Ik gebruik nu een turkcell simkaart. Toen mijn moeder hier was geprobeerd haar telefoon over te laten gaan zodat ze mijn nummer zou kunnen opslaan en dat ging echt niet. Ik krijg een bandje met Turkse vrouw geen idee wat ze zegt. Askim heeft avea en daar is het volgens mij afhankelijk van het pakket dat hij heeft die maand of het wel of niet kan. Als het wel kan is het inderdaad heel duur.
Die vrouw is inderdaad de provider die zegt dat het nummer bezet is of niet bereikbaar of ze zegt dat je na de piep een boodschap kan inspreken. Heel irritant!
Daneschka: Thanks voor je lieve woorden!!!
Xlovato: Jakkes ruzies zijn niks aan maar zo te horen is het wel goed geweest. Fijn dat het jullie samen sterker heeft gemaakt. Veel plezier meid en geniet maar lekker van hem.
Ladyside: Hoe is het met je handen en met je nagels? Hmmmzzz jammer dat het woordje sorry niet in zijn woordenboek voorkomt. En oohhh als je askim gaat zwijgen dat is zoān klote gemene actie. Ik hoop dat het snel weer goed tussen jullie komt.En meid ik denk dat jullie er aan toe zijn om elkaar weer te zien en dan ook definitieve knopen doorhakken met betrekking tot jullie toekomst.
Miloutjuhh: Thabks voor je uitleg. Ooh jakkes jullie dus ook een dipje gehad. Fijn dat jullie er inmiddels weer uitgekomen zijn. Wat vervelend dat hij zijn baan misschien kwijtraakt. Tegelijkertijd zou het inderdaad misschien een mooie gelegenheid zijn om kerst in Nederland te vieren. Dat zou bijzonder zijn. En wat leuk dat je een kussen gaat maken. Ben jij iemand houd van velle kleurtjes?
Isafazli: Ja skype, whatsapp en viber zijn echt ideale middelen⦠die smartphone is echt een ideaal hulpmiddel als je een lange afstandsrelatie hebtā¦ach ja ik was gewoon echt verwendā¦fijn om te lezen dat het goed met jou en je askim gaatā¦ben je al zenuwwachtig voor het weerzien?
Litleone: Ach meisie een hele dikke knuffel voor jou! Ik kan het zo goed voorstellen dat deze situatie voor je askim ook zwaar is. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch kracht liefde en steun bij elkaar kunnen vinden! Ooh meid wat komt er veel op jullie padā¦ik hoop dat jullie snel samen kunnen zijn. Sterkte meidā¦
Update:
Nou ik heb het stilzwijgen toch maar doorbrokenā¦er is inmiddels niks meer van mijn nagels overā¦dus het was nu toch echt wel de hoogste tijd om te bellenā¦
Hij was zo blij om mij te horen, ik ben zijn zonneschijn. Hij gaf aan echt geen contactmogelijkheden te hebben. Ik heb eerlijk gezegd dat dit mij niet gelukkig maakt. Nou ladyside de mijne heeft geen problemen met sorry te zeggen⦠ik kreeg meteen meerdere malen excusesā¦toen ik begon over het vreemde verzoek. Gaf hij zelfs aan dat hij teveel van me had gevraagd. Verdere uitleg heb ik niet gekregenā¦ik moest het maar snel vergetenā¦Hij zegt dat hij van me houd. Hij droomt van een toekomst met mij. Tsja hij zegt dat hij echt vecht voor onze toekomst! En ik moest hem beloven om te blijven vechten voor onze toekomst door sterk te blijven en hem te blijven vertrouwen en te geloven. Tsja ik heb gewoon echt geen idee wat er aan de hand is en wat ik geloven moet of dat ik hier gewoon genaaid wordā¦maar ik ga maar weer vrolijk met een smile verderā¦het is te vroeg om op te gevenā¦ik hoop echt dat zijn lira snel valtā¦zoals isa zo mooi zijā¦
Via Wereldwijzer app
Civcivā¦hoe is ie? Ik vind dat je elke keer sterke reacties geeft. En die vrouw van die telefoon heb ik al heel wat verhalen over gehoordā¦dat meerderen haar wel achter het behang willen plakkenā¦hajaha
Via Wereldwijzer app
Summie wat fijn dat hij zo enthousiast reageerde! Het is idd nog wat vroeg om hem al een klaploper te vinden. Hij heeft jou iets gevraagd wat niet kon en schijnbaar ziet hij dat nu ook in en zeurt ie er niet over door dat is een pre. De tijd zal het leren en moet bij hem gewoon een 2 lira munt vallen ![]()
Met mij gaat het goed ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk en recht voor zijn raap over te komen en ik hoop niet dat het bot overkomt of zo want soms denk ik weleens dat ik misschien teveel zeg maar eerlijkheid duurt het langst zeggen ze weleens. Eromheen kletsen heeft geen zin.
Hey meiden,
Summie; super bedankt voor jouw mooie woorden op de een of andere maniere weet jij iedere keer de juiste dingen te zeggen die de kern raken van waar ik inzit of van wat ik nodig heb, soms wil ik het letterlijk vertalen hahahaā¦dankje meis. geeft veel steun. Wat ben ik blij te horen dat jij je askim ook weer hebt gehoord. goed van je dat je uiteindelijk hebt gebeld anders zou je andere dingen denken terwijl je askim jou gewoon niet kon bereiken. fijn ook dat het geschil is uitgesproken. Gastvrijheid is een gevoelig puntje in Turkije maar dit wats iets TE gastvrij ;), snap dat je daar nee tegen zeiā¦Hoop zo dat jullie dromen samen werkelijkheid mogen worden, duim met je mee.
Lieve Kaja wat een verschrikkelijk nare rotstreek van hem :(ā¦Echt meid wat zal dit rauw op je dak zijn gekomen.
Zo respectloos om je dan ook totaal geen uitleg meer te geven, bah meis. hoop dat je kosteloos onder de boeking uitkomt.
ergens kun je blij zijn dat je niet nog meer energie, gevoel en geld in deze man hebt gestopt, maar het hoe is gemeen en dat doet nu zeer, sterkte meis en een dikke knuffel!
Turkijelover, je hebt gelijk ik moet weten waar ik aan toe ben. ik ga hier inderdaad onderdoor. Gelukkig weet ik uit ervaring dat mijn dochter altijd het beste van me krijgt ook al gaat het slecht met me en is het mijn laatste energie.
Civciv, jij bent inderdaad een pittige tante :). Ik kan eerlijkheid wel waarderen en zeggen wat je vindt ook. Ik ben het deels mete je eens ik vind mijn askim ook een slappeling hij mag meer voor me gaan staan en bedenken dat hij 31 jaar is en voeten heeft die hem brengen waar hij heen wilt. Maar ik weet ook helaas dat de familiedruk onder Koerden nog groter is dan waar dan ook zou ik bijna zeggen. als een vader zegt offer je leven voor me op doen ze het. ik ben zelf half Indiaas dus wel wat gewend zou je denken, maar de broers van askim zijn hun bruiden getrouwd zonder ze een keer van tevoren gezien te hebbem, dat gebeurt zelfs niet in India. dus van zo ver moet hij komen. Ik weet dat hij geen spelletje met me speelt, ik voel dat dat niet zo is en dat hij hier net zoveel onder lijdt als ik, waar ik overigens geen medelijden voor kan opbrengen omdat ik denk jij hebt een keus en ik heb die niet.
Xlovato meis ruzies zijn niet fijn maar het goedmaken wel en er sterker uitkomen zeker. knuffel elkaar nog maar eens goed en geniet van de toekomstplannen die jullie samen hebben. fijne tijd nog met elkaar.
Ladyside hoop dat jullie ook uit de dipje komen. wie weet moet je de stap wagen meis, wellicht ligt je toekomst daar, leuke gedachte he :).
Milou hoop dat je weer helemaal bent opgeknapt en fijn dat juliie weer ut jullie dippie zijn.
Isafazli: meis spannend straks weer die kant op. hoop dat hij ook echt aan jou gaat laten zien dat hij moeite voor je doet. als jij altijd contact zoekt is het voor hem wel lekker makkelijk :). Balen meis dat je vadr en broer je niet steunen. ik wist trouwens niet dat jullie ook een groter leeftijdsverschil hebben, je kwam een stuk jonger op me over :).
LBDSS: veel plezier met je zus geniet ervan.
update van mij: ik heb askim gesproken en hij zegt nog steeds niet te kunnen komen. hij weet niet of en wanneer wel. hij denkt dat het misschien beter is voor mij als ik niet meer op hem wacht. hij kan mij niks beloven. hij wil wel naar hier en heeft stiekem ook hoop voor ons maar hij ziet geen uitweg. ze gaan misschien verhuizen naar een nog kleiner dorp Koy, iemand een idee waar dat ligt? ik kan het niet vinden op de kaart van turkijeā¦hij zegt dat we vrienden kunnen zijn als ik wil. enerzijds voelt het als afscheid en anderzijds ook niet. ik ben erg boos geworden en heb geen begrip getoond voor zijn gevoel. hij zegt net zoveel pijn te hebben als ik, maar dan denk ik jij hebt een keus hierin. terwijl ik weet en zie dat hij lijdt ik zie en voel zijn pijn en hij het mijne, wij voelen elkaar heel sterk aan dat is gewoon zo. Ik heb hem gezegd dat als ik in zijn schoenen zou staan zou weglopen van huis mij zou trouwen en het later goedmaken met de familie omdat ik echt geloof dat ze hem niet laten vallen, na een tijdje gaan ze hem toch missen en het contact herstellen. Hierop heeft hij niet gereageerd. Morgen gaan we weer bellen en lang pratenā¦weet niet altijd wat ik kan zeggen. Ja ik wil vragen of 10 dagen of twee weken hierheen geen optie is dat hij net mijn verjaardag en mijn zus trouwerij kan meemaken⦠Een andere optie voor mij zou zijn toch naar die ouders gaan, kijken wat ze zeggen als ze me zien. Mijn vader of de neef van askim meevragen of een vriend van akim voor de vertaling. ik voel dat ik nog iets moet, het is voor mij nog niet afgelopen ook al is het dat misschien wel het voelt echt nog niet zo. Ik moet er voor mijn gevoel alles aan hebben gedaan wil ik opgeven. ik voel nog hoop en die heeft hij ook, en waar er hoop is en zoveel liefde moet er toch een weg mogelijk zijn??? Jullie zien ik word aardig heen en weer geslingerd in emoties van hoppvol naar moedeloos en weer terug :)ā¦wilde misschien naar turkse les morgen maar wil ook graag Tam en askims neef zijn vrouw zienā¦dus ga denk ik maar toch, dan maar ff aan mijn huiswerk ![]()
Dankjulliewel voor jullie reactiesā¦
Pff dit is echt zwaar⦠gelukkig hele weekend gesteund door 2 vriendinnetjes. Eén van hen was met mij mee naar Turkije dus kende hem ook.
Hij had me natuurlijk overal geblokt, dus ik kon niks meer, geen whatsapp, geen facebook. Vanmiddag had ik mijn telefoonnummer verborgen en hem gebeld. Hij nam op en ik zei ādonāt hang up right awayā⦠en wat gebeurde er⦠hij hing op⦠Ik belde 5 minuten later nog een keer, hij nam weer op, ik zei āplease give me 5 minutesā toen zei hij āokā. Ik vroeg āwhyā, hij zei āI dont knowā, āyou are older than meā. Nou jaaa, komt hij nu mee!!
Dus ik zei āyou knew that all the timeā. Maar daar reageerde hij niet echt op. Hij bleef maar herhalen dat ik ouder ben en dat hij jonger nodig heeft. Toen vroeg ik āhave you met someone else?ā toen zei hij āyesā. Geen idee of dat waar is, of een makkelijke uitvlucht. Maar heb hem gezegd dat hij me dat gewoon had kunnen vertellen en me niet overal had hoeven blokken. Ik heb 'm maar het beste gewenst, maar volgens mij begreep hij dat niet. En toen hingen we op.
Sommigen zeggen dat het misschien met zān ouders heeft te maken, dat zij erachter zijn gekomen en hem hebben gedwongen te stoppen met alles. Of dat mijn broer hem via facebook een dreigbericht heeft gestuurd. Ik had namelijk een erg vervelend appje gekregen van mijn broer vrijdag ochtend, omdat hij had gehoord dat ik naar Turkije zou gaan. Maar ja, als ik hem ernaar zou vragen is het antwoord toch altijd āneeā. Want of hij heeft niks gestuurd, of hij zou het nooit toegeven. Maar of hij zo ver zou gaan⦠geen idee. Hij wilde in ieder geval absoluut niet dat ik zou gaan. Maar zān ouders⦠tsja dat zou kunnen.
Ik blijf het vreemd vinden dat het allemaal zo abrubt is gegaan. Donderdag ochtend nog lief heen en weer geappt en vrijdag overal geblokt⦠Alsof er ineens iets is voorgevallenā¦
Delali: He meid thanks voor je lieve woorden! Ik zie een heel verschil tussen je berichtjes van afgelopen week en je bericht wat je nu hebt geschreven. Vat het alsjeblieft niet negatief op, maar van de week was je symbolisch een klein meisje wat gevallen was en die vervolgens omver geblaast werd door de grote boze wereld. Vandaag lees ik een vrouw, dat na haar val, weer is gaan staan. Ze staat met beide voeten op de grond, ze kijkt de wereld in, ze maakt zich groot en wil de strijd aangaan. Ik heb het idee dat jij je kracht terug hebt gevonden, niet meer een slachtoffer van de gebeurtenis, maar een krachtige vrouw die vecht voor de liefde! Persoonlijk denk ik dat je met het laatste verder komt
Wat ik me wel afvroeg, weet jij voor jezelf exact wat het probleem is van je askim? Je hoeft het hier niet te schrijven, maar het is mij niet helemaal duidelijk. Hoe komt het dat hij opeens zo twijfelt, dat jullie liefde opeens niet meer mogelijk is. Is het puur de heftige gebeurtenis tussen beiden families? Is het het drama wat zijn volk (Koerden) overkomt? Ik heb als ik het goed begrepen heb tussen de regels doorgelezen dat zijn broers uitgehuwelijkt zijn, zou dit bij hem soms ook aan de orde kunnen zijn? Zie je dat je eigenlijk hoopt dat je askim hetzelfde gaat doen als wat jij hebt gedaan? Ook jouw askim is gevallen en jij wilt dat hij gaat opstaan, als een krachtige man, die de mogelijkheid heeft om op eigen benen te staan en zijn gang te gaan. Tsja ik vind het moeilijk om te zeggen wat jij moet doen. Persoonlijk denk ik dat je nooit van iemand kan verlangen om zijn familie op te geven, het is voor hem om daarin een keuze te maken en als je een angst hebt om verstoten te worden door zijn familie, tsja dan is dat lastig en het zou niet de eerste zijn die het overkomt. Maar tegelijkertijd zou je wel kunnen voorstellen of het misschien mogelijk is dat jij naar hem toe komt indien de omstandigheden veilig zijn? En ja voor ons zijn bepaalde zaken moeilijk voor te stellen, dat families zoān invloed op iemand kunnen hebben, dat families in staat zijn om zeer ongelukkige keuzes te maken voor hun familieleden. Voor ons onbegrijpelijk, maar ik denk dat daarin een cultuurverschil zit. Wij in NL zijn veel meer voor ons vrijheid, wij gaan en staan waar we willen, voor een Koerd/Turk is dat anders, daarin heeft de familie toch echt een andere rol. Ik hoop dat jij goed met hem in gesprek kunt blijven! En misschien als jouw askim ziet dat jij weer je kracht terug hebt gevonden, dat jij strijdvaardig bent en vecht voor jullie liefde, dat je ondanks alles naast hem blijft staan en misschien vind hij daardoor zijn kracht ook wel terug. Misschien kan je hem wel inspireren! GO FOR IT ![]()
Kaja: Meid ik begrijp dat deze situatie je heel verdrietig maakt en ik vind het ook echt afschuwelijk wat je is overkomen! En meid jij mag ontzettend boos op hem zijn en je mag verdrietig zijn en ik zou tegen je willen zeggen, smijt het er alsjeblieft allemaal uit. Want ja het is een kloothommel, dat hij jouw heeft laten gaan! En natuurlijk wil jij de waarheid bovenwater krijgen en wat daadwerkelijk de reden is van zijn ommedraai dat weet 1 iemand en dat is hij. En dat is behoorlijk frustrerend en lastig voor je! Natuurlijk wil jij de waarheid weten, maar als hij je weigert uitleg te geven dan houd het op een bepaald moment toch echt op. Ik kan je vertellen als een Turk iets niet vertellen wil, zijn ze ontzettend goed in zwijgen! En je kan doorgaan met je strijd om de waarheid boven water te krijgen maar dan is het ook nog eens de vraag of je daadwerkelijk de waarheid bovenwater gaat krijgen. Meid wat ik nu zeg klinkt wreed maar ga proberen om hem los te laten, ik vrees dat je bij hem geen antwoord gaat vinden want anders had je het al gekregen! Heel veel sterkte en meid weet dat je hier altijd je hart mag luchten.
Civciv: Hahahah ik moet je vertellen ik vind mijn askim echt al een klaploper en een stumperā¦maar potverdorie hij is wel een hele leuke klaploper en een hele leuke lieve stumper⦠Nou ik hoop dat bij hem heel snel die liramunten gaan vallenā¦hihi⦠Ach ja ik hoop gewoon op een later tijdstip als hij weer eens internet tot zijn beschikking heeft, dat hij openheid van zaken gaat geven⦠En in het verleden weet ik dat hij in staat is om zich kwetsbaar op te stellen, hij is in staat om echte diepgaande gesprekken te voeren en ik hoop dat als hij weer kan skypen dat hij dat wederom gaat doen. Er is daar namelijk in deze periode meer gebeurt dan dat ik nu weet en voor mij is het belangrijk dat ik weet wat er speelt. En ik hou juist wel van die directheid. Het is soms juist wel fijn als iemand de waarheid durft te zeggen, het kan je voer geven om over na te denken en vervolgens kan iemand altijd nog zelf bepalen wat die er mee gaat doen
Fijn om te lezen dat het trouwens goed met je gaat
Hoe zat het nou ook alweer, jullie wonen nog niet definitief samen toch of wel? Ik weet dat jullie ook niet een bepaald simpel verhaal waren wat betreft visums enzo toch?
Nou alweer een berrichtā¦jaaa ik ben weer aardig aan het topic vullenā¦ach ja boeiuhhhh slaap lekker meiden en een fijne week!
@ Delali ik vind het zo rot voor je en hij is koerd dat maakt het vaak weer wat ingewikkelder. Hij moet niet alleen kiezen tussen zijn familie en zijn liefde maar hij zit ook nog met de eer van de familie wat bij koerden nog meer speelt. kƶy is het Turkse woordje voor dorp. Aangezien je geen dorpje kon vinden dat koy heet denk ik dat hij daarmee gewoon het dorp bedoelt en niet de naam. Zou kunnen misschien? Ik ben vroeger oook met een koerdische jongen samen geweest en hetzelfde verhaal als jij. Zijn familie wilde het niet en hij moest met een dorpsmeisje trouwen. Ik heb er toen meteen een punt achter gezet want ik deel mijn man niet. Hij werd boos toen ik hem dat vertelde omdat hij me niet kwijt wilde maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan zonder ruzie gelukkig. Het is moeilijk meid. En denk goed na met naar hem toegaan. Het is daar niet altijd even veilig voor een toeriste en als er iets zou gebeuren kun je niks als je in zoān dorpje zit. Veel sterkte en ik hoop dat hij ook eerlijk tegen je is en als hij je niet kwijt wil voor zichzelf opkomt. Hij zal niet de eerste koerd zijn die met een westerse is getrouwd!
@ Kaja je zal er waarschijnlijk niet achterkomen wat de ware reden is. Het kan zijn dat zijn ouders het er niet mee eens waren, het kan zijn dat hij als 16 jarig knulletje voor het eerst de playerschoenen aan heeft getrokken en schrok dat jij serieus bent. Weten zal je het waarschijnlijk niet alleen dat het van zijn kant niet hoeft. Heel bitter maar nu kun je het misschien gaan afsluiten.
@ Summie hij zal vast wel meer vertellen als hij weer meer op internet kan. Probeer er niet te veel over te denken, dat kun je nog altijd als jullie weer eens goed gesproken hebben. Askim en ik wonen niet samen. We doen het heel rustig aan omdat ons verleden ook stormachtig is geweest. We beginnen nu wel steeds meer serieuze toekomstplannen te maken en hopen ons in de toekomst in NL te kunnen vestigen
Joeehoeeeeeee! Waar is iedereen???
Zijn we allemaal te druk, te blij, te verdrietig, te dipperig?
Of hebben jullie net als ik ook niets meegemaakt, en dus niets te melden??
Dan wil ik toch iedereen ff een fijne dag wensen, een een knuffel voor de meiden die een rotperiode hebben!
Pff nog even genieten van de laatste paar uurtjes samen met askim en dan vlieg ik straks alweer naar huisā¦
Fijne dag meiden xx
Via Wereldwijzer app
Goeiemiddag
Ladyside ook een fijne dag voor jou, ff geen tijd om te reagerenā¦
Iedereen fijne dag, allemaal knuffel en xlovato, jammer dat je al terug moet keren!!! Geniet nog even
Grtjes tot later!!
Via Wereldwijzer app
Goede reis Xlovato! Dat je maar snel weer terug mag keren naar je askim! Geniet nog even volop van de laatste uurtjes samen!
@Summie
Goed dat je hem gebeld hebt. Ben jij van je onzekerheid af. Helemaal als hij dan ook lieve dingen zegt.
@Delali
Wat een lastige situatie zeg. Ik leef erg met je mee. Zo te lezen wil jou aÅkim jou eigenlijk ook niet verlaten. Maar ja, familie hĆØ. Speelt daar zoān belangrijke rol.
@xLovato
Geniet nog ff daar. Nooit leuk om weer afscheid te nemen van je aÅkim als het zo goed voelt.Hele goede reis gewenst.
Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen.
Heb een twijfel moment; wil ik dit wel echt, kan ik zomaar alles opgeven. Ik probeer me daar een leven voor te stellen en zie erg de negatieve kant ervan. Geen/moeilijk om werk te vinden, geen vriendinnen om je heen enz.
Maar ja, die verliefdheid hĆØ. Vind hem echt zo leuk. Elke keer als ik hem zie wordt ik zo blij en als hij mij ziet heeft hij ook echt van die twinkels in zijn ogen⦠smeltā¦
Liefs
@ Xlovato sterkte en geniet nog even van hem
@ Bianca tuurlijk zijn er twijfels en het leven daar is echt wel anders dan hier. Maar vriendinnen vind je daar ook en werk ook al is het maar bij de McDonalds. Waar wordt je gelukkiger van? Hier zijn met werk en vriendinnen die ook allemaal hun eigen leven hebben en straks misschien kindjes ( als ze dat al niet hebben ) krijgen waardoor er minder tijd voor je is? en zonder askim? Hun leven gaat door het jouwe staat stil. Of daar met askim en straks weer nieuwe vriendinnen en misschien ook werk? Vriendinnen komen en gaan, liefde is als het goed is voor altijd. Bovendien zal je waarschijnlijk een schoonfamilie hebben en zusjes en nichtjes worden ook al snel vriendinnen tenminste zo ervaar ik het. Alle nieuwe dingen zijn eng en moeilijk maar alles went. Kies voor je geluk want daar draait het uiteindelijk om.
Daar heb je ook weer gelijk in civciv.
Na het lezen van jou berichtje werden mijn twijfels een stuk minder. Soms heb je ff iemand nodig die het van een andere kant bekijkt ![]()
Hey meiden
Ik weet even niet zo goed meer wat ik moet doenā¦
Ik wil hem wat sturen maar ook niet wil zo graag weten hoe het met hem is etc
Maar ik weet niet zo goed of ik er goed aan doe⦠pppfff
Hoelang gaat dit duren voor mijn verdriet verdwijntā¦
Ik mis hem nog steeds verschrikkelijk :(((
Vind het zo ontzettend moeilijk ene moment voel ik me wat beter en sterker en het andere moment ben ik niks van datā¦
weet het gewoon ff niet zo goed meer
Dag tam082: knuffel meid, wat moet het zo moeilijk zijn voor jou. En dat je je de ene dag beter voelt dan de andere is heel normaal, jaMmer dat er geen toverdrankje voor bestaatā¦
Contact opnemen met hem is heel verleidelijk, maar is ook geen garantie op een antwoord, en mss ga je ook niet horen wat je wilt horen, of ga je terug hoop koesterenā¦
Knuffel meid!!!
Via Wereldwijzer app
@Bianca, ik ken je gevoel hoor, maar als ik dan idd naar de situatie hier kijk en ik er elke keer weer achter kom dat ik gewoon erg weinig vriendinnen heb, denk ik dat ik het daar ook wel ga redden.
En wat Civciv ook zegt, ook al ga je schoonmaken of bij de Mac/ BUrger King werken⦠Je bent dan wel samen met de man waar je van houd en zo kun jij ook een toekomst tegemoet gaan.
Zelf ben ik gewoon heel bang om grote keuzes als die te maken. Maar dat komt vooral omdat ik wel vaker achteraf spijt heb van een keuze.
Als je van die jongen houdt, en je een toekomst samen ziet zitten, dan moeten er moeilijke keuzes gemaakt worden.
Is het voor jou een mogelijkheid om eerst eens 3 maanden te gaan, gewoon om het uit te testen en uit het vakantiegevoel te zijn?
@Tamara, aaah meis! Ik kan je alleen maar ff een virtuele knuffel sturen! ik zou niet weten of het een goed idee is om hem een bericht te sturen. Hebben jullie afgesproken helemaal geen contact meer te hebben, of tijdelijk om het allebei een plek te kunnen geven?
Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt, doen wat je gevoel/hart je ingeeft. Het heeft allemaal tijd nodig om het een plek te geven, en dat is zooo moeilijk (daar heb ik dan wel weer ervaring mee) Maar onthoudt dat er geen bepaalde periode voor staat, laat je door niemand vertellen dat je je al weer helemaal happy moet voelen. Zie het als een rouwproces, bij de 1 duurt dat korter/langer dan bij de ander.
Sterkte meis, en we zijn er voor je!
@ Isafazli
Dank je wel voor je berichtje⦠ik weet het en dat is ook moeilijk kan me niet voorstellen dat hij niet antwoord maar je weet het nietā¦je hebt wel gelijk hoor
@ Ladyside
We zouden gewoom geen contact meer hebben om het een plekje te geven hij kon zo niet verder het deed hem teveel pijn en voelt zich erg schuldig tegen over mij want ziet het ook als zijn schuld heb gezegd dat dat niet hoeft
Als we sterk genoeg waren zien we elkaar eind januari want dan zou ik met nog 2 een lang weekend naar istanbul erg dubbel maar wil toch wel graag heen als ik hem dan wil zien zie ik dan wel misschien kan en wil ik het wel nietā¦
En dat is het ook ik weet gewoon niet wat ik wrl en niet moet doen ik ben op moment zooooo wispelturig bah
Ppfff het voelt eigenlijk ook echt als een rouwproces ik zie en hoor niks meer hij is echt weg ![]()
Dank je wel voor je woordenā¦
Dit was ik ff nodig reactie etc van jullie kant
Dank jullie wel