Ladyside,wat goedkoop zeg dat ticket helaas zijn ze naar izmir niet zo goedkoop…
Ja vorig jaar zat ik ook voor 99 euro, 2 weken in December. En dan ook nog gewoon met Arke ipv turkse charter oid
is wel alleen vliegticket hé. Jammer dat het naar andere plekken in Turkije niet zo goedkoop is.
Dat zijn superkoopjes… ben minstens 200 kwijt naar izmir.
Wauuw Ladyside das wel goedkoop als ik keek bij turkish Airlines of pegasus kom ik rond de 300 Euro uit Pff
wat jammer dat je toch niet gaat omdat je gemende gevoelens hebt… K hoop dat ze snel voorbij zijn… Ladyside mijn Askim is ook de grootste lul als hij boos is hij praat dan gewone niet meer neemt de telefoon niet op enzo…
Hier gaat alles stroef niet op het vlak met Askim maar het word even te veel voor mij men energie is zoek en kben ook nog ziek aan het worden dus Pff ik heb echt zo veel aan men hoofd en het lukt niet zoals ik het wil… ik zit ook nog steeds in men hoofd dat Askim niet in december hier is en de dokter mij laat gaan ik naar hem toe wil gaan
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
LadySide en Tamara effe snel een dikke knuffel voor jullie…
Bepaalden meiden hier weten mijn situatie…ik kan er hier niet openbaar over spreken. Maar ik kan alleen maar zeggen dat de situatie behoorlijk verslechterd is.
Ooh meiden ik kan wel effe een knuffel van jullie gebruiken…
Via Wereldwijzer app
Hou je vast Summie! Hier komt een MEGAKNUFFEL!!!
@Littleone, Als ik via Pegasus of Corendon zou boeken dan ben ik ook 200-300 euro kwijt hoor.
Ik weet niet wat Arke heeft in December haha! Ik vind het in ieder geval wel fijn. Het is nog niet zeker hoor dat ik helemaal niet ga, maar ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal op lange termijn gaat werken.
Balen dat jij ziek begint te worden! Doe rustig aan, je bent wel zwanger én je staat er grotendeels alleen voor. Denk om jezelf én dat kleine wondertje in je.
Ladyside ik begin te denken dat het negeren als ze boos zijn een turks trekje is! Mijn askim hing ook altijd op en negeerde me als ik belde en nu int echt zegt die “SHUT UP” en stopt met praten! Heel irritant! Ik snap je twijfels wel of je wel of niet moet gaan! Tis natuurlijk wel een koopje maar van december tot juni is wel een lange zit! Ik denk sowieso dat je goed met meneer moet praten voordat je iets besluit! En he lange afstandsrelaties zijn SUPER ingewikkeld en moeilijk! Iedereen heeft periodes waarin je het even niet trekt!
Summie heeeeeeele dikke knuffel voor jou!!!
Littleone ik hoop dat je je snel beter gaat voelen meid! Knuffelss
Me zus is vanochtend vertrokken! Maar zie haar over 11 dagen weer! Het lastige is dat askim om 10 uur al weg moest omdat er een carnavalsviering is op ze werk! Zit dus de HELE dag alleen wat lastig is na anderhalve week iemand in huis gehad te hebben!
Askim had gelukkig gister wel een vrije dag! Zijn de zonsondergang gaan bekijken in Side en daarna uit eten gegaan in een turks kebab restaurant! (Ladyside jij weet welke!! Haha!) Het was super gezellig en hebben veel fotos gemaakt!
Alleen is me kaart van me fotocamera gecrashed! Helft vd fotos WEG en de kaart doet het nu niet meer als die in me camera zit! Het is een camera uit ik dacht 2004 en de geheugenkaartjes die daarin moeten worden dus al jaaaaren niet meer gemaakt! Misschien morgen in Manavgat zoeken hopelijk vind ik iets! (Aangezien ze in Turkije soms nog achterlopen met dingen haha!)
Wish me luck!!
Ga nu een hele grote berg was draaien en me alweer zwangere cavia maar eens verwennen!
@Summie: Een HEEEEEEELE DIKKEEE knuffel!!! Ik weet niet precies wat er allemaal speelt, maar weet wel dat je het heel moeilijk hebt. Sterkte!
En ook voor alle andere meiden die het hard nodig hebben: Super knuffels stuur ik naar jullie allemaal. We kunnen het! Volhouden!
Hier gaat het allemaal z’n gangetje. Ik ben weer heerlijk thuis, druk bezig met allerlei talen. (ex)askim is al meer dan een week niet online geweest. Al 2 weekenden geen vrije dag, of in ieder geval geen internet. Geen idee wat er daar aan de hand is. Hij zegt alleen dat hij super druk is (toen ik hem eindelijk eens sprak 3 november voor het laatst). Heb al 1 van zijn vrienden diep beledigd door zijn hart te breken… Jaja, ik maak wat mee door even in Turkije te zijn. Kon ook niet weten dat die vriend hopeloos verliefd op me zou worden. Die spreek ik dus niet meer, oeps. Verder gelukkig geen rare dingen gebeurd sinds ik thuis ben.
Ik zit er wel aan te denken rond februari die kant op te gaan… Eerst langs andere plaatsen om eindelijk wat meer dan alleen Side te zien (+ opzoeken van vrienden) en daarna door naar Manavgat waar hij zal zijn na zijn dienstplicht. Maar het is nog heel erg twijfelachtig allemaal of ik het aandurf.
Ik wil ook even knuffels geven aan jullie meiden!!!
Jullie zijn allemaal supermeiden die het allerbeste verdienen!!!
Summie: je hoort me straks!!!
En ook ik stuur wat extra knuffels jouw kant op
Via Wereldwijzer app
Aaaah LBDSS dat restaurant!!! yummmmmmm ![]()
En cavia alweeeeeer zwanger?? Arm beestje! Dat krijg je ervan als die eigenwijze turk van je, ze weer bij elkaar zet ![]()
Is het nog gelukt met de transfer voor je zusje?
Balen dat je zoveel foto’s kwijt bent, maar gelukkig heb je nog een aantal heeel mooie wel kunnen opslaan! DIe van jou en askim is echt zoooo mooi, de liefde spat er van af! Hoop dat je in Manavgat nog zo’n kaartje kunt vinden. Wat voor 1 is het??
En die liefde op afstand is momenteel meer ingewikkeld en te moeilijk, dan leuk en ontspannen verliefd zijn en ernaar toeleven om elkaar te zien.
Ja boeken ga ik zeker niet op dit moment, hoe goedkoop het ook is. Want ik weet zeker dat wanneer ik daar ben, alles weer leuk en geweldig is en dat we dan weer in hetzelfde gezeur komen als ik weer thuis ben.
Oohh moest ik nog even kwijt! Heb een gevalletje ‘turkse macho’ kunnen tonen aan me zus!
Waren in de bar waar askim werkt en opeens begint een gast tegen de collega (en beste vriend) van askim te schreeuwen! Het ging super fel eraan toe! Askim stond eerst nog een beetje erbuiten tot hij zich er opeens mee ging bemoeien! Askim duwde de kerel de kroeg uit en begon recht in ze gezicht te schreeuwen! (Die man was een turk!) Ik en me zus zaten daar maar van WTF! En ik zat steeds tegen me zus “zie je me askim nog?!! Hou m in de gaten!!” (Doodsbang dat die ging vechten!) Uiteindelijk had de baas askim en de vriend van askim naar binnen getrokken en werd die kerel naar een auto geduwt door twee andere kerels! Opeens hoor ik de vriend van askim zeggen “HE CAN NOT DO THIS ITS HAMITS GIRL!!” en voor ik t wist zag ik askim naar buiten stormen! Zo snel! Ik hoorde hem KEIHARD schreeuwen en ze gingen bijna op de vuist met elkaar!
Die kerel werd weggebracht door een winkeleigenaar naast de kroeg en askim stormt naar binnen en zei dat ik en me zus NU weg moesten (we waren al van plan weg te gaan maar was leuker als je dat zelf kan bepalen!) Mja askims gezicht was eng gewoon! Zo boos! Ik wist niet wat me overkwam! Omdat ik niet zelf problemen wou met askim (die natuurlijk niks kon hebben omdat die woest was!) Ben ik maar gewoon naar huis gegaan!
Daarna was t afwachten thuis… wat was er gebeurt? Wie was die kerel? (Hadden hem de hele avond niet eens gezien!) En waarom moesten wij weg?
Nouu askim kwam gelukkig vroeg thuis en was rustig!
Hij vertelde me dit:
Ik wist eerst niet waar t over ging en nam t op voor me vriend! Als die man een probleem had met hem kon die dat ook rustig oplossen! Hij begon mij uit te schelden en dat pikte ik niet, ik probeerde rustig te blijven maar dat was erg moeilijk! Toen we weer binnen waren hoorde ik dat die vent de hele avond naar jou aan het staren was en mijn vriend had gevraagt om jou en je zus drankjes te geven! Mijn vriend zei “nee! Want zij is de vriendin van mijn beste vriend die achter de bar staat!” Daarna werd t even zwart voor me ogen! Die man had blijkbaar zitten aandringen en gezegt dat hij jou wel kon krijgen ondanks dat ik er was!! Hij zei dingen die ik niet wil herhalen (ik neem aan dat t over sex ging) en ik verloor mezelf! Niemand kan zo onrespectvol over jou praten! Voor ik t wist stond ik weer tegenover hem met in 1 hand zijn tshirt en me andere hand in een vuist! Ik werd door vier man weggetrokken en toen wou ik gewoon dat jij weg ging omdat ik bang was dat hij terug zou komen!
Toen zei askim nog sorry voor dat die bot was en t niet gelijk had uitgelegt maar ja ik had ook niet veel zin om met boze askim te praten haha!
Maar super raar en eng! En mag k er even bij voegen dat ik 0 makeup op had 0 uitdagende kleding (tenzij twee leggings over mekaar en n dikke trui uitdagend is!) En ik alleen maar naar askim, me zus of me telefoon keek! Had die vent niet eens gezien!!
Meest bizarre avond ooit!!
Summie een hele dikke knuffel.
Ladyside,zo te lezen is een lange afstands relatie niks voor jouw,hij behandeld jouw alleen leuk als het hem uitkomt. Je mag wel komen maar ondertussen zeggen dat je geen lange relatie kan hebben.Laat hem lekker gaan en jij op zoek naar iemand hier waar je lekker heen kan gaan wanneer jij wil. Of durf je niet te stoppen omdat je bang bent alleen te blijven?
Sorry als dit wat bot overkomt
Summieeeee oh nee je laat me schrikken! EEN HELE DIkke KNUFFEL voor jou! En ook voor Tamara en Ladyside en Delali en Littleone en iedereen die het nu even moeilijk heeft. Deniz kizi waar ben je? Ook voor jou een knuffel!
Ps dat negeren is inderdaad een turks trekje en heel misselijk. Askim kon dat vroeger ook zo goed en ik heb hem dat gelukkig af kunnen leren want daar ga je kapot aan. Gelukkig zag hij dat in en nu zegt hij ok we praten gewoon even 10 minuten niet tot we weer helder kunnen denken en dan praten we het uit. Viel bijna van mn stoel dat hij dat voorstelde maar meiden stel het aan jullie ezeltjes voor. Gaan slapen met een rotgevoel is niks. En ik zei ook altijd wat nou als me iets overkomt of jou iets overkomt terwijl we met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Dan heb je voor de rest van je leven spijt dat je geen sorry hebt kunnen zeggen. Probeer het eens meiden misschien dat ze dan ook inzien dat praten en vooral het na een ruzie weer sorry zeggen en goedmaken ontzettend belangrijk is! Dit moet je leren maar het is zeker niet onmogelijk!
@Turkijelover, ik vind het idd een beetje kort door de bocht overkomen.
Hij wil namelijk dat ik daar kom wonen, én de relatie voortzet. Ik weet niet of ik alles op kan geven wat ik hier heb, ook al is dat niet zoveel. Grootste deel dat het momenteel niet lekker loopt, ligt dan ook aan mij. Blijkbaar heeft hij het minder moeilijk met de afstand dan ik dat heb.
En bang om alleen te zijn ben ik absoluut niet, want ik ben ondertussen 35 jaar en bijna altijd alleen…
Dacht dat je jaar of 25 was. En gij wilt niet hier komen wonen? Als het grootste deel van jouw komt dat het niet lekker loopt zal jij daar wat aan moeten doen,proberen er wat makkelijker mee om te gaan dat je elkaar niet altijd kan zien als jij dat wilt.dat zijn nu eenmaal de gevolgen van een relatie op afstand.
Fff snel een beetje gelezen nu de kids huiswerk maken.
Vanavond even proberen te reageren.
Wel even een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.
@summie. Als je er behoefte aan hebt mag je altijd een privé berichtje sturen!
Ik ben het wel eens met turkije lover, ik lees hier dagelijks mee en zie je eigenlijk alleen maar over negatieve dingen in je relatie LadySide. Als jij niet zeker weet of je wel daar kan wonen terwijl je zoals je zelf aangeeft weinig hoeft op te geven hier daarvoor dan zit de liefde blijkbaar niet diep genoeg. Tuurlijk zijn er ups en downs in een lange afstandsrelatie maar als het nu al elke keer zo zit zoals ik lees dan kan jij een lange afstandsrelatie blijkbaar niet aan…
Summie megaaaaaaknuffel meid!!!
Even reageren op LadySide en reacties van anderen.
Een lange afstandrelatie is nooit makkelijk. Maar de een kan daar makkelijker een weg in vinden dan de ander.
En misschien kunnen we beter meedenken met elkaar en tips aan elkaar geven, zodat we elkaar verder kunnen helpen.
Tuurlijk, LadySide, je geeft aan dat het voor jou eigenlijk niet te doen is om hem 6 maanden niet te zien.
Maar als het contact tussen jou en askim optimaler zou zijn, zou het misschien wel lukken, ondanks dat het moeilijk is.
Ik denk dat hrt bij jullie vaak vastloopt met communicatie en ik hoop dat jullie daarin elkaar wat meer tegemoet kunnen komen.
En misschien is december juist ideaal omdat het dan buiten het seizoen is en jullie dus wel de tijd en gelegenheid hebben om echt te praten.
En dan zul je waarschijnlijk ook meer duidelijkheid krijgen voor jezelf.
Knuffel meis
Via Wereldwijzer app