Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Ladyside ik vind je helemaal niet egoistisch hoor. Hij is de egoist. Jij komt speciaal voor hem en dan gaat ie nog kostbare tijd verspillen. Ik persoonlijk zou dat niet pikken. Zo ga je niet met je geliefde om.

Ik heb het ook niet over de tijd dat ik daar ben, maar over de tijd dat ik hier ben en hij alleen maar nachtdiensten zou draaien. Dan spreken/zien we elkaar nl bijna niet. Maar het is nog niet rond, hij wil teveel loon zoals het nu lijkt. Dus als het meezit gaat ie weer terug naar de plek waar we elkaar hebben ontmoet. En als ik daar ben, gaan we hoe dan ook meer tijd samen doorbrengen dan we in de zomer doen. En mocht ie wel besluiten nachtdiensten te doen, dan zorgt ie er maar voor dat ie vrij is als ik kom. Anders blijf ik thuis en dat weet hij. We hebben uiteindelijk toch nog leuk gekletst :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen

Miloutjuhh
Dank je wel voor je tip alleen helaas in ging me inschrijven was ik te oud​:grin::grin::dizzy_face::flushed: nou ja zeg haha
Maar alvast bedankt als je het even in de gaten wilt houden

Summie
Het is even wennen maar merk dat het wel goed is voor me…
Niet echt tijd om te denken want ja mijn hoofd maakt echt overuren…ppff
Vanmiddag nog even een paar uurtjes en dan weekend
Gisteren een ticket geboekt naar Tel-aviv ik ga met me ouders mee in december zou dan eigenlijk 3 weken naar Istanbul rond de feestdagen maar ja… En alleen thuis met die periode zie ik niet zitten
Hoe is het met jou?

Kardelen1
Ik heb nu ongeveer 2 weken helemaal geen contact meer, een bewuste keuze van hem hij kan/kon het niet meer…dus fbook eraf en geen whatsapp incl vrienden van mij verwijderd van fbook
We gaan het zien…ergens denk ik dat hij nog wel een x wat laat horen maar nu niet
Vind het wel moeilijk…maar misschien beter zo
Gelukkig dat je weer meer contact hebt samen lijkt me ook een stuk fijner

Xlovato
Dank je wel meid…ik doe me best maar soms…valt het niet mee
Spannend dus bijna weer bij je geliefde
Ik wens je alvast een hele fijne tijd en veel plezier samen

Ladyside
Oohh jee dus weer die kant op, ach ook niet verkeerd toch ga graag met je mee haha
Maar idd hij kan zich dan best aanpassen als jij d’r bent je gaat niet voor niets natuurlijk
Weet je al wanneer je gaat?
En visum niet gelukt… Jammer zeg

Fijne dag allen

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden. Ik heb net alles gelezen, denk ik. Het was best veel. Het gaat goed hier in Side. Tot nu toe geen rare blessures of ziektes. Wel verkouden, maar dat is iedereen hier. Veel gekuch. Het werk is makkelijk, want er zijn weinig kinderen. In de ochtend 1, middag 8 ongeveer. En dat is het ook wel. Dus ik heb tijd genoeg om ook nog vakantie te vieren. Qua askim, we hebben het redelijk uitgepraat. Ik hou mijn twijels, maar heb ook de rust weer gevonden. Vandaag ga ik 1 van zijn beste vrienden ontmoeten. Die scheen hier vlakbij te werken. Het was niet mijn idee, maar die van askim. Nou, prima. Ben benieuwd. Het was in ider geval al gezellig via de app. Vandaag veel bewolking, maar ook al hele warme dagen gehad. Kortom, ik heb het prima hier.

Via Wereldwijzer app

Sorry meiden, heb net even alles bijgeleven. Niet altijd internet hier in kusadasi en ben niet veel alleen dus ga dan niet heel de tijd met mijn telefoon zitten. Ik ben hier nog maar een paar dagen maar heb het gevoel hier al.maanden te zijn, ik voel mij zo goed hier. Tussen ons 2 gaat het ook heel goed. We hebben al heel veel goede gesprekken gehad. Ik hoop dat het zo blijft:) een vriendin die werkt in izmir ia nu onderweg naar mij. Dus gezellig een weekend met haar erbij:)

Liefs

Via Wereldwijzer app

Veel plezier marije en lekker genieten. Zit je bij ladies beach ? Hoelang blijf je?

Via Wereldwijzer app

Veel plezier marije we snappen allemaal dat je dan geen tijd hebt voor ons maar we wachten ongeduldig op je verhaal :slight_smile:

Voor de rest wel mee gelezen niks onthouden Whoops :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Zo super stil hier!
Nog geen tijd gehad om alles goed bij te lezen.

@Marije nog veel plezier daar!

@Littleone wat fijn dat het met jullie kleine goed gaat :slight_smile:

Weekend zonder kids.
Druk bezig met Turks studeren :slight_smile:

@ladyside haha jaa ik ben je mooie stadje aan het bezoeken! M’n ex komt ook uit Groningen dus was hier eerst veel in het weekend. Jammer dat je askim toch niet naar nl kan komen. En ik snap dat je er niet blij mee bent als die dan Nightguard wil worden het is logisch dat je samen tijd met hem door wilt brengen als je bij hem bent!!

@tamara082 het zal idd niet mee vallen, blijft toch moeilijk! Het is idd heel spannend dat ik eindelijk weer naar askim kan maar dar gaat vast helemaal goed komen.

@egwene fijn dat het goed gaat in Side meid! Jammer dat het zo rustig is kwa kinderen maar nu kun je toch een beetje vakantie vieren, ook lekker toch?! Fijn dat het weer wat beter gaat tussen jou en askim, doe het lekker rustig aan meid, wel super leuk dat je een vriend van hem gaat ontmoeten!

@Marije fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Geniet van jullie tijd samen, en wat leuk dat een vriendin langs komt heel veel plezier meid!

@miloutjuhh lekker een rustig weekendje zonder de Kids, en dus lekker turks aan het leren!

Het is idd stil hier hihi,
Hier alles goed! M’n keel is weer redelijk normaal en ben nu gezellig bij m’n vrienden in Groningen! Over een weekje ben ik bij askim! Kan niet meer wachten hihi nog maar even geduld, met mij en askim gaat ook alles goed!

Fijne avond allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Die vriend ontmoeten was echt vet awkward haha… maar uiteindelijk best gezellig. Ik heb echt de grootste lol hier! Vandaag ben ik vrij. Ik ben met mijn collega op jeep safari geweest. Het was ontzettend leuk! Grappige chauffeur, leuke groep. We waren in totaal met zn 10en. Vanavond uit eten in Side. Gisteravond me rot gelachen tijdens de Turkse avond. Geweldig om te zien hoe turken los kunnen gaan op muziek. Nog 9 dagen hier :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik had een vraag! Ik ga binnenkort vliegtickets boeken naar NL woohoo!! Terug zonder overstap heen met overstap!

Ik heb nog noooooit gevlogen met overstap (alleen toen ik heel klein was) maar vind t best spannend allemaal ben van nature een heel onzeker iemand en kan aan alles twijfelen wat ik doe!

Kan iemand me miss vertellen hoe dat gaat? Ga vanaf Antalya naar Istanbul en dan naar Amsterdam ik heb zo’n twee uur overstap!

Via Wereldwijzer app

OOOh dat red je makkelijk LBDSS! Ik heb het in december gedaan. Turkish Airlines, helemaal geweldig trouwens! Ontbijtje aan boord tussen Antalya en Istanbul (1,5 uur) en van Istanbul naar Amsterdam nog weer een lunch. Drankjes erbij, en dat allemaal graaaatis :slight_smile:
Ik heb op Istanbul wel ff gevraagd, omdat ik toen nog maar een paar keer had gevlogen, maar het is eigenlijk heel simpel en wijst zich heel makkelijk vanzelf. Bordjes in de gaten houden en dan heb je aan die 2 uur echt meer dan genoeg.
Wanneer ga je??

22 november zoals t er nu uit ziet! :slight_smile:

Word je koffer overgebracht? Moet je opnieuw je id laten zien? Opnieuw incheken? En zie je gelijk als je eruit gaat waar je volgende vlucht is? Is dat met t zelfde vluchtnummer?

Kijk daarhebben we paniekvrouwtje al… Ik ben er zo zenuwachtig over!!! (Ik onderschat mijn eigen kwaliteiten altijd waardoor ik constant twijfel aan wat ik doe!)

Via Wereldwijzer app

Hoi Ladies,

Ladyside: Zover ik weet zit er geen addertje onder het gras bij Delight. Het enige vervelende vind ik dat ik geen bereik heb in Turkije, terwijl ze op hun website iets schrijven over smartroaming waarmee je voor best goedkoop ook vanuit het buitenland kunt bellen. Maar dat werkt dus niet als je geen bereik hebt! Hmm dat maakt het inderdaad wel lastig dat je niet even voor 2 a 3 maanden daar heen kunt omdat je anders je uitkering kwijt raakt. Hij kan toch in de winter hier heen komen voor een aantal maanden? Of las ik nou dat dat niet doorgaat? Oh en Turkish airlines is echt zooo chill hĆØ!! En echt helemaal niet duur! Laatste keer had ik zelf nog goedkoper dan bij Pegasus.

Lovato: Voor jou begint het nu ook al aardig op te schieten! Balen van die keelontsteking, maar beter nu dan als je bij je askim bent :wink:

Tamara: Zo dat zou wel even heftig zijn helemaal geen contact meer… Maar misschien wel het beste om er echt helemaal over heen te komen. Denk dat hij dit ook nodig heeft. En denk echt wel dat je nog eens iets van hem hoort hoor. Misschien nu voorlopig beter van niet, maar in de toekomst zullen jullie elkaar vast wel weer eens spreken!

Egwene: Fijn dat je zo leuke dag hebt gehad! Oeh en vanavond lekker uiteten. Klinkt als een topdag!

LBDS: Gaat je askim ook mee? :smiley: Overstappen is echt totaal niet moeilijk! Ik vond het de eerste keer ook spannend hoor maar het wijst zich vanzelf. Vlieg je op Atatürk of Sabiha Gökcen? Als je van je domestic flight komt volg je international departures. Bij Atatürk moet je daarvoor door een hele lange gang en op Sabiha Gökcen is het met de roltrap omhoog nadat je door de bagagehal gelopen bent. Dan kom je bij de paspoortcontrole en kun je naar de juiste gate lopen. Je koffer hoef je niet op te halen, maar je ID moet je wel laten zien want je gaat het land uit. Inchecken hoeft niet. Je krijgt als het goed is wanneer je incheckt op Antalya ook al je vliegticket naar Amsterdam. Hierop staat je vluchtnummer en stoelnummer sowieso, maar gate nummer niet altijd. Dit kan je dan gewoon op de borden opzoeken na de paspoortcontrole. Als je uitgebreidere uitleg nodig hebt, dan spreek je me maar aan op Facebook! Ben inmiddels een expert en weet best veel af van vliegtuigen en vliegvelden :slight_smile:

Ik vandaag lekker heel de dag gewerkt. Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek! Dus als ik wordt aangenomen heb ik een halfjaar werk in mijn vakgebied. Zou ik echt super vinden, dan gaat de tijd ook lekker snel tot askim klaar is met het leger. Maargoed eerst maar eens zien hoe het sollicitatiegesprek gaat .

Sorry voor mn late reactie, maar bedankt iedereen voor de lieve reacties!

@Summie: Ben heel blij en trots op hoe je je voelt! Het is je zooo gegund! Lekker blijven zweven jij en geniet er lekker van mop!

@Egwene: fijn om te lezen dat je het er zo leuk heb en veel lol beleeft daar! Geniet er lekker verder van meid! :slight_smile:

@kardelen : sollicitatie gesprek, spannend! Heeel veel succes daarmee en ik snap wat je bedoeld met het vullen van de tijd. Dat heb ik ook nodig

@xlovato: oeoe nog een weekje! Leuk zeg! Het schiet al op :slight_smile:

Ik heb nog niet alles teruggelezen, dus sorry als ik iemand overgeslagen heb

Ik ga morgen ook weer boeken. Het plan is 21 november tot 24 november. Iemand nog toevallig goedkope tickets tegen gekomen naar Izmir? :slight_smile:

Ik vroeg me ook af, weet iemand of ik gewoon een telefoon voor askim mee kan nemen vanuit Nederland? Doet hij het dan gewoon daar met zijn kaart?

Deniz kizi je kan een gsm mee nemen maar je Askim moet er wel even mee weg als hij zijn Turkse nummer er zo maar insteekt word het geblokkeerd…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

@deniz een telefoon doet het 2 maanden in Turkije. In die twee maanden moet hij bij de belasting geregistreerd worden om hem te kunnen blijven gebruiken met een Turkse simkaart.

Via Wereldwijzer app

Huh? Ik snap het niet. Dus wat kan ik nu het beste doen dan? Hoe ermee weg? Hoe geeft hij het bij de belasting aan?

je moet het imei nummer laten registreren, lees op veel websites dat het 100 lira kost en het moet met paspoort van geregistreerde inwoner turkije.
Dit doen ze om de illegale handel in telefoons tegen te gaan.
En ermee weg gaan= telefoon meenemen naar telecomshop waar je het kunt laten registeren.
Dus bedenk goed of hij of jij het geld heeft om hem te laten registreren, als je het geld ervoor over hebt dan kun je dus een telefoon voor je askim meenemen.

Oke bedankt! Dus als ik het goed begrijp, dat is iets van 35 euro ofzo om het te laten registreren en dit kan elke telefoonshop gewoon regelen?