Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Hallo meiden,

@lbdss hier ook veel onweer gehad. Normaal ben ik echt heel bang maar geprobeerd weg te stoppen. Kids zijn al zo bang wil dat niet erger maken.

@Summie, ja als ik alles goed en op tijd afrond dan krijg ik een certificaat waardoor je veel meer kans hebt op een baan als Engels leerkracht in het buitenland :slight_smile:
Lastig is het soms zeker als de kids geen Nederlands spreken. Ik weet de basis dingetjes Turks wel maar bijvoorbeeld niet om de kleinste op zijn gemak te stellen als hij bij mij gebracht word. Dan is het altijd even huilen en erg lastig om hem dan te troosten. Toen ik hier de eerste keer begon sprak alleen de oudste van de drie kids een beetje Nederlands de andere twee helemaal niks. Lastig maar enorm leuk om de groei in de taal te zien bij de kinderen.
Dat je af en toe eens een keer huilt om deze situatie is helemaal niet gek meid! Soms moet dat er gewoon snel uit.
Ik ben iemand die heel snel kan huilen en askim vind dat verschrikkelijk. Ik jank al bij een mooi film, een goed boek of een mooi muziek stuk hahaha.
Heerlijk even bijtanken in je weekend meid!

@Isa fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen :slight_smile: Fijne tijd meid.

Ik home alone vanavond :slight_smile: Kids bij papa en mama van de kids bloed geven.
Zondag komt mn zusje langs. En verder nog geen plannen voor dit weekend :slight_smile:

Fijn weekend meiden.

Summie kben idd al wat spulletjes aan het kopen zodat ik het allemaal wat kan verdelen in tijd En centen hĂšhĂš

Isa een ring wat leuk een trouwring of?

Via Wereldwijzer app

Hey meiden,

@miloutjuhh, nog weinig duidelijkheid. Hij zegt dat ie via internet gehoord heeft dat het niet doorgaat, en blijft volhouden dat het allemaal kon op de manier zoals hij gedaan heeft. Ik kan het allemaal maar moeilijk geloven.
Ik heb de nare reactie al achter me gelaten ondertussen. De meeste dames hier zijn er volledig voor elkaar, dus daar hou ik me aan vast. :slight_smile:

@LBDSS, onweer overleefd?? Rot dat het er alweeeeeer was! Was je askim al aan eht werk op dat moment??

@Summie, Je hebt dus een goed hart! IK heb je PB gelezen, ik ga nog ff reageren hoor! Ik weet nog steeds niet of ik wel die kant op moet gaan, vooral omdat we maar ruzie blijven maken, en zodra ik daar ben alles leuk en aardig is. Veel om over na te denken dus

@Isa, leuk ook bij jou eindelijk een gezicht te hebben! En wat heerlijk dat je askim er was om je op te halen, dat uur vertraging van zijn kant maar snel weer vergeten! En wow, een ring!! Kwam daar ook een aanzoek bij??

update van hier: Gisteravond/nacht gepraat, nadat ie me de hele dag en halve avond genegeerd had
 hij blijft dus volhouden dat de manier waarop hij het heeft gedaan in TUrkije dus wel kan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Hij wil het in ieder geval niet nog eens proberen, want een land dat hem weigert wil ie niks meer aan uitgeven. Dus ik ben heel boos geworden dat ie het zomaar opgeeft, Ă©n dus in feite ook fuck it tegen mij zegt. Hij wil niet de plek leren kennen waar ik vandaan kom en waar mijn roots liggen
 Dat escaleerde natuurlijk weer in een ruzie, en wéér voor het slapen gaan.
Wel blijft ie dus vragen wanneer ik langs kom. Ik heb gezegd dat ik eerst wil dat het weer normaal is tussen ons, en ddat ik niet wil komen als we alleen maar aldoor ruzie maken.
En toen moest ik maar een normal boyfriend zoeken en ging ie ophangen (dit keer kondigde hij het aan :wink: )
Gezellig joh! :wink: Ik ga straks lekker de stad in met een vriendin, ondanks dat ik eeen vreselijk drukke week achter de rug heb, en een idioot druk weekend voor de boeg
 moet er ff uit. Nu al heerlijk aan een wijntje, even alles van me afzetten. :smiley:

Fijne avond!

Ladyside
mijn askim is in de 9 jaar die wij samen zijn ook nog nooit in nl geweest. Het trekt hem gewoon echt niet. Ach dan is t hem iig niet voor een visum naar het beloofde land te doen haha.
Fijne avond met je vriendin.

Filiz: Ik moest stiekem wel even lachen om je reactie. Maar je hebt wel gelijk dat je askim dus overduidelijk niet gaat voor een visum naar het mooie beloofde land :wink: Jij woont dan nu in Turkije samen met je askim?

LadySide: Thanks! Ik hoop dat jij vanavond een leuke gezellige avond gaat hebben! Geniet maar lekker van je wijntje! Even lekker alle ellende loslaten! Veel plezier ook dit weekend maar pas ook goed op jezelf meid!!! :wink: En ja wat betreft je askim, het is en blijft zo te horen lastig. Heb je er al eens aan gedacht om een rustpauze in te lassen? Sterkte meid!

Littleone: Oooh dat lijkt me wel leuk om spulletjes uit te zoeken, ook al zou je dat natuurlijk liever samen met je askim doen. Weet je trouwens wat het gaat worden?

Isa: Uuuuuuh wat lees ik hier
uuuh en wat was je antwoord
Evet?

Miloutjuhh: Wat een mooie uitdaging meid! Ik ga voor je duimen dat het je gaat lukken! Hoe lang duurt de cursus? Mooi om te zien hoe kinderen talen gemakkelijk oppikken. Echt ik had gewild dat ik dat op jonge leeftijd had gehad. Ik heb namelijk niet bepaald een talenknobbel maar als ik mijn nichtje nu zie hoe die Engels leert te spreken en hoe gemakkelijk het haar af gaat dan denk ik woww. Wat leuk trouwens dat je zusje langskomt. Is ze nou tegenwoordig in Side of is ze toch in Kusadasi gebleven? Hahaha ik ben iemand die stiekem op een moment waarin ik alleen ben stiekem in een hoekje een traantje wegpinkt. Pfff en ik hoorde zijn stem en hij wilde weten hoe het met me ging en of ik het wat vol kan houden enzo en voor ik het wist waren de sluizen open
En toen hoorde ik aan zijn stem dat hij het ook wel ff moeilijk had

Summie ik weet idd wat het gaat worden

het is wel fijn dingen uit te zoeken maar ik probeer er ergens toch Askim bij te betrekken Askim heeft bv de suikerbonedoosjes mee aan het bekijken geweest die me mama en schoonzus laten zien :slight_smile:

HĂšhĂš Isa ik ben zo nieuwsgierig naar je nieuwe updaten

Via Wereldwijzer app

1 like

@Isafazli: Een heeeeele fijne tijd daar toegewenst mop! xXx

1 like

@deniz kizi hoe is het met jou meid?

Pfff Ik al een uur jankend mn ring aan het zoeken. Zo bang dat ik hem vandaag buiten ben verloren: (

Ladyside: Meid hele dikke knuffel! Begrijp dat het allemaal best moeilijk voor je is om een keuze te maken. Want wat als je van iemand houd maar het gewoon niet werkt?
En wat betreft dat visum van je askim, ik weet niet precies hoe dat zit maar ik krijg het idee dat hij dat verzonnen heeft omdat hij niet naar Nederland wil komen. Niet vanwege jou, maar misschien gewoon omdat hij heel nationalistisch is en helemaal niet naar een ander land wil. Maar je hebt wel gelijk, het betekend wel dat hij dat niet voor je over heeft

Summie: Ik heb je privé bericht gelezen hoor, zal er zo even op reageren. Dikke knuffel alvast, want die kan je volgens mij wel heel goed gebruiken. Hier gaat alles weer zijn gangetje, al heb ik een beetje het gevoel alsof alles stil staat. Geen werk, nog niet echt een idee hoe de toekomst met askim er uit gaat zien (daar bedoel ik mee hier of in Turkije )

Isa: Wauwww een ring! Hoorde er ook een aanzoek bij? :wink: of gewoon zomaar? :slight_smile: Ben benieuwd naar je verhalen!

Milou: haha ik ben ook iemand die supersnel huilt en mijn askim kan daar ook echt niet tegen. Ah shit heb je ondertussen je ring alweer gevonden? Pff ik ben daar ook altijd zo bang voor!

1 like

@miloutje: Het gaat goed hoor! Tussen mij en aßkım is het al een tijdje als een droom. Vrijdag a.s ga ik weer :slight_smile:
Ik wil ook wel graag in die besloten fb groep, maar kan hem niet vinden en ik weet niet hoe je hier een pb stuurt. Nee ik ben brunette :wink:

Klote van je ring
succes met het vinden mop! Knuff xXx

Milou al een update over je ring? Ik ben mijn twee ringen van askim ook al een keer kwijt geraakt! 1x op t werk int zwembad gevallen hele dag kwijt geweest zag toen askim in me pauze (zonder ring) heb me hand achter me rug moeten verstoppen en proberen niet te janken! Gelukkig was die wel gevonden (en toen had ik t askim verteld!) Ik ken t stressgevoel en hoop HEEEEEEEL erg dat je de ring snel weer vind! Is die miss ietsje te wijd? Daardoor ben ik m kwijtgeraakt!

Ladyside je situatie word er niet beter op he
 ik baal zo ontzettend voor je! Ik zelf had alles uitgezocht en nagevraagt bij mensen en je moet echt zelf daarheen voor je visum! Ze moeten je zien! (Werd mij verteld dat ik t moest vergelijken met t aanvragen van een paspoort voor n ander
 dat kan ook niet)
En tsja misschien heeft hij t wel zo gedaan en is dat de reden dat t afgewezen is? Misschien heeft die t niet gedaan? Tsja dat is lastig te zeggen natuurlijk!

Wat betreft de ruzies zorgen dit soort dingen plus afstand ervoor dat t erger word!

Wat ik zelf zou doen is erheen gaan om al die ruzies uit te praten enzo (als je het financieel allemaal aankan!)

Dikke knuffelsss

1 like

Askim is erg gestressed door winterwerk
 hij heeft nog niks en ze andere baan stopt over twee dagen! Ik schuif hem nu steeds de modhotels website onder ze neus! Het werkt wel want hij is actief aant bellen maar tot nu toe nog niks!

Ik laat m verder met rust ik weet dat we ruzie krijgen als ik hem ga pushen dus doe het sneeky haha!
Natuurlijk t feit dat ik over n week weg ben vind die ook niks, tis vanalles bij elkaar en ze humeur is slecht! Hij slaapt zelfs amper en houd mij nachten lang wakker!

Maak me zorgen
 ik wil dat die binnen een week werk heeft zodat ik ook zonder zorgen naar NL kan! Wat wel SUPER is! Me ouders hebben aangeboden de huur van december voor te schieten/te betalen! Ik ga dan in NL alle huishoudelijke taken overnemen van hun om dat af te werken! Wat een fijne ouders! Dat is al een hele zorg minder ook voor askim!

Hey meiden,

Ring nog niet gevonden :frowning: 3x de weg van huis naar school gelopen in de enorme plassen rond om onze flat gezocht. Slippers aan en broek omhoog en zo er door heen gelopen maar niks :frowning: Thuis alles afgezocht weet echt niet waar ik nog kan kijken.
Morgen hier bij de beveiliging melden en maandag ook navragen op school. Ik hoop zo dat iemand hem vind en ergens afgeeft. Voel me er zo k*T over

@Lbdss hij was inderdaad een beetje ruim nu het niet meer zo warm is. In de zomer zat hij precies goed. Dus ik heb tegen die man gezegd hij moet iets kleiner want ik heb nu dikke vingers van de warmte. Maar nee dat was niet waar volgens die man :frowning: Wel dus!

@Deniz kizi Jij mag weer bijna naar je askim heerlijk!
Hoe zit het met zijn dienst periode? Wanneer moet hij gaan?
Ik stuur jou wel ff een pb met mijn fb. Als je me dan toevoegt kan ik je daarna aan de groep toevoegen.

Fijne avond meiden

Miloutjuhh,ring al weer gevonden?

LBDSS, lekker dat je ouders dat willen doen,scheelt weer een zorg.

Deniz kizi,waar vind jij tickets en wat betaal je als ik vragen mag? Je vliegt toch op izmir? Gaat je dochter nu wel mee?

Summie,zal vandaag of morgen reageren ok.

Milou ik heb PRECIES dat! Nee je vingers worden niet dunner als ze kouder worden! Nee hij glijd niet af als je vingers nat worden
 Zoo irritant! Hoop echt dat iemand m afgeeft of dat die magisch in t huis opduikt!

@egwene leuk dat je al die talen kan spreken! Heb je hem inmiddels al gesproken? Wat grappig dat de askim van kardelen daar nu ook zit, hebben ze elkaar al gezien?

@delali fijn om te lezen dat je askim weer helemaal is bijgedraaid! Hopelijk hebben jullie optijd het visum! Ik zal duimen voor jullie hihi!

@summie ik begin hier weer wat m’n draai te vinden, wat betreft mijn vader laat ik het gewoon even zo ik zie het vanzelf wel of die bijdraait. Hoe is het nu met jou meid? Ik hoop dat het Ondanks de situatie toch een beetje beter met je gaat!

@ladyside wat een lastige situatie meid, wat het visum betreft ik snap dat je niet weet wat je moet geloven
 Jammer van de meningsverschillen elke keer, je wil zo graag dat het goed gaat, wou je in december nou wel gaan of ben je daar nog niet uit? In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou!!

@miloutjuhh dat lijkt me lastig als je op de kinderen past waarmee je niet echt goed mee kan communiceren maar lijkt me ook wel een uitdaging. Ooh meid ik hoop zo voor je dat je hem toch nog terug vind of dat die door iemand gevonden word!

@isafazli fijn dat je goed bent aangekomen! Wauw een ring! Zo maar of? :blush:

@LBDSS ik hoop dat je askim snel een baan heeft voor de winter! Wat lief van je ouders dat ze jullie zo willen helpen!

Nou ik begon net hier weer m’n draai te vinden en nu staat mijn leven even helemaal op z’n kop
 Het gesprek met school ging echt heel anders dan verwacht
 Ik moet stoppen
 Het was een heel raar gesprek die ik hier wel wil vertellen maar het is toch openbaar dus doe ik het liever niet, en nu weet ik even niet wat ik nu verder wil/moet
 Ik probeer nu eerst maar een baan te zoeken
 Askim vond het nergens op slaan en die is boos op m’n school haha daar heb ik niks aan maar het is wel lief hihi.

Fijne avond meiden xx

Hoi allemaal,

Ben jullie niet vergeten hoor. Heb het zo druk gehad de afgelopen week, dat het meelezen er bij in is geschoten.
Veel geschreven weer zeg. Moet het toch maar weer bij gaan houden.

Met mij gaat het verder goed. Eigenlijk geen nieuws te melden over aßkim en mij. Contact gaat met ups en downs.

Fijne avond allemaal.

xLovato
Wat belachelijk van je school zeg!

Isafazli
Veel plezier!

2 likes