Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Misschien vinden ze alleen inschrijfbewijs niet voldoende…

Hoe moet je het nog meer aantonen dan?

Ik zou je askim laten bellen met wat ze nou precies willen zien. Wat ze bedoelen van ssk.

Heeft hij gedaan. En die vriendelijke vrouw verwees hem door naar de internetsite, waar we geen ruk van snappen. Dus hij gaat morgenochtend maar even langs bij vfs global. Hopelijk staan ze hem te woord

Hoi meiden

Ik had even een vraag ik moet via internet een visum aanvragen voor turkije… zijnze nog steeds 15 euro?
Wie weet een site…

Groetjes

https://www.evisa.gov.tr/en/

1 like

Die wilde ik ook precies doorsturen! Ik koop ze zelf gewoon nog steeds via de douane…

Mijn askim is langs veweest bij vfs global vanmorgen en ze hebben hem alles uitgelegd. Enige rare aan alles is, dat ze zeiden dat hij te weinig geld op zijn bankrekening heeft. Maar mijn vader staat garant en verstrekt logies; dus snap niet waarom ze verwachten dat hij zoveel geld op zijn rekening heeft?

Lisette op zich is dat idd stom ja… het is altij zo dat zij een bepaald bedrag op hun rekening moeten hebben ookal staat iemand anders garant gewoon ter bewijs.

Via Wereldwijzer app

@lisette 89

Kan dat nog steeds dan? Ook in istanbul
D8 dat dat gestopt was…

Als je het visum op het vliegveld koopt betaal je 10 euro meer

Kan inderdaad nog steeds Tamara! Was er zaterdag nog en kon het gewoon kopen… Maar zoals Turkije lover zegt, het is wel 10 euro duurder…

@littleoonne maar welk bedrag moet hij op zijn rekening hebben staan dan? Hij had net zijn salaris gestort; dus er stond ruim 1600 tl op. Dus snap het echt niet… Hij had het over 5000 tl, mag toch hopen dat dat een grap is

Ik heb het aldoor via de site hierboven aangegeven gedaan. Heel simpel en idd 10 euro goedkoper.
Nadeel is alleen dat je een credit of debetcard nodig hebt. Gelukkig had ik daar vrienden voor :slight_smile:
Je gaat al bijna Tamara! Heb je er zin in, of zie je er toch wel een beetje tegenop?
Weet hij dat je komt??

1 like

Lisette Askim had het ook over 5000 tl wat idd erg veel is

Via Wereldwijzer app

dank je wel meiden kan het ook met een visa card?

@ Ladyside
Ik zie er wel en niet tegen op gemengde gevoelens heb dr wel heel veel zin in maar merk ook dat ik het ook wel moeilijk heb verstop het een beetje
Ik heb vorige week contact gehad met zijn neefje en die vroeg wanneer ik kwam dus denk dat hij het ook wel weet…de familie neemt zaterdag contact met me op als ik daar ben en dan zien we wel…
Met oud en nieuw heb ik een mail van hem gehad wat me natuurlijk enorm raakte…
Maar goed het zal nooit veranderen tussen ons ook al houden we van mekaar en Willen we samen zijn het kan niet…ik zie dat steeds meer in en ook dat ik verder moet…
Hoe gaat het met jou?

Tam082 ja kan ook met visa!! Blijft ook een tijdje goed je visum! Knuffel meid!!!

1 like

Even kort bericht. Ben veilig aangekomen afgelopen nacht. Kamer is nu ingericht. Prima, ruim en nu ook schoon. Met mn ex hele ochtend in Manavgat doorgebracht met 2 andere meiden erbij. Het gaat goed. Geen problemen

@Tamara, Ja met Visa kan het ook :slight_smile:
Aahh lastig dat je met dubbele gevoelens heen gaat.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, en natuurlijk buiten dat hoop ik dat je ook heel erg veel plezier gaat hebben.
Waarschijnlijk gaat het zoals je zegt, altijd moeilijk blijven. Zolang die gevoelens er nog zijn en jullie niet samen mogen zijn, blijft het k*t…

Met mij gaat het goed hoor! Probeer de leugenaar uit mijn hoofd te zetten en vooral aan mzelf te denken. Wat af en toe best lastig is, omdat de andere dame net zo hard liegt als dat hij het doet. Zij is daar nu voor 2 week, en doordat hij weinig tot niet online is weet ik gewoon dat ze samen zijn. En dat doet best pijn…Vooral omdat zij om het hardste riep dat ze echt niet meer naar hem terug wilde etc etc… Maar soort zoekt soort kennelijk! En eens een leugenaar altijd een leugenaar denk ik dan maar weer.

1 like

@ladyside
Och jeetje wat een … logisch dat dat pijn doet ze hebben dus eigenlijk beide glashard tegen je gelogen ppff
Heel goed dat je aan jezelf gaat denken hoe moeilijk ook jij bent belangrijk meid!!
Kop op…

Dank je wel :blush:
Dikke knuffel voor jou

Lisette,meestal moeten ze kunnen aantonen dat ze ongeveer 35 euro per dag te besteden hebben,dus voor 10 dagen zal hij 350 euro op zijn rekening moeten kunnen aantonen.

Hé meiden ik ben jullie niet vergeten hoor…:wink:

Tamara: Meid ga jij dit weekend richting Istanbul? Aaah wat is het verdrietig dat jullie niet samen kunnen zijn terwijl jullie van elkaar houden. Ik heb er respect voor hoe jij jouw weg erin probeert te vinden. Want ik weet dat het niet gemakkelijk is. Even een dikke knuffel. Ik wil je een fijne tijd toewensen!! Ik vind het dapper dat je gaat!!

Egwene: Meid vanuit Nederland welkom in Turkije… :wink: Fijn dat je een mooi plekje hebt gekregen. Ben je wel voorzichtig met je ex…you know 1 vinger en hij pakt jouw hand :wink: Wanneer is jouw askim eigenlijk klaar met zijn dienst? Veel succes en we kijken uit naar je verhalen.

Littleone: Meid wat is het spannend en een langdurig proces. Ik duim nog steeds voor je en ik hoop dat jouw askim snel bij je kan zijn. Pas je wel een beetje op jezelf en je kleine spruit? Dikke knuffel voor jou…

Civciv: Hoe gaat het meid? Even een dikke knuffel voor jou… Wat heb ik er een respect voor hoe jij op een positieve manier er mee om probeert te gaan om zo toch hoop te houden. Oh meid ik duim voor jullie. Jullie verdienen het om samen gelukkig te worden maar pas wel op jezelf :wink: Heel veel sterkte meid.

LadySide: Meid even een dikke knuffel. Jakkes wat een walgelijke lui. Laat ze lekker ongelukkig worden met elkaar. Maar ik kan wel indenken dat het slikken is voor jou en dat het toch allemaal een plekje moet krijgen…maar dat het tegelijkertijd een bevestiging is dat je beter af bent zonder hem.

Miloutjuhhh: Volgens mij ben jij weer in Turkije? Hoe hebben jullie het samen in Nederland gehad? Je hebt al door ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen/belevenissen.

Isafazli: Eerlijk gezegd maak ook ik mij zorgen om jou. In mijn ogen is her niet normaal als jij je gebruikt en misleid voelt! En dat hij je verjaardag vergeten is vind ik schandelig laat staan dat jij moest vechten om tijd met hem door te kunnen brengen. Lieve meid neem alsjeblieft je onderbuik gevoelens serieus. Ik hoop dat jij jezelf kunt afvragen wat heb jij nodig? Waar verlang jij na? Krijg jij bij je askim waar jij naar verlangt en wat jij nodig hebt? Weet dat we er hier voor je willen zijn…ik wil je veel sterkte en wijsheid toewensen.

Deniz: Meid je hoeft geen antwoorden te geven, maar ik vermoed dat er meer is gebeurt dan dat wij weten. Ik vroeg me af of de scheiding een rol hierin speelt. Maar alsjeblieft hou op jezelf te straffen. Juist als jij was doorgegaan en jouw askim onterecht hoop had gegeven dat was niet eerlijk geweest. Maar uuuhhh ik vraag me alleen af hoe doe jij het dat je gevoelens opeens weg zijn? Wat is je truc, hoe kan ik dat leren :-p

Lisette: Wat een moeilijkheden allemaal om een visum te krijgen. Sterkte en hopelijk lukt het.

X-lovato: Wat leuk dat je een huisje krijgt. Jammer dat het tussen jou en je askim even niet zo lekker gaat. Komt dat ook omdat jezelf wat zoekende bent in wat jij wilt? Sterkte en een knuffel voor jou meid.

Turkije lover en Birgül ik zag jullie ook even voorbij komen… hoe is het met jullie?

Mocht ik iemand vergeten zijn sorry…

Update van mij:
Ik heb niet zoveel nieuws. Het gaat met ups en downs. Hé meid ik wens jullie een fijn weekend!!!

Via Wereldwijzer app

2 likes