Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

ff snel reageren op Summie: Ik heb een simkaartje van Lebara One, en betaal maar 12ct per minuut om naar TUrkije mobiel te bellen. Naar vast nummer nóg goedkoper. Ook mijn askim heeft nog en ouderwets samsung toestelletje. Weet zo niet wat smsen kost, dat doe ik bijna nooit, want hij kan toch niet terug sturen omdat hij niet naar buitenland kan bellen/smsen. Maar vind het tarief om te bellen wel erg fijn, omdat ik niet altijd wil wachten tot hij internet ergens heeft om te skypen.
De gewone Lebara is duurder, maar is duidelijk aangegeven op de website.

Hier verder weinig te vertellen, niet zo super in mijn vel momenteel. Probeer snel weer gezellig mee te kletsen!

Goedemorgen

Summie
Ik had altijd (voor het geval dat) delight mobile super goedkoop…www.delightmobile.com kijk daar naar eens

Ladyside
Dikke knuffel voor jou

Lbdss
Niet op ingaan verder mijn gevoel zegt gewoon stokers tussen jou en Askim… Ach en anders ga je toch ff d’r heen op de koffie bij je Askim kan nooit kwaad
Ik zou me d’r niet te druk om maken

Miloutjuhh
Fijn dat je zo genoten hebt meid en idd mooie foto’s
Als je nog eens mensen hoort die ook een aupair nodig zijn denk ff aan mij… Ben wel toe aan wat anders en nieuws

Isafazli
Bedankt voor je woorden
Hoe gaat het met jou"

Fijne dag allen

Via Wereldwijzer app

Gister goed gesprek gehad met Ladyside die mijn askim kent en ons ook gezien heeft die vertelde ook gelijk dat ik t niet geloven moest aangezien het toeristenmeisjes zijn!

Daarna het toch aangekaart bij askim ik kon t toch niet onbesproken laten! Askim wist gelijk welke meisjes het waren en vertelde me dat zij met hem flirte en hem mee uit vroegen maar hij juist nee zei! Toen werd die wel even boos omdat ik wantrouwen uitstraalde! Hij zei al gelijk van wanneer had ik dat moeten doen?! Ik kwam altijd gelijk naar huis en als ik een lange pauze had kwam ik je opzoeken! Toen wees hij mij ook op t feit dat er meiden daar werken die mij en askim super erg mogen en ons een geweldig stel vinden! Maar ook dat ze mij langer kennen en dat ik t van hun wel gehoort had als er iets gebeurt zou zijn! Ook wees hij me nog even op me ex die daar werkt die tot op heden uit is op wraak en dat hij staat te trappelen op de eerste de beste kans om ons uit elkaar te krijgen! (Ik heb hem gedumpt dus turks eergevoel is beschadigt!) En dan de turk die al vijf jaar verliefd op me is die het zelfde zou flikken!

Kan askim geen ongelijk geven en had beter moeten weten! Ik weet dat er sowieso vier turken zijn in dat hotel die ons uit elkaar willen krijgen kosten wat t kost!

Had t moeten weten maar gelukkig is mijn rust weer gekomen!

Via Wereldwijzer app

Wat een stilte hier, update is er nog niet van gekomen. S avonds iedere keer visite. Vanavond gaat hem ook weer niet worden.

@lbdss gelukkig zijn je onzekere gevoelens weer weg door het gesprek met je askim.

@Tamara zal mn ogen en oren hier eens open houden. Als je echt graag wilt kijk eens op aupair-world.nl via die site ben ik ook de eerste keer bij dit gezin gekomen.

Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Hierbij stuur ik je een hele dikke KKKKKNNNNNNUUUUUUUFFFFFFFFFEEEEEEEELLLLLLLLLLLL!!! Jammer om te lezen dat je momenteel niet zo goed in je vel zit. Als ik/we hier iets voor je kunnen doen weet dat wij er hier voor je willen zijn! Dus meid geef dan een gil…met zijn allen staan we sterk en waar we kunnen zullen we ons best doen om je er doorheen te slepen :wink: Pas goed op jezelf meid!

Isa: Wow ik vind je wel heel erg moedig dat je teruggaat. Ik denk juist dat je er goed aan hebt gedaan om een hotel te boeken. Vanzelfsprekend hoop ik dat hij zich beter gaat gedragen dan vorige keer en dat jullie heerlijke tijden gaan beleven. Maar mocht het minder gaan heb jij tenminste wel je eigen plek waar jij je kunt terugtrekken op die manier vind ik dat je goed voor jezelf zorgt. Respect.

Tamara: Thanks meid…ook ff een knuffel voor jou!!! Hoe is het om weer aan het werk te zijn?

Lbdss: Jammer dat jaloezie en afgunst zo’n grote rol kunnen spelen in Turkije. Ik heb het zelf de laatste keer ook ervaren. In mijn situatie zijn dan ook mensen blij voor ons maar is er ook een cathegorie wat het afschuwelijk vind. En ik heb ook wel ervaren hoe mensen dan proberen om een relatie te sabboteren. Maar ik vind het ontzettend knap hoe jij hiermee bent om gegaan. Je hebt je twijfels bij de kop gepakt, je hebt ze onder ogen gezien en je hebt er met je askim over gesproken. Natuurlijk vond hij het niet leuk, maar je hebt er wel voorgezorgd dat die twijfels niet langer meer de ruimte kunnen krijgen!! En meid dat heb jij toch zelf gedaan :wink:

Miloutjuhhh: Zo te lezen is er bij jou dus 's avonds veel gezelligheid…Ik hoop dat je wat lekker kunt genieten van de Turkse gezelligheid :wink:

Update van mij…
Ik heb niet zoveel nieuws. Ik voel me happy. Helaas momenteel ff wat minder contactmogelijkheden met mijn askim omdat hij bij zijn familie is. Maar op de één of andere manier voel ik ondanks dat het hier best wel druk en onrustig is, voel ik me heel sterk en voel ik een hele innerlijke rust. En dat is toch wel effe een heerlijk gevoel…die vlindertjes ze doen me goed…ze geven me vleugels en ik zou het iedereen willen toewensen…

Via Wereldwijzer app

1 like

Uuuhhh wat is het rustig hier… als we met dit tempo doorgaan dan ga ik straks misschien nog wel een keer in het 100ste deel naar Turkije hahaha. :-p :-p (nee ik heb nog geen concrete plannen)

Via Wereldwijzer app

1 like

Ja idd heel rustig hier

Ik heb weinig te melden ben nog altijd aan het wachten op het parket helaas…
Op het werk gaat het ook niet zo goed iedereen is precies slecht gezind en het werk wordt zwaarder…

Gelukkig was het bij de gynaecoloog wel in orde ons ukkie doe het goed is bijna 20 cm en weegt bijna 250 gram

Via Wereldwijzer app

1 like

Sorry, hier ook niet veel te melden.
Zwarte gat weer aanwezig.
Ik besef dat ik mijn askim in totaal maar 4x een week heb gezien, maar afgelopen 2x heel close geworden. We hoeveel elkaar maar aan te kijken en we weten wat we willen zeggen of war er is. Van ruzie tot kietelgevechten gehad. Van stilte in elkaars armen tot diepgaande gesprekken of het verleden en vooral over de toekomst. Van huilen tot pissen in mn broek van het lachen. Ik zou bijna denken dat het te mooi is om waar te zijn, zo mooi als dat het allemaal was. Maar ondanks mijn hart en gevoel schreeuwd van geluk, ik ben toch ook echt met mijn verstand bezig. Wat is reëel en haalbaar. Ik kan me er nu alvast in gaan verdiepen, mocht het gaan zoals ik hoop, dat ik weet wat ik doe. In die tussentijd kijken wat de tijd, afstand en elkaars afwezigheid met ons doet. Ben van plan eind november en hopelijk januari weer een week terug te gaan, mocht hij nog niet opgeroepen zijn voor dienst. Ufff dienst, een uur gesproken met een vriendje van de ambassade over het turkse leger, hoe dat vroeger ging, hoe dat nu gaat en wat hij denkt te weten hoe het met askim zal gaan. Vol intresse luisterde ik geconcentreerd naar zijn verhalen, maar tegelijkertijd wilde ik het niet weten en raakte in best van slag. Puntje bij paalte: niks aan te doen, hij gaat, punt, deal ermee. Mijzelf nu proberen af te leiden met de Turkse cursus, het zingen, het moederschap en mijn leven hier in Nederland waar ik op dit moment niet volledig gelukkig ben. Maar dat komt omdat ik mijn hart heb achtergelaten en ik niet zonder askim kan en wil zijn. Bikkelen dus! Maar daar weten jullie gelukkig alles van. Naja, gelukkig, jammer genoeg bedoel ik :frowning:

Ik doe het even in 2x, want ik weet nooit wanneer hij vastloopt.
Ik ben elke dag met de boot mee geweest. Zwemmen vond ik helaas te koud voor al waren er genoeg anderen die ondanks zij het ook ontzettend koud houden toch de zee in doken. Elke dag om 9 uur liep ik er weer heen. Op zondag appte hij dat er geen boottocht was wegens weinig animo die dag. Dus draaide ik me nog een keer om. Om kwart over 9 appte hij: er is toch boottocht, nu komen, over 10 min varen we uit. Lag ik daar in bed! Kost me minstens 5 min aan te kleden en het is 10 minuten rennen! Ik deed mn best want wilde niet de hele dag zonder mijn aşkım in het hotel blijven hangen. Ik was nog nooit zo snel klaar. Ik rende onachtzaamheid de warmte naar de boot en zag bij aankomst de boot wegvaren. 1 minuut te laat was ik. Hij had mij zien aan komen lopen vanaf de boot die een stukje verder was en appte me dat ze al uit zijn gevaren. Ik was boos en paniekerig. Dit meeeeen je niet!!! İk kon wel hard janken, maar zei tegen mezelf: dit gaat niet gebeuren, doe er wat aan!! İk wist dat er een man was die een speedboot had en al mocht ik er niet komen, ik liep er heen en zei met mijn meest hartverscheurende gezicht: ziet u die boot die daar vaart? Ik moet daar op!! Moet! Waar is uw speedboot?? Hij zei: die ligt er niet meer! Ik zei: maar ik MOET op die boot! Wie heeft er wel een speedboot? Tegelijkertijd keken we naar de jetski en keken elkaar toen vragend aan! Tamam zei ik blij! Hij zei: kom, spring achterop! Hij belde gauw de boot die steeds verder was gevaren (kapitein van de boot blijkt zijn vriend te zijn :-)) en zei tegen de kapitein: stop de boot! İk kom iemand brengen! De boot stopte onmiddellijk en als in een actiefilm kwam ik er aan geracet en zie mijn askim met de grootste big smile onder aan het trappen van de boot staan om me de boot op te helpen. Oh wat Was hij blij! En ik trots op mezelf! Hoe cool was dit!!! Hij zei: jij bent gek, alleen jij heeft deze acties! Ik hou van je! Whaa het was echt een filmscene!! Allemaal Nederlanders op de boot die ik kende van daar en zette een stoel en thee en alles voor mn neus om te kletsen! Hoe gezellig! Normaal staar ik uren alleen maar naar askim die aan het werk is of naar de zee. Maar nu Was het gezellig. Wat bleek, dat askim ook nog eens niet hoefde te werken op de boot omdat er alleen bekende zaten en hebben de hele dagen samen op dek ik elkaars armen gelegen. Dit was echt de meeste leuke dag van mijn leven!!!

Goedemorgen,

Het is idd wel heel erg rustig hier!
Hoop dat het met de stille dames ook allemaal goed gaat!

@Egwene, hoe gaat het in het mooie Side? Zijn er uiteindelijk nog Nlse kindjes gekomen? En heb je nog contact gehad met (Ex)askim? En hoe gaat het nu met je gevoel? Lijkt me een erg lastige situatie.

@Tamara, leuk je weer even te lezen hier! Kan me voorstellen dat je wel ff aan iets anders toe bent. Gewoon even heeeeeel ergens anders mee bezig zijn. Ik heb ook even op die site van Mioutjuhh gekeken, en moet zeggen dat het ook hier ging kriebelen.

@Miloutjuhh, fijn dat jullie zo’n ontzettend leuk weekend hebben gehad. De foto’s lieten dat ook zeker wel zien. Jullie zien er gelukkig uit!

@Summie, thnx meis! Er is weinig dat jullie kunnen doen, waren wat dingen in familie sfeer dat niet helemaal lekker ging. Moet me er maar overheen zetten.
En nog steeds de afstand die me onzettend dwars zit, maar ook daar is weinig aan te doen, behalve accepteren hoe het gaat.
Maar lief dat je wilt helpen! Knuffel terug!!
En wat heerlijk te lezen dat jij nog steeds op je roze wolk zweeft!! :slight_smile: Blijf vooral zweven hoor!

@LBDSS, wij hebben elkaar al uitgebreid gesproken natuurlijk. Blij dat die stomme toeristjes alles hebben verzonnen. Zoals ik al zei, die askim van jou is zooooo ontzettend gek op jou! Die denkt niet eens aan andere dames.

@Littleone, goed te lezen dat alles goed was bij je controles. Groei maar lekker door!
Sterkte met al het geregel van alles.

@DenizKizi, jij ook al weer terug, en in het welbekende zwarte gat gevallen. Echt dat zwarte gat zou verboden moeten zijn! FIjn dat je zo’n mooie tijd samen hebt gehad. Hoe gaat het ondertussen met de taalbarriere?
Focus je weer op dingen in NL en probeer leuke dingen te doen als afleiding, dan is het zo weer november of Januari en kun je hem hopelijk nog een keertje zien.

Eigen update, Niet heel veel nieuws te vertellen eigenlijk… Als visum niet doorgaat, dan mag ik nu opeens wél weer komen in de winter. Hij heeft het niet meer gehad over zijn plan om mee te gaan vechten, en ik heb wijselijk mijn mond gehouden toen hij zei dat ik in de winter kon komen.
Het gaat allemaal nog steeds niet soepeltjes, maar ik denk echt dat we beide geen type zijn voor die lange afstandsrelatie :frowning:
Hij heeft afgelopen week nachtdiensten gedraaid, slaapt dus overdag een paar uurtjes maar en gaat dan ergens midden in de middag weer aan het werk tot de volgende ochtend 9 uur. Een collega van hem die normaal de wacht houdt snachts heeft zijn vriendin op bezoek en wilde graag vrij, dus askim was zo gul zijn tijd aan te bieden.
Kortom: weinig contact, en aftellen tot de nachtdiensten er weer op zitten en hij weer een redelijk normaal ritme heeft.
Zelf komend weekend wéér mijn koffer inpakken, want maandag staat er een weekje varen op het programma. Ik ga mee als vrijwilliger op de zonnebloemboot, en we gaan een weekje varen door Nederland en brengen een bezoek aan Antwerpen en Gent.
Even weer gedachtes verzetten, en een gezellige week beleven.
De dames die ik op FB heb zullen dus weer gespammed worden met mijn “vakantiefoto’s” :wink:

Nu snel aan de slag in wat oooooit een echt huis was ipv een zwijnestal… muziekje aan dus, en opruimen, wassen draaien en poetsen!

FIjne dag!!

@ Deniz kizi wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad en wat een actie! James Bond zou er jaloers op worden whahahahaha!
@ LadySide gelukkig dat ie blijkbaar toch van gedachten is veranderd. Soms is het fijn dat ze steeds maar van edachten veranderen. Hopelijk blijft het zo.
@ Littleone fijn dat het zo goed gaat met de kleine. Probeer zo stress-vrij mogelijk te blijven he ook al loopt het op het werk niet zo lekker. De kleine is het belangrijkste!

Filiz: Bedankt voor de tip. Ik volg Turks.nl inderdaad op Facebook en daar zie ik inderdaad wel eens eens iets voorbij komen wat ik hier in het nieuws niet zie. Maar dat ik niets over Van hoor, zie ik maar als een positief iets. Volgens askim zit hij ook op een goed beveiligde basis en hoef ik me nergens zorgen over te maken.

Tamara: Leuk om weer eens iets van jou te lezen. Je bent hier natuurlijk ook gewoon welkom, al snap ik dat het soms nog moeilijk voor je is. Sterkte meid. Heb je nog wel eens contact met je ex-askim?

LBDS: meid toen ik jou berichtje las over die meisjes dacht ik ook van; ik dacht dat jij en je askim altijd zo zeker van elkaar waren. Maar ik snap wel dat als je zoiets hoort je toch even gaat twijfelen. Maar meid ik denk dat je bij zulk soort dingen echt moet vertrouwen op je intuïtie. Ik denk dat als er echt iets aan de hand was geweest je dat echt wel gemerkt zou hebben aan je askim op de een of andere manier. Gelukkig bleek het verhaal dat jou verteld is niet waar te zijn. En tsja dat mensen willen stoken geloof ik best! Heb het ook wel eens meegemaakt.

Summie: Zo jou askim heeft zeker nog onder een steen geleefd de afgelopen jaren met zijn nokia telefoon? Haha! Ik heb ook delight mobile afgeschaft in de periode dat askim toen nog in training zat en geen smartphone mocht hebben. Het bellen is echt super goedkoop, maar smsen weet ik niet zo. Enige nadeel is dat deze provider geen bereik heeft in Turkije! Op zich niet zo heel erg, want ik heb ook altijd nog mijn gewone telefoon met simkaart maar als ik bijvoorbeeld overstap heb op Istanbul bel ik altijd askim eventjes en met mijn gewone telefoon is dat echt €1,25 per minuut.

Deniz kizi: hahaha wat een actie! Had inderdaad zo een scene uit een film kunnen wezen! Fijn dat je zo geweldige week met je askim hebt gehad. Hopelijk kun je daar weer een tijdje mee vooruit, ondanks het feit dat je hem zo mist!

Ladyside: Gelukkig heeft je askim het er niet meer over gehad om mee te gaan vechten. Ik denk ook dat het misschien een reactie was op zijn boosheid over wat er allemaal gebeurd. Pff vervelend dat je askim weer zoveel aan het werk is. Maar jou askim werkt toch bij een restaurant? Waarom moeten ze daar 's nachts de boel bewaken? Ennee als jullie allebei geen types voor lange afstandsrelatie zijn dan moeten jullie misschien maar snel samen gaan wonen :smiley: haha! Veel plezier op je vakantie met de zonnebloem!

Hier gelukkig weer contact met askim sinds begin deze week! Hij had toch wel door dat ik mezelf heel ongerust maakte over hem in deze situatie en heeft dus voor een week internet kunnen regelen. Echt heel fijn om weer dagelijks contact te kunnen hebben. Als het goed is, is alles bij hem veilig. Maar eigenlijk praat die liever niet over het leger, omdat hij zich er gewoon niet zo op zijn gemak voelt. Dus we praten eigenlijk gewoon over van alles en nog wat, zodat hij een beetje afleiding heeft.

@Kardelen, Ik heb ff bij Delight gekeken, en ik denk dat ik ook maar een simkaartje ga bestellen :slight_smile: Is toch nog weer 3 ct p/m goedkoper dan Lebara.
SMS versturen naar Turkije kost trouwens 10 cent per sms Summie. Wel moet je dan eerst ff de voorwaarden lezen ivm smarttarieven, en elke maand een gratis sms sturen om de smarttarieven te blijven gebruiken. Geen addertjes onder gras bij Delight??
Askim werkt idd in een restaurant, en ze moeten daar de boel bewaken omdat alles open is en lastig af te sluiten. Bij de bar waar ik hem ontmoet heb, zat ook elke nacht een jongen. Op de boulevard rijdt en loopt wel beveiliging en Jandarma, maar niet genoeg blijkbaar.
Ja dat bij elkaar gaan wonen speelt wel steeds vaker door mijn hoofd, al weet ik niet of ik hier alles kan achterlaten zonder ooit langer dan 2 week samen te zijn geweest. Ik kan helaas niet even voor 2 of 3 maanden gaan proef samenwonen, want dan ben ik mijn uitkering kwijt en als ik dan terug kom, duurt het weer heel lang voor ik hem terug heb. Dus het is best een lastige keuze…
Fijn dat je weer gewoon contact kunt hebben met je askim, en dat jij een welkome afleiding voor hem bent!

Fff snel ik had een simkaartje van lyca mobile.,9 cent per minuut en vaak actie 1 cent per minuut. Smsen wel iets duurder 35 cent geloof ik. Als je 10 euro koopt krijg je 20, koop je 20 krijg je 50.

Via Wereldwijzer app

Oke ik ga proberen te reageren! (App werk mee aub!!)

Summie het is verschikkelijk dat er mensen zijn die t je gewoon niet gunnen ofzo! Dat saboteren ik snap t niet! Die meiden kunnen elke vent krijgen (omdat ze makkelijk zijn) waarom moeten ze degene hebben die moeilijk zijn? Uitdaging? Spanning? Het zal wel! Nee askim vond mijn twijfel niet leuk en was best beledigt! Hij snapte t wel maar dacht wel dat onze relatie op n ander punt zat dan deze dingen geloven of in twijfel nemen! Jammer dat je minder contact hebt met je askim maar wat fijn dat je je zo sterk voelt!! Vooral na alles wat er gebeurt is! En ben zo blij dat jij weer op een roze wolkje zit :slight_smile:

Littleone wat leuk dat de kleine het zo goed doet!! Hoe ver ben je nu eigenlijk?

Deniz ik ken het wel hoor dat je heel close kan worden met iemand ondanks dat je elkaar weinig gezien hebt! Klinkt wel alsof jij en je askim t goed hebben samen! Ik denk idd dat je veel hebt om over na te denken! Ik zelf zou proberen na je askims dienst een keer een maand met hem samen te wonen miss zelfs met je dochtertje als het haalbaar is! Of twee weken in elk geval langer dan een week hihi :slight_smile:

Ladyside de enigste dame waar askim aan denkt zijn de dames in zijn familie of hij denkt “iewl ga weg!” In de bar zijn nu weer cougars (van die oude sexy dames) die constant askim willen haha! Ze gaan zelfs naar ze baas om te vragen waarom hij nergens op in gaat en zo moeilijk doet! Askims antwoord “if I want s*x I can go home and get it! Dont need others” haahahahaha (heeft die baas mij zitten vertellen ik lachte me dood!).

Jou askim is lekker wispelturig he? Maar wel fijn dat als t niet lukt je hem wel kan zien in de winter toch! Ik en askim zijn ook geen types voor langeafstandsrelaties! Teveel gehuilt! Daarom ben ik hier hahaa! En jeetje wat een uren opeens zeg! Wel lief dat je askim de dienst van zijn collega overnam :slight_smile: wanneer is de nachtdienst voorbij?
Lekker hoor n weekje eruit zal je goed doen :slight_smile:

Kardelen achteraf denk ik ook van waaaarom twijfelde ik uberhaupt?! Maar tis altijd n schrikreactie van is die toch anders dan ik dacht al die zes jaar?! En wat je zegt als hij iets zou verbergen merk ik t wel aan zijn gedrag! En natuurlijk zijn werktijden haha! Tis zo erg eigenlijk he dat mensen stoken!!
Wat lekker dat je weer contact hebt met je askim!! Super lief dat die internet heeft geregelt! Ik snap t wel hoor dat je askim er niet graag over praat tis niet de leukste tijd voor ze! Maar zolang jij weet dat je askim veilig is is dat voldoende toch :slight_smile:

Zoo ik heb t gedaan!! Twee keer gecrashed pfoepfoe!!

Ik kijk nu Pinoccio! Omdat het kan :slight_smile: haaha

Via Wereldwijzer app

@ Lbdss natuurlijk schrik je als je zoiets hoort en het ligt denk ik niet aan het feit dat je askin niet vertrouwt maar ik denk dat het meer ligt aan wat je om je heen ziet gebeuren en aan de slechte verhalen die je vaker hoort dan de goede verhalen. Dat zal onbewust nog wel een rol spelen ik betrap mezelf dr ook wel eens op en het slaat echt nergens op, maar dat is toch een soort beschadiging die je/ik opgelopen heb doordat je/ik altijd heb moeten vechten tegen al die negatieve mensen bah bah

Ik ben nu 18 weken dus bijna in de helft :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Civciv ik kan t haast niet mooier verwoorden! Erg eigenlijk hoe we daardoor beschadigt zijn!
Alhoewel askim hier ook veel naar ze hoofd krijgt over het stereotype " Dutch Girl" door de rode lichten en drugs heb ik schijnbaar hier ook een slecht imago! Zulke dingen werken blijkbaar vanaf twee kanten :slight_smile:

Littleone wat spannend!!! :smiley: ga je het geslacht vragen? Of wacht je tot de bevalling?

Via Wereldwijzer app

Hallo allemaal!

@isafazli jaa ik ben blij dat m’n vader zich er nu wat bij neerlegt! Wanneer ging jij Ookal weer naar je askim?

@egwene hoe is het daar nou meid? Heb je het naar je zin? En heb je al lekker kunnen werken? Lastige situatie met je ex askim…

@tamara082 fijn om weer wat van je te horen! Ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen voor jou!

@summie het komt steeds dichterbij! M’n keel is nu wel weer wat beter gelukkig maar nog niet helemaal goed. Fijn dat je ondanks je verschillende gevoelens je toch goed voelt meid!

@miloutjuhh wat fijn dat je een heerlijk weekend samen gehad hebt met je askim!

@littleone jammer dat het werk minder leuk is nu, maar wat heerlijk dat je bij de gynaecoloog bent geweest en dat alles goed is met jullie kleine uk! Geniet ervan meid!

@denizkizi fijn om te lezen dat je en heerlijke tijd hebt gehad samen met je askim! Haha en wat een stunt maar wel echt super leuk! Helaas nu in het zwarte gat gevallen, blijft toch lastig meid maar focus je nu idd op de dingen hier en je lieve dochtertje natuurlijk!

@ladyside gelukkig dat je askim het niet meer heeft gehad over het mee willen vechten! Super leuk dat je mee gaat als vrijwilliger op de zonnebloemboot veel plezier meid!

@LBDSS wat een rot actie van die meiden zeg! Snap dat je dan toch wel gaat na denken maar zoals ik hier altijd leest houd je askim echt veel van je!

Pff had hiervoor al een hele update gemaakt maar natuurlijk was de app weer gecrasht.
Maandag toch maar even naar de dokter geweest en ik heb een keelontsteking, heb nu antibiotica en het gaat nu steeds beter, m’n stem is nog niet helemaal zoals die was maar het begint er al meer op te lijken haha! Verder een drukke week achter de rug, morgen nog een dagje school en dan lekker vakantie!! Volgende week wel 2 daagjes stage maar dat vind ik niet erg, en het begint nu echt op te schieten, begin nu toch wel al wat zenuwachtiger te worden hihi, maar over 9 dagen ben ik eindelijk bij askim! Morgen een weekendje naar Groningen gezellig naar vrienden.

Fijne avond xx

Via Wereldwijzer app

@LBDSS, haha die reactie van je askim ook! Echt weer een reactie voor hem! En al die enge Duitse cougars… brrr! Bij mijn askim zijn het Scandinavische oude vellen! Brrr!
Die uren zijn idd belachelijk! En dat wispelturige misschien nog wel erger. Hij moet nu nog 2 nachten, en dan weer terug naar normale idiote ritme.
Zegt ie net dat ie in de wintermaanden wel de night guard wil zijn :frowning: Money schatje… pffff! Dan zie ik hem dus nog minder!

@xlovato, dussss je komt een weekendje mijn mooie stadje bezoeken? Heel veel plezier! Maar dat gaat vast goed komen :slight_smile:
En al bijna ga je naar je askim!!

Nou ik zit "gezellig"met askim te skypen, hij heeft behoorlijk hard de muziek aan, en is ondertussen de glazen aan het afwassen achter de bar. Zie hem dus alweeer werken…
Het gaat niet lukken om naar NL te komen, hoe en wat precies weet ik niet. Dat mag ie nog ff uitleggen als ie rustig zit zonder die herrie.
Dus ik zei dat ik weeer naar hem moest komen, en als antwoord was het: anytime you want schatje… zucht!!
We gaan dus maar weer op jacht naar goedkope tickets!
Maar dan zegt ie ook dat ie in de winter als nightguard wil gaan zitten voor het geld. TJa, daar ben ik dan weer, heel egoïstisch, helemaal niet blij mee. We zien wel weeeeeer!!