Goeiemidsag allemaal,
Kaja natuurlijk ben ik wel bezig met dat leeftijdsverschil, dacht echt dat hij een stuk ouder was. We hebben erover gepraat, voor hem is het geen probleem, de rest hangt van allah af. (Kinderen bedoel ik dan…) tijd zal het uitwijzen. Leeftijd is ook niet alles, en dat inwisselen kan altijd en van beide kanten gebeuren. Wat de familie betreft had okk niemand probl met de leeftijd, iedereen deed daar heel normaal over.
Vorige keer dat ik daar was, verliep het niet op rolletjes, zal zien hoe het nu gaat in november!
Wat de leeftijden en paspoort aangaat, daar heb ik geen idee over…
Yildiz goed om je nog eens te zien, jammer dat wanderlust al terugkeert… Ik ga de 13 de terug voor een week, terug dicht bij de familie, maar wel op hotel. Heb echt wel wat privacy met hem nodig, en bij de familie gaat dat echt niet, waren daar ook geen 2 minuten alleen, geen gekus of geknuffel…
Tam 198 hoe is het nog met je? Tijdje geleden al;)
Summie terug wennen die minieme communicatie… Toch leuk dat hij je ook bij zijn familie wil voorstellen!! Stapje met een keer, knuffel meid, dank je voor je woorden. Ja we schelen 16 jaar, maar ik schatte hem echt 10 jaar ouder, iedereen trouwens die hem ziet. Hoop ook dat alles goed verloopt ginder, tit nu toe gaat alles redelijk goed met de communicatie enzo, je merkt wel dat die anders omgaan met vrouwen. We gaan zien in november…
Lbdss toch raar dat je zo bang bent van onweer, is er ooit iets gebeurd? Mss moet je toch eens kijken om daar iets aan te doen. Superlief van je aşkım dat hij zo bezorgd is om je… Hij zal het natuurlijk niet leuk vinden dat je zolang weg zal zijn, zal wel even wennen zijn voor beiden, staat nu volledig ingesteld op elkaar… Probeer er toch van te genieten!!
Delali hoe is het met jou? Nog kunnen praten met je aşkım?
Mootjuh moest aan jou denken, hoe ıs het nog met jou?
Kardelen goeie reis!!
Xlovato blıj te lezen dat alles daar zo goed gaat, genıet meid!!
Rest van de meiden vele grtjes!!
Via Wereldwijzer app