Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Offf papieren naar Askim lijken maar onderweg te blijven had ook een kleine fotoalbum op gestuurd naar Anne die komt ook niet aan Grrr stomme post
Leuk te horen dat wel bijna iedere Askim vreselijk is als hij boos is hèhè

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Jeetje snap niet waarom Julie allemaal zo’n goedkope tickets vinden ik vind echt niks goedkoper dan ±300 Euro

Volgens mij erg afhankelijk van waar je heen moet littleone

Leuk dat er steeds meer meiden bijkomen op FB, en dat we een beetje een beeld krijgen van wie wie is :slight_smile:

@filiz, Ik woon boven in NL, dus als ik op en neer naar Brussel zou moeten dan is het alsnog heel duur.
Arke is in december vaak erg goedkoop. Maar49 euro en dichterbij wonen zou wel heeeeeel fijn zijn! THnx voor de tip in ieder geval

Haha echt he littleone! Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor tickets, wil eind december voor 2 weekjes naar Nederland met de feestdagen. 170 ben ik sowieso kwijt voor een enkeltje met fatsoenlijke tijden (16 uur onderweg of langer zelfs ga ik niet aan beginnen hoor.) :frowning:

Is idd behoorlijk afhankelijk waar je heen wilt LIttleone… erg frustrerend dat het niet allemaal zo goedkoop is hé!
Aaah Yildiz, dat is nog best wel veel geld vooralleen een enkele reis! Hopelijk vind je nog iets goedkopers! Succes met zoeken!

Hey dames ff snel een berichtje van mij tussen alle drukte door…

Lieve Summie meis een super dikke stevige knuffel voor jou! Houd goede moed meis. Ik hoop dat het snel beter gaat worden voor jullie. Jullie liefde wordt op de proef gesteld en als jullie er samen voor gaan kun je er alleen maar sterker uitkomen en groei je nog meer naar elkaar toe. Blijf vertrouwen hebben in jullie liefde voor elkaar. Ware liefde is te mooi om te laten gaan…veel sterkte en liefs…denk aan je.

Ladyside jij ook een dikke knuffel meis. Het is ook superlastig een lange afstandsrelatie en je moet er echt in verhouding een stuk meer voor over hebben. Maar ook hier denk ik als je er samen voor gaat kun je alles aan en als het gevoel goed zit denk ik toch zo snel zien de lange afstand voorgoed te overbruggen :). Sterkte meis en succes met de keuze wel of niet gaan in december. Luister naar je gevoel!

Hier wat positievere geluiden van aşkım in de zin van waar en wanneer zien we elkaar weer…eehh nederland haha. Zullen we oud en nieuw samen vieren is het visum er al. Zaken die heel normaal zijn maar ik de afgelopen twee weken heb gemist. Ook de lieve woordjes zijn terug dus dat doet me wel goed. Ik zie beetje bij beetje mijn oude aşkım terug komen en de pijn in zijn ogen lijkt ook iets verdwenen. Nu het visum nog :stuck_out_tongue: baal er zo van he een hele maand opgeschoven :(. …maar ja wat we niet kunnen veranderen moeten we maar loslaten he…wie weet hebben we tegen de kerst meer geluk we blijven duimen.

Groetjes en liefs aan jullie allemaal probeer snel weer op iedereen te reageren. Slaap lekker allemaal!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

Yildiz: Succes met het zoeken naar vliegtickets. Wat is je plan om alleen of samen met je askim tijdens de feestdagen naar Nederland te gaan?

Littleone: Ooh meid ik wil jouw een hele dikke knuffel geven! Pfff wat wordt er momenteel ook veel van jouw gevraagd! Ach meid ik wilde het zo graag dat ik het wat makkelijker voor je kon maken, dat ik iets voor je kon doen…Begrijp ik het goed dat als het je askim niet lukt om naar jouw toe te komen dat jij dan gaat bevallen in Turkije? Brrrr wat een heftige situatie…Sterkte meid! Ik heb veel respect voor je hoe je met alles omgaat!

Delali: Nee hoor meid don’t worry ik vergeet jullie echt niet :wink: Maar wel lief dat je me gemist hebt hihi. De laatste keer dat ik wat van je las leek de situatie met je askim wat te verbeteren. Hoe is het inmiddels met jullie? Fijn om te lezen dat er een bepaald gedeelte van zijn familie aan jullie kant staat. De rol die de families kunnen hebben is gewoon echt bizar en soms moeilijk te begrijpen. Tegelijkertijd denk ik dat je askim misschien ook wel wat bang is dat zijn visumaanvraag afgewezen wordt. En ja afleiding is inderdaad in moeilijke situaties een heel goed iets. Meid veel succes met de voorbereidingen van het huwelijk van je zus en ik hoop dat je ondanks alles er wat van kunt genieten! Sterkte meid ik denk aan je!

X-lovato: JA dat gemis is afschuwelijk meid…Ik hoop dat je je draai inmiddels weer wat gevonden hebt. Zijn je problemen met school inmiddels opgelost? Belachelijk dat je netjes toestemming vraagt en dan vervolgens na de tijd narigheid. Fijn om te lezen dat je familie er voor je is. Wat betreft je vader ik kan indenken dat het lastig is maar vergeet niet je bent je vader zijn kleine meid. Dat zal je altijd blijven en voor sommige vaders kan het slikken zijn als zijn kleine meid opeens een volwassen vrouw begint te worden en toekomstplannen gaat maken en natuurlijk speelt het onbekende (een Turk, een vreemd land en een vreemde cultuur) ook een hele grote rol. Misschien heeft hij gewoon even wat langer tijd nodig.

Miloutjuhh: Dat gevoel heb ik inderdaad heel erg bij jouw. Jij bent zoekende naar een inrichting in je leven, jij wilt je settellen heb ik het idee, samen een eigen leven opbouwen en daarbij verlang je naar je askim. Naar een leven met je askim, dus ook samenwonen. Ik kan indenken gezien jullie omstandigheden dat het misschien lastig is, maar tegelijkertijd denk ik dus dat jouw gevoelens wel verklaarbaar zijn :wink: Las ik nou dat jij een cursus Engels gaat doen? Hoe gaat het trouwens met je Turkse cursus? Wat een bijzonder verhaal van de tandarts trouwens.

Isa: Meid ik wil je een goede reis en tijd in Turkije toewensen! Pas goed op jezelf, denk om je grenzen, blijf trouw aan je zelf en volg je gevoel! Enne je weet het hè wij ontvangen hier graag updates van je! Veel plezier!!!

LadySide: Ach meid effe een hele dikke knuffel voor jouw! Ik kan me zo goed jouw gevoelens voorstellen dat je het soms zo ontzettend lastig en moeilijk hebt en dat het op zo’n moment voelt alsof alles teveel wordt/is. En dan heb je ook nog de pech dat je op een Turk verliefd geworden bent, want die zijn soms nogal onvoorspelbaar en Turkije is toch wel erg ver weg. Ik vind het eerlijk gezegd heel dapper dat jij je gevoelens je durft te verwoorden. Mijn advies, meid blijf gewoon lekker jezelf hier en deel met ons wat je delen wilt :wink: Je bent een schat van een vrouw met een hart van goud, jij mag jezelf laten zien!

Tamara: Meid ook wederom een knuffel voor jouw. Ik vond het heel mooi om te lezen wat je gedaan hebt. Je hebt hem een e-mail geschreven. In die mail stond de woorden wat jij graag met hem zou willen delen. Juist om die gedachten/die woorden te typen, heb je jezelf de vrijheid/ruimte gegeven om je gevoelens op te schrijven. Maar juist doordat jij jezelf die vrijheid hebt gegeven kan dat soms ook al een stukje verwerking zijn en daarvoor hoef je de mail dus niet eens te versturen. Ik heb het gewoon heel erg met je te doen. Vond het ontroerend om te lezen hoe jij een ieder hier een gelukkig liefdesleven toewensen. Meid het is ook iets wat ik jouw heel erg wens!

LBDSS: Uuuuuh begrijp ik het goed, ben jij bij onze MisterSide wezen eten? haahahah. Wat ontzettend balen van je fotocamera ik hoop dat je een oplossing vind. Ik zou het kaartje wel effe meenemen naar Nederland. Bij fotozaken/computerzaken zijn ze namelijk nog in staat om de gegevens er alsnog van af te halen. Je kan het altijd proberen, wie weet krijg je nog wat foto’s terug :wink: Jeetje meid wat trouwens een heftige gebeurtenis met je askim. Gelukkig is het goed afgelopen.

Tam: He meid jij verdient ook het allerbeste! Thanks meid pas jij ook goed op jezelf :wink:

Civciv: Ik denk inderdaad dat het zwijgen typisch Turks is. Heb je er een protocol voor hoe jij je askim hebt geleerd daarmee om te gaan? :-p Ik merk dat mijn askim daarin ook wel een handje van heeft. Hij durft zich wel heel open en kwetsbaar op te stellen, maar zodra het hem wat teveel word merk ik dat het lastig voor hem is om in contact te blijven, helemaal als je dan te maken hebt met een Summie die meteen 1001 vragen op hem afvuurt omdat ze informatie nodig heeft.

Egwene: Wooouwww jij verrast mij met je woordkeuze ‘askim’. Het aftellen is dus nu officieel begonnen voordat jij je askim gaat zien en hem een klap tegen zijn koppie kan geven. Mijn tip…geef hem dan wel een goede knal…misschien komt dan alles in zijn koppie weer op de juiste plek en ziet hij in dat hij gewoon heel dom bepaalde dingen heeft aangepakt. Ik vind het ongelofelijk sterk hoe jij je toch staande hebt gehouden en hem altijd bent blijven steunen. Heb je tips en trucs hoe je dat hebt gedaan? Zo ja dan hoor ik ze graag van je, want ik weet niet of ik zo sterk ben.

Uuuh ik hoop dat ik iedereen wat heb gehad…mocht ik iemand vergeten zijn…sorry…

Update van mij:
Heel erg bedankt voor jullie warmte, liefde en steun! Vanavond voor het eerst een avond geen verplichtingen en ik merk dat ik tot toch wel lastig vind. Opeens komen dan de gevoelens van verdriet, boosheid en angst om de hoek, maar ook dat ik me eigenlijk grote zorgen maak om het welzijn van askim. Ik probeer mijn gevoelens uit te schakkelen, dit is gewoon heel heftig en zo bizar, zo onbegrijpelijk, dat twee mensen verliefd op elkaar zijn, dromen van een gezamenlijke toekomst en dat het ‘onmogelijk’ wordt gemaakt. Maar juist nu heb ik mijn koppie nodig, ik heb mijn kracht nodig en ik moet mezelf vooral niet verliezen in emoties. Ik wil juist veel informatie, inzichten en duidelijkheid voor mezelf zien te krijgen om uit te zoeken of er hoop is of niet. Sorry als het misschien wat wazig klinkt allemaal. Het staat misschien wel symbool voor hoe het hier gaat…hihi…

1 like

ff snel reageren op SUmmie en MisterSide :wink:
LBDSS is niet gaan eten bij MisterSide hoor! Maar bij een andere “echte” kebabzaak waar ik ook bijna elke avond/nacht met askim ben gaan eten.

Hahaha ik dacht al…opeens is onze misterside back…ach ja ik had hem geloof ik ooit es op het forum geaddopteerd hahaha. Maar nu begrijp ik het…

Via Wereldwijzer app

@ Summie hihihi een protocol;) Hij heeft me 1x in het begin een week genegeerd en hij had er achteraf spijt van omdat ie zag hoeveel pijn het mij deed. Dat had hij niet zo bedoeld en ik hem hem toen uitgelegd dat we dat zo niet gingen doen in de toekomst omdat ik er op die manier geen zin in had. Dat heeft ie zich in zijn oren geknoopt. En bij alles wat hij nu goed doet geef ik hem complimentjes en zeg ik lieve dingen tegen hem, dan doet hij het de volgende keer weer en zo leerde hij langzaam maar zeker de stomme trekjes af. En nu komt hij zelf met goede oplossingen als we allebei weer eens als een orkaan tegen elkaar bezig zijn en zijn ruzietjes heel snel ook weer opgelost. En dan zeggen we ook allebei sorry. Meer tips kan ik niet geven denk ik

Goeiemorgen meiden

Delalie blij te lezen dat je askim terug de oude wordt, en hij interesse toont om naar hier te komen. Zou mooi zijn als het lukt!!! Fingers crossed en succes!!!

Miloutjuuh: 5 maand is idd wel een heel stuk korter! Hoe lang duurt zijn studie nog? En leuk dat je je kan bezighouden!
Zou ook wel graag in de besloten groep komen als dat kan en mag!

Littleone: zelf kom ik ook altijd rond de 300 euro uit, denk dat dat idd aan de plaats ligt! Ambetant van de post, is niet leuk! Wanneer ga je naar ginder? En wil je daar bevallen? Knuffel!

X lovato: al terug in de routine? Kan me inbeelden dat je verschoten bent van zijn “kale kop”!

Summie: hoop dat je vlug duidelijkheid krijgt meid!! Het is idd dat als je even vrij bent alles op je af komt. Maar dat moet ook eens kunnen, mag niet alles opkroppen! Knuffel meid!!

Civciv hoe lang zijn jullie samen?

Ladyside mooie tekst, heb die al een paar maal tegengekomen. Hoe ist nu met je? Je askim nog gehoord?

Egwene blij je te zien! Het aftellen begint toch al vlugger te gaan;) wat leuk dat jullie askims samen zitten, weten ze van elkaar?
Leuk dat je je kan bezighouden!

Hier alles goed, op van de zenuwen en enorm lastig en emotioneel. Gisteren woorden met mijn ouders gehad. Zolang “hij” er is blijft het zo!

Allemaal knuffel en tot later!!

Isafazli: je gaat vandaag toch?
Wil je een hele goede reis wensen. Hoop echt dat je nu de duidelijkheid gaat krijgen die je nodig hebt om eem beslissing te nemen. Gedoe met je ouders is altijd lastig en pijnlijk.
Succes meid!!

Via Wereldwijzer app

1 like

@isa natuurlijk mag dat, stuur Ff een privé berichtje met je fb. Dan voeg ik je toe als vriend en daarna kan Ik je toevoegen in de groep.
Ook voor de andere meiden die nog graag bij de groep willen natuurlijk!

1 like

Even snel!

@isafazli een hele goede reis en veel plezier samen met je askim! Spannend allemaal zeg maar ik hoop dat deze reis je wat zekerheid geeft en dat je een keuze kan maken meid! Pff dat van je ouders blijft idd lastig

Straks reageer ik op de rest hihi!

Fijne dag meiden! Xx

1 like

@isafazli,leuk dat je ook bij de groep wil!
Ik heb askim nog niet weer gesproken, ik laat het ff van hem afhangen nu. ( ik doe een poging niets te sturen)
Ik wil je even een heel goede reis wensen! Rot dat het nog steeds zo moeizaam gaat met je familie! Hoop dat je in Turkije wat antwoorden krijgt op alle vragen voor jezelf dingen op een rijtje kunt gaan zetten. we wachten je updates weer af :slight_smile:

@littleone, pff wat vreselijk dat het allemaal zo lang duurt zeg! Hoop dat het allemaal snel aankomt!

@delali, dank voor je knuffel en lieve woorden!
Mijn gevoel gaat nu nog alle kanten uit, dus ernaar luisteren doe ik nog ff niet :wink:
Fijn dat hrt bij jou weer wat positiever gaat en je weer normale dingen kunt bespreken.
De duimen draaien hier voor je! Hoop dat er snel duidelijkheid komt over het visum.

@summie, hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om zulke lieve woorden te zeggen?
Dank je wel!
En af en toe mag je best wel iets minder sterk zijn en je gevoel toelaten. Ik snap dat als je dat teveel doet, je erin verdrinkt… maar altijd maar sterk zijn en je koppie hoog houden is ontzettend moeilijk en kost bergen energie. Ik hoop echt zo dat het onmogelijke mogelijk gaat worden voor jullie. Een dikke knuffel voor jou!
Ohh enne MisterSide is toch wel echt verleden tijd hoor :wink: je mag de adoptie ongedaan maken :wink:

1 like

Veel zijn druk op zoek naar goedkope vliegtickets… Ik durf nog niet te kijken haha. Eind december moet ik er wel aan gaan geloven. Al weet ik nog niet helemaal hoe en wat. Gelukkig heb ik nog tijd om daarover na te denken.

Delali: Ik duim met je mee dat het eindelijk eens opschiet met het visum. Heel fijn dat je weer wat positivere geluiden hoort van je askim.

Isa: Hele goede reis en verblijf gewenst!! Hopelijk kom je met hele mooie verhalen weer terug! En nee, de heren weten nog niet van elkaar. We kunnen ze namelijk niet bereiken.

Summie: Ik gebruik het woord ‘askim’, omdat het hier het makkelijkst is. En tja, voor mij is het ook nog wel een beetje ‘mijn liefde’, ook al is bijna alles misgegaan wat er mis kan gaan in een relatie. Maar positief bekijken: dan kan het nu alleen nog maar beter gaan. Ik moet het gewoon weten. Ik moet hem weer gezien hebben, voordat ik het eventueel af kan sluiten. Of juist gelukkig verder gaan. En dan is het fijn om te weten dat het nog maar 77 dagen is, voor de kans er is. Tips en trucs? Het antwoord in 1 woord: Hoop. Tegen beter weten in blijven vechten voor iets wat veel voor je betekent. Voorkomen dat je ooit gaat denken: “wat nou als ik…” Nee, doorgaan tot het echt niet meer kan. Dat houd mij sterk.

2 likes

Summie gaan bevallen niet maar gewoon 2 weken naar Askim toe… Iedereen kent het wel het vreselijke moment wanneer je niet weet je Askim weer te zien.

Egwene moet je vast lukken echt tickets goedkoop alleen niet voor naar marmaris maar daar moet jij gelukkig niet heen :slight_smile:

Isa ik moet stoppen met werken op 6 maanden en wou dan als ik goedkeuring krijt van de dokter nog even naar Askim toe. Als het allemaal kan natuurlijk… Wanneer ging jij ookal weeer?

1 like

Ooo Summie ik denk dat jij het op een manier moeilijker hebt dan mij… Het wachten is vervelend maar ik ben wel getrouwd met de man die ik wou hèhè :)! Ik hoop dat het voor je wat mee valt. het bericht waarin je alles hebt verteld ben ik mis gelopen denk ik op een of andere manier sorry

Isa,goede reis.

Littleone, bij 7 maanden nemen de meeste maatschappijen geen zwangere meer mee.vanaf 28 weken tot 34 weken heb je verklaring nodig ,anders kan je geweigerd worden. Na 34 weken nemen de meeste maatschappijen geen zwangere mee

1 like