Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Even een kleine update
Vandaag is askim gaan werken en ik heb even langs de winkels gelopen kijken of een ‘vriend’ me nog herkende aangezien ik daar 2 jaar geleden elke dag even een praatje mee maakte 5 weken lang! Helaas was die vrij en ga ik morgen even terug om te kijken of die er wel weer is! Wou me omdraaien en hoorde kei hard m’n naam, was het de broer van askim! Samen even thee gedronken en gezellig gepraat! En nu even na manavgat met askim!

Ik probeer alles wel een beetje te lezen maar echt tijd om te reageren heb ik helaas niet…
Ik wil sowieso delali en egwene een dikke knuffel geven! En de rest van de meiden die een knuffel kunnen gebruiken! Als ik terug ben lees ik alles nog een keer door en reageer ik op jullie allemaal!

Fijne avond meiden xxx

Via Wereldwijzer app

Goeiemidsag allemaal,

Kaja natuurlijk ben ik wel bezig met dat leeftijdsverschil, dacht echt dat hij een stuk ouder was. We hebben erover gepraat, voor hem is het geen probleem, de rest hangt van allah af. (Kinderen bedoel ik dan…) tijd zal het uitwijzen. Leeftijd is ook niet alles, en dat inwisselen kan altijd en van beide kanten gebeuren. Wat de familie betreft had okk niemand probl met de leeftijd, iedereen deed daar heel normaal over.
Vorige keer dat ik daar was, verliep het niet op rolletjes, zal zien hoe het nu gaat in november!
Wat de leeftijden en paspoort aangaat, daar heb ik geen idee over…

Yildiz goed om je nog eens te zien, jammer dat wanderlust al terugkeert… Ik ga de 13 de terug voor een week, terug dicht bij de familie, maar wel op hotel. Heb echt wel wat privacy met hem nodig, en bij de familie gaat dat echt niet, waren daar ook geen 2 minuten alleen, geen gekus of geknuffel…

Tam 198 hoe is het nog met je? Tijdje geleden al;)

Summie terug wennen die minieme communicatie… Toch leuk dat hij je ook bij zijn familie wil voorstellen!! Stapje met een keer, knuffel meid, dank je voor je woorden. Ja we schelen 16 jaar, maar ik schatte hem echt 10 jaar ouder, iedereen trouwens die hem ziet. Hoop ook dat alles goed verloopt ginder, tit nu toe gaat alles redelijk goed met de communicatie enzo, je merkt wel dat die anders omgaan met vrouwen. We gaan zien in november…

Lbdss toch raar dat je zo bang bent van onweer, is er ooit iets gebeurd? Mss moet je toch eens kijken om daar iets aan te doen. Superlief van je aşkım dat hij zo bezorgd is om je… Hij zal het natuurlijk niet leuk vinden dat je zolang weg zal zijn, zal wel even wennen zijn voor beiden, staat nu volledig ingesteld op elkaar… Probeer er toch van te genieten!!

Delali hoe is het met jou? Nog kunnen praten met je aşkım?

Mootjuh moest aan jou denken, hoe ıs het nog met jou?

Kardelen goeie reis!!

Xlovato blıj te lezen dat alles daar zo goed gaat, genıet meid!!

Rest van de meiden vele grtjes!!

Via Wereldwijzer app

Concubine wat een lieve woorden dankje!! :slight_smile:

Kaja hoiiiii welkom! De familie situatie is erg bekend! Ik ben genegeerd door familieleden puur omdat het een turk was! Hij zou vreemdgaan en me gebruiken en dan zou het wel weer voorbij zijn! Inmiddels woon ik al een klein jaartje samen met askim in Turkije! :wink:
Ik ben zelf jonger dan askim (21 hij 28) toen wij elkaar ontmoete was ik 15! Hij wou toen ook echt NIKS met me doen alleen praten (ookal was een gespreksonderwerp van hem dat wij gingen trouwen haha!) Maar niet eens een zoen! Hij zei dat dat echt niet kon ik was veel te jong en hij kon in de problemen raken, nu weet ik ook dat mijn askim Mister DramaKing is en erg goed kan overdrijven en snel in paniek is! Dus opzich in hoeverre daar op gelet word weet ik niet!

Verder begrijp ik je keus dat je de andere relatie verbrak! Beter single dan in een ongelukkige relatie toch? Uiteindelijk leef je voor jezelf niet voor een ander! Ga vooral terug is mijn advies en kijk gewoon wat er gebeurt! Je merkt dan snel genoeg of het goed zit :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Isa toen ik jong was heb ik wel eens een erge storm in kroatie meegemaakt de bliksem sloeg toen vlak naast me in de grond (lees vijf meter) het heeft me zo bang gemaakt! Diezelfde vakantie tijdens de storm zag ik een man zwemmen ver in de zee en precies op die plek sloeg de bliksem in waarna ik die man nooit meer gezien heb! Ook was mijn moeder altijd angstig als er onweer was en werd alle stroom van t huis afgehaalt! Denk dat ik er dus mee opgevoed ben en die inslag vlakbij mij heeft de angst verder ontwikkeld! Ik kan er ook niet naar kijken dus zit als een soort van mol in een donkere kamer onder de dekens haha! Gelukkig was askim met de ergste onweer thuis maar als hij tijdens de storm op de motor moest was ik doodsbenauwd! Ik ga zeker genieten vijf weken is niet lang en heb veel te doen haha!
Hoe is t nu met jou en je askim? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Lbdss dat verklaart natuurlijk veel, zou toch eens kijken of je er niks kan doen. Blij dat je veel te doen hebt eenmaal thuis, die vijf weken zullen rap voorbij zijn. Werkt je aşkım dan die periode?
Met ons gaat alles goed, dank je, redelijk veel contact, maar ja als ik dan eens telefoneer dan is het soms eens van : ben aan het pokeren, bel binnen half uur eens terug, of ben aan het praten met vrienden…dan heb ik wel zoiets van meen je dat nu?? Ik bel, je vrienden en kaarten lopen niet weg, dus soms wel eens woorden daarover!! Maar denk dat dat die mentaliteit van ginder is… Merk ook wel dat ik soms (lees maar veel) “lastig” rondloop, zeker nu het dichter komt… A we zien wel, nog 14 dagjes…
Grtjes

Via Wereldwijzer app

Isa ja het verklaard een hoop haha zit wel therapie te overwegen om te kijken of er iets aan te doen is! Me askim gaat wel werken de bar waar die nu werkt gaat tussen 10 en 20 november dicht dus dan gaat die winterwerk zoeken en hopelijk lukt dat want als hij vijf weken niet werkt en dan zonder mij dan word die gek! (Na twee weken niet werken is meneer al heel irritant haha!)
Hmm snap dat je geirriteerd bent! Denk toch dat je goed met m moet praten! Dringt soms lastig door tot die kerels dat zij ook dingen moeten veranderen aan hun leven en dat het aanpassen niet van een kant moet komen haha! Blijven doorzetten en gedult dan komt t wel goed :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Delali: Hey meid ik was even benieuwd hoe gaat het met je? Is de rust weer wat wedergekeerd? Meid wat ontzettend fijn om te horen dat je wat aan mijn woorden hebt gehad. Ik weet niet of ik goed zit, ik weet niet of ik wijs ben, ik weet alleen dat ik op dat moment geprobeerd heb me in hem te verplaatsen en daarbij mijn gevoelens heb geprobeerd te omschrijven. En ik kwam tot de conclusie dat hij het misschien gewoon heel erg moeilijk heeft. Ik hoop voor jouw heel erg dat je askim in contact blijft. Dat hij met je blijft delen wat er in hem omgaat. Want ik heb zelf ervaren hoe lastig het kan zijn als je door middel van zwijgen buitengesloten wordt. Heel veel sterkte meid!

Lbdss: Fijn om te horen dat je het noodweer zonder extreem grote problemen hebt doorstaan. Ik zou ook doodsbang zijn, heb ook een gruwelijke hekel aan onweer…ik heb dan meestal de neiging om me te verstoppen onder het dekbed, mijn ogen te sluiten en mijn mp3-speler in mijn oren en dan maar in mijn hoofd keihard meezingen met de liedjes, puur om mezelf af te lijden ahahahah. Ach wat jammer dat je askim er zoveel moeite mee heeft dat hij niet mee kan naar Nederland. Het zal inderdaad ook wel vreemd zijn zonder elkaar. Maar meid voor jullie het weten ben je weer bij hem :wink: Hahah en wat jij schrijft over leeftijden en paspoorten enzo dan heb ik ook zo’n gevalletje waar je serieus over zijn leeftijd kunt gaan twijfelen. Het zou mij echt niet verbazen als hij gewoon 35 blijkt te zijn ofzo. Dat hij ouder is dan dat hij denkt/zegt/laat zien aan zijn paspoort dan dat hij daadwerkelijk is. Hahaah maar omgekeerd hij vind het in mijn situatie echt moeilijk te geloven dat ik toch echt 29 ben en geen 23 hahahah. Nu moet ik ook zeggen dat mensen mij altijd veel jonger hebben.

X-lovato: Leuk dat je ons op de hoogte houd. Voel je niet schuldig dat je niet op ons reageert…geniet jij maar gewoon lekker!!!

Isa: Ja meid het is inderdaad voor jouw afwachten hoe het zal gaan. Ik denk hoe dan ook dat het misschien wel een hele spannende trip voor je gaat worden omdat je misschien toch aan de hand van deze ervaring beslissingen gaat nemen. Ik hoop dat het weerzien beter zal gaan dan vorige keer. Zelf had ik waarschijnlijk niet het lef gehad om hem nogmaals bij zijn familie op te zoeken. Maar jij hebt het lef en ik vind het heel erg dapper dat je toch echt voor jezelf actief op zoek gaat naar antwoorden voor jezelf.

1 like

Hey meiden,

Het gaat redelijk met me de dag ben ik wel goed door gekomen en dat heb ik echt grotendeels aan jullie te danken… ik denk dat je goed zit Summie hij weet het echt niet. Vanmorgen belde hij me vroeg om te vragen of ik goed had geslapen. Wel lief en dat ik niet mag vergeten hoeveel hij van me houdt. Helaas is zijn internet wel op dus heb hem daarna niet meer gehoord. Hij zou een klein tegoed kopen voor whatsapp maar dat zie ik nog niet. Voor oktober is zijn internetbundel op dus 1 november heeft hij pas weer…hij zat een liedje te kijken die ik hem had gestuurd dat verbruikt veel dus wel een beetje mijn fout :)…daar kunnen we dan wel om lachen

En nu zit ik op de bank en lees ik onze chat van gisteren en dan komen de woorden toch wel opnieuw hard binnen…zolang hij zich geen raad weet is het wel gezegd dat ik niet daarheen kan en hij niet hierheen komt en dat geeft me toch de rillingen. Voorlopig heeft hij deze woorden nog niet terug genomen. De vraag is of dat gebeurd. En ik weet niet goed wat ik hierin kan doen. De paniek is weg maar de angst blijft :(… ik hou zoveel van hem ik wil geen leven zonder hem en ik had me er zo zo op verheugd dat hij hier zou zijn in Nederland…ik kan denk ik alleen maar bidden hopen en duimen en er voor hem zijn…bah wat is dit eng…

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Delali: Fijn om te lezen dat je goed geslapen hebt. Ik denk dat het juist in deze situatie erg belangrijk is dat je goed voor jezelf zorgt. Het kan er voor zorgen dat je sterk blijft en dat is wat je askim nodig heeft. Als hij zich ook nog es zorgen moet maken om jou welzijn dan maakt dat het voor hem nog lastiger. Meid blijf vertrouwen in jullie liefde, in hem en in elkaar. En tsja een chat terug lezen…het kan heerlijk zijn, mijn favoriete hobby hihi, maar bedenk ook dat een chat een momentopname is en iedereen zegt en roept weleens dingen als je geemotioneerd bent waarvan je later denkt…hmmzzz dat ik toen zo pittig uit de hoek ben gekomen was nou ook weer niet nodig…
Grappig om te zien dat je het voor een ander soms heel goed lijkt te weten…terwijl je het voor jezelf soms echt totaal niet weet!

Via Wereldwijzer app

2 likes

@delali een dikke knuffel voor jou. Summie heeft je mooie woorden geschreven en ik hoop echt dat het allemaal goed komt.

Vanavond verder reageren kids gisteren en vandaag thuis omdat het vandaag 29 oktober, feestdag in Turkije, is.

Fijne dag meiden,

1 like

@xLovato
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt daar. De klik tussen jou en je aşkim is helemaal geweldig natuurlijk :slight_smile: en dat na 2,5 jaar…

@Delali
Dikke knuffel voor jou. Ik ben het helemaal eens met het verhaal van Summie.
Wel fijn dat je er met hem nu goed over kan praten.

@LBDSS
Kan me voorstellen dat je doodsbenauwd was tijdens het slechte weer. Heb wat foto’s gezien. Ondergelopen straten enz. Gelukkig bij jullie alles oke.
Jammer zeg dat je aşkim niet mee kan naar NL. Ach en wat zijn nou 5 weekjes. Is idd weer zo om. Des te leuker om elkaar weer terug te zien :wink:

Ff een update over mij.
Het contact met aşkim verliep niet zoals ik het graag zou willen. Ik was altijd degene die als eerste een bericht je moest sturen. Dit was ik een beetje zat. (1x per week spreken en zien we elkaar wel via de app en dan zag ik wel de glinstering in zijn ogen, dat hij mij weer zag en andersom natuurlijk ook). Ik las hier op het forum dat sommigen echt elke dag contact hadden. Al is het maar wat kleins als goedemorgen o.i.d. Heb hem dus een boos berichtje gestuurd (gisteren) dat het zo niet verder kan op deze manier en dat ik mijn leven zo voor hem niet ga opgeven. Kreeg gelijk allemaal lieve berichtjes. Dat was wel fijn om te lezen. Vandaag heb ik niks van mij laten horen. Toen hij klaar was met werken heeft hij mij gelijk een berichtje gestuurd… Was dus weer helemaal blij vandaag :slight_smile:

Ik zou echt zo graag die kant op willen gaan, maar door mijn werk gaat dat dit jaar helaas niet lukken :frowning:

Fijne avond allemaal.

1 like

Dankjewel Milou voor je knuffel :*

Hier vandaag toch echt een heel stille aşkım. Hij zit even op het internet van zijn neefje maar hij is heel kortaf. Alleen een hi… hoe gaat het: ok how was your day: normal… are you ok: yes hij mist me maar is verder is hij veel te stil voor zijn doen en ik weet ook niet goed wat te zeggen…ik voel dat het niet goed met hem gaat en ik weet niet hoe ik hem kan helpen :frowning:

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Allereerst iedereen bedankt voor de welkom-berichtjes! Jullie zijn lief!

Blijkbaar, van wat ik allemaal lees, klopt 't wel een beetje met die leeftijden. Maar ja, zwart op wit staat nou eenmaal toch 16 jaar. Maarrrrr hij is van januari, dus bijna 17!! Yesss haha (En volgens mij is inderdaad 80% daar in januari jarig haha)

Summie: fijn dat je een nieuwe askim hebt gevonden :slight_smile: En wat je zegt over het inruilen, klopt helemaal, wellicht denkt hij andersom net zo. En in Nederland weet je ook niet of iets goed gaat. Maar wanneer je in Nederland bent weet je jezelf beter te redden dan wanneer je de stap hebt genomen om daar te gaan wonen. Maar ja, als we er niet voor gaan lopen we wellicht iets heel bijzonders mis :wink:

Isafazli: ik denk dat het ook een beetje man-eigen is hoor om zo te reageren. Volgens mij staan ze er zooo niet bij stil wat ze zeggen op zo’n moment :wink:
Maar ik begreep dat je vorige bezoek niet zo’n succes is geweest? :frowning:

LBDSS: jullie kennen elkaar al een tijdje dan :wink: Tof dat je daar nu ook woont! Mag ik vragen wat jij daar dan in het dagelijks leven doet? Heb je daar werk kunnen vinden? Dat lijkt mij nog vrij lastig…

Delali: ik meng me er misschien een beetje tussen, maar wellicht heb je er wat aan. Wat ik uit al je berichtjes opmaak, is dat je het je echt niet persoonlijk moet aantrekken. Hij voelt zich rot door de situatie en wilt niet kiezen, wat ook logisch is natuurlijk, en kiezen hoeft ook helemaal niet. Ik denk dat hij nu het meeste heeft aan jouw steun. De situatie daar maakt hem natuurlijk verdrietig, maar ook omdat hij waarschijnlijk niet naar jou toe kan. En dat laatste is natuurlijk weer een heel groot compliment naar jou toe :wink:

Bianca: heel goed aangepakt! Laat ze af en toe maar wachten hoor die mannen :wink:

Ik heb overigens vrij gevraagd voor eind november. Nu hopen dat m’n dagen worden goedgekeurd! Ik zou maar echt voor heel kort daar heen gaan. Woensdag nacht vliegen, zondag ochtend weer terug. Drie dagen met askim… als hij op komt dagen :wink:
Wanneer m’n dagen goedgekeurd worden zeg ik die avond al tegen askim dat ik tickets en hotel heb geboekt. Eerst kijken hoe hij reageert. Als ik dan de volgende dag nog steeds lieve berichtjes krijg ga ik daadwerkelijk boeken. Am I stupid?? Haha geen idee, maar moet 'm ff testen.

Nog even over de vooroordelen over Turkse mannen… Je hoort vaak “ze gaan een relatie met je aan omdat ze een verblijfsvergunning in Nederland willen” of “ze willen uiteindelijk geld van je”. Naar mijn idee gaan beide niet op voor mijn askim. Hij zou niet naar Nederland willen, hij wil dan juist dat ik in Turkije kom wonen. En wat betreft geld, heeft hij niet gevraagd. En mocht hij dat toch eens doen met een verhaal wat naar mijn mening niet kan kloppen, dan krijgt hij het niet.
Maar wat zouden nou andere redenen kunnen zijn? Ik zit zelf echt te bedenken wat nou een andere reden zou kunnen zijn waarom hij mij wil. Stel dat zijn liefde niet oprecht is. Zou het hem om (hoe zal ik 't ff zeggen…) “het bed delen” kunnen gaan? Gaat wel heel ver om mij dan daarvoor naar Turkije te laten komen, terwijl daar wellicht wel een ander gewillig grietje rondloopt die hij niet elke dag hoeft te appen ;-p
Horen jullie nog wel eens andere dingen? Andere vooroordelen?

Even snel op Kaja reageren!

Ik had werk maar door een stomme baas die vrouwen sloeg en mij probeerde te verbieden met een vriendin te praten (waarna ik 100x al schreeuwend een idiot werd genoemd) ben ik opgestapt! Nu ben ik voornamelijk huisvrouwtje aan het spelen haha! Heb drie lieve huisdiertjes (cavias) van askim gekregen die verwend worden door de aandacht! En probeer wat sociaal te doen haha! Werk vinden is heel makkelijk een werk vergunning daadwerkelijk krijgen is het lastige :wink:

Via Wereldwijzer app

LBDSS: zo te lezen heb jij wel een hele lieve askim aan de haak geslagen :wink:
Haha maar vooral de werk vergunning dus! Duidelijk :wink:

Ik ben veilig weer thuis sinds dinsdag. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier mindel zal schrijven. Ben een beetje moe van Turkse mannen… na alles. Maar dat snappen jullie wel. Vandaag en morgen ga ik studenten pesten op mijn oude opleiding. Ik zal acteren voor de mondelinge tentamens over Conflicten. Zij moeten mij weer rustig zien te krijgen haha. Ik ben benieuwd hoe zenuwachtig ze zijn. Verder ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging/baan, maar ik weet niet zo goed welke richting of waar enzo. Ben in een onzekere fase eventjes.
Voor alle meiden even een dikke knuffel en veel liefde toegewenst! Jullie verdienen het stuk voor stuk.

5 likes

Egwene: Ach lieve meid een hele dikke knuffel voor jou! Ik vind het ontzettend balen voor je hoe alles is gelopen. Natuurlijk vind ik het erg jammer dat we je hier minder gaan lezen maar ik kan het heel erg begrijpen. Meis neem de tijd voor jezelf, pas goed op jezelf en ik wil je heel veel sterkte en succes wensen om voor jezelf de dingen op een rijtje te krijgen! En meid het zal nu misschien even heel lastig voor je zijn, maar ik weet dat je een sterke, dappere en krachtige vrouw bent en het zonnetje gaat vast ook weer voor jou schijnen! Dikke knuffellll

Kaja: Ik kan je nog wel een hele waslijst met vooroordelen geven maar wat heb jij er aan? Maar wat levert het je op om daar zo mee bezig te zijn? Of ben je stiekem op zoek naar een bewijs waaruit blijkt dat hij niet oprecht is? Is dat soms je onderbuik gevoel dat hij niet oprecht is? Weet je meid ik begrijp dat je zo weinig mogelijk risico wilt nemen, dat jij jezelf wilt beschermen voor pijn, maar wat daar in Turkije allemaal gebeurt dat weten we niet, omgekeerd is dat hetzelfde, dus vertrouwen hebben in je geliefde is heel belangrijk. En ja die stap om bij elkaar te gaan wonen en hoe en wat dat is inderdaad erg groot, maar meid waarom daar nu al mee bezig zijn? Hij is nog jong. Ik denk persoonlijk dat je eerst meer tijd in reallife met elkaar door moet brengen en dat je zo gaat ontdekken waar het jullie brengt…waarom zo groot in 1x denken? Of heb je stiekem haast? Sorry dat ik misschien wat kritisch ben het is niet lullig bedoeld.

Delali: Ach meid hoe is ie? Ik vrees dat de situatie voor jullie misschien nog wel effe lastig gaat blijven. Natuurlijk wil je hem helpen, wil je er voor hem zijn en ik begrijp dat het je frustreert dat je niet weet hoe. Ik zou er bij wijze van gek van kunnen worden want het is zo ontzettend lastig en frustrerend. Misschien een idee dat je het uitspreekt naar hem? Dat je zegt dat je veel van hem houd, dat je trots op hem bent en dat jij je machteloos voelt omdat je hem zo graag wilt helpen en dat je vervolgens vraagt is er iets wat ik voor je kan doen? Grote kans dat hij zegt dat jij je geen zorgen mag maken (want volgens mij zijn Turkse mannen daar allergies voor) en het zal misschien voor hem ook lastig zijn om zijn problemen en zorgen met je te delen. (Ik heb zelf ervaren dat Turken heel goed kunnen zwijgen) En meid juist vanwege de afstand en dat jij je zorgen maakt, wees je er van bewust dat je zijn gedrag ook echt onder een vergrootglas legt. Elk klein detail probeer jij te bestuderen om daar informatie uit te halen. Wees daar alleen wel voorzichtig mee…soms kan je daardoor hele conclusies uittrekken die uiteindelijk niet kloppen. Sorry ik hoop dat ik niet over kom als een wijsneus ik wil je alleen maar helpen… knuffff

Miloutjuhhh: Heb je een gezellige avond gehad? Word cumhuriyet bayramlar ook op een speciale manier gevierd? Ik zag foto’s voorbij komen dat het hotelpersoneel allemaal een t-shirt met Ataturk er op aan hadden. Ik blijf dat bijzonder en mooi vinden de liefde en hoe trots Turken zijn op Ataturk. Hoe is het verder met je?

Lbdss: Ik wil even tegen jou zeggen dat ik respect heb hoe jij inmiddels je plekje in Turkije hebt gevonden! En nee het was niet altijd gemakkelijk en er is veel op jullie pad gekomen maar het is je toch gelukt!!! Respect!!!

Bianca: Jij hebt zo te horen je askim effe goed wakker geschud. Dapper dat je het gedaan hebt en mooi dat het zo’n resultaat heeft gehad. Haha ik zal bijna zeggen goed voorbeeld doet volgen, moet ik misschien binnenkort ook maar es effe doen. Ach meid balen dat gevoel hè dat je graag naar hem toe wilt maar dat het niet kan. Maar meid je hebt er niks aan…mijn askim zei daarover iets moois tegen mij… elke nieuwe dag is weer een dag dichterbij dat wij samen zullen zijn… en daar denk ik toch wel veel aan… ik heb de spreuk ook in mijn agenda geschreven…

Update van hier: Met een Turk als askim is het nooit saai…bewijst mijn verhaal wel weer …Askim vroeg van de week of ik zijn neef (die ik niet ken) van Schiphol kon halen en of hij bij mij kon overnachten. Ik was erg druk en moe en mijn eerste reactie was uuuh wat is dit? Geen denken aan! Vervolgens vroeg hij kan je dan morgen in je lunchpauze effe met hem lunchen en hem helpen om een goedkope slaapplaats te vinden? Uitgelegd dat het geen optie is omdat ik gewoon werk en toch echt 2 uur rijden van Schiphol woon. Helemaal verbaasd…Jij woont toch in NL? Is NL dan zo groot?haha dat was wel grappig… Toen was het wees niet bang, jij hoort bij mij, mijn familie is jouw familie, je kan hem vertrouwen. Ga je hem helpen? Mijn reactie was nee…en toen was het einde gesprek…ja best wel lullig eigenlijk… wat ik er van vinden moet en denken moet geen idee…Ik vind het maar een bizar verhaal en eerlijk gezegd zijn gedrag sinds hij bij zijn familie is begrijp ik ook niet echt…we hebben na die tijd ook geen contact meer gehad…ik heb me voorgenomen om mijn poot nu ook maar es effe stijf houden en ook geen contact te zoeken…

Via Wereldwijzer app

@ egwene sterkte meid wie weet loop je hier gewoon tegen je droomman aan misschien wel een nederlander;)
@ Summie meid wat een flapdrol. Tuurlijk in Turkije doen ze niet zo moeilijk maar ja Nederland is niet Turkije he. Je kan niet zomaar alles laten vallen om die jongen op te halen laat staan bij je te laten slapen. Wat ik ergens wel vreemd vind askim zou het nooit toestaan ook niet als het een neef van hem zou zijn. En wat ik me afvraag wat komt die jongen hier doen als hij nog niet eens een verblijfplaats heeft. Dat is een van de bewijzen die een Turk moet hebben als hij Nederland in wilt komen, hij moet aantonen waar hij gaat verblijven. Goed van je dat je nee hebt gezegd want ergens vind ik dit zaakje een beetje stinken. Hopelijk ziet askin in dat hij even niet zo slim bezig is en dat hij ook weer normaal gaat doen. Effe een schouderklopje voor jou want als je het wel gedaan had zou je nog wel eens in de problemen kunnen komen.

1 like

Egwene dikke knuffels meid je komt er wel! Vergeet die turkse mannen en scoor een lekkere italiaan of spanjaard hihi :slight_smile:

Kaja haha ja ik heb erg geluk met mijn askim, hij loopt ook al ruim vijf jaar voor in onze relatie (voor hem liefde op t eerste gezicht voor mij absoluut niet haha!) En ja werkvergunning is heel moeilijk! Is ook duur voor het bedrijf waar je eventueel werkt en daardoor proberen ze t soms uit te stellen ofzo!

Summie aahww thankuu! Het is soms nogsteeds bikkelen maar heb het eerste seizoen overwonnen en het heimwee gevoel is erg gezakt gelukkig! Tuurlijk mis ik me familie soms maar das niet meer dan normaal! Trouwens zit op dit moment onder me dekbed met harde muziek! Onweer bhlee!
En wow wat euh een appart verzoek! Dat die vraagt of je zijn neef wilt ontmoeten oke dat begrijp ik nog wel! Maar gelijk overnachten enzo? Wow das wel veel haha! Wat doet die neef trouwens in NL als die niemand kent of geen verblijfplaats heeft? Goed dat je nee hebt gezegt!

Update:
Zit onder me dekens verstopt het is weer onweer tijd! Natuurlijk weer precies het moment dat askim vijf minuten de deur uit is barst het los!! Overmorgen komt me zus en ben druk aan het voorbereiden! Veel zin in heb haar al 8 maanden niet gezien! Das t langste dat ik me zus niet heb gezien!

Mijn cavia jonkie is vandaag weggebracht! Het ging niet meer met de ouders! Ze begon te puberen en zocht al drie weken ruzie met haar moeder! Vanacht hebben de caafjes ons tot vijf uur wakker weten te houden door hun geschreeuw en vechten! Vanochtend waren we het zo zat we wisten dat het beter was om de kleine weg te doen! Toch wel met pijn in me hart! Heb haar van dag 1 opgevoed en is toch alsof je je kindje van twee en n halve maand nog afstaat! Maar tis beter zo!

Zo ik ga weer even me muziek in doen! Oortjes zijn spoorloos en de boxen ontploffen bijna (staan op volume 50 om het onweergeluid weg te dringen haha!)

Via Wereldwijzer app