Delali,vraag hem wat hij nu echt wil,zo kan jij niet verder. Je hebt ook nog een dochter die op je rekent. En snap heel goed dat je askim alles voor je is,maar als het echt definitief over is zal dat ook slijten hoe onwerkelijk dit nu ook klinkt en je het je niet voor kan stellen. Misschien is het verstandig om iets meer afstand te nemen van je askim,dan beseft hij misschien wat hij gaat missen,laat hem eens contact opnemen. Wens je veel sterkte
@LBDSS
Vandaag komt dan eindelijk jou zus. Heel veel plezier.
@Delali
Tjee wat een lastige situatie. Gezien zijn reactie wat je zo omschrijft heeft hij het er ook moeilijk mee. Hij zit heel erg in tweestrijd.
Vind het lastig om jou advies te geven.
Maar misschien is iets afstand nemen wat turkije lover zegt het beste is op dit moment. Hoe moeilijk ook.
Zo ga jij er ook aan onder door. Al die twijfels, jou gedachtes zijn bij hem enz.
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Oh delali meisie toch allereerst een dikke knuffelā¦ooh meid ik lees je wanhoop en verdriet en je wilt sterk zijn maar eigenlijk weet je niet meer hoe. Ooh meid wat heftig is dit voor jou. Het is overduidelijk dat jullie beiden op jullie tenen lopen. Ik ben het met Turkije lover eens dat je met hem in gesprek moet gaan of een rustpauze inlossen.
Is het misschien een idee dat je hem een mail stuurt (als gesprekken moeilijk gaan kan zoiets soms wel goed werken) waarin je eerlijk verteld hoe deze situatie je raakt? Dat je ontzettend veel van hem houd en dat het je zoān pijn doet om hem zo ongelukkig te zien! Dat jij er heel graag voor hem wilt zijn, jij wilt hem steunen, de liefde en kracht geven die hij nodig heeft, dat je hem door deze periode heen wilt slepen, maar dat jij op dit moment totaal niet weet hoe, dat het jou ongelukkig maakt en dat jij het idee hebt dat de afstand tussen jullie alsmaar groter word. Dat je bangt bent om hem te verliezen. Droomt hij nog steeds van een leven samen met jouw en je dochter? Dat voor jou niets veranderd is! Jij houd van hem, jij droomt van een gezamenlijke toekomst, jij wilt samen vechten, jij wilt sterk zijn voor hem, maar dat je langzaam het gevoel hebt dat jullie op deze manier de strijd gaan verliezen.
En vraag hem of je gevoel klopt⦠vraag hem wat hij wilā¦maar het belangrijkste wat jij wil en wat heb jij nodig? Geef dat aan.
Wat ik nu schrijf klinkt misschien hardā¦maar alsjeblieft laat je in dit verhaal niet lijden door rammelende eierstokkenā¦Ik begrijp dat je die wens hebtā¦maar kijk naar het wereldwonder dat je hebt⦠geniet van haarā¦zij verdiend een moeder die gelukkig en sterk is. Dus bedenk voor jezelf wat wil jij en wat heb jij nodig en bespreek dat met je askim.
Ik vroeg mij trouwens af is hij een Koerd?
Sterkte meid we zijn er hier voor je!!
Lbdss: Meid net als wat miloutjuhh zei wees voorzichtig met antibiotica. Vooral als je schrijft dat je ook niet meer reageert op paracetemol. Je hebt er niks aan dat je overal straks immuum van bent. En begrijpelijk dat jullie meteen bezorgd zijn en met die pijn meteen naar het ziekenhuis zijn gegaan. Ik hoop dat jij in NL medisch gezien snel duidelijkheid! Ooohhh en wat leuk dat je zus komt!! Dat is zeker de eerste keer dat ze je askim gaat ontmoeten? Ooh en gaat ze bij jullie verblijven en al leuke dingen op de plannimg staan? Wat walgelijk dat je vriendinnen zo op je askim reageren. Sorry maar in jullie situatie waarin jullie zelfs al samenwonen ben ik van mening dat ze het horen te accepteren of dat ik niks meer van hun hoefā¦Een goede vriendin steunt haar vriendin ipv te veroordelen. Veel plezier met je zus!!!
Litlleone: Uuh meid ik heb respect voor je het is logisch dat jij moe bent. Vergeet niet dat je zwanger bent hĆØ
En je werkt gewoon 39 uur per week, je hebt je school (was jij nog niet klaar met je studie?) en je zit met je kop en oren in de rompslomp wat betreft een huis te krijgen en je askim bij je te laten verblijven. Uuuhh bij de gedachten alleen al word ik al duizelig en moeā¦dus meid pas alsjeblieft goed op jezelf!!!
Bianca: En nog steeds krijg je elke dag lieve berrichtjes?
Ladyside: Meid ik vind je helemaal geen zeikwijf (ja ik ga het maar effe plat zeggen). Jij hebt je hart even gelucht en daar is moed voor nodig
Want volgens mij ben jij ook zoān meid die altijd met een grote smile en vrolijk rondloopt terwijl het inwendig soms anders voelt. De valkuil is dat je waarschijnlijk weinig van je omgeving eist en dan vergeten mensen je behoeften. En als je vriendin niet wil luisteren naar jouw verhaal dan begint het te voelen als eenrichtingsverkeer en op een bepaald moment gaat dat pijn doen. En dat is logisch want meis jij hebt ook je behoeftes en verlangens (geeft dat in je omgeving aan, hallo ik ben er ook nog) en ook jij verlangt er naar om je hart te luchten. Gewoon even je shitzooi en al je zorgen en moeilijkheden op tafel gooien. Weet dat ik je een hele sterke vrouw vind die heel hard haar best doet om te roeien met de riemen die ze heeft!!! En ik hoop dat je gewoon naar die gekke Turk kunt om concrete toekomstplannen te maken. Ik heb nog steeds geen contact gehad met askim en ik verdom het om contact te zoeken. Tsja en mocht de gebeurtenis van afgelopen week tussen ons in komen te staanā¦tsja dan is het klote maar heeft het misschien niet zo mogen zijnā¦persoonlijk denk ik dat we er wel een weg in gaan vindenā¦ach we hebben al genoeg moeilijkheden om te overwinnenā¦genoeg uitdagingen⦠.maar zolang wij allebei bereid zijn om er over te praten, respect hebben voor elkaar en een beetje geven en nemen en vertrouwen en geloven in elkaarā¦dan vinden we vast wel een wegā¦
Miloutjuhhh: Hoe is het? Hopelijk ben je niet ziek geworden.
Kaja: Sorry misschien heb ik er te weinig rekening mee gehouden dat deze situatie nieuw voor je is. Geef jezelf de ruimte en tijd om voor jezelf hierin een weg te vinden. Ik ben al wat langer bekend met het fenomeen Turk⦠Voor jouw is alles nog nieuwā¦er komt zoveel nieuwe dingen op je afā¦In het begin had ik ook grote twijfels en onzekerheden net als vele andere meiden hier. Maar heb vertrouwen meid als het goed is ga je gaande weg daar je weg in vinden. En meid je bent niet alleenā¦wij luisteren hier graag naar elkaars mooie verhalen, twijfels en angsten en waar we kunnen zullen wij er hier altijd voor elkaar zijn⦠![]()
Update van mij:
Nog geen contact weer gehad met askim. Ik zit hier echt op mijn handen om hem niet te bellen. Het is een feit dat hij minder contactmogelijkheden heeft maar de afgelopen 3 weken heb ik elke keer contact gezochtā¦het is nu toch echt zijn beurt om contact met mij te zoekenā¦Ik ben gewoon blij als hij straks weer lekker thuis is en aan het werk isā¦Tot die tijd ga ik er niet vanuit dat we een goed gesprek zullen hebben. Ik heb het momenteel best wel druk en eigenlijk kan ik best wel goed met deze situatie omgaan, ik voel me best wel sterk, het haalt me gelukkig niet helemaal onderuit ook al raakt het me natuurlijk wel.
Via Wereldwijzer app
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik voel me zo ongelooflijk klote⦠Dit had ik echt niet verwacht, dat dit zo zou gaan lopen. :'((
Ik had donderdag de bevestiging van mān werk gekregen voor mān vrije dagen. Die avond had ik tegen askim gezegd dat ik had geboekt, maar het enthousiasme droop er niet echt van af. Maar gister gebeurde er iets wat ik echt nooit had zien aankomen. Ik was op mān werk, het was vlak voordat ik mān voortgangsgesprek in ging, dus ik was al zenuwachtig, krijg ik een appje van askim: āu dont come turkey, I forget uā dus ik dacht echt van what the?? Ik ben er toen verder niet op ingegaan want ik moest naar dat gesprek, maar goed ik wel helemaal in de stress natuurlijk. Na werk appte ik hem terug āI dont understand what you meanā¦ā āI love youā āYou asked me to come to turkeyā waarop hij zei āNo u dont come turkeyā āI dont love uā āDont send another messageā Ik vroeg āDid you lie to me all the time?ā toen zei hij āyesā toen heb ik nog gevraagd of hij het wilde uitleggen, dat 'ie me in ieder geval een verklaring schuldig was. Ging het hem om sex, wilde hij toch geld? Maar ik heb hier geen antwoord op gekregen⦠hij heeft me zelfs geblokkeerd op whatsapp!! En notabene ook direct als vriend verwijderd op facebook en daar ook geblokkeerd!!
Ik ben echt sprakeloos⦠weet gewoon niet wat ik moet doen⦠ben alleen maar aan het huilen⦠ik snap er echt niks van⦠zo drastisch allemaal ineens⦠en geen uitlegā¦
Donderdagochtend kreeg ik gewoon nog een lief goedemorgen berichtje⦠I really dont get it⦠Nu val ik echt in een zwart gat⦠Elke dag contact en dan ineens baf nothingā¦
Sorry voor al mān gezwabber, maar moet āt echt ff kwijt :ā((
Ahh Kaja, wat ongelooflijk klote voor je.
Natuurlijk voel jij je rot!
Je gevoel zat dus goed, je twijfelde al langer aan zijn gevoel voor jou (wat ik begreep uit de verhalen).
Hele dikke knuffel voor jou meis.
Via Wereldwijzer app
@ Kaja wat een rotstreek van hem! Helaas ben jij niet de eerste waarbij dit gebeurd en jammer genoeg ook niet de laatste. Geluk bij een ongeluk is dat hij dat nu tegen je zegt en niet pas een jaar later nadat hij van je geprofiteerd had. En heel stiekem wist je het waarschijnlijk al dat las ik tussen de regels door en dit zag ik dan ook aankomen. Hij is pas 16. Sterkte meid!
@ Delali ik vind deze situatie verschrikkelijk voor je en ik vind hem een slappeling omdat hij jou geen zekerheid geeft. Ok misschien heeft hij het moeilijk maar dat kan hij ook gewoon rechtuit zeggen en vragen of hij even tijd van je krijgt. Van dit vage gedoe en gespeel met jouw gevoelens krijg ik de kriebels. Ik heb het eerder gezien. Bereid je erop voor dat hij straks zegt dat het over is want deze trucjes heb ik eerder gezien. Ik hoop van harte dat hij geen spelletje speelt en dat het snel weer goed gaat met jullie maar ik wil niet dat je straks heel erg gaat schrikken. Het hoeft niet te gebeuren meid maar het zou wel kunnen houd daar alvast rekening mee. Ik wens jullie het allerbeste, veel steun en liefde en dat jullie verhaal een goede afloop krijg.
@katja een hele dikke knuffel voor jou! Pff wat een rotstreek⦠Ook ik heb het helaas al wel eens vaker gehoord maar zoals ciciv zegt beter dat je er nu achter komt dan later, dit neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon klote is⦠Ik hoop voor je dat je misschien toch nog een uitleg krijgt waarom zodat je die vragen niet meer hebtā¦
@delali aah Pff wat rotsmuis situatie meid ook een dikke knuffel voor jou!
Pff de tijd hier vliegt echt voorbij ![]()
Het gaat nog steeds goed tussen mij en askim en ik wil eigenlijk helemaal niet meer terug naar Nederland⦠Vandaag lekker even op het strand gelegen en morgen is askim als het goed is weer een dagje vrij! Ben benieuwd wat we gaan doen hihi
Ook praten we nu regelmatig over de toekomst, askim wil kijken of die in de winter naar nl kan komen ( als het allemaal lukt met zān geld en natuurlijk dat stomme visum hihi, verder wil askim gaan rondkijken voor werk voor mij hier in de zomer, heb gezegd dat ik dit wel wil maar dan wel met vergunning natuurlijk! Verder zien we wel wat de toekomst ons gaat brengen!
Via Wereldwijzer app
Kaja big hug wat vreselijk voor je
Summie⦠heeft je Askim de mogelijkheid om naar je te bellen? Askim heeft mij wel geteld ooit 2 keer gebeld hij laat wel van zich horen door andere hun wifi van hun telefoon te gebruiken als hij thuis is maar anders bel ik gewoon naar hem hij stuurde ook super lieve SMSJES maar voor de rest lag het bellen gewoon bij mij Askim heeft ni de mogelijkheid om mij vaak te bellen⦠maar als Askim is het hotel is hoor ik hem echt veel gelukkige is hij daar nu ook terwijl het hotel dicht is⦠ik ben afgestudeerd hoor ik volg gewoon avondschool Turks ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hallo meiden,
@LBDSS Oja meid dat was ik weer helemaal vergeten van die cyste ja dan moet je inderdaad wel even langs het ziekenhuis.
Ze geven je een spuit omdat dat veel sneller helpt dan andere medicijnen. Daarom ga ik hier ook liever niet naar het ziekenhuis of een dokter die willen je altijd meteen van alles geven.
@Kaja meid dikke knuffel voor jou. Dat moet even hard aankomen. Aan je berichtjes las ik al wel dat je ergens het gevoel had dat er iets niet goed zat.
Ik hoop dat je ooit nog uitleg krijg, al weet ik uit ervaring dat Turkse mannen daar niet echt sterk in zijn.
@Summie, niet echt ziek geworden. Beetje loom en hangerig en met pijnstillers is de pijn te doen
Maar gaat wel weer over voor ik een jongetje ben
hahahaha.
Wat vervelend dat je niks van hem hoort na dat voorval. Ik snap je heel goed dat je nee hebt gezegd Vraag me inderdaad ook af hoe hij aan een visum is gekomen.
Wat littleone zegt zou wel kunnen he, misschien heeft hij niet de mogelijkheid je te bellen. Ik kan met mn Turkse kaart ook niet naar buitenlandse nummers bellen, wel gebeld worden.
@Littleone niet zo gek dat je moe bent, veel aan je hoofd en veel werken en dat terwijl je zwanger bent. Probeer je wel je rust te pakken meid.
Ik blijf voor jullie duimen!
@Ladyside ik vond je berichtje totaal geen gezeur.
Soms moet je even kwijt wat je dwarszit. En als je vriendinnen dan niet luisteren, zelfs als het niet over je askim gaat.
Super vervelend. Knuffel meid.
verder ben ik het een beetje kwijt.
Zoals ik bij summie al schreef niet echt ziek geworden.
Vandaag wel een lekker rustig dagje gehad. Uitgeslapen en wat series gekeken. Daarna wat turks geleerd en opzoek naar leuke haak patronen gegaan.
Kids waren heel de dag met hun moeder op stap en zijn nu naar hun vader. Lekker rustig weekend ![]()
Fijne avond meiden
@Summie
Ik krijg niet elke dag meer lieve berichtjes. Maar dat hoeft ook niet van mij. Meestal om de 2 dagen v hebben we ff contact. Hij zei wel dat hij veel moest werken en daardoor niet altijd tijd heeft. Dat snap ik ook wel. Als ik een drukke werkdag heb gehad heb ik ook geen zin meer om te appen oid.
Wat naar voor je dat je aÅkim nog geen contact heeft gezocht. Misschien moet je hem ook een boos berichtje sturen. Wie weet opend het zijn ogen.
@Kaja
Jou vermoedens zijn dus toch uitgekomen. Dikke knuffel voor je meis.
@xLovato
Ben zo blij voor je dat het goed gaat tussen jou en je aÅkim.
Ik heb verder geen nieuws te vertellen
Fijne avond nog iedereen.
Aaah Kaja wat vind ik dat rot voor je! Dikke knuffel voor jou! Altijd vervelend als het over is, maar op deze manier is het wel heel erg. Hooo dat je nog een uitleg gaat krijgen. Sterkte!
@summie: weet je zeker dat wij elkaar nog niet in het echt kennen?
je weet goed hoe ik normaal gesproken rondloop. Altijd maar zeggen dat het goed gaat en lachen en doorgaan.
Dank je voor je lieve woorden!
En wat ontzettend K** dat jij nog niks hebt gehoord! Ik geef je wel gelijk hoor dat je nu even wacht tot hij iets laat horen. Ga je dat kunnen volhouden? Ik kan dat nooit zo goed. (Lig nu op handen na zoveelste misverstand) Komt vast helemaal goed met jullie!
@ xlovato, Goed te lezen dat jij het nog steeds fijn hebt daar! Geniet nog maar ff lekker van jullie samenzijn!
Via Wereldwijzer app
Goeieavond allemaal,
Miloutjuuh fijn dat je een vrij weekend hebt, al een nieuw idee om te haken?
Kaja: vind het zo jammer voor je dat het zo moet gaan, wat een rotstreek/ rotmanier. Ik hoop dat je toch nog eens kunt praten met hem en of een reden krijgt waarom⦠Knuffel meid! En het stoort ons echt niet dat je hier je hart lucht, daarvoor zijn we hier!!
Xlovato: ben zo blij dat alles goed gaat ginder!!! En wat goed dat jullie al met de toekomst bezig zijn! Geniet verder meid!! En ik hoop dat het lukt om je aÅkım ın nederland te krijgen!
Littleone: wat heb jij het zwaar, zwanger en nog volop aan het werken, studeren en op zoek gaan naar een stekje!! Chapeau meid, probeer ook maar wat tijd voor jezelf te maken, loop jezelf niet voorbij!! Beetje me time kan nooit geen kwaad!!
Summie: telefoneren naar buitenland zal daar waarschijnlijk ook wel niet zo goedkoop zijn ginder, het telefoneren komt hier ook volledig van mijn kant uit, een zeldene keer belt hij, maar dan is het via viber en free wifiā¦Hoop toch dat je vlug iets hoort, en kan je het zelf volhouden om niks te laten weten? Langer dan een halve dag hou ik het niet uit;) duurt het nog lang voor hij terug aan het werk moet? Wel goed dat je verder goed met de situatie om kan! Knuf meid
Lbdss amuseer je met je zus!!! En jouw vriendinnen die je aÅkım negeren?? Ook al wonen jullie samen⦠Dat vind ik echt niet kunnen, vriendelijk zijn en beleefd zijn, kost geen geld, en al zeker niet als het vriendinnen zijn, ook al zijn ze ertegen!
En je hebt Gelijk dat je naar ziekenhuis zijt geweest, zou ook schrik hebben, maar aangezien je je hebt moeten ādraaienā voor je spuit, zal het in de spier geweest zijn en niet in de ader.
Ladyside: oei ik wist niet dat je maar 4 weken weg mag, dat is natuurlijk niet zo fijn, hoop dat je goedkope tickets vindt en praat idd maar over de toekomst! En wat de rest betreft, daar heb je groot gelijk in, het is jouw leven, en jij moet doen waar jij je goed bij voelt. En als je hart bij je hem ligt, dan moet je ervoor gaan, je mag altijd bang zijn, maar laat daar je leven niet door beheersen of leiden!! Zelfs met een boer uit grun, of waar dan ook, kan het verkeerd aflopen. Dat is geen garantie op een gelukkig leven!! Ga ervoor meid!! En vriendinnen, een vriendin, ook al is ze er tegen, moet ook eens kunnen luisteren, misschien moet jij haar ook maar eens onderbreken!!
Bianca: jammer dat het je niet lukt om dit jaar te gaan! Regelmaat in communicatie is fijn, en als jullie beiden gaan werken, is het wel leuk als jullie een evenwicht kunnen vinden.
Delali: weet niet goed wat ik moet zeggen, denk dat het het beste is om hem tijd te geven, maar hem toch laten blijken dat je er bent als hij je nodig heeft. Hij heeft veel aan zijn hoofd als ik alles zo lees⦠En op zo een moment hept de afstand natuurlijk echt niet⦠Hoop dat jullie vlug een verhelderend gesprek kunnen hebben. Knuffel meid!!!
Civciv: heerlijk zoals jij het hart op de tong hebt ![]()
Hier niks nieuws te melden!
Fijne avond allemaal
Vele grtjes!!!
Via Wereldwijzer app
Kaya: He jakkes wat een walgelijke streek. Maar je twijfels waren dus niet onterecht. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen!!
Xlovato: Ooh meid wat klinken jullie samen lekker verliefd!! Geniet maar lekker van elkaar en echt heerlijk om samen toekomstdromen te makenā¦Veel plezier!!
Litleone: Oooh gelukkig dat jullie nu wel veel contactmogelijkheden hebben. Hoe is het trouwens met hem? Kan hij wat omgaan met jullie situatie? Even een vraagā¦komen de smsjes die hij stuurt dan wel aan? Ik weet toevallig dat askim zijn smsjes ook niet aankomen.
Miloutjuhhh: Nou fijn om te horen dat je niet echt ziek bent geworden. Haha ik zeg altijd dat het wel over gaat voor ik een oud wijf benā¦maar voordat je een jongetje bent vind ik ook een leuke. Kan jij dan wel naar NL smsen? Askim zijn smsjes komen namelijk ook niet aan. Dus jij een lekker rustig weekend heb je nog een leuk haakpatroon gevonden? Het is met mij en het haken tot op heden nog nooit wat geworden hihi. Hoe is het trouwens met je askim?
Ladyside: Hihi ik geloof dat we elkaar in real life niet kennenā¦maar we zijn natuurlijk wel buren heā¦
Als ik met mijn verrekijker effe goed mijn best doe en naar het oosten kijk zie ik je huis
Nee meid ik herken veel dingen van mezelf in jouw verhaal en jouw gedragā¦vandaar
Oh jakkes jij zit dus ook op je handen om hem maar niet te bellenā¦geen pittige discussie gehad hoop ikā¦uuh of het knap is geen ideeā¦maar ik zit dus al sinds dinsdag op mijn handenā¦en de 16de komt hij pas terugā¦maar aan de andere kant hij had mij van te voren beloofd we houden contact. Vorige week beloofde hij nog om een internetcafe op te gaan zoeken nou volgens mij is hij nog steeds aan het zoekenā¦en tijdens ons laatste telefoongesprek heeft hij de hoorn erop gegooid⦠dus jaā¦en tegelijkertijd is de kans erg groot dat als ik hem bel dat hij weer helemaal dol enthousiast is en strooit met lieve woorden, grote kans dat ik dan alles spontaan weer vergeet, terwijl ik baal van zijn gedragā¦zuchtā¦moeilijk mens ben ik somsā¦haha
Isa: Dus jij had ons niks te meldenā¦dat is wel heel erg weinig⦠Hoe is het met je? Ooh dus jij houd het een halve dag volā¦oepsss ik hou het al vol sinds dinsdag⦠Hij komt de 16de pas terugā¦dus dat duurt nog wel effeā¦En weet je het is lastig aan de ene kant wil ik hem heel graag bellen en aan de andere kant mag hij toch echt wel wat meer moeite doenā¦
Even een telefoonvraagje:
Is het serieus dat sommigen in Turkije niet naar het buitenland kunnen bellen? Ik weet namelijk wel dat de smsjes van askim niet aankomenā¦en aangezien hij geen internet tot zijn beschikking heeft⦠verklaard het misschien wel dat het zo stil isā¦maar tegelijkertijd denk ik kom op je kan ook effe op zoek naar internet gaan en effe wat moeite doenā¦
Nou zoals jullie misschien hebben gelezen zit ik met mezelf wat in tweestrijdā¦ga ik contact zoeken met askim of nietā¦Maar ik zal eerst es effe uit mijn bed en onder de douche jumpen⦠Fijne zondag meiden!!!
Via Wereldwijzer app
Summie⦠Askim Zijn SMSJES komen altijd aan maar zijn voor hem ook ongelofelijk duur helaas⦠misschien is het bij jou Askim net het zelfde⦠Misschien denkt je Askim ook wel dat hij zijn familie een beetje kan helpen en dat jij wel de gene bent die contact zoektā¦
Met mijn Askim gaat het wat minder hij kijkt heel negatief naar de situatie⦠hij is dol gelukkig dat hij papa word begrijp me niet verkeerd maar hij denkt gewoon dat hij het niet op tijd gaat halen dat hij geen visum krijgt en hij gewoon Lang moet wachten tot hij mij en ons ukkie ziet⦠ik probeer hem positief te laten denken maar ik steek er veel energie in te vergeefsā¦
Ik ben zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen over het hele gezinshereniging ding maar moet ook nog steeds wachten op goedkeuring van de politie ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Pff gisteravond ruzie gehad met askim⦠Hij was klaar met werken en normaal is die dan zo hier, kreeg ik 3 kwartier later een appje dat hij even snel naar manavgat was, vind ik normaal niet erg maar ik was gisteren lekker op het strand heb daar een Nederlands meisje ontmoet en heb daar gezellig mee zitten praten! Maar ik moest gaan omdat ik dus dacht dat askim zo āthuisā kwam dus ik was best wel boos aangezien die eerder niks had laten weten anders was ik nog langer op t strand gebleven⦠Hij snapte niet waarom ik boos was en daarna kregen we ruzie op whatsapp maar hij zei dat die eraan kwam om te praten⦠Toen die hier eenmaal was probeerde ik nogmaals uit te leggen waarom ik boos was en hij snapte er nog niks van⦠hij begreep me verkeerd, ik begon te huilen wist t gewoon even niet meer⦠Hij dacht eerst met een paar kusjes en sorry kom ik der wel vanaf maar ik heb um ff niet meer aan gekeken, ik was zo boos en verdrietig tegelijkertijd daarna is die zān tas gaan pakken en begon die te huilen leek wel een klein jongetje⦠Later nogmaals geprobeerd om uit te leggen waarom ik boos was, met google vertaler maar ja beter iets dan niets he en uiteindelijk snapte die het had in de ruzie ook gezegd dat ik het allemaal niet meer weet en wat hij nou wou en hij zei waarom vraag je wat ik wil dat weet je toch?! Jij bent geen meisje voor een paar weken zoals dat hier veel gebeurd dat weet je toch wel askim! En als je niet terug naar Nederland wilt blijf dan gewoon bij mij ik zorg wel voor jou en Bentley (mijn hondje) Pff was wel ff heftig die ruzie maar misschien ook wel even nodig, mān hart dacht ja waarom blijft ik hier niet gewoon hihi maar mān verstand zei natuurlijk nee, in de toekomst zou ik best een leven willen opbouwen samen met askim in Turkije maar helaas kan dat nu nog even niet! En gelukkig is hier weer alles goed, heb askim nog nooit zo erg zien huilenā¦
Via Wereldwijzer app
Goeiemiddag
Summie: op je telefoonvraagje, hij heeft me wel al eens gewoon gebeld en gesmst in het begin, maar een heel zeldene keer, denk dat dat duur is, sloeg soms ook gewoon af. Daarom vond ik het niet zo erg om te investeren in een gsm voor hem, want dat spaar ik nu ook wel uit, omdat veel via whatsapp en viber kan. En ja niet veel te melden,hoor hem dagelijks, maar ook omdat het veel via mijn kant komt, heb dat gewoon nodig⦠En neen zeg wel eens het is nu aan hem, maar als het dan te lang duurt en ik zie hem online staan dan bel ik wel eens vlugger of dan ik zelf wil;)). Zou het wel leuk vinden moest hij zelf eens de eerste stap zetten, maar denk dat ik gewoon hem veel te vlug af ben;))
En ja begrijp je heel goed als je zegt dat hij zelf wat meer moeite mag doen, internetcafeās zijn daar toch redelijk makkelijk te vinden. Ik hoop dat zijne lira vlug valt, en dat hij zo een lieve vrouw gelijk jij niet laat lopen of schieten!!!
Littleone: balen hier in dat belgenlandje met al die papieren en dat heen en weer gedoe, denk dat je zelf niet veel kan forceren, buiten eens een beleefd telefoontje en hopen op het beste! Ze hadden hier op het gemeentehuis vooraf verwittigd dat zoiets een paar maand kon duren! En zeg aan je aÅkım dat hij de moed niet mag verliezen, jullie zijn al zover geraakt samen!! En als er iets is, dan mag je altijd roepen!! Knuf meid!! Is hij eigenlijk al geroepen geweest ginder?
Xlovato: dieje google translate is ook dat niet e, ik heb al ondervonden dat je het in kleine beetjes moet invoeren, anders klopt de vertaling niet altijd, ik ga ook eerst vertalen en dan neem ik de vertaling en vertaal die dan nog eens naar de originele taal terug, niet te geloven wat dat soms scheelt!! Moet je eens testen, maar het voornaamste is dat alles terug goed is tussen jullie!! Knuffel meid en geniet ervan. Het is al goed om te weten dat je toekomst ginder ligt, op die paar maand school zal het nu ook niet aankomen!! Knuffel meid en neem dieje aÅkım van je maar eens goed vast!!
De rest allemaal een hele fijne zondag nog
Vele grtjes nog
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
@Isa, ik ben begonnen aan een bloemenkussen. Veel mooie dingen gezien om te haken maar voor de meeste niet genoeg materiaal hier in huis.
@Summie, Moeder van een vriendin zei dat vroeger altijd gaat wel over voor je een jongetje bent, heb die er in gehouden ![]()
Nee ik kan ook niet naar Nederland smsāen sommige providers kan het wel maar is het duur. Bij andere moet je een speciaal pakket kopen voor zover ik het allemaal begrijp hier met telefoons enzo.
Met askim en mij gaat het na een dipje begin deze week nu weer helemaal goed
Zijn werk is even een twijfel puntje
Het is niet zeker of hij in de winter kan blijven wat eerst wel zo leek. ā
Ik snap dat je wilt dat hij graag de eerste stap zet. Maar inderdaad misschien heeft hij geen mogelijkheid. Al denk ik toch dat er wel een internetcafe in de buurt is. Of een buurman van wie hij de wifi code kan vragen.
@Littleone ik snap je askim wel. Er is helemaal niks dat hij vanaf daar kan doen en hij wil natuurlijk niets liever dan bij jullie zijn.
Jammer dat je hem niet wat positiever kunt krijgen
Ik hoop dat je hem snel kunt bellen met positief nieuws.
@xlovato soms is een ruzie even nodig om te merken dat je eigenlijk helemaal voor elkaar wilt gaan. Hebben askim en ik deze week ook last van gehad.
Gelukkig is het nu weer helemaal goed tussen jullie en kunnen jullie nog even van elkaar genieten. Als we google translate toch niet hadden.
hahahaha
jullie tijd komt nog wel om echt samen een leventje te gaan opbouwen meid!
Wannneer ga je ook alweer terug?
Askim had gisteren minder fijn nieuws gekregen op zijn werk. Het is. zoals ik bij summie al schreef, ineens niet meer zeker of hij deze winter kan blijven. Waar het eerst leek of hij het super druk zou krijgen is er nu een kans dat hij weg moet.
Enige voordeel daarvan is dan wel dat we heeeel misschien met de feestdagen wel naar Nederland kunnen. Als dat haalbaar is met visum en als ik vrij kan. Dat laatste zal denk ik geen probleem zijn. Stiekem al beetje naar tickets gekeken. prijzen vallen me eigenlijk mee.
Even lekker gaan wandelen net naar vriendin met baby ![]()
Verder geen plannen
Fijne dag meiden
Omdat ik jullie allemaal van die sterke vrouwen vind en jullie verhalen tof vind, kom ik zo af en toe even spieken. ![]()
Littleoonne, mag ik je wijzen op het forum van Stichting Buitenlandse Partner? Misschien heb je hier iets aan, aangezien daar nog zoveel meer mensen zijn die zijn/haar partner willen laten komen. Ik begrijp dat je in BelgiĆ« woont, er staat ook veel beschreven over de āBelgiĆ« Routeā. Wellicht vind je hier tips en informatie met betrekking tot gezinshereniging.
@buurvrouwSummie
mijn askim zegt ook dat ie niet naar het buitenland kan bellen. Of het gewoon te duur is, of echt niet mogelijk is weet ik dus niet. Ik bel hem met LebaraOne of we skypen⦠en daar ging het gisteren weer eens mis en heeft meneer weeeeeer opgehangen omdat hij wel grapjes mag maken over vrouwenbezoek, maar als ik het doe over mannenbezoek wordt ie boos en hangt ie op. Heb nog wel wat op FB proberen los te krijgen wat nu eigenlijk zijn probleem is, maar meneer reageert gewoon niet meer. Afgelopen week gebeurde het ook al en toen kreeg ik de dag erna excuses (voor het eerst!) Dus nu zit ik nog steeds op mijn handen
maar zolang als jij het kan, kan ik het niet hoor!
Via Wereldwijzer app
@ Ladyside of ze niet naar het buitenland kunnen bellen kan ik niet zeggen maar dat het peperduur is dat is zeker waar.
Askim was in het begin ook zoān ezel maar blijf gewoon tegen hem zeggen dat zijn gedrag je niet aanstaat. Ooit valt die ,zoals Isafazli zo mooi zei, lira wel.
Dat ie zijn excuses aanbied is al een mooie winst want dat doen ze niet snel kopppig als ze kunnen zijn. Houd vol!