Jeetje Egwene, wat een heftig verhaal! En wat een vreselijke jongen!
Balen dat je askim weer niet voor rede vatbaar is, en dat het een probleem blijft. Je heb genoeg gevochten ervoor, maar op een gegeven moment is het natuurlijk op. Begrijpelijk.
DIkke knuffel voor jou! Probeer nog te genieten de komende 2 dagen, voor zover dat lukt met het weer.
Egwene
Een hele dikke knuffel voor jou⦠bah kreeg kippenvel bij het lezen van je verhaalā¦snap heel goed dat je dr klaar mee bent daar, nog even meid dan ben je lekker thuis
Via Wereldwijzer app
@xLovato
Wat fijn dat het weer zo vertrouwd voelde. Nogmaals veel plezier daar.
@Egwene
Wat verschrikkelijk om jou verhaal te lezen! Die 2 dagen zullen voor jou wel lang duren. Dikke knuffel en heel veel sterkte meid.
Via Wereldwijzer app
Dank jullie wel, meiden! Even voor de duidelijk: ik ben niet verkracht. Daarvoor had hij blijkbaar nog wel genoeg fatsoen. Maar wel ongewenste intimiteiten. Vanmiddag zie ik hem waarschijnlijk weer, omdat hij dan werkt. Maar hij krijgt niks meer van me. Geen glimlach of wat dan ook. De klootzak. Gelukkig ben ik druk met spullen sjouwen en opruimen. Drukke dag.
Via Wereldwijzer app
Jeetje Egwene wat een nare ervaring hele dikke knuffel voor jou. Snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Balen ook echt van je aÅkım je hebt er zo hard voor gevochten meis maar blijkbaar is hij jou gewoon niet waard. Sterkte en probeer nog iets te maken van je laatste dagen daar.
Xvolato meis wat heerlijk te lezen dat het gelijk weer zo goed en vertrouwd voelde bij je aÅkım. Je hebt gelijk hoor weer of geen weer jullie samenzijn is het enige wat telt. Geniet er lekker van!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Egwene blij om te horen dat je niet verkracht bent. Maar ongewenste intimiteiten is ook iets wat behoorlijk heftig is. Hij is overduidelijk over je grenzen gegaan. Het zal lastig/pijnlijk zijn om hem weer te zien maar verwijt je zelf niets, jij bent een sterke vrouw en niemand maar dan ook niemand heeft het recht om over jouw grens te gaan! Heel veel sterkte.
Via Wereldwijzer app
Hoi meiden,
Ik vertrek dinsdag weer naar Turkije! Haha i know ik ben echt net een maandje terug, maar askim is ziek geworden en moest naar het ziekenhuis en heeft verlof gekregen. Dus hij vroeg of ik misschien die kant op wou komen en aangezien die baan toch niets geworden is en ik hier voor de rest toch niets te doen heb, heb ik besloten om weer heen te gaan. Kon ook een heel goedkoop ticket vinden richting Antalya dus komt askim ook daar heen. Wel erg balen van het slechte weer, maar ik hoop dat het tegen dinsdag wat beter wordt.
xLovato: Heel veel plezier daar meis! Ik zag inderdaad ook al wat fotoās en filmpjes voorbij komen van het slechte weer⦠Allemaal ondergelopen straten. Hopelijk is het snel gedaan met de regen enzo!
Egwene: Wow wat heftig zeg dat er een stuk plafond naar benenden is gekomen en dan ook nog op een kindje! Dat kindje is voor de rest wel oke? Die hotels worden daar ook zo snel uit de grond gestampt, kan me inderdaad voorstellen dat de constructie en dergelijke dan niet zo goed is.
Wow en dan lees ik hier nog iets heftigs over jou! Wat verschrikkelijk voor je meis! Als je iets kwijt moet dan weet je me te vinden hĆØ! Zoals je leest ben ik dinsdag in Antalya. Hoelaat vlieg je? Misschien kunnen we nog even meeten op de luchthaven. Ik hoop dat je deze dagen nog even doorkomt.
Kardelen: Jammer dat je sollicitatie op niets is uitgelopen. Ik begrijp dat je twijfels hebt over hun verklaring. Ik hoop dat je snel iets leuks vind. Dus jij wil graag voor een langere tijd richting Turkije? Richting Side of??? Heb je al een idee wat je wil gaan doen? Oooh en wat lekker trouwens meid dat jij je askim gaat opzoeken. Ik geef je groot gelijk. Hoe is het nu met je askim? Veel plezier!!!
X-lovato: Oooh meid geniet jij maar lekker van je askim!!! Heel veel plezier!!!
Egwene: Nogmaals effe een dikke knuffel voor jou!
Miloutjuhhh: Gelukkig dus nog geen echt noodweer bij jullie. Ik denk dat dat juist ook dat de beste manier is om een taal te leren. En ook ik ben geen talenwonder. Op dit moment heb ik er dus geen ruimte voor maar het gaat een hele strijd worden om de taal onder de knie te krijgen want het lijkt gewoon ook nergens op. Knap hoor dat je weer begonnen bent met hardlopen. Ook een mooie manier om de weg te leren kennen je woont nu toch in een andere wijk?
Yildiz: Leuk om weer wat te lezen. Ik/we zijn jullie in elk geval nog niet vergeten. Ooh maar wat leuk dat opnieuw je ouders langskomen! Veel plezierrrrr
Bianca: Ook leuk om jou weer te lezen wat vervelend dat je ziek bent geweest.
Delali: Ja ik vind dat echt een goed excuses om te gaan trouwenā¦schat dat scheelt ons weer 9 balies hahaha. Dus wanneer is de dag? Kan ik vast vrij vragen :-p ik wil natuurlijk wel uitgenodigd worden dan he :-p Wat heftig wat je schreef over de tragische gebeurtenis in zijn familie. Ik begrijp dat het juist dan slikken is als hij daar 2 weken later naar toe gaat. Vooral die afstand maakt het dan zo lastig, want je kan niet even om het hoekje kijken om de situatie voor jezelf te beoordelen. Mag ik vragen waar zijn familie woont? Leuk om te lezen dat jij samen met Tam naar school gaat, maar niet de juf te veel pesten hoor. Mijn askim is een Turk en woont in Turkije. Zijn familie woont in Mersin. En ja moeilijkheden zijn er om te overwinnen en zolang wij samen sterk staan en op elkaar kunnen vertrouwen en bouwen dan gaat het ons hopelijk echt lukken. En stiekem droom ik echt over een gezamelijke toekomstā¦zwijmelā¦haha
Litleone: Ach meisie wat komt er veel op je af!!! Ik hoop voor jouw heel erg dat jullie snel bij elkaar kunnen zijn en dat er wat rust in de tent komt!! Pas goed op jezelf en de kleine.
Turkije lover: Schoolvakanties zijn inderdaad altijd duur en de controles op scholen zijn ook strenger geworden dus sjoemelen is ook lastig. Ik hoop het echt voor je dat het volgend jaar gaat lukken. Ik denk dan alā¦ooh kon ik maar iets voor je doenā¦
LadySide: meid effe een dikke knuffel voor jou. Hoe gaat ie? Heb je een leuke week gehad met de Zonnebloem en kon je het qua energie wat volhouden? En hoe is het met je askim?
Isa: Hoe gaat ie? Hoe is het contact met je askim? Wij hebben nog geen datum. Vermoedelijk rond februari/maart 2015 en het is voor ons beiden goed zo. We weten gewoon dat we allebei tijd nodig hebben om allebei onze dingen af te ronden. En ja we hopen dan dat we concrete toekomstplannen kunnen maken.
Uuuhhhh mocht ik iemand vergeten hebbenā¦sorryā¦
Update van mij:
Hier is het momenteel echt rommelig en chaotisch. Alles loopt anders dan gepland. Ach ja het houd de boel levendig. Ook merk ik opeens dat een lange afstandsrelatie met weinig contact toch echt wel een uitdaging is. Vandaag met askim gebeld ooohhh hij klonk zo heerlijk vrolijk. Zwijmel wel grappig hij vertelde dat zijn jongste zusje heel nieuwsgierig was met wie hij aan het bellen was. Want zij kan bijna geen Engels. Maar hij zei als ik nu zegā¦Summie I love youā¦die woorden begrijpt ze echt wel. Was wel lief en schattig. Askim vroeg of ik met haar wilde spreken, tuurlijk maar dat ging niet echt soepel. Maar het gaf me toch wel ff een geluksgevoelā¦
Via Wereldwijzer app
Goeieavond meiden
Littleone: knuffel voor jou meid, hoop dat alles vlug geregeld geraakt. Is idd niet leuk als anderen beslissen of het al of niet een echt of schijnhuwelijk isā¦hoop ook dat je vlug iets vindt voor jullie drietjes!!
Egwene: niet te geloven die wateroverlast in turkije, hoe is het afgelopen met dat kindje die terechtkwam onder het plafond? Wat een nare man, kan geloven dat je zo klaar bent met side. Hij is idd geen glimlach noch een woord van je waard!
En je askım⦠Hoop dat je eruit geraakt leid, knuffel voor je!!!
Summie: de liefde e, ben zo blij voor je, en ik gun je die roze wolk!!! En ja die woordjes i love you zijn zo gekend! Blij dat je al kijkt om terug te gaan, en dat jullie ook elkaar de tijd geven!! Succes meid!!
Kardelen: jammer van je sollicitatie, zo leuk voor jullie dat jullie elkaar al kunnen terug zien, groot gelijk heb je!! Geniet ervan en ga ervoor!
Xlovato have fun!!! Zo blij dat het zo vertrouwd is!!
Ladyside: hoe is het met je meid?!
Delali: wat heftig allemaal, blij dat je aÅkım hebt gehoord en dat de familie ok is, bangelijke momenten!! En trouwen, waarom niet;))!!
Miloutjuuh: wat een weer, de filmpjes en fotoās liegen er niet om, goed dat jullie er niet veel last van hebben. Turks is idd niet makkelijk, praten voor publiek is idd maar raar, maar het is wel fijn als ze je helpen, en hints geven. En het proberen vinden ze al heel fijn, dat je de moeite ervoor doet!!
Lbdss hoe is het bij jullie? Hebben jullie niet teveel last van het water?
Yildiz: leuk om je nog eens te zien!!
Turkijelover: hoop dat het je volgend jaar wel lukt! Idd schandalig hoe die prijzen soms de pan uit swingen tijdens de vakantiesā¦
Tam082: knuffel meid, het is moeilijk, alle contact weg, maar soms beter, alhoewel het zo niet zal aanvoelen⦠Knuffel meid, vind het zo oneerlijk voor je!!
Deniz: alles goed met je?
Hier niks nieuws te melden: hebben redelijk veel contact, maar heb een lastige periode. Hoe dichter het komt, hie moeilijker ik het heb, weet geen weg met mezelfā¦zie er zo naar uit, maar ben ook bangā¦
Fijne avond allemaal, knuffel voor iedereen en grtjes
Via Wereldwijzer app
Dank je wel Summie
hier gaat het goed, afgelopen nacht 13 uur geslapen en vanmiddag nog ff weer een uurtje geslapen. Zoān week hakt er toch behoorlijk in met een laag energielevel. Maar alles voor het goede doel. Het was een geweldige week voor de gasten, en daar doen we het voor.
Gelukkig vanacht nog ff met askim kunnen skypen en hij heeft nog een droog huis gelukkig. Het was in Side niet zo erg als in Manavgat. Vrijdagavond hadden we nog ff heerlijk ontspannen gebeld, was fijn zijn stem weer te horen. Ook goed gesproken over zijn visumaanvraag en waarom het niet doorgaat. Hij is bang dat hij te weinig geld heeft, en wil niet naar NL komen zonder genoeg geld om te kunnen leven en dus van iemand anders moet profiteren. Ik heb dus ook gezegd dat hij het dan niet moet doen als hij zich er niet goed bij voelt. Hoe jammer ook, maar wie weet komt het in de toekomst nog. Dus nu rondkijken naar goedkope tickets en dan weer die kant op in de winter
Ook niet vervelend haha!
Fijn dat jij nog steeds op je roze wolk zit! Blijf vooral daar op zitten! Je bent een sterk mens, en die moeilijkheden gaan jullie overwinnen.
Wat leuk dat je met zijn zusje hebt gesproken, ondanks de taalbarriere lijkt het me een heerljk gevoel ![]()
@Kardelen, super dat je geboekt hebt en nog ff snel die kant op gaat. Hoop dat er niets ernstigs met je askim was omdat ie naar het zhuis moest. Hoe lang heeft hij ziekteverlof gekregen? Ik wens jullie weer een mooie tijd samen.
Snel update posten voordat de app crashed! Fijne avond meiden!
Via Wereldwijzer app
Egwene,sterkte zullen geen gemakkelijke dagen worden.
Summie lief van je en idd zijn ze behoorlijk streng,zou willen dat ze ook eens strenger waren op kinderen die elke dag te laat komen of gewoon zomaar ziek gemeld worden,omdat de ouder niet door de regen wil.
Isa idd prijzen zijn in schoolvakanties vaak het dubbele en omdat ik alleen met kind ga is het ook nog eens duurder dan 2 volwassenen en een kind in verhouding.
Via Wereldwijzer app
Hi, ik ben nieuw hier en ik ben allerlei verhalen aan 't opzoeken over Turkse mannen, omdat ik geen idee heb wat ik moet doenā¦
Ik hoop dat jullie raad hebbenā¦
Ik zal mijn verhaal kort vertellen.
3 oktober ben ik teruggekomen van 2 weken vakantie in Turkije. Mijn moeder riep nog āniet verliefd worden op een Turkā. Tsja, dat gebeurde uiteraard dus wel. Na een aantal dagen waren we voor 't eerst een keer samen. Ik zei toen tegen hem āje moet niet teveel van mij verwachten, ik vind dit heel leuk zo, maar het is voor mij puur voor de vakantieā. Ik wilde dat hij dat wist, dan kon hij zich nog terugtrekken. Maar dat vond hij prima, dus we hebben een leuke tijd gehad. Maar nadat de dagen vorderde kwamen er van beide kanten toch meer gevoelens bij kijken. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds contact. En hij wil dat ik snel terugkom. Ik heb plannen om in november terug te gaan, om te kijken of ik hier energie in moet stoppen of om er een punt achter te zetten. Tijdens de vakantie hebben we niet heel veel quality time gehad, ik was met een vriendin, dus ging haar niet alleen laten. Daarom zou ik terug willen, om te kijken hoe het is als ik echt met hem samen ben.
Maar ik twijfel soms zo erg aan zān oprechtheid⦠maar misschien ben ik wel gewoon te argwanend? Geen idee. Ik kan me gewoon niet voorstellen wat hij met mij moet⦠haha
Wat nog wel een dingetje is⦠hij is 18⦠zegt hij⦠op zijn ID kaart is hij 16. Ik ben⦠niet schrikken 30. Ik had dan ook nooit verwacht dat ik gevoelens voor hem zou ontwikkelen, wat moet ik met zoān broekie? Haha. Maar ja hij gedraagt zich wel wat volwassener, en iedereen schat mij altijd begin 20, ik zie er absoluut niet uit als 30. Maar goed, we zien er misschien niet naar onze leeftijd uit, maar we zijn 't wel op papier.
En daarbij komt ook nog eens kijken dat het volgens de wet nog niet eens mag!! Daar had ik toen niet eens bij stilgestaan!
Pff weet gewoon niet wat ik moet doen⦠Ik ben zo verliefd⦠en ik word 't niet snelā¦
@ kaja : Welkom hier. Ik zou zeggen zoek lekker uit of het echt wat gaat worden. Als je het niet probeert dan weet je het ook niet. Hou wel in je achterhoofd dat het heel vaak voor komt dat jonge knulletjes de oudere dames als lopende portemonnee gebruiken. Een groot leeftijdsverschil loopt hier ook een groot risico op. Zodra hij je om geld gaat vragen met allerlei zielige verhalen of smoesjes zou ik heel goed oppassen. Geniet van je verliefdheid maar zet soms ook die roze bril af dan komt het vast goed.
Hallo meiden,
@Littleone naar eigenlijk dat de politie twijfel toont aan je verhaal
Maar volgens mij hebben jullie toch genoeg bewijzen. Fotoās tickets enz. Heb je die niet moeten aantonen?
Gelukkig gaat de zwangerschap goed ![]()
Nu nog een fijn plekje waar jullie kunnen gaan wonen met zn drietjes. Succes meid.
@delali erg he dat gevoel dat het al zo lang lijkt.
Gelukkig heb je je askim weer gesproken. Geen fijn gevoel als je hem dan een hele dag niet hoort.
@Kardelen ohw dat herken ik zo erg als zijn ouders iets zeggen. Ben dan gewoon te verlegen om iets terug te zeggen ofzo pfff. Beetje stom knikken en lachen hahahaha.
Wat balen dat je niet bent aangenomen. En inderdaad een vage reden maar daar zijn ze erg goed in vind ik. Gelukkig heb je wel al vrij snel een reactie weet je tenminste waar je aan toe bent.
Wat heerlijk dat je naar je askim kunt. Als je de mogelijkheid hebt zeker gaan
Maar ik hoop toch niks ernstigs waardoor hij in het ziekenhuis ligt?
@xLovato fijn dat je goed bent aangekomen en dat het zo goed voelt om weer samen te zijn.
Natuurlijk reageer je nu niet op ons, je moet nu lekker genieten van je askim ![]()
@Bianca, weer helemaal beter nu hoop ik?
@Egwene Nog een keer een dikke knuffel voor jou.
Ik hoop dat je alleen maar boos naar hem hebt gekeken en niet lief gelachen hebt.
Fijne laatste dag morgen en alvast een goede reis.
@Summie klopt turks is voor ons moeilijk omdat we het nergens mee kunnen vergelijken. Ik woon inderdaad ergens anders nu maar ga met hardlopen niet echt ver van huis. We wonen in een groot appartementencomplex en daar ren ik rondjes om heen. een rondje is ongeveer 0,65 km. In het donker en met alle straathonden die hier zijn durf ik niet zo goed verder weg te gaan. Overdag niet echt de mogelijkheid om te gaan lopen.
Wat heerlijk dat je met je askim gebeld hebt. Zijn familie is dus echt op de hoogte van jullie
Zijn ouders ook?
@Isa ik heb de fotos en filmpjes ook gezien maar er verder totaal geen last van gehad. bij mn zusje in het hotel wel ook drama, meer dan 30 cm water op sommige plekken.
Ja iedereen vind het leuk als ik een paar woordjes Turks spreek. Soms zou ik ook echt wel willen dat ik wat minder verlegen was.
Knuffel voor jou meid, het blijft een lastige situatie. Ik hoop dat je er helemaal uit komt voor je zelf.
@Ladyside Eigenlijk heel goed van je askim dat hij om die rede niet naar NL wilt komen. Jammer dat het dan misschien dit jaar niet gaat lukken. Maar nog even lekker er uit in de winter is ook geen straf. Als het niet stormt is het weer hier beter dan daar ![]()
@Kaja welkom hier.
Ik weet dat er meer dames zijn die een behoorlijk leeftijdsverschil hebben met hun askim.
En dus dat het niet onmogelijk is. Ik heb altijd het idee dat daar hier minder vreemd naar word gekeken als een van de twee een stuk ouder is.
Al is jullie situatie wel lastig zeker als hij nog onder de 18 is.
Vind het dan ook lastig je advies te geven. Om uit te zoeken hoe het tussen jullie zit zou ik zeggen ga er heen.
Ik vandaag naar de kapper geweest. beetje extremer dan de laatste tijd gegaan. Een kant heel kort, net niet geschoren. En dan roze en as blonde stukken erin
Gaaf geworden al zeg ik het zelf. Morgen even een goede foto maken voor op fb want nu krijg ik de kleur er niet op.
Verder eigenlijk weinig te melden.
Fijne avond nog meiden.
Ik ben echt zo blij dat ik dit forum heb ontdekt⦠Er wordt tenminste oprecht naar mijn verhaal geluisterd en niet direct ānee, wordt toch niks, zet het uit je hoofd, denk toch eens naā.
Ik heb een hele lieve vriend gehad, in Nederland, alles goed voor elkaar, mijn hele leventje was uitgestippeld, maar ik was gewoon niet gek op hem. Er zat voor mij geen gevoel bij. Ik kreeg het gevoel dat ik het meer voor mijn ouders deed zodat zij zoiets hadden van āzo, onze dochter is onder de pannenā. Maar ik heb er toen toch een punt achter gezet en besloten voor mezelf om niet mān verstand maar mān hart te volgen⦠Misschien heel dom en naĆÆef, maar anders kan ik niet met iemand samen zijn. Tuurlijk komt er ook wat verstand bij kijken, maar mijn hart heeft voorrang ![]()
Overigens zat ik niet in een relatie toen ik naar Turkije ging hoor. Ik had de relatie al in mei verbroken, puur omdat ik het gevoel niet bij hem had, dus was ook niet eerlijk tegenover hem.
Geld zal hij nooit van me krijgen, heeft hij ook nog niet geprobeerd. Toen ik daar was heeft hij 2 x een kamer geboekt zodat we samen konden zijn. Ik vond dat ergens best lullig en wilde de helft mee betalen, maar dat wilde hij absoluut niet. En wanneer hij een drankje mee dronk met mij en mān vriendin, dan ging hij snel zelf zijn drankje betalen zodat het niet op onze rekening kwam. Ik vond het een beetje overdreven, maar ergens ook wel schattig.
Ik denk dat ik wel naar hem terug ga. Ik wil echt gewoon weten hoe het zit, anders blijf ik het me maar afvragen. Maar vind het ook wel spannend⦠Hij woont in Fethiye. Dus ik zal via Istanbul naar Dalaman moeten en dan nog de bus nemen. We zullen dan waarschijnlijk afspreken bij het hotel waar ik verblijf, maar ik ben ergens zooo bang dat hij niet komt opdagen⦠Ik stel me er maar wel op in, dan kan het alleen maar mee vallen en dan zal ik mezelf wel vermaken. Ik zal er sowieso maar voor 4 dagen ofzo heen gaan, ik kan niet meer vrij krijgen.
Mijn moeder is alleen heel erg verdrietig en mijn broer is ook erg bezorgd. Dat doet me wel pijn. Ik zou alleen zo graag willen dat ze me dit even gunnen⦠ook al loopt het op niks uit, gun me dan dit moment even.
Maar goed, hun bezorgdheid is ook wel terecht, en dat heeft natuurlijk met zijn leeftijd op zijn ID kaart te maken. Het is simpelweg gewoon illegaal⦠dat heeft me wel erg aan het denken gezet. En dat is op dit moment ook de enige reden waarom ik zou twijfelen om te gaan. Hebben jullie enig idee hoe de Turkse politie is? Zijn ze heel laks in die toeristische gebieden, zo van āach jullie zoeken 't maar uitā, of niet?
Maar er zijn dus meer vrouwen die een jongere kerel aan de haak hebben geslagen? Ben wel heel benieuwd wie dat zijn en hoe het bij hen is verlopen⦠![]()
@ Kaja dat je moeder verdrietig is en je broer bezorgd is, is heel begrijpelijk. Er zal hier geen meid zijn die er niet over kan meepraten. Ook zij moeten aan deze situatie wennen en geef toe Turkse jongens hebben hier niet zoān hele goede reputatie. Geef ze wat tijd om hieraan te wennen en als ze zien dat alles goed gaat zullen ze waarschijnlijk wel bijdraaien. Wat de politie betreft daar kan ik niks over zeggen maar ik weet wel dat in de toeristische gebieden veel dingen gebeuren die het daglicht niet verdragen dus ik denk dat dat niet zoān vaart zal lopen. Je moet het gewoon voor jezelf uit gaan zoeken en je hebt de leeftijd dat je niet meer in 7 sloten tegelijk loopt. En je zal jezelf ook prima kunnen redden. Het is al vaker gezegd maar je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet dan van de dingen die je niet doet. Het is moeilijk om je altijd te blijven afvragen Wat als? Straks laat je je ware liefde lopen! Dus ik zou zeggen ga ervoor en zie wat de tijd jullie gaat brengen.
Goeieavond,
Dag kaja: welkom hier, fijn om je verhaal te lezen. Kan me inbeelden dat je het even niet meer weet. 18, laat staan 16 is idd erg jong, maar op liefde staat geen leeftijdā¦! Als je echt terug wilt gaan dan moet je dat ook gewoon doen, volg je hart maar sluit je verstand niet helemaal af!!
Dat je ouders en broer er niet echt gelukkig mee zijn, kan ik ergens ook wel begrijpen, die zijn in de eerste plaats ongerust. En zoals civciv zegt, turkse jongens moeten het al met vooroordelen doen!
Meid succes met wat je ook beslist te doen, altijd welkom hier!!
Grtjes
Via Wereldwijzer app
@Kaja Allereerst welkom hier.
Dat je familie bezorgd is, is logisch.
Jullie leeftijdsverschil is idd wel groot. Maar ach, age is just a number.
Volg je hart. Als je er graag heen wilt, dan moet je dat gewoon doen. Gewoon heen gaan zonder al teveel verwachtingen en dan kijken hoe het loopt. Je kunt ook eerst gaan kijken hoe het contact verloopt tussen jullie.
Succes met wat je ook gaat doen.
@miloutjuhh
Gelukkig ben ik weer helemaal beter.
Volgens mij heb je echt een super gaaf kapsel.
Liefs
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
Sorry dat ik de laatste tijd niet dagelijks meer mee schrijf, maar ik lees wel mee hoor.
Ik schrok van de verhalen van Egwene! Gaat het goed met je meid?
@Isafazli: Het gaat wel okƩ met me hoor. Lief dat je nog aan me dacht! xXx
Ik wilde even reageren op het verhaal van Kaja:
Allereerst welkom hier meid!
Hier zul je inderdaad niet gelijk bij voorbaat al negatief beoordeeld worden op je keuze wat betreft een turkse askim!
İk herken veel van je verhaal
Ik ben ook een van de meiden die een leeftijdsverschillen heeft. Niet zoveel als jullie, maar toch. Ik ben 31 en hij is 24. En ook ik heb daar in het begin al mijn vraagtekens bij gezet. Net als bij derest van de dingen waar je tegen aan zal lopen zoals cultuurverschillen en de taalbarriĆØre. Ik weet niet of jouw askim wel gewoon Engels kunt? De mijne totaal niet. Ik begrijp en spreek nu in 4 maanden tijd voldoende Turks voor een conversatie. Maar goed, dat is een ander verhaal. Betreft jullie leeftijdsverschilā¦Ja die is bij jullie groot en je bent hartstikke illegaal bezig meid! Maar hey, het is maar een getal! Lees! Er staat geen leeftijd op de liefde. Dus kijk naar de liefde die er tussen jullie ontstaat. En ondanks het eigenlijk niet mag, het gaat om liefde, dus lekker boeiend wat jullie leeftijd is. Het mooie wat jullie hebben of kunnen gaan krijgen is iets wat zooo mooi en puur kan zijn, dat is veeel belangrijker! Je merkt dus al dat ik persoonlijk van mening ben dat je het gewoon lekker moet gaan uitzoeken wat er nou is tussen jullie. En dat heb je nu heel goed bedacht. Een paar dagen alleen met hem. Dat zal je in ieder geval iets meer antwoorden geven. Ik kwam ook hier met een soort gelijk verhaal en ben toen ook terug gegaan 9 het uit te zoeken, omdat ik niet verder kon en wilde met de vraag: What if? En ik kwam ook hier met allemaal vragen van onzekerheden en bange momenten. Maar ook spannende en leuke! Ik heb ook echt veel steun gehad aan de meiden hier, waar ik nog steeds heel blij en dankbaar voor ben! Ook ik zat in een lange stabiele super goede relatie waarbij we samen een kind hebben. Er was ook niks op die relatie aan te merken, behalve dat ik niet gek op hem Was. Mijn hart lag er niet. Wij zijn zelfs als gezin afgelopen zomer nog op vakantie geweest in turkije voor de kleine. En toen gebeurde het! 1 blik van een Turk en mijn hart Was gestolen! Zonder dat ik dat wou. En ik val niet eens op turken hihi. Wat ik toen voelde, heb ik nooit gevoeld en ik wist dat het niet anders kon dan dat het nog een staartje zou krijgen. Ik heb de relatie die goed en zeker was verbroken om voor iets anders te gaan wat zo onzeker was als ik weet niet wat. Maar ik moest en zou er achter komen of mijn gevoel klopte. Nu ben ik 5 keer terug geweest in 5 maanden tijd en hebben We zo veel mogelijk tijd met elkaar doorgebracht. Wat blijkt? Ik had gelijk! Wij zijn nu al in een korte periode zo vertrouwd met elkaar geworden en hebben het echt zoo ongelofelijk fijn samen. Dat is wat je hoort te voelen in een relatie.Niet wat ik in mijn vorige relatie voelde, waarbij je puur uit fatsoen bij elkaar blijft. Daar ben ik achter gekomen.
Ik zou dus zeggen; Ga het lekker uitzoeken en ga er voor meid! Gewoon doen! Ik zou niet twijfelen! Ik zeg er eerlijk bij⦠De meiden weten hier dat ik mevrouw impulsief bent, dus ik snap dat je er over na wilt denken, wat ik meestal oversla, maar ik zeg ook altijd; je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je heb gedaan, dan van de dingen die je niet heb gedaan!
En wat betreft je familie, ik snap ze wel, maar in the end is het jouw leven. Als ze zien hoe gelukkig je straks bent draaien ze vast wel bij.
Succes meis!
Askim heeft vandaag zijn eerste vrije dag. Seizoen is nu echt afgelopen. Ik krijg gelijk geen āGünaydın aÅkımā meer, zoals iedere ochtend :-(. Die ligt natuurlijk vet uit te slapen, wat ik totaal begrijp natuurlijk na 7 maanden 7 dagen per week iedere ochtend van 7.00u tot 19.00u gewerkt te hebben, pff.
Nog 26 dagen! Dan mag ik weer!
Wat gaat de tijd dan langzaam joh als je ergens zo ontzettend naar uit kijkt!
ā¦ik ben eigenlijk een stiekeme mee-lezer, maar wil gewoon zeggen dat jullie allemaal toppers zijn.
Echt chapeau hoe jullie met de situaties omgaan en handelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Via Wereldwijzer app