Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Goeiemiddag allemaal,

Summie: neem maar je tijd, terugkomen is altijd terug wennen! Knuffel

Deniz kizi: blij dat je avond toch nog goed is afgelopen en wat leuk voor je dat uiteindelijk jij nog het meest verrast werd;) geniet ervan meid!!

Miloutjuuuh geniet ervan!! Ik ga terug naar şambayat/adiyaman.

Lbdss: ja een superdik boek, ik hoop dat er daar nog iets open is 's nachts, das ook altijd leuk. Blijf je lang in nederland?

Bianca: leuk voor je dat je hem terug vaker hoort. Toch fijn dat er zoiets als internet bestaat!! Hoop dat je iets vindt om eens te gaan.

Ladyside: hoop dat je hem ondertussen al eens deftig hebt kunnen spreken? En dat hij al beetje van gedacht is veranderd. Erg om te horen dat je geen familie bent, en niet getrouwd zijt… Knuffel meid!

Egwene: goed aangekomen? Idd niet leuk dat hij nu ineens zo draait, en dan nog eisen stelt om je haar te kleuren enzo… Hoop dat je eruit geraakt. Probeer toch te genieten!! En wie weet wat er komt… Tijd zal het uitwijzen!! Knuffel meid
Hoop dat de rest van lichaam in orde komt!! En als je lbdss ziet, drink dan maar samen eens een hele goeie, sante meiden!!

Fijne middag nog aan de rest en vele grtjes!!

Via Wereldwijzer app

@Ladyside Oh haha. Ben niet zo op de hoogte van de leeftijden ;).
Maar echt balen zeg dat hij zich vrijwillig wil aanmelden. Hopelijk gaat hij zich nog bedenken.

@deniz Oh echt super zeg. Fijn dat het weer zo goed voelde

Via Wereldwijzer app

Haha Deniz Kizi nu was jij degene die verrast werd! Nu had ik jouw gezicht we willen zien;) Super dat ie zo lief is koester deze momenten zodat je er in zijn diensttijd nog lang op kan teren :wub:

Miloutjuhh,heel veel plezier in kusadasi samen met je askim

Via Wereldwijzer app

Egwene: Ach meis een dikke knuffel voor jou. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Ik heb er veel bewondering voor hoe jij hem ondanks alle moeilijkheden bent blijven steunen. Dat het nu op is, is pijnlijk maar je hoeft jezelf niets te verwijten. Jij bent een hele bijzondere vrouw en je verdiend een man die respectvol en liefdevol met je om gaat!!! En ik las dat jij nog steeds aan het rommelen bent met je gezondheid.Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent. Naar welk hotel ga je? Veel plezier in Turkije (blijf uit de buurt van die andere flippo, je weet wie ik bedoel) en pas goed op jezelf!

Isa: Thanks voor je lieve woorden. Hoe is het inmiddels met jou kan jij je draai weer wat vinden?

Bianca: Fijn dat het zo goed gaat met jouw en je askim. Zo herkenbaar wat je schrijft, gewoon effe het vliegtuig pakken en naar hem toe vliegen. Voor mij zit het er effe niet in maar ik hoop dat jij het snel kunt doen :wink: De Turkse cultuur is inderdaad heel anders. Maar juist dat is ook een mooie uitdaging en maakt het niet saai :wink:

Ladyside: Effe een dikke knuffel voor jou. Wat een heftig verhaal van je askim. Ik hoop voor jou en je eigen gemoedstoestand dat hij geen gekke dingen gaat doen. Tegelijkertijd kan ik wel indenken dat het voor hem heel heftig is dat zijn ‘volk’ zo in de verdrukking terecht komt. Ik hoop voor jou dan ook dat het voor hem puur een emotionele uitspatting was en dat het daar bij blijft. Veel sterkte meid.

Deniz: Ooohhh wat een stunt!!! Jij zou je askim verrassen maar je askim verrastte jou :wink: Heel veel
Plezier!!!

Civic: Wat kan jij dingen hier goed verwoorden. Echt recht door zee maar wel respectvol en rekeninghoudend met een ander.

Lbdss: Heel veel sollicitaties zijn fake zelfs uitzendbureau’s doen daar aan mee. Jij solliciteert voor werk in NL? Dat lijkt me nog lastiger nu jij in Turkije bent. En ooh jouw huis klinkt lekker hoor met een zwembad er bij :wink: Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met je gezondheid en niks mis mee dat je voor een second opinion gaat in NL. En wat leuk trouwens dat je zus komt en jij straks naar NL gaat. Is dat tijdelijk of definitief?

Kardelen: Meid ook een knuffel voor jou. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met je askim. Het lijkt me inderdaad erg lastig voor je zelfs nu jij op dit moment niet zoveel afleiding hebt. Ik hoop voor jou dat je snel wat werk vind.

Turkijelover: Ik hoop dat je snel een geschikt en goedkoop ticket zult vinden zodat jullie ook lekker effe naar Turkije kunnen :wink:

Littleone: Ik hoop dat jij heel snel samen met je askim kunt gaan genieten van je zwangerschap. En je hoort wel vaker dat het de eerste maanden heel onwerkelijk is en jij hebt natuurlijk ook andere zaken waar jij je zorgen over hebt. Maar voel jij je wat goed? Wanneer ben je uitgerekend?

Xlovato: En begin je al zenuwwachtig te worden?? Nog even meid en dan is het zover.

Tamara: Ik zag jouw voorbij komen. Je leest dus nog mee. Hoe is het meid?

Tam: Ik heb jou al effe niet voorbij zien komen. Hoe is ie???

Ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad. Als ik iemand vergeten ben. Sorry.

Update van mij:
Zooo leuk ik word overladen met complimentjes vanuit mijn omgeving zo van: wat zie jij er ontzettend goed, stralend, gelukkig uit. En eigenlijk voel ik me ondanks de zorgen die er zijn toch wel heel erg happy en voelt het contact met hem zooo goed :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

3 likes

LBDS: Een cyste in je baarmoeder, is dat gevaarlijk? En ik zal als ik jou was zeker ook in Nederland even naar het ziekenhuis gaan. Gezondheidszorg is goed hoor in Turkije, maar een second opinion is nooit verkeerd. Haha en 40 en 14 is wel een verschil inderdaad, maar het zou me niets verbazen als het ondertussen wel 40 doden zijn. Hier in Nederland komt het ook wel op het nieuws hoor over de rellen in Turkije, maar ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee wat er gebeurd in de stad waar askim gelegerd zit. Dus als je in Turkije iets in het nieuws hoort over Van, laat maar weten!

Deniz kizi: meid hele mooie woorden over dat je gewoon doet wat in je opkomt en daardoor misschien wat impulsief bent, maar wel gelukkiger. En ja als je impulsief bent, kan het soms gebeuren dat je verrassingsactie niet helemaal loopt zoals je het gepland had, maar super dat je je askim met een smoes naar het hotelletje waar je verbleef hebt kunnen lokken en jullie nu fijn samen zijn. Geniet ervan!

Isa: Wow 18 uur onderweg! Dat is best lang. Hoelang moet je dan op Istanbul wachten? Want normaal zou je er denk ik 7 uur ofzo ongeveer over doen. En het gebied waar je heen gaat, hoe is het daar met de onrust enzo?

Ladyside: Oh meid wat naar dat je askim zegt dat hij mee wilt vechten. Jij zult ook wel bang zijn. Hopelijk is het alleen maar een beetje groot praat en krijgt hij gewoon zijn visum.

Ewgene: Wij hebben elkaar natuurlijk al gesproken. Maar wil je nog even veel plezier wensen en hopelijk is het ook een beetje afleiding voor de situatie met (ex) askim. Al zit je natuurlijk wel in het gebied dat je hem ontmoet heb, dus kan ook wel begrijpen dat de herinneringen terug komen… Maar wie weet zoals LBDS zegt kom je een andere leuke jongen tegen (3x is scheepsrecht haha). Stiekem hopen wij dat natuurlijk wel want dan zijn we van de zomer met ze drieën in Side :smiley:

Hier ondertussen contact gehad met askim, maar werd er niet heel veel vrolijker van. Ja tuurlijk ben blij dat hem eindelijk heb kunnen bereiken en ik zijn stem weer even gehoord heb. Maar meneer heeft voorlopig geen internet en heel weinig tijd, ze moeten heel de tijd paraat staan voor het geval er iets gebeurd… Situatie is dus niet ideaal. Mja misschien was ik het afgelopen halfjaar ook wel een beetje verwend, we konden bijna dagelijks contact hebben en nu kom ik dus in de situatie waar in Ewgene heeft gezeten dat ik soms dus misschien een hele week niets van hem hoor en dan ook nog in combinatie met die dreiging daar, maakt het best lastig.

Summie ik solliciteer inmiddels niet meer voor NL ben het zoooo ontzettend zat om elke keer afgewezen te worden! Zorg dat je een diploma hebt zeggen ze dan en wat heb je eraan?!!! Stage telt niet mee als werkervaring terwijl ik toen de tijd voor mijn stage een heel communicatieplan uitgewerkt heb wat ze nu nog gebruiken! (Is twee jaar geleden!) Dat zijn dingen die je normaal echt niet doet als je stage loopt maar hee dat boeit ze niet! Haha
Ik ga tijdelijk naar NL hoe lang ik ga hangt af van of askim mee kan ja of nee! Als die niet mee kan bent ik vlak voor oud en nieuw weer in Turkije omdat askim jarig is en ik bij hem wil zijn!
Wat fijn dat jij weer zo lekker aan het stralen bent!! Ik gun het je zo erg!! :slight_smile:

Kardelen ze zeggen dat het gevaarlijk kan zijn, schijnbaar als t opeens heel snel groeit kan je onvruchtbaar worden! Maar daar ga ik niet aan denken word te zenuwachtig van dat ding in me lichaam!!
Volgens mij zijn het er ondertussen wel rond de 40 ja haha! De rellen zijn naar Antalya maar over Van heb ik niks gehoort! Wel dat Gaziantep heel er voor is dat het leger naar Syrie gaat! Maar volgens askim moet dat in overleg met de EU ofzo? Heel vaag ik elk geval! Me moeder wilt de tv al niet meer aan doen ze word doodsbenauwd van al die beelden! En eerlijk gezegt ik ook wel!
Het is logisch dat je askim paraat moet staan! Ook mijn askim heeft zijn militaire oproepbriefje uit het stof gehaalt voor het geval dat! Turken kunnen wel erg zenuwen niet vergeten he! Ik denk zelf dat er voorlopig niks gebeurt en denk dat jou askim zijn legertijd rustig kan afmaken :wink:

Update
Askim houd me al twee nachten wakker! Hij kijkt teveel nieuws! Vanacht droomde hij dat er gasten van de IS voor de deur stonden bij ons en mij onvoerde! Askim werd woest en ging mij zoeken! (En in real life zat hij dus ook zoekend op de rand van het bed!! Zooo eng!!) Hij schreeuwde in zijn slaap een hoop turkse scheldwoorden (onder andere f*** u IS!!) En bleef maar rondtollen! Uiteindelijk in zijn droom zag hij op tv hoe de IS mijn nek door sneed en ik onthoofd op de vloer lag! Askim is nog NOOIT zo blij geweest mij te zien toen hij wakker was! Hele dag van slag geweest en dan komen er rare uitspraken ! Hij is doodsbang! En wilt eigenlijk dat ik naar NL ga tot alles overgewaait is! Maar hier merk je er niks van!!! Ik ben ook de hele nacht doodsbang geweest want askim bleef maar praten schreeuwen schoppen en slaan! Hij is zelfs gaan slaapwandelen en heeft in ze slaap drie sigaretten weggerookt terwijl die liep te ijsberen in de kamer! Jaa ik ben dus echt doodop van deze nacht!! Vanavond geen nieuws voor meneer dus! Ik heb mijn rust nodig!!!

Via Wereldwijzer app

Kardelen… je kunt het nieuws ook wel redelijk volgen via www.turks.nl. Ik kan mij voorstellen dat jij je zorgen maakt. In Van geld er volgens mij een avondklok.

@LBDSS wat rot dat je nog niet verder kunt en je weer moet wachten, gelukkig dat je Alle papieren mee hebt gekregen zodat je in nl er ook even na kunt laten kijken! Snap dat je niet kon slapen als je askim zo nare droom had en in z’n slaap van alles zei enzo, geen nieuws meer voor hem idd haha!

@isafazli het is idd niet leuk dat je vader en broer zo doen! Dikke knuffel meid hoop dat ze wat bijdraaien! Heerlijk meid dat je hebt geboekt! Wow 18 uur onderweg neem idd maar een dik boek mee ofzo haha.

@ladyside Pff wil je askim mee vechten, hoop dat die het toch uit z’n hoofd haalt en dat z’n visum word goedgekeurd!

@miloutjuhh ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt met je askim!!

@egwene je bent er inmiddels al maar heel veel plezier in Side meid! Wat jammer dat hij in een keer zo veranderd is, ik snap je keuze heel goed meid, het is wel lastig maar misschien wel beter zo… Ik hoop dat je lichaam een beetje mee werkt en dat je in super tijd hebt in Turkije!!

@denizkizi je wou je askim verassen maar je was zelf diegene die verast werd! Ik had je reactie wel willen zien haha, wat super dat askim zo lief is. Geniet van jullie tijd samen!

@summie ik heb nog geen zenuwen hihi maar die zullen wel snel komen denk ik, nog even geduld en ik ben weer bij askim! Heerlijk dat je ondanks de zorgen die er zijn je zo goed voelt! En wat leuk dat je zo veel complimentjes krijgt! Is altijd leuk om te horen!

@kardelen1 fijn dat je je askim even gesproken hebt! Jammer dat hij bijna geen tijd heeft en paraat moet staan…

Zo ik heb weer alles bij gelezen,
Samen met askim aan het aftellen! Nu schiet de tijd pas echt op, volgende week een weekje stage/ school en daarna vakantie en bijna naar askim! M’n vader heeft zich er gelukkig bij neergelegd! Vraag nu zelfs soms dingen over askim! Dat had ik nooit verwacht hihi, diep van binnen weet ik dat die het nog steeds niet helemaal leuk vind maar het gaat nu al wel een betere kant op! Verder gaat alles wel goed behalve dat ik sinds woensdag al bijna geen stem meer heb en nu komt er bijna helemaal niks uit, alleen een piepend geluid… Kan nu niet slapen heb veel last van m’n keel en heb ook wat koorts… dus hopelijk is het morgen wat beter en anders ga ik maandag toch maar even langs de dokter…

Slaaplekker allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen allemaal,

Xlovato: fijn dat je vader toch je zijn steun en interesse toezegt! En je keel hoop dat die vlug betert, zonder stem zitten is natuurlijk minder en al zeker voor je stage ongemakkelijk!

Lbdss wat een dromen, kan geloven dat je geen oog dicht doet zo! Zal wel verschieten zijn zo… Ik hoop voor jou dat je aşkım meekan naar Nederland, altijd leuker zo!!

Kardelen: fijn dat je hem hebt gehoord. Kan geloven dat je met een bang hart op nieuws zit te wachten! Van van weet ik niks, heb het hem eens gevraagd en er is geen probleem! Adiayaman ligt iets verder van de grens en er zou niks van problemen zijn… Zag wel in het nieuws deze week dat diyarkabir er ook bij zat en dat ligt daar toch ook niet zo ver van! Toch bang hart… Hoop voor jou dat alles goed is met je vriend en dat je toch wat regelmatiger nieuws krijgt! Knuffel
Ja zit 8tal uur vast in Istanbul.

Summie blij dat je gelukkig bent!! En dat je complimentjes krijgt, super toch!!! Geniet ervan meid!!!
Met mij alles goed hoor, aan het werken.

Ladyside: nog nieuws van je aşkım?

Rest ook nog allemaal grtjes en knuffel
Fijne dag nog!!

Via Wereldwijzer app

Ik snap nu voor het eerst wat jullie bedoelen metchet uitvallen van de app hahaha. Hele update geschreven, gereageerd op iedereen… nou, dan nog maar een keer. Ik ben goed aangekomen hier. We werden verwacht. We werden opgehaald door de animatie manager. Hele bijzondere man. Toen we hem ontmoetten zat hij onder de glitters… en hij wilde per se mijn koffer dragen haha. De kamer waarin we slapen is bij de andere animateurs, vlakbij het hotel. Het is niet heel schoon, maar wel leefbaar. Gisteren begonnen met de mini club in orde te brengen. Nou, we raakten meteen in een dip. Nu begrijp ik waarom het programma niet goed draait in het hotel. Heel klein, ver weg, weinig mogelijkheden. Als er überhaupt al kinderen zouden zijn. Ik heb nog nauwelijks Nederlands gehoord. Dus we vrezen het ergste, verveling. Vandaag een vrije dag. Morgen aan de slag, als we kinderen mee krijgen. Denk het niet.

Ik heb askim/ex-askim gesproken gisteren. Hij wilde weten of ik nu in turkije was. Jep. Dus hij me helemaal uithoren ovet het hotel, waar ik slaap etc. En we hebben het gehad over mijn twijfels nu. Was hij niet blij mee natuurlijk, maar hij was gestresst en moe en vervelend. Sorry sorry sorry. Ja, maar daar kan ik zo weinig mee. Hij wil nog altijd dat ik kom en dat ik werk ga zoeken nu ik hier ben. Ik vind het heel moeilijk! Was hij maar niet zo ingewikkeld.

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden

Na al 2x via de app te willen antwoorden nu naar eens via de ipad ppff ellende elke x ploep weg update
Maar inderdaad Summie ik lees zo nu en dan weer mee…vind het nl nog erg leuk en kan moeilijk afstand nemen
Heb niet altijd zin om uit gebreid en op iedereen te reageren en dat ligt niet aan jullie hoor maar gewoon zo nu en dan ff…hopelijk snappen jullie dat
Summie Meid allereerst vind ik het echt SUPER voor je dat je weer zweeft op een roze wolk…ik gun het je enorm je bent altijd zo lief meelevend etc dus jij verdiend het dubbel en dwars :)))))!!! Geniet ervan…

Hier gaat het verder met ups en downs geen dag nog hetzelfde soms voel ik me sterker en dan klap ik zo weer in…
Mijn vakantie is voorbij en mag morgen weer aan het werk heb d’r wel zin in en is ook goed voor me even weer structuur etc
Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Hallo dames!

ik zit al een aantal jaren op deze site, maar heb niet echt een actieve rol gehad hier.
ik kom sinds 2007 in Turkije, met als absolute voorkeur Marmaris. Na 7 jaar met dezelfde jongen om te zijn gegaan en dat vlak voor de zomer echt afgerond is, ben ik nog steeds mijn liefde voor Turkije niet kwijt. Ik heb hier en daar wel wat Turkse lesjes op internet gevonden en geprobeerd, maar ik kan weinig gemotiveerd blijven om elke week te studeren.

heeft iemand een goede cursus gevonden die goed te volgen is? En die je kan blijven motiveren? Ik ga het liefst voor een cursus in een klaslokaal, in de buurt van dordrecht, maar een thuisstudie is ook welkom (ik weet dat er een aparte topic was voor Turkse taal, maar die werd niet zo druk bezocht. Vandaar dat ik het hier probeer).

ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
groetjes eveline

Eevey: Welkom meid, ik denk dat je hier op de juiste plek bent aangezien er hier momenteel best wel veel meiden een cursus Turks volgen.

Tamara: Dit forum is vrijblijvend, niemand word hier gedwongen om te mee te schrijven! Dus meid als je zin hebt om wat te schrijven, dan schrijf je hier! Vanzelfsprekend vind ik het wel heel erg fijn om wat van je te lezen :wink: Ik heb de afgelopen tijd best wel veel aan je gedacht. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik wens echt vanuit het diepst van mijn hart dat het zonnetje voor jou weer snel mag gaan schijnen :wink:

Egwene: Dus jij hebt ook kennisgemaakt met de app :wink: Hahahaha Mister Glitter was dus je persoonlijke luggageboy :wink: Kreeg je er ook gratis glitters bij? Ik word eigenlijk wel heel nieuwsgierig in welk hotel jij zit. Is het een 5* hotel? Zo te horen is het dus wederom een lastige situatie met je (ex) askim. Ik vind het moeilijk om je advies te geven. Aangezien ik normaal gesproken graag positief advies wil geven, terwijl ik je eigenlijk toewens dat je hem kunt laten gaan. Ik hoop dat je er wat rust in kan vinden en dat je desondanks een lekkere tijd in het mooie Turkije mag hebben.

Isa: Thanks voor je lieve woorden. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ik weet het niet meer zeker, maar ging jij nou binnenkort weer richting Turkije?

Xlovato: Meid het komt inderdaad voor jouw nu dichterbij. Ik hoop heel erg voor je dat je snel weer helemaal fit bent. Je zou anders ook effe ibuprofen kunnen slikken (zelf ook regelmatig keelproblemen gehad) en mijn huisarts geeft mij tegenwoordig dit advies, omdat het pijnstillend maar ook ontstekingsremmend werkt. Fijn trouwens dat je vader is bijgedraaid. Pas goed op jezelf!

LBDSS: Zou wel erg leuk zijn dat je askim mee kan komen. Is hij al eens in NL geweest? En ja dat solliciteren is gewoon een drama in NL en behoorlijk frustrerend voor de mensen die verplicht moeten solliciteren. En wat je schrijft over de onrust in Turkije. Ik kan inderdaad denken dat het op heel veel Turken invloed heeft. Als ik mezelf bedenk dat dit gaande zou zijn in België of in Duitsland, dan zou ik me ook grote zorgen maken. Ik hoop gewoon heel erg en daarin ben ik vast niet de enige dat de rust snel terugkeert. Hallelujah haahahaha. Oh ja meid effe een tip (die je niet van mij hebt) als je in NL naar een ziekenhuis gaat, zou ik bij het maken van een afspraak niet van te voren vertellen dat je in Turkije al in het ziekenhuis onder behandeling bent geweest. Ik zou het pas vertellen tijdens de afspraak. Het kan anders namelijk zijn dat ze je weigeren :wink:

Kardelen: Meid een hele dikke knuffel voor jouw! Ik begrijp dat het voor jouw een heftige periode is waarin jij nu zit! Ooh meid ik wou dat ik wat voor je kon betekenen. Dat ik je askim uit het leger kon halen en naar jouw kon sturen. Tsja je hebt niks aan deze woorden want ik kan dat niet doen. Ik kan alleen heel erg voor je hopen dat je heel snel wat van hem hoort en dat hij niet te maken krijgt met hele zware en heftige situaties. Heel veel sterkte meid en als je je hart wilt luchten, wij zijn er voor je meid!

1 like

Goeieavond allemaal

Tam blij je om je te zien en te horen, denk ook geregeld eens aan je, en ben altijd blij als ik ergens je duimpje zie staan. Dat je hier niet kan of wilt reageren, dat begrijpen we allemaal wel. Neemt niet weg dat je hier altijd welkom blijft!!! De rest zal zijn tijd nodig hebben, de ene dag is dat al moeilijker dan de andere!! Blij dat je morgen kan gaan werken dat je je gedachten kan verzetten. Warme knuffel meid!! En veel sterkte!

Summie: ik vertrek volgende maand,als alles goed blijft,terug voor een weekje.

Eevey: welkom hier, er zijn hier idd een paar meiden die cursussen volgen. Zelf hou ik het bij mijn dummies en de 6000 woorden app. Heb via fb een tip gekregen van een beeldend woordenboek ndl- turks, maar vind het nu even niet terug. Het is idd zo dat zelfstudie niet altijd motiverend werkt;) blij te horen dat je je liefde voor Turkije niet verloren zijt! Minder van die relatie…

Egwene hoop dat je de kinderen vindt en ze kan motiveren ;)) hoop dat je toch nog eens uitgebreid kan praten met je (ex)aşkım.
Succes met alle2

Grtjes verder allemaal fijne nacht nog!!

Via Wereldwijzer app

@ Eevey heb je hier geen milieu waar Turkse dames in voorkomen? Ik krijg les bij een Turkse dame thuis officieel is ze ook lerares maar het is echt super! Zo leer je niet alleen de taal maar je leert ook over de cultuur en je wordt volgestopt met lekkere dingen. Van haar heb ik ook de Turkse keuken geleerd. Kijk eens bij een Volksuniversiteit bij je in de buurt of er Turkse les wordt gegeven. Dat kan klassikaal maar misschien ook prive.

Goede morgen meiden,
Ik ben weer terug in Antalya na een heerlijk weekend met askim :slight_smile:
Ondanks redelijk wat slapen in de bus toch wel erg moe, geen plannen met de kids vandaag.
Later probeer ik een update te maken.

Via Wereldwijzer app

Oohh summie bedankt voor de tip! Zal m doorspelen naar me moeder die me afspraak gaat maken haha! En ja ik hoop dat de rust snel weer komt hier! Dan is askim ook eindelijk rustig!

Milou zag leuke fotos voorbij komen wat een heerlijk stel :slight_smile:

Vandaag bezoek gehad van n vriendin net weggebracht ben moe haha!

Wat ze me vertelde wat ik toch even wil delen
Zij werkte in t hotel met askim en ze vertelde dat er meiden naar haar kwamen van oohh hij is leuk! En dan zei zij van jaa hijs bezet door n vriendin van mij ga maar geen dingen denken! Vervolgens kwamen ze naar haar toe om te zeggen dat MIJN askim hun mee uit had gevraagt en met hun flirte en dat zij wel nee hadden gezegt!

Ben even in de war nu! Askim was altijd optijd thuis en kan t me dus moeilijk inbeelden, miss jaloerse meiden die hem single wouden maken? (Hopen dat die vriendin t aan mij zou vertellen en ik t uit zou maken en dat zij m dan konden hebben) of waarheid?? What to dooooooooooooo???

Via Wereldwijzer app

Isafazli: Ik heb geloof ik wat gemist. Ga je hem weer opzoeken? Zo ja wow wat ben jij dapper, wat ga je wederom een uitdaging aan. Ga je dan wederom naar zijn familie of ga je ergens anders met hem afspreken?

Miloutjuhh: Welkom back meid… Leuk om te horen dat jij een heerlijk weekend hebt gehad met je askim! Ik hoop dat jullie elkaar op deze manier snel weer es effe kunnen opzoeken. Hoe vind hij het inmiddels dat jij weer in Turkije bent? Zijn die bussen wat comfortabel? Slapen in een bus of vliegtuig, ik vind het een drama. Ik moet liggen te slapen hhaahha aan zittend slapen doe ik niet :-p

LBDSS: Graag gedaan meid, ziekenhuizen zijn namelijk erg bang voor een mogelijke ziekenhuisbacteriën die je kunt oplopen in het buitenland vandaar :wink: En wat betreft dat verhaal. Ik begrijp je onzekerheid, maar waarom zou jij je askim niet vertrouwen? Wil jij zo’n verhaal tussen jouw en je askim in laten komen staan? Jij zegt zelf altijd doordat we elkaar verleden kennen, elkaar sterke en zwakke plekken kennen, vertrouwen we elkaar en zijn we samen sterk. :wink: Het zijn je eigen woorden meid, ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Uuuh meiden…ik heb nog een askim die nog met zo’n mooie ouderwetse Nokia rondloopt…jaa een collectors item…maar weet iemand toevallig een provider waarmee ik goedkoop kan smsen?

Goeieavond meiden,

Lbdss: vertrouw op je gevoel. Jij kent hem het beste en ik zou me nu ook niet laten opdraaien door geruchten… Kan je het niet eens langs je neus weg bespreken met hem?

Summie zelf gebruık ik ay yildiz, maar weet niet of dat bij jullie ook gaat! Ja heb besloten het nog deze kans te geven, zit het niet goed deze keer dan kap ik er mee… Ik ga wel terug hetzelfde hotel nemen van laatst, kan altijd mee naar de ouders als ik wil, maar niet voor een ganse week. Kheb echt mijne privacy en ruimte nodig!

Miloutjuuuh blij dat je een leuke tijd hebt gehad!!

Fijne nacht nog allemaal!!

Via Wereldwijzer app