@miloutjuhh ja ik snap ook niks van mijn school… Wat betreft mijn vader ik hoop dat die bijdraait maar ik denk dat die dat niet snel zou doen, hij vind het niks dat ik er weer aan begonnen ben en hij denkt dat ik m’n leven nu weggooi voor askim… Maar ik probeer me er niet zoveel van aan te trekken! Hihi je het het er maar druk mee om alles te leren maar wel leuk! Moet jou askim nog in dienst? Of las ik het nou verkeerd? Haha wat appart heb ook nooit gehoord van een wortelkanaal behandeling in een melkkies.
@isafazli jaa ik hoop dat een gesprek meer duidelijkheid geeft! M’n vader staat niet echt open denk ik om meer over askim te weten maar ik laat het er maar even zo. Spannend zegt dat je donderdag weer gaat! Ik snap je twijfels en angst, de vorige keer ging het natuurlijk niet zoals je had gehoopt, maar ik vind het knap van je dat je nu weer gaat om te kijken hoe het nu gaat!
@ladyside een hele dikke knuffel voor jou! Je zeurt niet! Je mag hier altijd je hart luchten en wij zijn er allemaal voor jou! Dat is juist het fijne aan dit forum! Wat een lastige situatie zeg, ik snap dat je twijfelt of je in december wel of niet gaat… Zit dan idd wel een lange tijd tussen… En dat je daar nu nog niet wilt wonen is ook wel begrijpelijk in Nederland zou je idd ook niet zo snel al gaan samenwonen… De afstand maakt het zeker niet makkelijk en dat je askim boos ophangt en niks meer zegt dat herken ik ook… Probeer het er nog eens over te hebben hoe hij het dan voor zich ziet.
@tamara082 knuffel voor jou meid!
Ook jij zit in een lastige situatie, snap je twijfels om hem wel of geen berichtje te sturen… Lijk me ook een lastige keuze, even goed er overna denken of je hem een berichtje wilt sturen over je tussenstop in Istanbul en zoals ladyside zegt of je het aan kan om hem te zien.
@littleone probeer het rustig aan te doen meid, maar het is allemaal ook niet niks, ook een dikke knuffel voor jou!
@summie allereerst een HELE DIKKE KNUFFEL! Pff klinkt niet goed meid 
@lbdss ik denk ook dat het een Turks trekje is om ons te negeren als ze boos zijn, mijn askim deed dit eerst ook altijd… Heerlijk om te lezen dat je een super tijd hebt gehad met je zus! Zal nu wel weer even wennen zijn ja, balen van je geheugenkaart hoop dat je er ergens toch nog een kan vinden! Wat heftig zeg die ruzie tussen jou askim en die man!
@egwene leuk al die talen leren! Welke talen leer je ook al weer op dit moment? En dat rondreizen en vrienden op zoeken klinkt ook leuk! Dus niet zo veel meer van hem gehoord?
Hier gaat ook alles zijn gangetje,
Het echte leventje is weer begonnen met Stage hihi, wel moe dus zo lekker buitenlandse bruiloft kijken! Met mij en askim gaat het ook goed, maar omg hij heeft z’n kop kaal geschoren! Ik schrok der echt van haha hij is altijd zo ijdel met z’n haar en gaat zo vaak na de kapper, maar het is gelukkig maar tijdelijk hij wil ‘nieuw’ haar haha, las hier laatst iets over een besloten groep op fb? Waar kan ik die vinden?
lijkt me namelijk leuk!