Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Isafazli, om het dan toch maar openbaar te doen en niet via een PB, en vat dit aub niet op als een aanval of een niet begrijpen, wat geeft hij jou waardoor je jezelf gewaardeerd voelt, gelukkig voelt, begrepen voelt en gewild voelt. Wat geeft hij jou als meerwaarde ? Heb je het gevoel dat jij een meerwaarde bent voor hem… Buiten het feit dat jij de familie faciliteert, hij niet teveel alleen met jou kan of wil zijn, zijn familie heel erg van jou profiteerd. Deze jongen is gevangen in het leven daar, zal altijd naar de pijpen dansen van de ganse familie… Wat kan hij anders ! meis luister naar je onderbuikgevoel, erken je eigen ongelukkig zijn, erken je eigen frustraties… Voor sommige mensen zijn wij echt !, echt ! Alleen maar rijke westerse vrouwen, dus wat maakt het uit als we ze vragen om geld, geld en nog eens geld. Dit heeft niets te maken met liefde of genegenheid.

2 likes

Isa,deze jongen heeft al veel te veel kansen van jouw gehad. Hoeveel wil je er hem nog geven?

1 like

Wil toch even een verhaal delen wat ik gister heb gehoord van askim!

Hij sprak gister met een oude vriend van hem waar hij nu weer mee werkt (na jaren geen contact)
Die ‘vriend’ is getrouwd MAARheeft een duitse vriendin (hij is 30 zij 55)
Zij geeft hem zoveel geld dat zijn turkse vrouw met hun kind het huis uit gaat als zij er is en ze al haar spullen verbergen (als ze iets vind zegt de man dat het van ze zus is ofzo)
De duitse vrouw is onderhand euro armer en word gebruikt als bank!
Ze heeft wel eens tegen m gezegt dat ze zich gebruikt voelde maar daar wist hij zich zo uit te praten en hij loopt bij iedereen ermee te pronken!
Askim was zo boos op hem dat die m na deze job niet meer wil zien!

Wat ik wil zeggen let GOED op je onderbuikgevoel! Deze vrouw heeft t ook en doet er niks mee en kijk wat er gebeurt!
Pas op jezelf want niemand wil zo eindigen denk ik

1 like

@ Lbds ja zo’n dingen gebeuren helaas maar ik snap die vrouw ook niet. Geen enkele vrouw komt aan askim al krijgt hij er 1 miljoen euro voor bah bah. Typisch voorbeeld van moslims die de Islam een slechte naam geven want wat zij doen is zwaar fout en zondig.

Heey meiden,
Sorry dat ik nog niet op jullie heb gereageerd! Maar ik hebt t zo druk hihi, vorige week al m’n spullen ingeladen en
Vandaag de sleutels gekregen van mijn nieuw huisje! Dus nu weer druk met klussen enzo… Als ik het wat minder druk heb zal ik weer wat actiever mee schrijven!
Voor alle meiden die het kunnen gebruiken een dikke knuffel!

Fijne avond xx

Oooooh jee ik heb hier een tijdje niet geschreven en ik sta hier voor een gigantische uitdaging om op alles en iedereen te reageren. Meiden ik beloof jullie ik doe mijn best…

X-lovato: Wooowww wat super het huisje is dus toch door gegaan! Heel veel succes met klussen!!! En meid dat jij soms wat minder reageert, daar geen excuses voor aanbieden, dat begrijpen we echt wel :wink: Hoe is het trouwens met jouw en je askim?

LBDS: Thanks voor je hoteltips :wink: Ik zal binnenkort me er eens in verdiepen. Ook al zit ik er over na te denken dat het misschien wel beter is om Turkije een jaartje over te slaan. Aaah wat sneu dat je huisdier overleden is en dat jouw askim daar dus helemaal niet mee overweg kon. Tsja dan zijn het toch mannen hè. Het verhaal wat jij schreef over die vriend van je askim. Ik wordt zo triest van die verhalen. Ik begrijp niet dat mensen zo walgelijk kunnen zijn. Maar die vrouw begrijp ik ook niet, als het financieel zo slecht gaat, steek dan verdorie je handen uit de mouwen en ga aan het werk! Maar ja er zijn ook genoeg rotte appels in Nederland.

Civciv: ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe is het met jouw en je askim? Lijkt er wat licht in de duisternis te komen of is het nog één donkere massa waarin je askim zich bevind? Ben jij trouwens in je huisje blijven wonen? Zo ja hoe bevalt het? En lukt het jouw wat om je draai weer wat te vinden?

Turkijelover: Sorry ik heb nog niet gereageerd op je pb. Maar ik wil je wel even een knuffel sturen! Gewoon omdat je een krachtige vrouw bent en het verdiend :wink: Hoe is het met je? Ik hoop dat snel lekker met je zoontje richting Turkije kunt!

Zonnetje: Meid ik stuur jouw ook even een hele dikke knuffel. Wat lief hoe je met ons meeleeft en hoe je een ander probeert te beschermen. Zo te horen heeft jouw hart daadwerkelijk in duizend stukjes gelegen. En als je hart zo verwond heeft dan heeft dat inderdaad tijd nodig om te herstellen. Mensen denken er vaak gemakkelijk over, je bent gevallen, kom op ga staan en doorgaan! Maar als je zoveel van jezelf hebt gegeven, dat je hart in 1000 stukjes ligt, dan heb je eerst tijd nodig om alle stukjes te verzamelen, om vervolgens het hart weer zorgvuldig in elkaar te kunnen puzzelen. Zelf heb ik ooit ook jaren er over gedaan voor ik weer in aanraking kwam met de liefde. Juist op de onverwachtse momenten komt het op je pad. En voor jouw loopt hier op aarde ook vast een leuke man rond. Geef jezelf de ruimte en tijd die jij nodig hebt!

Isa: Ach meisie wat was ik nu graag naar je toe gereden en wat had ik nu graag mijn armen om je heen willen slaan. Je te laten voelen dat je niet alleen bent. Want wat zal jij in een ingewikkelde positie zitten. Een strijd tussen gevoel en verstand. Op het forum zijn er een aantal meiden die jouw advies hebben gegeven en ik moet bekennen dat ik mij daarin heel erg kan vinden. Ik vrees dat jij deze man nooit voor jezelf gaat krijgen. Meid ik kan niet vertellen wat je moet doen, ook al zou ik je mijn mening wel op willen leggen en zou ik je wel willen toeschreeuwen: “Jij bent beter af zonder hem.”. Ik denk dat jij voor jezelf moet afvragen: “Wat wil ik? Wat heb ik nodig? En geeft askim jouw wat jij nodig hebt om gelukkig te zijn?” Meid weet dat je voor een luisterend oor altijd bij mij aan mag kloppen. You are not alone!!! Ik (maar ook de andere meiden) willen er voor je zijn!

Litleone: Lieve meid allereerst stuur ik je even een hele dikke knuffel! Hoe gaat het met je meid? Lukt het je om wat rustiger aan te doen? Want zo te horen is dat nu wel belangrijk voor je, zowel voor jezelf als voor de kleine. En hoe is het met je askim? Hebben jullie al wat meer duidelijkheid? Pffff ik heb het zo met jullie te doen. Damn waarom moet het zo moeilijk zijn, jullie horen gewoon bij elkaar! Ik blijf keihard voor jullie duimen! En over een leuk cadeautje, heb je er al aan gedacht om een mooie foto van jezelf (met je buik erop enzo) en een echo foto naar je askim te sturen? Heel veel sterkte meid!

Egwene: Ooooh meid ik ben zo nieuwsgierig hoe het met jouw gaat! Heb jij je askim inmiddels al ontmoet? Zo ja hoe was het weerzien? Wat betreft je ex…lekker negeren, hij is verantwoordelijk voor zichzelf en ik zou mezelf niet uit de tent laten lokken!!! Meid ik hoop dat je een geweldige tijd in Turkije gaat beleven. Enne ik ben nieuwsgierig naar je verhalen!

Birgül Wat fijn om wat van jouw te lezen!!! Helemaal super dat het zo goed met jullie gaat! Jullie hebben het ook zoooo verdiend!!!

LadySide: Woowww wat ben je toch een sterke vrouw! Enne nee waag het niet om mij tegen te spreken! Ik weet hoe moeilijk het is om een situatie los te laten, maar dapper dat je toch jezelf op de 1ste plaats zet!!! Dapper, krachtig en sterk!!! Enne als je niet wilt dat hij weer tegen je gaat praten, kan je er zelf ook nog altijd voor kiezen om hem uit je leven te bannen :wink:

Tamara: Meid ik ben even heel benieuwd hoe het met jou gaat? Als ik het goed heb ben jij afgelopen weekend in Istanbul geweest? Hoe is dat voor jouw geweest?

Delali: Allereerst stuur ik jouw een gigantische knuffel! Regelmatig moet ik even aan je denken en ik durf het bijna niet te vragen…maar ik doe het toch…Meid hoe gaat het met je? Weet dat als je de behoefte voelt dat je altijd je hart mag luchten :wink:

Miloutjuhh: Meid ik mis je eigenlijk een beetje op het forum. Houd dit in dat jij het lekker druk heb met allerlei dingetjes of dat je nog steeds in een dip zit? ik weet niet of je hem gebruiken kunt maar ik stuur je gewoon even een dikke knuffel!!!

Update van mij:
Ik zit geloof ik wat in een winterdip…,Ik wil zomer hahaha…De afgelopen maanden is heel onrustig geweest met askim, mijn werk en mijn studie. En het bizarre is dat alles totaal anders loopt dan van te voren was verwacht. Ook al weet ik dat het beter zo is en dat ik hem los moet laten, ik mis askim…En met mijn werk loopt het ook niet helemaal zoals van te voren was verwacht en ik had gehoopt…Tsja dat is even niet zo leuk en daarnaast ben ik ook wat aan het kwakkelen met mijn gezondheid…maar voor de rest gaat het goed hoor hahahahah…Ik denk maar zo onkruid vergaat niet en naar regen komt zonneschijn en daar ga ik voor!!! :wink: Uuuuuh wanneer wordt het zomer??? :-p

6 likes

@ Summie het gaat goed valt me heel erg mee. Hij is nu meer met zijn familie bezig gelukkig en ik zie dat hem dat goed doet. En als ik zie dat het goed met hem gaat dan gaat het goed met mij. De eerste 2 weken heb ik hem supererg gemist maar dat valt nu wel weer mee, vooral omdat we elkaar elke dag zien en spreken en ik zie dat hij het tot nu toe erg goed doet. Dat geeft me rust en vertrouwen dat het goed komt.
Ik snap jouw gevoel van gemis heel goed je houdt toch veel van hem en dat zet je niet zomaar even uit. En wat balen dat je gezondheid ook nog niet optimaal is. Misschien moet je toch dat Turkse zonnetje op gaan zoeken. Natuurlijk is dat heel dubbel maar dan heb je dat maar alvast gehad, die eerste keer weer teruggaan. Even weg van alles en genieten dat gun ik je heel erg. Knufffff!

1 like

Civciv mijn gedachte precies! Vrouw draagt ook een hoofddoek maar zodra er geld in t spel is geeft ze dr man wel even weg pff! Kzei al gelijk tegen askim jij hoeft hier maar aan te denken en ik ben weg! Ookal zou ik er multimiljonair van worden! Haha
Gelukkig spreek je je askim veel dat maakt het gemis altijd minder! En fijn dat het beter met hem gaat!

Summie winterdip ik ken m! Lichaam die niet mee werkt het slechte weer wat niet vrolijk maakt! Ik zeg winterslaap haha! En het is normaal dat je hem mist! Liefde zet je niet even uit je hoofd en dat zal met tijd moeten komen! En misschien is het juist wel goed om naar Turkije te gaan maar dan naar een nieuwe plek! Iets nieuws ontdekken en zien wat voor moois het land nog meer te bieden heeft! Misschien werkt het wel als een soort therapie?

Net als Summie zit ik in een winterdip! Lichaam die ontzettend tegen werkt! Slaap ontzettend veel en nog doen al me gewrichten pijn! Gelukkig komt me moeder zaterdag!! Daar kijk ik echt naar uit! Ze blijft 10 dagen bij mij en askim in huis en heb er echt zin in! Mis me ouders ontzettend en dat ik dan even me moeder weer kan zien is zo fijn! Askim heeft er ook veel zin in maar vooral omdat hij merkt hoe erg ik t nodig heb om weer even familie om me heen te hebben! T liefst wil ik gewoon slapen tot ze er is hihi!

1 like

Hallo meiden,

Inderdaad al even niet geweest, vorige week waren een weekje in onze oude straat waar verschrikkelijk slecht internet was. Af en toe wel snel kunnen bij lezen maar reageren lukte niet.
Weet op heel veel verhalen ook niet zo goed wat ik moet reageren, kippenvel en tranen in mn ogen bij het lezen van sommige van jullie verhalen

Met mij gaat het wel goed. Dipje nog niet helemaal over. Het word gewoon steeds moeilijker om niet bij elkaar te zijn en aangezien we ook nog niet weten hoe, wat en waar we in de toekomst willen heb ik het er soms extra moeilijk mee.
Kids deze week nog vrij na een aantal sombere dagen is eindelijk de zon er weer dus gaan we zo lekker buiten spelen.
In mei gaan de kids 3 weken naar Nl met hun vader. Ik ga dan denk ik 2 weken naar askim en die laatste week komt mn moeder: )

Nog even een knuffel voor iedereen en een fijne dag.

1 like

Nou voor de meiden in Turkije hier komt een beetje leedvermaak vanuit Holland…Ik heb vanochtend 15minuten (!!!) werk gehad om mijn auto schoon te krijgen! En dat terwijl ik maar een klein koekblikje heb. Wat is ijzel toch een rommel :frowning: Het positieve is dat ik een kwaliteit van mezelf heb ontdekt :slight_smile: ik heb ontdekt dat ik 's ochtends vroeg ontzettend goed kan mopperren :wink: En oooh ik was zo slim geweest om mijn hakken aan te trekken…nou ik kon zo een rol spelen in nieuwe Bridget Jones Diary film :stuck_out_tongue: haha ik leek wel een combinatie van een waggelende eend en bambi :stuck_out_tongue: ik moest trouwens wel meteen denken aan het liedje I’m sexy and I know it :stuck_out_tongue: ach ja ik moest de lol er toch wat inhouden. …De straat was te vergelijken met een ijsbaan… spiegelglad…en normaal sta ik nooit in de file…vanochtend deed ik ook mee aan het fileleed :frowning: Ach ja het voordeel van in de file staan is dat je er niet als enige in staat :wink: maar wat is het toch ongezellig… Halverwege toch maar besloten om mijn afspraak te annuleren…ik was toch al veel te laat dus kon beter terug naar huis gaan… maar ook dat was weer een uitdaging omdat ik wederom in een file terecht kwam…Jaaaaa het gaat goed hier…lang leve de winter…Inmiddels is er niks meer aan de hand :slight_smile: het zonnetje schijnt heerlijk…en op die manier krijg ik toch nog een heel klein beetje een zomersgevoel :slight_smile:

Lbds: Wat balen meid dat het met je gezondheid niet zo lekker gaat. Wat leuk dat je moeder binnenkort komt. Een heerlijk iets om naar uit te kijken. En ja ik heb serieus overwogen om in winterslaap te gaan. Ik word alleen steeds wakker…dus dan gaat het wat moeilijk hahaha. Winters is gewoon echt niet mijn seizoen. En op het gebied van de liefde maar ook op mijn werk en studie is het momenteel zo onstabiel en dat vreet energie en zorgt voor onrust waardoor ik lichamelijk ook weer wat begin te kwakkellen…Maar naar Turkije als therapie? Haha dat klinkt goed hahaha.

Civciv: Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Jeetje meid wat ben je sterk. Je kreeg even heel voor de kiezen en toch vind jij er je weg weer in. En wat je schrijft…‘als ik zie dat het goed met hem gaat dan gaat het ook goed met mij’ wow dat is in mijn ogen echte liefde :wink: Ik ga zo hopen dat jullie hierin samen je weg gaan vinden! En ach weet je zowel op het gebied van de liefde maar ook op mijn werk en studie is het momenteel zo onstabiel en dat vreet energie en zorgt voor veel onrust waardoor ik lichamelijk ook weer wat begin te kwakkellen…

Miloutjuhhh: Ik kan het me zo voorstellen dat jij echt de behoefte hebt om samen met je askim een leven op te bouwen. Hoe staat je askim daar in? Is het misschien geen optie dat hij deze zomer richting Antalya komt te werken? Wel heerlijk dat je straks naar je askim gaat en dat je moeder ook nog even gezellig langskomt. Mooie vooruitzichten die je hopelijk wat positieve energie mogen geven :wink:

Via Wereldwijzer app

1 like

@xlovato: gefeliciteerd met je huisje!! Hoop dat je volop gaat genieten daar!

@summie: wow! Wat had jij een lap tekst zeg :wink: Ik zal je proberen niet tegen te spreken, ook al ben ik het niet met je eens :stuck_out_tongue: Zo sterk ben ik niet altijd hoor haha!
Heb helemaal verwijderen uit mijn leven kan ik niet… Misschien zal ik dat ook nooit kunnen, de tijd zal het leren.
Alles heeft weer tijd nodig, soms zou ik willen dat er ergens een knopje voor was hahaha!
Oh en zo te zien ben je niet de enige die zomer wil!
Ik wil oook zoooooooo graag zomer, voorjaar mag ook. Vandaag vond ik het al vreselijk fijn dat de zon zo lekker scheen, ik kon al bijna in het zonnetje op de galerij zitten, woehoeee!
Wel balen dat het nog niet zo lekker metje gaat, en met je gezondheid ook niet. Ik gun het je zo dat je weer lekker in je vel komt, dat je gezondheid mee gaat werken en je weer kunt gaan stralen. En wat had ik er graag bij geweest vanochtend :wink: Jij dat ijs van je raam bikken en rondschuifelend hahaha! Dan ben ik soms wel blij dat ik geen auto heb, al is de fiets met deze kou ook niet heel fijn merkte ik op de weg van werk naar huis vanavond. Brrrrr!
Ik woon gelukkig aan een drukke weg, met fietspad ernaast dat 1 van de drukste van NL is… dus altijd gestrooid! :slight_smile:

@Miloutjuhh, Ah meis, jij klinkt ook nog steeds niet helemaal happy. Wat ik me ook wel weer kan voorstellen. Zo “dichtbij”, maar toch ook zo ver en al die onzekerheid over de toekomst. Hoop dat jullie elkaar snel weer kunnen zien, en weer wat positieve plannen maken zodat jij je weer iets beter kunt voelen.
Knuffel voor jou!

@LBDSS, ook ff een knuffel voor jou! Hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt, en dat die stomme gezondheid es even een keertje mee gaat werken.
Maar gelukkig komt mams snel! Lekker ff knuffelen, en leuke dingen doen samen. Even echte meidendingen gaan doen!

Helemaal aan het stresse sorry heel eve een ego berichtje… mijn papa heeft gister een mail gestuurd naar de ambassade in turkije over mij en Askim en heeft vandaag terug gekregen da het visum verstuurd is… kben helemaal aan het stresse kan niks zien nog niet over het visum oo internet zou het echt kunne

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Littleone kan je je aşkın morgen eens niet laten bellen naar de ambassade?

Knuffel voor iedereen

Mjah kan het vragen maar kwee ni of die het gaat dien hij denkt dat het zeker niet kan :frowning:

@littleone gek dat ze dat gezegd hebben, normaal zeggen ze er toch niks over is het af wachten tot je paspoort terug is?

Ja idd gek maar ze gaan het normaal toch niet zo maar zeggen toch?

Via Wereldwijzer app

@Littleone: als het gisteren verstuurd is gaat hij het zeker vandaag krijgen want komt met expresdienst. Ik heb ook nooit gehoord dat ze het op voorhand zeggen maar het kan he. Spannend zeg! Ik duim voor je!!!

Askim heeft een SMS aangekrege

Degerli musterimiz numarasiyla tasinacak gonderiniz konsolosluktan Teslim alinmistir ongorulen teslimi tarihi

Als ik het goed schrijf

Uuuh en wat betekent dat Littleonne? Ooh wat ontzettend spannend meid!! Ik duim voor jullie!!!

Via Wereldwijzer app

Het komt er op neer dat ups een pakketje heeft van de ambassade en morgen aankomt :slight_smile:

1 like