Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

@turkijelover dankjewel! Pff ja dat is lastig, ik heb dan eigenlijk ook geen vakantie maar gelukkig wel verlof kunnen krijgen van mijn school.

@egwene het zit er voor jou alweer bijna op,fijn dat je een leuke tijd hebt in Side meid! balen van het slechte weer, stiekem hoop ik dat het wel weer wat Beter word als ik er straks ben hihi

@delali jaa idd door de zenuwen en het gestres hadden we even een discussie maar komt morgen vast helemaal goed!

@miloutjuhh Jaa de zenuwen zijn er nu echt haha maar askim heeft idd best goede werktijden en ik weet daar nu zo wel alles te vinden dus komt helemaal goed!

@kardelen1 jammer dat je niet bent aangenomen, maar vind het ook wel een rare reden.

Whaaa de zenuwen Pff word er gek van hihi maar komt vast allemaal goed! Morgen vroeg vertrek ik naar Schiphol en om 11:40 vlieg ik! Pff wel echt weer spannend allemaal en dan zie ik askim na bijna 2,5 jaar weer!!!

Via Wereldwijzer app

Hoi allemaal,

Ik heb ff een tijdje niet gereageerd. Goed ziek geweest, dus had ff geen puf om te reageren.
Dus vanaf nu zal ik ook weer meer ā€œaanwezigā€ zijn.

Groetjes aan iedereen.

Liefs Bianca

@xLovato Wat spannend! Ik wens je een hele fijne tijd en heel veel plezier bij/met je aşkim. Pfff 2,5 jaar elkaar niet gezien is een hele lange tijd.

Liefs

Via Wereldwijzer app

@bianca dankjewel! Pff ja het is idd heel spannend allemaal weer hihi, en jaa het is een lange tijd dat we elkaar niet gezien hebben maar het is in de tussentijd een hele tijd uit geweest en elkaar nu toch weer terug gevonden!

Via Wereldwijzer app

Oh wat fijn dat jullie elkaar weer terug hebben gevonden. Tis ook wel wat zo’n lange afstandsrelatie.

Via Wereldwijzer app

Jaa het is idd ook niet altijd makkelijk een langafstands relatie maar we gaan er samen weer helemaal voor! Dus ben benieuwd hoe het weer is om Samen te zijn na zo lange tijd!

Via Wereldwijzer app

1 like

Ff snel xlovato een heeeeeel fijne tijd wensen! Meid, geniet van jullie weerzien na zo’n lange tijd. We lezen graag je update na afloop, of tijdens je verblijf :wink:

Via Wereldwijzer app

Goeieavond allemaal

Bianca blij dat je genezen zijt

Xlovato: ik wil je een hele fijne reis en je een supertijd toewensen!!! Geniet met volle teugen!!!

De rest allemaal knuffel, reageer later nog wel!!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden,
Ik zit nu in de auto naar Schiphol, halve nacht wakker gelegen maar dat had ik al wel verwacht haha! Nog een paar uurtjes en ik ben weer bij askim, probeer wel een update te maken als ik daar ben (als de WiFi meewerkt natuurlijk)

@ladyside en @isafazli bedankt meiden! Ik ga volop genieten!!

Via Wereldwijzer app

2 likes

@xlovato goede reis en heel veel plezier! Geniet van jullie tijd samen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

X lovato ooooohhh meis eindelijk is het zo ver!!! Nog effe en jij en je askim vallen elkaar weer in de armen…oooh geniet van de tijd samen!!!

Via Wereldwijzer app

Omg! Echt, wat hier net gebeurd!! Het regent en onweert keihard en er is net een stuk plafond naar beneden gevallen op een kind… drama! Nu is het letterlijk dweilen met de kraan open. Echt bizar wat hier gebeurd. Gevaarlijke boel. Boel onder water. Nachtmerrie van elke hoteleigenaar

Via Wereldwijzer app

Xvolato meis ik wens je een fantastische tijd met je aşkım toe. Ga er lekker van genieten. Nog maar een paar uur tot het langverwachte moment daar is. We denken aan je, fijne reis!

Egwene jeetje meis wat verschrikkelijk en gevaarlijk moet je toch niet aan denken. Hoe maakt het kindje het? Sterkte daar!

Kardelen1 oh fijn te horen dat er bij je aşkım gezien de afstand niks te merken is van al het geweld, dat lucht me wel op, dankje meis. Wat balen van je sollicitatie en ben het met je eens dan moeten ze je niet laten komen. Hopelijk vliegen de laatste maandjes voorbij en kun je lekker snel naar je aşkım.

Hier gelukkig aşkım gehoord was niets aan de hand alleen heel erg moe van de reis qua kilometers ongeveer net zo ver als van hier naar Marmaris dus wel te begrijpen en een lege batterij na de lange reis. Hij en zijn familie maken het goed dus nog een opluchting fiewww…IND nog gebeld ze denken dat het nu niet lang meer…

Fijne dag meiden het weer zou vandaag weer wat beter worden…

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Oooh ik zie foto’s op FB voorbijkomen van Manavgat… auto’s tot de daken in het water, echt overal water :frowning: LBDSS em Egwene, hoe hoog staat het in Side? Askim reageert nog niet en die woont gewoon lager dan de weg :frowning:
Sterkte met het weer in Side meiden!
@miloutjuhh, hoe is Antalya eraan toe? Ook zoveel regen?

Via Wereldwijzer app

Summie: jaaa ik lees af en toe nog wel eens mee hoor haha! Met mij gaat het goed! Einde van het seizoen, en mijn ouders en zus komen over een week een weekje langs. :slight_smile: En hoe gaat het met jou??

Egwene: woooow wat heftig!!! Hoop dat het gauw stopt met regenen. Hier hebben we de afgelopen dagen ook wel (heftige) regen gehad af en toe, maar nu schijnt de zon weer…

We hebben hier nog geen super slecht weer. Donker en ongezellig dat wel maar nog niet zoveel regen. Af en toe een bui en dan vooral s avonds en s nachts.
Als ik de omgeving zie hebben we echt geluk hier.

Via Wereldwijzer app

Heey meiden!
Wil even laten weten dat ik goed ben aangekomen! Ben super blij om eindelijk weer bij askim te zijn en het voelt weer meteen zo vertrouwd!
De regen hier is alleen echt niet normaal ( nu gelukkig niets meer) maar toen ik landde regende het heel hard en toen we in manavgat waren geloofde ik m’n ogen niet! Alle straten helemaal blank… Hopelijk word het nog goed weer maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit zolang ik maar bij askim ben!

Sorry als ik even niet op jullie reageer maar dat doe ik wel als ik weer terug ben!

Fijne avond allemaal xx

Via Wereldwijzer app

Het weer is hier nu weer normaal. De zon schijnt, maar je ziet wel allemaal takken etc. liggen. Voor mij zit het werk erop. Nog 2 vrije dagen en dan lekker naar huis. Daar ben ik blij mee. Er is niks dat me hier nog houdt. Side is voor mij klaar. Met mn askim gaat het slecht, niet en nooit voor rede vatbaar. Ik geef het op. Ik heb hier ook iemand leren kennen. Leuke, verlegen jongen. Prima… dacht ik. Gisteravond hadden we afgesproken. Ik had heel duidelijk gezegd dat ik niks romantisch zocht. Hij probeerde het uiteraard toch. Ik nee blijven zeggen. Uiteindelijk heeft hij gewoon kracht gebruikt om te krijgen wat hij wil. Verder wil ik niet op details in gaan. Had het echt niet achter hem gezocht, mijn vriendin hier ook niet. Die zei ook dat het zo’n lieve jongen leek. Na een douche en eten voelde ik me gelukkig beter… maar ik ben echt klaar met deze plaats.

Via Wereldwijzer app

Egwene…meid ik wil je allereerst een hele dikke knuffel geven!!! Wat afschuwelijk voor jou wat jij hier schreef. Ik kreeg spontaan kippenvel bij het lezen van je verhaal. Gaat het een beetje? Stomme vraag want natuurlijk voel jij je flink ellendig. Heel veel sterkte meid en pas goed op jezelf!!!

Via Wereldwijzer app

Egwene dikke knuffel voor jou meid. Wat schrok ik van je berichtje! Ik kan me voorstellen dat je wel klaar bent met side. Hoop wel dat je nog een beetje kunt genieten van je laatste twee vrije dagen.
Gelukkig heb je wel een vriendin daar waar je je verhaal kwijt kunt. Sterkte xxx

Via Wereldwijzer app