Hello lady’s
HIer ben ik dan weer. Ff niks van me laten horen, maar ben gewoon zo druk dat ik geen tijd heb om te reageren. Ik lees wel altijd mee hoor.
@Egwene Ik zou er ook niet aan moeten denken om bij 4 vrienden van je askim in huis te wonen. Hoe gaat het nu met je stuitje? Hopelijk inmiddels wat opgeknapt. Blijft toch een vervelende plek.
@Summie Wat leuk dat je weer verliefd bent geworden. Hopelijk komen jullie er samen uit. Idd die Turkse cultuur… Ben er zelf niet zo bekend mee, maar ik merk wel dat het gewoon zo anders is dan hier.
@Ladyside Snap precies wat je bedoelt over het contact hebben. Ik heb me er inmiddels ook maar bij neergelegd dat het gewoon niet zo gaat, zoals ik dat graag zou willen.
Enne die dromen over ff snel naar je askim op en neer gaan hebben we allemaal denk ik wel hihi.
Maarre, dat je askim mee wil vechten… Waarom?? Echt geen leuk idee. Al die onzekerheid e.d. Ik volg niet alles over IS maar van wat ik heb gelezen, wordt je niet vrolijk van. Ik ga voor je duimen dat de visum goedgekeurd wordt. Gelukkig heeft mijn askim de tijd van het leger al gehad.
@LBDSS Fijn dat het steeds beter gaat tussen jou en je askim en super leuk dat je zus komt. Altijd spannend een eerste ontmoeting tussen jou zus en je askim. Maar gaat vast goed komen.
Jammer dat je niet veel bent opgeschoten in het ziekenhuis. Nooit een fijn idee dat je een cyste hebt in je baarmoeder. Ik zou ook voor een second opinion gaan in NL.
@Litteone Gefeliciteerd met jullie huwelijk en geniet van je zwangerschap. Hopelijk zijn de papieren snel rond, zodat je askim naar NL kan komen.
Tja, namen bedenken is altijd lastig. Ik zou denk ik wel iets uitkiezen wat ook in het Turks makkelijk is uit te spreken. In ieder geval succes met het bedenken van een naam.
@Isafazli Ik leef ontzettend met je mee. Dat je broer je ook verwijderd heeft van FB. Het is gewoon niet leuk als je niet de steun krijgt van je familie. Goed van je dat je gaat doen wat voor jou het beste voelt.
@Miloutje Leuk dat je moeder er is. Weer ff gezellig bijkletsen. Aan het slachten van dieren zou ik denk ik ook niet kunnen wennen om dat te zien. Ik heb totaal niks met dieren, maar toch. Ach ja, het hoort bij de cultuur. Nog 1 dagje en dan lekker naar je askim 
@Deniz Veel plezier in Izmir. Super lief van je dat je je askim gaat verrassen. Beetje jammer dat hij weg is op de dag dat jij hem wilt verrassen.
@Kardelen Balen dat het niet echt wil vlotten met een baan. Als je thuis zit ga je veel nadenken enz en dat is ook niet altijd goed. Succes in ieder geval.
Verder heb ik eigenlijk niet echt veel nieuws. Tussen askim en mij gaat het goed. Sinds zijn internet weer goed is, hebben we veel meer contact. 2x per week elkaar ff zien via de app. Wordt gewoon zo blij als ik hem zie. Wil dan gelijk in het vliegtuig stappen en erheen gaan… Toch maar ff kijken of er misschien niet ergens een mogelijkheid is om dit jaar te gaan. Tenslotte is mijn visum nog geldig tot januari.
Liefs Bianca