Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Deniz kizi. Veel plezier dat doe je snel. Mag ik vragen wat je voor ticket heb betaald en waar je hebt geboekt, ben ook op zoek. En hoe doe je dat met je dochtertje ? Vindt ze het niet erg dat je weer weggaat?

Via Wereldwijzer app

Dank jullie wel!!

@turkijelover: İk heb bij Arke geboekt voor 225 retourtje. Is voor 6 dagen, dat is duurder dan een week, dus als je langer gaat, zul je goedkoper uitkomen. Ik denk als je eerder boekt ook. Ik heb gisteren geboekt, dan zijn ze prijziger. Last minutes voordeel bestaat volgens mij niet echt hihi. Mijn dochtertje blijft gewoon thuis met oma en haar vader brengt haar naar bed en naar school en oma haalt haar weer op en zorgt voor haar tot haar vader thuis komt van werk. Ze vind het natuurlijk niet super leuk dat ik weg ga, maar ik bel haar elke dag en We sturen foto’s naar elkaar en dan vind ze het niet erg. En tuurlijk voel ik me rot en schuldig, dat maakt de situatie en mijn gevoel voor askim icm met mijn verantwoordelijkheid als moeder alles behalve makkelijk. Maar ik probeer daarom alles zo goed mogelijk te regelen en ben ik dinsdagmiddag alweer terug. Dit zal helaas ook voorlopig de laatste keer zijn dat ik die kant op ga en kan. Zowel financieel gezien als situatie gezien.
Succes met het vinden van een ticket xXx

Aşkim weet niet dat ik kom. Ik wil hem verrassen. Iemand nog een leuk/romantisch idee hoe? Hihi :slight_smile:

Oke bedank maar in de herfstvakantie zal de prijs nog wel duurder worden en moet toch 2 tickets hebben dus denk niet dat het wat gaat worden.
Ik dacht dat je dochter geen contact meer had met haar vader… maar als jij dan wilt emigreren zal je toch wel met hem moeten praten ondanks dat hij haar niet erkend heeft kan hij toch problemen gaan maken als hij het er niet mee eens is.

Via Wereldwijzer app

@denizkizi super leuk dat je alweer gaat! En als verrassing wat leuk!! Veel plezier meid en geniet ervan!!

Via Wereldwijzer app

Aaaah Deniz Kizi, wat leuk! Jij gaat de droom die ik afgelopen week had gewoon uitvoeren!
Ik zou het bijna zelf willen doen! Maar ben net geweest, en moet nog even wachten tot ik weer geld heb…
Hoe je het zou moeten doen zou ik niet weten, ben niet zo creatief, maar weet zeker dat als je er gewoon staat al een verrassing genoeg is! Veel plezier!

LBDS: haha jou schoonfamilie wilt dus graag dat jij en askim aan kinderen gaan beginnen. Hoe denken jullie daar zelf over? En je brengt me op een goed idee met je bakspullen. Loop me hier thuis ook een beetje te vervelen omdat ik nog geen baan gevonden heb, dus bakken is een goede afleiding! Daarnaast ga ik ook maar weer een aantal Turkse recepten proberen! Kan ik askim blij maken haha. En superleuk joh dat je zus komt! Komt ze alleen? En overnacht ze dan bij jullie in het appartement?

@Ladyside: Askim zit inderdaad een heel stuk van de grens af waar het nu zo onrustig is. Maar ik weet niet of ze alleen militaire sturen die in de grensplaatsen gelegerd zijn of dat ze vanuit heel het land gestuurd worden. Misschien kom jij dus ook nog wel eens in Van, als je schoonfamilie daar woont!

@Littleone: Heb ook de foto gezien. Mooi hoor! Klinkt alsof jullie een mooie bruiloft gehad hebben! Snap dat je je askim nu ontzettend mist! Komt je askim nu voorgoed naar Belgie? In Belgie is het toch makkelijker om je partner naar daar te halen als je getrouwd bent? En wat betreft die namen: Ik denk dat je eerder denken moet aan eventuele latere werkgevers. Ik weet dat het niet mag gebeuren, maar denk dat het toch nog wel eens voorkomt dat mensen worden afgewezen omdat zij een buitenlandse naam hebben en als zowel voor en achternaam dan buitenlands zijn… Maargoed dat zou mij er in ieder geval niet van weerhouden om een Turkse naam te kiezen. Vind namelijk zelf Turkse namen ook mooi, vooral omdat ze vaak een mooie betekenis hebben. En zo als de andere meiden ook zeggen, heb je ook veel Turkse namen die westers klinken.

@Milou: Van de demonstraties is hier inderdaad ook allemaal op het nieuws. Hoorde ook dat er in een aantal steden een avondklok was ingevoerd, maar wist niet dat Van daar ook bij zat! Mja opzich is dat alleen maar goed, want dan kunnen er ook geen rellen ontstaan 's avonds of 's nachts en daarnaast treden met die rellen vaak de politiemensen op en niet de militairen. Inderdaad wel bijzonder denk ik om Bayram van zo dichtbij mee te maken, maar snap wel dat je nadat ze die eerste stier geslacht hadden en wel genoeg van had. Weet ook niet zo goed of ik dat van dichtbij wel zo prettig zou vinden. En superleuk dat je vrijdag naar je askim gaat! Heel veel plezier! Hoelang blijf je?

@Summie: Ik zag ook dat je mij een prive berichtje had gestuurd, maar ook mijn inbox was vol. Heb hem even geleegd dus je kunt je berichtje weer versturen :slight_smile:

@Deniz kizi: Veel plezier weer meid! Snap dat je je askim onwijs mist, maar kan me voorstellen dat het op de lange termijn financieel niet haalbaar is om zo vaak heen te gaan. Maar snap dat je nog even heen wilt voordat je askim het leger in gaat. (Toch? Jou askim moest toch ook het leger in?) Oeh en een verrassing! Ben benieuwd hoe je askim gaat reageren! :slight_smile:

Hier nog steeds geen teken van leven van askim… Maak me wel al iets minder zorgen wat betreft de situatie daar, maar nog steeds niet leuk dat ik niets hoor! Daarnaast heb ik ook niet echt veel afleiding ofzo. Ben natuurlijk net afgestudeerd en nu opzoek naar een baan, maar dat wil nog niet echt vlotten. Nu al een aantal keer te horen gekregen dat de vacature al vervuld is. Ja haal die vacature dan van je site!

Dank jullie wel allen!

@turkijelover: ja hoor, het contact met haar vader is gewoon nog goed. Hij heeft geen rechten, maar hij zal wel moeilijk kunnen gaan doen ja. Al verwacht ik niet dat hij er een probleem van zal maken. Ik was ook niet van plan om haar helemaal bij hem weg te houden, maar hoe precies moet nog even over nagedacht worden.

@kardelen: Ja aşkım moet binnenkort het leger in. Hij wilt niet en dat doet me zo’n pijn! Maar goed, wanneer hij precies moet gaan is meneer heel onduidelijk over zoals gewoonlijk. Ik wilde dus graag nog even er heen nu het seizoen nog niet helemaal over is en het er nog lekker warm is. Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij zal reageren als hij me ziet. Ik ga het filmen whaha :slight_smile:

• Updated - - -

@Summie: ik wilde nog even kwijt dat ik super blij voor je bent dat je verliefd bent! Geniet lekker van je roze wolk meid! Je verdiend het!

@ Deniz kizi heel veel plezier!!! Jij gaat dan misschien wel snel en bent best impulsief maar ik heb bewondering voor je dat je het gewoon doet.
Leef in het nu en geniet dat zouden wij misschien ook wat meer moeten doen / durven :wink: Ik ben superbenieuwd hoe ie reageert als je voor zn neus staat dat gezicht zal volgens mij een foto waard zijn hihihihihi

1 like

Deniz kizi heel veel plezier in turkije. Super leuk dat je hem gaat verrassen. Geniet ervan!

Via Wereldwijzer app

Pfoe lastig om alles te onthouden!

Littleone wou even op jou reageren op de namenkwestie! Ik heb zelf met askim al namen uitgezocht! Gebaseerd op wat een turkse traditie mij voorspeld heeft dat ik krijg! (Jongen, meisje, jongen!) Wij hebben een turkse naam, koerdische naam (omdat askim eigenlijk koerdisch is) en een westerse naam!

Ik denk dat je kindje niet gepest gaat worden zolang je een naam kiest dat niet al te verkeerd uitgesproken kan worden! Zoals Cem! Veel succes hihi!

Kardelen zoals je miss hierboven leest hebben we wel namen haha! Maar nog niet de intensie om die op de wereld te zetten! Tenminste IK niet! Askim is er meer dan klaar voor! Maar ik heb zooooooveel gezeur met me lichaam dat ik gewoon weet dat ik het nog niet aan kan, als ik al amper voor mezelf kan zorgen hoe kan ik dan voor een ander leven zorg dragen?
Haha lekker bakken!!! Heb je al dingen in gedachten? Ik heb chocoladekoekjes gemaakt en ze gaan vreselijk goed bij askim!! (Gisternacht had meneer er vier weggewerkt omdat die er niet over uit kon of ze lekker waren jaaajaa haha!)

Vandaag in het ziekenhuis geweest! Het nieuws is niet goed en niet slecht! Weet niet of ik het gezegt had maar heb een cyste in me baarmoeder! Hij is zo’n 2cm groot en vastgeplakt op 1 plek! Helaas te klein om te opereren maar hij is ook niet gekrompen in drie maanden! Ook niet gegroeit! Tsja we staan dus stil! Nu willen ze weer het wachtspelletje spelen waar ik geen zin in heb! Dus als ik in NL ben ga ik een second opinion vragen! Gelukkig geven ze in Turkije alle documenten gelijk mee! Dus heb ook echo fotos!
We gaan het zien dus!

Zag dat Deniz naar turkije gaat of al is?? HAVE FUN!! :smiley:

Via Wereldwijzer app

Ooh en Kardelen soliciteren in NL is een ramp! Ik stuurde er 20 per dag uit en of geen reactie of niet geschikt (terwijl volgens het profiel in de vacature ik perfect was!) Of vervuld! Ik heb later geleerd dat ruim 60% van de vacatures NEP zijn! Bedrijven zoals SNS Bank en KPN zetten er vacatures op terwijl ze heel veel mensen aan het ontslaan zijn! Waarom? Omdat ze aan de buitenwereld willen laten zien dat ze het goed doen!
En over de leger situatie! Heb je gehoort dat er heeeeel veel rellen zijn? 40 mensen dood door de rellen! Mensen protesteren om militairen naar Syrie te sturen! Askim kijkt elke dag het nieuws en vertaald voor mij, tot nu toe hebben ze nog niks gestuurd (er staan wel duizende militairen bij de grens voor als die IS gasten naar binnen willen) maar als er iets ernstigs is meld ik het wel :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Nogmaals bedankt! Ik vertrek om 3 uur vanacht naar schiphol. Om 6.20 uur gaat mijn vliegtuig.

@civic: Ik ben hartstikke impulsief inderdaad. Ik maak mezelf er vaak ook mee haha, maaar uiteindelijk heb ik en verleden waardoor ik tussen 4 muren heb gezeten en niks van het leven en de buitenwereld meekreeg. Doordat ik mijn halve leven daar aan verspilt heb en alles ben gaan doen wat ik normaal niet zou doen of durven, ben ik duizenden maal gelukkiger. Ik leef! En je leeft maar 1 keer! Dus ik heb besloten gewoon alles te doen wat ik wil nu en dat is veeel leuker, maar niet altijd de makkelijke weg, want je moet dan uit je comfort zone stappen en dat is soms spannend. Wel adviseer ik anderen wat meer te genieten van hun leven en de dingen te doen die je wilt doen. Iemand zei: je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je heb gedaan, dan van de dingen die je niet heb gedaan. Dat heeft mij een hele andere en mooie kijk op het leven gegeven :slight_smile:

1 like

Goeieavondmeiden,

Lbdss: wanneer ga je naar nederland? Zou toch ook een tweede opinie gaan vragen. Dat wachten is idd niet leuk, en denk dat je je ook helemaal niet op je geamk voelt zo, zou er de ganse tijd mee bezig zijn! En goed dat je de papieren meekrijgt, spaart je al een paar onderzoeken uit!!
Leuk dat je al namen hebt voor jullie toekomstige kinderen, en neem er idd maar je tijd voor, je bent nog jong!! Hoe vlot het nog in je nestje? Leuk dat je aan het bakken bent geslaan, leuk toch dat je aşkım er zo van smult!! Beter compliment bestaat er niet!;))

Civciv: je hebt gelijk als je zegt dat mensen meer hun intuitie moeten volgen, meer impulsief te werk moeten gaan. Je weet nooit wayt morgen brengt, je weet nooit of je morgen nog krijgt! En dank je voor je woorden, het enige wat ik zeker weet is wat ik voor hem voel, de rest zie ik wel in november. Wil niet met het gevoel rondlopen achteraf van wat als, zoals jezelf ook zegt.

Ladyside: hoop dat je hem ondertussen al eens hebt gezien. Dromen zijn idd wel dubbel, ergens ben je blij dat je over hem droomt, en aan de andere kant is het dan jammer om wakker te worden en te merken dat het een droom is. Ben zo ooit wakker geworden, wist niet meer waar ik was, was hem aan het zoeken, pas na een half uur is mijn euro beginnen vallen…

Littleone: hoop dat het papierwerk vlug in orde komt. Hoop dat je ook vlug iets vindt voor jullie drieeen, welke omgeving zoek je? Nog een goeie twee maand werken, kan me inbeelden dat het zwaar wordt! Wat de naam betreft, dag van vandaag hoor je veel dubbele namen, en soms zelfs hele mooie! Met het gepest zou ik niet echt rekening houden, zoals gezegd, als ze willen pesten, dan vinden ze altijd wel iets. Doe iets wat jullie graag horen en waar jullie je goed bij voelen!!

Miloutjuhh: bayram meemaken moet wel heel speciaal zijn, en dan nog van zo dichtbij;), en fijn dat je een leuk weekend hebt gehad met je moeder en zus en dat je moeder nog terugkomt deze week!! En je aşkııım, ben zo blij voor je, geniet ermaar van meid!! Beterschap met je verkoudheid!
En ik vind het niet erg dat jullie zo hard voor mij zijn, ik apprecieer de raad en de meningen van iedereen. Heb het liever zo dan dat ze het achter mijn rug omdoen!! Het is gewoon iets wat ik moet doen, hij doet redelijk zijn best, en ik vind dat ik het deze kans nog moet geven! Maar voelt het niet goed aan, dan kap ik ermee… Hij beseft niet dat het mij zo dwarszit…

Deniz kizi: hoop dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan!! Ga je weer je huisje huren? Succes!!

Kardelen: hoop dat je hem ondertussen al hebt gehoord! Heb ook gezien dat er vanalles klaar staat in geval van, hoop dat het niet zover moet komen!
Veel succes met het solliciteren, is natuurlijk niet fijn als ze al vervuld zijn, doen dat soms voor reservelijsten denk ik, maar geef de moed niet op! Veel succes met het bakken!!

Xlovato: het kort voor jou ook in… Bijna weekend!!
Ja mijn vader en broer stoken elkaar op denk ik, vader is ook al verdwenen op fb, maar als ze me zien dan zeggen ze niks, praten er met geen woord over. Ze doen maar… Maar het is niet leuk!

Egwene eerst en vooral een goeie reis, geniet ervan ook al is het om te werken!! Succes

Turkijelover: wanneer ga je naar turkije? En waar?

Hier alles goed, heb geboekt, vertrek de 13 november en keer terug op 21 november, deze keer land ik in adiyaman. Ben bijna 18 uur onderweg, maar ben dan maar een kleine 20 km van eindbestemming!

Grtjes allemaal en nog een fijne avond

Via Wereldwijzer app

@Isafazli: Dank je wel meid! Ik kom morgen om 13.15 uur in turkije aan. En ik heb weer hetzelfde geboekt ja. Dit keer belde ik er zelf heen, want ik kon het niet aan askim vragen, dus in mijn illegale Turks maar het ging nog ook whaha :slight_smile:

Heb net trouwens weer turkse les gehad op de volksuniversiteit, maar dan nu bij een klas hoger en dat paste veel beter bij mij, want Merhaba dat wist ik nou onderhand wel. Handig een vriendje hebben die enkel een andere taal spreekt…not! Hihi

1 like

Deniz amuseer je, Turkse les lijkt me leuk, maar voor iets op wekelijkse basis, dan mis ik teveel lessen door mijn werk. Ga nog wat verder doen met mijn zelfstudie en november afwachten. Grtjes, have fun!!!

Via Wereldwijzer app

'shiiiiiiiiiit Browser vastgelopen terwijl ik een hele lange update had geschreven :frowning:
Nu geen zin meer… net gebeld met askim, en hoop dat ie eindelijk nog ff op skype komt.
Die gek heeft gezegd dat ie mee wil gaan vechten, en wil daar nog ff iets meer van weten, want daar werd ik niet heeeeel vrolijk van! Eerst zeggen dat je met visum bezig gaat over een paar dagen en daarna zeggen dat je je gaat melden om te vechten.

Later dus meer!

@Deniz Kizi, impulsieve dame: heeeel veel plezier en een goede vlucht!

Slaap lekker dames!

Deniz kizi heel veel plezier meis. Zo cool dat je m gaat verrassen heb ik ook altijd al eens willen doen. Ben heel benieuwd naar zijn reactie. Wat goed dat je alles uit het leven haalt :). Je leeft maar een keer dus pluk de dag! Groot gelijk meis ga lekker genieten!! Liefs!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

10-10 Egwene :turkey: Side 1 nachtje
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 5 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 8 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 16 Nachtjes

******BACK AT

MarijeNdv 26-10
egwene 28-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
MarijeNvd : 16 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

@deniz je bent al weg maar veel plezier geniet van jullie tijd samen! Zo benieuwd naar zijn reactie. Zit je weer vlak bij kusadadi? Ik zit daar dit weekend: )

Via Wereldwijzer app

Deniz kizi veel plezier.

Isa,voorlopig ga ik niet naar Turkije zoals het er nu voorstaat. De prijzen in de herfstvakantie zijn niet leuk. Als ik paar dagen eerder kon gaan zou ik voor een week 550 kwijt zijn 3 dagen later 1150… niet normaal. Maar als ik zou gaan zou het toch weer kusadasi worden…

Via Wereldwijzer app