Tam: Leuk om je hier weer even te lezen
Ik wil even zeggen dat ik trots op je ben!
Kaja: Meid welkom op dit forum! Leuk om te zien hoe jij er zo spontaan in springt… Effe in het kort ik ben Summie, ik zweef hier al een tijdje op het forum rond, ik hoor bijna bij het meubilair geloof ik
Sindskort opnieuw helemaal in love met een Turkse man die ik al jaren. Je hebt al een heel aantal dingen geschreven, ik ga gewoon effe op enkele dingetjes van jouw reageren. Jij schreef dat je bang bent dat je op den duur ingeruild word voor een andere vrouw, voor hem tenminste keuze zat in Fetihye. Heb jij er al aangedacht dat het voor je askim net zo is voor hem loopt er hier in zijn ogen misschien ook heel wat concurrentie rond! Ik denk maar zo liefde kent geen grenzen en volgens mij ook geen leeftijden
Wat betreft leeftijden, klopt het verhaal van civciv. Maar sowieso ben ik van mening dat vele Turkse mannen er ouder uit zien. Wel grappig ik had mijn askim toch echt wel 35 geschat en askim mij 23 (ze schatten mij altijd jonger in) terwijl ik toch echt een paar maanden ouder dan askim blijk te zijn. Voor ons beiden was dat toch echt moeilijk om te geloven hahaha. En ja of er een toekomst voor jullie samen is. Ik denk altijd maar zo, als je een relatie in Nederland met iemand begint weet je van te voren ook niet of je de rest van je leven gaat delen met die persoon. Dus je kan nooit van te voren zeggen dit gaat wat worden of dit gaat niets worden. Geniet van het contact met je askim en tsja de tijd zal het leren hoe het zich gaat ontwikkelen en of er een toekomst voor jullie samen is of niet.
X-lovato: Wowww meid wat een mooi verhaal van jou! Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed voelt! Het geluk is je ook zo gegund en wat mooi om te zien dat de tijd jullie allebei goed heeft gedaan en dat jullie elkaar dus echt definitief terug hebben gevonden! Geniet maar lekker van elkaar!
Concubine: Hallo trouwe meelezer, wat ontzettend lief dat jij zo’n lief bericht voor ons hebt geschreven! Weet dat je hier altijd mee mag schrijven
Iedereen is welkom en hoe meer zielen hoe meer vreugde 
Isa: Ach meid ik ga jouw effe een knuffel geven. We lezen het hier helaas vaker maar ik vind het ontzettend triest om te horen dat je vader en je broer zo met je omgaan. Ik wist trouwens helemaal niet dat jij en je askim ook zo’n leeftijdsverschil hadden. Ach ja leeftijden boeit mij eerlijk gezegd ook niet echt. Maar ik vind het dapper dat je opnieuw naar hem toe gaat, ik vermoed dat ik allang opgegeven had, maar ik ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen en hoop natuurlijk dat het bezoek veel beter zal gaan dan de vorige keer 
Yildiz: Meid geeft helemaal niets dat je mijn berricht niet eerder had gelezen! Ach wat jammer voor je dat WanderLust morgen terugkeert naar huis. Jullie hebben de afgelopen zomer veel met elkaar opgetrokken? Een echte vriendschap opgebouwd? Maar je krijgt binnenkort wel gezelschap van je familie, ook niet een verkeerd vooruitzicht lijkt mij 
Miloutjuhh: Jij hebt zo te horen een flinke metamorfose ondergaan. Je zei dat je de afgelopen tijd best wel degelijk haar had, geeft het aan dat je dan nu ook weer wat lekkerder in je vel zit nu je weer voor iets gewaagders durft te gaan? Ooooh maar rondjes om het appartement lopen is ook niet gek. Hoeveel rondjes kan je inmiddels lopen? Begrijpelijk dat je in het donker niet op pad gaat. Ik zie me nog met askim door Antalya lopen, het was toen spitstijd, straat in, straat uit en ik had echt iets van waar zijn we in hemelsnaam hahhaa. Askim en ik hebben helaas echt heel weinig contact dus ik weet niet of zijn ouders van mij af weten. Ik kan indenken dat het misschien wel heel gevoelig ligt, maar ik heb wel echt het idee dat hij bezig is om mij stapje voor stapje bekend te maken in zijn familie. Hij heeft bv ook uitgesproken dat hij de volgende keer echt hoopt dat als hij dan zijn familie gaat bezoeken dat we dan samen gaan.
LadySide: Meid thanks voor je lieve woorden…zo sterk voel ik me niet hoor…(voel me eigenlijk de laatste tijd een verliefde onzekere puber) en dat is een akelig gevoel hahaha. Ik begrijp nu heel erg wat jij hier wel regelmatig schreef dat je zo naar contact met je askim verlangde. Ik heb dan nu dus momenteel weinig contactmogelijkheden en heb echt iets van ooooooh ik ben zo blij als hij straks weer aan het werk moet haahaha. Erg hè, maar dan zijn er weer meerdere contactmogelijkheden. Ik begrijp dat het balen is dat je askim niet voor een visumaanvraag durft te gaan. Wel super dat jullie er samen over hebben kunnen spreken. Maar ik heb het vorig jaar zelf dus ook ervaren en aan de andere kant vind ik het juist ook wel heel mooi, dat ze niet willen profiteren van hun geliefden! Maar voor ons als geëmancipeerde NL’se vrouw is dat juist wel lastig. Ik hoop dat je voor een mooie prijs een ticket kunt boeken en opnieuw kunt ervaren hoe het is om samen met hem te zijn. En ooh wat lekker dat je lekker lang geslapen hebt, alleen maar goed voor je
Pas goed op jezelf!
Deniz: Leuk om weer wat van je te lezen. Voor jouw is het aftellen dus eigenlijk al begonnen. Oooh jakkes dat was dus niet vrolijk wakker worden met een berrichtje van je askim. Inmiddels alweer wat gehoord van je askim? In het verleden heb ik wel ervaren dat Turken als het seizoen voorbij is dat ze daadwerkelijk in een winterslaap kunnen gaan en daarbij zelf gewoon het dag- en nachtritme zonder problemen kunnen omgooien. Sowieso vind ik het altijd grappig om te zien dat Turken gewoon echt overal kunnen slapen. In het hotel waar ik dan al jaren om zweef hebben ze ooit een tijd de actie gehad personeelsleden te fotograferen die op vreemde plekjes lagen te slapen hahaha. En meid jij zegt dat je mevrouwtje Impulsief bent…ach ik heb er wel bewondering voor dat je zoveel lef hebt, ook al kan ik er indenken dat er een keerzijde aan zit. Ik ben soms weleens wat te voorzichtig en te doordacht.
Civciv: Hoe is ie meid? Wat jij schreef over leeftijden klopt inderdaad.
Ik heb geloof ik alweer heel wat geschreven…als ik iemand vergeten ben…sorry! Ik duik mijn bed in. Slaap lekker meiden.