Egwene: Ach meis een dikke knuffel voor jou. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Ik heb er veel bewondering voor hoe jij hem ondanks alle moeilijkheden bent blijven steunen. Dat het nu op is, is pijnlijk maar je hoeft jezelf niets te verwijten. Jij bent een hele bijzondere vrouw en je verdiend een man die respectvol en liefdevol met je om gaat!!! En ik las dat jij nog steeds aan het rommelen bent met je gezondheid.Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent. Naar welk hotel ga je? Veel plezier in Turkije (blijf uit de buurt van die andere flippo, je weet wie ik bedoel) en pas goed op jezelf!
Isa: Thanks voor je lieve woorden. Hoe is het inmiddels met jou kan jij je draai weer wat vinden?
Bianca: Fijn dat het zo goed gaat met jouw en je askim. Zo herkenbaar wat je schrijft, gewoon effe het vliegtuig pakken en naar hem toe vliegen. Voor mij zit het er effe niet in maar ik hoop dat jij het snel kunt doen
De Turkse cultuur is inderdaad heel anders. Maar juist dat is ook een mooie uitdaging en maakt het niet saai 
Ladyside: Effe een dikke knuffel voor jou. Wat een heftig verhaal van je askim. Ik hoop voor jou en je eigen gemoedstoestand dat hij geen gekke dingen gaat doen. Tegelijkertijd kan ik wel indenken dat het voor hem heel heftig is dat zijn ‘volk’ zo in de verdrukking terecht komt. Ik hoop voor jou dan ook dat het voor hem puur een emotionele uitspatting was en dat het daar bij blijft. Veel sterkte meid.
Deniz: Ooohhh wat een stunt!!! Jij zou je askim verrassen maar je askim verrastte jou
Heel veel
Plezier!!!
Civic: Wat kan jij dingen hier goed verwoorden. Echt recht door zee maar wel respectvol en rekeninghoudend met een ander.
Lbdss: Heel veel sollicitaties zijn fake zelfs uitzendbureau’s doen daar aan mee. Jij solliciteert voor werk in NL? Dat lijkt me nog lastiger nu jij in Turkije bent. En ooh jouw huis klinkt lekker hoor met een zwembad er bij
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met je gezondheid en niks mis mee dat je voor een second opinion gaat in NL. En wat leuk trouwens dat je zus komt en jij straks naar NL gaat. Is dat tijdelijk of definitief?
Kardelen: Meid ook een knuffel voor jou. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met je askim. Het lijkt me inderdaad erg lastig voor je zelfs nu jij op dit moment niet zoveel afleiding hebt. Ik hoop voor jou dat je snel wat werk vind.
Turkijelover: Ik hoop dat je snel een geschikt en goedkoop ticket zult vinden zodat jullie ook lekker effe naar Turkije kunnen 
Littleone: Ik hoop dat jij heel snel samen met je askim kunt gaan genieten van je zwangerschap. En je hoort wel vaker dat het de eerste maanden heel onwerkelijk is en jij hebt natuurlijk ook andere zaken waar jij je zorgen over hebt. Maar voel jij je wat goed? Wanneer ben je uitgerekend?
Xlovato: En begin je al zenuwwachtig te worden?? Nog even meid en dan is het zover.
Tamara: Ik zag jouw voorbij komen. Je leest dus nog mee. Hoe is het meid?
Tam: Ik heb jou al effe niet voorbij zien komen. Hoe is ie???
Ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad. Als ik iemand vergeten ben. Sorry.
Update van mij:
Zooo leuk ik word overladen met complimentjes vanuit mijn omgeving zo van: wat zie jij er ontzettend goed, stralend, gelukkig uit. En eigenlijk voel ik me ondanks de zorgen die er zijn toch wel heel erg happy en voelt het contact met hem zooo goed 
Via Wereldwijzer app