Heey meiden
Sorry dat ik al even niet meer op jullie heb gereageerd maar ik heb het redelijk druk gehad en het gaat momenteel niet echt goed tussen mij en askim, we hebben de laatste tijd veel ruzies/meningsverschillen en als ik wat vraag krijg ik geen duidelijk antwoord ik weet het allemaal even niet meer en ik wil even rustig nadenken over alles, dit heb ik ook verteld aan askim en hij begreep het wel gelukkig, we hebben nog wel elke dag contact en hij zegt dat hij me niet kwijt wilt maar ik moet eerst alles voor mezelf op een rijtje zetten⦠Verder ben ik nog druk aan het solliciteren maar dit wil helaas nog niet echt lukken, ik maak wel kans op een eigen huisje! Dus als alles goed verloopt en alles geregeld kan worden heb ik dalijk echt een plekje voor mezelf! Ik woon nu namelijk met nog 2 anderen in een huis maar iets voor mezelf alleen zou ik super vinden dus duimen jullie voor me hihi?
Ik probeer morgen even alles terug te lezen en op jullie te reageren!
Jeetje wat jammer al die minder goede verhalen te horen⦠ik hoop dat het snel voor iedereen beter gaatā¦
Hier is het stressen Askim vertrekt morgen voor zijn afspraak woensdag in ankara op de ambassade. kben erg benieuwd of het enkel papieren afgeven is of ook overlopen⦠De stress word steeds groter⦠ik ben volop bezig met verhuizen maar merk dat ik meer en meer rust nodig heb dan ik neem⦠kbegin vocht op te houden heb erg veel last van rugpijn en steken in mijn zij last van tintelende handen helaas
Bijna tijd om het vliegtuig in te gaan: ( we hebben een super vakantie gehad vol leuke dingen en eigenlijk alle twee helemaal geen zin om naar huis te gaan Hahahah.
Vandaag dus vliegen via Istanbul naar Izmir en daar met de transfer naar askim zijn huis. Morgen middag de bus naar Antalya. Als ik daar ben zal ik het lijstje weer eens opzoeken en wat uitgebreider reageren.
@littleone duim nog steeds voor jullie pas je wel een beetje goed op jezelf en de kleine!
Goeiemiddag meiden allemaal
Lisette hoe is het met je? Is alles in orde gekomen met de papieren en hoe heb je het gesteld?
Littleone kan me inbeelden dat je op van de zenuwen bent, ben benieuwd hoe je aÅkın het zal stellen! Wens hem veel succes!!! Vergeet ook niet wat voor jezelf te zorgen in deze drukke periode! Heb je nog veel werk met het verhuizen?
Ladyside: blij om te lezen dat het redelijk met je gaat! En heel normaal dat je antwoorden wilt! Knuffel meid
Egwene proficiat met je werkvisum;) en wat leuk dat je aÅkın zo doet!! Nog een klein duwtje en zijn legerdienst zit er ook op!! Veel succes meid!!
Miloutjuuh Goeie terugreis!! Blij dat je een leuke tijd hebt gehad!!
Delalie: ik hoop dat het gesprek met zijn vader goed verloopt deze keer, mss idd een goed idee om zijn oom als buffer mee te nemen. Hoop ook dat hij vlug zijn visum gaat halen. Want dat on hold staan lijkt me onhoudbaar en heel pijnlijk voor jou! Knuffel meid!!
Summie even een superwarme knuffel voor jou. Het is heel moeilijk om je liefde los te laten, maar soms is het beter om een stapje achteruit te zetten en voor jezelf te kiezen. Dat is heel makkelijk gezegd, en het doet veel pijn.
En de situatie is idd unfair, en voor ons niet te begrijpenā¦
Dat je het even niet meer weet naar de toekomst toe, en je het gevoel hebt dat alles door je vingers glipt, dat is idd niet fijn, en dat is dan nog heel zacht uitgedrukt. Knuffel!!!
Lbdss ik hoop dat je je al iets beter voelt!! Fijn dat je aÅkın zo goed voor je zorgt! Hoe is het nog met hem, is hij helemaal genezen?
Civciv: ook voor jou een superwarme knuffel!!! Ik hoop dat hij kan praten met zijn ouders en hij zijn problemen kan oplossen of onder ogen kan komen. Nogmaals een warme knuffel, ik weet dat je deze periode helemaal anders had gewild!! Geef de hoop nog niet op, jullie zijn al een tijdje samen, jullie overwinnen dit vast ook wel!
Kardelen hoe is het nog met jou?
Xlovato jammer dat het bij jullie ook niet zo super loopt, wel goed dat je er met hem over kan praten! Knuffel.
Leuk dat je misschien je eigen stekje krijgt, fingers crossed;)
Bianca hoe is het nog met jou?
Deniz hoe is het met jou? En hoe heb je het gesteld in turkije?
Hier met mij alles goed, ben thuis van vrijdagavond, terug een week gehad met hoogtes en laagtes, een week met veel, lees te veel, familie. Heb moeten vechten om een paar dagjes voor ons twee alleen te hebben, hij begreep dit ook helemaal niet.
Ben er op sommige momenten ook wat āingeluisdā geweest. En heb me wel even misbruikt gevoeld ook. Mijn verjaardag was hij vergeten, hij wist dit niet zei hij???
En wat familie en druk betreft, hij heeft een oom, en dat leek precies zijn jaloerse vrouw, die heeft op een bepaalde dag meer dan 12x gebeld, leuk is anders!
De nicht was er niet, is gewist uit zijn telefoon, geen smskes of telefoontjes ervan, hij gaat wel regelmatig haar profiel checken op fb⦠Had ook gevraagd om eens met haar af te spreken, zodat ik haar beter kon leren kennen, en hun interactie kon zien ondereen, maar hij raadde dit af, blijkbaar had zijn familie het er met hem al over gehad, over onze ruzies over haar?..
Verder heb ik het even gehad, weet ook even niet meer wat te denken of te voelen!
Grtjes meiden en nog allemaal een supermegaknuffel!!
@Isafazli: hey meid sorry dat ik hier weer zo kom binnenvallen maar ik lees je verhaal en weer besluipt me dat rare gevoel. Ik heb je er trouwens ook al over gepmāt. Maarre wat bedoel je precies met āik ben er ingeluisdā en āik heb me misbruikt gevoeldā. Dat horen helemaal niet de gevoelens te zijn die je hebt als je bij je geliefde bent en klinkt allesbehalve positief. Enne die nonkel die 12x belt per dag, is dat toevallig niet de vader van die bewuste nicht? Nogmaals sorry voor mijn bemoeizucht mss⦠Ik heb er geen zaken mee, maar ik zeg nogmaals, je verdient veeel beter! Sterkte ermee!!
Sorry dat ik een tijd niet meer gereageerd heb.
Mijn 9 dagen in turkije is achteraf meegevallen. Ik heb hem 4 dagen nog mogen zien en hem weggebracht naar het leger en afscheid genomen.
Ook heb ik zijn familie ontmoet.
āGeweldig, eindelijk!ā, zou je zeggen. Ja is zo, maar in de dagen dat we samen waren, was er veel ruzie. Het is me duidelijk geworden dat het niet ging werken en er is veel gebeurd waardoor mijn gevoel weg is gegaan. Ik ben nog niet in staat om alles hier te omschrijven. Vooral omdat ik me schaam en een kutwijf voel dat ik hem laat gaan terwijl hij net het leger in gaat. Ik heb hem daar bezocht en gezien waar hij zit en ik heb alles gedaan voor onze relatie wat ik maar kon. Maar bij mij is de koek op. Ik kon niet meer. Mijn gevoel is weg gegaan. Als het goed zat, had ik ons nooit opgegeven en hadden we absoluut zijn diensttijd overleefd. En ik voel me echt eerlijk waar super gemeen nu dat dit nu gebeurd op een verkeerd moment. En ik zou nooit zomaar opgeven. Maar ik kan nu echt veels te veel redenen opnoemen waarom het niet meer kan. Dus ik heb hem laten gaan.
@ Xlovato wat een fijn vooruitzicht misschien een huisje voor jou alleen. Ik duim mee! En zo kun je je gedachten even van askin verzetten ook weleens prettig toch?
@ Isa dank je voor je knuffels ik stuur een dikke terug naar jou. Ook jij zit nu op een moeilijk punt, een T splitsing, neem je de weg met askin of neem je toch de andere weg zonder hem⦠Het is moeilijk, want het hart is het vaak niet eens met het hoofd, dat merk ik nu ook weer heel hard. Veel sterkte en wijsheid!
@ Denizkizi ook jij bij de club. Als jouw gevoel echt weg is dan hoef je je echt geen k*twijf te voelen. Dat zou je wel zijn als je deed alsof alles goed was en dus tegen hem loog. En dan had je misschien nog een jaar verkloot dat hij in het leger zit en liep het alsnog mis, dat zou voor hem misschien nog zwaarder zijn omdat hij in het leger genoeg tijd om te piekeren heeft en te dromen over de toekomst, en voor jou zou het zwaar zijn omdat je een jaar toch niet helemaal verder zou kunnen omdat je toch nog een beetje aan hem vast zou zitten. Het is een klap, het is klote, maar je was eerlijk en eerlijkheid duurt het langst. En je komt voor jezelf op, dat is iets om trots op te zijn. Dit was weer een les in het leven en je hebt toch weer mooie momenten meegemaakt, die je ziel voeden. Knuffel voor jou!
Met mij gaat het redelijk goed maar het gemis knaagt en knaagt maar door, net een muisje dat in mijn hart woont en holletjes wegvreet. Het gaat redelijk goed met hem hij is op zoek naar werk, en we hebben elke dag contact en dan mis ik hem zo. Ik mis zijn armen om me heen, zijn geur, zijn warmte alles en nu zit je weer naar een plaatje op de computer te kijken, tenminste zo voelt de webcam. Maar die momenten geven ons wel kracht en zolang ik zie dat hij toch langzaam vooruit gaat kan ik het toch accepteren zoals het gaat, of in ieder geval me erbij neerleggen. De herinneringen blijven en het gemis zal met de tijd wat minder knagend worden dat weet ik maar ja daar heb je nu niks aan :feestje:
Ik wil alle meiden bedanken voor de warme knuffels, lieve woorden, begrip en goede raad. Dat doet toch echt wel goed
Zo ik ben inmiddels ook weer terug in NL sinds vanavond⦠Heb alles beetje geprobeerd bij te lezen⦠Zou later (als ik bijgeslapen heb) even uitgebreid reageren⦠Papieren zijn in ieder geval in orde ingeleverd en het is uiteindelijk nog goed gekomen met die extra papieren⦠Het is nu gewoon afwachten en dat vind ik echt vreselijk :(ā¦
Denizkizi,natuurlijk ben je geen K**wijf,beter nu dan dat hij een jaar lang uitkijkt naar jullie samen zijn,dan is de domper veel groter. Ook jij kan nu verder en hoeft hem niet aan het lijntje te houden. Sterkte
Deniz, natuurlijk ben je niet zo. Als je gevoelens weg zijn, zijn ze weg. Dat is jammer, maar zoals hierboven al geschreven is: beter nu dan na een jaar wachten. Dat zou nog veel erger zijn geweest.
Isa, ook al eerder geschreven boven mij, maar het zijn inderdaad niet de goede gevoelens die je zou moeten hebben in een relatie. Maar dat weet je zelf ook heel goed. Ik ben benieuwd hoe het nog verder gaat lopen tussen jullie twee.
Milou, jammer dat jullie vakantie voorbij is, maar fijn om te lezen dat jullie genoten hebben.
Even snel voor alle meiden: dikke knuffel! Het lijkt allemaal even niet zo goed te gaan allemaal. Veel droevige verhalen. Ik hoop echt dat we binnenkort allemaal weer wat leuke dingen kunnen opschrijven. Het maakt mij niet uit of dat over de liefde is of over een nieuw huis, baan of wat dan ook.
Egwene, heeeeeel veel plezier, goede reis en succes met je ex!
@DenizKizi, ah meis wat rot voor je! Maar je bent echt geen K*twijf hoor!! Tuurlijk is het niet leuk om toe te moeten geven dat de liefde weg is, maar beter nu dan over een jaar.
Sterkte meis!
@lisette, wat fijn dat je alles geregeld hebt! Nu de rotperiode van wachten⦠Sterkte daar mee!
@Civciv Even een knuffel voor jou! Logisch dat je hem mist! Hebben jullie veel contact, of kan hij dat niet aan?
@Isafazli, ooh meid ik blijf jouw situatie zooooo rot vinden! Blijft dubbel natuurlijk! Weet je zeker dat het de oom is die telkens belt?
En oezo heb jij je misbruikt gevoeld? Was het weer een geld dingetje? Ook blijf ik het heel apart vinden dat hij zo weinig tijd voor jullie saampjes heeft, en dat er altijd maar familie bij moet zijn. WEet je hoe dat zit?
Ook voor jou ff een knuffel en veel sterkte met het alweer nadenken over alles!
@ Lisette ik wens je veel geduld met wachten. Gelukkig zijn de papieren in orde afgeleverd dat zal ook wel een pak van je hart zijn
@ Egwene wat spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Goede reis!
@ Ladyside dank je voor je knuf, ik stuur je er een terug! We hebben gewoon elke dag contact, net als voorheen. Dat wil hij ook juist hij zegt dat hij daar energie van krijgt en dan lacht hij ook. En ik voel me er ook goed bij. Het komt wel goed ooit de zon komt nog steeds elke dag op dus het is niet het einde van de wereld;)
Jeetje Isa ik weet niet wat zeggen⦠wat een vreemde situatie⦠hoe bedoel je dat je je misbruikt voelde? Kvin het een erg vreemde situatie. Kweet zelfs ni als ik in u plaats was ik wel het aan zou kunnen om te blijven⦠jij lijkt er erg voor te vechten maar het lijkt alleen maar van een kant te komen
Lisette leuk dat het geregeld is⦠wachten is idd verschrikkelijk maar je weet toch dat je het normaal kan controleren op internet?
Askim is vandaah de papieren gaan brengen en ze hebben ze overlopen en morgen moet hij terug gaanā¦
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Kleine update vanaf onze kant⦠Het is flinke drama. Vandaag is de status gewijzigd van zijn paspoort op vfsglobal.com⦠Hij moet extra papieren komen inleveren, die hij dus niet heeft :(⦠Hij moet dit brengen: GELIR DURUMU, MAAS BORDROSU, SSK HIZMET CETVELI, DIGER / OVERIG, MĆLAKATA GELMENIZ GEREKMEKTEDIR⦠Het is echt om te huilen⦠Zijn baas gaat nu een verklaring opstellen, waarin hij zegt hoeveel mijn askim krijgt aan salaris per maand en dat dit altijd contant wordt uitbetaald. Maar wat nou SSK HIZMET CETVELI betekend⦠Iemand die weet waar je het überhaupt heen moet brengen? Gewoon weer naar VFS Global? En denk je dat het helpt als ik ook een brief schrijf (nederlands?? of engels??) waarin ik vertel hoe we elkaar kennen en waarom hij naar NL wilt komen?
Een ssk is een verzekering die door de werkgever wordt verstrekt,soort ziektekosten verzekering,dat ze verzekerd zijn als er op het werk wat gebeurt. Het is echt een vereiste voor het aanvragen van het visum je vriend kan er zelf ook 1 afsluiten volgens mij.
Ja maar die hebben we afgesloten! En het inschrijfbewijs hiervan ingeleverd⦠Daarom snap ik niet wat ze met: ssk hizmet cetveli bedoelen? Wat moeten we nou extra inleveren?