleoonne! Wat fijn dat jullie eindelijk samen kunnen zijn, geniet ervan. ![]()
Aaah Deniz! Vertel vertel
![]()
Ook ik heb er al 2 in korte tijd versleten, dus schaam je nergens voor hoor!
Littleone gefeliciteerd met jullie visum.
Deniz gefeliciteerd met je nieuwe askim.Heel veel geluk gewenst… ook weer uit Turkije?
Wat mij hier opvalt is dat de meiden hier snel weer een nieuw askim hebben… is dat omdat jullie je oude askim snel willen vergeten of heeft de oude askim weinig voor je betekent? Natuurlijk is verliefdheid niet te voorspellen en overkomt het je maar valt me hier gewoon op.
Aaaaaaah Littleone ik ben zo blij voor je!!! Gefeliciteerd! Jij zal wel lekker hyper zijn nu hihi!
Deniz ook ik zit niet bij mijn eerste askim! ![]()
Ooooh jaa hoor dikke duimen drukken op t verkeerde knopje! Wat k wou zeggen!
Deniz ik zit ook niet bij me eerste turk haha het overkomt je! Je hoeft je nergens voor te schamen! Liefde overkomt je en tis bij jou (en meerdere hier haha!) steeds een turk waar je voor valt! Miss reageert je omgeving er anders op omdat je niet van Kees naar Jan bent gegaan haha maar pfoe tis t zelfde toch ! Geniet er van meid!!
Turkije lover ik weet niet hoe t zit bij anderen maar ik zelf had mijn nu askim al vijf jaar achter me aan en nooit interesse omdat k eerst een NL vriend had en toen een turkse! Toen ik eindelijk wel verliefde werd op mijn nu askim merkte ik dat die andere jongens nooit iets voor mij betekend hadden en dat dat de reden was dat ik zo makkelijk over me verliefdheid heen kon! Want er was geen verliefdheid! Het was mijn hopeloze brein die perse een liefde wou hebben en die mij voor de gek hield! Maar ik spreek echt puur voor mezelf! ![]()
MORGEN KOMT ME MOEDER!!!
Vandaag als kip zonder kop me huis door gewalst met schoonmaakspullen! Ben kapot nu en ALLE pijntjes komen boven maar voel t amper want kheb morgen 10 dagen me moeder weer bij me!!! Ben zo hyper! Mis me familie verschikkelijk dus zo fijn dat me moeder waar ik de beste band mee heb (ze is echt als een beste vriendin hihi!) langs komt!!! En als ze weer gaat duurt het nog maar een kleine twee maanden voor ze terug komt en dan met me vader!!! Oohhhhh ik ben zo blij zo blij zo blij! Zal waarschijnlijk niet slapen vanacht want ben zo druk!! (Cavias hebben zich allemaal voor me verstopt ha!)
Ooh over cavias gesproken! Mijn kleine blinde caviatje begon net zo dik te worden als mijn overleden caviatje! En de andere twee babies gingen ook die kant op! Ik werd al gek want zag al voor me hoe de andere 3 dood zouden gaan! GELUKKIG! Zijn we op een dierenarts gestuit die toen wij voer gingen kopen enthousiast fotos liet zien van zijn cavias!! Gelijk gevraagt en het is een teveel aan vocht! Een dag geen water en sla gegeven aan de kleintjes en raad eens allemaal weer DUN! Nu goed oppassen dus! Maar das ook weer een extra reden voor een feestje!!!