Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Ladyside wil je askim mee doen in de rellen?? Hijs gek! Vanochtend 25 doden al en de beelden zijn echt ernstig! Askim zegt “what they make in Syrie is bad! Thats why they protest they dont want turkish soldiers to go war! But they make a war now in the streets!”

Isa ik ga rond eind november naar NL toe! Me zus komt begin november nog langs en askim moet nieuw werk zoeken dus dan blijf ik nog eventjes hier haha! En ja ben de hele tijd bezig met wat er mis met me is enzo word er gek van!!
En 18uur onderweg?? Whatt?! Moet je vaak overstappen? Ben benieuwd hoe het gaat zijn voor je :slight_smile:

Even een correctie naar @Kardelen van gister haha het waren 14 dode mensen niet 40! (Vertaalfout van askim oeps!)

Ik lig nu lekker aan het zwembad! Heeeerlijk zo in je tuin!! Miss zo even het water voelen haha!

Via Wereldwijzer app

Dag meiden

Ladyside: ja je aşkım lijkt zel gek, meedoen?? Zal wel zijn dat je het fijne ervan wilt weten!! Heb je hem dan nog gehoord?

Lbdss: vind je dan nog gemakkelijk werk voor de winterperiode? En wat ik me ook afvraag, bestaat er zoiets als vervangingsinkomen zoals bij ons?
Je maand november lijkt me superleuk, geniet er maar van, en terwijl je hier toch bent, ga dan maar eens voor die tweede opinie, kwaad zal het al zeker niet kunnen!
Ik moet maar eenmaal overstappen en tis in istanbul att, maar zit daar dan een goei 8 uur vast, kon nog iets anders nemen, maar das dan met twee overstappen, maar de aankomst komt op hetzelfde neer. Ga een goeie boek meenemen of mijn tabletje met 6000 woorden. Zal nog op mijn nachtroutine zitten, zal wel meevallen.
De terugkomst gaat vlotter, smorgens vertrekken en s’avonds al in brussel!

Miloutjuuh je mag me ook in het lijstje zetten als je wilt, 13 nov heen en 21 terug

Turkijelover: jammer van de prijzen, hoop dat je mss toch nog op iets valt!

Grtjes verder allemaal!!

Via Wereldwijzer app

Ja die man is idd compleet gestoord!
Zijn familielid heeft in het leger gezeten, volgens mij Koerdisch leger? En die was echt dé held… Heeft youtube filmpjes die over hem gaan etc, maar is wel gedood jaren geleden.
Hij zegt they kill my people, i have to help!
Dusssssss iedereen ff schietgebedje doen dat het stomme visum goedgekeurd gaat worden!! Hij is al eerder in Europa geweest (engeland, Noorwegen) én heeft al een tijdje een “echt” paspoort. Heb gehoord dat het een voordeel is als iemand al eens eerder Europa in is geweest. De mensen die hem uitnodigen hebben een eigen bedrijf en geld genoeg. Dus ik hoop dat het doorgaat en hij niet zo stom is om te gaan vechten.
Als zijn visum niet goedgekeurd word, mag ik ook niet komen… want dan gaat ie dus. Hij zegt: ik ben toch niet getrouwd, heb geen kinderen… dus niks te verliezen. Euh… en ik dan??? Nee huwelijk is belangrijker dan een relatie. Belachelijk!!
Heb nog geskyped gister, wat natuurlijk weer eindigde in ruzie en hij opgehangen heeft.

@ Ladyside ik wil je niet bang maken maar ik heb dit in her verleden al eens van dichtbij meegemaakt. Alleen gebruikte die jongen de smoes om naar Syrie te gaan om te vechten om van zijn vriendin af te komen. Natuurlijk ging ie niet. En zo ken ik nog wel een paar smoesjes van lafbekken. Ik wil niet zeggen dat die van jou niet meent wat hij zegt het kan echt waar zijn dat hij zijn broeders wil gaan helpen maar bij hem gaan wel af en toe wat alarmbelletjes bij me rinkelen in hoe hij met je omgaat. Luister goed naar je gevoel als dat goed zit dan hoef je je niks van mij aan te trekken maar als er toch ergens iets knaagt let dan aub goed op want je intuitie heeft meestal bij het rechte end.

Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken of om bot te zijn maar ik wil wel mijn ervaringen delen en als je dat niet leuk vind mag je dat rustig zeggen dan zal ik het niet meer doen. En nogmaals ik zeg niet dat jouw askin zo’n laffe eikel is maar hou het wel in gedachten als ie rot tegen je gaat doen.

Dikke knuffel ook voor de andere meiden

Nee civciv dit gaat echt geen smoes zijn om van me af te komen, dat weet ik gewoon. Hij is echt heel boos over die stomme oorlog en toen ik bij hem was kreeg ik ook allemaal filmpjes te zien over leger en zo

Via Wereldwijzer app

1 like

Dat is fijn om te horen, nou ja het deel dat het geen smoes is. Dat andere deel is natuurlijk klote maar wie weet waait het over die mannen veranderen zo snel van gedachten. Laten we daar maar op hopen

Isa jaa ga zeker voor een second opinion! Kan idd geen kwaad en kan mezelf wel beter verwoorden dan hier natuurlijk! Voor mij is er heel moeilijk/niet werk te vinden! Voor askim is er genoeg werk! Zolang je maar werken wilt kan je werk vinden! Verder is het helaas niet zo’n sociaal land als NL dus uitkeringen zitter er niet in!
En jeetje je mag zeker wel een goed boek mee nemen als je zo lang moet wachten! Gelukkig valt je terugreis mee!

Ladyside mijn askim is net zo boos hoor! Hij wilt alleen niet vechten en riep vanochtend nog “if it is really bad and I dont have to go soldier (hij is een oproep soldier) we go to Holland and scream LET US IN PLEAAAASEEE!!”
Ik snap de woede van je askim die heerst hier best wel hoor die ongezellige stemming! Vooral met al die rellen maakt het niet beter! Hopelijk gaat meneer goed nadenken over wat die doet! Ik denk wel dat omdat zijn familielid zo’n held was dat juist hem aanspoort om te vechten! Maar beter bedenkt die zich gewoon!

Via Wereldwijzer app

Ik kom uitgerekend op de dag dat aşkım vrij en weg is! :‘-(
Hij is nooit vrij!!!
Dag verassing :’-(

Deniz kizi, weet hij nu al wel dat jij er bent?

Via Wereldwijzer app

Deniz kizi wat super jammer zeg. Heb je hem al wel gesproken?

Via Wereldwijzer app

Hello lady’s
HIer ben ik dan weer. Ff niks van me laten horen, maar ben gewoon zo druk dat ik geen tijd heb om te reageren. Ik lees wel altijd mee hoor.

@Egwene Ik zou er ook niet aan moeten denken om bij 4 vrienden van je askim in huis te wonen. Hoe gaat het nu met je stuitje? Hopelijk inmiddels wat opgeknapt. Blijft toch een vervelende plek.

@Summie Wat leuk dat je weer verliefd bent geworden. Hopelijk komen jullie er samen uit. Idd die Turkse cultuur… Ben er zelf niet zo bekend mee, maar ik merk wel dat het gewoon zo anders is dan hier.

@Ladyside Snap precies wat je bedoelt over het contact hebben. Ik heb me er inmiddels ook maar bij neergelegd dat het gewoon niet zo gaat, zoals ik dat graag zou willen.
Enne die dromen over ff snel naar je askim op en neer gaan hebben we allemaal denk ik wel hihi.
Maarre, dat je askim mee wil vechten… Waarom?? Echt geen leuk idee. Al die onzekerheid e.d. Ik volg niet alles over IS maar van wat ik heb gelezen, wordt je niet vrolijk van. Ik ga voor je duimen dat de visum goedgekeurd wordt. Gelukkig heeft mijn askim de tijd van het leger al gehad.

@LBDSS Fijn dat het steeds beter gaat tussen jou en je askim en super leuk dat je zus komt. Altijd spannend een eerste ontmoeting tussen jou zus en je askim. Maar gaat vast goed komen.
Jammer dat je niet veel bent opgeschoten in het ziekenhuis. Nooit een fijn idee dat je een cyste hebt in je baarmoeder. Ik zou ook voor een second opinion gaan in NL.

@Litteone Gefeliciteerd met jullie huwelijk en geniet van je zwangerschap. Hopelijk zijn de papieren snel rond, zodat je askim naar NL kan komen.
Tja, namen bedenken is altijd lastig. Ik zou denk ik wel iets uitkiezen wat ook in het Turks makkelijk is uit te spreken. In ieder geval succes met het bedenken van een naam.

@Isafazli Ik leef ontzettend met je mee. Dat je broer je ook verwijderd heeft van FB. Het is gewoon niet leuk als je niet de steun krijgt van je familie. Goed van je dat je gaat doen wat voor jou het beste voelt.

@Miloutje Leuk dat je moeder er is. Weer ff gezellig bijkletsen. Aan het slachten van dieren zou ik denk ik ook niet kunnen wennen om dat te zien. Ik heb totaal niks met dieren, maar toch. Ach ja, het hoort bij de cultuur. Nog 1 dagje en dan lekker naar je askim :slight_smile:

@Deniz Veel plezier in Izmir. Super lief van je dat je je askim gaat verrassen. Beetje jammer dat hij weg is op de dag dat jij hem wilt verrassen.

@Kardelen Balen dat het niet echt wil vlotten met een baan. Als je thuis zit ga je veel nadenken enz en dat is ook niet altijd goed. Succes in ieder geval.

Verder heb ik eigenlijk niet echt veel nieuws. Tussen askim en mij gaat het goed. Sinds zijn internet weer goed is, hebben we veel meer contact. 2x per week elkaar ff zien via de app. Wordt gewoon zo blij als ik hem zie. Wil dan gelijk in het vliegtuig stappen en erheen gaan… Toch maar ff kijken of er misschien niet ergens een mogelijkheid is om dit jaar te gaan. Tenslotte is mijn visum nog geldig tot januari.

Liefs Bianca

10-10 Egwene :turkey: Side vandaag veel plezier en succes meid!!
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 4 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 7 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 15 Nachtjes

******BACK AT

MarijeNdv 26-10
egwene 28-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
MarijeNvd : 16 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

@Isa waar ga je heen? Dan kan ik je toevoegen in het lijstje. Zag de data wel maar niet de plaats waar je heen gaat.

@Deniz wat enorm balen meid dat hij er niet is. En nu komt hij wel weer die kant op?

Probeer vanmiddag/ vanavond nog even een update te maken.
Straks rond 12 uur mn moeder weg brengen en om 23.09 komt mijn service om me naar het busstation te brengen.

Fijne dag meiden.

Via Wereldwijzer app

Sorry meiden ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd. Er is wat achter gebleven in Turkije:-p Binnenkort hoop ik weer uitgebreid te reageren…maar Deniz en Miloutjuhhhh heel veel plezier

Via Wereldwijzer app

Ook ik heb alles meegelezen, maar reageren gaat me nu te veel tijd kosten helaas. Vind ik altijd wel jammer, omdat dat juist dit topic zo leuk maakt.

Afgelopen dagen zijn niet zo leuk geweest. Askim heeft een 180 graden omslag gemaakt de verkeerde richting op. Plotseling moest ik mijn haar blond verven, make-up dragen etc. En alleen maar omdat hij ‘gek is op blonde meiden die er verzorgd uit zien’ en ik ben zijn vriendin, dus het is normaal dat ik me naar zijn wensen aanpas. Jullie kunnen vast begrijpen dat ik ontzettend boos ben geworden met als gevolg dat ik de rest van de tijd genegeerd werd. Dit gebeurde vaker de laatste dagen. Hij was vaker vrij en in totaal heb ik hem wel 4 uur gezien via de webcam in 5 dagen. Maar iets is geknapt in mij. Ik vertrouw hem niet meer. En nadat ik voor de zoveelste keer probeerde het uit te praten en voor de zoveelste keer geen antwoord kreeg, heb ik besloten om er een punt achter te zetten. Ik trek het niet meer en zonder vertrouwen kan er geen relatie zijn. Meneer heeft het alleen niet door, want gisteren kreeg ik een appje met: helloo my darling. Ik heb niet geantwoord.

Over mijn stuitje: het was weggetrokken helemaal naar pijnloos, maar gisternacht is het teruggekeerd. Vandaag is het weer iets afgezwakt, dus hopelijk trekt het weer weg. Maar het is wel vreemd. Mijn enkels blijven nog gevoelig, maar dit alles mag de pret niet bederven. Vanmiddag vlieg ik naar Turkije en ik wil daar een leuke tijd hebben! Heb nu al zin om weer iets van werk te doen, LBDSS op te zoeken (die al helemaal ziet gebeuren dat ik smoorverliefd op iemand wordt… echt niet) en gewoon er even tussen uit te zijn, vlakbij de zee met warm weer.

De koffer is al ingepakt. Nog even lekker zenuwachtig worden en dan ga ik :smiley:

1 like

Egwene,heel veel succes en veel plezier in turkije. En zeg nooit nooit zijn hier al meerdere meiden die met een nieuw liefde terug kwamen.

Via Wereldwijzer app

Veel plezier in Turkije Egwene en natuurlijk een hele goede reis

Via Wereldwijzer app

aaah Egwene, wat jammer dat hij zo is omgeslagen! Ik zou dat idd ook niet kunnen, en denk dat ik hetzelfde zou hebben gedaan als jij.
Sterkte met het verwerken ervan, en ga lekker genieten in Side!!
Hoop ook voor je dat je lijf een beetje mee gaat werken. Goede reis!

@Miloutjuhh, jij ook een hele goede reis en geniet van het weekendje samen!

@DenizKizi,shiiiit! Heb je hem ondertussen al gezien? Ik hoop dat iemand hem gebeld heeft dat ie MOEST komen, en dat je hem alsnog hebt kunnen verrassen.

@Bianca, mijn askim heeft de periode vh leger ook al lang achter de rug hoor. Hij is 37 :wink: Maar hij wil nu gewoon vrijwillig gaan helpen strijden :frowning: Idioot!

Hier vandaag een rustig dagje (alweer) wil eigenlijk vanavond ff een dansje wagen, dus maar es kijken of er een vriendinnetje mee wil :slight_smile: En anders gewoon braaf op de bank!

fijne dag allemaal!!

Heel veel plezier Egwene! Heel jammer dat meneer zo doet maar wie weet misschien kom je wel een super lekker ding tegen die ook nog eens een lieverd is :wink: Veel plezier!

@egwene: Veel plezier in Turkije meid!

@ladyside: oh nou ik hoop dat hij van gedachte zal veranderen joh.

Gisteren om 18.30 uur stuurde ik hem waar hij was want een vriendin van mij had iets achter gelaten van mij voor hem bij de eigenaar van waar ik verblijf. Hij zei dat hij 2 uur later thuis zou zijn. Ik heb dus afgewacht en dacht: jah zeker turkse 2 uur, kan dus ook 4 uur zijn. Maar na precies 2 uur appte hij me dat hij thuis was en naar de plek kwam waar ik verbleef (wat hij nog steeds niet wist). Ik rende naar beneden omdat ik me wilde verstoppen om vervolgens ineens achter hem te staan. Maar toen ik beneden kwam werd ik opgehouden door een praatje en zei toen dat ik me even wilde verstoppen omdat mijn vriend eraan kwam. Ik liep gauw naar buiten en liep naar een trapje om er achter te gaan staan. Ik draaide me om om te kijken of ik hem goed aan kon zien komen want het was donker en ik schrok me dood! Daar stond hij ineens!!! Hij zag mij dus eerder dan ik hem! Balen, maar ik was zooo blij hem te zien. Voordat ik überhaupt tijd had om naar hem te kijken hielp hij me stevig vast en liet me heeel lang niet meer los! Derest van de avond heeft hij me laten voelen hoe blij hij was. Hij hield me de hele tijd vast en keek continue naar mij. Zooo lief!!! Wè waren zo gelukkig!!