@LBDSS jij ook harde muziek op? Ik lig hier ook in bed met m’n oortjes in… Hou ook echt niet van onweer en askim is even naar manavgat… Gaat echt weer tekeer hier en de stroom is hier weer uitgevallen
Via Wereldwijzer app
@LBDSS jij ook harde muziek op? Ik lig hier ook in bed met m’n oortjes in… Hou ook echt niet van onweer en askim is even naar manavgat… Gaat echt weer tekeer hier en de stroom is hier weer uitgevallen
Via Wereldwijzer app
Xlovato ik ben zo bang t gaat weer zo hard! Ik heb zelf alle stroom eruit getrokken! Gelukkig geen stroomuitval! Askim had mij al gebelt die heeft oktoberfest viering vanavond dus word n lange nacht als dit zo door gaat!
Via Wereldwijzer app
@lbdss Pff hier is het gelukkig opgehouden en askim is er weer! Hoop dat het daar nu ook is gestopt anders word het idd een hele lange avond voor jou Pff
Via Wereldwijzer app
Xlovato het is nu rustiger gelukkig! Af en toe een beetje gerommel haha!
Via Wereldwijzer app
@lbdss gelukkig haha! Hier doet de stroom het gelukkig weer!
Via Wereldwijzer app
Lbds: Daarom wou ik je juist het compliment geven hoe jij je door je eerste Turkse zomer heen bent gekomen. Ik heb geen idee wat die neef kwam doen en hoe en wat. Daarom heb ik hier ook niet aan meegewerkt! Ooh jakkes meid niks aan dat onweer…gelukkig is het zo te horen weer wat rustiger bij je…pvieuw meid dat heb je dus ook weer overleefd :-p En aah wat jammer dat de cavia familie niet langer bij elkaar konden blijven. Maar zo te horen is het wel beter.
X-lovato: Ook jij hebt het slechte weer goed doorstaan…
Hoe is het verder met je?
Voor alle duidelijkheid ik wil mijn askim hier niet zwart maken! Maar soms heb je gewoon effe bevestiging nodig dat je niet gek bent…haha…bloos…
Civciv: Ik heb geen moment getwijfeld om hierin mee te gaan. Allereerst omdat ik gewoon echt geen tijd had. Maar ook omdat het voor mij een heel bizar verhaal is en ik de persoon in kwestie niet eens ken. En de vragen die jij hebt had ik dus ook. Ik wil askim niet verdedigen maar ik twijfel of dit wel bij hem vandaan komt. Hij was overduidelijk niet alleen, en ik hoorde mannenstemmen op de achtergrond. Maar dan nog heeft hij het me wel gevraagd…Tsja er zal van mijn kant nog wel effe met elkaar over gesproken moeten worden…
Fijne avond meiden!!
Via Wereldwijzer app
Goeieavond meiden:
Lbdss en xlovato: hoop dat het onweer helemaal is gepasseerd ondertussen! Fijn dat je zusje komt lbdss, geniet ervan, kan me voorstellen dat je erg blij zijt, jammer van je cavia, maar eens moeten ze het nest verlaten, en als je weet waar hij of zij naartoe is en je weet dat ze goed is…
Summie: raar verzoek, dat ophalen kan ik begrijpen, maar dat overnachten is idd maar raar, voor ons toch, ginder liggen ze daar niet wakker van. Die vallen daar bij elkaar binnen als ze er zin in hebben!! En natuurlijk maak jij je aşkım niet zwart, dat denken wij ook niet, maar je moet het eens kunnen delen! En denk dat die ons soms evenveel begrijpen als wij hen;))))
Egwene: knuffel meid, neem je tijd, en zorg voor jezelf!! En laat die studentjes maar eens goed zweten;)))
Rest van de meiden een hele fijne avond en tot later!!!
Via Wereldwijzer app
Summie: ik snap wat je zegt hoor. Je moet inderdaad vertrouwen in elkaar hebben. Maar het volledige vertrouwen heb ik nog niet in hem, zou ook wel naïef zijn denk ik. We kennen elkaar amper. Vertrouwen moet je opbouwen. Daarom wil ik er ook wel echt heen, om te kijken of er meer in zit. En als hij daadwerkelijk op komt dagen, dan zorgt dat alweer voor een stukje meer vertrouwen. De reden dat ik naar die vooroordelen vraag is omdat liefde simpelweg blind maakt. Het is niet zomaar iets wat ik van plan ben, ik doe mijn ouders en broer verdriet, het kost me veel geld. En ik heb dat er allemaal voor over! Maar vind het ook zonde om dingen misschien over het hoofd te zien… snap je wat ik bedoel? Misschien iets wat ik had kunnen voorzien wat me een hoop ellende had kunnen besparen. Wellicht is er helemaal niks, maar dan ben ik in ieder geval wel dat rijtje langs gelopen en hoef ik mezelf niks te verwijten mocht er iets gebeuren. En het bijelkaar wonen is nu nog niet aan de orde natuurlijk, maar ik heb daar wel over nagedacht ja. Als ik al zou weten dat ik Nederland niet zou willen verlaten en hij Turkije niet, dan kun je beter stoppen. Het is dan niet eerlijk tegenover elkaar, want een toekomst is er dan toch niet. Doe je elkaar alleen maar pijn.
Ik schrok wel even van jouw verhaal hoor, dat hij dat durfde te vragen. Maar ik vind het wel echt knap dat je zo hebt kunnen reageren en voet bij stuk hield, het is toch iemand om wie je geeft en daar zeg je liever geen nee tegen.
Maar zo zie je maar, dit had jij waarschijnlijk ook niet voorzien. Dus er kan altijd wat gebeuren. Maar ik hoop dat je mijn gedachtegang een beetje begrijpt. Het is juist zo lekker om dat hier allemaal kwijt te kunnen ![]()
Klinkt heftig zeg die onweer! Jakkes!
Niet zo leuk dat je baby cavia al weg is LBDSS
Cavia’s zijn wel nestvlieders, dus staan eigenlijk direct al op eigen benen, hebben wel nog moedermelk nodig in 't begin, maar doen verder alles zelf. Hij/zij zal de moedermelk wel zat zijn geweest ![]()
Nou ik heb m’n vrij gevraagde dagen goedgekeurd gekregen… dus dat is al een stapje dichterbij het boeken. Had askim vanmiddag geappt dat m’n dagen zijn goedgekeurd… weinig enthousiasme… net geappt dat ik heb geboekt… “super” krijg ik dan terug. Nou… daar moet ik het tot nu mee doen… Ff afwachten dus maar…
oooh ik wil naar Side en naar askim!!! Ben helemaal klaar met die lange afstandsrelatie, zit zelfs al af en toe te denken hoe het zal zijn als ik er gewoon een punt achter zet… Ik ben hier zo niet geschikt voor! Kan bij vriendinnen niet terecht, die vinden het nog steeds niks.
En bovendien heb ik vaak het gevoel dat als ik eens iets wil vertellen, het gewoon niet “lukt” en dat ze zichzelf belangrijker vinden… Dus lekker mijn ei kwijt bij vriendinnen lukt niet echt.
Soms denk ik: ik ga de stap wagen en ga bij askim wonen, maar dan even later denk ik: neeeeee niet doen, want je bent nog maar net samen!
Gevalletje bindingsangst, maar ook weer heeeeeel graag (te graag) een relatie/gezinnetje willen.
Hou ontzettend van die idioot in Side, maar soms weet ik gewoon niet of het echt een toekomst is voor ons samen…
Maar nu wil ik gewoon zo ontzettend graag bij hem zijn ![]()
Zo dat moest er ff uit! Sorry!
Ik ben er dus nog gewoon, lees ook nog mee, maar weinig inspiratie tot reageren.
Ik duik lekker mijn bedje in ![]()
Dag ladyside: blij je nog eens te zien passeren. Lange afstandsrelaties zijn idd niet makkelijk. En als de communicatie dan nog niet optimaal is… Jammer ook dat je niet echt een vriendin hebt die erover kan meepraten, maar om het daarvoor op te geven, dat zou ik nu ook niet doen.
Heb je er nog niet eens over nagedacht om iets langer te gaan dan een paar weken. Om te proberen?
Grtjes meid en knuffel!
Via Wereldwijzer app
Kaja: He meid, mag ik vragen heb jij je reden om te vermoeden dat hij mogelijk niet oprecht is of is het gewoon je angst? Je hebt helemaal gelijk jullie kunnen elkaar inderdaad nog maar erg kort dus dan is het logisch dat je iemand niet volledig vertrouwd. Zoiets heeft tijd nodig! Ik vind het trouwens super dat je naar hem toe gaat! Begrijpelijk dat je rekening wil houden met de kosten die je maakt, ik heb helaas geen geldboom in de tuin staan, maar je bent er natuurlijk altijd zelf nog bij om de kosten niet te extreem te maken
En zo te horen ben jij net als ik een echte controlefreak! Wat ik wel heb geleerd van een lange afstandsrelatie is dat je weinig controle hebt. Sowieso moet je je geliefde missen, kan je niet zien wat iemand uitspookt, weet je niet waarom iemand niet reageert of weet je in sommige gevallen totaal niet in welke situaties ze zitten (vb delali) en daarin is het de kunst om een weg te vinden want anders is er veel stof om over te piekeren. Dat heb ik althans zelf ervaren. Begrijpelijk dat je nadenkt over jullie toekomst, maar voor mezelf kan ik daarop geen antwoord geven. Mocht ik en mijn askim voor een gezamenlijke toekomst gaan, dan denk ik dat mijn toekomst in Turkije gaat zijn, terwijl ik helemaal niet kan zeggen of dat mogelijk is omdat ik nog nooit voor een langere tijd in Turkije heb gewoond.
Maar meid het voelt dat ik nu misschien heel kritisch tegenover jouw ben, dat is niet mijn bedoeling! Meid mijn wens voor jouw is dat ik hoop dat jij gewoon lekker alles wat van je af kunt zetten, probeer niet alles in te vullen, probeer het op safe spelen los te laten, en ga genieten van je verliefdheid en laat het op je afkomen. Zie maar waar het je brengt, go with the flow en follow your heart. En hoe de toekomst gaat lopen…tsja dat weet niemand… En wat betreft mijn askim…Tsja dat zal jij misschien gaande weg ook nog wel ervaren (ik heb het hier op het forum al vaker vreemde dingen meegemaakt)…Turken kunnen soms voor ons zeer onvoorspelbaar in hun gedrag zijn…daarom is dit forum zo fijn…je kan er altijd terecht om je mooie verhalen te delen, maar ook de moeilijkheden en de twijfels…Thanks dat je me sterk vond dat ik nee zei…Ik stond zelf ook heel erg versteld van zijn gedrag. Ik vind nee zeggen normaal gesproken moeilijk, maar dat ik zo stellig nee kon zeggen gaf aan hoe dit over mijn grenzen ging en die grenzen heb ik serieus genomen!
LadySide: Meidddd ik ga je een dikke knuffel geven! Leuk om wat van je te lezen! Jammer om te lezen dat je niet lekker in je vel zit, maar weet dat we hier allemaal jouw willen steunen! Dus voel je never nooit niet bezwaard om hier je ei kwijt te kunnen! En je mag me natuurlijk ook altijd mailen
Wat ontzettend akelig dat je niet echt steun kunt vinden bij je vrienden. Ik begrijp dat het een eenzaam, leeg gevoel kan geven. Vind je wel wat afleiding in je dagelijks leven? Of is het echt een ‘negatieve’ sleur waarin je terecht bent gekomen. Heb je al een enig idee wanneer je naar Side toe kunt gaan? Misschien een idee om binnenkort een datum te prikken zodat je iets hebt waar je naar uit kunt kijken? En tijdens dat verblijf toch echt toekomstplannen gaan maken? Ik moest trouwen wel effe lachen…zo herkenbaar dat je gewoon van die Turkse idioot houd…zo hou ik van een andere Turkse idioot…erg herkenbaar hahaha had nou gewoon voor een boer uit Grun gekozen…was het wat gemakkelijker geweest :-p Sterkte meid!!! Je bent een kanjer!!! En we weten allebei dat er in jouw een hele sterke krachtige en mooie vrouw zit, ga haar niet verstoppen laat haar zien aan de wereld!!! ![]()
@Summie
Wat een mooie spreuk. Die ga ik onthouden :)Het heeft hem idd wakker geschud. Elke dag laat hij nu van zich horen ![]()
@Ladyside
Ik snap jou helemaal. Ben er zelf ook mee bezig hoor. Heeft het wel echt toekomst, wil ik alles voor hem opgeven e.d. *Pfff waarom moeten wij ons prins op het witte paard nou in het buitenland vinden :P.Jammer dat je vriendinnen niet voor je klaar staan. Het is altijd fijn om iemand te hebben bij wie je je hart kunt luchten. Dikke knuffel meis.
@Kaja
Jammer dat je niet de reactie krijgt die je graag wilt. Wat zegt jou gevoel? Hebben jullie alleen contact via WhatsApp? Misschien moet je hem eens face to face spreken via Skype o.i.d. en dan kijken hoe hij reageert.*Wat heb je te verliezen als je gaat? Niets toch en geeft jou meer zekerheid over jullie relatie. Mijn aşkim wil heel graag dat ik kom, maar hij weet ook dat het dit jaar niet meer gaat lukken.
Liefs
Via Wereldwijzer app
Summie: nee heb daar geen reden voor. Het is echt gewoon een angst. En kan 't me ergens gewoon niet voorstellen… wat moet hij met mij?! En nu weet ik al wat jij wilt zeggen
"Misschien denkt hij wel: “wat moet zij met mij??” haha… Zie je, ik leer al een beetje ![]()
Bianca: we hebben inderdaad alleen contact via Whatsapp. We hebben sinds ik in Nederland terug ben, dus vanaf 3 oktober, 1 keer geskyped. Hij is nog jong en woont bij z’n ouders, en hij wil niet dat z’n ouders er nu achter komen, zij zouden het niet accepteren zegt hij. Hij zegt dat hij 't stapje voor stapje rustig aan hen moet vertellen. En dat geloof ik ook wel moet ik eerlijk zeggen. Maar wat me wel verbaasde, toen we aan 't skypen waren, hij zat achter de laptop van z’n broer (z’n broer zou wel van ons weten zegt hij) en ik hoorde af en toe tussendoor z’n moeder roepen en hij riep iets terug. Maar dan denk ik… wow dan neem je nu wel een groot risico… klopt 't wat je zegt? Hij had geen oordopjes in, dus ze hadden hem en mij kunnen horen. Als ik nu vraag “wanneer gaan we skypen?” dan krijg ik als antwoord “I dont know”. Nu zou hij thuis geen internet meer hebben zegt hij. Dus stel ik voor, installeer de skype app op je telefoon, ga naar een plek met wifi en skypen maar. Andersom zou ik er alles aan doen om met hem te kunnen skypen. Maar toen had hij ineens geen front cam op z’n telefoon. Ok ok het kan waar zijn, ik kan me zijn telefoon niet meer zo goed herinneren. Misschien heb ik toch wel reden tot argwaan? (wat summie vroeg)
Of ik ben echt te erg aan het doem denken :-/
Anyways… heb verder de hele avond niks meer van askim gehoord. Laatste wat we tegen elkaar hebben gezegd is “hmm” en “hmm”…
haha
Kijken wat morgen brengt…
Ladyside stom he dat we zo van die idioten houden! Want ooh wat maken ze ons leven ingewikkeld!! Dat vriendinnen verhaal is HEEL bekend! Ik woon hier nu al acht maanden en kan nog steeds amper over askim vertellen! Nogsteeds die vooroordelen! Het gaat niet weg! Ik denk dat zulke dingen pas weg gaan als ze hem ontmoeten en weten over wie je het hebt!
Ik denk inderdaad ook dat je gewoon goed met je askim moet praten over waar jullie toekomst is, waar jullie staan en hoe jullie alles gaan aanpakken! (Zelf ben ik zonder na te denken verhuist haha!)
Bindingsangst kan natuurlijk komen door dingen van vroeger angst om teleurgesteld te worden misschien? Angst om verlaten te worden?
Ga gewoon snel boeken! Als je je askim laat boeken trouwens kan je voor 500turkse lira al heen en weer! (Via een reisbureau inclusief transver van en naar antalya airport!)
Ik zeg ga snel boeken en aftellen! De onwetendheid dat je niet weet wanneer je elkaar weer ziet maakt het veel erger!
En als je wilt egopraten mag je altijd bij mij aankloppen hoor is niet erg ![]()
MORGEN KOMT ME ZUS! Huis is schoon en alles is klaar woohoo!
Gisteravond hele erge steken in me buik duurde drie uur tot askim me naar het ziekenhuis bracht daar lekker een prik in me kont gehad (doet zoveel pijn!!!) En na een halfuur ging de pijn weg! Wat een wondermiddeltjes hebben ze hier soms haha
Via Wereldwijzer app
Ff snel
Beetje ziekjes enorm last van opgezette klieren in mn hals en pijn.
@lbdss geniet van de tijd met je zus.
Fff nog wel dit Ik zou als ik jou was niet te snel voor die prikken naar het ziekenhuis gaan, snap dat pijn heel vervelend is maar die wonder middeltjes zitten vaak vol troep. Bijvoorbeeld heel sterke antibiotica. Ze spuiten het recht in je ader dus werkt lekker snel. Maar het is ook slecht voor je. Ken hier bijvoorbeeld veel mensen met slechte tanden als gevolg van veel antibiotica. Je kan beter normale pijnstillers nemen. Want je lichaam raakt ook snel gewend aan de medicijnen.
Het was niet mijn bedoeling gister om weer zo te “zeuren”
Kwam alleen net thuis van een avondje shoppen met vriendin, en daar 8 pogingen of zo gedaan om iets over vorige week te vertellen en uiteindelijk maar gestopt, want elke keer liet ze me niet uitpraten, maar kwam weer met dingen ertussen. En het ging niet eens over askim…
Want die noem ik al zo weinig mogelijk. En zat al een paar dagen met het missen in mijn maag. Dus gisteravond had ik het ff helemaal gehad.
SOrry!
@Isafazli, Communicatie is op zich ok hoor op het moment. Niet meer zoveel als in het begin, maar dat heb ik ondertussen geaccepteerd. Ik vind de afstand gewoon het meest moeilijk, en dat zou voor mij dan ook een reden kunnen worden om het op te gaan geven.
Ik zou graag langer gaan dan 2 week, het probleem is alleen dat ik een bijstandsuitkering heb en niet meer dan 4 weken per jaar op vakantie mag.
Moet dus die 4 weken over het jaar verspreiden en kan daardoor dus niet even 2 maand naar askim toe om te kijken of het iets is om me daar te settelen.
Niet fijn die regeltjes.
@Summie, Dank je wel meis! Gelukkig zit ik nog niet helemaal zielig in een hoekje te vergaan van de heimwee en het missen.
Ik heb mijn werk nog, en ben nog niet heel veel thuis geweest afgelopen week.
Ben wel de hele tijd naar tickets aan het kijken, en denk dat Arke voor December weer de goedkoopste is. Net als vorig jaar… Heb alleen nog niet echt een datum geprikt, ook omdat ik natuurlijk nog niet zo lang geleden al ben geweest, en ik niet weer zin in gezeur heb. Ook moet ik overleggen met mijn ouders ivm de hond die daar dan wéér heen moet.
Hoop snel weer een datum te kunnen prikken! En misschien is het idd wel een goed idee om het eens serieus over de toekomst te hebben met hem.
En ooooh wat had ik graag voor zo’n boer of ander mooi gekleurde man gekozen uit Grunn
Wat zou dat het toch makkelijker maken hahaha! Al is dat ook niet altijd de juiste keus gebleken in het verleden.
Hoe is het ondertussen bij jou? Alweer iets gehoord na het aparte verzoek?? EN niet druk maken dat je hem hier zwart maakt hoor, want dat doe je niet. Voor hun is het allemaal een heel normale vraag, hier in NL zijn we iets " moeilijker" of iets minder flexibel ![]()
Ik hoop dat het verzoek niet tussen jullie in is komen te staan en dat je gewoon op je wolkje kunt blijven zweven.
@Bianca, Ik denk gewoon dat we misschien wel teveel nadenken over alle dingen, misschien moeten we het gewoon op z’n beloop laten en zien waar het ons brengt. Net als dat onze mannen dat doen
Jij hebt het in ieder geval goed aangepakt!
@LBDSS, ja idd best wel stom dat we verliefd zijn geworden op die idioten! Waren de grenzen maar open, en het vliegen nóg goedkoper!
aah jouw vriendinnen zijn ook nog steeds niet bijgedraaid? Belachelijk!
Ik denk ook wel dat die bindingsangst komt door het verleden, ik wil zoooo graag iets echts opbouwen, maar ben tegelijkertijd ook doodsbang! Pff het toekomstgesprek moet er écht van komen! Bah!
Ik hou Arke ff in de gaten voor December. Vorig jaar vloog ik voor 100 euro heen en weer. En nu staat ie op 160/170 voor 2 week. De rest van maatschappijen zijn allemaal boven 200 euro en via Istanbul. Arkefly is direct én dus redelijk goedkoop, als je niet vlak voor kerst heen gaat vliegen tenminste.
Moet maar snel met ouders overleggen wanneer de hond daar heen kan, en dan gaan!! Schijt aan wat anderen ervan vinden ![]()
FIjn dat je zus morgen komt! Geniet van jullie tijd samen, hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten zodat jullie er ook lekker op uit kunnen!
En wat Miloutjuhh zegt, ben ik het wel mee eens. Kijk uit hoor! Al is pijn natuurlijk ook vreselijk… Kiezen tussen 2 kwaden gaat het dan worden.
Val bijna in slaap maar wou even snel reageren op waarom ik zo snel naar t ziekenhuis ging ![]()
Ik heb de cyste in me baarmoeder en askim had eerst gebelt en toen zeiden ze dat de cyste misschien wel gegroeit of geknapt was! Daarom waren we gegaan en toen opeens was t omdraaien en spuit erin! Ga verder niet vaak voor spuiten ofzo ik hou sowieso niet van medicijnen enzo vind t troep haha maar dit was best eng (ik haat die cyste maakt me erg bang!)
Via Wereldwijzer app
Lbdds ga je die kisste laten nakijken in Nederland?
Ladyside je moet je niet sorry zeggen iedereen heeft mindere dagen… Jammer van dat vriendinnen ding maar ik denk dat iedereen van ons dat wel kent helaas
Voor de rest weinig onthouden ik lees wel elke dag maar heb weinig fut om te antwoorden kben bezig met papieren voor de ambassade voor een eigen stekje aan het kijken en nog ± 39 u.aan het werken op maandag avond school en voor de rest gewoon veel te weinig energie
Via Wereldwijzer app
Kan niet slapen haha!
Littleone ja ik ga in NL voor controle, me moeder had de doktersassistente in NL al om advies gevraagt (is een vriendin van dr) en die zei dat ze in je baarmoeder best gevaarlijk kunnen zijn (hoeft zeker niet) maar dat ze t belangrijk vinden om in NL te kijken hoeveel schade hij aanricht en of ze m eruit willen halen en ook dat ik me verhaal goed kan doen!
Milou dankjewel! Wel eng dat ze t zo recht in je ader doen! Dat wist ik niet! Gelukkig hou ik niet van ziekenhuizen, spuiten en medicijnen (ookal lijkt t soms alsof ik van ziekenhuizen hou haha!) Heb nog 10 antibiotica kuren die ik geweigerd heb te nemen! Krijgt hier voor een verkoudheid al een antibiotica kuur! Haha! En ja ik ken t dat je lichaam gewend raakt aan medicijnen! Paracetemols doen bij mij bijvoorbeeld niks meer haha!
Ladyside ik vind niet dat je zeurde hoor… en dat klagen doet iedereen hier wel eens! Het hoeft hier ook niet allemaal mooie sprookjesverhalen te zijn! Als we maar aardig zijn tegen elkaar en dat is gelukkig het geval! Hihi
Denk dat meerdere hier wel t gevoel kennen dat je het askim onderwerp moet ontwijken bij je vrienden wat BELACHELIJK is! Zij kunnen over alles praten en omdat jou kerel nou eenmaal turks is moet jij maar je mond houden? Nee kan ik heel boos om worden haha! En ik wou ook dat de grenzen open waren! Ook omdat askim zich opgesloten voelt in ze eigen land omdat t onmogelijk word gemaakt om te reizen voor m! (Hij word ook erg jaloers als ik opnoem waar ik geweest ben!) hopelijk kan je weer zo’n lekker vluchtje boeken! En inderdaad schijt hebben aan de negatieve mensen! Alsof ze het je niet gunnen ofzo! Nee wees lekker gelukkig en verliefd!!
Ooh en nee zijn nog steeds een stel die zich mijn beste vriendinnen noemen maar mijn askim compleet negeren als ik over hem vertel! Zelfs (en dit is HEEL erg!) Als askim naast me komt zitten als ik met ze skype doen ze alsof hij lucht is! Er word bot hoi gezegt en daar houd t mee op! Terwijl askim dan echt ze best doet om Nederlands te praten! (En ja die meiden krijgen de wind van voren als ik ze zie in NL!)
Via Wereldwijzer app
Hi meiden,
Het lukt me ff niet te reageren op anderen… ik lig wakker…kan niet meer slapen…hier nog steeds drama stilzwijgen is aangebroken zo erg dat ik ook niet meer weet wat ik moet zeggen en ik vind het heel moeilijk om niet op te geven. Want welke hoop hebben we. Soms vraag ik me af waarom hij er geen punt achter zet…de vraag hoe gaat het weet ik niet te beantwoorden kan niet doen alsof het goed gaat wil hem ook niet nog meer zorgen geven. Zijn antwoorden zijn kort en gister zei hij het gaat ‘fine’ en als ik zeg fijn te horen hoe komt dat een kort I don’t know delali…
vandaag veranderd hij zijn profielfoto en mijn hart breekt. Ik zie de pijn in zijn ogen
. Ik zeg het hem you look hurt. Hij zegt yes en verandert zijn profielfoto weer. Hij vraagt hoe is het met jou ik zeg dat ik moeite heb met die vraag dat ik niet weet wat te zeggen en dat ik op mijn werk ben…have nice work for you. …en dat was het dan. Later schrijf ik allerlei dingen waarom onze liefde zo bijzonder is geen reactie. Ik weet het echt niet meer…ik kan hier duidelijk niet goed mee overweg…en ik heb de oplossing ook niet als hij geen stap zet. Als hij bij het eerder gezegde blijft zie ik geen toekomst voor ons en dat doet zoveel pijn :(. Ik bid elke dag. Vandaag onderweg naar huis stroomden de tranen over mijn wangen ik zag gewoon niks meer…gevaarlijk ook…hoorde vandaag dat een collega-vriendin zwanger is van de derde zo leuk voor haar echt gegund, maar dit keer raakte het me wel. Ik wil ook zo graag een broertje of zusje voor mijn dochter maar wel van aşkım. Wanneer mag ik eens gelukkig zijn met de man van wie ik hou en met mijn dochter? Misschien wel nooit en dat kan ik niet verkroppen temeer omdat ik weet dat er voor mij geen andere man kan zijn dan aşkım.
Sorry voor dit depri bericht…
snap het als jullie er niks mee kunnen maar moest het van me af schrijven. …
Maar weer proberen te slapen morgen ochtend met mijn dochter naar K3…zo lang naar uit gekeken voor haar en nu denk ik wat ga ik daar doen :(…en dan moet ik ook nog een vrijgezellenfeest organiseren wat me op dit moment totaal niet lukt :s…
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer