Goedemorgen,
Het is idd wel heel erg rustig hier!
Hoop dat het met de stille dames ook allemaal goed gaat!
@Egwene, hoe gaat het in het mooie Side? Zijn er uiteindelijk nog Nlse kindjes gekomen? En heb je nog contact gehad met (Ex)askim? En hoe gaat het nu met je gevoel? Lijkt me een erg lastige situatie.
@Tamara, leuk je weer even te lezen hier! Kan me voorstellen dat je wel ff aan iets anders toe bent. Gewoon even heeeeeel ergens anders mee bezig zijn. Ik heb ook even op die site van Mioutjuhh gekeken, en moet zeggen dat het ook hier ging kriebelen.
@Miloutjuhh, fijn dat jullie zo’n ontzettend leuk weekend hebben gehad. De foto’s lieten dat ook zeker wel zien. Jullie zien er gelukkig uit!
@Summie, thnx meis! Er is weinig dat jullie kunnen doen, waren wat dingen in familie sfeer dat niet helemaal lekker ging. Moet me er maar overheen zetten.
En nog steeds de afstand die me onzettend dwars zit, maar ook daar is weinig aan te doen, behalve accepteren hoe het gaat.
Maar lief dat je wilt helpen! Knuffel terug!!
En wat heerlijk te lezen dat jij nog steeds op je roze wolk zweeft!!
Blijf vooral zweven hoor!
@LBDSS, wij hebben elkaar al uitgebreid gesproken natuurlijk. Blij dat die stomme toeristjes alles hebben verzonnen. Zoals ik al zei, die askim van jou is zooooo ontzettend gek op jou! Die denkt niet eens aan andere dames.
@Littleone, goed te lezen dat alles goed was bij je controles. Groei maar lekker door!
Sterkte met al het geregel van alles.
@DenizKizi, jij ook al weer terug, en in het welbekende zwarte gat gevallen. Echt dat zwarte gat zou verboden moeten zijn! FIjn dat je zo’n mooie tijd samen hebt gehad. Hoe gaat het ondertussen met de taalbarriere?
Focus je weer op dingen in NL en probeer leuke dingen te doen als afleiding, dan is het zo weer november of Januari en kun je hem hopelijk nog een keertje zien.
Eigen update, Niet heel veel nieuws te vertellen eigenlijk… Als visum niet doorgaat, dan mag ik nu opeens wél weer komen in de winter. Hij heeft het niet meer gehad over zijn plan om mee te gaan vechten, en ik heb wijselijk mijn mond gehouden toen hij zei dat ik in de winter kon komen.
Het gaat allemaal nog steeds niet soepeltjes, maar ik denk echt dat we beide geen type zijn voor die lange afstandsrelatie 
Hij heeft afgelopen week nachtdiensten gedraaid, slaapt dus overdag een paar uurtjes maar en gaat dan ergens midden in de middag weer aan het werk tot de volgende ochtend 9 uur. Een collega van hem die normaal de wacht houdt snachts heeft zijn vriendin op bezoek en wilde graag vrij, dus askim was zo gul zijn tijd aan te bieden.
Kortom: weinig contact, en aftellen tot de nachtdiensten er weer op zitten en hij weer een redelijk normaal ritme heeft.
Zelf komend weekend wéér mijn koffer inpakken, want maandag staat er een weekje varen op het programma. Ik ga mee als vrijwilliger op de zonnebloemboot, en we gaan een weekje varen door Nederland en brengen een bezoek aan Antwerpen en Gent.
Even weer gedachtes verzetten, en een gezellige week beleven.
De dames die ik op FB heb zullen dus weer gespammed worden met mijn “vakantiefoto’s” 
Nu snel aan de slag in wat oooooit een echt huis was ipv een zwijnestal… muziekje aan dus, en opruimen, wassen draaien en poetsen!
FIjne dag!!