Goeieavond, dag meiden allemaal,
Lbdss: even een warme knuffel voor je. Begrijp je heel goed, een dier kan je zoveel liefde geven!!
Delali:even een hele warme knuffel!! ik weet even niet meer wat zeggen… Had zo gehoopt dat hij zijn visum ging ophalen en naar je toe zou komen.
Wat de familie betreft, denk dat wij ons niet kunnen inbeelden laat staan enigszins begrijpen hoe het er aan toe gaat ginder… Misschien onderschatten de jongere mensen het ginder ook wel?
En meid, ik vind je een heel sterke madam, ook al voel jij het zelf mss zo niet aan, je wereld staat op zijn kop, en toch ben je hier, ben je er voor hem! Vergeet jezelf niet!!
Ladyside ook voor jou een knuffel! Het blijft pijnlijk, ook al weet je waarom… Je gevoelens gaan niet zomaar weg! Het hart heeft wat meer tijd nodig dan het verstand! Knuffel
Egwene: blij te horen dat je goed bent aangekomen, en je geinstalleerd zijt! Veel succes meid, en voor je het weet is je aşkın er ook!
Tamara082: ik hoop dat je een goeie trip hebt meid, en dat je er toch van kunt genieten!
Kan me inbeelden dat je het heel moeilijk hebt, het is zo unfair! Knuffel meid!
Civciv: ook voor jou een knuffel, hoe gaat het met je? En met je aşkın?
Littleone: blij dat je al op je eigen stekje zijt. Jammer dat je nog altijd niks meer weet van de ambassade, duurt toch allemaal erg lang. Maar geen nieuws, goed nieuws zeggen ze toch? Hou de moed erin meid!!
Blij dat met de baby alles in orde is, probeer nu maar te rusten!! Knuffel
Xlovato: meid hoe is het met jou? Nog wat meer gehoord over je huisje? En hoe gaat het met jullie 2? Knuffel
Miloutjuh: dag meid hoe is het let jou? Al terug je draai gevonden ginder? Knuf
Deniz: ook voor jou een knuffel! Hoe is het met jou meid?
Weet niet goed wat ik moet zeggen, had het niet echt verwacht.
Maar meid voel je zeker niet schuldig. Je hebt gedaan wat je moest doen, beter zo dan hem onnodig aan het lijntje te laten!
Lisette: hoe is het met jou? Heb je al wat meer nieuws omtrent het visum?
Summie: even een super knuffel voor jou meid. Ik wil je zoveel zeggen maar ik weet het niet te brengen, ik weet ook geen antwoord op je vragen, denk ook niet dat je die ooit allemaal gaat krijgen.
Het enige wat ik kan denken is Misschien heeft hij allemaal (serieus) onderschat?
En je dubbele gevoelens, ja je verstand zegt wel, daarom en daarom, maar daarmee is je hart nog niet mee, er bestaat geen wonderknopje om even om te draaien en alles terug op nul te zetten… Knuffel meid!!
Wat je reisplannen betreft, je hoeft turkije helemaal niet te laten schieten. Je kan even een turkije pauze inlassen! Er zijn nog andere plaatsen in de wereld die de moeite zijn!!
Turkijelover hoe is het nog met jou? Heb jij plannen om naar turkije te gaan?
Birgül: dank je en heb er geen problemen mee dat je je mening zegt! Hoe gaat het nog met jou?
Hier alles redelijk goed, beetje dipjesweek.
Wat mijn week adiyaman betreft, als ik hier de verhalen allemaal lees dan valt het mijne helemaal in het niets en mag ik echt niet klagen. Wat misbruik betref, was mss wat te sterk uitgedrukt, maar gelijk waarnaartoe we gingen, was er familie mee, en werd er gegeten en gedronken op “zijn” kosten.
Ik had hem de zaterdag, tijdens een uitstap met oom en mama,in het geniep gevraagd om de zondag naar een stadje te gaan (het was mijne verjaardag, en zo had ik toch een uitstap met ons twee, ook al vergat hij die). Tegenaan de avond was er heel toevallig een trouw van de familie in dat stadje, en wilden oom en mama mee, maar er werd mij verzekerd, dat wij twee alleen gingen zijn, en zij op het huwelijk. Tja tarara, om het kort te houden, na 3 uur auto heen, half uur rondrijden voor de zaal,zijn we amper een uur alleen geweest, waarin die oom een zestal keer heeft getelefoneerd, hebben we een gigantische ruzie gehad, want hij wou op het huwelijk blijven, waar ik absoluut geen probleem meeheb,maar zet me niet zo voor het blok, zeg dat dan gewoon! Na nogmaals 3 uur auto heeft de moeder dan laten vallen dat het mijn verjaardag was (18u30) en wou zijn vader (telefonisch) me trakteren, wat uiteindelijk afhaal leek te zijn, dat dus weer uit “zijn” (lees mijn) portemonnaie kwam, en toen vroeg papa langs zijne neus weg hoe ik het had gesteld op het huwelijk? Het was nooit de bedoeling geweest om te wandelen!
De maandag ganse dag met zijn oom en mama naar besni en terug savonds op mijn kosten gegeten maar bij de familie thuis. Daar vroeg hij waar ganse familie bijzat of we de dinsdag een uitstap konden doen met oom en mama, terwijl ik al paar maal had gezegd dat ik de dinsdag alleen wou zijn, voet bij stuk gehouden maar ik voelde me zo gemeen omdat ik neen zei. Savonds terug oom en mama mee.
Dinsdag effectief alleen, mits een paar telefoons van oom om me toch te overhalen om die uitstap te doen
De woensdag uitstap met de mama en zijn broer, dat was een hele plezante dag, maar ook weer op mijn kosten. En de uitstap was ook weer aangepast en niet hetgeen ze hadden gezegd, maar aangezien ik de chauffeur was, heb ik mijne goesting dan maar gedaan. Savonds moesten we dan stoppen want de oom wilde afscheid van me nemen, daarna nog bij twee andere families langsgeweest (met oom, mama en broer mee) maar dat vond ik niet zo erg, dat waren eens nieuwe gezichten, en die avond terug serieuze ruzie.
En de donderdag ja waren we alleen, heeft die oom wel 12x gebeld, om toch nog maar op uitstap te gaan, heb vlakaf gezegd van neen! Superleuke dag verder!
Vrijdag naar huis!
De telefoontjes waren effectief van zijn oom, heb paar maal zelf opgenomen en hij is ook haar vader niet! Hij was wel heel erg aanwezig die oom, meer dan zijn vader en dat vond ik wel raar. Die oom heeft ook twee dochters, waarvan de oudste twee kids heeft, daar elke dag zit en ik heb nog nooit hare man gezien. (Zie wel ik word paranoia!!)
Het nummer van zijn nicht heb ik nergens teruggevonden, maar dat heeft hij rap terug via zijn zus, maar ik geloof hem wel als hij zegt met haar geen contact te hebben. Wel gaat hij geregeld op haar fb profiel gaan zien.
Hij was wel veel relaxter op zijn gsm, liet die veel makkelijker slingeren, toonde mij ook berichten uit zichzelf! Merk wel dat mijn vertrouwen niet is wat het moet zijn door die nicht en zijn gedrag, heb hem dat ook gezegd.
Mijn verstand zegt dat ik hem moet laten, maar mijn hart…
Misschien had ik beter iets van die nicht gevonden…
Hier nog geen sneeuw gezien deze week, maar naar het schijnt geven ze er veel uit voor dit weekend!
Fijne avond meiden allemaal